Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

16 decembrie: Concurs pentru ocuparea postului de manager, la Spitalul Județean de Urgența Alba Iulia. Nicoleta Coșarcă vrea să-și păstreze funcția

Publicat

s

Consiliul de administrație al Spitalului Județean de Urgenta Alba Iulia organizează concurs pentru ocuparea funcției de manager, persoană fizică, la Spitalul Județean de Urgența Alba Iulia. Testul grilă de la desfăşura în data de 16 decembrie de la ora 10.00.

Înscrierile la concurs se fac până în data de 6 decembrie iar unul dintre candidați va fi cu siguranță Nicoleta Coșarcă, actualul manager a cărui contract expira în luna februarie. Acesta a declarat că se va înscrie în concurs și că nu știe ce contracandidați va avea.

Concursul va consta în susținerea a 3 probe şi anume, test grilă de verificare a cunoștințelor, susținerea proiectului de management şi interviul de selecție.

Testul grilă de verificare a cunoștințelor va avea loc în data de 16 decembrie, ora 10.00, la sediul Consiliului Judetean Alba.

Concursul de va desfaşura potrivit Regulamentului de desfăşurare şi organizare a concursului pentru ocuparea funcţiei de manager, persoana fizică, la Spitalul Judetean de Urgenta Alba Iulia şi Spitalul de Pneumoftiziologie Aiud aprobat prin Dispozitia Presedintelui Consiliului Judetean Alba nr. 356/2013.

Candidatii trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:

a) să fie absolvent(ă) al unei instituţii de învăţământ superior;

b) sa îndeplineasca una din urmatoarele condiții

‒  absolvent(a) al unor cursuri de perfecţionare în management sau management sanitar, agreate de Ministerul Sănătăţii şi stabilite prin Ordinul Ministrului Sanatatii nr. 1113/2010 privind stabilirea cursurilor de management sau management sanitar agreate de Ministerul Sănătăţii pentru ocuparea funcţiei de manager persoană fizică al spitalului public sau reprezentant desemnat de managerul persoană juridică,

‒   a început cursul prevazut la art. 1 lit. a) din ordinul mentionat mai sus.

‒   absolvent(a) al unui masterat sau doctorat în management sanitar, economic sau administrativ organizat într-o instituţie de învăţământ superior acreditată, potrivit legii;

c) sa aiba 5 ani vechime în posturi prevăzute cu studii de învățământ superior;

d) sa nu fie condamnat(a) penal sau în curs de urmărire penală;

e) sa fie apt(a) din punct de vedere medical;

f) sa nu aiba varsta de pensionare conform legii.

g) sa aiba cetățenia romana sau cetățenia unui stat membru al Uniunii Europene

Dosarele de concurs vor fi depuse la Registratura Consiliului Județean Alba, P-ța I.I.C. Bratianu nr. 1, pâna la data de 6 decembrie 2013, ora 16.00 și trebuie să conțină, în mod obligatoriu, următoarele documente:

a) cererea de înscriere;

b) copia actului de identitate;

c) copia legalizată a diplomei de studii;

d) copia legalizată a documentelor care atestă absolvirea cursurilor de perfecţionare în management sau management sanitar sau adeverinta care sa ateste inceperea cursului prevazut la art. 1 lit a) din Ordinul Ministrului Sanatatii nr. 1113/2010 privind stabilirea cursurilor de management sau management sanitar agreate de Ministerul Sănătăţii pentru ocuparea funcţiei de manager persoană fizică al spitalului public sau reprezentant desemnat de managerul persoană juridică, sau după caz copia legalizată a diplomei de masterat sau doctorat în management sanitar, economic sau administrativ organizat într-o instituţie de învăţământ superior acreditată, potrivit legii;

e) curriculum vitae;

f) copii ale diplomelor de studii şi alte acte ce atestă efectuarea unor specializări, competenţe/atestate etc. în domeniul managementului sanitar, daca este cazul;

g) copia legalizată adeverinţa care atestă vechimea în posturi cu studii de invatamant superior sau copie de pe carnetul de muncă, certificată “în conformitate cu originalul” de către conducerea unităţii;

h) cazierul judiciar;

i) adeverinţa din care rezultă că este apt medical;

j) declaraţia pe propria răspundere că nu este urmărit penal şi nu are cunoştinţă că a fost începută urmărirea penală asupra sa;

k) copie legalizată a certificatului de căsătorie, daca este cazul;

l) proiectul de management realizat de candidat (sigilat), intocmit conform temei cadru si structurii date;

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax