EVENIMENT
Lucrări de asfaltare pe DN1 cu termen de finalizare… necunoscut. Ziua și coloana de mașini pe tronsonul Alba Iulia – Aiud
Lucrările de asfaltare demarate în urmă cu aproximativ trei luni pe DN1, mai precis pe tronsonul care face legătura între Alba Iulia, Sântimbru, Oiejdea și Teiuş, spre Aiud, întind la maxim nervii șoferilor care sunt nevoiți să tranziteze zilnic acest drum. În timp ce, zilnic, coloanele de mașini devin tot mai mari, iar mai puțin de 20 de kilometri sunt traversați în câteva zeci de minute, reprezentanții Companiei Naționale de Drumuri continuă să păstreze tăcerea.
Din motive aparent inexplicabile, lucrări efectuate pe domeniul public sunt învăluite de mister și se pare că nimeni nu este în măsură să ne ofere o informație cât de poate de simplă: care este termenul de finalizare a investiției. Contactat telefonic, Liviu Hondola, șeful CNADNR secția Alba Iulia ne oferă un răspuns la care chiar nu ne așteptam: „Am fost informat recent de reprezentanții Companiei de la București că nu sunt abilitat să mai ofer niciun fel de informații în legătură cu lucrările desfășurate aici. Deși sunt efectuate pe raza județului nostru, toate comunicările oficiale se vor face direct de la CNADNR București”.
Afirmațiile lui Hondola sunt oarecum bizar,e având în vedere că facem vorbire despre lucrări publice, vizibile pentru toți și care nu ar trebui să fie tratate ca informații confidențiale. Totuși, mergând mai departe, am apelat și numărul Companiei Naționale de Drumuri unde, deloc surprinzător, nu a răspuns nimeni la capătul liniei.
Lucrările mai durează… se asfaltează până în Aiud
De la apropiați ai CNADNR Alba Iulia am reușit să aflăm totuși că lucrările vor mai dura ceva vreme, dat fiind faptul că se intenționează turnarea covorului asfaltic până în Aiud și că principala problemă o reprezintă faptul că se intervine pe distanțe relativ mari. Nimic în plus însă.
Șoferii trag semnale de alarmă
În timp ce reprezentanții CNADNR își văd liniștiți de atribuțiile naționale, în Alba traficul pe acest tronson devine insuportabil. Șoferii care tranzitează zona continuă să tragă semnale de alarmă pe toate mijloacele de comunicare:
Referitor la aceasta temă, formulez câteva întrebări:
– care sunt motivele pentru care s-au scos dispozitivele din asfalt, ţinând cont că acestea erau continue, funcționale şi nu afectau circulația fiind plasate acolo de câțiva ani?
– dacă dispozitivele au fost <excavate> din asfalt, de ce nu s-a intervenit în acelaşi timp pentru repararea acestuia? Măsura incompletă fiind împotriva tuturor conducătorilor auto”, mai atrage atenția un cititor Alba24.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News
Dacă ți-a plăcut articolul:
ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.
Lorant
joi, 18.10.2012 at 12:03
Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul :))
Cetateanul
joi, 18.10.2012 at 13:35
Este cu adevarat o nesimtire ceea ce fac acesti domni. Ma intreb de ce au stricat asfaltul in Santimbru oras si cel de pe podul raului Ampoi. Acele benzi avertizoare din Santimbru ar fi salvat niste vieti. Probabil asfaltul era prea durabil. Spor in continuare la raschetat benzi si asfalt durabil. Sper sa aveti macar o constiinta si sa trage-ti liniile albe inainte sa moara cineva din pricina voastra. Succes la spart asfaltu in continuare.
Satul de atatea "lucrari"
luni, 29.10.2012 at 08:13
Contactat telefonic, Liviu Hondola, șeful CNADNR secția Alba Iulia ne oferă un răspuns la care chiar nu ne așteptam: “Am fost informat recent de reprezentanții Companiei de la București că nu sunt abilitat să mai ofer niciun fel de informații în legătură cu lucrările desfășurate aici. Deși sunt efectuate pe raza județului nostru, toate comunicările oficiale se vor face direct de la CNADNR București”.
Intrebare din public:
Domnule Liviu Hondola, care sunt abilitatile dumneavoastra? Aveti la indemana fisa postului sau nu a ajuns la dvs?
Este inadmisibil ce se intampla. Puteti macar sa verificati si sa ne comunicati de ce lucrarile incep zilnic doar dupa ora 12.30.