Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

UPDATE: Şedinţă la Consiliul Local Alba Iulia. Protocol cu Microsoft pentru Smart City 2018, modificări de tarife şi taxe şi vânzări de locuinţe ANL


Publicat

sediu Primaria Alba Iulia

primaria alba iuliaConsilierii locali ai municipiului Alba Iulia s-au reunit marți, 31 ianuarie, de la ora 13.00, în şedinţă ordinară, cu 34 proiecte pe ordinea de zi. Au avut de aprobat proiecte privind taxe şi tarife, inclusiv pentru apă, canalizare sau vizitare monumente istorice, protocol cu Microsoft România SRL pentru proiectul „Smart City 2018”, modificări la contractul de transport public local şi vânzări de locuinţe ANL.

UPDATE: Vedeţi mai jos situaţia proiectelor aprobate / respinse în şedinţa Consiliului Local Alba Iulia:

Ordinea de zi:

1. Evaluarea performanțelor profesionale individuale ale Secretarului municipiului Alba Iulia pentru anul 2016 – APROBAT

2. Modificarea Hotărârii nr. 354/2016 a Consiliului local privind aprobarea nivelurilor pentru valorile impozabile, impozitele și taxele locale, alte taxe, taxe speciale și amenzile aplicabile în anul 2017 – APROBAT

Citeşte Valori actualizate ale taxelor şi impozitelor locale la Alba Iulia. Taxa de divorţ, 500 de lei şi în 2017. Ce se modifică

3. Acordarea de facilități fiscale unei fundații – APROBAT

4. Modificarea organigramei și a statului de funcţii al aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia, al Serviciului public ”Administrarea patrimoniului local” și al Serviciului public de asistență medicală, urmare reorganizării – APROBAT

5. Modificarea și completarea Hotărârii nr. 359/2016 a Consiliului local al muncipiului Alba Iulia privind stabilirea costului mediu lunar de întreţinere şi a contribuţiei lunare de întreţinere a persoanelor vârstnice instituţionalizate în Căminul pentru persoane vârstnice Alba Iulia şi/sau a susţinătorilor legali ai acestora – APROBAT

Vezi Contribuţii lunare mai mici la întreținerea pensionarilor de la Căminul pentru persoane vârstnice, plătite de beneficiari

6. Încheierea unui protocol de colaborare între Municipiul Alba Iulia și SC Microsoft România SRL, în vederea cooperării în cadrul proiectului pilot „Alba Iulia Smart City 2018” – APROBAT

Citeşte Alba Iulia Smart City 2018: Protocol de colaborare cu Microsoft România pentru sistem de monitorizare a traficului și alte soluții inteligente

7. Participarea Municipiului Alba Iulia în cadrul proiectului Laboratoare cibernetice de sisteme de inginerie – Acronim CPSE Labs (Cyber Physical Systems Engineering Labs) – Acronim CPSE Labs, finanțat în cadrul programului ORIZONT 2020 – APROBAT

Vezi Alba Iulia va participa în cadrul proiectului Laboratoare cibernetice de sisteme de inginerie, alături de municipii din cinci ţări. Soluţii digitale de comunicare

8. Participarea Municipiului Alba Iulia în cadrul a 6 proiecte finanțate prin Erasmus +, programul 2014-2020 al Uniunii Europene pentru educație, formare, tineret și sport – APROBAT

Citeşte Şase proiecte Erasmus+ pentru tineri, în atenţia administraţiei locale din Alba Iulia. Cursuri şi activităţi în 2017

9. Încheierea unui protocol de cooperare între Municipiul Alba Iulia și Institutul Teologic Romano-Catolic Alba Iulia – APROBAT

10. Încheierea unui protocol de cooperare între Municipiul Alba Iulia și Asociaţia „Grupul Skepsis” – APROBAT

Vezi Asociația Grupul Skepsis primeşte 65.000 de lei de la bugetul local al oraşului Alba Iulia, pentru acţiuni culturale în 2017

11. Îndreptarea erorii materiale din Hotărârea nr. 259/2016 a Consiliului local al municipiului Alba Iulia – APROBAT

12. Modificarea Hotărârii nr. 224/30.08.2016 a Consiliului local privind desemnarea reprezentanților Consiliului local al municipiului Alba Iulia în Consiliile de Administrație ale unităților de învățământ preuniversitar cu personalitate juridică din Municipiul Alba Iulia – APROBAT

13. Avizarea modificării anexei nr. 3 la Contractul de delegare a gestiunii serviciului de transport public local de persoane prin curse regulate, aprobat prin Hotărârea nr. 260/2012 a Consiliului local – APROBAT

14. Tariful minim pentru serviciile de pază prestate de către Serviciul Poliția locală Alba Iulia – APROBAT

Citeşte Tariful minim pentru serviciile de pază prestate de către Poliția Locală Alba Iulia, la aprobat în ședința Consiliului Local

15. Costul mediu lunar de întreținere și a contribuțiilor părinților/reprezentanților legali pe copii care frecventează creșele din municipiul Alba Iulia în anul 2017 – APROBAT

Vezi Cât vor avea de plătit părinții care își vor înscrie copiii la creșă în Alba Iulia, în 2017

16. Strategia de tarifare pentru serviciile de apă și apă uzată furnizate de operatorul regional SC APA CTTA SA Alba, pentru perioada 2017-2022 – APROBAT

Vezi Tarife mai mari la apă potabilă şi canalizare, în Alba Iulia, până în 2022

17. Aprobarea Planului de acțiuni/lucrări de interes local pentru anul 2017 – APROBAT

18. Stabilirea numărului de posturi pentru asistenții personali pentru anul 2017 – APROBAT

Citeşte şi În acest an, Primăria Alba Iulia pune la dispoziție 250 de posturi pentru asistenți personali ai persoanelor cu handicap grav

19. Aprobarea unor documentații de urbanism:

Art.1 : Avizează Planul Urbanistic Zonal „Construire locuinţe individuale şi creare stradă acces, Alba Iulia, strada Marcus Aurelius, solicitant Tulbure Mariana” – APROBAT

Art.2: Aprobă Planul Urbanistic Detaliu „Construire locuinţă individuală (parcela în rândul II), Alba Iulia, str. Calea Moţilor, nr. 260A, solicitant Pop Ioan şi Pop Narcisa” – APROBAT

Art.3: Aprobă Planul Urbanistic Detaliu „Construire locuinţe semicolective în regim înşiruit, apartamente de tip hotelier şi împrejmuire modificare HCL nr. 86/22.03.2016, art. 4, Alba Iulia, str. Tinereţii, nr. 18, solicitant SC Oman Allure SRL” – APROBAT

Art.4: Aprobă Planul Urbanistic Detaliu „Schimb de destinaţie din apartament în spaţiu comercial şi extindere, Alba Iulia, str. Arnsberg 38, Bl.39, Ap.4, solicitant Dan Valeria” – APROBAT

Art.5: Aprobă Planul Urbanistic Zonal „Reactualizare PUZ Dealul Furcilor, Alba Iulia, străzile Izvorului, Petuniei şi Crăiţei, solicitant SC Cata & Mary, Clonţa Mariana, Paştiu Nistor, Cojocaru Dorin, Schiau Sorin, Berghean Clement, Datcu Ilie” – APROBAT

20. Vânzarea prin negociere directă a unui imobil (teren) situat în Alba Iulia, str. Liceului, nr. 8 – APROBAT

21. Vânzarea prin negociere directă a unui imobil (teren) situat în Alba Iulia, str.Liceului, nr.5 – APROBAT

22. Vânzarea prin negociere directă a unui imobil (teren) situat în Alba Iulia, str.Liceului, nr.5A – APROBAT

23. Aprobarea încheierii contractului de vânzare-cumpărare a unei locuinţe construite din fonduri A.N.L., situate administrativ în municipiul Alba Iulia, str.Vânătorilor, nr.32A, bl.C1C, ap.5 – APROBAT

24. Aprobarea încheierii contractului de vânzare-cumpărare a unei locuinţe construite din fonduri A.N.L., situate administrativ în municipiul Alba Iulia, str.Vânătorilor, nr.32A, bl.C1C, ap.13 – APROBAT

25. Aprobarea încheierii contractului de vânzare-cumpărare a unei locuinţe construite din fonduri A.N.L., situate administrativ în municipiul Alba Iulia, str.Arieșului, nr.37, bl.235, ap.11 – APROBAT

26. Aprobarea încheierii contractului de vânzare-cumpărare a unei locuinţe construite din fonduri A.N.L., situate administrativ în municipiul Alba Iulia, str.Arieșului, nr.37, bl.235, sc.C, ap.14 – APROBAT

27. Aprobarea încheierii contractului de vânzare-cumpărare a unei locuinţe construite din fonduri A.N.L., situate administrativ în municipiul Alba Iulia, str.Arieșului, nr.37, bl.235, sc.B, ap.6 – APROBAT

28. Rezilierea contractului de comodat nr.15.351/2008 încheiat între Consiliul Local al municipiului Alba Iulia și Consiliul Județean Alba – APROBAT

29. Modificarea și completarea Hotărârii nr.112/2015 a Consiliului local cu privire la stabilirea taxei pentru vizitarea monumentelor istorice – APROBAT

30. Alipirea unor imobile, proprietatea municipiului Alba Iulia situate pe strada Libertății, nr. 21 – APROBAT

31. Parcelarea imobilului (teren) situat în Alba Iulia, strada Livezii, nr. 47 – APROBAT

32. Atribuirea în proprietate solicitanților proprietari ai apartamentelor, terenul aferent locuinței în cotă indiviză deținută din construcții – APROBAT

33. Însușirea raportului de expertiză tehnică – completare, din Dosar nr. 3403/176/2014 la Judecătoria Alba Iulia – APROBAT

34. Parcelarea imobilului situat în Alba Iulia, B-dul Transilvaniei, nr. 3 – APROBAT



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

DOCUMENT: LISTA celor 132 de laboratoare autorizate care vor putea emite rezultate la testarea Covid-19 cu validare rapidă

Publicat

Un număr de 132 de laboratoare autorizate vor putea emite, la nivel național, rezultate la testarea Covid-19 cu validare rapidă începând de joi, 9 decembrie 2021. Până la finalul lunii, spun autoritățile, rețeaua centrelor care vor putea emite rezultate cu validare rapidă va fi extinsă la nivelul farmaciilor și medicilor de familie, potrivit unui anunț transmis Ministerul Sănătății și Departamentul pentru Situații de Urgență.

Măsura vine în scopul aplicării „Hotărârii de Guvern privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 9 decembrie 2021, precum și stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de Covid-19”, HG adoptat miercuri.

Ce laboratoare din Alba sunt autorizate pentru emiterea rezultatelor la testarea Covid-19 cu validare rapida

Astfel, 132 de laboratoare sunt autorizate la nivel național să emită, începând de joi, 9 decembrie, rezultate la testarea Covid-19 cu validare rapidă.

În județul Alba în prima fază sunt autorizate trei laboratoare:

  • Laboratorul DSP Alba,
  • Laboratorul Spitalului Județean de Urgență Alba (SJU)
  • Laboratorul Serviciului de Ambulanță Județean Alba (SAJ)

LISTA laboratoarelor autorizate poate fi văzută AICI: Document-laboratoare-autorizate-testare-covid-19

Ministerul menționează că, în cea de-a doua etapă, rețeaua centrelor care vor putea emite rezultate cu validare rapidă va fi extinsă la nivelul farmaciilor și medicilor de familie. În acest moment, ei pot efectua teste Covid-19 cu validare în 24 de ore.

„Operaționalizarea întregii rețele de puncte de testare cu validare rapidă va fi realizată până la sfârșitul lunii”, precizează Ministerul Sănătății.

Citeste mai mult
Publicitate

ADMINISTRATIE

Primăria Alba Iulia anunță dezbatere publică pentru PUZ-ul noului magazin Kaufland din oraș. Unde va fi construit

Publicat

Primăria Alba Iulia a lansat în consultare publică proiectul privind aprobarea PUZ-ului pentru construcția noului magazin Kaufland din oraș. 

Compania va construi un al doilea magazin în Alba Iulia, în cartierul Ampoi 1, unde există deja un alt supermarket Penny, dar și mai multe magazine de cartier.

De altfel, pe lângă magazinele locale, în oraș mai există trei supermarketuri Lidl, unul Selgros, câte un magazin Profi sau Penny prin aproape fiecare cartier.

În alte țări civilizate, pentru a proteja afacerile locale, supermarketurile sunt situate în afara orașului, iar în weekend sunt în general închise, din același motiv.

Noul Kaufland va fi situat lângă giratoriul de pe strada Tudor Vladimirescu, în proximitatea Liceului Tehnologic ”Alexandru Domșa”.

Locația pe care se va construi este terenul fostei baze ”Autotrans”. Deși clădirea a fost reabilitată de curând, din câte se pare compania care deține Kaufland a cumpărat terenul și va dărâma imobilul existent.

Etapa de consultare a populației se desfăşoară în perioada: 08.12.2021- 19.01.2022, au anunțat reprezentanții Primăriei Alba Iulia.

Propunerile, sugestiile și opiniile cu valoare de recomandare cu privire la acest proiect de hotărâre, se pot depune în scris specificându-se articolul sau articolele din proiect sau regulament la care se referă, menționând data trimiterii și datele de contact ale expeditorului, la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, de pe str. : Calea Moților, nr. 5 A, Camera 8 – Registratură sau în format electronic pe adresa de e-mail: office@apulum.ro în termen de 15 zile calendaristice de la data publicării prezentului anunț, respectiv până la data de 23.12.2021, ora.16.00.

Proiectul de hotărâre și documentația referitoare la acest proiect pot fi consultate la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, camera 1 (Direcția Urbanism, Amenajarea Teritoriului) sau pe site-ul autorității publice www.apulum.ro, secțiunea Consultare publică.

Urmăriți știrile Alba24.ro și pe Google News

 

 

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Partidele din coaliție au stabilit regula după care își împart prefecturile din țară. Cum se aplică înțelegerea în județul Alba

Publicat

Membrii coaliției au convenit în cadrul întâlnirii de miercuri o regulă de bază care a fost acceptată, ca în județe să fie și președinți de Consiliu Județean și prefect de la același partid, a anunțat președintele PNL Florin Cîțu la finalul discuțiilor.

„Vor fi și excepții, dar asta este regula de bază”, a spus Cîțu, care a adăugat că vor apărea compensări de funcții în anumite filiale. „Există peste 140 de funcții unde vor fi făcute numiri politice și cine nu ia prefect ia o altă funcție, secretar de stat și așa mai departe”.

În Capitală prefectul va fi numit de PSD, iar la Cluj va fi prefect liberal, a precizat Cîțu.

Potrivit noii reguli anunțate de Cîțu și stabilite în coaliție în Alba, având în vedere că președintele Consiliului Județean este din partea PNL, prefectul va fi tot PNL. Potrivit unor surse politice locale PSD va obține în alba un post de subprefect.

Coaliția a ajuns la o formă finală și pe ordonanța pentru PNRR. „Pentru câteva sectoare vor fi delegate, vor putea fi folosite și ADR-urile. Este vorba de educație, sănătate și reformă socială”, a spus el.

Urmăriți știrile Alba24.ro și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

CFR: Mersul Trenurilor 2021-2022, în vigoare din 12 decembrie: Principalele modificări. Cum se va circula în următorul an

Publicat

tren

Din data de 12 decembrie intră în vigoare noul mers al trenurilor pentru anul 2022. CFR anunță că în noul Mers al Trenurilor 2021-2022 vor circula zilnic în medie 1.200 trenuri operate de CFR Călători, în funcție de perioada din an.

Noutățile din Mersul Trenurilor 2021-2022

– CFR Călători și MAV Start au convenit asupra îmbunătățirii ofertei de transport România – Ungaria prin frontiera Curtici asigurându-se pe timpul zilei trenuri în cadență la interval de 2 ore.

Au fost introduse în plus 4 perechi de trenuri, 1 pereche („BEGA” – IR 378 și IR 377) în relația Timișoara – Budapesta și retur, 2 perechi („MUREȘ” și „CRIȘ” – IR 374, IR 375, IR 376 și IR 379) în relația Arad – Budapesta și retur, 1 pereche („ZARAND” – IR 370 și IR 371) în relația Arad – Szolnok și retur.

– Craiova – Timișoara – Arad și retur (IR 349 și IR 348) cu atașare/detașare în Arad și ramură de la/pentru Cluj Napoca („CORVIN” – IR 404 și IR 405), cu atașare/detașare în Szolnok prin frontiera Episcopia Bihor.

– Trenul „PRIETENIA” (IR 401 și IR 402) va circula de două ori pe săptămână în luna decembrie 2021 (IR 401 Chișinău – București în zilele de joi/vineri și duminică/luni, IR 402 București – Chișinău în zilele de luni/marți și vineri/sâmbătă) și de trei ori pe /săptămână în anul 2022 (IR 401 Chișinău – București în zilele de marți/miercuri, joi/vineri și duminică/luni, IR 402 București – Chișinău în zilele de luni/marți, miercuri/joi și vineri/sâmbătă).

– Pe relația București – Constanța și retur au fost planificate trenuri IR și Regio Expres în cadență la interval de o oră. În planul de mers tren 2021/2022 vor circula 24 de trenuri în rang IR și Regio Expres pe relația București – Constanța și retur, față de 13 trenuri IR în planul de mers tren 2020/2021.

– În relația Constanța – București Nord – Brașov și retur vor circula 3 perechi de trenuri, fața de 2 perechi în prezent.

– A fost introdus un tren nou de la Craiova la București Nord (RE 9018), cu plecare din Craiova la ora 15:52.

– În relația Pitești – Craiova și retur va circula o pereche de trenuri (RE 9013 și RE 9014) la legătură cu trenurile IR 72 și IR 73 (Bucureşti Nord – Budapesta şi retur).

– Relația București Nord – Tulcea și retur va fi asigurată în sezon cu grupă de vagoane directe la/de la trenurile 1981/8653 și 8656/1684, iar în extrasezon sunt asigurate legături în stația Medgidia.

– În relația Galați – Constanța și retur legătura directă în extrasezon va fi realizată cu trenurile 1732/8201 și 8204/1730.

– Pe ruta București – Constanța, trenurile IR au fost trasate cu viteza maximă de 160 km/h, trenurile Regio Expres au fost trasate cu viteza maximă de 150 km/h, iar trenurile Regio au fost trasate cu viteza maximă de 120 km/h.

– Trenurile IR 1741 și IR 1742 (Bucureşti Nord – Satu Mare) vor avea în compunere grupă de vagoane pentru/de la Târgu Mureș cu atașare/detașare în Războieni.

– Trenurile IR 1653 și IR 1654 vor circula pe trase modificate astfel încât să preia traficul de călători în relația București Nord – Suceava și retur asigurând, în Buzău, legătură la/ de la trenurile de Constanţa.

– Trenurile IR 1861 și IR 1862 Iași – Constanța și retur vor circula pe distanța Iași – Buzău și retur ca ramuri la/de la trenurile IR 1668 şi IR 1667 (Iaşi – Bucureşti Nord şi retur).

– Pentru preluarea traficului de călători pe relația Galați – Buzău – București Nord s-a introdus un tren nou (IR 1570), cu plecare din stația Galați la ora 05:21.

Trenurile spre Aeroportul Henri Coandă

– Ca urmare a deciziei CFR SA de specializare a traficului pe magistrala feroviară 700, trenurile spre Aeroportul Henri Coandă vor circula pe ruta București Nord – Pajura – Mogoșoaia fără modificarea duratei de parcurs, iar celelalte trenuri vor circula pe ruta București Nord – Chitila – Mogoșoaia cu o durată de parcurs mai mare cu aproximativ 10 minute.

Reduceri tarifare și modalități de cumpărare bilete

  •  CFR Călători oferă o gamă diversă de oferte comerciale (ex. abonamente, card TrenPlus, dus-întors, anticipație, etc). Detalii pe www.cfrcalatori.ro la secțiunea Trafic intern.
  • Acceptarea călătoriei posesorilor de abonamente valabile la tren Regio la o serie de trenuri InterRegio în perioada 12 decembrie 2021 – 11 iunie 2022.
    Pentru asigurarea accesului la un număr mai mare de trenuri a persoanelor care se deplasează pentru navetă se acceptă călătoria posesorilor de abonamente valabile la tren Regio la trenuri InterRegio pe distanțe de până la 30 km.
  • Trenurile de pe ruta București Nord – Aeroport Henri Coandă și retur au la dispoziție terminale BCR contactless (Mastercard sau Visa), pentru plata biletului de călătorie prin orice tip de dispozitiv de plată: card, telefon sau ceas inteligent. Întregul proces de cumpărare este simplu, intuitiv și rapid: se selectează tipul de călător adult / copil, iar plata se face prin poziționarea dispozitivului de plată contactless în fața terminalului BCR.
  • CFR Călători facilitează achiziționarea ușoară și rapidă a biletelor de tren prin aplicația mobilă  “CFR Călători mersul trenurilor și bilete online”. Instalarea acestei aplicații mobile se poate face prin căutare în Magazin Play (Ex: „bilete CFR online”).
  • Distribuția de bilete se asigură prin următoarele canale: online, staţii şi agenţii CFR, automate de vânzare în gări și distribuitori autorizați cu care există parteneriate de vânzare bilete.
  • Bilete de călătorie internaționale  se pot procura online AICI și pot fi ridicate din agenții. Lista agențiilor de unde se pot ridica biletele internaționale de călătorie AICI

Broşura „Mersul Trenurilor de Călători 2021-2022” va putea fi achiziţionată din principalele gări şi agenţii CFR din Bucureşti şi din ţară la preţul de 19 lei. Deoarece conţinutul poate suferi modificări, rugăm călătorii să solicite informaţii cu privire la mersul trenurilor de la staţiile şi agenţiile CFR sau să acceseze site-ul www.cfrcalatori.ro.

Purtarea măștii de protecție la bordul trenurilor CFR Călatori este obligatorie pe toată durata călătoriei.

Cum se pot procura bilete de călătorie CFR

Termenul limită până la care se pot procura legitimaţii de călătorie, faţă de ora de plecare a trenului, se stabileste funcţie de locaţia de unde se achiziţionează acestea, astfel:

  • cu 3 – 5 minute înainte de plecarea trenului din staţie pentru vagoanele clasă şi până la închiderea la vânzare în sistem pentru vagoanele de dormit/cuşetă, în cazul procurării legitimaţiilor din staţiile de cale ferată de plecare;
  • cu un anumit interval de timp stabilit (care nu poate fi mai mic decat cel prevăzut la paragraful anterior), funcţie de amplasarea agentiei de voiaj CFR faţă de staţia de cale ferată de plecare, în cazul procurării legitimaţiilor de călătorie din agenţiile de voiaj CFR;
  • cu 24 de ore înainte de plecarea trenului din staţia de cele ferată de îmbarcare, în cazul procurării legitimaţiilor de călătorie prin automate de vânzare ale distribuitorilor autorizaţi;
  • cu 6 ore înainte de plecarea trenului din staţia de cele ferată de îmbarcare, în cazul procurării legitimaţiilor de călătorie online;

Termenele maxime de vânzare cu anticipaţie a legitimaţiilor de călătorie se pot modifica oricând dacă în condiţiile din exploatare se impune acest fapt. Modificarea se poate face pentru toate trenurile de călători sau punctual numai pentru anumite trenuri.

Modificarea termenelor maxime de vânzare cu anticipaţie va fi adusă la cunoştiinţa publicului călător  înainte ca modificarea să-şi producă efectul, atât prin mesaj afişat pe site-ul oficial al „ CFR Călători”, cât şi prin afişe la toate punctele de emitere a legitimaţiilor de călătorie.

În caz de forţă majoră modificarea termenelor maxime de vânzare cu anticipaţie se poate face fără preaviz cu notificarea pe site-ul oficial al „ CFR Călători”.

Cum se emit biletele pentru călătorii cu trenuri succesive

În cazul legitimaţiilor de călătorie emise electronic, dacă se solicită călătoria cu trenuri succesive (maxim 4 trenuri), se emite o singură legitimaţie de călătorie cu bilete anexă (pentru toate trenurile din parcurs) cu condiţia ca ora de plecare a ultimului tren de legătură ales să fie într-un interval de maxim 48 de ore faţă de ora de plecare din staţia de cale ferată de îndrumare (staţia iniţială de îmbarcare a călătorului).

Intervalul minim între ora de sosire a unui tren şi ora de plecare a următorului tren de legătură poate fi cuprins între minim 5 min şi maxim 23 de ore si 59 de minute. Dacă se solicită călătoria cu trenuri care nu se încadrează în condițiile de mai sus, respectiv se solicită:

  • călătoria cu mai mult de 4 trenuri, sau
  • ultimul tren din traseul ales are ora de plecare într-un interval mai mare de 48 de ore faţă de ora de îmbarcare din staţia de cale ferată de îndrumare, sau
  • intervalul dintre 2 trenuri succesive este mai mare de 23 de ore si 59 minute, sau
  • în cadrul traseului solicitat există trenuri care sosesc în stații diferite fată de stația de plecare a următorului tren, chiar dacă aceste stații deservesc aceeaşi localitate,
  • parcursul format din aceste trenuri nu va fi considerat o singură călătorie, şi se vor emite legitimaţii de călătorie diferite.
Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate