Contacteaza-ne si pe

EVENIMENT

POSTURI la Inspectoratul în Construcţii, APIA, AJOFM, Ambulanţă, SGA, Universitatea din Alba Iulia, primării şi alte instituţii din judeţul Alba. Condiţii

Publicat

ajofm alba sediuÎn perioada iulie-august, sunt organizate noi concursuri pentru ocuparea unor posturi vacante în mai multe instituţii publice. Candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Posturi vacante şi condiţii de participare la concurs:

Inspectoratul de Stat în Construcţii – IJSC Alba

– inspector în construcţii, grad profesional superior, Compartimentul Control şi Inspecţie în Construcţii al Inspectoratului Judeţean în Construcţii Alba din cadrul Inspectoratului Regional în Construcţii Centru

Concurs: 19 septembrie 2017, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul Inspectoratului de Stat în Construcţii, din Bucureşti, str. C.F. Robescu nr. 23, sectorul 3, etajul 5, camera 3, telefon 021.318.17.00 interior 109.

 

Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură – Centrul Judeţean Alba

– consilier, clasa I, grad profesional asistent din cadrul Compartimentului Autorizare Plăţi;

– consilier, clasa I, grad profesional asistent din cadrul Centrului Local Câmpeni;

– consilier, clasa I, grad profesional asistent din cadrul Centrului Local Baia de Arieş;

– consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Centrului Local Aiud.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 20 iulie 2017, ora 16:00

Concurs: 26 iulie 2017, ora 9.00 – proba scrisă; data și ora interviului va fi comunicată ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul APIA Centrul Judeţean Alba, cu sediul în Alba Iulia, Str. Moţilor nr. 112, telefon 0258/830.650.

 

Serviciul de Ambulanţă Judeţean Alba

– asistent medical generalist PL, 1 post pe durată nedeterminată la substaţia Sebeş

Condiţii: diplomă de şcoală sanitară post liceală sau echivalentă; diplomă de bacalaureat; certificat de membru vizat la zi; 6 luni vechime în specialitate.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 26 iulie 2017, ora 15:00

Concurs: 3 august 2017, ora 10:00: proba scrisă; 8 august 2017, ora 10:00: proba practică; 9 august 2017, ora 10.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot la sediul Serviciului de Ambulanţă Judeţean Alba din Alba Iulia, str. Calea Moţilor nr. 83, Judeţul Alba, telefon: 0258/834.211.

Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Alba – Punct de lucru Blaj

– expert, grad profesional superior –– Biroul Coordonare puncte de lucru Serviciul Agenţii Locale

Condiţii: pregătire de specialitate – studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime minimă în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: 9 ani; cunoştinţe de operare PC: Word, Excel, Power Point, internet; iniţiativă şi creativitate, capacitate de adaptare la muncă în echipă, efort intelectual, seriozitate.

Concurs: 16 august 2017, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare se pot obține la Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Alba, cu sediul în Alba Iuliu, bloc Columna, str. Nicolae Titulescu nr. 10B.

 

Administraţia Naţională, Apele Române”, Administraţia Bazinală de Apă Mureş, Sistemul de Gospodărire a Apelor Alba

inginer chimist/ chimist la laborator P.C.A

Condiţii: studii superioare cu specializarea: chimie; vechime în muncă – nu se cere.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 24 iulie 2017, ora 15.00

Concurs: 1 august 2017, ora 9.00: proba scrisă; 4 august 2017, ora 9.00: proba practică; 9 august 2017, ora 09.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Administraţia Naţională Apele Române”, Administraţia Bazinală de Apă Mureş, Sistemul de Gospodărire a Apelor Aba, cu sediul în Alba Iulia, Str. Lalelelor nr. 7a, telefon 0258/835578, int. 213

 

Universitatea “1 Decembrie 1918” din Alba Iulia

– şef serviciu Administraţie Patrimoniu şi de Aprovizionare

– îngrijitor

Data limită pentru depunerea dosarelor: 24 iulie 2017

Concurs: 9 august 2017: proba scrisă/practică; data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

– şofer II

– paznic

Data limită pentru depunerea dosarelor: 25 iulie 2017

Concurs: 8 august 2017: proba scrisă/practică; data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

Relații suplimentare se obțin la Biroul Personal Salarizare al universităţii (Direcţia General Administrativă-Corp D – parter) sau la telefon 0258-806276.

Club Sportiv Municipal „Unirea” Alba lulia

economist grad profesional IA – serviciul resurse umane – norma 1/1

Condiţii: studii superioare de lungă durată acreditate, de specialitate economică, absolvite cu diplomă de licenţă; perfecţionări, specializări, cursuri de perfecţionare în domeniul studiilor de specialitate, certificat/ diploma în domeniul resurse umane; vechime în muncă/specialitatea necesară: minimum 5 ani.

antrenor maestru Secţia atletism-norma 1/1

Condiţii: studii medii – şcoala de antrenori sau facultatea de sport specializarea atletism; vechime în muncă/specialitatea necesară: nu este cazul.

instructor sportiv grad profesional I Secţia atletism – norma ½

Condiţii: studii medii cu diplomă de bacalaureat şi curs acreditat şi autorizat pentru specializarea atletism; vechime în muncă/specialitatea necesară: nu este cazul.

– antrenor Secţia box-norma 1/1

– antrenor Secţia judo-norma 1/2.

Condiţii pentru posturile de antrenori: studii medii – şcoala de antrenori sau facultatea de sport: specializarea judo respectiv box; vechime în muncă/specialitatea necesară: nu este cazul

Data limită de depunere a dosarelor: 24 iulie 2017, ora 16:30

Concurs: 9 august 2017, ora 10.00 proba scrisă; 11 august 2017, ora 10.00 proba interviu.

administrator. Condiţii: studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în specialitate necesară 9 ani.

magaziner. Condiţii: studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în specialitate necesară: 9 ani

electromecanic Condiţii: studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în specialitate necesară: 9 ani.

îngrijitor. Condiţii: studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în specialitate necesară: 9 ani.

muncitor mecanic (5 posturi). Condiţii: studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în specialitate necesară: 9 ani.

muncitor întreţinere (4 posturi). Condiţii: muncitor întreţinere: studii generale; vechime în specialitate necesară: 9 ani.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 19 iulie 2017, ora 15:00

Concurs: 27 iulie 2017, ora 9.00 – proba practică; 28 iulie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

Relatii suplimentare la Compartimentul Juridic, Resurse Umane, Achiziţii şi Casierie, din cadrul Club Sportiv Municipal Unirea Alba lulia, telefon 0358-404.793.

Căminul pentru Persoane Vârstnice Alba Iulia

muncitor calificat – zugrav, treapta I, normă întreagă

Condiţii: studii generale; vechime în specialitate necesară: minimum 9 ani în meseria de zugrav sau muncitor calificat în construcţii; diplomă sau certificat de calificare in meseria de zugrav

şofer, treapta I, normă întreagă

Condiţii: studii medii; vechime în specialitate necesară: minimum 3 ani în fiecare categoric a permisului de conducere; permis de conducere categoriile: B. C şi D.

infirmieră – normă întreagă (2 posturi)

Condiţii: studii generale: vechime în specialitate necesară: curs de infirmieră organizat de un furnizor autorizat de formare profesională.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 25 iulie 2017, ora 15.00

Concurs: 1 august 2017, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Precizările privind concursul şi bibliografia se găsesc afişate la sediul Căminului pentru Persoane Vârstnice Alba Iulia, Str. Lalelelor nr. 60, judeţul Alba şi pe site-ul Primăriei Municipiului Alba Iulia www.apulum.ro.

 

Spitalul Municipal Aiud

asistent medical debutant – Compartimentul de prevenire a infecţiilor asociate asistenţei medicale

Condiţii: diplomă de scoală sanitară postliceală

Concurs: 24 iulie 2017, ora 15.00: data limită pentru depunerea dosarelor; 4 august 2017, ora 09.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

îngrijitor de curăţenie – Secţia Chirurgie Generală (condiţii: absolvent de şcoală generală)

Data limită pentru depunerea dosarelor: 24 iulie 2017, ora 15.00

Concurs: 4 august 2017, ora 09.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare se obțin la Spitalul Municipal Aiud, din localitatea Aiud, Str. Spitalului nr. 2, Judeţul Alba, telefon: 0258/861.816, interior 192.

 

Spitalul de Pneumoftiziologie din Aiud

subinginer, grad I

Condiţii: diplomă de absolvire a învăţământului superior de scurtă durată în specialitate; minimum 6 ani şi 6 luni vechime în specialitatea postului.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 27 iulie 2017, ora 15:00

Concurs: 7 august 2017, ora 10:00: proba scrisă; 10 august 2017, ora 10:00: proba interviu.

Relații suplimentare la sediul Spitalului de Pneumoftiziologie din Aiud, str. Ecaterina Varga nr. 6, Judeţul Alba, telefon 0258/861.302, interior 102.

Primăria Municipiului Sebeş

director executiv, gradul II – Direcţia Poliţia Locală Sebeş

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; vechime în specialitatea studiilor: minimum 3 ani; aviz psihologic valabil pentru îndeplinirea funcţiei publice de director executiv – Poliția Locală.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 31 iulie 2017, ora 14:00

Concurs: 11 august 2017, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

poliţist local, clasa III, grad profesional principal din cadrul Direcţiei Poliţia Locală Sebeş – Compartiment Protecţia Mediului, Disciplina în Construcţii, Activitate Comercială

Condiţii: studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în specialitatea studiilor: minimum 5 ani; aviz psihologic valabil pentru îndeplinirea funcţiei publice de poliţist local.

poliţist local, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Direcţiei Poliţia Locală Sebeş – Compartiment Evidenţa Persoanelor, Baze de Date, Juridic

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specialităţile – juridice sau economice; vechime în specialitatea studiilor – 0 ani; aviz psihologic valabil pentru îndeplinirea funcţiei publice de poliţist local.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 19 iulie 2017, ora 16:00

Concurs: 31 iulie 2017, ora 11:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Sebeș, din str. Piața Primăriei nr.1, Judeţul Alba, telefon 0258/731.004, interior 133.

 

ALTE POSTURI

Consiliul Judeţean Alba

– administrator

Condiţii: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă domeniul fundamental (DPT)-ştiinţe inginereşti; ramura de ştiinţe (RSI)—inginerie civilă sau domeniul fundamental (DFI)—ştiinţe umaniste şi arte; ramura de ştiinţe (RSI) -arhitectură; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului de minimum 10 ani; experienţă in funcţii de conducere de minimum 5 ani; experienţă în administraţia publică centrală sau locală de minimum 5 ani.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 17 iulie 2017, ora 16:00

Concurs: 25 iulie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

consilier, clasa I, gradul profesional superior la Serviciul administrarea domeniului public şi privat

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă: domeniul fundamental (DFI) Ştiinţe inginereşti, ramura de ştiinţe (RSI) – Inginerie civilă; domeniul de licenţă (DL) – Căi ferate, drumuri şi poduri; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, minimum 9 ani.

Concurs: 26 iulie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

Relații suplimentare se obțin la U.A.T. Judeţul Alba prin Consiliul Judeţean Alba cu sediul în Municipiul Alba Iulia, Piaţa Ion I.C. Brătianu nr.1, judeţul Alba, telefon: 0731/560763.

Casa de Asigurări de Sănătate Alba

consilier, clasa I, grad profesional superior – Compartimentul Analiză Cereri şi Eliberare Decizii Îngrijiri la Domiciliu şi Dispozitive Medicale

Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă, în domeniul ştiinţelor biologice şi biomedicale, ramura de ştiinţă farmacie; minimum 9 ani vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice; cunoştinţe SIUI şi ERP;

consilier clasa I, grad profesional superior – Compartimentul Evaluare – Contractare

Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă, în domeniul ştiinţelor economice; minimum 9 ani vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice; cunoştinţe SIUI şi ERP.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 27 iulie 2017, ora 10:00

Concurs: 9 august 2017, proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Casa de Asigurări de Sănătate Alba, cu sediul în Alba Iulia, Str. Vasile Goldiş nr., telefon 0258/834339.

Direcţia Generală de Asistenţă Socială și Protecţia Copilului Alba

asistent medical debutant de farmacie la Centrul de Recuperare şi Reabilitare Neuropsihiatrică Galda de Jos (2 posturi)

Condiţii: studii postliceale asistenţă medicală în specialitatea farmacie absolvite cu diplomă; certificatul de membru O.A.M.G.M.A.M.R. în specialitatea farmacie, urmând ca persoana care va ocupa postul, să prezinte avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 17 iulie 2017, ora 16.00

Concurs: 25 iulie 2017, ora 11.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Direcţia Generală de Asistenţă Socială și Protecţia Copilului Alba, din Alba Iulia, Bulevardul 1 Decembrie 1918 nr. 68, telefon: 0258/818.266, interior 115 sau mobil 0755/069.660.

Primăria Municipiului Alba Iulia

şef serviciu, gradul II la Serviciul Public Administrarea Patrimoniului Local, Serviciul Baze Sportive şi Agrement

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă dc licenţă sau echivalentă, în domeniul fundamental DFI: ştiinţe inginereşti; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 26 iulie 2017, ora 15:00

Concurs: 8 august 2017, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului va fi comunicată ulterior.

consilier, clasa I, gradul profesional superior la Serviciul public.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de ştiinţă (RSI): ştiinţe juridice sau ştiinţe economice; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 26 iulie 2017, ora 15:00

Concurs: 7 august 2017, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului va fi comunicată ulterior.

şef birou, gradul II, Biroul evidenţă patrimoniu, sistem informatic geografic

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul fundamental (DPI): ştiinţe inginereşti; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani; cunoştinţe de operare PC- nivel superior program AutoCAD,GeoMedia, Microsoft Office.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 19 iulie 2017, ora 15:00

Concurs: 1 august 2017, ora 10:00 – proba scrisă – la Centrul de resurse „Academia Doamnelor“ din Alba Iulia, Str. Gladiolelor nr. 3A; data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, et. 2 din str. Calea Moţilor nr. 5A, telefon 0372/586.473.

Primăria Municipiului Aiud

consilier, clasa I, grad profesional principal – Direcția Economică – Compartimentul Executare Silită și Încasări Venituri.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de ştiinţă – ştiinţe economice; ramura de ştiinţă – ştiinţe juridice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.

Anunţ publicat în 4 iulie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere, 20 de zile

Concurs: 7 august 2017, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

– consilier, clasa I, grad profesional debutant – Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor, Compartiment Evidenţa persoanelor

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de ştiinţă – ştiinţe juridice; ramura de ştiinţă – ştiinţe administrative: specializarea administraţie publică: domeniul de ierarhizare: informatică; cunoştinţe de operare pe calculator: nivel mediu.

Concurs: 1 august 2017, ora 9.00 – proba suplimentară de testare a cunoștințelor de operare PC; 1 august 2017, ora 11.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, Județul Alba, din str. Cuza Vodă, nr. 1, camera 22, telefon 0258/861.310, interior 1013.

Primăria Municipiului Blaj

– inspector superior, Serviciul Asistenţă Socială

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul asistență socială; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 18 iulie 2017

Concurs: 31 iulie 2017, ora 10:00 – proba scrisă; 2 august 2017, ora 14.00 – proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Blaj din Blaj, Piața 1848 nr. 16, Județul Alba, telefon 0258/710.110.

Primăria Orașului Cugir

şef serviciu – Serviciul Public de Salubrizare şi Gospodărie Comunală

Condiţii: studii universitare dc licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă în domeniile: ştiinţe inginereşti şi ştiinţe tehnice, vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei minimum 2 ani; experienţă profesională în servicii de utilităţi publice de salubrizare/întreţinere şi administrare a domeniului public şi privat al unităţilor administrativ teritoriale – minimum 5 ani vechime în muncă.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 19 iulie 2017

Concurs: 27 iulie 2017, ora 11:00 – proba scrisă; 31 iulie 2017, proba interviu.

şef serviciu – Serviciul Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă al Oraşului Cugir.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă, minimum 1 an vechime în muncă.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 20 iulie 2017

Concurs: 28 iulie 2017, ora 11:00: proba scrisă; 1 august 2017, proba interviu.

muncitor calificat, treapta profesională I pentru sectorul de activitate Gospodărie comunală, spaţii verzi

Condiţii: studii – şcoală profesională/medti liceale cu diplomă de bacalaureat; curs calificare profesională pentru operarea şi conducerea utilajelor terasier (buldoexcavator sau excavatorist) finalizate cu atestat/diplomă pentru operarea şi conducerea diferitelor utilaje terasiere (buldoexcavator sau excavator) – opţional; vechime în meseria de buldoexcavatorist/exscavatorist opţional; posesor al permisului de conducere categoria B; minimum 5 ani vechime în muncă.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 18 iulie 2017, ora 16:00

Concurs: 26 iulie 2017, ora 11:00: proba scrisă; 28 iulie 2017, proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Cugir din Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.

Primăria Comunei Vinţu de Jos

– consilier, clasa I, grad profesional principal – Compartimentul Cadastru şi Fond Funciar

Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, specializare în măsurători terestre şi cadastru; vechime în specialitatea studiilor: minimum 5 ani.

Termen limită de depunere a dosarelor: 21 iulie 2017, ora 16:00

Concurs: 1 august 2017, ora 10:00 – proba scrisă; 4 august 2017, ora 10:00 – proba interviu.

consilier, clasa I, grad profesional asistent – Compartimentul Urbanism, amenajarea teritoriului şi lucrări publice

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor inginereşti, domeniul de licenţă construcţii civile/studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă în arhitectură sau urbanism şi amenajarea teritoriului; vechime în specialitatea studiilor: minimum 1 an.

Termen limită de depunere a dosarelor: 21 iulie 2017, ora 16:00

Concurs: 1 august 2017, ora 10:00: proba scrisă; 4 august 2017, ora 10:00: proba interviu.

Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Comunei Vinţu de Jos, tel/fax 0258.739.234, interior 18.

Primăria Comunei Sohodol

– clasa I, grad profesional asistent – Compartimentul Financiar – Contabil

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul financiar-contabil; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 24 iulie 2017, ora 16.00

Concurs: 3 august 2017, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Sohodol, Judeţul Alba, telefon 0733/917.076

 

ȘTIREA TA - Evenimentele nu se întâmplă doar în fața reporterilor profesioniști. Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite să vadă și alții ceea ce tu ai trait "live". Poți trimite prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

loading...
loading...
Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate
Publicitate

ACTUALITATE

Acţiune a Poliţiei şi RAR Alba, la Aiud. Amenzi de aproape 8000 de lei, zeci de şoferi sancţionaţi

Publicat

Zeci de şoferi au fost amendaţi, luni, de poliţiştii din Aiud, care au organizat o acţiune, împreună cu specialişti din cadrul Registrului Auto Român – Alba, pentru prevenirea accidentelor rutiere cauzate de starea tehnică necorespunzătoare a autovehiculelor.

Potrivit IPJ Alba, în 19 februarie, poliţiştii Compartimentului Rutier Aiud, împreună cu specialişti din cadrul Registrului Auto Român – Alba, au organizat o acţiune ce a avut ca scop depistarea şoferilor care conduc, pe drumurile publice, autoturisme ce nu îndeplinesc condiţiile tehnice pentru circulaţia în condiţii de siguranţă.

Cu ocazia acestei acţiuni au fost verificate 15 autovehicule, la 6 dintre acestea fiind identificate diverse defecţiuni tehnice.

Conducătorii acestora au fost sancţionaţi contravenţional, iar complementar sancţiunii s-a dispus retragerea certificatelor de înmatriculare.

Alţi 19 conducători auto au fost sancționați pentru alte abateri de la normele legale privind circulaţia pe drumurile publice.

Valoarea totală a sancţiunilor aplicate a fost de 7.685 lei.

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

Tânăr REŢINUT de Poliţie, la Alba Iulia, pentru furt. A mai fost cercetat şi în alte dosare penale

Publicat

Poliţiştii din Alba Iulia l-au reţinut pe un tânăr care a furat dintr-un magazin mai multe produse alimentare. Acesta a mai fost cercetat pentru furturi, loviri şi distrugere.

Poliţiştii de investigaţii criminale din cadrul Poliţiei Municipiului Alba Iulia au luat, luni, măsura reţinerii, pentru o perioadă de 24 de ore, faţă de un tânăr de 24 de ani, din Alba Iulia, care este cercetat sub aspectul comiterii infracțiunii de furt, transmite IPJ Alba.

Acesta ar fi sustras dintr-un magazin din Alba Iulia mai multe produse alimentare, în valoare de 129 de lei şi a fost surprins de agentul de pază al magazinului, care a anunţat Poliţia.

Tânărul nu este la prima faptă penală, în urma verificărilor efectuate, poliţiştii constatând că a mai fost cercetat şi în alte dosare, pentru furturi, distrugere şi lovire.

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

A condus o motocicletă fără permis şi sub influenţa alcoolului. Dosar penal pentru un bărbat din Ocna Mureş

Publicat

Un bărbat în vârstă de 62 de ani din Ocna Mureş este cercetat penal după ce a condus o motocicletă fără permis şi cu alcoolemie de 1,06.

Potrivit IPJ Alba, în 19 februarie, în jurul orei 23.30, poliţiştii din Ocna Mureş l-au depistat pe un bărbat de 62 de ani din oraş, în timp ce conducea o motocicletă, fiind sub influenţa băuturilor alcoolice şi fără a poseda permis de conducere pentru nicio categorie de autovehicule.

În urma testării motociclistului cu aparatul etilotest, a rezultat valoarea de 1,06 mg/l alcool pur în aerul expirat, motiv pentru care a fost condus la spitalul din Aiud unde  i-au fost recoltate mostre de sânge, în vederea stabilirii alcoolemiei.

Faţă de acesta, cercetările sunt continuate sub aspectul comiterii infracțiunilor de conducere sub influenţa alcoolului şi conducere fără permis.

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

DNA cere închisoare cu executare pentru Ludovic Orban. Sentința va fi pronunțată pe 5 martie

Publicat

La ultimul termen din dosarul în care este judecat liderul PNL, Ludovic Orban, procurorii DNA au cerut instanței să decidă o pedeapsă cu închisoare cu executare. Procurorii vor, totuși, o condamnare spre minimul pedepsei. În prima instanță, liderul PNL a fost achitat.

Judecătorii instanței supreme se vor pronunța pe 5 martie în dosarul președintelui PNL.

„Aștept să se facă dreptate. Din punctul meu de vedere, lucrurile sunt extrem de clare, de limpezi, nu mi-am folosit în niciun fel influența politică (…) Nu am luat niciun leu”, a declarat Orban, la ieșirea din sala de judecată.

Întrebat cum comentează solicitarea DNA, liderul PNL a răspuns: „La instanța de fond, a cerut pedeapsă cu executare spre medie. DNA nu are nicio probă suplimentară, nu a adus niciun martor suplimentar față de instața de fond”.

„Nu am niciun fel de motiv să cred că verdictul care a fost dat la instanța de fond poate fi modificat”, a mai spus Orban.

Solicitarea DNA a fost formulată luni, la sediul Înaltei Curți de Casație și Justiție unde are loc ultimul termen în procesul început în 2016 în care liderul PNL, Ludovic Orban, este acuzat de fapte de corupție.

Înainte de a intra în sala de judecată, preşedintele PNL, Ludovic Orban, a declarat că aşteaptă ca instanţa să demonstreze faptul că este nevinovat. El a mai declarat că se aşteaptă ca această campanie împotriva luptei anticorupţie să înceteze, iar în situaţia în care procurorii fac abuzuri, „să se pronunţe acele entităţi care sunt învestite de Constituţie şi de legile ţării”.

„Astăzi este ultimul termen, se suţin pleodoariile finale. Mă duc exact cum am participat în fiecare fază a procedurilor juridice atât la DNA, cât şi la instanţa de recurs. Aştept să mi se facă dreptate, aştept ca instanţa să judece exact după faptă, după lege şi să dea acea decizie care mi se pare normală şi care să consfinţească faptul că eu nu am săvârşit nicio infracţiune”, a declarat Ludovic Orban.

Întrebat de ce susţine DNA, în ciuda faptului că el se consideră „o victimă” a acestei instituţii, liderul PNL a spus că nu este de acord cu abuzurile anumitor procurori.

„Faptul că am spus că nu văd niciun temei de revocare a procurorului-şef DNA, nu înseamnă că eu sunt de acord ca anumiţi procurori să comită abuzuri. Dimpotrivă, ştiţi foarte bine că, atunci când au apărut astfel de cazuri, am spus că este în interesul DNA şi în interesul percepţiei generale ca procurorii care în mod evident au săvârşit abuzuri să dispară din instituţie”, a continuat el.

„Eu aştept ca în România să înceteze campania asta mizerabilă care este dusă împotriva lupte anticorupţie şi care este dusă taman de oamenii care, mulţi dintre ei au probleme reale atât cu DNA, cât şi în instanţă. Eu cred că asupra activităţii instituţiilor din zona de Justiţie trebuie să se pronunţe acele entităţi care sunt învestite de Constituţie şi de legile ţării”, a continuat acesta.

Orban a fost trimis în judecată în 17 mai 2016, de către procurorii DNA, care l-au acuzat că şi-a folosit influenţa pentru a obţine foloase necuvenite. În 11 aprilie 2016, ziua în care a fost pus sub control judiciar, Orban a anunţat că îşi retrage candidatura la Primăria Capitalei şi demisionează din funcţiile de prim-vicepreşedinte PNL şi vicepreşedinte al Camerei Deputaţilor, el rămânând deputat până la încheierea mandatului, în decembrie 2016.

În 31 ianuarie 2017, Orban a fost achitat de un complet de trei judecători al instanţei supreme. Decizia nu a fost definitivă şi a fost contestată la completul de cinci judecători al instanţei supreme.

sursa: digi24.ro

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

ITM Alba: Amenzi de 40.000 de lei pentru munca „la negru”. Nereguli constatate de inspectori

Publicat

Inspectorii ITM au depistat, în urma controalelor din perioada 12-16 februarie, două persoane care munceau fără documentele legale. Doi agenți economici au primit amenzi în cuantum total de 40.000 de lei pentru munca nedeclarată. 

În domeniul relaţiilor de muncă au fost controlate 54 de unități. Inspectorii ITM au depistat două persoane care munceau fără forme legale de angajare. S-au aplicat 8 avertismente și două amenzi în valoare de 40.000 de lei.

Agenţi economici sancţionaţi pentru muncă nedeclarată:

  • S.C.EASY SOLD SRL Alba Iulia- comert – 1 pers. fara contract individual de munca incheiat in forma scrisa (munca nedeclarata) – Art. 260 alin.1.lit.e. Codul Muncii -amenda de 20.000 lei;
  • – 1 pers. depistata in lucru pe perioada suspendarii contractului individual de munca – Art. 260 alin.1.lit.e^2 din Codul Muncii – amenda de 20.000 lei;
  • S.C. JOBS TRAVEL USA SRL Alba Iulia – comert – 1 pers. fara contract individual de munca incheiat in forma scrisa,(munca nedeclarata) – Art. 260 alin.1.lit.e. Codul Muncii – Avertisment;
  • Gradinita nr. 12. Aiud – 1 pers. fara contract individual de munca incheiat in forma scrisa – Art. 260 alin.1.lit.e.Codul Muncii – Avertisment;

Principalele deficienţe stabilite în controale:

  • Primirea în lucru a salariaţilor fără întocmirea în formă scrisă a contractelor individuale de muncă;
  • Netransmiterea in Revisal a contractelor individuale de munca nou intocmite ;
  • neplata orelor suplimentare;
  • neacordarea repausului saptamanal;
  • neconducerea corecta a evidenţei timpului lucrat ;
  • contractele individuale de muncă nu au fost completate cu clauze referitoare la criteriile de evaluare a activităţii profesionale a salariaţilor aplicabile la nivelul angajatorului;
  • primirea la muncă a persoanelor s-a realizat în absenţa certificatului medical (fişa de aptitudine);
  • regulamentul intern nu conţine dispoziţii referitoare la criteriile şi procedurile de evaluare profesională a salariaţilor;
  • registrul general de evidenţă al salariaţilor în format electronic nu se păstrează la sediul societăţii ori nu este condus la zi;

În domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, au fost controlaţi 50 de agenţi economici şi date două avertismente.

Principalele deficienţe stabilite în controale :

  • Lipsa fiselor de aptitudini eliberate in urma examinarii medicale la angajare si/sau periodica a lucratorilor.
  • Lipsa evaluarii riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala pentru activitatile desfasurate
  • Lipsa autorizarii initiale si a verificarilor periodice a echipamentelor tehnice supuse reglementarilor ISCIR
  • Lipsa instruirii periodice a lucratorilor
  • Organizarea necorespunzatoare a activitatii de nivelul unitatilor, conform noilor reglementari din HG 955/2010
  • Lipsa instructiunilor proprii de securitatea muncii pentru activitatile desfasurate
  • Desfasurarea activitatii fara efectuarea examenului medical la angajare si/sau periodic a lucratorilor
Citește mai departe
Publicitate
Publicitate