Contacteaza-ne si pe
Publicitate

EVENIMENT

POSTURI la Inspectoratul în Construcţii, APIA, AJOFM, Ambulanţă, SGA, Universitatea din Alba Iulia, primării şi alte instituţii din judeţul Alba. Condiţii

avatar

Publicat

ajofm alba sediuÎn perioada iulie-august, sunt organizate noi concursuri pentru ocuparea unor posturi vacante în mai multe instituţii publice. Candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Posturi vacante şi condiţii de participare la concurs:

Inspectoratul de Stat în Construcţii – IJSC Alba

– inspector în construcţii, grad profesional superior, Compartimentul Control şi Inspecţie în Construcţii al Inspectoratului Judeţean în Construcţii Alba din cadrul Inspectoratului Regional în Construcţii Centru

Concurs: 19 septembrie 2017, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul Inspectoratului de Stat în Construcţii, din Bucureşti, str. C.F. Robescu nr. 23, sectorul 3, etajul 5, camera 3, telefon 021.318.17.00 interior 109.

 

Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură – Centrul Judeţean Alba

– consilier, clasa I, grad profesional asistent din cadrul Compartimentului Autorizare Plăţi;

– consilier, clasa I, grad profesional asistent din cadrul Centrului Local Câmpeni;

– consilier, clasa I, grad profesional asistent din cadrul Centrului Local Baia de Arieş;

– consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Centrului Local Aiud.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 20 iulie 2017, ora 16:00

Concurs: 26 iulie 2017, ora 9.00 – proba scrisă; data și ora interviului va fi comunicată ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul APIA Centrul Judeţean Alba, cu sediul în Alba Iulia, Str. Moţilor nr. 112, telefon 0258/830.650.

 

Serviciul de Ambulanţă Judeţean Alba

– asistent medical generalist PL, 1 post pe durată nedeterminată la substaţia Sebeş

Condiţii: diplomă de şcoală sanitară post liceală sau echivalentă; diplomă de bacalaureat; certificat de membru vizat la zi; 6 luni vechime în specialitate.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 26 iulie 2017, ora 15:00

Concurs: 3 august 2017, ora 10:00: proba scrisă; 8 august 2017, ora 10:00: proba practică; 9 august 2017, ora 10.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot la sediul Serviciului de Ambulanţă Judeţean Alba din Alba Iulia, str. Calea Moţilor nr. 83, Judeţul Alba, telefon: 0258/834.211.

Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Alba – Punct de lucru Blaj

– expert, grad profesional superior –– Biroul Coordonare puncte de lucru Serviciul Agenţii Locale

Condiţii: pregătire de specialitate – studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime minimă în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: 9 ani; cunoştinţe de operare PC: Word, Excel, Power Point, internet; iniţiativă şi creativitate, capacitate de adaptare la muncă în echipă, efort intelectual, seriozitate.

Concurs: 16 august 2017, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare se pot obține la Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Alba, cu sediul în Alba Iuliu, bloc Columna, str. Nicolae Titulescu nr. 10B.

 

Administraţia Naţională, Apele Române”, Administraţia Bazinală de Apă Mureş, Sistemul de Gospodărire a Apelor Alba

inginer chimist/ chimist la laborator P.C.A

Condiţii: studii superioare cu specializarea: chimie; vechime în muncă – nu se cere.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 24 iulie 2017, ora 15.00

Concurs: 1 august 2017, ora 9.00: proba scrisă; 4 august 2017, ora 9.00: proba practică; 9 august 2017, ora 09.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Administraţia Naţională Apele Române”, Administraţia Bazinală de Apă Mureş, Sistemul de Gospodărire a Apelor Aba, cu sediul în Alba Iulia, Str. Lalelelor nr. 7a, telefon 0258/835578, int. 213

 

Universitatea “1 Decembrie 1918” din Alba Iulia

– şef serviciu Administraţie Patrimoniu şi de Aprovizionare

– îngrijitor

Data limită pentru depunerea dosarelor: 24 iulie 2017

Concurs: 9 august 2017: proba scrisă/practică; data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

– şofer II

– paznic

Data limită pentru depunerea dosarelor: 25 iulie 2017

Concurs: 8 august 2017: proba scrisă/practică; data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

Relații suplimentare se obțin la Biroul Personal Salarizare al universităţii (Direcţia General Administrativă-Corp D – parter) sau la telefon 0258-806276.

Club Sportiv Municipal „Unirea” Alba lulia

economist grad profesional IA – serviciul resurse umane – norma 1/1

Condiţii: studii superioare de lungă durată acreditate, de specialitate economică, absolvite cu diplomă de licenţă; perfecţionări, specializări, cursuri de perfecţionare în domeniul studiilor de specialitate, certificat/ diploma în domeniul resurse umane; vechime în muncă/specialitatea necesară: minimum 5 ani.

antrenor maestru Secţia atletism-norma 1/1

Condiţii: studii medii – şcoala de antrenori sau facultatea de sport specializarea atletism; vechime în muncă/specialitatea necesară: nu este cazul.

instructor sportiv grad profesional I Secţia atletism – norma ½

Condiţii: studii medii cu diplomă de bacalaureat şi curs acreditat şi autorizat pentru specializarea atletism; vechime în muncă/specialitatea necesară: nu este cazul.

– antrenor Secţia box-norma 1/1

– antrenor Secţia judo-norma 1/2.

Condiţii pentru posturile de antrenori: studii medii – şcoala de antrenori sau facultatea de sport: specializarea judo respectiv box; vechime în muncă/specialitatea necesară: nu este cazul

Data limită de depunere a dosarelor: 24 iulie 2017, ora 16:30

Concurs: 9 august 2017, ora 10.00 proba scrisă; 11 august 2017, ora 10.00 proba interviu.

administrator. Condiţii: studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în specialitate necesară 9 ani.

magaziner. Condiţii: studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în specialitate necesară: 9 ani

electromecanic Condiţii: studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în specialitate necesară: 9 ani.

îngrijitor. Condiţii: studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în specialitate necesară: 9 ani.

muncitor mecanic (5 posturi). Condiţii: studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în specialitate necesară: 9 ani.

muncitor întreţinere (4 posturi). Condiţii: muncitor întreţinere: studii generale; vechime în specialitate necesară: 9 ani.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 19 iulie 2017, ora 15:00

Concurs: 27 iulie 2017, ora 9.00 – proba practică; 28 iulie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

Relatii suplimentare la Compartimentul Juridic, Resurse Umane, Achiziţii şi Casierie, din cadrul Club Sportiv Municipal Unirea Alba lulia, telefon 0358-404.793.

Căminul pentru Persoane Vârstnice Alba Iulia

muncitor calificat – zugrav, treapta I, normă întreagă

Condiţii: studii generale; vechime în specialitate necesară: minimum 9 ani în meseria de zugrav sau muncitor calificat în construcţii; diplomă sau certificat de calificare in meseria de zugrav

şofer, treapta I, normă întreagă

Condiţii: studii medii; vechime în specialitate necesară: minimum 3 ani în fiecare categoric a permisului de conducere; permis de conducere categoriile: B. C şi D.

infirmieră – normă întreagă (2 posturi)

Condiţii: studii generale: vechime în specialitate necesară: curs de infirmieră organizat de un furnizor autorizat de formare profesională.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 25 iulie 2017, ora 15.00

Concurs: 1 august 2017, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Precizările privind concursul şi bibliografia se găsesc afişate la sediul Căminului pentru Persoane Vârstnice Alba Iulia, Str. Lalelelor nr. 60, judeţul Alba şi pe site-ul Primăriei Municipiului Alba Iulia www.apulum.ro.

 

Spitalul Municipal Aiud

asistent medical debutant – Compartimentul de prevenire a infecţiilor asociate asistenţei medicale

Condiţii: diplomă de scoală sanitară postliceală

Concurs: 24 iulie 2017, ora 15.00: data limită pentru depunerea dosarelor; 4 august 2017, ora 09.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

îngrijitor de curăţenie – Secţia Chirurgie Generală (condiţii: absolvent de şcoală generală)

Data limită pentru depunerea dosarelor: 24 iulie 2017, ora 15.00

Concurs: 4 august 2017, ora 09.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare se obțin la Spitalul Municipal Aiud, din localitatea Aiud, Str. Spitalului nr. 2, Judeţul Alba, telefon: 0258/861.816, interior 192.

 

Spitalul de Pneumoftiziologie din Aiud

subinginer, grad I

Condiţii: diplomă de absolvire a învăţământului superior de scurtă durată în specialitate; minimum 6 ani şi 6 luni vechime în specialitatea postului.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 27 iulie 2017, ora 15:00

Concurs: 7 august 2017, ora 10:00: proba scrisă; 10 august 2017, ora 10:00: proba interviu.

Relații suplimentare la sediul Spitalului de Pneumoftiziologie din Aiud, str. Ecaterina Varga nr. 6, Judeţul Alba, telefon 0258/861.302, interior 102.

Primăria Municipiului Sebeş

director executiv, gradul II – Direcţia Poliţia Locală Sebeş

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; vechime în specialitatea studiilor: minimum 3 ani; aviz psihologic valabil pentru îndeplinirea funcţiei publice de director executiv – Poliția Locală.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 31 iulie 2017, ora 14:00

Concurs: 11 august 2017, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

poliţist local, clasa III, grad profesional principal din cadrul Direcţiei Poliţia Locală Sebeş – Compartiment Protecţia Mediului, Disciplina în Construcţii, Activitate Comercială

Condiţii: studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în specialitatea studiilor: minimum 5 ani; aviz psihologic valabil pentru îndeplinirea funcţiei publice de poliţist local.

poliţist local, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Direcţiei Poliţia Locală Sebeş – Compartiment Evidenţa Persoanelor, Baze de Date, Juridic

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specialităţile – juridice sau economice; vechime în specialitatea studiilor – 0 ani; aviz psihologic valabil pentru îndeplinirea funcţiei publice de poliţist local.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 19 iulie 2017, ora 16:00

Concurs: 31 iulie 2017, ora 11:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Sebeș, din str. Piața Primăriei nr.1, Judeţul Alba, telefon 0258/731.004, interior 133.

 

ALTE POSTURI

Consiliul Judeţean Alba

– administrator

Condiţii: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă domeniul fundamental (DPT)-ştiinţe inginereşti; ramura de ştiinţe (RSI)—inginerie civilă sau domeniul fundamental (DFI)—ştiinţe umaniste şi arte; ramura de ştiinţe (RSI) -arhitectură; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului de minimum 10 ani; experienţă in funcţii de conducere de minimum 5 ani; experienţă în administraţia publică centrală sau locală de minimum 5 ani.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 17 iulie 2017, ora 16:00

Concurs: 25 iulie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

consilier, clasa I, gradul profesional superior la Serviciul administrarea domeniului public şi privat

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă: domeniul fundamental (DFI) Ştiinţe inginereşti, ramura de ştiinţe (RSI) – Inginerie civilă; domeniul de licenţă (DL) – Căi ferate, drumuri şi poduri; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, minimum 9 ani.

Concurs: 26 iulie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

Relații suplimentare se obțin la U.A.T. Judeţul Alba prin Consiliul Judeţean Alba cu sediul în Municipiul Alba Iulia, Piaţa Ion I.C. Brătianu nr.1, judeţul Alba, telefon: 0731/560763.

Casa de Asigurări de Sănătate Alba

consilier, clasa I, grad profesional superior – Compartimentul Analiză Cereri şi Eliberare Decizii Îngrijiri la Domiciliu şi Dispozitive Medicale

Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă, în domeniul ştiinţelor biologice şi biomedicale, ramura de ştiinţă farmacie; minimum 9 ani vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice; cunoştinţe SIUI şi ERP;

consilier clasa I, grad profesional superior – Compartimentul Evaluare – Contractare

Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă, în domeniul ştiinţelor economice; minimum 9 ani vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice; cunoştinţe SIUI şi ERP.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 27 iulie 2017, ora 10:00

Concurs: 9 august 2017, proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Casa de Asigurări de Sănătate Alba, cu sediul în Alba Iulia, Str. Vasile Goldiş nr., telefon 0258/834339.

Direcţia Generală de Asistenţă Socială și Protecţia Copilului Alba

asistent medical debutant de farmacie la Centrul de Recuperare şi Reabilitare Neuropsihiatrică Galda de Jos (2 posturi)

Condiţii: studii postliceale asistenţă medicală în specialitatea farmacie absolvite cu diplomă; certificatul de membru O.A.M.G.M.A.M.R. în specialitatea farmacie, urmând ca persoana care va ocupa postul, să prezinte avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 17 iulie 2017, ora 16.00

Concurs: 25 iulie 2017, ora 11.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Direcţia Generală de Asistenţă Socială și Protecţia Copilului Alba, din Alba Iulia, Bulevardul 1 Decembrie 1918 nr. 68, telefon: 0258/818.266, interior 115 sau mobil 0755/069.660.

Primăria Municipiului Alba Iulia

şef serviciu, gradul II la Serviciul Public Administrarea Patrimoniului Local, Serviciul Baze Sportive şi Agrement

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă dc licenţă sau echivalentă, în domeniul fundamental DFI: ştiinţe inginereşti; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 26 iulie 2017, ora 15:00

Concurs: 8 august 2017, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului va fi comunicată ulterior.

consilier, clasa I, gradul profesional superior la Serviciul public.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de ştiinţă (RSI): ştiinţe juridice sau ştiinţe economice; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 26 iulie 2017, ora 15:00

Concurs: 7 august 2017, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului va fi comunicată ulterior.

şef birou, gradul II, Biroul evidenţă patrimoniu, sistem informatic geografic

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul fundamental (DPI): ştiinţe inginereşti; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani; cunoştinţe de operare PC- nivel superior program AutoCAD,GeoMedia, Microsoft Office.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 19 iulie 2017, ora 15:00

Concurs: 1 august 2017, ora 10:00 – proba scrisă – la Centrul de resurse „Academia Doamnelor“ din Alba Iulia, Str. Gladiolelor nr. 3A; data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, et. 2 din str. Calea Moţilor nr. 5A, telefon 0372/586.473.

Primăria Municipiului Aiud

consilier, clasa I, grad profesional principal – Direcția Economică – Compartimentul Executare Silită și Încasări Venituri.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de ştiinţă – ştiinţe economice; ramura de ştiinţă – ştiinţe juridice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.

Anunţ publicat în 4 iulie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere, 20 de zile

Concurs: 7 august 2017, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

– consilier, clasa I, grad profesional debutant – Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor, Compartiment Evidenţa persoanelor

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de ştiinţă – ştiinţe juridice; ramura de ştiinţă – ştiinţe administrative: specializarea administraţie publică: domeniul de ierarhizare: informatică; cunoştinţe de operare pe calculator: nivel mediu.

Concurs: 1 august 2017, ora 9.00 – proba suplimentară de testare a cunoștințelor de operare PC; 1 august 2017, ora 11.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, Județul Alba, din str. Cuza Vodă, nr. 1, camera 22, telefon 0258/861.310, interior 1013.

Primăria Municipiului Blaj

– inspector superior, Serviciul Asistenţă Socială

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul asistență socială; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 18 iulie 2017

Concurs: 31 iulie 2017, ora 10:00 – proba scrisă; 2 august 2017, ora 14.00 – proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Blaj din Blaj, Piața 1848 nr. 16, Județul Alba, telefon 0258/710.110.

Primăria Orașului Cugir

şef serviciu – Serviciul Public de Salubrizare şi Gospodărie Comunală

Condiţii: studii universitare dc licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă în domeniile: ştiinţe inginereşti şi ştiinţe tehnice, vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei minimum 2 ani; experienţă profesională în servicii de utilităţi publice de salubrizare/întreţinere şi administrare a domeniului public şi privat al unităţilor administrativ teritoriale – minimum 5 ani vechime în muncă.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 19 iulie 2017

Concurs: 27 iulie 2017, ora 11:00 – proba scrisă; 31 iulie 2017, proba interviu.

şef serviciu – Serviciul Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă al Oraşului Cugir.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă, minimum 1 an vechime în muncă.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 20 iulie 2017

Concurs: 28 iulie 2017, ora 11:00: proba scrisă; 1 august 2017, proba interviu.

muncitor calificat, treapta profesională I pentru sectorul de activitate Gospodărie comunală, spaţii verzi

Condiţii: studii – şcoală profesională/medti liceale cu diplomă de bacalaureat; curs calificare profesională pentru operarea şi conducerea utilajelor terasier (buldoexcavator sau excavatorist) finalizate cu atestat/diplomă pentru operarea şi conducerea diferitelor utilaje terasiere (buldoexcavator sau excavator) – opţional; vechime în meseria de buldoexcavatorist/exscavatorist opţional; posesor al permisului de conducere categoria B; minimum 5 ani vechime în muncă.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 18 iulie 2017, ora 16:00

Concurs: 26 iulie 2017, ora 11:00: proba scrisă; 28 iulie 2017, proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Cugir din Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.

Primăria Comunei Vinţu de Jos

– consilier, clasa I, grad profesional principal – Compartimentul Cadastru şi Fond Funciar

Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, specializare în măsurători terestre şi cadastru; vechime în specialitatea studiilor: minimum 5 ani.

Termen limită de depunere a dosarelor: 21 iulie 2017, ora 16:00

Concurs: 1 august 2017, ora 10:00 – proba scrisă; 4 august 2017, ora 10:00 – proba interviu.

consilier, clasa I, grad profesional asistent – Compartimentul Urbanism, amenajarea teritoriului şi lucrări publice

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor inginereşti, domeniul de licenţă construcţii civile/studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă în arhitectură sau urbanism şi amenajarea teritoriului; vechime în specialitatea studiilor: minimum 1 an.

Termen limită de depunere a dosarelor: 21 iulie 2017, ora 16:00

Concurs: 1 august 2017, ora 10:00: proba scrisă; 4 august 2017, ora 10:00: proba interviu.

Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Comunei Vinţu de Jos, tel/fax 0258.739.234, interior 18.

Primăria Comunei Sohodol

– clasa I, grad profesional asistent – Compartimentul Financiar – Contabil

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul financiar-contabil; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 24 iulie 2017, ora 16.00

Concurs: 3 august 2017, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Sohodol, Judeţul Alba, telefon 0733/917.076

 

ȘTIREA TA - Evenimentele nu se întâmplă doar în fața reporterilor profesioniști. Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite să vadă și alții ceea ce tu ai trait "live". Poți trimite prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

loading...
loading...
Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate

Publicitate

ACTUALITATE

Dependenţa de jocuri video, inclusă oficial de OMS pe lista afecţiunilor mintale. Cum se diagnostichează

avatar

Publicat

Dependenţa de jocuri video a fost inclusă oficial, luni, de Organizaţia Mondială a Sănătăţii pe lista afecţiunilor mintale, în aceeaşi categorie cu dependenţa de cocaină şi cu dependenţa de jocuri de noroc, au anunţat reprezentanții OMS, citaţi de AFP.

Tulburarea provocată de dependența de jocuri video a fost inclusă în cea de a 11-a ediţie actualizată a Clasificării Internaţionale a Bolilor şi Problemelor de Sănătate (ICD). Aceasta este prima actualizare la nivel global a acestei nomenclaturi de la începutul anilor ’90 până în prezent.

„După ce am consultat experţi din lumea întreagă şi am examinat literatura de specialitate într-o manieră exhaustivă, am decis că această tulburare trebuie să fie adaugată pe listă”, a declarat pentru AFP directorul departamentului de Sănătate mintală şi de luptă contra toxicomaniei din cadrul Organizației Mondiale a Sănătății, Shekhar Saxena.

Organizația Mondială a Sănătății făcuse un prim pas în luna ianuarie, când a publicat o definiție a acestei afecțiuni și a anunțat că ea urmează să fie recunoscută oficial.

Cum se diagnostichează dependenţa de jocuri video

Potrivit OMS, această afecțiune reprezintă „un comportament asociat cu practicarea jocurilor video, care se caracterizează printr-o pierdere a controlului, o prioritate ridicată acordată jocului, până în punctul în care acesta prevalează în faţa altor centre de interes şi activităţi cotidiene, şi prin continuarea şi sporirea practicării jocului, în ciuda consecinţelor negative”.

Pentru stabilirea diagnosticului, acest tip de comportament trebuie să aibă consecinţe asupra „activităţilor personale, familiale, sociale, educative, profesionale” şi „în principiu, să se manifeste cu claritate într-o perioadă de cel puţin 12 luni”.

„Persoana diagnosticată cu tulburare provocată de jocurile video se joacă atât de mult încât alte interese şi activităţi sunt neglijate, inclusiv somnul şi odihna”, explică Shekhar Saxena, directorul departamentului de Sănătate mintală şi de luptă contra toxicomaniei din cadrul Organizației Mondiale a Sănătății.

Presa a scris, în ultima perioadă, despre numeroase cazuri de persoane dependente de jocuri video, incapabile să se desprindă de computerele, smartphone-urile şi consolele lor de jocuri video, care au ajuns până în ăunctul de a renunța la orice formă de viață socială și de își pune în pericol sănătatea mintală şi fizică.

Aproximativ 2,5 miliarde de persoane din lumea întreagă obişnuiesc să joace jocuri video. Reprezentanții Organizației Mondiale a Sănătății subliniază că tulburarea afectează doar „o mică parte” dintre aceștia.

sursa: hotnews.ro

Citește mai departe
Publicitate

EVENIMENT

Peste 200 de contestații în Alba, după afișarea notelor la Evaluarea Națională 2018. Rezultatele finale, sâmbătă

avatar

Publicat

Aproape 230  de contestaţii au fost înregistrate în acest an după publicarea rezultatelor la probele de Evaluare Naţională 2018 în judeţul Alba. Un număr de 89 de elevi nu au fost mulţumiţi de notele primite la Limba şi literatura română şi alţi 134 au formulat contestaţii la Matematică. Lucrările vizate vor fi recorectate, iar în 23 iunie vor fi cunoscute rezultatele finale.

VEZI: REZULTATE EVALUARE NAŢIONALĂ 2018 în ALBA: Notele elevilor, publicate de Ministerul Educaţiei. LISTELE

Limba și literatura română au fost depuse un număr de 89 contestații, la Matematică – 134, iar la matrnă – 6 contestații, potrivit inspectorului școlar, Daniel Fonoage

Comisiile de contestaţii judetene reevaluează lucrările primite şi acordă note lucrărilor contestate, conform baremelor de evaluare pentru probele scrise.

Dupa terminarea evaluării şi deschiderea lucrărilor, preşedintele comisiei de contestaţii analizeaza notele acordate după reevaluare, în comparaţie cu cele acordate iniţial. În situaţia în care se constată diferenţe de notare mai mari de 1,50 puncte, în plus sau în minus, între notele de la evaluarea iniţială şi cele de la contestaţii, preşedintele comisiei de contestaţii decide reevaluarea lucrărilor respective de către o altă comisie, formată din profesori cu experienţă, altii decât cei care au evaluat iniţial lucrările în centrul de contestaţii. Reevaluarea se va face după o nouă secretizare a lucrărilor, respectând cu stricteţe baremul de evaluare şi de notare şi toate procedurile de evaluare. Nota acordată de a treia comisie este nota care va fi acordată de comisia de contestaţii.

Pentru lucrările care au primit iniţial o notă finală mai mică decât 9,50, nota definitivă a lucrării este cea acordată de comisia de contestaţii, dacă între nota iniţială şi nota obţinută la reevaluare este o diferenţă de cel putin 0,50 puncte.

VEZI: Judeţul ALBA pe locul 6 în clasamentul naţional, după notele obținute de elevi la Evaluarea Națională 2018

Dacă diferenţa dintre cele două note este mai mică de 0,50 puncte, nota definitivă a lucrării este nota iniţială, acordată în centrul zonal de evaluare.

Pentru lucrările care au primit iniţial o notă finală cel puţin egală cu 9,50, nota definitivă este nota acordată de comisia de contestaţii, în urma reevaluării.

Nota definitivă nu mai poate fi modificată şi reprezintă nota obţinută de candidat la proba respectivă.

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

PROIECT: Ministerul Sănătății prelungește valabilitatea cardurilor de sănătate de la 5 la 7 ani

avatar

Publicat

O hotărâre de guvern inițiată de Ministerul Sănătății dorește să schimbe perioada de valabilitate a cadrului de sănătate de la 5 la 7 ani. Măsura va fi luată retroactiv pentru cardurile emise până la data de 31 decembrie 2012 (cu termen de valabilitate luat în calcul de la data de 1 ianuarie 2013), astfel că niciun card emis de la această data nu va expira până în 2020.

Dacă s-ar aplica termenul de valabilitate de 5 ani, peste 14 milioane de carduri de sănătate ar fi trebuit să fie înlocuite în perioada următoare. Mai exact, în nota de fundamentare a hotărârii, reprezentanții ministerului susțin că măsura este luată pentru pentru a se asigura “degrevarea bugetului de stat pentru anii 2018 – 2019 de cheltuielile aferente tipăririi unui număr de aproximativ 14.200.000 de carduri naționale de asigurări sociale de sănătate a căror valabilitate expiră în această perioadă, precum și a bugetului Fondului național de asigurări sociale de sănătate de cheltuielile aferente distributiei acestora”.

Astfel, articolul 6 alineatul (1) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la cardul naţional de asigurări sociale de sănătate se modifică după cum urmează:

“(1) Termenul de valabilitate a cardului naţional este de 7 ani de la data emiterii.”

La articolul 6, după alineatul (1) se introduc două noi alineate, alin. (11) și alin. (12) cu următorul cuprins:

“(11) Termenul de valabilitate a cardurilor naționale emise până la data de 31 iulie 2018 este de 7 ani de la data emiterii.

(12) Prin excepție de la prevederile alin. (11), pentru cardurile emise până la data de 31 decembrie 2012, termenul de valabilitate începe de la data de 1 ianuarie 2013.”

Proiectul de hotărâre a fost pus în dezbatere publică până la data de 26 iunie, timp de zece zile, propunerile și sugestiile de completare și modificare a măsurilor avute în vedere urmând a fi trimise ministerului până la această data.

Sursă: legestart.ro

Citește mai departe
Publicitate

ADMINISTRATIE

Documente false, în implementarea de către CJ Alba a unui proiect pe fonduri UE. DNA a extins urmărirea penală

avatar

Publicat

Direcția Națională Anticorupție – Serviciul Teritorial Alba Iulia a extins urmărirea penală pentru folosirea, în implementarea de către Consiliul Județean Alba a proiectului „Incluziune socială și pe piața muncii prin întreprinderi sociale”, de documente false/inexacte. Procurorii au verificat modalitatea de stabilire a prețurilor de achiziție a echipamentului de lucru necesar laboratorului Copy Center Sebeș. Potrivit DNA, administratorii societăților ofertante necâștigătoare audiați în calitate de martori au negat participarea la procedura de achiziție.

Reamintim faptul că proiectul „Incluziune socială şi pe piaţa muncii prin întreprinderi sociale”, derulat în judeţul Alba din august 2010 până în iulie 2013, a avut ca obiectiv dezvoltarea unei reţele de servicii şi centre sociale pentru îmbunătăţirea oportunităţilor de ocupare a persoanelor cu nevoi speciale din judeţ. În acest sens, s-au amenajat centre comunitare în 5 oraşe din judeţ, pentru consilierea profesională şi integrarea persoanelor aflate în risc social şi 3 întreprinderi de economie socială pentru sprijinirea persoanelor vulnerabile şi cu dizabilităţi.

Citește și „Incluziune socială şi pe piaţa muncii prin întreprinderi sociale”: 5 centre comunitare şi 3 întreprinderi sociale pentru persoane vulnerabile

La data de 12 decembrie 2014, O. Z. a sesizat Direcția Națională Anticorupție – Serviciul Teritorial Alba cu privire la presupuse fapte de corupție săvârșite în implementarea proiectului finanțat din fondurile Uniunii Europene nr. 53560 și derulat de Consiliul Județean Alba, arătând că Întreprinderea Socială de Economie Socială Sebeș nu ar fi beneficiat în totalitate de fondurile alocate, iar echipamentele și aparatura achiziționate în cadrul proiectului ar fi fost supraevaluate.

Dosarul a fost înregistrat sub numărul 171/P/2015, prin Ordonanța din 28 mai 2015, fiind dispusă începerea urmăririi penale în rem cu privire la săvârșirea infracțiunilor de schimbarea fără respectarea prevederilor legale a destinației fondurilor obținute din bugetul general al Uniunii Europene sau din bugetele administrate de acestea ori în numele ei, prevăzută de art. 18(2) alin. 1 din Legea nr. 78/2000 și abuz în serviciu prevăzută de art. 13 din Legea 78/2000 raportat la art. 297 alin. 1 Cod penal.

Starea de fapt și analiza probatoriului

Pornindu-se de la aspectele sesizate, ancheta penală efectuată în cauză a verificat:

  • modul în care au fost cheltuite sumele de bani alocate Întreprinderii Sociale de Economie Socială Sebeș provenite din fondurile Uniunii Europene în cadrul proiectului „Incluziune socială și pe piața muncii prin întreprinderi sociale” implementat de Consiliul Județean Alba având ca obiect contractul POSDRU/84/6.1/S/53560
  • o eventuală supraevaluare a prețurilor echipamentelor achiziționate pentru această întreprindere, având în vedere susținerile denunțătorului potrivit cărora, spre sfârșitul perioadei de implementare a proiectului, Întreprinderea Socială Sebeș nu ar mai fi primit 26.000 lei, cu toate că această sumă ar fi trebuit să fie primită sub formă de produse birotice sau IT, cu privire la care nu ar putea să precizeze cu siguranță dacă au fost distribuite sau nu către întreprindere
  • echipamentele IT achiziționate de Consiliul Județean pentru întreprinderea Sebeș ar fi fost achiziționate la prețuri supraevaluate

Potrivit probatoriului, la data de 4 iunie 2010, Consiliul Județean Alba a încheiat cu Ministerul Muncii, Familiei și Protecției Sociale, prin Autoritatea de Management pentru Programul Operațional Sectorial „Dezvoltarea Resurselor Umane” contractul de finanțare POSDRU/84/6.1/S/53560, nr. E4337/04.06.2010 în vederea implementării proiectului „Incluziune socială pe piața muncii prin întreprinderi sociale”, pentru o finanțare nerambursabilă în valoare de 15.189.324,04 lei, solicitată prin cererea de finanțare nr. 53560 din 13.08.2009.

Obiectivul general al proiectului consta în crearea unui model funcțional integrat de economie socială și incluziune socială destinat sprijinirii persoanelor cu dizabilități și a celor vulnerabile, promovarea unor modele funcționale de economie socială, dezvoltarea unei rețele integrate de servicii sociale și crearea de întreprinderi sociale funcționale contribuind în mod direct la îmbunătățirea semnificativă a oportunităților de ocupare adaptate nevoilor specifice persoanelor cu dizabilități și a celor vulnerabile, înființarea și funcționarea de servicii sociale suport în centre comunitare sursă prin care se asigură suport pentru participarea socială și acces pe piața muncii pentru copii, tineri și adulți cu dizabilități sau aflați în risc social, înființarea și funcționarea a minimum trei întreprinderi sociale „Servicii de copiere și design computerizat – Sebeș”, „Servicii de curățenie și amenajare grădini și spații verzi – Alba Iulia” și „Fermă ecologică – Sâncrai”.

Pentru ca întreprinderea socială „Servicii de copiere și design computerizat – Sebeș” să fie funcțională au fost achiziționate echipamente IT și produse de birotică.

Potrivit DNA – Serviciul Teritorial Alba Iulia, având în vedere susținerile denunțătorului, au fost efectuate verificări cu privire la modalitatea de stabilire a prețurilor de achiziție a echipamentului de lucru necesar laboratorului Copy Center Sebeș în cadrul procedurii de achiziție derulată urmare a Referatului de necesitate nr. 40/I/17.03.2011 la care au participat Tomsoft SRL, Infodsc SRL și Info Grup SRL.

Procurorii susțin că probatoriul testimonial administrat în cauză și înscrisurile solicitate societăților participante la procedura de achiziție au furnizat date și indicii care conduc însă la suspiciunea rezonabilă cu privire la săvârșirea infracțiunii prevăzute de art. 18(1) alin. 1 din Legea 78/2000, în implementarea de către Consiliul Județean Alba a proiectului „Incluziune socială și pe piața muncii prin întreprinderi sociale” fiind folosite documente false/inexacte/incomplete, administratorii societăților ofertante necâștigătoare audiați în calitate de martori negând participarea la procedura de achiziție organizată urmare a Referatului de necesitate nr. 40/I/17.03.2011.

Procurorul de la Direcția Națională Anticorupție – Serviciul Teritorial Alba a dispus, în data de 2 aprilie 2018, extinderea urmăririi penale în rem cu privire la fapta de a folosi, în implementarea de către Consiliul Județean Alba a proiectului „Incluziune socială și pe piața muncii prin întreprinderi sociale”, documente false/inexacte, administratorii societăților ofertante necâștigătoare audiați în calitate de martori negând participarea la procedura de achiziție organizată urmare a Referatului de necesitate nr. 40/I/17.03.2011 – faptă prevăzută de art 18(1) alin (1) din Legea nr. 78/2000.

Potrivit art. 18(1) din Legea nr. 78/2000, folosirea sau prezentarea de documente ori declaratii false, inexacte sau incomplete, care are ca rezultat obtinerea pe nedrept de fonduri din bugetul general al Comunitatilor Europene sau din bugetele administrate de acestea ori în numele lor, se pedepsește cu închisoare de la 3 la 15 ani și interzicerea unor drepturi.

Citește mai departe
Publicitate

ADMINISTRATIE

MAREA MODERNIZARE a străzilor la Alba Iulia. 36 milioane de euro pentru reconfigurarea infrastructurii de transport

avatar

Publicat

Primăria Alba Iulia prezintă detaliat planurile pentru modernizarea a 25 de străzi din oraş, pe care va fi reconfigurată circulaţia, astfel încât să fie pus accent pe transportul public de călători, circulaţia cu bicicletele sau pietonală, reducerea emisiilor poluante şi limitarea circulaţiei cu autoturisme personale.

Investiţia totală este estimată la 36,8 milioane de euro, însă proiectul major de reabilitare a infrastructurii rețea majoră de transport public urban a fost împărţit pe 3 loturi, iar fiecare dintre acestea pe tronsoane, ce vor fi incluse pentru finanţare, separat, pe etape, în cadrul POR 2014-2020. Cel mai probabil, contractele vor urma să fie semnate începând de anul viitor, astfel că va mai dura până vor fi demarate lucrările.

Primăria detaliază şi soluţiile tehnice de reconfigurare a infrastructurii rutiere în oraş, pentru fiecare stradă vizată. Unele vor avea mai multe benzi de circulaţie sau vor fi cu sens unic, pentru a crea spaţiu special pentru autobuze şi piste de biciclete, se vor regândi parcajele de pe marginea drumului, vor fi staţii de încărcare a maşinilor electrice şi sistem de monitorizare a traficului.

“Sunt străzi cu carosabil realizat din îmbrăcăminte asfaltică, la care în timp au fost efectuate lucrări de întreţinere curentă, însă sistemul rutier este învechit şi nu asigură o structură corespunzătoare care să satisfacă traficul rutier actual şi de perspectivă, prezentând pe alocuri degradări, denivelări, tasări, fiind periclitată siguranţa circulaţiei. Nu există piste de biciclete amenajate, circulaţia desfăşurându-se pe partea carosabilă sau trotuare, generând numeroase accidente de circulaţie.

De asemenea, circulaţia auto se desfăşoară pe aceeaşi cale de rulare cu transportul local de călători şi nu există peste tot alveole amenajate pentru staţiile de transport în comun, motiv pentru care apar blocaje în trafic”, se arată în documentaţie.

Pentru reducerea disconfortului urban şi înscrierea în POR 2014-2020, s-a propus structurarea proiectului pe tronsoane, care să poată fi realizate concomitent şi chiar cu operatori diferiţi, potrivit reprezentanţilor Primăriei.

Pe toată lungimea străzilor vizate s-au proiectat măsuri de siguranţă a circulaţiei şi sistem inteligent al traficului: sistem de management al traficului, de comunicaţie prin fibră optică, de supraveghere video, de informare în trafic, de inforcement, de management al iluminatului public, de alimentare cu energie electrică a iluminatului public, sistem automat pentru închirierea bicicletelor, centru de control.

Documentaţiile tehnico-economice, faza avizare lucrări intervenţii şi indicatori tehnico-economici, intră la aprobare în şedinţa Consiliului Local din 22 iunie, astfel:

Reabilitarea infrastructurii rețea majoră de transport public urban lot 1 – tronsonul 1, 2 și 3. Străzile: Regiment V Vânători, Bd Ferdinand, str. I.I.C. Brătianu, str. Ardealului, Bd. Tudor Vladimirescu, str. Turnătoriei, str. Cabanei (Bărăbanţ) – total 6.549 ml. Lucrările sunt estimate să dureze 33 de luni, iar investiţia necesară este de 17.775.580 euro.

Tronson 1: străzile T. Vladimirescu (1414 m), Turnătoriei (1250 m), Cabanei (575 m) şi ITS (sistem inteligent de transport) aferent –  total 3239 ml. Investiţia necesară: 28.621.626 lei (6.256.914 euro), din care construcţii-montaj 21.049.054 lei (4.601.489 euro).

Tronson 2: str. Regiment V Vânători (944 m), Bd. Ferdinand (1657 m) şi ITS aferent – total 2601 ml. Investiţia necesară: 29.998.876 lei (6.557.991 euro), din care lucrări construcţii-montaj 21.327.068 lei (4.662.265 euro)

Tronson 3: străzile I.C. Brătianu (430 m), Ardealului (279 m) şi ITS aferent, centru de comandă şi control ITS – total 709 ml. Investiţia necesară: 22.692.111 lei (4.960.675 euro), din care lucrări construcţii-montaj 8.234.934 lei (1.800.221 euro)

Prin proiect s-a propus o limitare a spaţiului aferent transportului privat şi de mărfuri, creându-se benzi dedicate transportului public urban, piste pentru biciclete, trotuare, s-au proiectat staţii pentru încărcarea motoarelor electrice, reamenajarea staţiilor de transport în comun, staţii de închiriere a bicicletelor, măsuri de siguranţă a circulaţiei, soluţii de colectare a apei pluviale (pe Regiment V Vânători şi Turnătoriei, unde acestea nu există).

Soluţiile tehnice:

Strada Regiment V Vânători: stradă principală cu lungime de 944 ml; pe traseul acesteia se suprapune DN1 (E810 – intrarea în Alba Iulia dinspre Sebeş); se vor amenaja două benzi marginale dedicate exclusiv transportului local şi una/două benzi pentru transportul urban, piste de biciclete şi trotuare pe ambele părţi şi, acolo unde există, spaţiu zone verzi

Bd. Ferdinand: lungime, 1657 ml; va avea 4, respectiv 3 benzi de circulaţie, piste de biciclete şi trotuare pe ambele părţi şi un spaţiu verde cu lăţime variabilă; se va amenaja o staţie de închiriere biciclete de tip Bike Sharing

Str. I.C. Brătianu: lungime de 430 ml; va avea 4 benzi de circulaţie, două dedicate exclusiv transportului local şi două pentru transportul privat; pe partea stângă se va amenaja o pistă de biciclete cu dublu sens şi trotuar cu lăţimea m inimă de 1,20 m; se va amplasa o staţie de încărcare a autovehiculelor electrice

Str. Ardealului: lungime, 279 mp; continuarea străzii I.C. Brătianu până la intersecţia semaforizată cu Calea Moţilor; va avea 4 benzi de circulaţie, două dedicate exclusiv transportului local şi două pentru transportul privat; pe partea stângă se va amenaja o pistă de biciclete cu dublu sens, spaţiu verde cu lăţime variabilă şi trotuar cu lăţimea minimă de 1,20 m

Bd. Tudor Vladimirescu: lungime, 1.414 ml; tronson între str. Petru Dobra până la podul peste râul Ampoi; se va amenaja cu 4 benzi de circulaţie, două marginale dedicate exclusiv transportului local şi două pentru transportul privat; pe ambele părţi ale străzii se va amenaja un aliniament de arbori, o pistă de biciclete şi un trotuar; se vor amenaja staţii de închiriere biciclete şi staţii pentru încărcarea autovehiculelor electrice

Strada Turnătoriei: 1250 ml; de la strada Mureşului la strada Cabanei; va avea 2 benzi de circulaţie şi trotuare pe ambele părţi

Strada Cabanei: lungime de 575 ml; de la intersecţia cu strada Cornişei până la Turnătoriei; două benzi de circulaţie şi trotuare pe ambele părţi.

Reabilitarea infrastructurii rețea majoră de transport public urban lot 2 – tronsonul 1 și 2: Bd Republicii, Bd Revoluţiei, Str. Lalelelor, str. Pinului, str. Francisca, str. Nicolae Grigorescu, str. Gh. Pop de Băseşti, Bd. Încoronării – total 8494 ml. Lucrările sunt estimate să dureze 24 luni, iar investiţia necesară este de 12.056.999,7 euro.

Tronson 1: Republicii (1700 ml), Lalelelor (895 ml), Nicolae Grigorescu (535 ml), Pinului (503 ml), Francisca (758 ml), Gh. Pop de Băseşti (660 ml) şi ITS aferent – total 5.051 ml. Investiţia necesară: 27.099.231,65 lei (5.924.106,25 euro) din care lucrări de construcţii-montaj 21.193.467,3 lei (4.633.059,48 euro)

Tronson 2: Bd Revoluţiei (1935 ml), Bd Încoronării (1608 ml) şi ITS aferent – total 3.443 ml. Investiţia necesară: 28.054.307,82 lei (6.132.893,45 euro), din care lucrări construcţii-montaj 22.140.963,5 lei (4.840.189,64 euro)

Prin proiect s-a propus o limitare a spaţiului aferent transportului privat şi de mărfuri, creându-se benzi dedicate transportului public urban, piste pentru biciclete, trotuare, s-au proiectat staţii pentru încărcarea motoarelor electrice, reamenajarea staţiilor de transport în comun, staţii de închiriere a bicicletelor, măsuri de siguranţă a circulaţiei.

Soluţii tehnice:

Traseele proiectate se vor suprapune peste cele existente, constând în 2 sau 4 benzi de circulaţie. Unde există 4 benzi de circulaţie, cele 2 benzi marginale vor fi amenajate exclusive pe banda dedicată transportului local, iar celelalte două benzi pentru transportul privat. Pe fiecare stradă au fost prevăzute trotuare de minim 1,5 metri lăţime şi piste de biciclete, acolo unde soaţiul permite, amplasate la limita carosabilului şi delimitate fizic între ele prin aliniamente de bordure, separatoare fizice (stâlpi, bolarzi, stâlpişori etc) sau aliniamente de spaţiu verde. Au fost prevăzute sisteme de închiriere a bicicletelor, dispunând de o flotă de 40 de biciclete.

Au fost prevăzute spaţii pentru amenajarea parcărilor prin reconfigurarea spaţiilor şi crearea de alveole speciale, astfel încât să fie eliminate parcările amplasate pe carosabil.

Structura rutieră va avea 30 cm strat de pământ stabilizat cu stabilizator de sol, 35 cm strat de fundaţie inferior din balast, 25 cm strat de fundaţie superior din piatră spartă, 12 cm strat de bază (BA31,5), 6 cm strat de legătură (BA20), 4 cm SMA16.

Reabilitarea infrastructurii rețea majoră de transport public urban lot 3 – tronsonul 1 și 2. Străzile: Tache Ionescu, Octavian Goga, Decebal, Doinei, Henri Coandă, Calea Moţilor, Bd. Horea, Cloşca, Vasile Goldiş, Bd. 1 Decembrie 1918 – total 5.255 ml. Lucrările sunt estimate să dureze 24 de luni, iar investiţia necsară este de 7.001.499,22 euro.

Tronson 1: străzile Tache Ionescu (625 ml), Octavian Goga (725 ml), Decebal (555 ml), Doinei (266 ml), Henri Coandă (263 ml), Calea Moţilor (574 ml), Bd. Horea (550 ml), Cloşca (574 ml) şi ITS aferent – total 4.132 ml. Investiţia necesară: 22.063.608,56 lei (4.823.279,24 euro) din care lucrări de construcţii-montaj 17.663.815,71 lei (3.861.449,74 euro).

Tronson 2: străzile Vasile Goldiş (573 ml), Bd. 1 Decembrie 1918 (550 ml) – – total 1.123 ml. Investiţia necesară: 9.964.049,48 lei (2.178.219,98 euro) din care lucrări construcţii-montaj 8.135.543,97 lei (1.778.494,22 euro)

Soluţii tehnice:

Strada Tache Ionescu: parte carosabilă de 3,5 m lăţime, bandă dedicată transportului public de 4 m lăţime, trotuare pe ambele părţi, pistă pentru biciclete cu dublu sens

Strada Octavian Goga: parte carosabilă de 3,5 m lăţime, bandă dedicată transportului public de 4 m lăţime, trotuare pe ambele părţi, pistă pentru biciclete cu dublu sens, spaţiu verde pe partea dreaptă

Strada Decebal: parte carosabilă de 3,5 m lăţime, bandă dedicată transportului public de 4 m lăţime, trotuare pe ambele părţi, pistă pentru biciclete cu dublu sens, spaţiu verde pr ambele părţi, spaţiu parcare

Strada Doinei: parte carosabilă 2 x 3,5 lăţime, trotuare pe ambele părţi, spaţiu parcare

Strada Henri Coandă: parte carosabilă 2 x 3,5 lăţime, trotuare pe ambele părţi

Calea Moţilor: parte carosabilă 2 x 3,5 lăţime, bandă dedicată transportului public de 4 m lăţime, trotuare pe ambele părţi, spaţiu verde pe zona unde căile sunt denivelate

Bd. Horea: parte carosabilă 2 x 3,5 lăţime, parte carosabilă bandă dedicată transportului public de 4 m lăţime, trotuare pe ambele părţi

Strada Cloşca: parte carosabilă 2 x 3,5 lăţime, bandă dedicată transportului public de 4 m lăţime, trotuare pe ambele părţi

Strada Vasile Goldiş: parte carosabilă 2 x 3,5 lăţime, spaţiu verde

Bd. 1 Decembrie 1918: parte carosabilă 2 x 3,5 lăţime, bandă dedicată transportului public de 2×4 m lăţime, trotuare pe ambele părţi, spaţiu verde

Străzile vor avea structură rutieră suplă cu 30 cm strat de pământ stabilizat cu stabilizator de sol, 35 cm strat de fundaţie inferior din balast, 25 cm strat de fundaţie superior din piatră spartă, 12 cm strat de bază (BA31,5), 6 cm strat de legătură (BA20), 4 cm SMA16.

Vor fi şi lucrări de canalizaţie tehnică, iluminat public pe partea stângă a străzii, amenajare spaţii verzi, mobilier urban (bănci, coşuri de gunoi, rastele pentru biciclete) şi ridicări la cotă pentru cămine şi guri de scurgere

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate