Contacteaza-ne si pe
Publicitate

ADMINISTRATIE

POSTURI la Universitatea din Alba Iulia, Consiliul Judeţean, primării, DGASPC şi alte instituţii publice din judeţ. Condiţii de participare la concurs

avatar

Publicat

Prefectura, CJ AlbaÎn următoarea perioadă, sunt disponibile mai multe posturi în instituţii publice din judeţul Alba, pentru care sunt organizate concursuri. Candidaţii interesaţi de aceste locuri de muncă trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Posturi vacante şi condiţii de participare la concurs:

Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia

– psiholog – Centrul de Informare, Consiliere şi Orientare în Carieră (C.I.C.O.C.)

Condiţii: studii superioare de lungă durată în domeniul postului (deţinerea diplomei de licenţă în psihologie – Ciclul I Bologna şi deţinerea diplomei de master în domeniul psihologie sau ştiinţe ale educaţiei şi specializarea/ program de studii psihologie/ psihopedagogie specială/ consiliere şcolară şi asistenţă psihopedagogică – Ciclul II Bologna sau echivalentă Ciclul I + II Bologna); 1 an vechime în domeniul postului pe funcţii ce necesită studii superioare de lungă durată; cunoaşterea limbii engleze; cunoştinţe de utilizare a calculatorului (Word, Internet, Excel) dobândite prin studii/ formare profesională sau experienţă profesională anterioară; constituie un avantaj deţinerea atestatului de liberă practică în specialităţile „Psihologie educaţională, consiliere şcolară şi vocaţională” sau „Psihologie clinică” acordat de Colegiul Psihologilor din România, treapta de specializare „psiholog practicant”, forma de atestare „ autonomă”.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 26 septembrie 2017, ora 16.00

Concurs: 10 octombrie 2017, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Informaţii suplimentare la Universitatea „1 Decembrie 1918″ din Alba Iulia, cu sediul în Alba Iulia, str. Gabriel Bethlen, nr.5, judeţul Alba, telefon 0258/806.276.

 

Consiliul Judeţean Alba

– director gradul I la Serviciul Public Judeţean Salvamont – Salvaspeo Alba

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite eu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului de minimum 5 ani; atestat salvator montan; carnet de şofer categoria B.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 22 septembrie 2017, ora 13:30

Concurs: 2 octombrie 2017, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Consiliului Judeţean Alba, Municipiul Alba Iulia, str. I.I.C. Brătianu, nr. 1, telefon: 0731/560.763. Concursul se va desfăşura la sala de şedinţe a Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba, situată în mun. Alba Iulia,Bd. 1 Decembrie 1918 nr. 68.

Primăria Municipiului Alba Iulia

şef birou – Direcţia tehnică, dezvoltare – Biroul întreţinere şi reparaţii clădiri

Condiţii: studii de specialitate: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de licenţă (DL): Inginerie civilă sau Ingineria instalaţiilor; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 2 octombrie 2017, ora 15:00

Concurs: 17 octombrie 2017, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului va fi comunicată ulterior.

consilier, clasa I, gradul profesional superior – Direcţia tehnică, dezvoltare – Serviciul investiţii şi lucrări publice

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de licenţă (DL): inginerie civilă sau ingineria instalaţiilor; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 9 ani; cunoştinţe de operare PC- nivel mediu.

consilier, clasa I, gradul profesional superior – Serviciul investiţii şi lucrări publice – Compartiment urmărirea execuţiei lucrărilor publice

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de licenţă (DL): inginerie civilă sau ingineria instalaţiilor; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publiceminimum 9 ani: autorizaţie pentru activitatea de diriginte de şantier în domeniile: construcţii civile, industriale şi agricole; drumuri, poduri, urnele, piste de aviaţie, transport pe cablu; lucrări hidrotehnice; construcţii edilitare şi de gospodărie comunală; instalaţii aferente construcţiilor; cunoştinţe de operare PC- nivel mediu.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 25 septembrie 2017, ora 15:00

Concurs: 10 octombrie 2017, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului va fi comunicată ulterior.

asistent medical (3 posturi)

Condiţii: studii de specialitate: studii postliceale absolvite în specialitatea asistenţă medicală; vechime: minimum 6 luni vechime ca asistent medical; certificat de membru în Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România; autorizaţie de liberă practică pentru exercitarea profesiunii de asistent medical în unităţile medicale autorizate.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 18 septembrie 2017, ora 15.00

Concurs: 26 septembrie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

şofer (cu atribuţii de tranchilizare, capturare şi transport câini)

Condiţii: studii medii; vechime în specialitate necesară: nu se solicită; permis de conducere categoria B.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 15 septembrie 2017, ora 15.00

Concurs: 25 septembrie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Municipiului Alba lulia, Calea Moţilor nr. 5A, telefon 0372/586.473

Serviciul de Ambulanţă Judeţean Alba

– asistent medical generalist PL la substaţia Baia de Arieş (post vacant temporar)

Condiţii: diplomă de şcoală sanitară post liceală sau echivalentă; diplomă de bacalaureat; certificat de membru O.A.M.G.M.A.M.R. vizat la zi; adeverinţă de participare la concurs eliberată de O.A.M.G.M.A.M.R.; 6 luni vechime în specialitate.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 20 septembrie 2017, ora 15:00

Concurs: 28 septembrie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 3 octombrie 2017, ora 10:00: proba practică; 4 octombrie 2017, ora 10.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot la sediul Serviciului de Ambulanţă Judeţean Alba din Alba Iulia, str. Calea Moţilor nr. 83, Judeţul Alba, telefon: 0258/834.211.

 

Direcţia Generală de Asistenţă Socială și Protecţia Copilului Alba

– îngrijitor (curăţenie) la Serviciul Întreţinere şi Deservire (post temporar vacant)

Condiţii: studii generale absolvite cu diplomă; vechime în muncă minimum 12 luni.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 20 septembrie 2017, ora 16.00

Concurs: 27 septembrie 2017, ora 11.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Direcţia Generală de Asistenţă Socială și Protecţia Copilului Alba, din Alba Iulia, Bulevardul 1 Decembrie 1918 nr. 68, telefon: 0258/818.266, interior 115 sau mobil 0755/069.660.

 

Primăria Municipiului Aiud

– șef birou – Biroul Administraţia Pieţei

Condiţii: studii universitare de licenţa absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 21 septembrie 2017, ora 16.00

Concurs: 2 octombrie 2017, ora 11.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Municipiului Aiud, județul Alba, camera 22. telefon 0258/861.310, interior 13.

 

Serviciul Public de Asistenţă Socială Sebeş

inspector, clasa I, grad profesional principal – Compartiment Buget, Finanţe, Resurse umane, Juridic

Condiţii: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul ştiinţelor economice; vechime în specialitatea studiilor: minimum 5 ani.

inspector, clasa I, grad profesional superior – Compartiment Autoritate tutelară şi protecţia copilului

Condiţii: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul ştiinţelor sociale sau ştiinţelor umaniste şi artă: specializarea: asistenţa socială; vechime în specialitatea studiilor: minimum 9 ani.

consilier, clasa I, grad profesional asistent – Compartiment Autoritate tutelară şi protecţia copilului

Condiţii: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul ştiinţelor sociale sau ştiinţelor umaniste şi artă; specializarea: asistenţă socială; vechime în specialitatea studiilor: minimum 1 an.

inspector, clasa I, grad profesional asistent – 1 post – Centrul de Zi Petreşti.

Condiţii: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul ştiinţelor inginereşti sau ştiinţelor economice; vechime în specialitatea studiilor; minimum 1 an.

Termen limită de depunere a dosarelor: 4 octombrie 2017, ora 11:00

Concurs: 24 octombrie 2017, ora 09:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare se obțin la sediul Serviciului Public de Asistenţă Socială situat în Sebeş, Aleea Lac nr. 12, judeţul Alba; telefon 0258/731.007.

 

Primăria Comunei Poșaga

asistent medical comunitar debutant

Condiţii: studii postliceale în domeniu.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 27 septembrie 2017, ora 16.00

Concurs: 5 octombrie 2017, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Comunei Poșaga, Județul Alba, din sat Poșaga de Jos, nr. 186, telefon: 0258/776.024

Primăria Comunei Râmeţ

– inspector, clasa I, grad profesional asistent

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe economice; vechimea în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: minimum 1 an.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 30 septembrie 2017

Concurs: 12 octombrie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 16 octombrie 2017, ora 10:00: proba interviu.

Relații suplimentare se obțin Primăria Comunei Râmeţ, judeţul Alba, telefon 0258/880.026, e-mail: [email protected]

ALTE POSTURI

Centrul Judeţean de Resurse şi Asistenţă Educaţională Alba Iulia

– administrator financiar

Condiţii: absolvenţi de învăţământ universitar de lungă durată, cu diplomă de licenţă sau echivalentă în profil economic; vechime în specialitatea studiilor de cel puţin 5 ani, din care minimum 3 ani în contabilitate bugetară; cunoştinţe de operare PC (Windows, Microsoft Office, Internet Explorer, utilizare echipamente de calcul); cunoaştere programe specifice raportărilor contabile către Consiliul Judeţean / I.S.J., M.E.N., A.N.A.F.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 19 septembrie 2017, ora 14.00

Concurs: 27 septembrie 2017, ora 9.00 – proba scrisă; 29 septembrie 2017, ora 12.00: proba interviu.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Centrului Judeţean de Resurse şi Asistenţă Educaţională cu sediul în Alba Iulia, str. Gh. Pop de Băseşti nr. 2, judeţul Alba, telefon 0258/834.102, 0258/811.942.

Primăria Comunei Unirea

– inspector de specialitate IA

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor economice; vechimea în specialitatea studiilor: minimum 7 ani.

Termen limită pentru depunerea dosarelor, 18 septembrie.

Concurs: 26 septembrie 2017, ora 10:00 – proba scrisă; data şi ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se obţin la Primăria Comunei Unirea, judeţul Alba, cu sediul în localitatea Unirea, Str. Mureşului nr. 597, judeţul Alba, telefon 0258/876.101.

Colegiul Tehnic „Ion D. Lăzărescu” Cugir

administrator financiar (8 ore/zi)

Condiţii: studii superioare economice absolvite cu diplomă de licenţă; vechime: minimum 3 ani în specialitatea studiilor absolvite.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 21 septembrie 2017, ora 14:00

Concurs: 29 septembrie 2017, ora 9.00 – proba scrisă; 2 octombrie 2017, ora 09:00: proba practică; 3 octombrie 2017, ora 9.00 – proba interviu

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Colegiului Tehnic „Ion D. Lăzărescu” din Cugir, Str. Victoriei nr. 9, judeţul Alba, telefon: 0258/751.028.

Primăria Comunei Sohodol

şofer microbuz şcolar – Compartiment Deservire şi Întreţinere

Condiţi:. studii medii; adeverinţă care să ateste minimum 5 ani de vechime de conducător auto; permis de conducere categoria B, C, E, D; atestat profesional pentru categoriile C, E, D; aviz psihologic valabil; aviz medical apt conducător auto; domiciliul stabil pe raza comunei Sohodol.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 22 septembrie 2017, ora 16.00

Concurs: 29 septembrie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; 2 octombrie 2017, ora 10.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Sohodol, Judeţul Alba, telefon 0733/917.076.

Primăria Municipiului Blaj

inspector debutant – Birou Investiţii

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţe inginereşti.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 18 septembrie 2017

Concurs: 29 septembrie 2017, ora 10:00 – proba scrisă; 2 octombrie 2017, ora 14.00 – proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Blaj din Blaj, Piața 1848 nr. 16, Județul Alba, telefon 0258/710.110.

Primăria Orașului Cugir

inspector, clasa I, gradul profesional superior pentru Compartimentul Relaţii publice, informatică, registratură.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniile: drept, administraţie publică şi ştiinţele comunicării, specializarea jurnalistică, comunicare, relaţii publice; vechime în specialitatea studiilor necesară exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

Termenul limită pentru depunere a dosarelor: 20 septembrie

Concurs: 2 octombrie 2017, ora 11.00 – proba scrisă; 4 octombrie 2017 – proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.

Mai multe detalii despre posturile scoase la concurs le puteţi afla de la fiecare instituţie care organizează procedurile de angajare.

ȘTIREA TA - Evenimentele nu se întâmplă doar în fața reporterilor profesioniști. Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite să vadă și alții ceea ce tu ai trait "live". Poți trimite prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

loading...
loading...
Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate

Publicitate

ACTUALITATE

Pacienții cu boli grave se vor trata mai ușor în străinătate. Ministerul Sănătății a simplificat procedura

avatar

Publicat

Un pas în față pentru sistemul medical din România și o nouă speranță pentru pacienții care nu se pot trata în țară și au nevoie de o intervenție medicală în străinătate. Ministerul Sănătății a modificat metodologia de realizare a dosarului: în cazuri speciale nu mai sunt necesare 3 oferte de la clinici diferite și a fost introdusă încă o categorie de bolnavi care poate beneficia de finanțare din partea statului. Schimbările vor intra în vigoare după publicarea în Monitorul Oficial.

Pacienții cu boli grave din România care se luptau cu birocrația pentru a beneficia de o intervenție medicală în străinătate au o nouă rază de speranță. Ordinul 50/2004 al Ministerului Sănătății, care privește metodologia de trimitere a unor categorii de bolnavi în străinătate, a fost modificat.

Acum pot pot beneficia de finanţarea tratamentului în străinătate şi bolnavii care necesită efectuarea de transplant de organe, țesuturi sau celule de origine umană, dar pentru care tratamentul nu poate fi acordat în intervalul de timp necesar, în centrele acreditate în domeniul transplantului din România, luând în considerare starea curentă de sănătate a persoanei solicitante.

O nouă modificare binevenită se referă la cazul în care numărul clinicilor în care poate fi efectuat tratamentul este limitat, iar comisia de specialitate recomandă o singură clinică pentru trimiterea la tratament medical în străinătate. Va fi acceptată o singură ofertă de tratament, dacă se motivează de către comisia teritorială de specialitate alegerea făcută.

Comisia constituită la nivelul Ministerului Sănătății poate aproba efectuarea tratamentului la clinica recomandată, caz în care nu mai sunt necesare cele 3 oferte de tratament.

În condiţiile în care clinica din străinătate solicită prezentarea la control a pacienţilor care au efectuat tratament în străinătate, de mai multe ori în cursul unui an calendaristic, comisia Ministerului Sănătății aprobă finanțarea pe baza următoarelor documente:

– procesul-verbal medical pentru trimitere la tratament medical în străinătate întocmit de către comisia teritorială de specialitate, eliberat pentru primul control efectuat în cursul unui an calendaristic

– referatul medical întocmit de către medicul curant al pacientului pentru fiecare control ce urmează a fi efectuat, conform programării

– oferta de cost a controlului medical transmis de clinica din străinătate.

Se modifică procedura și în cazul pacienților aflați la tratament în străinătate în baza formularelor emise de casele de asigurări de sănătate, care necesită intervenții suplimentare de urgență pentru afecțiuni ce nu pot fi tratate în țară, iar starea de sănătate a acestora nu permite deplasarea în țară. Comisia poate aproba continuarea tratamentului în străinătate, în baza unui document justificativ eliberat de către reprezentanții unității sanitare, care va cuprinde diagnosticul, tipul de tratament ce urmează a fi efectuat și costurile pe care le implică acesta.

 

Citește mai departe
Publicitate

EVENIMENT

VIDEO: Furtuna a făcut RAVAGII în Alba. La Ighiu, Bucerdea, Cricău și Pianu, viitura a luat tot ce-a prins în cale

avatar

Publicat

Ploaia torenţială de vineri după-amiaza a umflat mai multe pârâuri, iar apele au ajuns, învolburate, şi pe drumuri judeţene. S-a întâmplat la Ighiu şi Bucerdea Vinoasă, unde imaginile surprinse de cititori Alba24 arată efectele devastatoare ale naturii.

Reamintim că judeţul Alba s-a aflat sub Cod Portocaliu de furtună, vineri, după ora 14.00.

VEZI:  VIDEO: O nouă ploaie, aceeași poveste. Inundațiile fac din nou ravagii în Alba

Potrivit ISU Alba, viituri au fost semnalate pe DJ 107 la Ighiu, în zona târgului de animale, un podeţ fiind colmatat cu lemne aduse de apă, iar la Bucerdea acelaşi drum judeţean a fost inundat.

Potrivit oamenilor, apa a luat tot ce a prins în cale, garduri, mașini și copaci.

O astfel de situație, în care o mașină a fost luată de ape, s-a înregistrat și la Pianu.

Apa a ajuns în cantităţi mari în grădinile oamenilor, iar pompierii se deplasează la faţa locului pentru a interveni. Administraţia Naţională de Meteorologie a emis o avertizare cod portocaliu, valabilă vineri la prânz, în Alba Iulia, Ighiu şi Meteş.

 

Citește mai departe
Publicitate

EVENIMENT

VIDEO: O nouă ploaie, aceeași poveste. Inundațiile fac din nou ravagii în Alba

avatar

Publicat

O nouă ploaie, aceeași poveste. De fiecare dată când plouă mai serios,  Alba Iulia și mai toate localitățile din județul Alba, se confruntă cu deja tradiționala inundare a străzilor. Mașini care fac valuri pe drumuri, oameni care aleargă prin apa care le ajunge până la glezne, totul este la „ordinea ploii”, în Alba. Imagini cu inundațiile din județ ne-au fost trimise de cetățenii sătui să-și mai adune apa din curți și beciuri.

Nu mai este nici o surpriză că la fiecare ploaie mai serioasă mare parte a străzilor din oraș se transformă în „canale navigabile”.

Zona Mercur, sensul giratoriul de la Selgros, Str. Ampoiului din Ampoi 2, Str. Emil Racoviță, toate sunt deja zone cunoscute pentru inundațiile cu care se confruntă la fiecare ploaie.

Nu doar în oraș sunt inundații. La Ighiu viitura a rupt un podeț de lemne din târgul de animale, iar DJ 107 din Bucerdea este inundat.

Și comuna Cricau e sub apă. Curțile oamenilor sunt inundate în totalitate.

O soluție pentru suprasolicitarea sistemului de canalizare nu s-a găsit de ani de zile, nici la Alba Iulia dar nici în alte localități din județul Alba.

 

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

CJSU Alba: O biserică, mai multe gospodării, terenuri şi drumuri afectate de inundaţii în 10 localităţi din Apuseni

avatar

Publicat

În urma precipitațiilor abundente de joi, 21 iunie, au fost afectate de inundaţii mai multe proprietăţi din Munţii Apuseni, printre care o biserică, şase gospodării şi drumuri locale din 10 localităţi.

Potrivit datelor comunicate de CJSU Alba, situaţia este următoarea:

Localitate / Curs Apă / Obiective afectate / Cauze

Comuna Vadu Moţilor

Burzeşti  – Neagra – torenţi sau scurgeri torenţiale

– 0,5 drum comunal afectat

Lăzeşti – Lăzeşti – torenţi sau scurgeri torenţiale

– 0,03 km drum comunal afectat

Poduri-Briceşti – Neagra – torenţi sau scurgeri torenţiale

– 0,03 km drum comunal afectat

Comuna Vidra

Sat Bobăreşti – Arieşul Mic – torenţi sau scurgeri torenţiale

– două anexe gospodăreşti distruse

– un podeţ

– drumul comunal 193 afectat pe 2 km

Sat Bogdăneşti – Arieşul Mic – torenţi sau scurgeri torenţiale

– 1 km drum comunal avariat

– 0,3 ha teren arabil

– 1 ha păşuni, fâneţe

Sat Drăgoieşti-Lunca – Arieşul Mic – – torenţi sau scurgeri torenţiale

– pod colmatat 0,1 km

Sat Lunca Veseşti – Arieşul Mic – torenţi sau scurgeri torenţiale

– 2 anexe gospodăreşti avariate

– 1 pod

– 1 podeţ

– 0,4 km drum judeţean

– 2 km drum comunal

– 0,5 hectare teren arabil

– 2 hectare păşuni, fâneţe

– 2 fântâni

Sat Ponorel – Arieşul Mic – – torenţi sau scurgeri torenţiale

– o anexă gospodărească avariată

– biserica greco-catolică afectată

– 0,1 km drum judeţean

– 0,05 hectare teren arabil

– 0,05 hectare păşuni, fâneţe

Sat Runc – Arieşul Mic – torenţi sau scurgeri torenţiale

– 0,1 km drum judeţean 762 colmatat

– drumul comunal 191 afectat pe 2 km

Sat Vârtăneşti – Arieşul Mic – torenţi sau scurgeri torenţiale

– o anexă gospodărească avariată

– 0.03 hectare teren arabil

Serviciul Voluntar pentru Situații de Urgență Vadu Moților a acționat pentru deblocarea cursurilor de apă şi a podețelor, cu mijloace mecanice şi manuale din dotare, iar Comitetul Local pentru Situații de Urgență Vidra a acționat pentru decolmatarea căilor de acces, cu două buldoexcavatoare şi două TAF-uri.

foto: arhivă

Citește mai departe
Publicitate

EVENIMENT

UPDATE: TRAGEDIE în Zlatna. Un bărbat de 66 de ani a murit după ce s-a răsturnat cu ATV-ul într-o râpă

avatar

Publicat

Un bărbat în vârstă de 66 de ani și-a pierdut viața vineri, după ce s-a răsturnat cu un ATV într-o râpă. Potrivit IPJ Alba, accidentul s-a petrecut în zona Zlădnița, lângă Zlatna. 

UPDATE: Potrivit IPJ Alba, bărbatul care şi-a pierdut viaţa avea 66 de ani, era din Zlatna şi a căzut în albia unui pârâu.

Revenim cum amănunte.

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate