Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

LOVITURĂ după creșterile salariale din Primăria Alba Iulia. S-a lansat licitația pentru EVALUAREA angajaților

Publicat

hava

Peste 700 de angajați din cadrul Primăriei municipiului Alba Iulia, care ocupă funcții publice de conducere sau de execuție, vor fi evaluați astfel încât salariul să fie în acord cu performanța și responsabilitățile fiecăruia. De asemenea, va fi evaluat modul de comunicare cu cetățenii a celor care, prin natura postului, relaționează cu publicul. Primăria a lansat, în 19 ianuarie, o licitație pentru achiziționarea de servicii de consultanță în gestionarea resurselor umane la nivelul unității administrativ teritoriale (UAT) Alba Iulia.

Citește și NOI CREȘTERI SALARIALE la Primăria Alba Iulia. Șefii vor lua de 4,5 ori mai mult decât media pe județ

Potrivit caietului de sarcini anexat achiziției publice, începând cu data de 1 iulie 2017 a intrat în vigoare Legea nr. 153/107 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice. În acest context, toate instituțiile publice din România au fost obligate să aplice începând cu acea dată prevederile legii la nivel instituțional.

La nivelul Primăriei municipiului Alba Iulia acest lucru s-a realizat prin hotărâri ale Consiliului Local care au vizat stabilirea salariilor de bază a funcționarilor publici și a personalului contractual din Aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia, începând cu data de 1 iulie 2017.

Citește și 1,8 milioane de lei pentru formarea ”all inclusive” a angajaților Primăriei Alba Iulia. Dublu față de 2017

Primăria Alba Iulia justifică achiziționarea serviciilor de consultanță privind gestionarea resurselor umane prin nevoia de eficientiza din punct de vedere al resurselor umane și financiare modul de organizare actual din cadrul instituției, de dezvoltare și de consolidare a aptitudinilor personalului prin asigurarea permanentă a oportunităților de evoluție personală, de elaborare de politici, proceduri și sisteme eficiente de personal, de apreciere a personalului în funcție de activități și realizări, în contextul noii legi a salarizării.

Printre considerentele prezentate în caietul de sarcini se numără:

  • Realizarea la nivelul instituției a unei standardizări cu privire la structura posturilor, conținutul acestora și dimensionarea forței de muncă în funcție de natura și volumul activității
  • Realizarea structurii posturilor și a grilei salariale la nivelul UAT Alba Iulia, pe baza unei analize a situației actuale, prin achiziționarea de servicii de consultanță privind managementul resurselor umane, în vederea susținerii unei remunerări echitabile, în funcție de cerințele fiecărui post și contribuția acestuia la rezultatele instituției
  • Corelarea sistemului de remunerare adoptat în prezent la nivel instituțional, corespunzător cu evaluarea angajaților, astfel încât remunerația să fie în acord cu performanța și responsabilitățile fiecărui angajat

Obiectivul contractului de servicii îl constituie prestarea de servicii de consultanță privind gestionarea resurselor umane, evaluarea modului de organizare și funcționare al UAT Alba Iulia din punct de vedere al organigramei, performanței, gradului de satisfacție a personalului angajat și al salarizării, respectiv a conduitei acestora în acord cu prevederile legale.

Citește și Negociere în pierdere: peste UN MILION de lei FĂRĂ LICITAȚIE, documentația Monumentului Unirii din Alba Iulia

Evaluarea va cuprinde structura organizatorică, relațiile funcționale intra și inter departamentale, relațiile de coordonare și subordonare la nivelul personalului din instituție, evaluarea remunerării la nivelul funcțiilor de conducere și de execuție în funcție de responsabilități și performanțe. Evaluarea se va realiza asupra unui număr de 725 de angajați din cadrul Primăriei municipiului Alba Iulia, care ocupă funcții publice de execuție / conducere și personal contractual angajat pe perioadă nedeterminată.

„Evaluarea angajaților se va realiza cu scopul de a eficientiza activitatea resurselor umane la nivelul instituției din punct de vedere al sarcinilor, de a identifica și remedia acele situații în care nivelul salarial nu corespunde cu sarcinile asumate prin fișa postului sau cu rezultatele de performanță a activităților prestate în cadrul instituției, respectiv de a identifica oportunități de formare profesională care să crească performanța angajaților Primăriei municipiului Alba Iulia. Totodată, acolo unde se impune prin natura postului relaționarea cu publicul, se va avea în vedere evaluarea modului de comunicare cu publicul și eventual se vor înainta propuneri de îmbunătățire a activității, după caz”, se mai precizează în caietul de sarcini.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

2 Comentarii

2 Comentarii

  1. Tara lui Papura Voda

    sâmbătă, 27.01.2018 at 15:34

    Pai numai prin evaluarea modulului de comunicare cu cetățenii, ar trebui dati afara in suturi din posturile pe care le ocupa!!!

  2. Milu

    luni, 29.01.2018 at 13:18

    Sau dupa „criteriile” in functie de care au fost angajati, respectiv pila lui… sau a lui… sau sotul/ sotia/ fratele/ sora/ nepoata / nepotul lui … etc. Multe ar descoperi cine ar cauta mai adanc ca doar pe declaratiile lor nu apare ca sunt rude de gradul I, II etc. cu alte persoane din institutie.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax