Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

LOVITURĂ după creșterile salariale din Primăria Alba Iulia. S-a lansat licitația pentru EVALUAREA angajaților


Publicat

hava

Peste 700 de angajați din cadrul Primăriei municipiului Alba Iulia, care ocupă funcții publice de conducere sau de execuție, vor fi evaluați astfel încât salariul să fie în acord cu performanța și responsabilitățile fiecăruia. De asemenea, va fi evaluat modul de comunicare cu cetățenii a celor care, prin natura postului, relaționează cu publicul. Primăria a lansat, în 19 ianuarie, o licitație pentru achiziționarea de servicii de consultanță în gestionarea resurselor umane la nivelul unității administrativ teritoriale (UAT) Alba Iulia.

Citește și NOI CREȘTERI SALARIALE la Primăria Alba Iulia. Șefii vor lua de 4,5 ori mai mult decât media pe județ

Potrivit caietului de sarcini anexat achiziției publice, începând cu data de 1 iulie 2017 a intrat în vigoare Legea nr. 153/107 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice. În acest context, toate instituțiile publice din România au fost obligate să aplice începând cu acea dată prevederile legii la nivel instituțional.

La nivelul Primăriei municipiului Alba Iulia acest lucru s-a realizat prin hotărâri ale Consiliului Local care au vizat stabilirea salariilor de bază a funcționarilor publici și a personalului contractual din Aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia, începând cu data de 1 iulie 2017.

Citește și 1,8 milioane de lei pentru formarea ”all inclusive” a angajaților Primăriei Alba Iulia. Dublu față de 2017

Primăria Alba Iulia justifică achiziționarea serviciilor de consultanță privind gestionarea resurselor umane prin nevoia de eficientiza din punct de vedere al resurselor umane și financiare modul de organizare actual din cadrul instituției, de dezvoltare și de consolidare a aptitudinilor personalului prin asigurarea permanentă a oportunităților de evoluție personală, de elaborare de politici, proceduri și sisteme eficiente de personal, de apreciere a personalului în funcție de activități și realizări, în contextul noii legi a salarizării.

Printre considerentele prezentate în caietul de sarcini se numără:

  • Realizarea la nivelul instituției a unei standardizări cu privire la structura posturilor, conținutul acestora și dimensionarea forței de muncă în funcție de natura și volumul activității
  • Realizarea structurii posturilor și a grilei salariale la nivelul UAT Alba Iulia, pe baza unei analize a situației actuale, prin achiziționarea de servicii de consultanță privind managementul resurselor umane, în vederea susținerii unei remunerări echitabile, în funcție de cerințele fiecărui post și contribuția acestuia la rezultatele instituției
  • Corelarea sistemului de remunerare adoptat în prezent la nivel instituțional, corespunzător cu evaluarea angajaților, astfel încât remunerația să fie în acord cu performanța și responsabilitățile fiecărui angajat

Obiectivul contractului de servicii îl constituie prestarea de servicii de consultanță privind gestionarea resurselor umane, evaluarea modului de organizare și funcționare al UAT Alba Iulia din punct de vedere al organigramei, performanței, gradului de satisfacție a personalului angajat și al salarizării, respectiv a conduitei acestora în acord cu prevederile legale.

Citește și Negociere în pierdere: peste UN MILION de lei FĂRĂ LICITAȚIE, documentația Monumentului Unirii din Alba Iulia

Evaluarea va cuprinde structura organizatorică, relațiile funcționale intra și inter departamentale, relațiile de coordonare și subordonare la nivelul personalului din instituție, evaluarea remunerării la nivelul funcțiilor de conducere și de execuție în funcție de responsabilități și performanțe. Evaluarea se va realiza asupra unui număr de 725 de angajați din cadrul Primăriei municipiului Alba Iulia, care ocupă funcții publice de execuție / conducere și personal contractual angajat pe perioadă nedeterminată.

„Evaluarea angajaților se va realiza cu scopul de a eficientiza activitatea resurselor umane la nivelul instituției din punct de vedere al sarcinilor, de a identifica și remedia acele situații în care nivelul salarial nu corespunde cu sarcinile asumate prin fișa postului sau cu rezultatele de performanță a activităților prestate în cadrul instituției, respectiv de a identifica oportunități de formare profesională care să crească performanța angajaților Primăriei municipiului Alba Iulia. Totodată, acolo unde se impune prin natura postului relaționarea cu publicul, se va avea în vedere evaluarea modului de comunicare cu publicul și eventual se vor înainta propuneri de îmbunătățire a activității, după caz”, se mai precizează în caietul de sarcini.



ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

2 Comentarii

2 Comments

  1. Tara lui Papura Voda

    sâmbătă, 27.01.2018 at 15:34

    Pai numai prin evaluarea modulului de comunicare cu cetățenii, ar trebui dati afara in suturi din posturile pe care le ocupa!!!

  2. Milu

    luni, 29.01.2018 at 13:18

    Sau dupa „criteriile” in functie de care au fost angajati, respectiv pila lui… sau a lui… sau sotul/ sotia/ fratele/ sora/ nepoata / nepotul lui … etc. Multe ar descoperi cine ar cauta mai adanc ca doar pe declaratiile lor nu apare ca sunt rude de gradul I, II etc. cu alte persoane din institutie.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

Cod Galben de vreme rea în Alba: Averse, descărcări electrice și grindină. LOCALITĂȚI VIZATE

Publicat

Meteorologii au emis o avertizare tip Cod Galben de vreme rea pentru mai multe localități din județul Alba, până la ora 15.30. 

Localitățile vizate sunt: Aiud, Blaj, Ocna Mureș, Zlatna, Câmpeni, Teiuș, Abrud, Ighiu, Unirea, Bistra, Jidvei, Baia de Arieș, Galda de Jos, Șona, Roșia Montană, Lupșa, Mihalț, Valea Lungă, Lopadea Nouă, Cetatea de Baltă, Stremț, Sâncel, Sântimbru, Lunca Mureșului, Mirăslău, Vidra, Albac, Sohodol, Horea, Bucerdea Grânoasă, Berghin, Fărău, Avram Iancu, Scărișoara, Noșlac, Gârda de Sus, Bucium, Crăciunelu de Jos, Arieșeni, Cricău, Livezile, Sălciua, Cergău, Roșia de Secaș, Vadu Moților, Poșaga, Ciuruleasa, Hopârta, Mogoș, Poiana Vadului, Rădești, Rimetea, Ohaba, Cenade, Întregalde, Ocoliș, Râmeț, Ponor;

Potrivit meteorologilor se vor semnala: local – grindină de mici dimenisiuni, descărcări electrice, averse care vor cumula 15-20 l/mp și intensificări de scurtă durată ale vântului.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

FOTO Atenție șoferi: Accesul INTERZIS pe bretelele de intrare/ieșire către Centrul de Întreținere Pianu, pe Autostrada A1

Publicat

Semnalizarea rutieră a fost suplimentată la bretelele de acces către Centrul de Întreținere și Coordonare (CIC) Pianu de pe Autostrada A1, au anunțat miercuri reprezentanții Direcției Regionale de Drumuri și Poduri (DRDP) Timișoara.

Potrivit acestora, localnicii din zona Pianu foloseau bretelele pentru a intra/ieși în/din Autostrada A1, însă drumul nu a fost niciodată parte a unei intersecții pentru trafic de autostradă, ci a fost calificat drept drum de exploatare pentru CNAIR.

Astfel, după amplasarea indicatoarelor rutiere, pe aceste bretele au acces doar echipajele CNAIR și serviciile de urgență – Poliție, Salvare, Pompieri.

Potrivit reprezentanților DRDP Timișoara, reglementarea situației s-a făcut la solicitarea Consiliului Județean Alba și a Biroului de Poliţie Autostrada A1 Râmnicu-Vâlcea – Deva.

„Calea de acces către localitățile din zona autostrăzii este Nodul Rutier Sebeș Vest, aflat la km 312+246, la aproximativ 4 kilometri distanță de breteaua folosită anterior, unde acum accesul turismelor este interzis!

Vă rugăm să respectați semnalizarea instituită, pentru a nu periclita siguranța dumneavoastră și a circulației!”, au precizat reprezentanții DRDP Timișoara.

foto: Facebook – DRDP Timișoara

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Klaus Iohannis: Guvernul va veni cu o inițiativă legislativă pentru a repara legile justiției, în săptămânile următoare

Publicat

Președintele Klaus Iohannis a declarat miercuri că Guvernul va veni cu o inițiativă legislativă pentru a repara legile justiției, după ”atacurile” PSD de acum câțiva ani, care, spune președintele, încă produc efecte. 

”Am urmărit în spațiul public, a început o discuție ciudată în PSD, între ei, încep să-și plătească polițe. Au fost așa-numite dezvăluiri în presă din perioada când PSD a atacat violent legile justiției.

Din fericire, am reușit să oprim câteva atacuri. Eu am reușit să duc legile la CCR, parlamentul – în special PNL împreună cu alte partide.

Dar românii au făcut cel mai important pas, la referendum, când au spus stop procedurii de măcelărire a justiției. PSD a încercat să pună piciorul pe justiție. Faptul că au început acum să-și plătească polițe, e o chestiune care ține de cancan.

Aceste legi ale justiției trebuie reparate și asta a fost discuția cu premierul. E nevoie de un pas hotărât și curajos. Guvernul va veni cu o inițiativă legislativă pentru a repara legile justiției.

Trebuie continuată procedura pentru justiție. În săptămânile viitoare vor urma consultări, guvernul va lucra la proiecte înaintate Parlamentului pentru justiție” a spus președintele.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

LIVE VIDEO: Declarații ale președintelui Klaus Iohannis, după întâlnirea cu premierul Ludovic Orban. Ce au discutat cei doi

Publicat

Președintele României, Klaus Iohannis, s-a întâlnit miercuri, 3 iunie, de la ora 12:30, la Palatul Cotroceni, cu prim-ministrul Ludovic Orban.

Tema discuțiilor a fost legată de absorbția fondurilor europene alocate țării noastre.

Declarații ale președintelui Klaus Iohannis, la finalul ședinței.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate