Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

1,8 milioane de lei pentru formarea ”all inclusive” a angajaților Primăriei Alba Iulia. Dublu față de 2017

sediu Primaria Alba Iulia

Publicat

De două ori mai mult decât în 2017 alocă Primăria Alba Iulia în acest an pentru cursuri de perfecționare a angajaților care se fac la sediu, la mare sau la munte. În timp ce anul trecut cheltuielile cu perfecționarea funcționarilor publici au ajuns la aproximativ 770.000 de lei (fără TVA și cheltuieli de deplasare), în 2018 acestea sunt estimate la 1,8 milioane de lei.

Consilierii locali din Alba Iulia vor avea de aprobat în ședința de marți, 30 ianuarie, planul de perfecționare a funcționarilor publici din cadrul aparatului de specialitate al Primarului și din cadrul serviciilor publice aflate în subordinea Consiliului Local. Pentru anul 2018 a fost estimat un număr de 445 de funcționari publici și personal contractual în vederea formării profesionale, bugetul propus pentru cursurile de perfecționare fiind de 1.800.000 de lei.

Citește și Sute de bugetari din Alba, cu familiile, în sejururi plătite din bani publici. Concedii all inclusive mascate în cursuri pe litoral, în Deltă sau la băi termale

În 2017, peste 200 de angajați au fost la cursuri de perfecționare. Primăria Alba Iulia a plătit în medie aproximativ 3800 de lei, fără TVA. În total, cheltuielile au ajuns la aproximativ 770.000 de lei, la care se mai adaugă TVA și cheltuieli de deplasare. La cursuri au participat atât directorii din primărie, șefi de birou, consilieri cât și agenți de pază și polițiști locali.

Pentru anul 2018 a fost estimat un număr de 445 de funcționari publici și personal contractual în vederea formării profesionale și o sumă de 1.800.000 lei.

„După aprobarea în cadrul Consiliului Local, Planul de perfecționare profesională a funcționarilor publici, cu hotărârea adoptată, vor fi comunicate Agenției Naționale a Funcționarilor Publici București.

Realizarea acestui plan va fi în funcție de resursele financiare disponibile ale instituției, care vor fi alocate pregătirii profesionale a angajaților”, se mai precizează în raportul de specialitate.

Potrivit datelor publicate în plan, în 2017 au participat un număr de 204 funcționari publici și personal contractual la cursuri de perfecționare.

Citește și Pe nisipul de la mare, am venit la ”reciclare”! Lista primăriilor din Alba care au ”spart” peste 250.000 de lei pentru cursuri de ”bronzare” profesională

Planul conține și propuneri de îmbunătățire a sistemului de formare profesională a funcționarilor publici la nivelul autorității sau instituției publice. Cităm:

„- o selecție mai eficientă firmelor.

– seriozitate a firmelor din partea firmelor care organizează cursuriile de pregătire profesională.

– tarifele practicate de fimele organizatoare este foarte mare comparativ cu serviciile oferite.”

Numărul de funcționari identificați în rapoartele de evaluare:

Domeniul de perfecționare profesională – funcție: număr funcționari

  • Arhitectură și urbanism – de conducere: 2, de execuție: 12
  • Comunicare și transparență decizională – de conducere: 3, de execuție: 65
  • Dezvoltare personală – de conducere: 3, de execuție: 46
  • Dezvoltare regională durabilă – de conducere: 6, de execuție: 44
  • Drept și legislație comunitară – de conducere: 2, de execuție: 43
  • Gestionarea fondurilor externe – de conducere: 3, de execuție: 38
  • IT&C tehnologia informației și comunicațiilor – de conducere: 3, de execuție: 6
  • Management – de conducere: 5, de execuție: 68
  • Politici și afaceri europene – de conducere: 2, de execuție: 8
  • Resurse și servicii publice – de conducere: 10, de execuție: 76

Citește și METEO de WEEKEND în ALBA: Soare, nori şi temperaturi maxime de 7 grade Celsius. Prognoza meteo pe trei zile

Prioritare conform art. 11 din Hotărârea Guvernului nr. 1066/2008 pentru aprobarea normelor privind formarea profesională a funcționarilor publici.

  • Management (management financiar și contabilitate bugetară) – de conducere: 5, de execuție: 68
  • Gestionarea fondurilor externe (managementul proiectelor) – de conducere: 3, de execuție: 38
  • Management (managementul resurselor umane din entitățile publice) – de conducere: 5, de execuție: 68
  • IT&C tehnologia informației și comunicațiilor – de conducere: 3, de execuție: 6
  • Comunicare și transparență decizională – de conducere: 3, de execuție: 65
  • Drept și legislație comunitară (drept administrativ și contencios, abordare tehnico-legislativă pentru elaborarea și publicarea actelor normative)  – de conducere: 2, de execuție: 43

Citește și FOTO: Pensiuni de vânzare în județul Alba, la începutul anului 2018. Vezi cât costă și în ce zone se află

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

1 Comentariu

1 Comentariu

  1. hava imaculatu'

    joi, 25.01.2018 at 21:22

    1.8 milioane de lei sparti pe concedii mascate pentru angajati platiti ca in Italia inseamna impozitele anuale de pe 18.000 de apartamente din Alba Iulia.
    Pensionari, dati fuga si stati la coada la Taxe si Impozite sa platiti impozitul pe casa, ca acum vine vara si au nevoie saracii oameni sa achite „cursurile” de la Mamaia!

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:



ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate