Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

Șeful IŞJ Alba vrea să o demită pe directoarea Grădiniței nr. 12 din Alba Iulia. Părinții sunt pregătiți să protesteze împotriva măsurii

Publicat

Zeci de părinți amenință cu proteste după ce au aflat că directoarea de la Grădinița nr. 12 din Alba Iulia, Veronica Suciu, este amenințată cu demiterea, de către inspectorul școlar general al IȘJ Alba, Dorin Sandea. Pretextul evocat de către șeful IȘJ Alba este un scandal început de un părinte nemulțumit de faptul că, deși este o grădiniță de stat, pentru programul step-by-step se percepe o taxă de 100 lei pe lună, prin Fundația Veronica, al cărei președinte este directoarea. Ziarul Alba24.ro a publicat la data respectivă atât plângerea părintelui cât și poziția directoarei Veronica Suciu. Aricolul a generat un val de comentarii din partea părinților care i-au luat apărarea directoarei, argumentul principal fiind calitatea superioară a actului didactic coordonat de Veronica Suciu.

Motivul invocat de către inspectorul șef Dorin Sandea este faptul că funcția de director al unei gradinițe ar fi incompatibilă cu cea de președinte al fundației prin care se obțin bani pentru finanțarea programului Step-by-Step. De asemenea, Sandea a trimis o comisie de inspecție la grădiniță, iar potrivit inspectorului școlar Dan Cherecheș, care a făcut parte din respectiva comisie, în urma verificărilor nu au fost constatate nereguli. „Este una din cele mai bune grădinițe din județ” a declarat inspectorul care susține că demiterea directoarei este o mare nedreptate.

Consiliul de Administrație al IȘJ Alba a supus la vot demiterea directoarei Veronica Suciu, însă singurul membru care a votat „pentru” a fost însuși Dorin Sandea. Pentru că nu a primit aprobarea consilierilor, șeful IȘJ a trimis o adresă la Ministerul Educației pentru a aviza demiterea.

Potrivit unor surse, părinții care au copii înscriși la Grădinița nr. 12 se vor prezenta săptămâna viitoare la IŞJ Alba pentru a protesta împotriva deciziei luate de inspectorul general Dorin Sandea. De menționat este faptul că acesta nu se afla, vineri, la momentul redactării acestei ştiri, în Alba Iulia, iar la telefon nu era de găsit.

Problema i-a revoltat pe părinții copiilor de la grădinița 12, care au organizat un mic protest vineri dimineață. Aceștia se tem că demiterea directoarei din funcție va însemna dispariția programului Step-by-Step, finanțat exclusiv prin Fundația pe care o conduce. Aceștia susțin că plecarea directoarei din funcție ar atrage automat după sine și retragerea de la conducerea Fundației, și, implicit, anularea programului educațional, ceea ce i-ar afecta direct pe copii. În urma unui sondaj aplicat la aproximativ 200 de părinți, doar 4 s-au arătat nemulțumiți de condițiile de la grădiniță, restul fiind încântați de felul în care sunt tratați copiii lor.

Deputatul Dan Simedru: „Când un lucru merge bine, trebuie să vină cineva să îl strice”

În conferința de presă a PNL Alba, deputatul Dan Simedru a spus că luni se va prezenta în audiență la ministrul Educației pentru a împiedica această măsură pe care o consideră abuzivă: „Dacă se va pune în aplicare această decizie brutală copii vor avea de suferit în ce privește educația lor. Prin această Fundație se aduc banii pe care statul nu poate să îi plătească. Nu există în lege o prevedere potrivit căreia doamna directoare nu poate fi și președintele fundației”.

Consilierul local Daniel Zdrânc: „Părinții au vrut să îi înmâneze un memoriu inspectorului general, însă domnul Sandea nu i-a primit”

Membru în Consiliul de Administrație al Grădiniței nr. 12 și tată al unui copil înscris acolo, consilierul local Daniel Zdrânc a precizat, în conferința de presă, că aproximativ 60 de părinți revoltați și îngrijorați de soarta educației copiilor lor s-au strâns vineri dimineață în fața grădiniței, în semn de susținere pentru directoarea Veronica Suciu. Potrivit lui Zdrânc, părinții au redactat un memoriu pe care au vrut să îl înmâneze șefului IȘJ Alba, Dorin Sandea, însă acesta nu i-a primit. Vedeți mai jos, în galeria foto, conținutul integral al memoriului.

Și sora directoarei de la grădiniță, inspectoarea Eugenia Ignat, ar putea fi demisă pentru „incompatibilitate”

Pe același motiv, și inspectorul pentru învățământ preșcolar Eugenia Ignat, sora directoarei Veronica Suciu, ar putea fi demisă din funcție de către șeful IȘJ, „pe motiv de incompatibilitate”.

Florin Roman susține că va depune plângere penală împotriva lui Dorin Sandea

„Nu am depus nicio plângere penală împotriva nimănui, dar voi depune una împotriva inspectorului Sandea, dacă va continua în acest fel. Dacă mai rămâne în funcție la conducerea IȘJ va distruge învățământul din județul Alba. Este foarte clar că acest personaj sinistru trebuie să dispară din peisajul învățământului din județul Alba. Nu mai trăim în vremea lui Ceaușescu de care domnul Sandea este extrem de legat ca mentalitate și ca atitudine”, a spus Florin Roman.

Plângerea părintelui nemulțumit și reacția directoarei Veronica Suciu

În plângerea sa, părintele nemulțumit (aflat evident în minoritate în comparație cu părerile celor mai mulți dintre părinți) susținea: „Sunt părinte şi am copil la Grădiniţa nr.12 din Alba Iulia. Grădiniţa are o asociatie, pe nume <Veronica>, a cărei preşedintă este domnişoara directoare şi este constituită din educatoare. Părinţii care doresc să-şi înscrie copiii la această grădiniţă sunt obligaţi să achite lunar o sumă de bani stabilită de către conducerea asociaţiei. Acum plătim 100 lei copil/lună! ”.

Veronica Suciu declara la acea vreme că din suma de 100 lei pe lună plătită de părinți grădinița desfășoară activități suplimentare cu copiii, de care aceștia nu ar avea parte la alte grădinițe, cum ar fi programul Step by step. Prin acest program, se lucrează individual cu copiii, iar în fiecare grupă, pe lângă educatoare, a mai fost angajată încă o persoană, care lucrează timp de 5 ore în fiecare zi, la tura de dimineață, susține cursuri de specialitate, cum ar fi limba engleză și informatică. Numărul total al persoanelor care sunt plătite în plus pentru acest program este de aproximativ 20.

„Părinții au fost înștiințați de la început despre acest lucru. Dacă au optat să își înscrie copiii aici, au optat automat pentru programul special pe care noi îl propunem pentru cei mici. În zona grădiniței noastre mai sunt alte trei grădinițe de stat, care nu derulează acest program special”, a mai spus Veronica Suciu.

Citeşte şi La grădinițele de stat se cer bani în plus: Părinţi nemulţumiţi că trebuie să plătească sume lunare pentru programe educaţionale speciale, pentru a vedea părerea părintelui nemulțumit și reacția directoarei Veronica Suciu.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

142 Comentarii

142 Comentarii

  1. plesa

    vineri, 21.02.2014 at 17:28

    Bine face Sandea… jos cu PDL-istii.

    • Lucian B.

      duminică, 23.02.2014 at 14:58

      Jos cu Pdlistii?Sandea e Pdlist AERIANULE!

      • Lucian B.

        duminică, 23.02.2014 at 15:39

        Scuze a fost PDList!

        • plesa

          luni, 24.02.2014 at 13:10

          Domnul Sandea nu a fost PDL- ist niciodata, cred ca il confundati cu Sandu, PDL-ist veritabil.

  2. dan

    vineri, 21.02.2014 at 18:04

    Trebuie sa ne adunam noi, parintii copiilor care invata, au invatat sau vor invata la aceasta gradinita sa ii cerem socoteala acestui …………… !

    • Mircea

      vineri, 21.02.2014 at 18:37

      Da, da! Aduna-te, adunatura! Pentru ce, mai capsomane???

      • dan

        sâmbătă, 22.02.2014 at 15:19

        Pentru educatia copilului meu, bai nimeni !

    • plesa

      sâmbătă, 22.02.2014 at 15:38

      Parintii nu au ce sa face . Daca la doamna director i-a expirat mandatul, postul se v-a scoate la concurs si ma indoiesc sa aiba vreo sansa doamna director. Asa ca mai onorabil din partea ei, era sa-si fi dat demisia de onoare. Nimeni nu este de neinlocuit.

      • Lucian B.

        duminică, 23.02.2014 at 15:02

        Tipule,nici o institutie de stat din judet nu are un director cu asa o competenta!Si-a dedicat toata viata meseriei!

        • plesa

          duminică, 23.02.2014 at 22:53

          Si ce daca, functia nu e pe viata, si gradinita respectiva nu este proprietetea ei. Parintii nu au competenta necesara sa evalueze un cadru didactic, fie ca este bun sau nu. ACEASTA GRADINITA AM IMPRESIA CA ESTE UNA DE FITE.

          • Alabala

            luni, 24.02.2014 at 00:45

            Ai cam multe impresii d-le Plesa…si nu stiu de ce te-ai bagat tu in discutie,chiar nu inteleg…esti doar rau sau esti si ******? Te-ai trezit tu sa vb aiurea…

      • Alabala

        duminică, 23.02.2014 at 23:36

        Demisia de ce ********? Ca nu ii mai convine PSD-ului…sunteti toti niste gunoaie in frunte cu ********* de Sandea

        • plesa

          luni, 24.02.2014 at 09:02

          Doamana Alabala-portocala, dumneata uiti ca suntem intr-un stat democratic si am dreptul sa imi exprim punctul de vedere. Dar vad ca si dumneata faci parte dintre parintii acestia foarte „civilizati” _ toti aveti un vocabular demn de urmat , acum inteleg de ce v-ati trimis copiii la aceasta gradinita , voi nu sunteti in stare sa le dati educatia celor 7 ani de acasa. Parca a tunat si v-a adunat, toti va exprimati la fel. Scrieti domnilor civilizat, chiar daca sunteti pe pozitii diferite.

          • Alabala

            luni, 24.02.2014 at 11:28

            Dupa cum ti-am mai spus…gunoaiele numai asa merita…exprima-ti draga parerea cat vrei…vai si amar de voi,astia ilustri care habar nu au pe ce lume traiesc dar se tin tari si mari…

        • plesa

          luni, 24.02.2014 at 12:23

          Cu un asemenea limbaj, draga doamna Alabala, nu poti sa-ti permiti sa analizezi o pesonalitate cum este domnul Sandea. Ascunde-te draga ca te faci de ras, chiar si sub un nume fals. Ii faci de ras pe toti cei care o sustin pe d-ra directoare , acum m-am prins si eu ca de fapt este d-soara,ceea ce explica faptul ca se lasa greu dusa. D-soara director nu trebuia sa se implice in colectarea banilor si atunci nu era asa suspect ceea ce face.

          • Valentina

            luni, 24.02.2014 at 14:54

            PERSONALITATE?????? Ma chiar faceti sa rad….:))))…incredibil….:)))

          • Valentina

            luni, 24.02.2014 at 15:01

            Dupa cum vad,d-le Plesa nu sunteti doar ******…sunteti si misogin…asta e…

          • plesa

            luni, 24.02.2014 at 22:46

            Usurel doamna Valentina, sa nu va cada rau cumva, vad ca va afecteaza foarte tare ce sciu eu, si chiar nu as vrea sa va am pe constiinta.Stati bine cu tensiunea , cu diabetul??? Aveti mare grija!!!

          • maria

            marți, 25.02.2014 at 11:23

            Domnule Plesa, despre ce personalitate vorbiti? Sandea este o personalitate… nu a demonstrat acest lucru.. poate ca si-a uitat cuvintele in sertarul biroului… transmite-ti-i stimabilului domn inspector sa iasa la pensie si sa-si vada de batranete si sa ne lasa pe noi sa ne educam copiii frumos…

      • parinte

        luni, 24.02.2014 at 23:48

        Cine spune ca i-a expirat mandatul?

  3. educatoare

    vineri, 21.02.2014 at 18:08

    Felicitari d.le Sandea. In sfarsit un act corect, in care politicul trebuie sa stea deoparte! D.ra directoare trateaza gradinita ca pe mosia proprie, unde stabileste propriile reguli.Cine le accpta bine, cine nu, la alta gradinita! In plus, d.ra directoare, desi director degrevat, platita de la buget, mai incasa bani si de pe asociatie. Si stiu ca si sotul d.nei inspector, este cenzor pe asociatie, cu siguranta nu pe gratis! Afacere de familie in toata regula!
    Dar de cand sunt d.nele PNL-iste de le apara d.l Roman? Ca stiu ca au trecut pe la toate partidele si dupa cum se vede, nu degeaba! Nu-i putin lucru sa te apere un clantau ca dl. Roman! Desi din cate s-a mai vazut, toti cei aparati de d.l in cauza au „oaresce” probleme. Pe ce motiv ii face plangere penala d.lui Sandea? Ca face, in sfarsit un lucru pe care trebuia sa-l faca de mult, adica curatenie in sistem?

    • Parinte

      vineri, 21.02.2014 at 23:49

      „Doamna” educatoare, cu siguranta e o functie care ti-o doresti, dar munceste draga mea pentru a ajunge undeva. Daca nu esti capabila sa faci ceva pe propriile puteri, nu arunca cu noroi in cineva care a reusit sa ridice si sa lupte intotdeauna pentru aceasta gradinita si pentru ca sa primeasca copiii nostrii tot ce e mai bun. Avem din pacate un invatamant infect in Romania, si atunci cand un om face ceva bun, trebuie dat jos. Asta ne e neamul din pacate, de asta suntem unde suntem. Din cauza „oamenilor” ca tine. Rusine!

    • dan

      sâmbătă, 22.02.2014 at 15:18

      Sandea, acum te dai „educatoare”? Si te si feliciti singur …

    • Lucian B.

      duminică, 23.02.2014 at 15:06

      DE CE NU-TI DAI NUMELE?Daca ai simt de raspundere da cartile pe fata!PROBABIL ESTI O EDUCATOARE care stie mai multe sau deloc!

      • Lucian B.

        duminică, 23.02.2014 at 15:10

        Scuze Dane era pt.tovarasa educatoare!Apropo si Sandea e construit tot in epoca de trista amintire.Si gandeste la fel ca la pensionare!

    • Alabala

      luni, 24.02.2014 at 00:03

      Ce vorbesti tu ****** de educatoare???? Abia astept sa iasa la suprafata toata povestea….o sa va ardeti cativa…d-na educatoare,stim cine esti si nu ai fost in stare toata viata ta sa faci nimic,sau ma rog,nimic bun…toata viata ai fost un parazit care a trait dupa ceilalti…

      • plesa

        luni, 24.02.2014 at 10:51

        Unde sunt cei 99% dintre parintii care o sustin pe doamna directoare??? Daca cei care ati comentat pe marginea acestui subiect credeti ca reprezentati 99% din parinti, cred ca ar trebui sa refaceti calculele.Cat despre scarbosenia de care vorbiti, eu cred ca dumneavoastra ati provocat-o.

        • dan

          luni, 24.02.2014 at 20:37

          trebuia sa-i cauti azi la gradinita, de la ora 16. ai fi fost impresionat de numarul si competentele lor. dar tu esti activ doar din spatele tastaturii ! de ce nu ai venit sa-ti sustii azi idolul ?

          • plesa

            luni, 24.02.2014 at 22:12

            Domnul Sandea nu are nevoie de sustinere , se descurca destul de bine. Spre disperarea voastra.

          • plesa

            luni, 24.02.2014 at 22:50

            Si dumneata domnule Dan, esti destul de activ in spatele tastelor. Apropos , nu ai de unde sa stii ca eu nu am fost azi la gradinita, si poate ca am stat chiar in preajma dumitale. Ai vazut ce smecher este internetul!!!

        • parinte

          luni, 24.02.2014 at 23:55

          Parintii o sustin 100% pe d/na director pentru ca merita, este un manager foarte bun. Am o singura intrebare pentru dumneavoastra: Pe cine sustineti asa de inversunat de aveti atata timp sa stati pe internet?

        • dan

          marți, 25.02.2014 at 10:07

          langa mine stateau doar oameni care cereau insp. sef o baza legala demiterii directoarei !

          n-am vazut niciun lingau pe-acolo. deci nu erai …

          • plesa

            marți, 25.02.2014 at 13:34

            Ma faci sa rad, domnule Dan…….erai inconjurat de lingai care se dau bine pe langa directoare. Gata m-am hotarat, o sa va raspund cu acelasi lumbaj, cu riscul ca doamna Valentina o sa-mi coboare gradul de inteligenta, nu conteza o sa-mi asum.

        • maria

          marți, 25.02.2014 at 11:27

          Domnule Plesa, 100% parintii sunt pentru un invatamant de calitate. Din pacate nu toti pot ajunge la intalnirile cu stimabilul domn inspector, sunt parinti care lucreaza ca sa le asigure un viitor mai bun ca al lor copiilor. Cei care au participat la sedinta extraordinara ii reprezinta pe toti parintii. Informati-va cati au raspuns negativ la intrebarile adresate de ISJ Alba, documentati-va inainte sa vorbiti si hu mai luati apararea comunistilor. Dumneavoastra aveti copii sau nepoti? Ma indoiesc ca va pasa de viitorul lor.

          • plesa

            marți, 25.02.2014 at 13:38

            Dar de ce va indoiti doamna Maria???? Normal ca-mi pasa de viitorul copiilor si nepotilor…. nu vad ce legatura are asta cu demiterea unui director care are oarece nereguli. Bucurati-va de doamna director ca educatoare, poate fi la fel de profesionista si de dedicata.

    • Alabala

      luni, 24.02.2014 at 00:08

      Si ma intreb,de unde stii tu atatea???? Afacere de familie…hmmm…de ce nu iti dezvalui identitatea si sustine tampeniile pe care le spui cu dovezi,nu pe internet!!!!

    • Alabala

      luni, 24.02.2014 at 00:40

      Pai daca se facea curatenie in sistem scapam de tine educatoare ***** si de**** de Sandea in primul rand…dar vine si randul vostru,ca o sa va dati singuri la fund…sunteti prea ***** ca sa existati in realitate…nu imi vine sa cred la ce nivel de imbecilitate a ajuns tara asta!!!!

  4. Daniel Barna

    vineri, 21.02.2014 at 19:37

    Pai cu aprobarea cui a modificat doamna directoare programa scolara nationala? Acest program poate fi bun ,dar NU POATE FI OBLIGATORIU INTR-O GRADINITA DE STAT.CATI COPII SUNT?CATE VA SUTE? ADICA SUTE DE MILIOANE LUNAR !!!!!!!

    • dan

      sâmbătă, 22.02.2014 at 15:17

      Exact ! Va d ca stii sa socotesti ! Catava sute de milioane lunar care se duc in educatia copiilor nostri, nu in pachetele de tigari pe care le fumezi tu intr-o saptamana ! Eu prefer sa investesc 100 lei, nu sa ii cheltuiesc !

    • Lucian B.

      duminică, 23.02.2014 at 15:12

      Ori esti pe langa ori te bagi ca musca in lapte!Despre ce fel de programa este vorba?

  5. Ioana

    vineri, 21.02.2014 at 20:02

    Bine măi tovaraşe educatoare Cristea, sa vina comunistii ca tine sa faca curăţenie. Tu nu ai fost in viata ta in stare sa faci ceva pentru invatamant, dar acum arunci cu noroi. O sa-ţi sune si ţie ceasul cât de curand.

  6. vitanis

    vineri, 21.02.2014 at 20:52

    Vad niste le. pa. da. tu. ri pe aici care aproba initiativa acestui ipochimen care a ajuns inspector general. Pai acest individ nu ar fi fost in stare nici de sef de sala la un restaurant daca nu ar fi intrat in politica (firar ea sa fie de politica!). Am aflat si eu de aceste manevre, si cineva ii sfatuia pe parinti, dupa ce au fost dati afara din birou de sandea, sa mearga la darzu!? Da, ati vazut bine, la darzu. Cie-i darzu, intreb eu? Cum cine, cel care l-a pus pe sandea. Va dati seama pe mana cui a ajuns invatamantul din judetul Alba? Si astfel am inceput sa gasesc raspuns la intrebarea de ce s-a degradat atat de mult invatamantul romanesc? Cu asemenea sandici si darji, cum sa fie altfel?

    • plesa

      sâmbătă, 22.02.2014 at 15:47

      Voi chiar nu va dati seama ca toate partidele care ajung la guvernare fac la fel … adica fac curatenie. Din pacate asta este tara in care traim. Si Sandu a facut la fel cand a fost inspector general. Nu va mai tot mirati atat .. mai ales cei care ati avut sau aveti functii politice. Si cui nu-i convine este liber sa plece oriunde in lumea larga.

  7. florin

    vineri, 21.02.2014 at 20:55

    din pacate toti care comenteaza contra pe marginea acestui subiect sunt convins ca sunt niste frustrati care au dorit sa fie si copii lor la aceasta gradinita dar din diverse motive nu au reusit si acum daca tot se poate de ce sa nu aruncam in noroi in aceasta institutie de elita, binenteles la acest nivel. nimeni din afara acestei gradinite nu stiu ce si cum se lucreaza cu copii nostri dar foarte multi vor sa denigreze ” ca e la moda”. daca d-ra director este simpatizanta pdl problema ei dar educatia in aceasta gradinita nu miroase a pdl, ci doar a educatie de calitate si un viitor stralucit copiilor nostri. am uitat sa mentionez ca sunt tatal unei fetite din aceasta gradinita. sper sa nu afecteze nimeni si nimic educatia din aceasta institutie. multi nebuni sar poarta cu usa deschisa. sa le de-a Dumnezeu minte si oilor proaste care doar stiu sa bata din gura

    • plesa

      duminică, 23.02.2014 at 13:46

      Domnule Florin, mi se pare ca cei mai frustrati sunteti voi , cei care nu sunteti in stare sa purtati o conversatie civilizata, fara jigniri si devieri de la fondul problemei (probabil si sub un nume fictiv).Toti cei care sunteti „de partea directoarei” aveti un vocabular cam vulgar si rautacios.

      • Alabala

        duminică, 23.02.2014 at 23:44

        D-le Plesa cu astfel de fenomene, de *** ca voi, cei ce il sustineti pe *** de Sandea,nu se poate discuta decat cu jigniri…pt ca gunoaiele tre sa stea cu gunoaiele

        • plesa

          luni, 24.02.2014 at 09:08

          Bine spui daoamna alabala portocala, chiar nu stiu ce cautati unii dintre voi printre noi, vocabularul folosit de voi spune foarte multe despre caracterul vostru Sunteti atat de inversunati incat va iese rautatea pe toate gaurile posibile pe care le aveti. Chiar si numele de caracterizeaza.

        • plesa

          luni, 24.02.2014 at 13:42

          Ba se poate doamna Alabala, dar nu va ridicati voi la nivelul nostru intelectual ,ca sa purtati o discutie civilizata.

        • plesa

          luni, 24.02.2014 at 13:45

          Dar totusi hotaraste-te sub ce nume postezi, ca ba esti ALABALA, ba esti FLORIN, ba esti DAN, ba esti LUCIAN. Vorba Proverbului ” aceasi Marie , cu alta palarie”. Limbajul te da de gol.

          • Valentina

            luni, 24.02.2014 at 16:31

            Iar ma faci sa rad d-le Plesa!!! Vad ca esti pus pe glume azi…pot sa iti spun ca si mie imi provoci un asemenea limbaj,dar nu vreau sa va insult intelectualitatea…:)))))

        • plesa

          luni, 24.02.2014 at 14:16

          Doamna ALABALA de ce sunteti asa de rea si ma faceti „gunoi” doar pentru ca imi permit sa imi exprim punctul de vedere??. In toate comentariile pe care eu le-am facut, nu cred ca gasiti cuvinte atat de oribile ca ale dumitale sau ale celorlalti care o sustin pe doamna director. Si slava Domnlui, ca vocabularul limbii romane este destul de variat, ati avea de unde sa alegeti niste sinonime…… dar, probabil ca atata puteti. Pacat de subiectul dezvoltat aici, merita o dezbatere mai elevata.

      • parinte

        marți, 25.02.2014 at 00:01

        Nu cred ca este cazul sa jigniti toti parintii, mai ales daca nu ii cunoasteti. Noi suntem foarte politicosi si intelegatori, dar chiar nu stiu ce problema aveti dumneavoastra cu noi daca vrem sa oferim copiilor nostri o educatie de calitate, pe banii nostri, pentru ca statul nu este in stare sa ofere scolilor si gradinitelor nici macar doamne ingrijitoare care sa asigure curatenia minima in aceste institutii de invatamant.

  8. parinte

    vineri, 21.02.2014 at 21:00

    Noi, parintii care avem sau au avut copii la aceasta gradinita am hotarat sa o sprijinim pe D-ra Directoare in special pentru caliatatea actului educational ce se desfasoara aici si facem un apel la toti cei care au un punct de vedere asemanator sa posteze aici impresiile domniilor lor despre activitatea desfasurata in cadrul Gradinitei nr. 12. Sunt de parere ca nivelul educational ridicat al Gradinitei nr. 12 se datoreaza in primul rand mangerului si colectivului acestei unitati.

  9. mos nicolae

    vineri, 21.02.2014 at 21:05

    Cristea e si cea care a trimis articolul (s-a dat parinte), dar acum stiu toti parintii cine e si o va lua in bot!

  10. Ioana

    vineri, 21.02.2014 at 21:06

    Daniele, de ce-ti dai cu parerea daca nu ai auzit de legea invatamantului. Citeste-o si apoi poti sa-ti spui părerea. E dreptul tău să te informezi despre acest Step ba step.

  11. parinte

    vineri, 21.02.2014 at 21:14

    Domnule Dumitrel, ar trebui demisa turnatoarea cristea de la cjrae, pentru ca si-a batut joc de cea mai buna gradinita din judet si de parintii a 300 de copii!

  12. Decean Ioana

    vineri, 21.02.2014 at 21:40

    Ma-ndoiesc ca acea persoana care se da drept „educatoare” este cu adevarat educatoare. Mai degraba o frustrata sau o ahtiata dupa functie. Stimata „educatoare”, in caz ca nu stiai, directoarea Veronica Suciu este si presedinta asociatiei pentru ca nu a vrut absolut nimeni sa-si asume aceasta raspundere si face munca de voluntariat. Sa-ti fie rusine ca lansezi asemenea afirmatii!!!! Auzi, afacere de familie… Sunt educatoare la aceasta gradinita si da, sustin cu tarie ca nivelul educational ridicat al Gradinitei nr. 12 se datoreaza in primul rand managerului acestei unitati.

    • Maria V.

      luni, 24.02.2014 at 11:49

      Ioana Decean, educatoare la aceasta gradinita, voluntariatul se plateste?

  13. parintele unui copil de la gradi 12

    vineri, 21.02.2014 at 22:39

    Domnule Sandea stiti unde se afla gradinita nr.12? Noi va invitam saptamana viitoare la o discutie cu parintii copiilor care sunt educati in aceasta institutie! Aveti curajul sa veniti? Haideti la fata locului sa vedeti cati dintre noi sunt nemultumiti … intr-adevar suntem nemultumiti ca politruci ca dumneavoastra distrug orice urma de performanta din tara asta!

    • plesa

      sâmbătă, 22.02.2014 at 15:56

      De ce nu ar avea curajul. Dar sa nu uitam, nu parintii fac politica de cadre!! exista un Consiliu de Administratie.Asa ca Domnul Sandea nu are de ce sa-si programeze o intalnire cu parintii pe aceasta tema. Parintii sa-si vada de lungul nasului.De unde stiu ei ca urmatorul director nu va fi la fel de bun sau poate chiar mai bun.

      • dan

        sâmbătă, 22.02.2014 at 20:46

        E plin pe-aici de papagali care isi dau cu pararea cu si fara relevanta, dar cu mare „importanta”… ce dracu iti pasa tie de povestea asta? dupa cum vezi, cei care sunt de partea directoarei sunt oameni direct interesati – nu de bani, politica si alte rahaturi si „printipii” gen „nimeni nu e de neinlocuit” – sunt parintii si educatorii copiilor ce beneficiaza de EDUCATIE la aceasta gradinita.

        Voi ceilalti, in frunte cu „pleasa” asta sunteti interesati doar de razbunare politica, functii si bani.

        Nu intelegeti? Pe noi ne intereseaza altceva in povestea asta: educatia copiilor nostri, chiar daca pentru asta trebuie sa platim contravaloarea a 6 (sase) pachete de tigari !

        • plesa

          luni, 24.02.2014 at 11:12

          Domnule Dan, cu tot respectul, va spun ca “un idiot ca mine”, stie sa poarte o discutie civilizata, spre deosebire de dumneata, pe care cred ca te cararcterizeaza mai bine apelativul folosit de dumneata. De ce nu puteti discuta civilizat chiar daca avem pareri diferite despre realitatile pe care le traim??.Va ascundeti sub un nume fictiv, probabil tocmai pentru a putea folosi acest limbaj. Asta spune multe.Dupa cum ati observat probabil, eu nu am jignit pe nimeni si nu am folosit asemenea invective ca dumneata si ceilalti participanti la aceasta discutie. Aceasta este o cararcteristica aproape generala a celor care au votat cu PDL- si care au contribuit la nenorocirea acestei tari timp de atatia ani.

          • Valentina

            luni, 24.02.2014 at 15:06

            Off atat bati din gura Plesa ca stii sa porti o conversatie…mai bine ai vorbi in cunostinta de cauza si cu un motiv,nu sa aperi fosile comuniste ca Sandea…esti degeaba

          • dan

            luni, 24.02.2014 at 21:58

            Iti merge bine Copy-Paste. Te pricepi.

          • plesa

            luni, 24.02.2014 at 22:55

            Si directoarea voastra poate fi o fosila……nu crezi doamna Valentina?????

      • Miha

        sâmbătă, 22.02.2014 at 21:31

        Domnule Plesa, Consiliul de Administratie a votat impotriva demiterii, deci nu a fost de acord cu decizia dlui inspector…insa dansul face doar ce vrea el…

        • plesa

          duminică, 23.02.2014 at 13:26

          Domnule Miha, daca nu stiai, presedintele CA(Sandea Dorin) are drept de veto. Mai parca n-ati trai in Romania?! dar problema e alta, unii tin de scaune si cu dintii.Cum am mai spus doamna director era mult mai castigata daca isi punea demisia de onoare!!!!

          • dan

            duminică, 23.02.2014 at 19:50

            da, asa e ! daca 12 oameni spun ca-i alba si al treispelea zice ca-i neagra, ii neagra ca doar ala are drept de veto ! faina gandire mr. pleasa ! datorita unor idioti ca tine merge tara asta cum merge !!!

          • plesa

            duminică, 23.02.2014 at 22:45

            Domnule Dan, cu tot respectul, va spun ca „un idiot ca mine”, stie sa poarte o discutie civilizata, spre deosebire de dumneata pe care cred ca te cararcterizeaza mai bine apelativul folosit de dumneata. De ce nu puteti discuta civilizat chiar daca avem pareri diferite despre realitatile pe care le traim.Va ascundeti sub un nume fictiv, probabil tocmai pentru a putea folosi acest limbaj. Asta spune multe.Dupa cum ati observat probabil, eu nu am jignit pe nimeni si nu am folosit asemenea invective ca dumneata si ceilalti participanti la aceasta discutie. Aceasta este o cararcteristica aproape generala a celor care au votat cu PDL- si care au contribuit la nenorocirea acestei tari timp de atatia ani.

          • parinte

            marți, 25.02.2014 at 00:14

            Onoarea cui, stimate domn Plesa. Poate a dumneavoastră sau a domnului Inspector General care crede ca poate face legea dupa bunul plac? D-na director este o persoana cu demnitate care timp de o viata a facut numai bine gradinitei, care este un foarte bun manager, o persoana cu bun simt si o persoana morala care ne-a ascultat intotdeauna si care a pus bazele programului step by step in Alba Iulia pentru binele copiilor nostri. Este singura gradinita din judet in care se face zilnic engleză, in care ne sunt asigurate toate conditiile optime pentru dezvoltarea copiilor nostri si in care educatia se realizeaza la standarde inalte. Lasati-ne sa oferim copiilor educatia pe care o dorim pentru ei si nu ne mai faceti sa ne pierdem timpul cu comentarii inutile.

      • Alabala

        luni, 24.02.2014 at 00:32

        Cred ca d-l Sandea,prea ****** fiind te-a angajat pe tine Plesa sa raspunzi comentariilor pe internet…esti mult prea destept d-le Plesa…cum de ai ramas la nivel de Alba? Nu stiu cine tine mai tare cu dintii de scaune…

        • plesa

          luni, 24.02.2014 at 11:08

          Nivelul la care sunt eu, nu te priveste pe dumneata doamna alabala,si chiar daca as fi la nivel de Alba, nu inteleg, Alba la ce nivel este…..??? cumva inferior domniei tale…. ma-ndoiesc. Si eu am un scaun pe care ma simt foarte confortabil, de care nu tin cu dintii…. pentru ca nu pote nimeni sa mi-l ia…este al meu personal.

      • Maria V.

        luni, 24.02.2014 at 11:52

        De cand politicul isi permite sa dicteze ministrilor pe cine sa demita si pe cine nu domnule sef PNL-ist de Alba?????

        • plesa

          luni, 24.02.2014 at 13:13

          Din todeauna, stimabila doamna Maria V.

  14. marea lehamite

    vineri, 21.02.2014 at 23:39

    …….si uite asa PSD-ul pierde vreo 600 de voturi……..oricum stau prost , acest rest communist ,care este Sandea , I-a tratat pe copii de la gradinita 12 in cel mai josnic mod ,acesti copii vor avea grija de noi ,programul ,,step by step,, ii ajuta f mult sa devina oameni

    • plesa

      duminică, 23.02.2014 at 14:03

      Cata drama, draga doamna LEHAMITE, lehamitea nu merge la vot, si copii nu au nici o legatura cu asta. Parintii fac mai multa zarva de cat ar fi cazul.Vocabularul folosit de acesti parinti, probabil se va regasi si in vocabularul copiilor peste cativa ani, acest vocabular este un vocabular de politician(le.pa.da.tu.ri , reziduri, prosti, papagali,nebuni, oi proaste) si astea sunt doar cateva din invectivele folosite de stimabilii parinti de la o asa gradinita de elita cum este gradinita nr. 12 din Alba Iulia.

      • parinte

        marți, 25.02.2014 at 00:22

        Va rog frumos stimate domn Plesa, nu vorbiti in numele tuturor parintilor. Poate majoritatea parintilor sau abtinut pana acum sa raspunda comentariilor rautăcioase pe care le provocati. Acest lucru nu inseamna ca aveti dreptate! Va spun foarte civilizat ca majoritatea afirmatiilor pe care le-ati facut sunt false, si v-o spun in cunostinta de cauza ca un parinte bine informat si foarte bine interesat de educatia copilului meu. Acesta gradinita oferă o educatie de calitate incepand de la directoare, educatoare, ajutor de educatoare, ingrijitoare.

        • plesa

          marți, 25.02.2014 at 09:05

          Stimabile domn parinte, care dintre comentariile pe care le-am facut eu le considerati asa de josnice. Ar trebui sa-i puneti la punct pe cei care sunt de aceeasi parte cu dumneavoastra. Constat cu placere, ca totusi sunt si parinti civilizati si inteleg ca va sustineti managerul gradinitei, dar se pote si intr-un mod civilizat. Asemenea comentarii rautacioase nu prea cred ca o ajuta pe doamna directoare. Faptul ca-l blamati pe domnul Sandea nu o face pe doamna directoare mai putin vinovata.Si doamna directoare poate fi si o aducatoare buna nu doar un director. Educatia copiilor dumnevoastra nu are de suferit pentru ca se schimba directorul.

        • plesa

          marți, 25.02.2014 at 10:00

          Care dintre afirmatiile pe care le-am facut eu sunt false, domnule parinte.???Eu nu am acuzat , doar mi-am spus un punct de vedere vis-a-vis de domnul inspector, domnul Sandea Dorin,care este un profesionist adevarat si un cunoscator al domeniului in care lucreaza. Sigur ca si eu, ca si dumneavoastra am simtit nevoia sa-mi spun un punct de vedere. Eu imi cer scuze fata de dumnavoastra, ca v-am introdus in aceeasi categorie cu ceilalti participanti la discutie. Deci totusi se poate purta si un dialog civilizat.

          • parinte

            marți, 25.02.2014 at 20:49

            Domnule Plesa in primul rand ai jignit toti parintii acestei gradinite ca nu stiu sa asigure cei 7 ani de acasa. Nu poti sa faci asemenea afirmatii in general cand nu cunosti acesti parinti, si credeti-ma ca majoritatea parintilor au parerea mea, deoarece am discutat in aceste saptamani pe marginea acestui subiect. Apoi fals este ca ati afirmat ca d-na director nu are sustinatori. V-am spus si in alte comentarii ca noi majoritatea parintilor, imi permit sa spun chiar 100% dintre toti parintii cu care am discutat o sustinem iar asta noi am demonstrat cu fapte, nu cu vorbe pe internet. Nu vreau sa mai continui sirul acestor discutii deoarece timpul nu imi permite si nu cred ca acest tip de deybatere cum ati numit-o dumneavoastra poate rezolva ceva. Majoritatea parintilor nu au intrat in acest dialog pentru ca nu-i vad rostul, cum de altfel nu-l vad nici eu. Singurul motiv pentru care am intrat in acest dialog a fost faptul sa va demonstrez ca noi parintii de la gradinita 12 stim sa vorbim civilizat, o sustinem pe d-na director pentru ca merita si nu ni se pare corect ceea ce se intampla si in ce situatie am fost pusi noi impreuna cu copiii nostri pentru nu stiu ce motiv.

          • plesa

            miercuri, 26.02.2014 at 08:17

            Domnule parinte , in ce situatie ati fost dumneavoastra pusi???? Vi s-a lezat in vreun fel dreptul la educatie al copiilor dumneavoastra???? Eu nu cred!!!!

    • Maria V.

      luni, 24.02.2014 at 11:54

      cum ii ajuta?

  15. bibanu

    vineri, 21.02.2014 at 23:46

    doamna directoare sa-si faca gradinita privata daca este sustinuta de atitea persoane

    • parintele unui copil de la gradi 12

      sâmbătă, 22.02.2014 at 06:46

      tov. bibanu: aici nu discutam despre institutii private, ci despre una publica in care pentru a se creste nivelul performantei e nevoie de aportul (financiar si nu numai) al tuturor celor implicati: parinti, Asociatia Veronica, educatoare, sponsori, etc.
      Este „statul corupt roman” capabil sa acorde acest plus de valoare? – categoric NU.
      Aici discutam de un management si un manager competent care a gasit suportul tuturor celor implicati. In consecinta a generat si invidia unor reziduri profesionale care recurgand la cea mai la moda arma – politizarea tuturor institutiilor – incearca sa puna laba pe functia de conducere a acestei gradinite.
      FARA POLITIZARE LA GRADINITA 12 – LASATI PROFESIONISTII SA-SI FACA MESERIA!

      • plesa

        duminică, 23.02.2014 at 13:33

        Domnule parinte al unui copil de la gradinita 12, in cazul acesta de ce nu va faceti o gradinita privata daca ,statul Roman despre care spuneti ca este corupt, mai mult va incurca. Profesionistii pot fi profesionisti cu o singura conditie : sa nu se implice politic. Odata ce au facut-o, suporta consecintele, si daca nu stii sa te retragi la timp risti sa fii umilit si jignit si probabil nu esti nici asa mare profesionist. Un profesionist advarat isi exercita profesia si atat. NU FACE POLITICA!!!!!

  16. plesa

    duminică, 23.02.2014 at 14:38

    Acest memoriu facut catre Domnul inspector general Sandea Doin nu este intocmit de catre parinti…..este atat de evident, ca un parinte nu poate avea atatea date tehnice decat daca ar fi cadru didactic la scoala(gradinita) respectiva, si in cazul asta poate fi banuit de subiectivism. Un memoriu inaintat de parinti ar arata cu totul si cu totul altfel. Acest memoriu, dupa parerea mea este inaintat tocmai de doamna director , fiindca este prea amanuntit, prea in detaliu, din pacate se vede cat de frica-i este ca-si pierde functia. Cat despre parinti, in afara faptului ca pompeaza niste bani acolo, nu prea stiu ei foarte multe. Cu toate astea ,ei pot fi multumiti de activitatea managetriala, dar fara sa constientizeze ca s-ar putea si mai bine.

    • Alabala

      duminică, 23.02.2014 at 23:54

      D-le Plesa va plateste bine Sandea pt sustinere? Sau v-ati gandit ca sunteti prea destept sa comentati aiurea…e plina tara asta de inteligenti si noi nu stiam…ma inclin in fata parintilor care au luat atitudine…haideti sa nu lasam gunoaiele sa ne conduca…

      • plesa

        luni, 24.02.2014 at 09:21

        Doamna alabala portocala, as putea sa spun acelasi lucru despre dumneata . si anume ca te plateste doamna directoare ca sa o sustii. Dar eu cred ca dumneata o faci din proprie initiativa si fara nici un interes, doar din spiri de dreptate ca doar esti o justitisra. Faptul ca semnezi sub un nume fictiv chiar ca te face credibila.!!!!

    • Alabala

      luni, 24.02.2014 at 01:08

      Vad ca le stiti pe toate d-le Plesa…nu stiu parintii,dar dvs stiti…inca o data,ma impresionati cate cunostinte aveti in domeniu…si ca sa inteleg si mai bine, vreti sa o demiteti pe d-ra directoare ca sa puneti unul de-al vostru,mai ‘competent’?…ma faceti sa rad…

      • plesa

        luni, 24.02.2014 at 09:32

        Vad ca sunteti foarte deranjati de faptul ca il sustin pe domnul Sandea, si nu inteleg de ce?? Daca ati fi putin mai inteligenti ati accepta astfel de dezbateri(fara sa jigniti si sa folositi un limbaj atat de vulgar) , pentru ca din contradictii poate iesi adevarul la suprafata. Dar din cate observ, va este frica sa dezbateti subiectul… oare de ce……????

        • Alabala

          luni, 24.02.2014 at 11:48

          Nici nu ma intereseaza sa ma disculp pt faptul ca va jignesc…puteti spune ce doriti despre mine sau despre parintii care o sustin pe d-ra directoare,dar atata vreme cat il sustineti pe Sandea,un om cu cea mai scazuta competenta din cate a avut invatamantul romanesc,inseamna ca sunteti exact la fel…si daca imi permiteti sa va intreb…la ce adevar va referiti? La acela ca tot ce incearca sa faca Sandea este sa distruga orice atinge? De ce nu dati niste motive ca lumea…haideti sa dezbatem in realitate ce se intampla!!!

          • plesa

            luni, 24.02.2014 at 13:26

            Stimabila doamna alabala, nu aveti competenta necesara sa analizati o personalitate de calibrul domnului SANDEA DORIN.Nici nu merita sa va mai obositi. Pentru mai multe detalii cititi postarea doamnei Maria V.Evidenta faptului ca toti cei care sunteti de partea directoarei aveti un nivel de cutura mai scazut, reiese din modul vostru de exprimare. Dar asta e, doamna directoare este de compatimit, ca nu prea are niste sustinatori de calitate(din punct de vedere intelectual si moral).

          • Valentina

            luni, 24.02.2014 at 16:36

            Vai d-le Plesa…ne scuzati insultele…trebuie sa imi schimb parerea despre dvs…am crezut ca sunteti doar un fustangiu(si aici stiu clar despre ce vorbesc) dar se pare ca va tineti f inteligent…:))))

      • plesa

        luni, 24.02.2014 at 22:18

        In sfarsit ai prins ideea …BRAVO!!! No, ce o fost asa de greu. Pleaca ai vostri, vin ai nostri. Greu va mai prindeti!!!!

        • Valentina

          marți, 25.02.2014 at 09:26

          :)))))…bravo d-le Plesa…nivelul dvs de intelectualitate a scazut brusc….vedeti cum va dati singuri de gol,trebuie numai sa va lasam incet…ca mai mult nu va duce capul…:))))

          • plesa

            marți, 25.02.2014 at 12:54

            Da totusi doamna Valentina, cum v-ti dat seama????? Adevarul este ca nu oricine prinde ironiile. Si dumneata, dupa cum vad, nu prea ai nici o treaba cu subiectul … te preocupa mai mult gradul meu de inteligenta. Stau oricand cu dumneata in fata unui test de inteligenta. O sa o dai in bara…. garantez asta.

          • Valentina

            marți, 25.02.2014 at 16:34

            :))))))…sunteti deosebit d-le Plesa…ironia si ‘intelectualitatea’ dvs le-am prins de mult,dar imi place ca sariti ca un cocos sa va aparati intelectul ca ma bufneste rasul…in rest, pt mine,subiectul este f clar…dar va las pe dvs sa-l dezbateti…nu de alta,dar va pricepet…:)))

        • plesa

          miercuri, 26.02.2014 at 09:12

          Sunt deosebit de dumneata , doamna Valentina , asta este atat de evident…….Si nu v-ati straduit prea mult ca sa faceti acest lucru atat de evident.

  17. elena

    duminică, 23.02.2014 at 23:11

    Nivelul educational ridicat al Gradinitei nr. 12 se datoreaza in primul rand managementului acestei unitati inca de la de la data infiintarii ei 1977 s-a bucurat de un management bunt care a pus temelia unei institutii performante.
    Daca d-rei director i-a expirat mandatul, postul se v-a scoate la concurs,…… Parintii nu au ce sa face …..

  18. horatiu

    duminică, 23.02.2014 at 23:29

    Probleme mai exista in gradinita. De exemplu cei 100 euro care ii platesc parintii la intrarea copiilor in clasa 1….

  19. vio

    duminică, 23.02.2014 at 23:52

    Parintii nu au ce sa face ..intradevar ca si-a dedicat toata viata meseriei! dar parerea mea e ca nu poti fi directori pe viata,! si la stat ,De unde stiu ei ca urmatorul director nu va fi la fel de bun sau poate chiar mai bun, Eu sustin ca Gradinita nr 12 „a fost si este una din cele mai bune grădinițe din județ” chiar daca au fost schimbate directoarele de-a lungul existentei ei (1977-2014)

  20. ana

    duminică, 23.02.2014 at 23:55

    Parintii nu au ce sa face ..intradevar ca si-a dedicat toata viata meseriei! dar parerea mea e ca nu poti fi directori pe viata,! si la stat ,De unde stiu ei ca urmatorul director nu va fi la fel de bun sau poate chiar mai bun, Eu sustin ca Gradinita nr 12 “a fost si este una din cele mai bune grădinițe din județ” chiar daca au fost schimbate directoarele de-a lungul existentei ei (1977-2014

  21. eu

    duminică, 23.02.2014 at 23:57

    Nici usturoi n-a mâncat, nici gura nu le miroase”.despre ce probleme vorbesti d-l horatiu,cu cei 100 eur la intrarea copiilor in gradinita ca doar clasa 1 e la sc gimnaziala

    • Alabala

      luni, 24.02.2014 at 00:23

      Asa se trezesc unii sa comenteze aiurea…si ma tot gandesc unde sunt oamenii aceia competenti care ar fi putut sa ia locul d-rei directoare? Dar acum este usor sa demitem pe cineva si sa luam lucrul deja bine facut…nu cred ca exista sau a existat vreodata un om mai dedicat copiilor(ca pana la urma despre asta e vorba) decat d-ra directoare…dar,asta e, in Romania cine face bine e luat la suturi…sa va fie rusine celor care ati inceput scarbosenia asta…nu va faceti griji,veti fi rasplatiti

      • plesa

        luni, 24.02.2014 at 09:14

        Te pomenesti ca doamna directoare este vreo sfanta sau vreo trimisa de-a lui Dumnezeu. hai sa fim seriosi, e plina tara de oameni competenti, trebuie doar sa-i cutam.

  22. mari

    luni, 24.02.2014 at 00:24

    Dar in urma acestui articol mi-au atras atentia doua lucruri: numele asociatiei care este acelasi cu al directoarei (o fi coincidenta ?) si suma lunara ce se strange din acea cotizatie: 300 milioane de lei vechi. Adevaru-i ca nu m-am uitat niciodata ce scria pe chitantele de la gradinita si nu am facut legatura intre numele directoarei si asociatia (la care aflu acum ca plateam). Acum, daca directoarea vrea sa faca lumina ar putea sa faca publice numele celor care detin asociatia si o structura a veniturilor si cheltuielilor lunare. Daca lucrurile sunt corecte n-are de ce sa se ascunda. Nu ? Si nu cred ca e ok sa judecati un parinte care se plange ca trebuie sa plateasca suplimentar sa-si tina copilul acolo. Pentru unele familii 100 de lei fac diferenta intre a avea sau nu ce pune pe masa cateva zile.

    • Miha

      luni, 24.02.2014 at 08:34

      asta dovedeste cat de atenta ati fost la intalnirile cu directoarea si la sedintele cu parintii…ptr ca ni s-a spus de la bun inceput si ni s-a repetat la fiecare sedinta cu parintii unde se duc cei 100 de lei si faptul ca sunt incasati pe aceasta asociatie ptr ca inspectoratul nu gasit (sau nu a vrut )sa gaseasca o varianta de ajuta financiar acest program…iar raportul privind cheltuielile, l-ati cerut vreodata si nu vi s-a aratat? vorbiti doar ca sa va aflati in seama…

    • Miha

      luni, 24.02.2014 at 08:37

      si nu-i judeca nimeni pe parintii ce nu au cei 100 de lei…nu-i obliga nimeni sa aleaga aceasta institutie, la 5 minute de mers pe jos sunt gr 13 sau 15 unde nu este acest program step, si sunt gradinite foarte bune…

  23. horatiu

    luni, 24.02.2014 at 00:37

    Problemele se vor rezolva cand in fiecare institutie se vor alege directorii dintre… angajatii ei!!! Azi un politician sare la opozantul lui si maine invers dar, ambii vor pune acolo pe cineva care nu si are locul. Iar in gradinita se dau bani si la intrare si la iesirea spre un loc de frunte in scoala vecina si asta o stiu si Consiliul Judetean si Primaria.

  24. Maria V.

    luni, 24.02.2014 at 11:41

    Buna ziua, vad ca in sfarsit cineva a judecat bine pozitia acestei asociatii private a directoarei de la GPP 12, in cadrul unei institutii de stat. Eu nu cred ca este normal ca un parinte care are domiciliul in apropierea gradinitei, sa nu i se primeasca la aceasta institutie de stat, copilul, doar pentru faptul ca nu poate, sau nu vrea sa- i plateasca directoarei suma de 100 de lei lunar, dar sa fie primit un copil din Vintu de Jos sau Teius, atata timp cat acei parinti dintr-o alta localitate sunt dispusi sa plateasca aceasta suma. Este normal sa fie refuzat un parinte sa-si inscrie copilul la o institutie de stat daca nu vrea, sau nu poate sa plateasca acea taxa impusa de asociatia directoarei? Domnule fotograf reporter aservit directoarei nimeni nu iti pune pistolul la tampla sa semnezi contractul cu asociatia „Veronica”, dar daca nu il semnezi nu iti poti inscrie copilul la aceasta institutie de invatamant de STAT!!! astfel ai de ales? Oare stie cineva unde se duc intr-adevar acesti multi bani pe care parintii ii platesc lunar pentru „educatia” copiilor lor? Cum credeti ca platind acesta suma de bani copii d- vs. beneficiaza de o „educatie aleasa”? Una dintre educatoarele faimoase de la aceasta gradinita nu suporta copii zgomotosi si le pune scoci pe gura si ii leaga de scaunel sa se calmeze, alta tine copilul cu mana rupta o zi intreaga pana au venit parintii dupa el la ora 4 neanuntandu- i pe acestia de accidentul suferit de copil!!! Stie vreun parinte pe unde se plimba in haita educatoarele pe banii d- vs si pe la ce hoteluri stau cand sunt in „schimburi de experienta”? Stiti cate chefuri se fac pe banii incasati de acesta asociatie? Stiti cate se cumpara fictiv prin aceasta asociatie si apoi va cer bani in plus pentru achizitionarea de diverse bunuri? Nu cred ca stiti, dar eu stiu. In plus nu cred ca aceasta „minunata” directoare o adevarata „mama Dolores” nu cred ca se va putea dezlipi de acel frumos si confortabil fotoliu pentru ca are radacini puternice in ISJ Alba, sora dansei este inspector de specialitate pe invatamantul prescolar, de atatia ani de cand este si ea director la gradinita, s-a facut un fel de rocada intre surori una a plecat de la directiune la inspectorat iar sora mai mica i-a luat locul. Este normal sa-ti ajuti fratii, nu- i asa? Despre cumnatul despre care se vorbeste si care face parte din asociatia Veronica este sotul inspectoarei, dar si director la E- on Gaz si detine si o firma in Alba si care are foarte des lucrari la aceasta gradinita, culmea tot timpul ceva se defecteaza sau trebuie verificata vreo instalatie. Off, off, cum ne lasam condusi de aparente!!! Daca cineva o calca pe batatura pe domnisoara, clar persoanei respective ii sunt atribuite in „spate ” diverse porecle ba capra, ba eu stiu cum? Este adevarat domnisoara directoare? Va este cunoscuta aceasta vorba? Oooooo eu cred ca mai mult ca sigur va este cunoscuta!!! Am auzit acum cativa ani ca toti care vor sa-si inscrie copii la aceasta minunata gradinita trebuiau sa cotizeze in plic sume cu cateva zerouri, o fi adevarat? Asta nu o stiu, va intreb pe voi, cei care o aparati atat de vehement. A si mai intreb ceva pe cei care nu o sustin, credeti ca v- a fi intr-adevar demisa aceasta directoare? Eu cred ca nu va fi, are prea multa lume in spate care si-a primit „drepturile” de la aceasta in diferite moduri, dar si pentru ca surioara dansei vegheaza indeaproape la bunul trai al „FAMILIEI”.
    In bucataria gradinitei, pe banii statului se fac prajituri si mancaruri „FAMILIEI” se pun muraturi si fel si fel de conserve pentru iarna, cand salariile erau impartite prin casierie, nu administratoarea le impartea ci directoarea si fiecare angajat lasa o „farama” din retributia lunara acesteia „ca sa fie bine”. Oare cine sunt ajutoarele de educatoare si cu cat sunt platite acestea? Sa fie diverse persoane care fac parte din „FAMILIE” sau studente oarecare? Sunt cam amestecate. Cam cata engleza invata prescolarii de la aceste ajutoare de educatoare? Sa fim seriosi si la alte gradinite se parcurge aceeasi programa scolara, copii sunt la fel de bine pregatiti si poate sunt mai iubiti decat la aceasta gradinita si fara sa cotizezi lunar sume mari de bani si cadouri grase educatoarelor cum ar fi seturi de bijuterii de aur si lucruri scumpe, sau le faci pe plac aducand un dulap in plus in clasa sau mai stiu eu ce.
    P.S. domnule sustinator de la tv care le sti pe toate si cunoasteti legi si cunoasteti cum a fost inregistrata asociatia, nu se spune jargou, se spune jargon a nu se confunda cu argou, nu este acelasi lucru, dar dvs pe care ati vrut sa-l folositi totusi?
    P. S. domnisoara directoare astept sa-mi contraziceti afirmatiile!!!
    Eu astept sa se sesizeze si alte institutii de control al statului!!!

    • Lucian B.

      luni, 24.02.2014 at 14:57

      nu stim cine esti dar daca cunosti asa multe lucruri de ce nu dai cartile pe fata?esti oare contabila aceea care a avut copil la aceasta gradinita si nu plateai nici macar mancarea?de ce ai tinut cu dintii de post daca si la alta gradinita e la fel de bine?tot ceea ce ai spus mai sus trebuie dovedit altfel s-ar putea sa fi descoperita si sa platesti pentru afirmatiile de mai sus!la cate gradinite se da chitanta pentru banii pe care parintii ii dau pentru materiale?d-soara directoare nu te poate contrazice atata timp cat nu stie cine esti!si s-ar putea sa te contrazica si educatoarele.sunt curios cine pune scotch pe gura copiilor si ii leaga de scaun!daca e asa de ce ti-ai lasat copilul la aceasta gradinita(primul copil)?

      • plesa

        marți, 25.02.2014 at 08:17

        Dar dumneata cine esti, domnule Lucian B.??? Si doamna Maria V., chiar a pus cartile pe fata. Dar probabil ca asta va deranjeaza.

    • Lucian B.

      luni, 24.02.2014 at 15:00

      apropo,nu stiai ca parcul din spate este sponzorizare din parte e-on gaz sau nu vrei sa sti?cate gradinite au asa ceva?la prost trebuie sa-i dai scanteie…………

      • Maria V.

        luni, 24.02.2014 at 16:59

        aveti dreptate, ati cam luat foc……..

    • parinte

      marți, 25.02.2014 at 00:35

      Stimata doamna Maria, sunteti cumva bucatareasa la gradinita de stiti atatea detalii? Eu am fost la toate sedintele cu parintii si nu am auzit asemenea aberatii. Cum va permiteti sa faceti asemenea afirmatii la adresa educatoarelor? Ele sunt niste Doamne (cu D mare, sper ca ati observat) care se ocupa in mod profesionist de educatia copiilor nostri. Va rog frumos nu mai lansati minciuni si neadevaruri, pentru ca tot ce ati scris nu este adevarat, doamnele educatoare nu se organizeaza la chefuri, ci la cursuri de perfecionare dupa cum stiu eu si acest lucru se vede in educatia copiilor nostri. Eu cred ca ar trebui sa avem mai multa decenta si respect cand vorbim despre cadrele didactice din orice institutie de invatamant, deoarece de ele depinde educatia copiilor nostri.

    • ANTONIU

      marți, 25.02.2014 at 09:42

      DESCRIERE PERFECTA . FELICITARI !!!!!!!!!!!!!

  25. plesa

    luni, 24.02.2014 at 14:20

    In concluzie, doamna ALABALA si ceilalti sustinatori ai doamnei director , va spun aici, ca ati stricat toata dezbaterea. Dar repet doamna director nu are parte de niste sustinatori prea dotati din punct de vedere intelectual. Se lanseaza in discutii de mahala, minimalizand importanta subiectului. Pacat.

    • Valentina

      luni, 24.02.2014 at 16:38

      Pardon….despre ce era dezbaterea????…hai cu intelectualul d-le Plesa!!!!….:))))

      • plesa

        luni, 24.02.2014 at 22:32

        Aeriana poti fi femeie draga(VALENTINA), dar chiar nu ma asteptam sa apara vreo somitate si sa faca un comentriu mai inteligent si mai pe subiect. Nu stiu de ce ati mai postat articolul asta daca nu sunteti in stare sa dezbateti in favoarea voatra.

  26. dorin

    luni, 24.02.2014 at 15:37

    Draga Maria V. daca spui ca la alte gradinite este la fel de bine ca la gradinita 12 de ce nu iti duci copilul acolo. Daca stai in apropiere si vrei ca , copilul tau sa fie in apropiere iti amintesc ca exista gradinita nr. 13, sau gradinita de langa Sc. Gen. nr. 8 situate foarte aproape si unde nu se plateste step by step. Numai ca este o problema: tu vrei neaparat la gradinita 12 pentru ca sti foarte bine ca este o diferenta mare intre aceasta si celelalte gradinite. Sti foarte bine ca multi parinti fac tot posibilul si isi aduc copiii de la alte gradinite dupa primul an in alte parti. Oare DE CE? Pentru ca este mai scump!!!!! Cand un lucru merge bine de ce sa nu il stricam? Si inca ceva: iesi draga cu NUME si PRENUME si spune-ti nemultumirea nu cu anonime. Si referitor la celelalte institutii de control ale statului pe care le-ai invocat, sa se sesizeze iar daca gasesc nereguli conducerea sa raspunda in fata legii iar daca nu se gasesc nereguli si totul este legal sa platesti tu, tot conform legii (vezi noul cod penal-calomnia)

  27. BOBO

    luni, 24.02.2014 at 15:41

    ok

  28. Valentina

    luni, 24.02.2014 at 16:03

    E strigator la cer ce indrugi femeie *****!!! Apelativul capra pt dvs e unul mult prea usor…ma indoiesc ca cine a avut de a face cu tine ti-a putut adresa DOAR acest apelativ…unde sunteti? De ce nu aveti curajul sa ii spuneti in fata directoarei aceste treburi?

  29. ana

    luni, 24.02.2014 at 21:38

    Doamna Maria V. … bati campii. Copilul care si-a rupt mana a fost dus de urgenta la spital atunci, a venit salvarea, nu l-a tinut nimeni pana la ora 16. Oare de ce vorbesti de dragul de a vorbi? Copilul tau nu s-a putut integra in colectiv pentru ca e un salbatic. Si acum mi-l amintesc cum fugea ****** de colo colo, se baga sub paturi, lovea pe ceilalti copii. Fetita mea plangea cand o lasam si-l vedea. Sfatul meu … educa-te pe tine prima data ca sa-l poti educa pe el. Si bine ca l-ai retras, nu-si avea locul acolo, ca de altfel nici tu.

  30. plesa

    luni, 24.02.2014 at 22:27

    Vai doamne ce mitocani sunteti. Nu inteleg de ce v-ati aprins asa de tare daca doamna directoare este atat de imaculata. Stiti vorba aceea – nu iese fum daca nu se face foc.

    • parinte

      marți, 25.02.2014 at 00:57

      Stimate domn Plesa, pe cine faci dumneata mitocani? Parca stiai sa vorbesti civilizat!!! Ti-a disparut subit decenta si bunul simt pe care le-ai afisat la inceputul dezbaterii? Focul a fost facut de interesele politice, noi speram ca si fumul sa-l elimine tot ei. Nu vrem sa intre politicul in educatia copiilor nostri, vrem o educatie de calitate, vrem cadre didactice competente, vrem un manager bun, adica tot ceea ce este la gradinita 12. Nu vrem sa schimbam absolut nimic, doar pentru ca asa vrea domnul inspector Sandea şi dumneavoastra care il sustineti cu atata ardoare si care din pacate ati inceput sa jigniti parintii si ati uitat sa mai fiti politicos. Asta este un semn clar al politicului calcati totul in picioare, doar sa va tingeti scopul: nu contează daca este vorba despre copiii nostri, educatie sau orice alta persoana care va sta in cale.

      • plesa

        marți, 25.02.2014 at 08:34

        Stimate parinte, vedeti cat este de deranjant sa jignim????. Termenul pe care l-am folosit eu, a fost foarte bland in comparatie cu ce gasiti in comentariile celorlalti. Si nu v-am facut mitocan pe dumneavoastra, ci pe cei care au avut un vocabular mitocanesc.

      • plesa

        marți, 25.02.2014 at 12:34

        Domnule parinte, mi-ar face placere sa vad ca va deranjeaza si celelelte comentarii lipsite de decenta si bun simt. Pe mine m-ati taxat foarte repede, cu toate ca eu am fost mic copil pe langa ceilalti, dar evident sunt de aceeasi parte a baricadei …….

        • parinte

          marți, 25.02.2014 at 21:05

          Domnule Plesa ma deranjeaza orice limbaj nepotrivit si nu sunt de acord cu nici un fel de jigniri, cred ca orice subiect poate fi discutat civilizat chiar daca te situezi in tabere diferite. Singurul lucru care m-a deranjat in aceasta „dezbatere” cum ati denumit-o dumneavoastra elegant este faptul ca, va repet, si imi cer scuze, pentru ca nu imi place sa ma repet, ati jignit toti parintii acestei gradinite, ati spus ca nu suntem in stare sa oferim educatie copiilor nostri, iar in final ne-ati facut mitocani. Iar daca va jigneste cineva nu trebuie sa-i raspundeti cu aceeasi moneda!!! Atunci dovediti ca sunteti superior celorlalti si ca sunteti cu adevarat UN OM EDUCAT SI CIVILIZAT. Domnul inspector Sandea ne-a dezamagit un pic in cadrul sedintei pentru ca nu ne-a lasat sa vorbim si nu ne-a lamurit asupra problemei. Noi speram sa se gandeasca bine la ceea ce face si sa tina cont de parerea noastra, a parintiilor acestor copii care investim in educatia copiilor nostri si vrem ce e mai bun pentru ei. Va doresc succes in tot ceea ce faceti si nu uitati ca cel mai important lucru pe lumea asta este sa fii OM.

          • plesa

            miercuri, 26.02.2014 at 07:41

            Este foarte adevarat ce spuneti domnule parinte, dar dupa cum v-am mai spus parintii nu au competenta sa analizeze un cadru didactic, fie ca este bun sau nu, fie ca este vorba de d-soara directoare fie ca este vorba de domnul Sandea. Si ma repet , d-soara directoare probabil ca este un bun meneger dar si altii pot fi la fel de buni sau poate chiar mai buni, si nu vad de ce ar deranja-o atat de tare sa treaca la catedra, si de acolo poate veghea in continuare la bunul mers al institutiei. In ceea ce priveste faptul ca am folosit cuvantul mitocani, v-am mai spus, m-am referit la cei care au folosit limbajul josnic pe care il regasiti in comentariile lor. Dupa cum reiese din comentariul dumneavoastra, domnul Sandea v-a dezamagit doar un pic, atunci nu vad de ce a fost blamat si jignit in felul asta??? Dar eu sunt sigura ca lucrurile se vor lamuri mai devreme sau mai tarziu, si o sa vedeti ca in continuare gradinita o sa mearga la fel de bine ,poate chiar mai bine. In totdeauna exista loc de mai bine.

  31. Anka Stoian

    marți, 25.02.2014 at 08:28

    O sa iasa foarte multe dedesubturi la iveala, dar asteptam sa se sesizeze organele abilitate. Aici se fac afaceri de sute de milioane. Si probabil ca nu se va termina numai cu demisia doamnei directoare, dar sa avem rabdare. Doar nu degeaba se inflameaza unii atat de tare.

    • Valentina

      marți, 25.02.2014 at 19:19

      Vai ce filme va faceti cate unii(Anka Stoian)…nu stiu daca drama sau comedie…cred ca dupa frustrarea dvs este drama,dar pt noi este comedie…vai amar de capul vostru

      • Prima

        sâmbătă, 01.03.2014 at 11:29

        Ai dreptate(Valentina), pentru voi chiar ca este o comedie, se vede dupa modul cum tratati lucrurile. Cu toata drama de care vorbesti tu acolo, totusi cei frustrati sunteti voi care spuneti ca traiti o comedie.RESPECT pentru domnul INSPECTOR SANDEA, totusi il compatimesc , pentru faptul ca trebuie sa dea socoteala unor comedianti ca voi.

  32. horatiu

    marți, 25.02.2014 at 12:43

    Domnisoara directoare este o buna profesionista care a creeat un mediu foarte bun in gradinita.
    Problema ar trebuii pusa daca, e normal ca cei care au copii acolo,
    majoritari din cele doua institutii, sa faca legea impreuna cu conducerea gradinitei privind
    strangerea copiilor lor doar, in cea mai buna clasa a 1 a a scolii 7 si in urma caror „criterii”.
    Asta in contextul in care se combina statul cu privatul si trebuie spus ca in 24 de ani statul
    nu a construit nici macar o gradinita iar acei parinti nu au dorit sa si duca copiii la privat.
    E un text fara nici o rautate, daca v ati pune in situatia parintilor liberi de institutii,
    probabil ca ati gandi la fel…

  33. cosmin

    marți, 25.02.2014 at 14:50

    Ordinul nr. 5558/2011 art. 3 (1) , Numirea D-lui SANDEA DORIN GHEORGHE ( 1 IUNIE 2012) și poziția 321 din Registrul Național al Experților în Management Educational.(jud. Alba) 5667/07.09.2012.cam ilegal pare

    • plesa

      joi, 27.02.2014 at 09:23

      Ordinul de numire, al doamnei directaore de la gradinita nr. 12 din Alba Iulia este legal???? Ce va tot bateti capul atat…… avem un presedinte de tara ilegitim … asa ca …..despre ce vorbim…… ce mai este legal in tara asta????

  34. oana

    marți, 25.02.2014 at 18:44

    am fost si in alte gradinite din alba de stat dar nu se compara niciuna cu gradinita nr.12.Am crescut in aceasta gradinita si cred ca si ceilalti care au crescut in aceasta gradinita isi duc copiii la randul lor tot acolo sau daca nu au inca copiii cu siguranta se gandesc sa ii duca la gradinita nr 12 pt ca acolo ne-am simtit fff bine si am primit o educatie buna.Cunosc parinti care au copiii la aceasta gradinita si spun ca au ajuns copiii sa planga daca e vacanta si trebuie sa stea acasa pt ca le este dor de colectivul gradinitei.Apropo „parintele nemultumit” eu nu cred ca daca o luna nu ai avut bani sa-i platesti caminul copilului d-soara directoare nu ti la primit la gradi si nu te-a inteles si nu ti-a primit copilul si luna viitoare……poate la alta gradinita il lasa la poarta sau iti spunea fa ce vrei cu el pt ca nu ai platit caminul…….si daca nu e adv ce spun sa comenteze parintii care au copiii acum ca nu e asa…si despre domnul Sandea mai bine ar sta acasa in pensie sa lase postul pt tineret nu sa fie nevoit tineretul sa plece din tara sau ii e ciuda ca nu poate ciupii bani din asociatie? RESPECT PT D-SOARA DIRESCTOARE SI PT D-NA iGNAT.

    • plesa

      miercuri, 26.02.2014 at 08:42

      Bravo Oana, in sfarsit cineva care sustine corect si civilizat un punct de vedere, si te asigur chiar nu sunt ironic!!! In acest fel aveti mai mult de castigat, decat daca faceti atacuri directe la persoane sau functii. Cu tot respectul Oana, parintii pot fi multumiti sau nu de actul managerial, dar nu pot evalua un cadru didactic, si nu ar trebui sa disperati pentru ca nu ducem lipsa de cadre competente. Va asigur ca si cu alt director, gradinita va merge la fel de bine!!!

      • Miha

        joi, 27.02.2014 at 09:41

        v-ati gandit ca poate printre parinti exista si persoane care au pregatirea necesara evaluarii cadrelor didactice? Si cu parere de rau va spun ca dl Sandea desi are o varsta, are multe lipsuri atat ca dascal cat si ca om, ca sa nu mai vorbesc de calitatile de manager (oare dl Sandea stie ce inseamna un bun manager?), si credeti-ma ca nu sunt singura care are aceasta parere…iar in ceea ce priveste functionarea gradinitei cu alt director, trebuia sa ne oibsnuim, unii muncesc si altii vin la munca gata si se lauda cu realizarile altora (si aici ma refer la comunistii de pe langa dl. Sandea)…

        • plesa

          vineri, 28.02.2014 at 08:33

          Nimeni nu este perfect. Poate ca nu sunteti singura care aveti o parere proasta despre domnul Sandea, dar sunteti printre putinii, si mai sunteti si subiectiva. Dar sa nu uitam, ca judecata noastra, ca oameni, poate sa nu fie corecta. In cea ce priveste persoanele de care spuneati ca au pregatirea necesara sa evalueze un cadru didactic, eu nu va contrazic, dar poate ca ecele persoane nu se afla pe pozitia din care ar putea sa faca acest lucru, sau daca se afla atunci sa o faca procedural.Iar in cea ce priveste parerea dumnevoastra despre faptul ca unii muncesc si altii vin sa ia de-a gata, nu sunt de acord, deaorece persoanele respective nu au facut voluntariat, au fost remunerate pentru munca prestata.

  35. ANONIM

    vineri, 28.02.2014 at 12:37

    Tot ce am inteles eu din acest articol, este faptul ca parintii nu vor un alt director, ce nu inteleg este faptul pentru care sunt asa de inversunati impotriva d-lui inspector. In ciuda tuturor celor afirmate despre dansul in comentariile de mai sus, demiterea doamnei director de la gradinita nr.12 de Alba Iulia,nu depinde de domnul Sandea. Dar totusi doamna director are oarece nereguli, suspicios este faptul ca asociatia implicata in colectarea banilor are acelasi nume cu al doamnei director. Oare sa fie pura coincidenta???? Inversunarea parintilor- este si asta un motiv de suspiciune- . Eu am copii la doua scoli deferite, dar va spun sincer, nici nu stiu cine este director, si nici nu ma intereseaza. Sunt foarte multumit de cum se desfasoara procesul de invatamant in ambele scoli. Parintii care sunt atat de deranjati de posibila schimbare a d-nei director pot fi suspectati ca au afaceri in acea scoala, ca altfel nu vad de ce-i intereseaza asa de mult cine este director!!! Cat despre limbajul care se foloseste …. chiar si in spatele tastaturii….. spune multe despre un individ. Dragi parinti, lasati profesorii, educatoarele s.a cadre didactice sa-si desfasoare activitatile profesionale, implicarea financiara a parintilor sub orice forma( cadouri. mici atentii, bani), nu ajuta la formarea copiilor dumneavoastra. Profesorii nu au decat sa-si faca datoria pentru care sunt platiti- mult sau putin- cui nu-i convine poate sa plece la privat.

  36. Prima

    vineri, 28.02.2014 at 13:53

    Cine sa-i faca plangere penala d-lui Sandea???? parlitu` ala de F. Roman. Vai amar de capul lui, un **** mai mare nu cred ca exista. Un mincinos si un pupincurist de prima clasa. Acum s-a trezit el sa faca plangeri penale…… unul dintre cei mai mari *** ai judetului. Un pierde vara. Si PNL-istele alea doua sa- si faca bagajele ca PNL-ul este pe duca. Sa vedem acum cine le mai sustine. Stiti vorba romaneasca ” Cevine pe ……. tot asa se si duce, pe ……

  37. Amalia

    sâmbătă, 01.03.2014 at 13:06

    Felicitari domnule inspector Sandea!!!!! In sfarsit cineva care vine sa ia masuri impotriva neregulilor de la aceasta gradinita… unde mult dorita directoare si-a facut de cap timp de 16 ani…… cu sustinerea doamnei Ignat care este sora directoarei si care prin tertipuri politice a reusit sa o mentina in functie….. degrevand-o total de ore, deoarece doamna directoare este profesor de Limba si literatura romana, nu este educatoare……si acum vin parintii sa urle ca nu vor sa o schimbe……. pai daca nu este compatibila trebuie schimbata… nu se poate chiar asa. Cine protesteaza….. hotul striga hotii…… sa fim seriosi …. reveniti-va oameni buni. Parintii sa-si vada de treaba lor si sa nu mai pupe pe nimeni….. ei trebuie sa-i lase pe profesori sa-si faca datoria nu sa mituiasca……. nu vedeti cate sacndaluri au fost pe tema asta.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax