Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

Noi servicii online la Primăria Alba Iulia: platformă de gestionare și programare pentru depunerea actelor la ghișeele SPCLEP

Publicat

Noi servicii online la Primăria Alba Iulia. Primăria Alba Iulia a cumpărat recent un sistem de gestionare şi programare online pentru depunerea actelor la ghişeele SPCLEP. Este vorba despre o aplicație care va permite programări online, depunerea de cererii cărți de identitate și înscrierea mențiunii de reședință.

Achiziția a fost făcută prin cumpărare directă, pe platforma SEAP, pe 17 aprilie. Valoarea serviciilor este de 2.960 de lei, fără TVA.

Platformă de gestionare și programare pentru depunerea actelor la ghișeele SPCLEP Alba Iulia

Potrivit caietului de sarcini, „Rezervare Ghișeu On-line” este un soft care oferă o suită de unelte, necesare pentru rezervarea momentului de prezenţă la un anumit ghişeu.

Programarea devine astfel posibilă, atât la ghişeu cât şi online, oferind totodată şi uneltele de gestionare a acestor rezervări, extrem de utile lucrătorilor din administrația publică locală şi nu numai.

Cetățenii vor avea putea astfel să facă rezervări online, pe regula „primul venit, primul servit”.

Noi servicii online la Primăria Alba Iulia: care sunt beneficiile pentru cetățeni

Potrivit caietului de sarcini, noua aplicație va permite:

  • accesul publicului larg la informaţiile dorite extrem de simplu prin intermediul internetului;
  • alegerea datei de programare în funcţie de locurile rămase libere în timp real (fără prezența fizică la ghișeu);
  • vizualizarea grafică, foarte intuitivă şi simplă, a intervalelor orare şi săptămânale;
  • primirea de informaţii personalizate pentru fiecare cetăţean, date despre locaţie, ore, acte, zile de predare a actelor, legislaţie;
  • deşi primesc informaţiile la introducerea datelor, aplicaţia trimite automat aceste informaţii, pe emailul personal al cetăţeanului, imediat după terminarea programării;
  • ajutor prin găsirea primului interval orar liber din anumite locaţii sau zile ale săptămâni;
  • posibilitatea celor deja programaţi de a-şi şterge rezervarea;

Beneficii pentru instituţie:

  • eliminarea cozilor;
  • eliminarea supoziţiei de netransparenţă, a rezervărilor „aranjate”, etc.;
  • aplicaţia gestionează mai multe locaţii, ghişee;
  • degrevează personalul propriu de furnizarea de explicaţii obositoare, majoritatea întrebărilor frecvente fiind afişate pe site;
  • contabilizarea ordonată a programărilor;
  • renunţarea la registre, caiete, foi;
  • realizarea unor statistici anuale, lunare, zilnice extrem de elaborate;
  • realizarea unor previziuni pentru realizarea orarelor necesare pentru ani viitori;
  • se pot grupa programările rezervate pentru eliminarea timpilor morţi (intervale mari de timp libere în cadrul aceleaşi zi);
  • fiecare operaţie efectuată este monitorizată şi memorată în tabele de tip .log;
  • planning foarte elastic – fiecare zi, sau interval de zile, poate avea altă configuraţie (început, sfârşit program de lucru, frecvenţă rezervărilor, pauze);
  • se pune la dispoziţie un modul de administrare a aplicaţiei, pentru care nu sunt necesare cunoştinţe avansate de informatică;
  • interfaţa pentru modulul public este configurabilă;

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

1 Comentariu

1 Comentariu

  1. pilu

    miercuri, 24.04.2024 at 20:24

    Foarte bine, ţineţi-o aşa. Dar câte posturi se elibereată după implementare ? Sau mai trebuie angajaţi câţiva ?

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax