Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

LIVE VIDEO: Bugetul municipiului Alba Iulia pe 2019, la aprobat în Consiliul Local. Alte proiecte pe ordinea de zi


Publicat

Consilierii locali din Alba Iulia s-au adunat vineri, 19 aprilie, de la ora 13.00, în şedinţă ordinară, cu 32 de proiecte pe ordinea de zi.

Au de aprobat bugetul municipiului pe 2019, datele actualizate pentru modernizarea sediului Colegiului Economic, modernizări de străzi, inclusiv continuarea variantei DJ 107A prin Pâclişa, indexarea impozitelor și taxelor locale pentru anul fiscal 2020, regulamentului de organizare a Centrului pentru victimele violenței domestice, amplasarea a două busturi în Parcul Unirii şi a două trăsuri în Piaţa Tricolorului şi licitaţie pentru locaţii de comerţ ambulant în Cetatea Alba Carolina.

1. Aprobarea bugetului general de venituri și cheltuieli al municipiului Alba Iulia, pentru anul 2019

Citeşte şi EVENIMENTE ”low cost”, în 2019, la Alba Iulia. De trei ori mai puțini bani pentru festivaluri şi concerte în Cetate

Citeşte şi INVESTIŢIILE bugetate de Primăria Alba Iulia în 2019. LISTA obiectivelor şi lucrărilor finanţate de administraţie

Citeşte şi Peste 200.000 de lei din bugetul local pentru 43 de parohii și biserici din Alba Iulia. LISTA și sumele alocate

2. Aprobarea utilizării sumelor din excedentul anului 2018 al activităților instituțiilor publice finanțate integral din venituri proprii (centre bugetare din învățământ)

3. Aprobarea utilizării sumelor din excedentul bugetului local inclusiv fonduri externe nerambursabile din anii precedenți pentru proiecte de dezvoltare în anul 2019

4. Aprobarea indicatorilor tehnico-economici actualizați pentru obiectivul ”Reabilitarea și extinderea Colegiului Economic ”Dionisie Pop Marțian” din municipiul Alba Iulia”

5. Aprobarea indicatorilor tehnico-economici actualizați pentru realizarea obiectivului de investiții ”reabilitare str. Biruinței, Busuiocului, Dumbrăviței – cartier Oarda municipiul Alba Iulia ”

6. Aprobarea indicatorilor tehnico-economici actualizați pentru realizarea obiectivului ”Modernizare drumuri Zona Dealul Furcilor din municipiul Alba Iulia –str. Izvorului, Nicolae Labiș și Barbu Catargiu municipiul Alba Iulia”

7. Aprobarea indicatorilor tehnico-economici actualizați pentru realizarea obiectivului ”Reabilitare străzi – municipiul Alba Iulia – strada Brândușei”

Citeşte şi Patru proiecte PNDL derulate în Alba Iulia, mai scumpe cu 1,6 milioane de lei, după creșterea salariilor din construcții

8. Aprobarea inidicatorilor tehnico-economici actualizați pentru realizarea obiectivului ”Modernizare și reparație capitală DJ 107A de la km 2+498 la km 4+018 – str. Carpenului, municipiul Alba Iulia”

9. Îndreptarea erorii materiale din cadrul HCL nr. 205/2017, modificată ulterior prin Hotărârea nr. 2/2019, referitoare la participarea Municipiului Alba Iulia în cadrul proiectului „Măsuri Integrate de Combatere a Excluziunii Sociale în comunitățilemarginalizate din Municipiul Alba Iulia -MICESA”, cod proiect 101157

10. Înființarea Unității de Management a proiectului Creșterea eficienței energetice a clădirilor rezidențiale din municipiul Alba Iulia, Lot 1, Bloc M1-M6B, Bloc M7A-M12, Bloc 35, Bloc 62 ȘI Bloc CH1″, cod SMIS 119280

11. Înființarea Unității de Management a proiectului proiectului Creșterea eficienței energetice a clădirilor rezidențiale din municipiul Alba Iulia, Lot 2 Bloc 14 A, Bloc 13B, Bloc CF11, Bloc MV1-MV7, Bloc, MV2 –MV 12 si Lot 3 Bloc D3 –D4, Bloc D2 –D3, Bloc 8, cod SMIS 121679

12. Acordul de cooperare între Asociația Micul prinț și Municipiul Alba Iulia privind susținerea unor activități pentru învățământul preșcolar din municipiul Alba Iulia, pentru anul 2019 (199.416 lei pentru remunerarea a 10,5 norme de îngrijitoare copii)

13. Aprobarea documentatiei tehnico-economice faza DALI si a indicatorilor tehnico-economici aferenti obiectivului: ”Intervenții în domeniul îmbunătățirii condițiilor de locuit Bloc G3 -G4, Str. A.I.Cuza, Nr.12, Alba Iulia, propuse a se realiza în cadrul proiectului POCU „Alba Iulia 360”, Cod proiect: 101639

Citeşte şi Primăria Alba Iulia renovează blocurile G3 şi G4 cu bani europeni. Investiţie de 1,7 milioane lei

14. Indexarea impozitelor și taxelor locale pentru anul fiscal 2020

Citeşte şi Taxele şi impozitele locale la Alba Iulia cresc cu 4,6% pentru anul fiscal 2020. Proiect în Consiliul Local

15. Acordarea de înlesniri la plată unei persoane fizice

16. Acordarea de înlesniri la plată unei persoane fizice

17. Modificarea statului de funcții, urmare a promovării personalului contractual în grad profesional imediat superior din aparatul de specailitate al Primarului municipiului Alba Iulia și al Serviciului public ”Administrarea patrimoniului local” aflat în subordinea Consiliului local al municipiului Alba Iulia

18. Aprobarea Planului de Ordine și Siguranță Publică al Poliției locale a Municipiului Alba Iulia, pentru anul 2019

19. Încheierea Actului adițional nr. 7 la Contractul nr. 109748/157/22.12.2015, încheiat între Direcția de Asistență Socială Alba Iulia din subordinea Consiliului Local Alba Iulia și Asociaţia pentru Consiliere și Asistență Specializată A.C.A.S Alba Iulia

20. Încheierea Actului adițional nr. 6 la Contractul nr.109752/2625/22.12.2015, încheiat între Direcția de Asistență Socială Alba Iulia din subordinea Consiliului Local Alba Iulia și Asociaţia Non-Guvernamentală Maria Beatrice

21. Încheierea Actului adițional nr. 5 la Contractul nr. 109754/349/22.12.2015 încheiat între Direcția de Asistență Socială din subordinea Consiliului Local Alba Iulia și Asociaţia Filantropia Ortodoxă Alba Iulia pentru susținerea financiară a Centrului de servicii acordate în comunitate Sf. Meletie Alba Iulia

22. Aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a serviciului social cu cazare organizat ca centru de primire în regim de urgență pentru protecția victimelor violenței domestice: Centru pentru victimele violenței domestice

23. Participarea Municipiului Alba Iulia în cadrul proiectului ”Effectiveness of Environmental Urban policies to improve Resources Efficiency” (Eficacitatea politicilor urbane de mediu pentru îmbunătățirea eficienței resurselor) – acronim EURE finanțat prin programul european INTERREG 2014-2020

24. Încheierea unui contract de asistență juridică cu un Birou de Avocatură în vederea reprezentării în justiție și apărării intereselor Clubului Sportiv Municipal Unirea Alba Iulia în cauzele ce fac obiectul Dosarelor civile nr. 2086/107/2018 și nr. 656/107/2019, ambele pe rolul Tribunalului Alba

Citeşte şi CSM Unirea Alba Iulia, dat în judecată de consilierul juridic. Motivele: atribuții în plus și stres constant

25. Aprobarea unor documentații de urbanism:

Art.1: Avizează Planul Urbanistic Zonal „CONSTRUIRE LOCUINTE INDIVIDUALE –MODIFICARE TRAMA STRADALA APROBATA CU HCL 195, ART. 8 din 28.06.2013, ALBA IULIA, STR. THEODOR PALLADY, solicitant DUTU LUCRETIA”.

Art.2: Avizează Planul Urbanistic Zonal „MODIFICARE REGLEMENTARI URBANISTICE PENTRU ZONA DE LOCUINTE COLECTIVE SI SERVICII (Hmax si amplasare parcela), ALBA IULIA, STR. REPUBLICII, NR. 6, solicitant POPA IOAN, POPA DOINA, TOMESCU DOINA ELENA, SC ALBA RESIDENT SRL”.

Art.3: Avizează Planul Urbanistic Zonal „REGLEMENTARE ZONA MIXTA –MODIFICARE REGLEMENTARI URBANISTICE APROBATE CU HCL 195, ART. 8 din 28.06.2013, ALBA IULIA, STR. ELIXIRULUI, FN, solicitant BORZA DORU CONSTANTIN LEANDRU”.

Art.4:Avizează Planul Urbanistic Zonal „MODIFICARE REGLEMENTARI URBANISTICE: EXTINDERE UTR MA3 IN VEDEREA CONSTRUIRII DE LOCUINTE COLECTIVE, ALBA IULIA, STR. ARIESULUI, FN, solicitant SC PLANET SRL”.

Art.5: Aprobă Planul Urbanistic Detaliu „SCHIMB DESTINATIE DIN LOCUINTA IN CABINET MEDICAL CU MODERNIZARE, CONSTRUIRE LOCUINTA, ANEXA SI IMPREJMUIRE LA STRADA, ALBA IULIA, B-DUL. HOREA, NR. 22, solicitant SÂRBU LUCIAN GEORGE”.

Art.6: Aprobă Planul Urbanistic Detaliu „CONSTRUIRE CABINA POARTA, STATIE CARBURANTI PENTRU AUTOVEHICULE PROPRII SI PLATFORMA BETONATA PARCARE, ALBA IULIA, SOSEAUA DE CENTURA, NR. 162, solicitant SC TRANS PRIMA SRL”.

Art.7: Aprobă Planul Urbanistic Detaliu „CONSTRUIRE SPATIU COMERCIAL MAGAZIN APICOL SI BIROURI, ALBA IULIA, STR. VIILOR, NR. 28A, solicitant PRIPORAN IOAN VASILE”.

Art.8: Aprobă Documentatia „AMPLASARE 2 BUSTURI IN PARCUL UNIRII, ALBA IULIA, PARCUL UNIRII, solicitant MUNICIPIUL ALBA IULIA”.

Art.9: Aprobă Documentatia „AMPLASARE TRASURI OBIECTE BISERICESTI (TRASURA 14, TRASURA 15) IN PIATA TRICOLORULUI, solicitant MUNICIPIUL ALBA IULIA”.

26. Îndreptarea unei erori materiale în cuprinsul anexei la Hotărârea nr. 103/2019 a Consiliului local al municipiului Alba Iulia

27. Aprobarea închirierii prin licitaţie publică a unor terenuri situate în CETATEA ALBA CAROLINA – ZONA INTERIOARĂ A FORTIFICAŢIEI, în Piața Tricolorului, în fața Catedralei Ortodoxe, în scopul desfăşurării de activităţi comerciale de tip comerţ stradal

28. Dezmembrarea și înscrierea dreptului de proprietate a municipiului Alba Iulia – domeniul privat asupra unui teren situat în Alba Iulia, strada Rogozului, nr. 40

29. Însușirea documentației cadastrale de alipire asupra unor imobile situate în Alba

30. Înscrierea dreptului de proprietate a municipiului Alba Iulia –domeniul privat-asupra imobilului (teren) situat în Alba Iulia, strada Tudor Vladimirescu, nr. 12

31. Atribuirea în proprietate a cotei de teren aferente caselor particulare prin Ordin al Prefectului – Județul Alba

32. Modificarea Hotărârii nr. 506/2018 a Consiliului local al municipiului Alba Iulia

Suplimentar pe ordinea de zi:

33. Modificarea HCL 110/29.03.2019

34. Modificarea tarifului de administrare – Cimitirul municipal (amendament)

Citeşte şi Tariful de întreținere a Cimitirului Municipal din Alba Iulia ar putea scădea la 33 de lei pe an. Amendament la vot

35. Sprijin financiar pentru echipa de robotică a Colegiului „Horea, Cloşca şi Crişan” Alba Iulia (10.000 lei)

Citeşte şi Echipa de robotică XEO HCC primeşte bani şi de la Primăria Alba Iulia, pentru a participa la Mondialele de la Detroit

Vezi şi Scandalul cantinei de la Şcoala V. Goldiș poate ajunge în instanță. Primăria Alba Iulia somată să rezilieze concesiunea

 

 



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

Hotărâre a CJSU Alba pentru orașul Cugir și comunele Ponor, Șibor și Horea. Care sunt măsurile adoptate

Publicat

Comitetul Județean pentru Situații de Urgență Alba a emis vineri o nouă hotărâre prin care a stabilit o serie de măsuri valabile în orașul Cugir și la nivelul comunelor Ponor, Șibot și Horea.

HOTĂRÂREA nr. 114 din 23.04.2021 privind stabilirea unor măsuri de limitare și prevenire a răspândirii virusului SARS-COV-2 pe raza oraşului Cugir, comunelor Horea, Ponor şi Şibot

Comitetul Județean pentru Situații de Urgență Alba, convocat în ședință extraordinară în data de 23.04.2021,

HOTĂRĂȘTE:

Se constată rata de incidență cumulată la 14 zile a cazurilor de îmbolnăvire cu SARS–CoV-2, la data de 23.04.2021, pentru fiecare unitate administrativ-teritorială de pe raza județului Alba, conform Anexei la prezenta hotărâre.

(1) La nivelul oraşului Cugir şi comunei Şibot unde rata de incidență cumulată la 14 zile a cazurilor de îmbolnăvire cu SARS–CoV-2 este mai mare de 3 şi mai mică sau egală cu 4/1.000 de locuitori, începând cu data de 24.04.2021, ora 00.00, pentru o perioadă de 14 zile, se instituie măsuri pentru diminuarea impactului riscului, astfel:

Organizarea și desfășurarea activității în cadrul cinematografelor, instituțiilor de spectacole și/sau concerte este interzisă;

Se interzice organizarea și desfășurarea în aer liber a spectacolelor, concertelor, festivalurilor publice și private, sau a altor evenimente culturale;

Se interzice organizarea de evenimente private (nunți, botezuri, mese festive, etc.) atât în spații deschise cât și închise (saloane, cămine culturale, restaurante, baruri, cafenele, săli/corturi de evenimente, terase, etc.);

Se interzice desfășurarea de reuniuni cu prilejul unor sărbători, aniversări, petreceri în spații închise și/sau deschise, publice și/sau private;

Se interzice circulația în interiorul localităților pentru persoanele aflate în grupuri pietonale mai mari de 6 persoane care nu aparțin aceleiași familii, precum și formarea unor asemenea grupuri;

Se interzice circulația persoanelor în afara locuinței/gospodăriei în intervalul orar 2200-0500, cu următoarele excepții:

  • deplasarea în interes profesional, inclusiv între locuință/gospodărie și locul/locurile de desfășurare a activității profesionale și înapoi;
  • deplasarea pentru asistență medicală care nu poate și amânată și nici realizată de la distanță, precum și pentru achiziționarea de medicamente;
  • deplasarea în afara localităților ale persoanelor care sunt în tranzit sau efectuează călătorii al căror interval orar se suprapune cu perioada interdicției, cum ar fi cele efectuate cu avionul, trenul, autocare sau alte mijloace de transport de persoane și care poate fi dovedit prin bilet sau orice altă modalitate de achitare a călătoriei;
  • deplasarea din motive justificate, precum îngrijirea/însoțirea copilului, asistență persoanelor vârstnice, bolnave sau cu dizabilități ori deces al unui membru de familie;

Activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfășoară activități de preparare, comercializare și consum al produselor alimentare și/sau băuturilor alcoolice și nealcoolice, de tipul restaurantelor și cafenelelor în interiorul clădirilor, este interzisă;

Activitatea restaurantelor și a cafenelelor din interiorul hotelurilor, pensiunilor sau altor unități de cazare este permisă doar pentru persoanele cazate în cadrul acestor unități;

i) Măsurile stabilite la lit. g) și lit. h) se aplică și operatorilor economici care desfășoară activități în spațiile publice închise care au un acoperiș, plafon sau tavan și care sunt delimitate de cel puțin 2 pereți, indiferent de natura acestora sau de caracterul temporar sau permanent;

j) Pe perioada în care activitatea operatorilor economici menționați anterior este restricționată sau închisă este permisă prepararea hranei și comercializarea produselor alimentare și a băuturilor alcoolice și nealcoolice care nu se consumă în spațiile respective;

k) Prepararea, comercializarea și consumul produselor alimentare și băuturilor alcoolice și nealcoolice sunt permise în spațiile special destinate dispuse în exteriorul clădirilor, în aer liber, cu excepția celor prevăzute la lit. i), cu asigurarea unei distanțe de minimum 2 m între mese și participarea a maximum 6 persoane la o masă, dacă sunt din familii diferite, și cu respectarea măsurilor de protecție sanitară stabilite prin ordin comun al ministrului sănătății, ministrului economiei, energiei și mediului de afaceri și al președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor;

l) Activitatea cu publicul a operatorilor economici licențiați în domeniul jocurilor de noroc este interzisă;

m) Instituțiile cu atribuții în domeniu, reprezentate în Grupa de coordonare și a comisiilor mixte de verificare a modului de respectare a măsurilor de limitare a răspândirii COVID-19, vor intensifica activitățile de verificare a respectării măsurilor de prevenire a răspândirii virusului SARS-CoV-2 în zonele de risc.

(2) Măsurile dispuse la aliniatul (1) se aplică operatorilor economici/instituțiilor menționate, acolo unde acestea există.

(3) La finalul perioadei stabilite la alin. (1), sau în funcție de modificările intervenite la nivelul unităților administrativ–teritoriale în ceea ce privește rata de incidență, măsurile dispuse vor fi reevaluate.

(1) La nivelul comunelor Horea şi Ponor unde rata de incidență cumulată la 14 zile a cazurilor de îmbolnăvire cu SARS-CoV-2 este între 1,5 și 3/1.000 de locuitori, începând cu data de 24.04.2021, ora 00.00, pentru o perioadă de 14 zile, se instituie măsuri pentru diminuarea impactului riscului, astfel:

a) Organizarea și desfășurarea activității în cadrul cinematografelor, instituțiilor de spectacole și/sau concerte este permisă, cu participarea publicului până la 30% din capacitatea maximă a spațiului;

b) Se interzice organizarea și desfășurarea în aer liber a spectacolelor, concertelor, festivalurilor publice și private, sau a altor evenimente culturale;

c) Se interzice organizarea de evenimente private (nunți, botezuri, mese festive, etc.) atât în spații deschise cât și închise (saloane, cămine culturale, restaurante, baruri, cafenele, săli/corturi de evenimente, terase, etc.);

d) Se interzice desfășurarea de reuniuni cu prilejul unor sărbători, aniversări, petreceri în spații închise și/sau deschise, publice și/sau private;

e) Se interzice circulația în interiorul localităților pentru persoanele aflate în grupuri pietonale mai mari de 6 persoane care nu aparțin aceleiași familii, precum și formarea unor asemenea grupuri;

f) Se interzice circulația persoanelor în afara locuinței/gospodăriei în intervalul orar 2200-0500, cu următoarele excepții:

  • deplasarea în interes profesional, inclusiv între locuință/gospodărie și locul/locurile de desfășurare a activității profesionale și înapoi;
  • deplasarea pentru asistență medicală care nu poate fi amânată și nici realizată de la distanță, precum și pentru achiziționarea de medicamente;
  • deplasarea în afara localităților ale persoanelor care sunt în tranzit sau efectuează călătorii al căror interval orar se suprapune cu perioada interdicției, cum ar fi cele efectuate cu avionul, trenul, autocare sau alte mijloace de transport de persoane și care poate fi dovedit prin bilet sau orice altă modalitate de achitare a călătoriei;
  • deplasarea din motive justificate, precum îngrijirea/însoțirea copilului, asistența persoanelor vârstnice, bolnave sau cu dizabilități, ori decesul unui membru de familie;

g) Activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfășoară activități de preparare, comercializare și consum al produselor alimentare și/sau băuturilor alcoolice și nealcoolice, de tipul restaurantelor și cafenelelor în interiorul clădirilor, este permisă în intervalul orar 06.00-22.00, fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului;

h) Activitatea restaurantelor și a cafenelelor din interiorul hotelurilor, pensiunilor sau altor unități de cazare este permisă în intervalul orar 06.00-22.00, fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului;

i) Măsurile stabilite la lit. g) și lit. h) se aplică și operatorilor economici care desfășoară activități în spațiile publice închise care au un acoperiș, plafon sau tavan și care sunt delimitate de cel puțin 2 pereți, indiferent de natura acestora sau de caracterul temporar sau permanent;

j) Pe perioada în care activitatea operatorilor economici menționați anterior este restricționată sau închisă, este permisă prepararea hranei și comercializarea produselor alimentare și a băuturilor alcoolice și nealcoolice care nu se consumă în spațiile respective;

k) Prepararea, comercializarea și consumul produselor alimentare și băuturilor alcoolice și nealcoolice sunt permise în spațiile special destinate dispuse în exteriorul clădirilor, în aer liber, cu excepția celor prevăzute la lit. i), cu asigurarea unei distanțe de minimum 2 m între mese și participarea a maximum 6 persoane la o masă, dacă sunt din familii diferite, și cu respectarea măsurilor de protecție sanitară stabilite prin ordin comun al ministrului sănătății, ministrului economiei, energiei și mediului de afaceri și al președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor;

l) Activitatea cu publicul a operatorilor economici licențiați în domeniul jocurilor de noroc este permisă, fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului, cu obligația respectării orarului de lucru cu publicul între orele 06.00-22.00;

(2) Măsurile dispuse la aliniatul (1) se aplică operatorilor economici/instituțiilor menționate, acolo unde acestea există.

(3) La finalul perioadei stabilite la alin. (1), sau în funcție de modificările intervenite la nivelul unităților administrativ–teritoriale în ceea ce privește rata de incidență, măsurile dispuse vor fi reevaluate.

Pentru deplasarea la centrele de vaccinare sau cabinete medicale, motivul menționat pe declarația pe proprie răspundere va fi „deplasarea pentru asistenţă medicală care nu poate fi amânată şi nici realizată de la distanţă, precum şi pentru achiziţionarea de medicamente”.

Măsurile stabilite prin prezenta hotărâre se completează cu măsurile cu caracter general stabilite prin H.G. nr. 432/2021.

Hotărârile adoptate de CJSU Alba până la data adoptării prezentei hotărâri își mențin aplicabilitatea în măsura în care prevederile acestora nu contravin măsurilor stabilite în prezenta hotărâre.

Prezenta hotărâre se transmite membrilor Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Alba, la toate U.A.T.-urile de pe raza județului Alba, în vederea aducerii la cunoștința populației, operatorilor economici și instituțiilor publice, prin toate mijloacele de comunicare avute la dispoziție.

De asemenea, prezenta hotărâre se transmite la Inspectoratul General pentru Situații de Urgență și la Departamentul pentru Situații de Urgență de către Inspectoratul pentru Situații de Urgență „UNIREA” al județului Alba. Totodată, hotărârea se va afișa pe site-ul Instituției Prefectului – Județul Alba.
Alba Iulia, 23.04.2021

PREȘEDINTELE

COMITETULUI JUDEȚEAN PENTRU SITUAȚII DE URGENȚĂ ALBA

Nicolae ALBU, Prefectul Județului Alba

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Nervi și zeci de minute de așteptare în trafic între Teiuș și Alba Iulia: ”Mai mult se stă decât se merge”. Ce spun polițiștii

Publicat

Traficul rutier se desfășoară vineri cu mare dificultate, pe direcția Teiuș – Alba Iulia. Șoferii sunt nevoiți să aștepte în trafic chiar și zeci de minute pentru a străbate cei câțiva kilometri până la intrarea în Alba Iulia.

Mai mulți șoferi revoltați aflați în trafic în zona respectivă au sunat la alba24.ro și au reclamat situația. 

Potrivit reprezentaților IPJ Alba, cauza pentru care circulația este îngreunată este reprezentat de numărul mare de mașini. Șase polițiști rutieri sunt prezenți în zona pentru a fluidiza traficul. 

În plus, vineri pe tronsoul respectiv au avut loc două accidente de circulație din care au rezultat 10 mașini avariate.

Cel mai recenta accident s-a produs în jurul orei 13.30 – o tamponare fără victime, în care au fost implicate 6 mașini.

Pe direcția Alba Iulia – Teiuș traficul se desfășoară normal, fără valori mari.

Șoferii pot utiliza o rută alternativă, prin Galda de Jos – Ighiu – Micești – Alba Iulia, mai lungă cu câțiva kilometri, însă fără valori mari de trafic.

 

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Un bărbat din Ighiu a ademenit o fată de 10 ani într-o casă părăsită și a agresat-o sexual. A fost reținut de Poliție

Publicat

arestat catuse

Un bărbat de 40 de ani, din comuna Ighiu, a fost reținut de polițiști, pentru agresiune sexuală.

Potrivit IPJ Alba, joi seara, acesta ar fi ademenit o minoră de 10 ani, într-o casă aflată în construcție.

Bărbatul a fost prezentat în fața magistraților din cadrul Parchetului de pe lângă Judecătoria Alba Iulia, pentru dispunerea măsurilor legale.

Revenim cu amănunte.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

ACCIDENT RUTIER la Alba Iulia: Un bărbat rănit după ce a căzut cu mopedul

Publicat

Un accident rutier a avut loc vineri, în jurul orei 13.20, la intersecția Calea Moților cu Bulevardul Horea din Alba Iulia. 

Potrivit reprezentaților IPJ Alba, o persoană a căzut de pe un moped și a suferit răni ușoare. Cercetarea la fața locului este în desfășurare.

Mopedistul a fost transportat la spital.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate