Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

Metroul din Cluj-Napoca, o nouă etapă. Guvernul a aprobat indicatorii tehnico-economici. Când trebuie construit și cât va costa

Publicat

Guvernul a aprobat marți indicatorii tehnico-economici aferenți viitoarei magistrale de metrou din Cluj-Napoca. Este vorba despre proiectul de investiții „Tren metropolitan Gilău – Florești – Cluj-Napoca – Baciu – Apahida – Jucu – Bonțida – etapa I a sistemului de transport metropolitan rapid Cluj: Magistrala I de metrou și tren metropolitan, inclusiv legătura dintre acestea”.

Proiectul construcției unui metrou la Cluj-Napoca este susținut, deopotrivă, de autoritățile locale și de Guvern.

Hotărârea prevede construcția unei linii de metrou ușor, cu 19 stații subterane și cu o lungime a traseului de 21 kilometri.

Durata de execuție a investiției este de circa 10 ani, iar valoarea prevăzută este de peste 10 miliarde lei. Amplasamentul este în Județul Cluj, Municipiul Cluj-Napoca și Comuna Florești.

Finanțarea obiectivului de investiții se realizează din fonduri externe nerambursabile de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, precum și de la bugetul local al UAT Municipiul Cluj-Napoca și al UAT Comuna Florești, în limita sumelor aprobate anual cu această destinație, precum și din alte surse legal constituite, conform programelor de investiții publice aprobate potrivit legii.

Urmăriți știrile Alba24.ro și pe Google News.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax