Contacteaza-ne si pe
Publicitate

ACTUALITATE

CALENDARUL OBLIGAŢIILOR FISCALE pe luna OCTOMBRIE 2017. Termene la Fisc pentru declaraţii de menţiuni, formulare şi plăţi

avatar

Publicat

anafObligații fiscale pentru luna OCTOMBRIE 2017. Agenția Națională de Administrare Fiscală informează contribuabilii privind calendarul obligațiilor fiscale pentru luna octombrie 2017. Sunt anunţate termenele la care se depun declarațiile de menţiuni, privind impozitele pe venit, alte formulare și plăți.

OBLIGAȚII FISCALE OCTOMBRIE 2017

În termen de 15 zile de la data de când nu se mai realizează venituri

Depunerea Declaraţiei de înregistrare în evidenţa persoanelor fizice care nu realizează venituri, precum şi pentru stabilirea obligaţiilor de plată a contribuţiei de asigurări sociale de sănătate

Formular Declaratia_604 (2016)

– se depune pentru înregistrarea în evidenţa persoanelor fizice fără venituri, precum şi pentru stabilirea contribuţiei de asigurări sociale de sănătate datorată de persoanele fizice care nu realizează venituri, potrivit legii (Legea 227/2015 art. 180 alin. (1) OPANAF 3743/2015)

În 30 de zile de la data înfiinţării/ data eliberării actului legal de funcţionare/ data începerii activităţii/ data obţinerii primului venit/ data dobândirii calităţii de angajator, după caz, sau 15 zile de la data modificării ulterioare a datelor declarate iniţial

Depunerea “Declaraţiei de menţiuni”

Formular Declaratie 010(2016), Declaratie 020 sau Declaratia 070 (2016)

– 010 – Se completează de persoanele juridice, asocierile şi alte entităţi fără personalitate juridică. Declaraţia de înregistrare se completează la înfiinţare, iar declaraţia de menţiuni se completează cînd se modifică datele declarate anterior. Se utilizează la atribuirea codului de identificare fiscală şi eliberarea certificatului de înregistrare fiscală, precum şi la actualizarea informaţiilor.
– 020 – Se completează de persoanele fizice, altele decît cele care desfăşoară activităţi economice în mod independent sau exercită profesii libere. Se utilizează la atribuirea codului de identificare fiscală şi eliberarea certificatului de înregistrare fiscală, precum şi la actualizarea informaţiilor.
– 070 – Se completează de contribuabilii persoane fizice care desfăşoară activităţi economice în mod independent sau exercită profesii libere. Sunt exceptaţi contribuabilii care desfăşoară exclusiv activităţi într-o formă de asociere.

Legea 207/2015 art. 82 alin.(6), art.88 alin.(1)

OBLIGAŢII FISCALE: LUNI, 2 octombrie

Depunerea Cererii de rambursare pentru persoanele impozabile neînregistrate în scopuri de TVA în România, stabilite în afara Comunității

Formular: Cerere_313_2014

– persoanele impozabile neînregistrate și care nu sunt obligate să se înregistreze în scopuri de TVA în România, stabilite în afara Comunității, pentru rambursarea taxei facturată de alte persoane impozabile și achitată de aceasta pentru bunurile mobile care i-au fost livrate sau serviciile care i-au fost prestate în beneficiul său în România, precum și a taxei achitate pentru importul bunurilor în România pe o perioadă de minim trei luni sau maxim un an calendaristic sau pe o perioadă mai mică de trei luni rămasă din anul calendaristic.

Legea 227/2015 art.302, HG 1/2016 titlul VII pct.72 alin.(6), OPANAF 225/2014

OBLIGAŢII FISCALE: LUNI, 2 octombrie

Depunerea Declarației informative privind livrările/ prestările și achizițiile efectuate pe teritoriul național aferente perioadei de raportare precedente (luna, trim. etc.; perioada de raportare este cea declarată pentru depunerea decontului de TVA, prevăzută la art.322 din Legea nr.227/2015)

Formular: Declaratia 394_2016

– persoanele impozabile înregistrate în scopuri de TVA în România, conform art.316 din Legea nr.227/2015, obligate la plata taxei conform art. 307 alin.(1), (2), (6) și (7) din Legea nr.227/2015, pentru operațiuni impozabile în România conform art.268 alin.(1) din Legea nr.227/2015

– persoanele impozabile înregistrate în scopuri de TVA în România, conform art.316 din Legea nr.227/2015, care realizează în România, de la persoanele impozabile înregistrate în scopuri de TVA în România, achiziții de bunuri sau servicii taxabile.-OPANAF 2328/2016

OBLIGAŢII FISCALE: LUNI, 2 octombrie

Depunerea Cererii de restituire a accizelor în baza prevederilor art.395 din Codul fiscal

Anexa nr.27 din normele metodologice de aplicare a prevederilor titlului VIII din Codul fiscal

– beneficiarii scutirilor de accize (instituții, organizații)

Legea 227/2015 art. 395, HG 1/2016 titlul VIII pct.75 alin.(5)

OBLIGAŢII FISCALE: VINERI, 6 octombrie

Depunere „Declaraţie de menţiuni” privind schimbarea perioadei fiscale pentru persoanele impozabile înregistrate în scopuri de TVA care utilizează trimestrul calendaristic ca perioadă fiscală şi care efectuează o achiziţie intracomunitară taxabilă în România (pentru schimbarea perioadei fiscale din trimestru în lună, începând cu luna iunie 2016)

Formular Declaratia_092 (2009)

– contribuabilii înregistrați în scop de TVA care utilizează ca perioadă fiscală trimestrul și care au efectuat o achiziție intracomunitară taxabilă în România, fiind astfel obligați să își modifice perioada fiscală, devenind plătitori de TVA lunar. Legea 227/2015 art. 322, OPANAF 1165/2009

OBLIGAŢII FISCALE: MARŢI, 10 octombrie

010 Declarație de înregistrare fiscală/ Declarație de mențiuni pentru persoane juridice, asocieri și alte entități fără personalitate juridică

Formular: Declaratie 010(2016)

020 Declarație de înregistrare fiscală/Declarație de mențiuni pentru persoane fizice române și străine care dețin cod numeric personal

Formular: Declaratie 020

070 Declarație de înregistrare fiscală/ Declarație de mențiuni pentru persoanele fizice care desfășoară activități economice în mod independent sau exercită profesii libere

Formular: Declaraţie 070

– persoanele impozabile, înregistrate în scopuri de TVA conform art. 316 din Legea 227/2015, care nu au depășit plafonul de scutire și care doresc să fie scoase din evidența persoanelor înregistrate în scopuri de TVA.

Legea 227/2015 art.310 alin.(7), OPANAF 3698/2015

OBLIGAŢII FISCALE: MARŢI, 10 octombrie

Depunerea formularului „Notificare privind aplicarea/încetarea aplicării regimului special pentru agricultori

Formular 087 (2016)

– persoanele fizice, persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale sau întreprinderile familiale, cu sediul activității economice în România, care realizează activități de producție agricolă sau servicii agricole și care nu realizează alte activități economice sau realizează și alte activități economice a căror cifră de afaceri anuală este inferioară plafonului de scutire pentru aplicarea regimului special sau pentru încetarea aplicării regimului special pentru agricultor; persoanele impozabile înregistrate în scopuri de TVA conform art. 316 din Legea 227/2015, care optează pentru aplicarea regimului special pentru agricultori – Legea 227/2015 art.3151 alin.(1) lit c) și d), OPANAF nr.3698/2016

OBLIGAŢII FISCALE: LUNI, 16 octombrie

Depunerea Situaţiei eliberărilor pentru consum de tutun fin tăiat, destinat rulării în ţigarete/alte tutunuri de fumat în luna … anul …

Formular – Anexa nr. 4 din normele metodologice de aplicare a prevederilor titlului VIII din Codul fiscal

– antrepozitarii autorizaţi, destinatarii înregistraţi sau importatorii autorizaţi pentru produse din grupa tutunului prelucrat. Legea 227/2015 art.354 alin. (8), HG 1/2016 titlul VIII pct.13 alin.(1)

OBLIGAŢII FISCALE: LUNI, 16 octombrie

Depunerea Situaţiei eliberărilor pentru consum de ţigarete/ţigări şi ţigări de foi în luna … anul …

Formular – Anexa nr. 3 din normele metodologice de aplicare a prevederilor titlului VIII din Codul fiscal

– antrepozitarii autorizaţi, destinatarii înregistraţi sau importatorii autorizaţi pentru produse din grupa tutunului prelucrat. Legea 227/2015 art.354 alin. (8), HG 1/2016 titlul VIII pct.13 alin.(1)

OBLIGAŢII FISCALE: LUNI, 16 octombrie

Depunerea Situației centralizatoare privind achizițiile/utilizările de produse accizabile și livrările de produse finite rezultate în luna … anul …, pentru luna precedentă

Formular – Anexa nr. 26 din normele metodologice de aplicare a prevederilor titlului VIII din Codul fiscal

– operatorii economici care dețin autorizații de utilizator final (produse energetice). Legea 227/2015 art.394 și art.398. HG 1/2016 titlul VIII pct.63 și pct.97 alin.(1)

OBLIGAŢII FISCALE: LUNI, 16 octombrie

Depunerea Situației centralizatoare privind achizițiile/utilizările de produse accizabile și livrările de produse finite rezultate în luna … anul …, pentru luna precedentă

Formular – Anexa nr. 26 din normele metodologice de aplicare a prevederilor titlului VIII din Codul fiscal

– operatorii economici care dețin autorizație de utilizator final (alcoolul etilic și a produse alcoolice). Legea 227/2015 art.397, HG 1/2016 titlul VIII pct.85

OBLIGAŢII FISCALE: LUNI, 16 octombrie

Depunerea Situației centralizatoare privind achizițiile și livrările de produse accizabile pentru luna precedentă

Formular – Anexa nr. 19 din normele metodologice de aplicare a prevederilor titlului VIII din Codul fiscal

– destinatarii înregistrați și reprezentanții fiscali pentru achizițiile și livrările de produse accizabile. Legea 227/2015 art.375 alin.(1), HG 1/2016 titlul VIII pct.46 alin.(2)

OBLIGAŢII FISCALE: LUNI, 16 octombrie

Depunerea Situației privind operațiunile desfășurate în antrepozitul fiscal de producție de alcool și băuturi spirtoase pentru luna precedentă

Formular – Anexa nr. 12 din normele metodologice de aplicare a prevederilor titlului VIII din Codul fiscal

– antrepozitarii autorizați pentru producție produse accizabile. Legea 227/2015 art. 367 alin.(1) lit.l), HG 1/2016 titlul VIII pct.39 alin.(2)

OBLIGAŢII FISCALE: LUNI, 16 octombrie

Depunerea Situației privind operațiunile desfășurate în antrepozitul fiscal de producție de vinuri/ băuturi fermentate/ produse intermediare pentru luna precedentă

Formular – Anexa nr. 13 din normele metodologice de aplicare a prevederilor titlului VIII din Codul fiscal

– antrepozitarii autorizați pentru producție produse accizabile. Legea 227/2015 art. 367 alin.(1) lit.l), HG 1/2016 titlul VIII pct.39 alin.(2)

OBLIGAŢII FISCALE: LUNI, 16 octombrie

Depunerea Situației privind operațiunile desfășurate în antrepozitul fiscal de producție de bere pentru luna precedentă

Formular – Anexa nr. 14 din normele metodologice de aplicare a prevederilor titlului VIII din Codul fiscal

– antrepozitarii autorizați pentru producție produse accizabile. Legea 227/2015 art. 367 alin.(1) lit.l), HG 1/2016 titlul VIII pct.39 alin.(2)

OBLIGAŢII FISCALE: LUNI, 16 octombrie

Depunerea Situației privind operațiunile desfășurate în antrepozitul fiscal de producție tutunuri prelucrate pentru luna precedentă

Formular – Anexa nr. 15 din normele metodologice de aplicare a prevederilor titlului VIII din Codul fiscal

– antrepozitarii autorizați pentru producție produse accizabile. Legea 227/2015 art. 367 alin.(1) lit.l), HG 1/2016 titlul VIII pct.39 alin.(2)

OBLIGAŢII FISCALE: LUNI, 16 octombrie

Depunerea Situației privind operațiunile desfășurate în antrepozitul fiscal de producție de produse energetice pentru luna precedentă

Formular – Anexa nr. 16 din normele metodologice de aplicare a prevederilor titlului VIII din Codul fiscal

– antrepozitarii autorizați pentru producție produse accizabile. Legea 227/2015 art. 367 alin.(1) lit.l), HG 1/2016 titlul VIII pct.39 alin.(2)

OBLIGAŢII FISCALE: LUNI, 16 octombrie

Depunerea Situației privind operațiunile desfășurate în antrepozitul fiscal de depozitare pentru luna precedentă

Formular – Anexa nr. 17 din normele metodologice de aplicare a prevederilor titlului VIII din Codul fiscal

– antrepozitarii autorizați pentru depozitare produse accizabile. Legea 227/2015 art. 367 alin.(1) lit.l), HG 1/2016 titll VIII pct.39 alin.(2)

OBLIGAŢII FISCALE: LUNI, 16 octombrie

Depunerea jurnalelor pentru luna precedentă privind livrările de combustibil destinat utilizării exclusiv pentru aviație

Formular – Anexa nr. 29 din normele metodologice de aplicare a prevederilor titlului VIII din Codul fiscal

sau navigație

Formular – Anexa nr. 31 din normele metodologice de aplicare a prevederilor titlului VIII din Codul fiscal

– antrepozitarii autorizați pentru producție/ depozitare. Legea 227/2015 art.399 alin.(1) lit.a) și lit.b), HG 1/2016 titlul VIII pct.92 alin.(2), pct. 93 alin.(8) și (10)

OBLIGAŢII FISCALE: LUNI, 16 octombrie

Depunerea jurnalelor pentru luna precedentă privind achizițiile/ livrările de combustibil destinat utilizării exclusiv pentru aviație

Formular – Anexa nr. 30 din normele metodologice de aplicare a prevederilor titlului VIII din Codul fiscal

sau navigație

Formular – Anexa nr. 32 din normele metodologice de aplicare a prevederilor titlului VIII din Codul fiscal

– antrepozitarii autorizați pentru depozitare. Legea 227/2015 art.399 alin.(1) lit.a) și lit.b), HG 1/2016 titlul VIII pct.92 alin.(2), pct. 93 alin.(8) și (10)

OBLIGAŢII FISCALE: LUNI, 16 octombrie

Depunerea Situației centralizatoare privind livrările de produse accizabile în luna … anul …, pentru luna precedentă

Formular – Anexa nr. 21 din normele metodologice de aplicare a prevederilor titlului VIII din Codul fiscal

– operatorii economici care dețin autorizații de expeditor înregistrat. Legea 227/2015 art.383 alin.(3), HG 1/2016 titlul VIII pct.52 alin.(3)

OBLIGAŢII FISCALE: LUNI, 16 octombrie

Depunerea Evidenței achiziționării, utilizării și returnării marcajelor pentru luna precedentă

Formular – Anexa nr. 42 din normele metodologice de aplicare a prevederilor titlului VIII din Codul fiscal

– antrepozitarii autorizați, destinatarii înregistrați și importatorii autorizați de produse supuse marcării. Legea 227/2015 art.424 alin.(5), HG 1/2016 titlul VIII pct.152 alin. (2)

OBLIGAŢII FISCALE: VINERI, 20 octombrie

Depunerea Declarației speciale de taxa pe valoarea adăugată pentru trimestrul precedent (sistem VOES)

– persoanele impozabile nestabilite în U.E. care prestează servicii electronice de telecomunicații, de radiodifiziune și televiziune persoanelor neimpozabile

– persoanele impozabile stabilite în U.E., dar în alt stat membru decât statul membru de consum care prestează servicii electronice, de telecomunicații, de radiodifiziune și televiziune.

Legea 227/2015 art.314 alin.(7), Legea 227/2015 art.315 alin.(6)

OBLIGAŢII FISCALE: MIERCURI, 25 octombrie

Depunerea Decontului special de taxa pe valoarea adăugată pentru luna precedentă

Formular – Declaratia_301_2016 sau AICI.

Persoanele neînregistrate şi care nu trebuie să se înregistreze conform articolului 316 Cod fiscal, dar care au obligaţia să se înregistreze ca plătitori de TVA pentru:

– achiziţii intracomunitare de bunuri taxabile pentru care s-a depăşit plafonul anual de 10.000 euro (persoana trebuie să fie înregistrată special ca plătitoare de TVA cf. articolului 317 Cod fiscal);

– achiziţii de mijloace de transport noi şi produse accizabile (persoana care efectuează astfel de achiziţii nu are obligaţia să se înregistreze special ca plătitoare de TVA conform articolului 317 Cod fiscal);

– achiziţii de servicii care au locul taxării în România conform articolului 307 alineat (2) din Codul fiscal, de la furnizori din afara României, pentru care beneficiarul este obligat la plata TVA cf. articolului 307 alineat (2) Cod fiscal (persoana care efectuează achiziţii intracomunitare de servicii prevăzute la articolul 278 alineat (2) din Codul fiscal trebuie să se înregistreze special ca plătitoare de TVA cf. articolului 317 Cod fiscal);

– achiziţii de bunuri care ies din regimurile/ situaţiile prevăzute la articolul 295 alineat (1) litera a) şi d) din Codul fiscal cu excepţia cazului în care are loc un import sau o achiziţie intracomunitară de bunuri, pentru care beneficiarul este obligat la plata TVA conform articolului 307 alineat (5) Cod fiscal (OMFP 3418/2009);

– achiziţii de bunuri şi servicii efectuate de persoanele obligate la plata TVA conform articolului 307 alineat (3) şi (6) Cod fiscal, dacă achiziţiile au avut loc în luna iunie 2016

Persoanele înregistrate normal ca plătitoare de TVA conform articolului 316 Cod fiscal NU DEPUN formularul 301, ci formularul 300

Legea 227/2015 art.324 alin.(2), OPANAF 592/2016

OBLIGAŢII FISCALE: MIERCURI, 25 octombrie

Plata impozitului reținut la sursă în luna precedentă

Plătitorii următoarelor venituri:

– din drepturi de proprietate intelectuală;

– din premii și jocuri de noroc;

– obținute de nerezidenți;

– din alte surse

Legea 227/2015 art.72 alin.(3), art.73 alin.(1) și (4), art.110 alin.(6), art.115 alin.(3), art.224 alin.(5) și (6)

OBLIGAŢII FISCALE: MIERCURI, 25 octombrie

Efectuarea plății anticipate privind impozitul pe profit, aferentă trimestrul III 2017

– contribuabilii care aplică sistemul de declarare și plată a impozitului pe profit anual, cu plăți anticipate efectuate trimestrial

– persoanele juridice străine și persoanele fizice nerezidente care desfășoară activitate în România într-o asociere cu sau fără personalitate juridică – Legea 227/2015 art.41 alin.(8)

– persoanele fizice rezidente asociate cu persoane juridice române, pentru veniturile realizate atât în România cât și în străinătate din asocieri fără personalitate juridică – Legea 227/2015 art.233 alin.(3)

OBLIGAŢII FISCALE: MIERCURI, 25 octombrie

Depunerea „Declaraţiei privind obligaţiile de plată la bugetul de stat”

Formular Declaratia 100_2016

– lunar: contribuabilii prevăzuți în OPANAF 1950/2012, Anexa 6, cap. I, subcap. 1, par. 1.1

-trimestrial – Contribuabilii prevăzuți în OPANAF 587/2016, anexa 4, cap. I, subcap. 1, par. 1.2

– alte termene: contribuabilii prevăzuți în OPANAF 1950/2012, Anexa 6, cap. I, subcap. 1, par. 1.3

OBLIGAŢII FISCALE: MIERCURI, 25 octombrie

Depunerea Declarației privind distribuirea între asociați a veniturilor și cheltuielilor

Formular Declaratia_104

– persoanele juridice străine și persoanele fizice nerezidente care desfășoară activitate în România într-o asociere cu sau fără personalitate juridică
– persoanele fizice rezidente asociate cu persoane juridice române, pentru veniturile realizate atât în România cât și în străinătate din asocieri fără personalitate juridică.

OPANAF 1950/2012

OBLIGAŢII FISCALE: MIERCURI, 25 octombrie

Depunerea Declarației privind obligațiile de plată a contribuțiilor sociale, impozitului pe venit și evidența nominală a persoanelor asigurate

Formular Declaratia_112

Pentru luna precedentă:

– persoanele fizice și juridice care au calitatea de angajatori sau sunt asimilate acestora, instituțiile prevăzute la art.136 lit. d) – f) din Legea nr.227/2015 precum și persoanele fizice care realizează în România venituri din salarii sau asimilate salariilor de la angajatori din state care nu intră sub incidența legislației europene aplicabile în domeniul securității sociale, precum și a acordurilor privind sistemele de securitate socială la care România este parte.

– persoanele fizice și juridice care au calitatea de angajatori, precum și entitățile asimilate angajatorului, care au calitatea de plătitori de venituri din activități dependente

– instituțiile publice care calculează, rețin, plătesc și suportă contribuții sociale obligatorii în numele asiguratului

– orice plătitor de venituri de natură salarială sau asimilate salariilor Legea 227/2015 art.147 alin.(1) și alin.(2), OMFP 1045/2012

Pentru trimestrul precedent

– contribuabilii prevăzuți la art. 80 alin. (2) din Legea 227/2015-Legea 227/2015 art.147 alin(4). OMFP 1045/2012

OBLIGAŢII FISCALE: MIERCURI, 25 octombrie

Depunerea Declarației privind veniturile sub formă de salarii din străinătate obținute de către persoanele fizice care desfășoară activitate în România și de către persoanele fizice române angajate ale misiunilor diplomatice și posturilor consulare acreditate în România pentru luna precedentă

Formular: Declaratia_224_2016

– persoanele fizice care obțin salarii din străinătate pentru activități în România și persoanele fizice române angajate ale misiunilor diplomatice și posturilor consulare acreditate în România

Legea 227/2015 art.82 alin.(2), OPANAF 3622/2015

OBLIGAŢII FISCALE: MIERCURI, 25 octombrie

Depunerea Decontului de taxă pe valoarea adăugată

Formular: Declaratia_300 (2016)

– persoanele impozabile înregistrate în scopuri de TVA conform art. 316 din Legea nr.227/2015

– lunar, trimestrial, semestrial, anual, după caz (vezi instrucțiunile de completare din formular)

Legea 227/2015 art.323 alin.(1), OPANAF 1790/2012

OBLIGAŢII FISCALE: MIERCURI, 25 octombrie

Depunerea Declarației privind sumele rezultate din ajustarea taxei pe valoarea adăugată

Formular Declaratia_307 (2016) sau AICI

– persoanele impozabile prevăzute la art.280 alin.(6), art.270 alin.(7), art.310 alin.(7), art.316 alin.(11) lit.a) – e) și g) din Legea nr.227/2015-OPANAF 2223/2013

Se declară:

– ajustarea TVA-ului dedus de furnizor la achiziția de către acesta a activelor respective, de către beneficiarul transferului de active, dacă nu este înregistrat și nici nu se înregistrează în scopuri de TVA ca urmare a transferului;

– ajustarea TVA-ului dedus aferent bunurilor de capital şi activelor corporale fixe, altele decât cele care sunt considerate bunuri de capital conform articolului 305 din Codul fiscal, de către locatarul/ utilizatorul activelor corporale fixe achiziţionate printr-un contract de leasing, dacă transferul dreptului de proprietate asupra bunurilor are loc după anularea la cerere a codului de TVA a acestuia;

– ajustările de TVA prevăzute la articolul 270 alineat. (4), articolul 304, 305 sau 332 din Codul fiscal nedeclarate în ultimul decont de TVA depus înaintea anulării înregistrării în scopuri de TVA sau pentru a corecta ajustările incorecte declarate de către persoana impozabilă al cărei cod de TVA a fost anulat din oficiu de organul fiscal conform articolului 316 alineat (11) litera a) – e) şi h) din Codul fiscal;

– ajustările de TVA prevăzute la articollul 270 alin. (4), articolul 304, 305 sau 332 din Codul fiscal nedeclarate în ultimul decont de TVA depus înaintea anulării înregistrării în scopuri de TVA, sau pentru a corecta ajustările incorecte declarate, de către persoana impozabilă al cărei cod de TVA a fost anulat la cerere;

– pentru solicitarea restituirii TVA colectate rezultată din regularizările/ ajustările prevăzute la articolul 280 alineat (6) din Codul fiscal, atunci când au fost emise facturi sau au fost încasate avansuri pentru contravaloarea parţială a livrărilor de bunuri/ prestărilor de servicii taxabile, înainte de anularea codului de TVA, iar livrarea/ prestarea intervine după anularea codului de TVA, de către persoana impozabilă al cărei cod de TVA a fost anulat la cerere;

– pentru solicitarea restituirii TVA colectate rezultată din ajustările prevăzute la articolul 287 din Codul fiscal, pentru operaţiuni realizate înainte de anularea înregistrării, de către persoana impozabilă al cărei cod de TVA a fost anulat la cerere;

– pentru exercitarea dreptului de deducere, la data plăţii, a TVA neachitate aferentă achiziţiilor de bunuri efectuate înainte de anularea codului de TVA, dar care nu se aflau în stoc la data anulării codului de TVA, de persoanele impozabile care au efectuat achiziţii pe perioada în care au aplicat sistemul TVA la încasare sau cele care au efectuat achiziţii de la persoane impozabile care aplicau sistemul TVA la încasare, de către persoana impozabilă al cărei cod de TVA a fost anulat la cerere;

– dacă transferul de active, transferul dreptului de proprietate, obligaţia sau, după caz, dreptul de ajustare/ corecţie a ajustărilor/ regularizare a TVA privind sumele rezultate ca urmare a acestor ajustări/ corecţii ale ajustărilor/regularizări efectuate, după caz, a intervenit în luna iunie 2016 (articol 270 alineat (7), articol 324 alineat (8) _i (9) din Legea 227/2015 privind Codul fiscal şi Ordinul Preşedintelui ANAF 793/2016)

OBLIGAŢII FISCALE: MIERCURI, 25 octombrie

Depunerea Declarației privind taxa pe valoarea adăugată datorată de către persoanele impozabile al căror cod de înregistrare în scopuri de taxă pe valoarea adăugată a fost anulat conform art.316 alin. (11) lit. a) – e), lit. g) sau lit. h) din Legea 227/2015 privind Codul fiscal

Formular: Declaratie 311_2016

– persoanele impozabile al căror cod de TVA a fost anulat conform art. 316 alin. (11) lit. a) – e), lit. g) sau lit. h) din Legea 227/2015 și care efectuează în perioada în care nu au cod valid de TVA, livrări și/sau achiziții /prestări de bunuri/ servicii care sunt obligate la plata TVA

OPANAF 795/2016

OBLIGAŢII FISCALE: MIERCURI, 25 octombrie

Depunerea Declarației recapitulative privind livrările/ achizițiile/ prestările intracomunitare de bunuri pentru luna precedentă

Formular Declaratia_390_2016 VIES

– contribuabilii înregistrați în scopuri de TVA conform art. 316 sau art.317 din Legea nr.227/2015.

Legea 227/2015 art. 325, OPANAF 591/2016

OBLIGAŢII FISCALE: MIERCURI, 25 octombrie

Depunerea Cererii de restituire a accizelor în cazul vânzărilor la distanță pentru trimestrul precedent

Anexa nr.39 din normele metodologice de aplicare a prevederilor titlului VIII din Codul fiscal

– vânzătorii pentru livrările efectuate în cadrul vânzării la distanță

Legea 227/2015 art.417 alin.(6); HG 1/2016 titlul VIII pct.139 alin.(20)

OBLIGAŢII FISCALE: MIERCURI, 25 octombrie

Depunerea Notificării pentru încetarea aplicării sistemului TVA la încasare

Formular Declaratia 097 (2016)

– pentru intrarea prin opțiune în sistem: până pe 25 ianuarie, persoanele care în anul precedent au realizat o cifră de afaceri care nu depășește plafonul și nu au aplicat sistemul TVA la încasare în anul precedent

– pentru ieșirea din sistem – până la data de 25 a lunii următoare perioadei fiscale în care persoana impozabilă a depășit plafonul;

– persoanele impozabile care depășesc plafonul de 2.250.000 lei;

– persoanele impozabile care renunță la aplicarea sistemului TVA la încasare.

Legea 227/2015 art. 324, OPANAF 1503/2016

OBLIGAŢII FISCALE: MIERCURI, 25 octombrie

Plata contribuției de asigurări sociale de sănătate aferentă primei rate

– contribuabilii prevăzuți la art. 103 alin.(1) din Legea nr.227/2015 – cei care obţin venituri din activităţi agricole

Legea 227/2015 art.174 alin.(9)

OBLIGAŢII FISCALE: MIERCURI, 25 octombrie

Plata taxei anuale pentru autorizația de exploatare a jocurilor de noroc (sumele care rezultă din aplicarea procentelor prevăzute în anexă la veniturile estimate de operatorul economic, dar nu mai puțin decât taxa anuală minimală

– până la data de 25 inclusiv a lunii următoare celei în care documentația a fost aprobată; în cazul în care, în cursul anului de autorizare, încasările efective depășesc încasările estimate prin documentația prezentată la data autorizării, taxa se va recalcula prin aplicarea cotei procentuale asupra încasărilor efective cumulate de la începutul perioadei de autorizare. Recalcularea se va efectua lunar, începând cu prima lună în care se înregistrează depășirea rezultatelor estimate. Încasările efective cumulate și taxa plătită de la începutul perioadei de autorizare până la finele lunii precedente celei pentru care se face regularizarea se va declara și plăti până la data de 25 a lunii următoare)

– organizatorii de jocuri de tip pariu, jocuri de noroc, bingo organizate prin TV, pariuri on-line, jocuri bingo prin internet, sisteme de telefonie fixă sau mobilă, jocuri de noroc on-line.-OUG 77/2009 art. 14 alin. (2) lit. b) iii)

OBLIGAŢII FISCALE: LUNI, 30 octombrie

Depunerea Declarației informative privind livrările/prestările și achizițiile efectuate pe teritoriul național de persoanele înregistrate în scopuri de TVA

Formular: Declaratia 394_2016

– persoanele impozabile înregistrate în scopuri de TVA în România, conform art.316 din Legea nr.227/2015, obligate la plata taxei conform art. 307 alin. (1), (2), (6) și (7) din Legea nr.227/2015, pentru operațiuni impozabile în România conform art. 268 alin. (1) din Legea nr.227/2015

– persoanele impozabile înregistrate în scopuri de TVA în România, conform art. 316 din Legea nr.227/2015, care realizează în România, de la persoane impozabile înregistrate în scopuri de TVA în România, achiziții de bunuri sau servicii taxabile

OPANAF 3769/2015

OBLIGAŢII FISCALE: MARŢI, 31 octombrie

Depunerea Cererii de restituire a accizelor în baza prevederilor art.395 din Codul fiscal

Anexa nr.27 din normele metodologice de aplicare a prevederilor titlului VIII din Codul fiscal

– beneficiarii scutirilor de accize (instituții, organizații)

Legea 227/2015 art. 395, HG 1/2016 titlul VIII pct.75 alin.(5)

ȘTIREA TA - Evenimentele nu se întâmplă doar în fața reporterilor profesioniști. Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite să vadă și alții ceea ce tu ai trait "live". Poți trimite prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

loading...
loading...
Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate

Publicitate

EVENIMENT

Atenţionare COD GALBEN de INUNDAŢII în judeţul Alba, până MARŢI. Zonele vizate

avatar

Publicat

Institutul Naţional de Hidrologie şi Gospodărire a Apelor (INHGA) a emis atenţionare hidrologică, Cod Galben, valabilă de luni până marţi, pe mai multe râuri din judeţul Alba.

Vor fi scurgeri importante pe versanţi, torenţi şi pâraie, viituri rapide pe râurile mici cu posibile efecte de inundaţii locale şi creşteri de debite şi niveluri pe unele râuri din bazinele hidrografice menţionate, cu posibile depăşiri ale cotelor de atenţie.

Având în vedere situaţia hidrometeorologică actuală şi prognoza meteorologică pentru următoarele 24 de ore, se instituie Cod Galben de inundaţii, în intervalul 18 iunie, ora 11.00 – 19 iunie, ora 9.00, pe râurile din bazinele hidrografice: Arieş – bazin superior şi afluenţi (judeţele Alba şi Cluj), Mureş – afluenții aferenţi sectorului aval confluenţă Târnave (judeţele Alba, Sibiu, Hunedoara şi Arad), Drincea, Desnӑţui, Jiu – bazin superior şi afluenţi (judeţele Hunedoara, Mehedinţi, Gorj şi Dolj), Olt – afluenţii aferenţi sectorului aval S.H. Feldioara (judeţele Harghita, Covasna, Braşov, Sibiu, Vâlcea, Gorj, Dolj, Argeş şi Olt), Vedea – bazin superior şi afluenţi bazin mijlociu şi inferior (judeţele Argeş, Olt şi Teleorman), Argeş – bazin superior şi afluenţi bazin mijlociu şi inferior (judeţele Argeş, Dâmboviţa, Giurgiu, Teleorman şi Ilfov), Ialomiţa – bazin superior şi afluenţi bazin mijlociu, Prahova – bazin superior şi afluenţi (judeţele Dâmboviţa şi Prahova), Buzău – bazin superior (judeţele: Braşov, Covasna şi Buzău). Fenomenele se pot produce cu probabilitate şi intensitate mai mare pe unele râuri mici din judeţele: Hunedoara, Braşov, Sibiu, Vâlcea, Argeş, Olt şi Teleorman.

Este şi Cod Portocaliu, luni, între orele 11.00 şi 24.00, dar pe pe râurile din bazinele hidrografice: afluenţii Oltului aferenţi sectorului aval confluenţă Lotru – amonte Ac. Slatina (judeţele Vâlcea, Argeş şi Olt), Argeş – bazin superior (judeţele Argeş şi Dâmboviţa), Fenomenele se pot produce cu probabilitate şi intensitate mai mare pe unele râuri mici din judeţele: Vâlcea şi Argeş.

Fenomenele hidrologice periculoase se pot produce şi pe afluenţi de grad inferior ai râurilor marcate pe hartă.

sursa: inhga.ro

Citește mai departe
Publicitate

ADMINISTRATIE

POSTURI la Consiliul Judeţean, DGASPC, Primăria Alba Iulia şi alte instituţii publice din Alba. Condiţii

avatar

Publicat

Mai multe concursuri sunt organizate în perioada iunie-iulie, pentru ocuparea unor posturi vacante în instituţii publice din judeţul Alba. Candidaţii interesaţi de aceste locuri de muncă trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Posturi vacante şi condiţii de participare la concurs:

Consiliul Judeţean Alba

– șef serviciu – Serviciul Administrarea Terenurilor, Clădirilor, Rețelelor de Alimentare cu Apă – Direcția Gestionarea Patrimoniului

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în Domeniul fundamental (DFI) – ştiinţe sociale; Ramura de ştiinţe (RSI) – ştiinţe economice sau Domeniul fundamental (DFI) – ştiinţe sociale; Ramura de ştiinţe (RSI) – ştiinţe juridice sau Domeniul fundamental (DFI) – ştiinţe inginereşti; candidaţii trebuie să fie absolvenţi de masterat sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; candidaţii trebuie să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitarii funcţiei publice de minim 2 ani; să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată.

Termen limită de depunere a dosarelor: 2 iulie 2018

Concurs: 12 iulie 2018, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

consilier, clasa I, gradul profesional superior – Serviciul Programe, Lucrări, Întreţinere Drumuri – Direcția Gestionarea Patrimoniului

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în Domeniul fundamental (DFI) Științe inginerești, Ramura de ştiinţe (RSI) – Inginerie civilă, Domeniul de licenţă (DL) – Căi ferate, drumuri și poduri; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

Termen limită de depunere a dosarelor: 2 iulie 2018

Concurs: 11 iulie 2018, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obține la sediul Consiliului Judeţean Alba, Municipiul Alba Iulia, Piața Ion I.C.Brătianu nr.1, la Biroul resurse umane, tel. 0731.560.763, e-mail: [email protected]

 

Primăria Municipiului Alba Iulia

– asistent medical – Serviciul Public „Administrarea Patrimoniului Local“, Serviciul Baze Sportive şi Agrement, Compartimentul Bazin Olimpic

Condiţii: studii de specialitate – studii postlieeale absolvite în specialitatea asistenţă medicală; vechime- ; certificat de membru în Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România; autorizaţie de liberă practică pentru exercitarea profesiunii de asistent medical în unităţile medicale autorizate.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 28 iunie 2018, ora 15:00

Concurs: 9 iulie 2018, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.Locul organizării probei scrise: la Centrul de Resurse „Academia Doamnelor”, Alba Iulia, Str. Gladiolelor nr. 3 A.

Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, et. 2 din str. Calea Moţilor nr. 5A, telefon: 0372/586.473.

 

Direcţia de Asistenţă Socială Alba Iulia

– consilier, grad profesional IA – Compartimentul Resurse Umane, Monitorizare.

Condiţii: studii universitare de licenţa absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul de licenţă (Dl); economie; vechimea în specialitatea studiilor necesare: minimum 9 ani; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu – certificat ECDL complet.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 28 iunie 2018, ora 15.00

Concurs: 6 iulie 2018, ora 11.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Direcţiei de Asistenţă Socială Alba Iulia, Str. Bucovinei nr. 3, județul Alba, telefon 0258.810.325.

 

Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului (DGASPC) Alba

DGASPC Alba – Serviciul de Evaluare Complexă a Persoanelor Adulte cu Handicap

– medic specialist specialitatea medicină internă 1/4 post (0,25 normă)

– medic primar specialitatea psihiatrie 1/4 post (0,25 normă)

– medic primar specialitatea neurologie 1/4 post (0,25 normă)

– medic primar specialitatea oftalmologie 1/4 post (0,25 normă)

– medic primar specialitatea expertiza medicală a capacităţii de muncă 1/4 post (0,25 normă)

– medic specialist specialitatea expertiza medicală a capacităţii de muncă 1/4 post (0,25 normă)

Condiţii: studii superioare de specialitate, absolvite cu diploma de licenţă sau echivalentă în domeniul medical; adeverinţă/certificat de confirmare in gradul profesional în specialitatea: medicină de familie, recuperare, psihiatrie, medicină internă sau medicină generală; certificat de membru al Colegiului Medicilor din România vizat pe anul în curs.

DGASPC Alba – Centrul de Recuperare şi Reabilitare Neuropsihiatrică Galda de Jos

– medic primar specialitatea psihiatrie 1/2 post (0,5 normă)

– medic primar specialitatea psihiatrie 1/2 post (0,5 normă)

– medic specialist specialitatea psihiatrie (2 posturi)

– medic primar

Condiţii: studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medical, specialitatea psihiatrie; adeverinţă/certificat de confirmare în gradul profesional; asigurare malpraxis; autorizaţie de liberă practica sau certificat de membru al Colegiului Medicilor din România vizat pe anul în curs.

– medic (5 posturi)

Condiţii: studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medical, specialitatea medicină de familie, psihiatrie, medicină internă sau medicină generală; adeverinţă/certificat de confirmare in gradul profesional; asigurare malpraxis; autorizaţie de libera practica sau certificat de membru al Colegiului Medicilor din România vizat pe anul în curs.

DGASPC Alba – Centrul de îngrijire şi Asistenţă Baia de Arieş

– medic

Condiţii: studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medical, specialitatea medicină de familie, psihiatrie, medicină internă sau medicină generală; adeverinţă/certificat de confirmare in gradul profesional; asigurare malpraxis; autorizaţie de libera practica sau certificat de membru al Colegiului Medicilor din România vizat pe anul în curs.

DGASPC Alba – Centrul de Plasament Blaj

– muncitor calificat, treapta II (bucătar);

Condiţii: studii generale, absolvite cu diplomă; curs de calificare bucătar organizat de furnizori autorizaţi de formare profesionala acreditaţi; vechime în profesia de bucătar 6 ani.

DGASPC Alba – Centrul de îngrijire şi Asistenţă Abrud

– muncitor calificat IV (fochist)

Condiţii: studii generale, absolvite cu diplomă; curs de calificare fochist organizat de furnizori autorizaţi de formare profesională acreditaţi.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 27 iunie 2018, ora 16.00

Concurs: 5 iulie 2018, ora 11.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare: la sediul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba din Alba Iulia, Bulevardul I Decembrie 1918 nr. 68, telefon: 0258/818.266, interior 115, mobil 0755/069.660.

 

Direcţia de Asistenţă Socială a Municipiului Aiud

– consilier, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Compartimentului Financiar, Salarizare, Contabilitate.

Condiţii: studii universitare dc licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de ştiinţă – ştiinţe economice.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 3 iulie 2018

Concurs: 16 iulie 2018, ora 11.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Direcţiei de Asistenţă Socială a municipiului Aiud, situată în Aiud, Str. Unirii nr. 8A, telefon 0258.862.313, e-mail [email protected]

 

Primăria Oraşului Ocna Mureş

– director Club Sportiv Ocna Mureş

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul educaţie fizică şi sport; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei contractuale de conducere de minimum 3 ani.

îngrijitor – Club Sportiv Ocna Mureş.

Condiţii: studii generale/medii; vechime în muncă, cel puţin 3 ani.

Concurs: 5 iulie 2018: ora 10:00: proba scrisă; 5 iulie 2018: ora 14:00: proba practică; data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

Relaţii suplimentare: la sediul Primăriei Oraş Ocna Mureş, judeţul Alba, strada Nicolae Iorga nr. 27, telefon 0258.871.217.

 

Primăria Municipiului Blaj

Serviciul Public de Gospodărie Comunală

– muncitor calificat – zidar (2 posturi): studii 8 clase şi curs de calificare sau şcoală profesională.

– muncitor calificat – tâmplar – studii 8 clase şi curs de calificare sau şcoală profesională.

– muncitor calificat – dulgher – studii 8 clase şi curs de calificare sau şcoală profesională.

– muncitor calificat – zugrav – studii 8 clase şi curs de calificare sau şcoală profesională.

şofer – studii 8 clase; permis de conducere B, F; curs calificare maşinist la maşini pentru terasamente.

referent resurse umane debutant: studii medii finalizate cu diplomă de bacalaureat; curs calificare resurse umane.

Data limită de depunere a dosarelor: 21 iunie 2018, ora 14.00

Concurs: 29 iunie 2018, ora 10.00, proba scrisă; 2 iulie 2018, ora 14.00, proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Blaj din Blaj, Piața 1848 nr. 16, Județul Alba, telefon 0258/710.110, 0724/060.511.

 

Primăria Comunei Mogoș

– consilier I debutant – Compartimentul Contabilitate, Aparatul de Specialitate al Primarului Comunei Mogoş.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe economice.

Concurs: 9 iulie 2018, ora 12:00: proba scrisă; 11 iulie 2018, ora 12.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Mogoș nr. 3A, Judeţul Alba, telefon 0769.094.915, e-mail [email protected]

 

Primăria Comunei Sohodol

– inspector, clasa I, grad profesional debutant – Compartimentul Protecție Civilă și Mediu.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenţă sau echivalenta, grad profesional debutant, specialitatea tehnica – domeniu de studiu Ingineria mediului – domeniu de licenţă – ingineria mediului; perfecţionări (specializări): cursuri în domeniul situaţiilor de urgenta, dovedite cu certificat corespunzător, respectiv curs șef serviciu voluatari- privat pentru situaţii de urgenţă.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 4 iulie 2018, ora 16.00

Concurs: 16 iulie 2018, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Sohodol, Judeţul Alba, telefon 0373.550.063 sau 0733/917.087.

 

ALTE POSTURI

Serviciul de Ambulanţă Judeţean Alba

– şofer autosanitară I

Condiţii: diplomă de bacalaureat; permis de conducere pentru şofer profesionist, categoriile B şi C; diplomă de absolvire a cursului de ambulanţier; 6 ani vechime ca şofer profesionist.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 20 iunie 2018, ora 13:00

Concurs: 28 iunie 2018, ora 10:00: proba scrisă; 3 iulie 2018, ora 10.00: proba practică și proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obține la sediul Serviciului de Ambulanţă Judeţean Alba din Alba Iulia, str. Calea Moţilor nr. 83, Judeţul Alba, telefon: 0258/834.211.

Primăria Municipiului Aiud

– arhitect şef

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul arhitectură sau în domeniul urbanism cu studii de masterat sau postuniversitare în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului conform art. 36 indice1 lit. b) din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismului, cu modificările şi completările ulterioare; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; atestat eliberat de Registrul Urbaniştilor din România; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani.

– director executiv – Direcţia Economică

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 19 iunie 2018

Concurs: 3 iulie 2018, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare: la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Primăria Oraşului Cugir

– poliţist local asistent

Condiţii: studii liceale, respectiv studii medii liceale finalizate cu diplomă de bacalaureat; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 6 luni.

Termenul limită pentru depunere a dosarelor: 22 iunie 2018

Concurs: 5 iulie 2018, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare: la sediul Primăriei Orașului Cugir din Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.

Primăria Avram Iancu

– jurist documente inclusiv antreprenoriat: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă în domeniul studii universitare juridice, experienţă minimă 5 ani, timp parţial, 4 ore/zi, durata timpului de muncă fiind de 20 ore pe săptămână;

– expert înfiinţare şi monitorizare antreprenoriat: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, experienţă minimă 5 ani. timp parţial, 4 ore zi, durata timpului de muncă fiind de 20 ore pe săptămână;

– expert înfiinţare şi monitorizare antreprenoriat: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, experienţă minimă <5 ani, timp parţial, 4 ore/zi, durata timpului de muncă fiind de 20 ore pe săptămână;

– expert înfiinţare şi monitorizare antreprenoriat: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, experienţă minimă <5 ani. timp parţial, 4 ore/zi, durata timpului de muncă fiind de 20 ore pe săptămână;

– asistent social: studii universitare de licenţă absolvite eu diplomă, experienţă minimă <5 ani, timp parţial, 4 ore/zi, durata timpului de muncă fiind de 20 ore pe săptămână;

– responsabil financiar: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, experienţă <5 ani, timp parţial, 4 ore/zi, durata timpului de muncă fiind de 20 ore pe săptămână.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 25 iunie 2018

Concurs: 28 iunie 2018, ora 10:00: proba scrisă; 28 iunie 2018, ora 13:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Primăria comunei, strada Avram lancu nr, 169, judeţul Alba.

Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba

– manager

Condiţii: absolvenţi ai unei instituţii de învăţământ superior medical, economico-financiar sau juridic; sunt absolvenţi ai unor cursuri de perfecţionare în management sau management sanitar, agreate de Ministerul Sănătăţii şi stabilite prin ordin al ministrului sănătăţii, ori absolvenţi ai unui masterat sau doctorat în management sanitar, economic ori administrativ organizat într-o instituţie de învăţământ superior acreditată, potrivit legii; cel puţin 2 ani vechime în posturi prevăzute cu studii universitare de lungă durată, conform legii; nu au fost condamnaţi pentru săvârşirea unei infracţiuni comise cu intenţie, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea; sunt apţi din punct de vedere medical (fizic şi neuropsihic); nu au împlinit vârsta standard de pensionare, conform legii.

Termen limită pentru depunerea dosarelor: 29 iunie 2018, ora 15.00

Concurs: 14 iunie 2018 (9.00-14.00), vizitarea spitalului de către candidaţi; 2 iulie 2018 – selectarea dosarelor şi afişarea rezultatelor; 12 iulie, ora 10.00 – susţinerea proiectelor de management

Relaţii suplimentare: la sediul Spitalului Judeţean de Urgenţă Alba Iulia, din localitatea Alba Iulia, judeţul Alba, Bd. Revoluţiei 1989, nr. 23, telefon 0258/820.825.

Citește mai departe
Publicitate

BLAJ

MARȚI: Întreruperi în alimentarea cu APĂ POTABILĂ pe tronsonul Galda de Jos – Blaj. Localitățile afectate

avatar

Publicat

Apa, robinet

SC APA CTTA SA ALBA anunță că marţi, 19 iunie, între orele 8.30 şi 14.30, se va întrerupe furnizarea apei potabile pe tronsonul Galda de Jos – Blaj, din aducțiunea generală a sistemului zonal de alimentare cu apa potabilă a județului Alba, Dn 600 mm, în vederea remedierii unei avarii.

Consumatorii afectati vor fi cei localităţile Mihalț, Crăciunelu de Jos, Bucerdea Grânoasă, Cistei, Obreja, Coșlariu Nou.

„Pe parcursul acestor lucrări pot apărea local depășiri ale parametrului turbiditate, fiind nevoiți să procedăm la purjarea apei (spălări locale), până la încadrarea acesteia în paramețrii de calitate, situație în care rugăm clienții să folosească apa numai în scopuri menajere.

Eventualele perturbații, precum și zona în care ele apar pot fi semnalate imediat Dispeceratului Alba Iulia la numărul de telefon 0258.834.501, în vederea intervenției”, a transmis APA CTTA Alba.

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

FOTO: Doi pompieri de la ISU “Unirea” al județului Alba, pe podium la Cupa A.S.P.R. la tenis de masă, ediția 2018

avatar

Publicat

Inspectoratul pentru Situații de Urgență “Unirea” al județului Alba a participat, în perioada 13-15 iunie 2018, la etapa finală a Cupei ASPR la tenis de masă 2018.

Competiţia a fost organizată de Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă „Bistriţa” al judeţului Bistrița-Năsăud și a reunit la start peste 60 de pompieri militari de la inspectoratele pentru situații de urgență.

La finalul competiției, sublocotenent Simion Petruş de la ISU Alba a obținut locul 3 la categoria de vârstă ”până la 35 de ani” și plutonier adjunct Vasile Butură (ISU Alba) a obținut locul 1 la categoria de vârstă „peste 45 de ani”.

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

Pastorul olandez de la Ocna Mureş, trimis în judecată pentru violarea unui minor în vârstă de 5 ani

avatar

Publicat

Pastorul din Olanda care locuieşte de 9 ani în Ocna Mureş, reţinut după ce și-ar fi abuzat nepotul în vârstă de 5 ani, a fost trimis în judecată pentru „viol în formă continuată”.

Citește și Olandez cu rezidenţă în Ocna Mureş, reţinut de polițiști. Și-ar fi abuzat sexual nepotul în vârstă de 5 ani

Cetățeanul olandez care locuieşte la Ocna Mureş, arestat preventiv în 16 mai 2018 pentru agresiune sexuală asupra unui nepot al acestuia în vârstă de 5 ani, a fost trimis în judecată.

Dosarul a fost înregistrat în 8 iunie la Judecătoria Aiud sub acuzaţia de ”viol în formă continuată”. Ulterior, instanţa a decis prelungirea măsurii arestării preventive cu încă 30 de zile. Decizia a fost contestată, iar dosarul a ajuns la Tribunalul Alba care se va pronunţa luni, 18 iunie.

„Conform probatoriului administrat la data de 16.05.2018 s-a dispus inculparea cetăţeanului olandez reţinându-se că în zilele de 12.05.2018, 13.05.2018, 14.05.2018 şi 15.05.2018 a întreţinut, în mod repetat, în baza aceleiaşi rezoluţii infracţionale, acte sexuale orale cu persoana vătămată în locuinţa sa din Ocna-Mureş (nepotul inculpatului, în vârstă de 5 ani, aflat în îngrijirea sa temporară), precedate de acte de natură sexuală constând în atingeri, mângâieri şi masturbări, în timp ce erau dezbrăcaţi”, se afirmă într-un comunicat de presă al Parchetului de pe lângă Judecătoria Aiud de la momentul reţinerii inculpatului.

Citește și Olandezul cu rezidenţă în Ocna Mureş care și-ar fi abuzat sexual nepotul în vârstă de 5 ani, ARESTAT preventiv

Bărbatul se numeşte Derk de Jong şi avea rezidenţă în oraşul Ocna Mureş din judeţul Alba, scrie adevărul.ro. Pentru obţinerea de probe, poliţiştii au făcut o percheziţie la locuinţa din Ocna Mureş a cetăţeanului olandez, în urma căreia au ridicat un calculator şi mai multe mijloace de stocare.

Poliţia a fost sesizată de vecinii acestuia, care i-au văzut la un moment dat pe cei doi dezbrăcaţi în casă. Derk de Jong era predicator penticostal şi s-a stabilit în Ocna Mureş acum 9 ani, după ce înainte venise în România cu ajutoare pentru copiii săraci.

Olandezul a început să predice în bisericile din zonă şi a câştigat rapid încrederea localnicilor. Acesta a mai predicat şi în alte ţări, cum ar fi Belarus, SUA sau Filipine.

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate