Contacteaza-ne si pe

ADMINISTRATIE

POSTURI în Alba la APIA, Direcţia Agricolă, DSP, DSVSA, Direcţia Copilului, primării, şcoli şi alte instituţii publice din judeţ. Condiţii şi precizări

Publicat

directia agricola1O serie de concursuri pentru ocupare unor posturi vacante în mai multe instituţii publice sunt în derulare, în perioada iulie-august. Candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Precizăm că în şedinţa de joi, 20 iulie, Guvernul a decis suspendarea ocupării prin concurs sau examen a posturilor vacante sau temporar vacante, inclusiv procedurile demarate în vederea ocupării posturilor vacante din autoritățile și instituțiile publice.

Prin excepţie, prevederea nu se aplică unităților sanitare publice și instituțiilor din învățământul de stat, iar, Guvernului precizează că se poate aproba organizarea de concursuri sau examene pentru ocuparea posturilor, cu justificarea necesității și cu încadrarea în cheltuielile de personal aprobate cu această destinație în buget.

De asemenea, “se continuă  procedurile de ocupare a posturilor pentru care anunțurile de concurs au fost publicate în Monitorul Oficial al României, până la data intrării în vigoare a prezentei ordonanțe, respectiv au fost îndeplinite obligațiile de publicitate instituite în sarcina instituțiilor și autorităților publice, conform prevederilor legale in vigoare, după caz”, se mai arată în hotărârea de Guvern.

Detalii concrete despre posturile scoase la concurs le puteţi afla de la fiecare instituţie care organizează procedurile de angajare.

Posturi vacante şi condiţii de participare la concurs:

Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură – Centrul Judeţean Alba

director executiv adjunct – coordonator al activităţii de control pe teren şi economic (concurs organizat de ANFP)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; studii de master sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 3 ani.

Concurs: 22 august 2017, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură – Centrul Judeţean Alba

–  consilier, clasa I, grad profesional superior, din cadrul Serviciului Măsuri Specifice

–  consilier, clasa I, grad profesional principal, din cadrul Centrului Local Sebeş

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 27 iulie 2017, ora 16:00

Concurs: 2 august 2017, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului va fi comunicată ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul APIA Centrul Judeţean Alba, cu sediul în Alba Iulia, Str. Moţilor nr. 112, telefon 0258/830.650.

Direcţia pentru Agricultură Judeţeană Alba

consilier superior, la Compartimentul formare profesională, promovare şi elaborare proiecte Serviciul implementarea politicilor, strategiilor în agricultură şi industrie alimentară, consultanţa agricolă şi formare profesională

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lunga durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul agronomie specializarea agricultură, în domeniul horticol specializarea horticultura şi în domeniul zootehnic specializarea zootehnie, cunoştinţe operare calculator: Microsoft Office; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

auditor superior la Compartimentul audit din cadrul Direcţiei pentru Agricultură Alba

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lunga durata absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalenta în domeniul economic; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani; cunoştinţe operare calculator: Microsoft Office.

Concurs: 21 august 2017, ora 11.00 – proba scrisă; 23 august 2017, ora 11.00: proba interviu.

Relații suplimentare referitoare la bibliografie, actele necesare înscrierii la concurs, desfăşurarea concursului și condiţiile de participare se pot obţine la Direcţia pentru Agricultură Judeţeană Alba, din Alba Iulia, Calea Moților, nr. 112, telefon 0258/835.342, interior 120.

 

Direcţia Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor Alba

consilier, grad profesional superior, în cadrul Serviciului Laborator – Birou Siguranţa Alimentelor

Condiţii: studii universitare de licenţă, absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul fundamental: ştiinţe biologice şi biomedicale, ramura de ştiinţă: medicină veterinară, domeniul de studii: medicină veterinară, specializarea medicină veterinară, vechime minimum 9 ani în specialitatea studiilor, necesară exercitării funcţiei publice

consilier, grad profesional asistent, în cadrul Serviciului Antifraudă

Condiţii: studii universitare de licenţă, absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durata, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul fundamental: ştiinţe biologice şi biomedicale, ramura de ştiinţă: medicină veterinară, domeniul de studii: medicină veterinară, specializarea medicină veterinară, vechime minimum 1 an în specialitatea studiilor, necesară exercitării funcţiei publice.

Concurs: 21 august 2017, ora 10.00 proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

inspector de specialitate II (funcție contractuală, temporar vacantă)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţa sau echivalentă în domeniul economic – minimum 1 an vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului;

inspector de specialitate II funcție contractuală, temporar vacantă)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalenta în domeniul ştiinţe juridice, specializarea drept – minimum 1 an vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului

Termenul limită de depunere a dosarelor: 28 iulie 2017

Concurs: 7 august 2017, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare se pot obține la sediul instituției din Str. Lalelelor nr. 7A, Alba Iulia, telefon: 0258/835.915.

Direcția de Sănătate Publică Alba

– auditor, clasa I, grad superior, – Compartimentul audit public intern

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diploma de licenţă sau echivalenta, în domeniul economic; vechime minimă în specialitate – 9 ani; certificat de atestare a competenţelor profesionale care acoperă cel puţin următoarele domenii: audit intern, managementul riscului, control intern şi guvernantă, management, contabilitate, finanţe publice, tehnologia informaţiei şi drept; sau foaia matricolă aferentă studiilor universitare, postuniversitare, certificatelor de absolvire cu recunoaştere naţională efectuate, din care să reiasă corespondenţa disciplinelor înscrise în foaia matricolă cu domeniile din cadrul general de competenţe profesionale şi anume: audit intern, managementul riscului, control intern şi guvernanţă, management, contabilitate, finanţe publice, tehnologia informaţiei şi drept; sau diplome sau certificate de absolvire cu recunoaştere naţională acordate în condiţiile legii, din care să rezulte completarea pregătirii profesionale în domeniul audit intern, prin programe organizate de instituţii autorizate; cunoştinţe avansate de utilizare a calculatorului.

Concurs: 28 august 2017, ora 10.00 – proba scrisă; 30 august 2017, proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Direcției de Sănătate Publică Alba, din Alba Iulia, bd. Revoluției 1989, nr. 23, telefon 0258/835.243.

 

Direcţia Generală de Asistenţă Socială și Protecţia Copilului Alba

– inspector de specialitate, gradul I, la Serviciul Achiziţii, patrimoniu, tehnic şi administrativ – Compartimentul Achiziţii şi contractare servicii sociale

Condiţii: studii superioare în domeniul ştiinţelor economice, ştiinţelor juridice sau ştiinţelor sociale; minimum 3 ani şi 6 luni vechime în specialitatea studiilor.

Managementul de caz şi Intervenţie pentru situaţii sesizate în regim de urgenţă

– şef birou

Condiţii: studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul psihologiei, asistenţei sociale şi sociologie; vechime în specialitatea studiilor absolvite minimum 2 ani

Centrul de Recuperare şi reabilitare neuropsihiatrică Galda de Jos

 medic primar specialitatea psihiatrie (1/2 post (0,5 normă)

medic primar specialitatea psihiatrie 1/2 post (0,5 normă)

medic specialist specialitatea psihiatrie (2 posturi)

– medic (5 posturi)

Centrul de îngrijire şi asistenţă Baia de Arieş

– medic

Condiţiile pentru posturile de medic/ medic specialist/ medic primar.

– studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medical; adeverinţă/certificat de confirmare în gradul profesional în specialitatea: medicină de familie, recuperare, psihiatrie, medicină internă sau medicină generală: certificat de membra al Colegiului Medicilor din România vizat pe anul în curs

Centrul maternal pentru 6 cupluri mamă-copil „Speranţa” Alba Iulia

– şef centru.

Condiţii: studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul psihologiei, asistenţei sociale şi sociologie cu vechime minimum 2 ani în domeniul serviciilor sociale sau absolvenţi cu diplomă de licenţă ai învăţământului superior în domeniul juridic, medical, economic şi al ştiinţelor administrative, cu experienţă de minimum 5 ani în domeniul serviciilor sociale

Centrul de Plasament Blaj

– şef centru.

Condiţii: studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul psihologiei, asistenţei sociale şi sociologie cu vechime minimum 2 ani în domeniul serviciilor sociale sau absolvenţi cu diplomă de licenţă ai învăţământului superior în domeniul juridic, medical, economic şi al ştiinţelor administrative, cu experienţă de minimum 5 ani în domeniul serviciilor sociale

Casa de tip familial nr. 8 Sâncrai

– şef centru

Condiţii: studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul psihologiei, asistenţei sociale şi sociologie cu vechime minimum 2 ani în domeniul serviciilor sociale sau absolvenţi cu diplomă de licenţă ai învăţământului superior în domeniul juridic, medical, economic şi al ştiinţelor administrative, cu experienţă de minimum 5 ani în domeniul serviciilor sociale

Pentru toate posturile de mai sus, de la DGASPC, termenul limită pentru depunerea dosarelor de înscriere este 2 august 2017, ora 16.00.

Concurs: 10 august 2017, ora 11.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Direcţia Generală de Asistenţă Socială și Protecţia Copilului Alba, din Alba Iulia, Bulevardul 1 Decembrie 1918 nr. 68, telefon: 0258/818.266, interior 115 sau mobil 0755/069.660.

 

Casa de Cultură a Studenţilor Alba Iulia

contabil şef, grad II, Compartimentul Financiar Contabilitate – Resurse Umane

Condiţii: studii superioare economice de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalent; vechime în specialitatea studiilor superioare (economist) de minimuin 10 ani; are experienţă într-o instituţie publică similară postului pentru care se organizează concurs de minimum 5 ani; master, certificate/atestate în domeniu constituie avantaj; o bună conduită morală, fără cazier judiciar.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 2 august 2017, ora 15:00

Concurs: 22 august 2017, ora 10:00: proba scrisă; 25 august 2017, ora 10:00: proba interviu.

Relații suplimentare se obțin la sediul Casei de Cultură a Studenţilor din Alba Iulia, Str. Ardealului nr. 1, judeţul Alba, telefon: 0258/812.692.

 

Centrul Şcolar de Educaţie Incluzivă Alba Iulia

administrator patrimoniu

Condiţii: studii superioare, specializarea ştiinţe economice, inginerie; vechime în specialitatea postului minimum 1 an; cunoştinţe de utilizarea calculatorului (word, excel, Windows); cunoştinţe accesare platformă SEAP; constituie un avantaj experienţa în funcţia de administrator de patrimoniu/gestionar într-o instituţie de învăţământ.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 1 august 2017

Concurs: 9 august 2017, ora 9.00 – proba scrisă; 11 august 2017, ora 09:00: proba practică; 17 august 2017, ora 09:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Centrul Şcolar de Educaţie Incluzivă Alba Iulia, cu sediul în Alba Iulia, str. T. Vladimirescu nr. 39, judeţul Alba, telefon 0258819383; 0726304282.

 

Liceul de Arte „Regina Maria” din Alba Iulia

– secretar-şef

Condiţii: vechime în specialitate studiilor necesare ocupării postului: 5 ani; nivelul studiilor: studii superioare.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 4 august 2017

Concurs: 9 august 2017, ora 10.00: proba scrisă; 10 august 2017, ora 09.00: proba practică; 11 august 2017, ora 09:00: proba interviu

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Liceului de Arte „Regina Maria”, Alba Iulia, Str. Călăraşilor nr. 2, judeţul Alba, telefon 0258/812.473.

 

Universitatea “1 Decembrie 1918” din Alba Iulia

bibliotecar debutant – Serviciul Bibliotecă.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, specializarea „biblioteconomie“ sau alte specializări ai căror absolvenţi au studiat în timpul şcolarizării disciplinele de profil din domeniul biblioteconomiei, sau alte specializări şi un curs postuniversitar în domeniul biblioteconomiei; cunoştinţe de utilizare a calculatorului (Word, Internet, Excel); cunoaşterea limbii engleze – minim nivel B1; constituie avantaj experienţa în munca de bibliotecar.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 27 iulie 2017, ora 17.00

Concurs: 4 august 2017, ora 10:00: proba scrisă – la Sala „Periodice“ a Serviciului Bibliotecă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Informaţii suplimentare referitoare la concursul de mai sus pot fi solicitate la Universitatea „1 Decembrie 1918″ din Alba Iulia, cu sediul în Alba Iulia, str. Gabriel Bethlen, nr.5, judeţul Alba, telefon 0258/806.276

– şef serviciu Administraţie Patrimoniu şi de Aprovizionare

– îngrijitor

Data limită pentru depunerea dosarelor: 24 iulie 2017

Concurs: 9 august 2017: proba scrisă/practică; data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

– şofer II

– paznic

Data limită pentru depunerea dosarelor: 25 iulie 2017

Concurs: 8 august 2017: proba scrisă/practică; data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

Relații suplimentare se obțin la Biroul Personal Salarizare al universităţii (Direcţia General Administrativă-Corp D – parter) sau la telefon 0258-806276.

Primăria Municipiului Blaj

– consultant cultural

Condiţii: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, vechime în specialitatea studiilor absolvite de minimum 10 ani.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 1 august 2017

Concurs: 9 august 2017, ora 10:00: proba scrisă; 11 august 2017, ora 14:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Blaj din Blaj, Piața 1848 nr. 16, Județul Alba, telefon 0258/710.110.

 

Primăria Municipiului Sebeș

– consilier, clasa I, grad profesional superior – Compartimentul investiţii publice – aparatul de specialitate al primarului

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată tehnice, absolvite cu diplomă de licenţă; vechime în specialitatea studiilor: minimum 9 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 7 august 2017, ora 16:00

Concurs: 17 august 2017, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

director executiv, gradul II – Direcţia Poliţia Locală Sebeş

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; vechime în specialitatea studiilor: minimum 3 ani; aviz psihologic valabil pentru îndeplinirea funcţiei publice de director executiv – Poliția Locală.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 31 iulie 2017, ora 14:00

Concurs: 11 august 2017, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Sebeș, din str. Piața Primăriei nr.1, Judeţul Alba, telefon 0258/731.004, interior 133.

Liceul German din Sebeş

– secretar

Condiţii: nivelul studiilor superioare; vechime în specialitate studiilor necesare ocupării postului: fără.

Concurs: 7 august 2017, ora 09:00: proba scrisă; 9 august 2017, ora 09:00: proba practică; 9 august 2017, ora 13:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se obţin la sediul Liceului German din Sebeş, str. Ştefan cel Mare nr. 1, judeţul Alba, telefon: 0722/208.846.

 

Primăria Orașului Cugir

consilier juridic, clasa I, gradul profesional debutant în cadrul Compartimentului Evidenţa persoanelor, eliberări documente de identitate.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul drept; vechime în specialitatea studiilor necesară exercitării funcţiei publice: nu este cazul.

Termenul limită pentru depunere a dosarelor: 7 august 2017

Concurs: 16 august 2017, ora 11:00: proba scrisă; 18 august 2017: proba interviu.

inspector, clasa I, gradul profesional principal

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţe inginereşti; vechime în specialitatea studiilor necesară exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.

inspector, clasa I, gradul profesional debutant

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţe inginereşti.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 1 august 2017

Concurs: 14 august 2017, ora 11.00: proba scrisă; 17 august 2017, ora 11.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Cugir din Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.

 

Primăria Comunei Blandiana

– consilier, clasa I, gradul profesional asistent, în cadrul Compartimentului asistenţă socială, stare civila şi autoritate tutelara, arhiva, registratura şi relaţii cu publicul.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor în asistenţă socială; vechime minimă în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: 1 an.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 8 august 2017, ora 16:00

Concurs: 17 august 2017, ora 10:00: proba scrisă; 21 august 2017, ora 10:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Blandiana, Județul Alba, telefon/fax. 0258.760.811,0258.760.738.

 

Primăria Vinţu de Jos

– consilier, gradul I – Biroul Buget – finanţe, contabilitate, Resurse Umane, strategii – programe, proiecte, impozite şi taxe locale

Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime în specialitatea studiilor: minim 3 ani.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 28 iulie 2017, ora 16:00

Concurs: 7 august 2017, ora 10:00: proba scrisă; 10 august 2017, ora 10:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Primăria Vinţu de Jos, judeţul Alba, tel./fax 0258.739.234. interior 21

 

Primăria comunei Sâncel

consilier I, asistent (agent dezvoltare locală).

Condiţii: studii superioare în domeniul economic sau tehnic finalizate cu diplomă de licenţă; vechime în specialitatea studiilor, cel puţin 3 ani.

Concurs: 21 august 2017, ora 10:00 – proba scrisă; data şi ora interviului va fi comunicată ulterior

consilier I, asistent, la Compartiment asistenţă socială

Condiţii: studii superioare în domeniul asistenţei sociale sau similare (psihologie, pedagogie) finalizate cu diplomă de licenţă; vechime în domeniul studiilor, cel puţin 3 ani.

Concurs: 23 august 2017, ora 10:00: proba scrisă; data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

consilier I, asistent, la Compartiment agricol

Condiţii: studii superioare în domeniul agricol sau economic finalizate cu diplomă de licenţă; vechime în specialitatea studiilor de cel puţin 3 ani.

Concurs: 17 august 2017, ora 10:00: proba scrisă; data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Sâncel, Judeţul Alba, telefon 0258/885101.

 

ALTE POSTURI

Inspectoratul de Stat în Construcţii – IJSC Alba

– inspector în construcţii, grad profesional superior, Compartimentul Control şi Inspecţie în Construcţii al Inspectoratului Judeţean în Construcţii Alba din cadrul Inspectoratului Regional în Construcţii Centru

Concurs: 19 septembrie 2017, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul Inspectoratului de Stat în Construcţii, din Bucureşti, str. C.F. Robescu nr. 23, sectorul 3, etajul 5, camera 3, telefon 021.318.17.00 interior 109.

Serviciul de Ambulanţă Judeţean Alba

– asistent medical generalist PL, 1 post pe durată nedeterminată la substaţia Sebeş

Condiţii: diplomă de şcoală sanitară post liceală sau echivalentă; diplomă de bacalaureat; certificat de membru vizat la zi; 6 luni vechime în specialitate.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 26 iulie 2017, ora 15:00

Concurs: 3 august 2017, ora 10:00: proba scrisă; 8 august 2017, ora 10:00: proba practică; 9 august 2017, ora 10.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot la sediul Serviciului de Ambulanţă Judeţean Alba din Alba Iulia, str. Calea Moţilor nr. 83, Judeţul Alba, telefon: 0258/834.211.

Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Alba – Punct de lucru Blaj

– expert, grad profesional superior –– Biroul Coordonare puncte de lucru Serviciul Agenţii Locale

Condiţii: pregătire de specialitate – studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime minimă în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: 9 ani; cunoştinţe de operare PC: Word, Excel, Power Point, internet; iniţiativă şi creativitate, capacitate de adaptare la muncă în echipă, efort intelectual, seriozitate.

Concurs: 16 august 2017, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare se pot obține la Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Alba, cu sediul în Alba Iuliu, bloc Columna, str. Nicolae Titulescu nr. 10B.

Administraţia Naţională, Apele Române”, Administraţia Bazinală de Apă Mureş, Sistemul de Gospodărire a Apelor Alba

inginer chimist/ chimist la laborator P.C.A

Condiţii: studii superioare cu specializarea: chimie; vechime în muncă – nu se cere.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 24 iulie 2017, ora 15.00

Concurs: 1 august 2017, ora 9.00: proba scrisă; 4 august 2017, ora 9.00: proba practică; 9 august 2017, ora 09.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Administraţia Naţională Apele Române”, Administraţia Bazinală de Apă Mureş, Sistemul de Gospodărire a Apelor Aba, cu sediul în Alba Iulia, Str. Lalelelor nr. 7a, telefon 0258/835578, int. 213

Club Sportiv Municipal „Unirea” Alba lulia

economist grad profesional IA – serviciul resurse umane – norma 1/1

Condiţii: studii superioare de lungă durată acreditate, de specialitate economică, absolvite cu diplomă de licenţă; perfecţionări, specializări, cursuri de perfecţionare în domeniul studiilor de specialitate, certificat/ diploma în domeniul resurse umane; vechime în muncă/specialitatea necesară: minimum 5 ani.

antrenor maestru Secţia atletism-norma 1/1

Condiţii: studii medii – şcoala de antrenori sau facultatea de sport specializarea atletism; vechime în muncă/specialitatea necesară: nu este cazul.

instructor sportiv grad profesional I Secţia atletism – norma ½

Condiţii: studii medii cu diplomă de bacalaureat şi curs acreditat şi autorizat pentru specializarea atletism; vechime în muncă/specialitatea necesară: nu este cazul.

– antrenor Secţia box-norma 1/1

– antrenor Secţia judo-norma 1/2.

Condiţii pentru posturile de antrenori: studii medii – şcoala de antrenori sau facultatea de sport: specializarea judo respectiv box; vechime în muncă/specialitatea necesară: nu este cazul

Data limită de depunere a dosarelor: 24 iulie 2017, ora 16:30

Concurs: 9 august 2017, ora 10.00 proba scrisă; 11 august 2017, ora 10.00 proba interviu.

Relatii suplimentare la Compartimentul Juridic, Resurse Umane, Achiziţii şi Casierie, din cadrul Club Sportiv Municipal Unirea Alba lulia, telefon 0358-404.793.

Căminul pentru Persoane Vârstnice Alba Iulia

muncitor calificat – zugrav, treapta I, normă întreagă

Condiţii: studii generale; vechime în specialitate necesară: minimum 9 ani în meseria de zugrav sau muncitor calificat în construcţii; diplomă sau certificat de calificare in meseria de zugrav

şofer, treapta I, normă întreagă

Condiţii: studii medii; vechime în specialitate necesară: minimum 3 ani în fiecare categoric a permisului de conducere; permis de conducere categoriile: B. C şi D.

infirmieră – normă întreagă (2 posturi)

Condiţii: studii generale: vechime în specialitate necesară: curs de infirmieră organizat de un furnizor autorizat de formare profesională.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 25 iulie 2017, ora 15.00

Concurs: 1 august 2017, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Precizările privind concursul şi bibliografia se găsesc afişate la sediul Căminului pentru Persoane Vârstnice Alba Iulia, Str. Lalelelor nr. 60, judeţul Alba şi pe site-ul Primăriei Municipiului Alba Iulia www.apulum.ro.

Spitalul Municipal Aiud

asistent medical debutant – Compartimentul de prevenire a infecţiilor asociate asistenţei medicale

Condiţii: diplomă de scoală sanitară postliceală

Concurs: 24 iulie 2017, ora 15.00: data limită pentru depunerea dosarelor; 4 august 2017, ora 09.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

îngrijitor de curăţenie – Secţia Chirurgie Generală (condiţii: absolvent de şcoală generală)

Data limită pentru depunerea dosarelor: 24 iulie 2017, ora 15.00

Concurs: 4 august 2017, ora 09.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare se obțin la Spitalul Municipal Aiud, din localitatea Aiud, Str. Spitalului nr. 2, Judeţul Alba, telefon: 0258/861.816, interior 192.

Spitalul de Pneumoftiziologie din Aiud

subinginer, grad I

Condiţii: diplomă de absolvire a învăţământului superior de scurtă durată în specialitate; minimum 6 ani şi 6 luni vechime în specialitatea postului.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 27 iulie 2017, ora 15:00

Concurs: 7 august 2017, ora 10:00: proba scrisă; 10 august 2017, ora 10:00: proba interviu.

Relații suplimentare la sediul Spitalului de Pneumoftiziologie din Aiud, str. Ecaterina Varga nr. 6, Judeţul Alba, telefon 0258/861.302, interior 102.

Casa de Asigurări de Sănătate Alba

consilier, clasa I, grad profesional superior – Compartimentul Analiză Cereri şi Eliberare Decizii Îngrijiri la Domiciliu şi Dispozitive Medicale

Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă, în domeniul ştiinţelor biologice şi biomedicale, ramura de ştiinţă farmacie; minimum 9 ani vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice; cunoştinţe SIUI şi ERP;

consilier clasa I, grad profesional superior – Compartimentul Evaluare – Contractare

Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă, în domeniul ştiinţelor economice; minimum 9 ani vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice; cunoştinţe SIUI şi ERP.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 27 iulie 2017, ora 10:00

Concurs: 9 august 2017, proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Casa de Asigurări de Sănătate Alba, cu sediul în Alba Iulia, Str. Vasile Goldiş nr., telefon 0258/834339.

Primăria Municipiului Alba Iulia

şef serviciu, gradul II la Serviciul Public Administrarea Patrimoniului Local, Serviciul Baze Sportive şi Agrement

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă dc licenţă sau echivalentă, în domeniul fundamental DFI: ştiinţe inginereşti; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 26 iulie 2017, ora 15:00

Concurs: 8 august 2017, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului va fi comunicată ulterior.

consilier, clasa I, gradul profesional superior la Serviciul public.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de ştiinţă (RSI): ştiinţe juridice sau ştiinţe economice; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 26 iulie 2017, ora 15:00

Concurs: 7 august 2017, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului va fi comunicată ulterior.

Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, et. 2 din str. Calea Moţilor nr. 5A, telefon 0372/586.473.

Primăria Municipiului Aiud

consilier, clasa I, grad profesional principal – Direcția Economică – Compartimentul Executare Silită și Încasări Venituri.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de ştiinţă – ştiinţe economice; ramura de ştiinţă – ştiinţe juridice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.

Anunţ publicat în 4 iulie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere, 20 de zile

Concurs: 7 august 2017, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

– consilier, clasa I, grad profesional debutant – Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor, Compartiment Evidenţa persoanelor

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de ştiinţă – ştiinţe juridice; ramura de ştiinţă – ştiinţe administrative: specializarea administraţie publică: domeniul de ierarhizare: informatică; cunoştinţe de operare pe calculator: nivel mediu.

Concurs: 1 august 2017, ora 9.00 – proba suplimentară de testare a cunoștințelor de operare PC; 1 august 2017, ora 11.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, Județul Alba, din str. Cuza Vodă, nr. 1, camera 22, telefon 0258/861.310, interior 1013.

Primăria Comunei Sohodol

– clasa I, grad profesional asistent – Compartimentul Financiar – Contabil

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul financiar-contabil; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 24 iulie 2017, ora 16.00

Concurs: 3 august 2017, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Sohodol, Judeţul Alba, telefon 0733/917.076

ȘTIREA TA - Evenimentele nu se întâmplă doar în fața reporterilor profesioniști. Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite să vadă și alții ceea ce tu ai trait "live". Poți trimite prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

1 Comentariu

1 Comentariu

  1. Radu

    duminică, 23.07.2017 la 13:29

    Am vazut la unele posturi” minimum 9 ani in specialitatea postului”. ASTEA SUNT POSTURI CU DEDICATIE

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate
Publicitate

CUGIR

Antrenor de tenis din Cugir, trimis în judecată pentru viol asupra unei minore de 11 ani, pe care o antrena

Publicat

Un antrenor de tenis din Cugir, în vârstă de 52 de ani, a fost trimis în judecată de procurori ai Parchetului de pe lângă Judecătoria Alba Iulia acuzat că și-ar fi violat o elevă minoră, respectiv o fetiță care la data presupusei săvârșiri a faptei avea 11 ani. Bărbatul se numește Ioan Păcurar și este un personaj foarte cunoscut în Cugir, dar și în lumea sportului județean. 

Un document al Parchetului de pe lângă Judecătoria Alba Iulia, oferă detalii șocante asupra incidentului. Totul s-a petrecut în data de 22 aprilie 2017, în jurul orei 15:45, în vestiarul bazei sportive din orașul Cugir: ”Inculpatul P.I., în calitate de antrenor, a pus-o pe persoana vătămată minoră, în vârstă de 11 ani, să se aşeze în braţele sale – inculpatul stând pe un scaun, a prins-o cu o mână de după corp în timp ce cu cealaltă mână a început să o mângâie pe piept pe sub bluză”. Se pare că bărbatul nu s-a oprit și, cu toată opoziția fetei, a continuat să o pipăie în zonele intime, detaliile prezentate de procurori fiind greu de reprodus aici.

Vezi și: Antrenor de tenis din Cugir, arestat preventiv pentru că ar fi violat o fată de 11 ani după antrenament

Dosarul în care este acuzat Păcurar va intra în analiza instanţei de cameră preliminară care urmează să se pronunţe asupra legalităţii administrării rechizitoriului şi a celorlalte acte de urmărire penală.

Infracţiunea de care este acuzat bărbatul se pedepseşte, potrivit Codului Penal, cu până la 12 ani de închisoare. Iniţial, procurorii au deschis dosar penal pentru corupţie sexuală, dar, ulterior, au schimbat încadrarea juridică a faptei în viol. Bărbatul a fost arestat preventiv și ulterior eliberat.

Ioan Păcurar este antrenor de tenis la Clubul Sportiv Orășenesc Cugir, deținut de primărie, și este considerat a fi unul foarte bun. De reținut este că până la pronunţarea unii decizii definitive, inculpatul beneficiază de prezumţia de nevinovăţie.

Citește și: Tribunalul Alba îl lasă în libertate pe antrenorul din Cugir, suspect că a violat o fată de 11 ani. A admis contestația la mandatul de arestare

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

CCR: Probele declarate nule trebuie eliminate din dosar, pentru a nu influenţa judecătorul

Publicat

Curtea Constituţională a României (CCR) a admis, cu majoritate de voturi, o excepție de neconstituționalitate şi a decis că prin “excluderea probei” în procesul penal se înţelege şi eliminarea mijloacelor de probă din dosarul cauzei.

CCR s-a referit la dispozițiile art.102 alin.(3) din Codul de procedură penală, prin care „nulitatea actului prin care s-a dispus sau autorizat administrarea unei probe ori prin care aceasta a fost administrată determină excluderea probei”.

Curtea, cu majoritate de voturi, a admis excepţia de neconstituţionalitate a acestui articol şi a deci să prevederile sunt constituţionale în măsura în care prin sintagma „excluderea probei”, din cuprinsul lor, se înţelege şi eliminarea mijloacelor de probă din dosarul cauzei.

“CCR a reţinut că accesul permanent al judecătorului învestit cu soluţionarea cauzei penale la mijloacele materiale de probă declarate nule (nulitate absolută sau relativă) nu poate avea ca efect decât o readucere în atenţia judecătorului, respectiv o reîmprospătare a memoriei acestuia cu informaţii care pot fi de natură a-i spori convingerile referitoare la vinovăţia/ nevinovăţia inculpatului, dar pe care nu le poate folosi, în mod legal, în soluţionarea cauzei. Aşa fiind, excluderea juridică a probelor obţinute în mod nelegal şi declarate nule în procesul penal, în lipsa înlăturării acestora din dosarele penale, este insuficientă pentru o garantare efectivă a prezumţiei de nevinovăţie a inculpatului şi a dreptului la un proces echitabil al acestuia”, potrivit CCR.

În consecinţă, Curtea a constatat încălcarea art.21 alin.(3) şi a art.23 alin.(11) din Constituţie.

Decizia este definitivă și general obligatorie și se comunică celor două Camere ale Parlamentului, Guvernului și instanței care a sesizat Curtea Constituțională, respectiv Tribunalului Dolj – Secţia penală.

sursă: ccr.ro

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

FOTO ȘTIREA TA: Polițiștii locali din Aiud au învățat Micro…parcarea laterală pe trecerea de pietoni

Publicat

”Să faci ce zice polițistul local, nu ce face el”, poate fi sintagma zilei la Aiud, unde băieții de la Poliția Locală parchează regulat pe o trecere de pietoni de pe strada Unirii din oraș; pentru cunoscători, vorbim de cartierul ”Micro”.

Imaginile sunt surprinse de un cititor Alba24 vineri, la ora 17.oo. Acestea fiind spuse, puteți păstra aceste fotografii în telefon și le puteți arăta polițiștilor locali din Aiud, atunci când vor veni să vă amendeze pentru că ați parcat aiurea. Sau celor de la primărie… Adio autoritate, bun venit egalitate!

Citește mai departe
Publicitate

EVENIMENT

CRESC PREȚURILE la biletele de transport pentru mai multe rute din județul Alba. Proiect în ședința de CJ

Publicat

Începând cu data de 1 februarie, tarifele la transport la operatorul Livio Dario, se vor mări. Măsura vine ca urmare a creșterilor prețului la combustibil și majorarea salariului minim pe economie. Proiectul de majorare a tarifelor va fi supus la vot în ședința de CJ din data de 25 ianuarie. 

Prin cererea nr. 34/15 ianuarie 2018, înregistrată la registratura Consiliului Judeţean Alba cu nr. 801/15 ianuarie 2018, operatorul de transport rutier solicită modificarea începând cu data de 1 februarie 2018 a tarifelor de călătorie ce vor fi utilizate în cadrul serviciului, pe traseele judeţene anterior menţionate.

„Operatorul de transport rutier nu a efectuat nicio ajustare a tarifelor de călătorie deşi indicele preţurilor de consum (IPC Servicii) comunicat de Institutului Naţional de Statistică a fost în luna noiembrie 2017 faţă de luna iunie 2013 de 114,62%.

În perioada iunie 2017 – noiembrie 2017, cheltuielie specifice serviciului au înregistrat creşteri importante, îndeosebi cheltuielile materiale şi cheltuielile cu munca vie. Astfel, în cazul cheltuielilor cu combustibilii preţul motorinei a crescut în medie cu 18% – 20% ca urmare a introducerii supraaccizei, precum şi datorită tendinţei mondiale de creştere a preţului petrolului.

Preţul carburanţilor reprezintă cea mai mare parte din preţul tarifelor de transport, acesta având un rol important în stabilirea orcărui tarif de transport.
Creşterea preţului carburanţilor a avut un impact semnificativ în majorarea cheltuielilor cu piesele de schimb, consumabile, întreţinere – reparaţii, alte cheltuieli materiale. De exemplu, în cazul anvelopelor preţul de achiziţie a crescut cu aproximativ 21%.

În cazul cheltuielilor cu munca vie, modificările legislative prevăzute prin HG nr. 846/2017 şi OUG nr. 79/2017 ce implică majorarea salariului minim pe economie la 1.900 lei şi transferul contribuţiilor de la angajator la angajat începând cu data de 01.01.2018, vor genera fluctuaţii mari de personal, creşteri ale costurilor salariale şi nevoia asigurării unei grile de salarizare atractive pentru păstrarea personalului calificat actual, astfel încât să se asigure în
continuare aceleaşi servicii de transport de calitate. În acest sens, operatorul de transport rutier a înregistrat deja creşteri ale costurilor salariale în luna noiembrie 2017 faţă de luna iunie 2017 de aproximativ 14%.

Creşterea cheltuielilor aferente serviciului este evidenţiată şi de datele contabile cuprinse în fişa de fundamentare pentru modificarea tarifelor precum şi de facturile fiscale, în copie, anexate la documentaţia depusă” scrie în expunerea de motivie.

Operatorul de transport rutier SC Livio Dario SRL va asigura afişarea la bordul autovehiculelor cu care se efectuează serviciul, a tarifelor de călătorie pe bază de bilete, pe zone kilometrice, în conformitate cu prevederile art. 45 punctul 43 din Regulamentul serviciului de transport public judeţean de persoane prin curse regulate, în judeţul Alba, aprobat prin Hotărârea Consiliului judeţean Alba nr. 197/2012. Având în vedere cele prezentate mai sus, este necesară aprobarea de către Consiliul Județean Alba a proiectului de hotărâre privind modificarea tarifelor de călătorie pentru serviciul de transport public judeţean de persoane prin curse regulate, utilizate de către operatorul de transport rutier SC Livio Dario SRL.

Operatorul de transport rutier SC Livio Dario SRL având calitatea de delegat în cadrul contractului de delegare a gestiunii serviciului de transport public judeţean de persoane prin curse regulate nr. 8715/847/11 mai 2017, prestează serviciul de transport public judeţean de persoane prin curse regulate pe traseele

cod 22: Alba Iulia -Meteş – Zlatna,

cod 23: Cib -Zlatna – Aba Iulia,

cod 24: Alba Iulia – Şard – Lunca Ampoiţei,

cod 27: Alba Iulia – Teiuş – Valea Mănăstirii,

cod 28: Teiuş – Stremţ – Geomal,

cod 29: Alba Iulia – Oiejdea,

cod 30: Alba Iulia – Coşlariu – Blaj,

cod 31: Alba Iulia – Ohaba,

cod 32: Alba Iulia – Henig,

cod 33: Vingard – Ghirbom – Alba Iulia,

cod 36: Alba Iulia – Blandiana- Acmariu,

cod 37: Alba Iulia – Vinţu de Jos – Blandiana,

cod 63: Cugir – Sebeş – Cîmpeni,

cod 64: Cugir – Vinţu de Jos – Sebeş,

cod 65: Cugir – Pianu de Sus,

cod 66: Cugir – Vinţu de Jos – Alba Iulia,

cod 67: Cugir – Şibot – Ceru Băcăinţi,

cod 68: Cugir – Şibot,

cod 69: Cugir – Balomiru de Cîmp,

cod 70: Cugir – Săliştea,

cod  71: Sebeş – Lancrăm – Alba Iulia,

cod 72: Sebeş – Vinţu de Jos – Blandiana

cod 73: Sebeş -Daia Română.

 

 

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

Educatorii şi învăţătorii nu mai trebuie să aibă studii universitare de licenţă în profilul postului

Publicat

Educatorii şi învăţătorii nu vor mai fi obligaţi să absolve studii universitare de licenţă în profilul postului. Legea a fost promulgată.

Preşedintele Klaus Iohannis a semnat joi decretul de promulgare a Legii pentru modificarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 92/2012 privind luarea unor măsuri în domeniul învăţământului şi cercetării, precum şi în ceea ce priveşte plata sumelor prevăzute în hotărâri judecătoreşti devenite executorii în perioada 1 ianuarie-31 decembrie 2013, potrivit Administraţiei prezidenţiale.

Reamintim că noua legislaţie prevede abrogarea prevederii potrivit căreia educatorii și învățătorii trebuiau să absolve studii universitare de licență, în profilul postului, în cel mult șase ani, pentru a-și continua activitatea în funcțiile didactice.

Iniţiatorii au motivat că multe funcții didactice de educator și învățător cu studii medii sunt ocupate de persoane cu vârsta apropiată de pensionare, „a căror pregătire didactică nu mai trebuie completată cu studii superioare”.

Actul normativ abrogă articolul VI din OUG potrivit căreia educatorii și învățătorii din sistemul național de învățământ au dreptul să-și continue activitatea în funcțiile didactice din învățământul preșcolar, respectiv, primar, cu condiția absolvirii studiilor universitare de licență în profilul postului în cel mult șase ani de la intrarea în vigoare a ordonanței.

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate