Connect with us
Publicitate

EDUCAȚIE

REZULTATE finale TITULARIZARE 2021: Rata de promovare în ALBA a crescut la 47,42%, după contestații. Calendar repartizare

Publicat

sediul ISJ Alba

CALENDAR REPARTIZĂRI pe POSTURI 2021 – continuare

20 august 2021: ocuparea posturilor didactice, rămase vacante/rezervate, de către cadrele didactice care beneficiază de prelungirea contractului individual de muncă pe perioadă determinată conform prevederilor art. 63 din Metodologie; ocuparea posturilor didactice, rămase vacante/rezervate de către cadrele didactice titulare pentru care s-a propus detaşarea în interesul învăţământului, în anul școlar 2021-2022.

23 august 2021: Soluționarea în ședință de repartizare, conform prevederilor Metodologiei, în ordine, a:

(i) cererilor de completare a normei didactice de predare pe perioadă nedeterminată/determinată a cadrelor didactice titulare;

(ii) cererilor de completare a normei didactice de predare pe perioadă determinată a cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei;

(iii) cererilor cadrelor didactice titulare aflate în restrângere de activitate prin transfer sau detașare în interesul învățământului pentru restrângere nesoluționată;

(iv) cererilor cadrelor didactice care beneficiază de prelungirea contractului individual de muncă pe perioadă determinată conform prevederilor art. 63 din Metodologie;

(v) solicitărilor pentru detașare la cerere prin continuitate

vi) solicitărilor pentru detașare la cerere în ordinea descrescătoare a mediilor obținute la concursul național.

25 august 2021: Soluționarea în ședință de repartizare a:

(vii) solicitărilor pentru detașare la cerere prin concurs specific în ordinea descrescătoare a punctajelor.

24-25 august 2021 Repartizarea în şedinţă, conform prevederilor Metodologiei, în ordine, a:

(i) cadrelor didactice titulare pentru completarea normei didactice de predare pe perioadă nedeterminată/determinată;

(ii) cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei pentru completarea normei didactice de predare pe perioadă determinată;

(iii) cadrelor didactice titulare aflate în restrângere de activitate prin transfer sau detașare în interesul învățământului pentru restrângere nesoluționată;

(iv) cadrelor didactice care beneficiază de prelungirea contractului individual de muncă pe perioadă determinată conform prevederilor art. 63 din Metodologie;

(v) candidaţilor care au obţinut cel puţin nota/media de repartizare 7 (şapte) la concursul naţional, sesiunea 2021, după caz, în ordinea descrescătoare a notelor/mediilor de repartizare, având prioritate candidaţii care beneficiază şi de prelungirea duratei contractelor individuale de muncă în anul şcolar 2021-2022, în condiţiile art. 63 sau 87 din Metodologie, în baza notei/mediei de repartizare minimum 7 (şapte) la concursurile naţionale, sesiunile 2020 şi/sau 2019, respectiv 2020, 2019, 2018 şi/sau 2017 pentru învăţători/ institutori/ profesori pentru învăţământ primar;

26 august 2021: Repartizarea cadrelor didactice care îndeplinesc condiţiile privind prelungirea duratei contractelor individuale de muncă, în anul şcolar 2021-2022, conform art. 63 şi 87 din Metodologie.

26-27 august 2021: Repartizarea posturilor didactice/catedrelor rămase vacante/rezervate, la nivelul inspectoratului școlar, conform anexei nr. 18 la Metodologie.

ORDINEA OCUPĂRII POSTURILOR DIDCATICE/CATEDRELOR VACANTE/REZERVATE ÎN ŞEDINŢELE DE REPARTIZARE ORGANIZATE LA NIVELUL INSPECTORATELOR ŞCOLARE ÎN PERIOADA 24-27 AUGUST 2021

1. După etapa de detaşare a personalului didactic de predare titular în baza rezultatelor obţinute la concursul naţional, sesiunea 2021, în perioadele prevăzute de Calendar, în şedinţele de repartizare organizate de comisiile de mobilitate a personalului didactic de predare din învăţământul preuniversitar, la nivelul inspectoratelor şcolare, în baza datelor existente în sistemul informatizat, pe posturile didactice/catedrele vacante/rezervate rămase neocupate se repartizează la nivel judeţean/nivelul municipiului Bucureşti, cu respectarea prevederilor Metodologiei, în ordine, astfel:

a) cadre didactice titulare, cadre didactice debutante prevăzute la art. 21 alin. (4) şi (6) din Metodologie, precum şi cadre didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei rămase cu norma didactică de predare incompletă pentru completarea normei didactice;

b) cadre didactice titulare rămase în restrângere de activitate prin transfer sau detaşare în interesul învăţământului pentru restrângere de activitate nesoluţionată;

c) cadre didactice titulare rămase nerepartizate care solicită continuitate prin detașare la cerere sau detaşare la cerere prin concurs;

d) candidați care au obţinut cel puţin nota/media de repartizare 7 (şapte) la concursul naţional, sesiunea 2021, după caz, în ordinea descrescătoare a notelor/mediilor de repartizare, având prioritate candidaţii care beneficiază şi de prelungirea duratei contractelor individuale de muncă în anul şcolar 2021-2022, în condiţiile art. 63 sau 87 din Metodologie, în baza notei/mediei de repartizare minimum 7 (şapte) la concursurile naţionale, sesiunile 2020 şi/sau 2019, respectiv 2020, 2019, 2018 şi/sau 2017 pentru învăţători/institutori/profesori pentru învăţământ primar;

e) cadre didactice titulare, cadre didactice debutante prevăzute la art. 21 alin. (4) şi (6) din Metodologie rămase cu norma didactică de predare incompletă, pentru completarea normei didactice pe perioadă determinată, conform prevederilor art. 8 alin. (4) din Metodologie;

f) cadre didactice care solicită detașare la cerere prin concurs specific;

g) candidaţi care beneficiază de prelungirea duratei contractului individual de muncă pe perioadă determinată în anul şcolar 2021-2022;

h) candidaţi cu nota/media de repartizare minimum 5 (cinci) la concursul naţional din sesiunea 2021, după caz, în vederea încheierii unui contract individual de muncă pe perioadă determinată, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare;

i) candidaţi rămaşi nerepartizaţi după concursul naţional din sesiunea 2021, cu nota la proba scrisă/media de repartizare minimum 5 (cinci), după caz, în profilul postului solicitat, care au susţinut atât inspecţiile speciale la clasă/probele practice, cât şi proba scrisă în cadrul concursului în alte judeţe, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare;

j) candidaţi rămaşi nerepartizaţi după concursul naţional din sesiunea 2021, care au obţinut cel puţin nota la proba scrisă/media de repartizare minimum 5 (cinci) în profilul postului solicitat şi au susţinut proba practică/orală în profilul postului conform art. 89 alin. (4), în ordinea descrescătoare a notelor/mediilor;

k) candidaţi care au obţinut cel puţin nota la proba scrisă/media de repartizare minimum 7 (şapte) în profilul postului solicitat la concursuri naţionale, sesiunile 2020, 2019, 2018, 2017, 2016 şi/sau 2015, care nu au mai participat ulterior la alte concursuri naţionale sau care nu au obținut note sub 7 (şapte) la proba scrisă în cadrul următoarelor concursuri naţionale în specialitatea postului didactic/catedrei solicitat(e), ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a notelor şi mediilor de repartizare;

l) candidaţi care au obţinut cel puţin nota la proba scrisă/media de repartizare minimum 7 (şapte) în profilul postului solicitat la concursuri naţionale, sesiunile 2020, 2019, 2018, 2017, 2016 şi/sau 2015, care nu au mai participat ulterior la alte concursuri naţionale sau care nu au obținut note sub 5 (cinci) la proba scrisă în cadrul următoarelor concursuri naţionale în specialitatea postului didactic/catedrei solicitat(e), ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a notelor şi mediilor de repartizare;

m) candidaţi care au obţinut cel puţin nota la proba scrisă/media de repartizare minimum 5 (cinci) la proba scrisă în profilul postului solicitat la concursurile naţionale din sesiunile 2020, 2019 şi/sau 2018 şi nu au mai participat ulterior la alte concursuri naţionale sau nu au mai obținut note sub 5 (cinci) la proba scrisă în cadrul următoarelor concursuri naţionale în specialitatea postului didactic/catedrei solicitat(e), ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a notelor/mediilor de repartizare;

n) candidaţi cu a doua specializare, alta decât aceea la care au participat la concursul naţional din sesiunea 2021, şi care au obţinut cel puţin nota la proba scrisă/media de repartizare minimum 5 (cinci), în ordinea descrescătoare a notelor/mediilor de repartizare;

o) candidaţi cu a doua specializare, alta decât aceea la care au participat la concursurile naţionale din 2020, 2019, 2018, 2017, 2016 şi/sau 2015, care au obţinut cel puţin nota la proba scrisă/media de repartizare minimum 7 (şapte) şi nu au mai participat ulterior la alte concursuri naţionale sau nu au mai obținut note sub 7 (şapte) la proba scrisă în cadrul următoarelor concursuri naţionale în specialitatea postului didactic/catedrei solicitat(e), ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a notelor/mediilor de repartizare;

p) candidaţi cu a doua specializare, alta decât aceea la care au participat la concursurile naţionale din 2020, 2019, 2018, 2017, 2016 şi/sau 2015, care au obţinut cel puţin nota la proba scrisă/media de repartizare minimum 7 (şapte) şi nu au mai participat ulterior la alte concursuri naţionale sau nu au mai obținut note sub 5 (cinci) la proba scrisă în cadrul următoarelor concursuri naţionale în specialitatea postului didactic/catedrei solicitat(e), ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a notelor/mediilor de repartizare;

q) candidaţi cu a doua specializare, alta decât aceea la care au participat la concursurile naţionale din 2020, 2019 şi/sau 2018, care au obţinut cel puţin nota/media de repartizare 5 (cinci) şi nu au mai participat ulterior la alte concursuri naţionale sau nu au mai obținut note sub 5 (cinci) la proba scrisă în cadrul următoarelor concursuri naţionale în specialitatea postului didactic/catedrei solicitat(e), ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a notelor/mediilor de repartizare;

r) absolvenţi ai colegiilor universitare de institutori cu a doua specializare, care au participat la concursul naţional din sesiunea 2021 şi au obţinut cel puţin nota la proba scrisă/media de repartizare 5 (cinci), după caz, ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a notelor/mediilor de repartizare, care solicită postul didactic/catedra vacant(ă) în a doua specializare: limbă modernă/maternă, educaţie plastică, educaţie muzicală, educaţie fizică, religie, respectiv posturi în specialitate din palatele şi cluburile copiilor şi elevilor;

s) absolvenţi ai colegiilor universitare de institutori cu a doua specializare, care au participat la concursuri naţionale din 2020, 2019, 2018, 2017, 2016 şi/sau 2015 şi au obţinut cel puţin nota la proba scrisă/media de repartizare minimum 7 (şapte), ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a notelor/mediilor de repartizare, care solicită postul didactic/catedra vacant(ă) în a doua specializare (limbă modernă/maternă, educaţie plastică, educaţie muzicală, educaţie fizică sau religie), respectiv posturi în specialitate din palatele şi cluburile copiilor şi elevilor, care nu au mai participat ulterior la alte concursuri naţionale sau care nu au obținut note sub 7 (şapte) la proba scrisă în cadrul următoarelor concursuri naţionale;

t) absolvenţi ai colegiilor universitare de institutori cu a doua specializare, care au participat la concursuri naţionale din 2020, 2019, 2018, 2017, 2016 şi/sau 2015 şi au obţinut cel puţin nota la proba scrisă/media de repartizare minimum 7 (şapte), ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a notelor/mediilor de repartizare, care solicită postul didactic/catedra vacant(ă) în a doua specializare (limbă modernă/maternă, educaţie plastică, educaţie muzicală, educaţie fizică sau religie), respectiv posturi în specialitate din palatele şi cluburile copiilor şi elevilor, care nu au mai participat ulterior la alte concursuri naţionale sau care nu au obținut note sub 5 (cinci) la proba scrisă în cadrul următoarelor concursuri naţionale;

u) absolvenţi ai colegiilor universitare de institutori cu a doua specializare care au obținut cel puțin nota la proba scrisă/media de repartizare minimum 5 (cinci) la concursurile naţionale, sesiunile 2020, 2019 şi/sau 2018 care nu au mai participat ulterior la alte concursuri naţionale sau care nu au obținut note sub 5 (cinci) la proba scrisă în cadrul următoarelor concursuri naţionale, ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare, care solicită postul didactic/catedra vacant(ă) în a doua specializare: limbă modernă/maternă, educaţie plastică, educaţie muzicală, educaţie fizică, religie, posturi în specialitate din palatele şi cluburile copiilor şi elevilor;

v) candidaţi care au renunțat la posturile didactice/catedrele pe care au fost repartizaţi în etapele anterioare, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare.

2. Repartizarea personalului didactic de predare, conform punctului 1, se realizează pe perioadă nedeterminată pe posturi didactice/catedre vacante doar pentru completarea normei didactice de predare/ transferarea pentru restrângere de activitate cadrelor didactice titulare sau cadrelor didactice debutante prevăzute la art. 21 alin. (4) şi (6) din Metodologie, care au promovat examenul naţional de definitivare în învăţământ, sesiunea 2021, în condiţiile prezentei Metodologii, precum şi pentru transferul cadrelor didactice titulare aflate în restrângere de activitate.

În toate celelalte situaţii prevăzute la alin. (1) repartizarea candidaţilor/cadrelor didactice pe posturi didactice/catedre vacante/rezervate se realizează pe perioadă determinată.

Repartizarea absolvenţilor cu diplomă ai colegiilor universitare de institutori cu a doua specializare, conform punctului 1, se realizează doar pe catedre vacante/rezervate în specialitate din învăţământul primar sau gimnazial ori în palate şi cluburi ale copiilor şi elevilor, cu salarizarea corespunzătoare funcţiei de institutor.

Absolvenţii cu diplomă ai colegiilor universitare de institutori cu a doua specializare repartizaţi în palate şi cluburi ale copiilor şi elevilor şi candidaţii calificaţi cu a doua specializare repartizaţi pe posturi didactice care necesită probă practică susţin, dacă este cazul, la nivelul unităţii de învăţământ în care au fost repartizaţi, până la data începerii cursurilor, o probă practică specifică în profilul postului.

3. Absolvenţii colegiilor universitare de institutori, cu durata studiilor de 3-4 ani, pe a căror diplomă de absolvire nu este înscrisă şi a doua specializare, dar au menţionată în foaia matricolă direcţia de studiu în a doua specializare: limba modernă/maternă, muzică, desen, arte plastice sau educaţie fizică se asimilează următoarelor specializări cuprinse în Centralizator: „Institutori-O limbă străină”; „Institutori (învăţământ primar)-O limbă străină”; „Institutori-Limba rromani”; „Institutori-Muzică”; ”Institutori-Desen”; „Institutori-Arte plastice” sau „Institutori-Educaţie fizică” şi beneficiază de aceleaşi drepturi ca şi absolvenţii cu diplomă ai colegiilor universitare de institutori cu a doua specializare, conform prezentei Metodologii.

30 august 2021: Atribuirea orelor vacante/rezervate în regim de plata cu ora personalului didactic titular la nivelul unităților de învățământ, prin decizie a directorilor unităților de învățământ și acordarea avizului pentru încadrare în regim de plata cu ora personalului didactic titular din alte unități de învățământ, personalului didactic asociat și personalului didactic pensionat, pe baza rezultatelor obţinute la interviu, dacă este cazul;

2-3 septembrie 2021: Repartizarea posturilor didactice/catedrelor rămase vacante/rezervate în şedinţă de repartizare organizată la nivelul inspectoratului școlar, în ordine, după cum urmează:

a) repartizarea candidaților conform prevederilor art. 94 alin. (7) din Metodologie;

b) repartizarea candidaților conform prevederilor art. 96 alin. (3) din Metodologie;

8 septembrie 2021

c) repartizarea candidaţilor prevăzuţi la art. 86 alin. (13) care solicită detaşare la cerere, în ordinea descrescătoare a punctajelor (în baza hotărârii comisiei paritare constituite la nivelul inspectoratului şcolar şi a punctajului, cu avizul în vederea detașării de la Ministerul Educației).

8-10 septembrie 2021

repartizarea candidaților conform prevederilor art. 103 alin. (1) şi (2) din Metodologie;

ocuparea posturilor didactice/catedrelor rămase vacante/rezervate, conform prevederilor art. 104 alin. (1) şi (2) din Metodologie.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax