Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

Angajări la STAT. POSTURI vacante la începutul anului 2021, în instituții publice din județul Alba. Condiții pentru candidați


Publicat

Mai multe posturi sunt vacante în această perioadă în județul Alba. Candidații interesați de ocuparea acestora trebuie să îndeplinească unele condiții, privind studiile, vechimea de muncă și alte cerințe.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant, candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;

b) cunoaște limba română, scris și vorbit;

c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;

d) are capacitate deplină de exercițiu;

e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;

f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;

g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

POSTURI VACANTE:

AIUD

Spitalul Municipal Aiud

– inginer de sistem IA – Biroul Statistică Medicală și Informatică

Condiții: studii superioare; diplomă de licență în specialitate; 6 ani și 6 luni vechime în activitatea de informatică.

referent de specialitate –Biroul R.U.N.O.S.

Condiții: studii superioare; diplomă de licență; 6 luni vechime în specialitate.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 14 ianuarie 2021, ora 15.00

Concurs: 25 ianuarie 2021, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare, la Spitalul Municipal Aiud, din localitatea Aiud, Str. Spitalului nr. 2, Judeţul Alba, telefon: 0258/861.816, interior 192.

ALBA IULIA

Primăria Municipiului Alba Iulia

– șef centru, gradul II – Centrul Național de Informare și Promovare Turistică Municipiul Alba Iulia

Condiții: studii de specialitate; studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în ramura, de știință (RSI): științe economice, specializarea (S) economia comerțului, turismului și serviciilor; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administrației publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției; vechime în specialitatea studiilor necesară: 5 ani; cunoștințe de operare PC – nivel mediu; cunoașterea a minimum doua limbi străine de circulație internațională – nivel avansat; perfecționări (specializări) brevet de turism – manager în activitatea de turism; director de centru de informare turistică.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 11 ianuarie 2021, ora 15:00

Concurs: 20 ianuarie 2021, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului se vor comunica ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia din Calea Moţilor nr. 5A, et. 2, telefon 0258/819.462.

Liceul Tehnologic „Alexandru Domșa” Alba Iulia

– informatician

Condiții: studii superioare sau postuniversitare de specialitate în domeniul informaticii; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – minimum 3 ani; recomandare scrisă de la ultimul loc de muncă.

Perioade depunere dosare de înscriere: 5 – 8 ianuarie 2021

Concurs: 12 ianuarie 2021, ora 09.00: proba scrisă; 14 ianuarie 2021, ora 10.00: proba practică; 15 ianuarie 2021, ora 10.00: proba interviu

Relaţii suplimentare, la Liceul Tehnologic „Alexandru Domșa” din Alba Iulia, str. Tudor Vladimirescu nr. 143, județul Alba, telefon 0258/816.065, 0721/295.568.

SEBEȘ

Colegiul Național „Lucian Blaga” Sebeș

– muncitor calificat

Condiții: studii generale; diplomă care atestă calificarea de electrician; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – nu se solicită.

Concurs: 21 ianuarie 2021, ora 10.00: proba practică; 25 ianuarie 2021, ora 10.00: proba interviu

Relaţii suplimentare, la Colegiul Național „Lucian Blaga”, Sebeș, cu sediul în Sebeș, str. Călugăreni nr. 49, județul Alba, telefon 0258/731.217.

BLAJ

Colegiul Naţional „Inochentie Micu Clain” Blaj

– îngrijitor

Condiții: școală profesională; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – 5 ani.

Concurs: 14 ianuarie 2021, ora 10:00: proba scrisă; 15 ianuarie 2021, ora 10:00: proba interviu;

Relații suplimentare, la sediul Colegiului Naţional „Inochentie Micu Clain” din Blaj din strada Simion Bărnuţiu nr. 2, judeţul Alba, telefon 0258/711.208.

Grădinița cu Program Prelungit „Lumea Copiilor” Blaj

– administrator financiar 0,5 normă

Condiții: studii superioare, dc specialitate economică; la punctaje egale, constituie avantaj experiența dobândită în activitatea de administrator financiar, în unități de învățământ; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – minimum 3 ani în domeniul studiilor.

Concurs: 14 ianuarie 2021, ora 10:00: proba scrisă; 18 ianuarie 2021, ora 10:00: proba interviu

Relaţii suplimentare, la Grădinița cu Program Prelungit „Lumea Copiilor”, cu sediul în Blaj, Bd. Republicii nr. 24, județul Alba, telefon 0258/711.023, 0727/378.369.

CUGIR

Primăria Orașului Cugir

– referent, grad I,1 post, în cadrul Clubului Sportiv Orășenesc Cugir

Condiții: studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în specialitatea necesară ocupării postului – minimum 5 ani vechime; de preferință, experiență în domeniul structurilor sportive.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 6 ianuarie 2021, ora 16.00

Concurs: selecția dosarelor 7 ianuarie 2021; 18 ianuarie 2021, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Primăriei Orașului Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.

Liceul Teoretic „David Prodan” Cugir

– secretar, treapta II

Condiții: studii superioare cu diplomă de licență; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – 5 ani.

Concurs: 18 ianuarie 2021, ora 10.00: proba scrisă; 19 ianuarie 2021, ora 11.00: proba practică; 20 ianuarie 2021, ora 11.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare, la Liceul Teoretic „David Prodan“, Cugir, cu sediul în Cugir, Str. Victoriei nr. 15, județul Alba, telefon 0258/751.306, 0741/243.169.

ABRUD

Primăria Oraşului Abrud

– inspector de specialitate, gradul IA – Serviciul Local de Utilitate Publică

 



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

ECONOMIE

Șeful ANRE, Dumitru Chiriță, își petrece criza energetică într-un paradis tropical. La Punta Cana, în plin scandal al facturilor

Publicat

Președintele ANRE, Dumitru Chiriță, a plecat în concediu în Republica Dominicană, potrivit unor surse din interiorul instituției. În plin scandal al facturilor și al exploziei prețurilor la energie, a ales un paradis tropical. 

Potrivit cursdeguvernare.ro, versiunea oficială care pe care o cunosc funcționarii ANRE este că președintele se află în concediu din motive medicale.

Dumitru Chiriță a fost văzut însă în zona Punta Cana. Președintele ANRE nu a putut fi contactat de jurnaliștii publicației, pentru a lămuri diferența dintre varianta oficială care se știe în instituție și locul în care se află de fapt.

ANRE se află zilele acestea în plin proces de control la furnizorii de energie, în urma scandalului facturilor și abia de săptămâna trecută a început să dea amenzi acestora pentru emiterea greșită a facturilor către consumatorii casnici – fiind trase, tardiv, la răspundere, companii precum Enel, Electrica Furnizare, Gaz Vest etc.

Șeful ANRE Dumitru Chiriță este unul dintre bugetarii de lux ai României care nu are de suferit de pe urma creșterii prețurilor la energie.

Vezi și: Șeful ANRE, tăcut în scandalul facturilor la energie. Bugetarul Dumitru Chiriță are 12000 de euro pe lună și nu simte scumpirile

Acesta a fost instalat politic și a păstrat o liniște deplină în plin scandal al facturilor majorate, deși este unul dintre principalii responsabili. Duce acasă 12.000 de euro pe lună.

Liniștea de care s-a înconjurat este explicabilă acum și prin faptul că a plecat pe o insulă exotică, unde nu sunt probleme cu încălzirea.

Potrivit declarației de avere, președintele fantomatic al ANRE încasează anual 707.000 de lei, ceea ce înseamnă aproape 12.000 de euro lunar. Comparativ, președintele Klaus Iohannis încasează doar 3.000 de euro lunar.

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

ACCIDENT pe DN 74, în zona localității Izvoru Ampoiului. Un șofer a fost rănit după ce a intrat cu mașina într-un stâlp

Publicat

politie, IPJ, masina politie

Un accident rutier s-a produs joi dimineața pe drumul național DN 74, pe raza localității Izvoru Ampoiului.

Potrivit IPJ Alba, un autoturism un autoturism a intrat în coliziune cu un stâlp de electricitate.

În urma accidentului, conducătorul autoturismului a suferit leziuni, posibil ușoare.

Traficul rutier nu este afectat.

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

FOTO-VIDEO: ACCIDENT pe Autostrada A1 Sibiu-Sebeș. O autoutilitară a lovit o altă autoutilitară oprită pe banda de urgență

Publicat

Un accident rutier s-a produs joi dimineața, pe Autostrada A1 Sibiu – Sebeș, la km 284+400, în zona localității Apoldu de Jos.

O autoutilitară oprită pe banda de urgență a fost lovită de o altă autoutilitară, aceasta din urmă fiind proiectată în parapetul median, oprindu-se apoi tot pe banda de urgență.

Potrivit IPJ Sibiu, evenimentul s-a soldat doar cu pagube materiale.

În urma accidentului, se circulă îngreunat pe banda 2.

sursa, foto, video: Info Trafic jud. Sibiu

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Declarația unică 2022: ANAF a publicat modele pentru completarea formularului 212, în funcție de venitul obținut

Publicat

Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) a publicat miercuri, 19 ianuarie, modele actualizate pentru completarea declaraţiei unice (212). 

Cele cinci prezentări conțin instrucțiuni vizuale despre cum trebuie completat formularul, în funcție de venitul obținut.

  • Model de completare pentru venituri obţinute din activităţi independente impuse în sistem real
  • Model de completare pentru venituri obţinute din activităţi independente impuse la normă de venit
  • Model de completare pentru venituri obţinute din cedarea folosinţei bunurilor (contracte de închiriere în lei şi valută)
  • Model de completare pentru venituri obţinute din cedarea folosinţei bunurilor (contract de închiriere în lei)
  • Model de completare pentru persoane fără venituri care optează pentru plata contribuţiei de asigurări sociale de sănătate

De asemenea, ANAF a realizat o prezentare cu privire la modalitatea de obţinere a formularului PDF inteligent.

Declarația unică – Formular 212 – 2022

Cine depune declarația unică?

Declarația se completează și se depune de către persoanele fizice care în anul de impunere au realizat, individual sau într-o formă de asociere, venituri/pierderi din România sau/și din străinătate și care datorează impozit pe venit și contribuții sociale obligatorii, potrivit prevederilor Codului fiscal.

Declarația se depune și de către următoarele categorii de contribuabili:

– profesioniști, astfel cum sunt reglementați de art. 3 alin. (2) din Legea nr. 287/2009 privind Codul civil, republicată, cu modificările ulterioare, și persoanele fizice care obținvenituri exclusiv din drepturile de autor și drepturile conexe care au beneficiat de:

  • indemnizația prevăzută la art.XV din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.30/2020 pentru modificarea și completarea unor acte normative, precum și pentru stabilirea unor măsuri în domeniul protecției sociale în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, cu modificările și completările ulterioare;
  • indemnizația prevăzută la art.3 din Ordonanța de urgență a Guvernuluinr.132/2020 privind măsuri de sprijin destinate salariaților și angajatorilor în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum și pentru stimularea creșterii ocupării forței de muncă, cu modificările și completările ulterioare;
  • indemnizația prevăzută la art.6 alin.(1) lit.a) și/sau lit.b) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.111/2021 pentru stabilirea unor măsuri de protecție socială a angajaților și a altor categorii profesionale în contextul interzicerii, suspendării ori limitării activităților economice, determinate de situația epidemiologică generată de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2.

– avocați care au beneficiat de indemnizația prevăzută la art.XV din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.30/2020 pentru modificarea și completarea unor acte normative, precum și pentru stabilirea unor măsuri în domeniul protecției sociale în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, cu modificările și completările ulterioare.

Declarația se completează și se depune și de către persoanele fizice care nu realizează venituri și care optează pentru plata contribuției de asigurări sociale de sănătate.

Care este termenul de depunere?

Declarația se depune:

în termen de 30 de zile de la data începerii activității/încheierii contractului între părți, în cazul contribuabililor care încep o activitate în cursul anului fiscal sau al celor care obțin venituri din cedarea folosinței bunurilor din patrimoniul personal, altele decât veniturile din arendare pentru care impunerea este finală și care nu au avut, până la acea dată, obligația depunerii declarației unice;

până la data de 25 mai inclusiv a anului următor celui de realizare a veniturilor în vederea declarării venitului realizat și stabilirii/definitivării impozitului anual pe venit și a contribuțiilor sociale;

până la data de 25 mai inclusiv a fiecărui an, pentru stabilirea și declararea impozitului pe venitul estimat/norma de venit a se realiza în fiecare an fiscal, precum și pentru declararea și stabilirea contribuțiilor sociale datorate;

până la data de 25 mai inclusiv a anului următor celui de realizare a veniturilor, sub sancțiunea decăderii, în cazul exercitării opțiunii privind destinația unei sume reprezentând până la 3,5% din impozitul datorat pe venitul net anual impozabil/câștigul net anual impozabil stabilit potrivit art. 123 alin. (3) din Codul fiscal, pentru susținerea entităților nonprofit care se înființează și funcționează în condițiile legii și a unităților de cult, precum și pentru acordarea de burse private;

în termen de 30 de zile de la data încetării activității/rezilierii contractului între părți, în cazul contribuabililor care încetează o activitate în cursul anului fiscal sau al celor care obțin venituri din cedarea folosinței bunurilor din patrimoniul personal, altele decât veniturile din arendare pentru care impunerea este finală și care nu au avut, până la acea dată, obligația depunerii declarației unice.

Se poate corecta declarația?

Declarația unică privind impozitul pe venit și contribuțiile sociale datorate de persoanele fizice poate fi corectată de contribuabili din proprie inițiativă, ori de câte ori informațiile actuale nu corespund celor din declarația depusă anterior, prin depunerea unei declarații rectificative în condițiile prevăzute de Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare.

Declarația rectificativă se întocmește pe același formular, bifându-se cu X căsuța/căsuțele „Declarație rectificativă privind capitolul I” și/sau „Declarație rectificativă privind capitolul II”, completându-se, după caz, capitolul I „Date privind impozitul pe veniturile realizate și contribuțiile sociale datorate pentru anul …..” și/sau capitolul II „Date privind impozitul pe veniturile estimate/norma de venit a se realiza în România și contribuțiile sociale datorate pentru anul ………..”

Declarația rectificativă se completează înscriindu-se toate datele și informațiile prevăzute în capitolul supus rectificării, inclusiv cele care nu diferă față de declarația inițială/anterioară.

La rectificarea declarației se vor avea în vedere următoarele:

– declarația inițială este declarația care nu are nicio bifă de rectificativă selectată;

– este permisă depunerea unei singure declarații inițiale;

– declarația rectificativă este declarația cu cel puțin o bifă de rectificativă selectată (la capitolul I sau capitolul II sau la ambele capitole);

– o declarație rectificativă care rectifică ambele capitole (capitolul I și capitolul II) trebuie să aibă ambele bife de rectificare selectate.

Contribuabilii pot rectifica impozitul pe venitul estimat până la data de 31 decembrie a anului de impunere, cu excepția contribuabililor care nu au obligația completării capitolului I din declarație și care rectifică declarația în condițiile prevăzute de Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare.

Contribuabilii care realizează venituri din activități independente şi/sau din activități agricole, silvicultură şi piscicultură pentru care impozitul se determină în sistem real şi care în cursul anului fiscal îşi încetează activitatea, precum şi cei care intră în suspendare temporară a activității, potrivit legislației în materie, au obligația de a depune la organul fiscal competent declarația, în termen de 30 de zile de la data producerii evenimentului.

Contribuabilii care obțin venituri din cedarea folosinței bunurilor din patrimoniul personal, în situațiile în care intervin modificări ale clauzelor contractuale sau în cazul rezilierii, în cursul anului fiscal, a contractelor încheiate între părți, pentru care determinarea venitului brut se efectuează potrivit prevederilor art. 120 alin. (7) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare, și în care chiria este exprimată în lei sau reprezintă echivalentul în lei al unei sume în valută, depun declarația în termen de 30 de zile de la data producerii evenimentului.

Contribuabilii care realizează venituri din activități independente pentru care venitul net se determină pe baza normelor de venit, în situația încetării activității în cursul anului, respectiv a întreruperii temporare, sunt obligați ca în termen de 30 de zile de la producerea evenimentului să depună declarația la organele fiscale competente și să își recalculeze impozitul pe venit.

Persoanele fizice cu handicap grav sau accentuat care realizează venituri din activități independente/activități agricole, în mod individual și/sau într-o formă de asociere, determinate pe baza normelor de venit sau în sistem real, depun declarația în termen de 30 de zile de la obținerea certificatului care atestă încadrarea în gradul de handicap, în vederea recalculării venitului net anual și a impozitului datorat.

Cum se depune declarația?

Declarația se depune, prin mijloace electronice de transmitere la distanță, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, respectiv:

– prin intermediul serviciului „Spațiul privat virtual”, disponibil pe site-ul www.anaf.ro;

– prin intermediul serviciului „Depunere declarații”, disponibil pe portalul www.e-guvernare.ro pe baza certificatului digital calificat;

– în format hârtie, direct la registratura organului fiscal sau prin poștă, cu confirmare de primire.

Informații suplimentare privind înregistrarea în Spațiul Privat Virtual se găsesc la următorul link.

Contribuabilii care nu dețin un calculator personal sau nu dispun de o conexiune la Internet, pot utiliza calculatoarele destinate auto-servirii din cadrul unităților fiscale, cu ajutorul cărora pot efectua următoarele operațiuni:

– înregistrarea în cadrul serviciului Spațiul Privat Virtual;

– completarea Declarației Unice;

– depunerea Declarației Unice.

Lista sediilor unităților fiscale în care sunt puse la dispoziția contribuabililor calculatoare destinate auto-servirii se regăsește pe site-ul www.anaf.ro, secțiunea Asistență contribuabili – Servicii oferite contribuabililor.

De asemenea, contribuabilii pot solicita sprijin și funcționarilor din cadrul organelor fiscale locale, în cadrul cărora există personal special instruit pentru a acorda îndrumare și asistență pentru depunerea Declarației unice.

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate