Connect with us
Publicitate

ECONOMIE

Jurist de la Primăria Sebeș, audiat la DNA într-un dosar privind autorizarea construcției fabricii de formaldehidă de la Kronospan

Publicat

instalatie kronospan formaldehidaUn jurist al Primăriei Sebeș a fost audiat în această dimineață la DNA, în calitate de martor în dosarul autorizațiilor obținute de Kronochem (divizie a Kronospan Sebeș), pentru construcția fabricii de formaldehidă. Se pare că procurorii suspectează că o parte dintre documentele necesare construcției au fost obținute pe baza unor acte expirate sau anulate de insntanță. Cazul implică mai multe autorități publice locale, care ar fi trecut cu vederea aceste aspecte. Este vorba despre Primăria Sebeș, Agenția Regională de Mediu de la Sibiu și despre Inspectoratul de Stat în Construcții Centru Brașov.

Potrivit informațiilor noastre, ar fi vorba despre certificatul de urbanism care ar fi fost expirat de câteva zile, la data la care a fost analizat de reprezentanții primăriei. La data înregistrării cererii pentru eliberarea autorizației de construire, vineri, 26.10.2012, certificatul de urbanism nr. 364/28/10.2009 era în valabilitate prelungită până duminică 28.10.2012. Primăria Sebeș a verificat conținutul documentației după 3 zile, respectiv în ziua de miercuri 31.10.2012, iar la acea dată certificatul respectiv nu mai era valabil (de duminică 28.10.2012).

Primăria s-a făcut că nu vede că certificatul de urbanism nu mai valabil și nu a luat măsuri pentru emiterea unui nou certificat de urbanism, așa cum prevede legea. După verificarea conținutului deocumentației depuse pentru eliberarea autorizației, Primăria Sebeș a solicitat firmei Kronochem SRL completarea documentației aferente certificatului expirat. N-a emis un nou certificat.

Potrivit unei plângeri depuse de un cetățean din Sebeș la Parchetul local și transmise apoi spre DNA,  din motivul amintit mai sus, toate avizele obținute ulterior sunt lovite de nulitate.

Instituțiile, în slujba Kronochem? 

Povestea duce și spre Inspectoratul de Stat în Construcții Centru Brașov care nu a verificat dacă primăria a îndeplinit obligațiile legale. Documentele duc cu gândul la faptul că eliberarea autorizației s-a făcut în lipsa unui certificat de urbanism valabil și în temeiul mai multor avize lovite de nulitate, datorită emiterii acestora în baza certificatului de urbanism expirat.

O a treia instituție care a ajutat compania este Agenția Regională pentru Protecția Mediului Sibiu care a emis avizul cu toate că în Certificatul de Urbanism s-a solicitat emiterea acestui document de către APM Alba. Legea 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții obligă titularii certificatelor de urbanism să prezinte avizele numai de la autoritățile compentente nominalizate în certificat, nicidecum de alte autorități, chiar și dacă acestea sunt ierarhic superioare celor nominalizate.

În acest sens, întrebarea este în ce măsură s-a produs o ilegalitate dacă avizul de la Agenția Regională de la Sibiu l-a înlocuit pe cel local, de la AMP Alba?

Aviz de mediu emis cu șase luni înainte de Certificatul de Urbanism

O altă neconcordanță: deși Planul Urbanistic de Detaliu (PUD) este un document care se obține după certificatul de urbanism, potrivit raportului de impact asupra mediului realizate de SC Econ Ecorisc SRL, avizul de mediu aferent PUD-ului a fost emis cu șase luni înaintea emiterii certificatului de urbanism. Mai clar, Kronochem nu a întocmit PUD-ul în baza certificatului de urbanism ci în baza altor documente, ceea ce ridică o altă întrebare cu privire la valabilitatea sau mai bine zis nulitatea lui.

Anularea în instanță a avizului de mediu, ignorată de autorități

1Avizul de Mediu Nr. SB 08/23.04.2009 a fost anulat în luna aprilie a anului 2010 de către Tribunalul Cluj, ceea ce ar fi trebuit să anuleze toate actele aprobate sau emise în baza acestui aviz: PUD, raportul privind impactul asupra mediului, acordul de mediu și autorizația de construire emisă de Primăria Sebeș. Atât Agenția Regională pentru Protecția Mediului Sibiu cât și Kronochem SRL au fost părți în acest proces și știau de anularea în instanță a documentului. Cu toatea acestea au decis să ignore acest aspect.

Primăria a eliberat autorizația de construțcie Nr50/2013 în baza unui PUD și al unui acord de mediu ilegale, dacă ținem cont de faptul că aceste documente au la bază un act anulat definitiv de Tribunalul Cluj.

În prezent, întreaga poveste este în atenția DNA după ce un cetățean din Sebeș a depus o plângere pe numele fostului primar al municipiului, Alexandru Dăncilă. Inițial, acesta a depus plânterea Penală la parchetul de pe lângă Judecătoria Sebeș care a trimis-o la DNA.

Vezi și:

Dosar la DNA pentru construcția noii fabrici de formaldehidă a Kronospan. Plângerea penală îl vizează pe fostul primar din Sebeș, Alexandru Dăncilă



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.


Publicitate

EVENIMENT

Angajări la ISU Alba: Concursuri pentru ocuparea de posturi vacante, prin încadrare directă. Condiții pentru candidați

Publicat

Inspectoratul pentru Situații de Urgență (ISU) Alba a scos la concurs mai multe posturi vacante, prin încadrare directă. 

La nivel național, pentru acoperirea deficitului de personal necesar gestionării eficiente a misiunilor specifice armei, în perioada următoare, Inspectoratul General pentru Situații de Urgență scoate la concurs peste 1.500 de posturi vacante, existente la nivel național.

Din totalul acestora, 1.000 sunt pentru încadrarea subofițerilor conducători auto lângă structurile de intervenție și 577 pentru ofițeri și subofițeri din structurile suport, pentru domeniile prevenire, resurse umane, achiziții, logistică, relații publice, financiar, comunicații și IT, pregătire pentru intervenție, secratariat și centrul operațional.

Anunțurile de concurs vor fi afișate pe site-ul Inspectoratului General pentru Situații de Urgență și pe website-urile inspectoratelor județele pentru situații de urgență/al municipiului București-Ilfov.

Posturi vacante la ISU Alba, prin încadrare directă:

– Ofițer specialist II în cadrul Structurii de securitate – Componenta de Securitate pentru Tehnologia Informației și Comunicațiilor

Definirea sumară a atribuțiilor postului:

  • îndeplinește măsurile de protecție fizică, prin măsuri procedurale, protecție personal pe linie de INFOSEC;
  • îndrumă activitatea privind desfășurarea contractelor clasificate pe linie de INFOSEC;
  • coordonează activitatea de protecție a informațiilor clasificate în sistemele informatice și de comunicații, la nivelul unității;
  • consiliază șeful Structurii de securitate în legătură cu aspectele privind securitatea informațiilor din SIC;
  • organizează, coordonează, execută, îndrumă și controlează activitatea de protecție a informațiilor clasificate în cadrul unității;
  • asigură executarea controalelor tematice și determinate de situații de urgență;
  • asigură efectuarea cercetărilor în situația compromiterii informațiilor clasificate sau a încălcării reglementărilor de securitate.

Condiţii specifice prevăzute în fişa postului:

1. Categoria de personal care poate ocupa postul: Ofițer;

2. Gradul militar minim necesar ocupantului postului: Sublocotenent;

3. Pregătirea necesară ocupantului postului:

  • 3.1 Pregătire de bază: – studii superioare de lungă durată sau studii universitatr de licență (S) absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în următoarele domenii de licență și specializări: matematică – specializarea matematică informatică; informatică – specializarea informatică; fizică – specializarea fizică informatică; chimie – specializarea chimie informatică; inginerie electrică – specializarea inginerie electrică și calculatoare, inginerie aplicată în inginerie electrică; inginerie electronică, telecomunicații și tehnologii informaționale (întreg domeniul); calculatoare și tehnologia informației (întreg domeniul); ingineria sistemelor (întreg domeniul); științe inginerești aplicate – specializările informatică industrială, matematică și informatică aplicată în inginerie; ingineria materialelor – specializarea informatică aplicată în ingineria materialelor; științe militare, informații și ordine publică – specializările managementul organizației, managementul sistemelor de comunicații militare; cibernetică, statistică și informatică economică –specializările cibernetică economică, informatică economică; contabilitate – specializarea contabilitate și informatică de gestiune; științe administrative – specializarea administrație publică (cu brevet de ofițer în arma/ serviciul comunicații și informatică specialitate militară transmisiuni).
  • 3.2 Pregătire de specialitate: -;

– Ofițer specialist II în cadrul Inspecției de Prevenire – Compartimentul Control și Activități Preventive

Definirea sumară a atribuțiilor postului:

  • desfășoară activități de informare preventivă pentru cunoașterea de către cetățeni a tipurilor de risc specifice zonei de competență, a măsurilor de prevenire, precum și a conduitei de urmat pe timpul situațiilor de urgență;
  • conlucrează cu autoritățile administrației publice locale, precum și cu alte instituții în elaborarea reglementărilor specifice situațiilor de urgență;
  • întocmește și actualizează evidențele nominale și statistice repartizate, desfășoară activități de prevenire a situațiilor de urgență la instituții publice, localități, construcții/amenajări cu aglomerări de persoane și operatori economici din zona de competență a inspectoratului județean;

Condiţii specifice prevăzute în fişa postului:

1. Categoria de personal care poate ocupa postul: ofițer;

2. Gradul militar minim necesar ocupantului postului: sublocotenent;

3. Pregătirea necesară ocupantului postului:

  • 3.1 Pregătire de bază:
    • studii universitare (militare sau civile) cu diplomă de licenţă, într-unul dintre domeniile de licenţă – matematică; informatică; fizică; chimie; inginerie chimică; geografie; geologie; ştiinţa mediului; inginerie civilă; ingineria instalaţiilor; inginerie electrică; inginerie energetică; inginerie electronică, telecomunicaţii şi tehnologii informaţionale; inginerie geologică; inginerie geodezică; mine, petrol şi gaze; inginerie aerospaţială; ingineria autovehiculelor; ingineria transporturilor; inginerie forestieră; silvicultură; ingineria produselor alimentare; calculatoare şi tehnologia informaţiei; ingineria sistemelor; inginerie mecanică; inginerie industrială; ştiinţe inginereşti aplicate; mecatronică şi robotică; ingineria materialelor; ingineria mediului; inginerie şi management; inginerie genistică; inginerie de armament, rachete şi muniţii; drept; ştiinţe administrative; ştiinţe ale comunicării; ştiinţe militare, informaţii şi ordine publica; economie; finanţe; management; arhitectură.
  • 3.2 Pregătire de specialitate: nu este cazul

– Ofițer specialist I în cadrul Serviciului Logistic – Compartimentul Patrimoniu Imobiliar

Definirea sumară a atribuțiilor postului:

  • Urmărește și controlează activitatea subunităților din cadrul inspectoratului județean pe linia administrării patrimoniului imobiliar;
  • Monitorizează stadiul derulării obiectivelor de investiții, intervenții și reparații curente;
  • Organizează evidența de cadastru a construcțiilor și terenurilor ce se află în administrarea / folosința unității.

Condiţii specifice prevăzute în fişa postului:

1. Categoria de personal care poate ocupa postul: Ofițer;

2. Gradul militar minim necesar ocupantului postului: Sublocotenent;

3. Pregătirea necesară ocupantului postului:

  • 3.1 Pregătire de bază: – studii universitare (militare sau civile) cu diplomă de licență în unul dintre domeniile fundamentale: „Matematică și științe ale naturii”, „Științe inginerești”, „Științe sociale”, ori în unul din următoarele domenii de licență: „arhitectură”, „urbanism”.
  • 3.2 Pregătire de specialitate: -;

– Subofițer tehnic principal în cadrul Compartimentului Financiar

Definirea sumară a atribuțiilor postului:

  • Ține evidența cantitativ-valorică la gestiunile: echipament, rechizite, veselă, bibliotecă, agch, literatură militară. Înlocuiește subofițerul tehnic principal și subofițerul casier.

Condiţii specifice prevăzute în fişa postului:

1. Categoria de personal care poate ocupa postul: subofițer;

2. Gradul militar minim necesar ocupantului postului: sergent major;

3. Pregătirea necesară ocupantului postului:

  • 3.1 Pregătire de bază: Școală militară sau liceu cu diplomă de bacalaureat;
  • 3.2 Pregătire de specialitate: -;

– Subofițer tehnic principal în cadrul Serviciului Resurse Umane – Compartimentul Prevenirea Riscurilor Profesionale și Protecția Lucrătorilor

Definirea sumară a atribuțiilor postului:

  • Se ocupă de activitățile de protecție și de activitățile de prevenire a riscurilor profesionale din unitate.

Condiţii specifice prevăzute în fişa postului:

1. Categoria de personal care poate ocupa postul: subofițer;

2. Gradul militar minim necesar ocupantului postului: sergent major;

3. Pregătirea necesară ocupantului postului:

  • 3.1 Pregătire de bază: studii în învățământul liceal, filiera teoretică în profil real sau filiera tehnologică în profil tehnic, absolvent cu diplomă de bacalaureat;
  • 3.2 Pregătire de specialitate: curs în domeniul securității și sănătății în muncă, cu o durată de cel puțin 80 de ore;

– Subofițer administrativ principal în cadrul Stației de Pompieri Câmpeni

Definirea sumară a atribuțiilor postului:

  • Post de execuție privind întreținerea și exploatarea mijloacelor din dotare și activitatea administrativ gospodărească a subunității. Răspunde de îndeplinirea sarcinilor specifice postului, dispozițiile și ordinele date, participă la intervenții în situații de urgență.

Condiţii specifice prevăzute în fişa postului:

1. Categoria de personal care poate ocupa postul: subofițer;

2. Gradul militar minim necesar ocupantului postului: sergent major;

3. Pregătirea necesară ocupantului postului:

  • 3.1 Pregătire de bază: Liceu cu diplomă de bacalaureat sau școală militară;
  • 3.2 Pregătire de specialitate: -;

– Subofițer administrativ principal – Serviciul Logistic – Patrimoniu Imobiliar

Definirea sumară a atribuțiilor postului:

  • Primește, păstrează și eliberează bunuri aflate în administrarea, folosința sau deținerea ISU. Este gestionarul depozitelor: Cazarmare, Stoc mobilizare.

Condiţii specifice prevăzute în fişa postului:

1. Categoria de personal care poate ocupa postul: Subofițer;

2. Gradul militar minim necesar ocupantului postului: Sergent major;

3. Pregătirea necesară ocupantului postului:

  • 3.1 Pregătire de bază: Absolvent de liceu cu diplomă de bacalaureat sau absolvent al școlilor militare.
  • 3.2 Pregătire de specialitate: nu este cazul;

– Subofițer secretariat principal – Compartimentul Secretariat, Documente Clasificate și Arhivă

Definirea sumară a atribuțiilor postului:

  • desfășoară activități specifice de secretariat și protecția informațiilor clasificate, conform reglementărilor în vigoare.

Condiţii specifice prevăzute în fişa postului:

1. Categoria de personal care poate ocupa postul: Subofițer;

2. Gradul militar minim necesar ocupantului postului: Sergent major;

3. Pregătirea necesară ocupantului postului:

  • 3.1 Pregătire de bază: Absolvent de liceu cu diplomă de bacalaureat.
  • 3.2 Pregătire de specialitate: nu este cazul;

– Subofițer administrativ principal – Serviciul Logistic – Tehnic

Definirea sumară a atribuțiilor postului:

  • Primește, păstrează și eliberează bunuri aflate în administrarea, folosința sau deținerea ISU. Este gestionarul depozitelor: Auto, C.L., BVCA, PSI, Scule și utilaje, AGCh.

Condiţii specifice prevăzute în fişa postului:

1. Categoria de personal care poate ocupa postul: Subofițer;

2. Gradul militar minim necesar ocupantului postului: Sergent major;

3. Pregătirea necesară ocupantului postului:

  • 3.1 Pregătire de bază: Absolvent de liceu cu diplomă de bacalaureat sau absolvent al școlilor militare.
  • 3.2 Pregătire de specialitate: -;

– Subofițer operativ principal din cadrul Centrului Operațional – Analiză, evaluare și coordonare intervenție

Definirea sumară a atribuțiilor postului:

  • Post de execuție privind centralizarea, prelucrarea, analiza și interpretarea datelor și informațiilor despre tipurile de risc, situații de urgență produse și evoluția acestora. Elaborează documente operative pe linie de intervenție în situații de urgență, participă la elaborarea și întocmește studii, prognoze și analize privind situațiile de urgență. Desfășoară activități pentru monitorizarea și gestionarea situațiilor de urgență. Participă la acțiuni de intervenție. Desfășoară activități de organizare, coordonare și executarea măsurilor și acțiunilor în vederea îndeplinirii sarcinilor și misiunilor. Verifică documentații pentru avizarea planurilor de intervenție.

Condiţii specifice prevăzute în fişa postului:

1. Categoria de personal care poate ocupa postul: Subofițer;

2. Gradul militar minim necesar ocupantului postului: Sergent major;

3. Pregătirea necesară ocupantului postului:

  • 3.1 Pregătire de bază: Absolvent al școlii militare de subofițeri și maiștri militari sau absolvent de liceu cu diplomă de bacalaureat.
  • 3.2 Pregătire de specialitate: – ;

– Subofițer tehnic principal din cadrul Serviciului Logistic – Patrimoniu Imobiliar

Definirea sumară a atribuțiilor postului:

  • Participă la desfășurarea activităților pe linia patrimoniului imobiliar, actualizează evidențele tehnic-operative, întocmește documentele specifice compartimentului și urmărește modul de executare al lucrărilor de întreținere și reparații.

Condiţii specifice prevăzute în fişa postului:

1. Categoria de personal care poate ocupa postul: Subofițer;

2. Gradul militar minim necesar ocupantului postului: Sergent major;

3. Pregătirea necesară ocupantului postului:

  • 3.1 Pregătire de bază: Absolvent de liceu cu diplomă de bacalaureat sau absolvent al școlilor militare.
  • 3.2 Pregătire de specialitate: nu este cazul;

– Subofițer tehnic principal în cadrul Serviciului Resurse Umane – Încadrare-gestiune personal

Definirea sumară a atribuțiilor postului:

  • asigură îndeplinirea tuturor activităților pe linie de încadrare-gestiune personal.

Condiţii specifice prevăzute în fişa postului:

1. Categoria de personal care poate ocupa postul: subofițer;

2. Gradul militar minim necesar ocupantului postului: sergent major;

3. Pregătirea necesară ocupantului postului:

  • 3.1 Pregătire de bază: absolvent al studiilor liceale, cu diplomă de bacalaureat;
  • 3.2 Pregătire de specialitate: nu este cazul;

Mai multe informații despre concursuri, AICI

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate

BLAJ

Tânăr din Bucerdea Grânoasă, reținut de Poliție pentru violență, distrugere, violare de domiciliu și amenințare. Ce a făcut

Publicat

Un tânăr din comuna Bucerdea Grânoasă a fost reținut după ce a intrat în curtea unei rude, un bărbat din localitate, pe care l-ar fi agresat și amenințat.

Potrivit IPJ Alba, duminică, 26 iunie, polițiștii Secției 5 Politie Rurală Blaj au luat măsura reținerii, pentru 24 de ore, față de un tânăr de 24 ani, din comuna Bucerdea Grânoasă, care este cercetat pentru violență în familie, distrugere, violare de domiciliu și amenințare.

Duminică, în jurul orei 22.30, în urma unui conflict spontan avut cu o rudă (un bărbat de 58 de ani, din comuna Bucerdea Grânoasă), ar fi pătruns, fără drept, în curtea acestuia și l-ar fi agresat și amenințat.

Persoana reținută va fi prezentată în fața magistraților din cadrul Parchetului de pe lângă Judecătoria Blaj, pentru dispunerea măsurilor legale.

Potrivit unor surse, bărbatul de 58 de ani ar fi unchiul tânărului care l-a agresat.

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Zeci de bicicliști amendați de Poliția Alba. Nici cei care circulă pe trotinete electrice nu au scăpat de sancțiuni

Publicat

Zeci de bicicliști care nu au respectat regulile rutiere au fost amendați de polițiștii rutieri din Alba. Aceștia au sancționat și persoane care circulau pe trotinete electrice.

Potrivit IPJ Alba, în perioada 23 – 24 iunie, Serviciul Rutier din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Alba a organizat, pe raza județului Alba, o acțiune care a avut ca scop prevenirea evenimentelor rutiere în care sunt implicați bicicliștii și persoanele care circulă cu trotinetele electrice.

În urma acțiunii au fost depistați și sancționați 42 de bicicliști care au încălcat regulile de circulație pe drumurile publică și 4 conducători de trotinete electrice.

Alți 339 de participanți la traficul rutier au fost sancționați de polițiști, în această perioadă.

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Anunț demarare proiect Birotica SRL: „Granturi pentru capital de lucru AGRI-FOOD”

Publicat

BIROTICA SRL anunță lansarea proiectul cu titlul ”Grant pentru capital de lucru AGRI-FOOD” proiect nr. RUE 948 înscris în cadrul Măsurii ”Granturi pentru capital de lucru AGRI-FOOD”, instituită prin OUG nr. 61/06.05.2022 privind unele masuri pentru acordarea de microgranturi si granturi pentru capital de lucru entităților din domeniul agroalimentar cu finanțare din fonduri externe nerambursabile, aferente Programului Operațional Competitivitate 2014-2020, în contextul crizei provocate de COVID -19 și ale Ordinului nr. 963 din 24 mai 2022 de aprobare a procedurii de implementare a măsurii „Granturi pentru capital de lucru acordate entităților din domeniul agroalimentar”.

Proiectul se derulează pe o perioada de maxim 12 luni, începând cu data semnării contractului de finanțare cu Ministerul Antreprenoriatului și Turismului  (MAT) prin Agenția pentru IMM, Atragere de Investiții și promovarea Exportului TG. MUREȘ (AIMMAIPE), respectiv 20.06.2022.

Obiectivul proiectului îl reprezintă sprijinirea beneficiarului BIROTICA SRL în combaterea efectelor negative ale crizei provocate de Covid 19 asupra activității societății prin intermediul ajutorului de stat acordat.

Proiectul are printre principalele rezultate – menținerea activității pe o perioada de minim 6 luni precum și menținerea sau suplimentarea numărului locurilor de munca față de data depunerii cererii de finanțare, pe o perioadă de minimum 6 luni de la data acordării ajutorului de stat

Valoarea proiectului este de 166.272,06 lei  (valoarea totala) din care : 144.584,40 lei grant si 21.687,66  lei co-finanțare.

Proiect cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operațional Competitivitate 2014-2020.

Date de contact:

BIROTICA SRL

Sediu social: Municipiul Alba Iulia – str. Tulnicului nr. 6 Bl. B2A ap. 5 – județul Alba

Punct de lucru: Municipiul Alba Iulia – str. Livezii nr. 35K – județul Alba

e-mail: office@ambalajecartonate.ro – web: www.ambalajecartonate.ro

Persoana de contact: Urban Alexandru

Telefon:  0745.056.438

BIROTICA SRL este Unitate Protejata – Autorizatia nr. 159/24.05.2021 – emisa in baza Ordinul MMPS – ANDPDCA nr. 977/24.05.2021.

În 2019, societatea BIROTICA SRL, a fost certificată FSC®-CoC – certificarea trasabilităţii produselor de origine forestieră şi a proiectelor legate de folosirea acestora, cod de licență FSC-C149108.

Vezi AICI comunicatul (în format .PDF)

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Statistici T5

Parteneri Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax