Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

Programul Național de Cadastru și Carte Funciară în judeţul Alba. Detalii pentru proprietari de terenuri agricole din zonele Alba Iulia, Zlatna, Săliştea şi Blandiana

Publicat

AfisAB24Accelerarea înregistrării imobilelor în sistemul integrat de cadastru şi carte funciară, prin proceduri simplificate de înregistrare sistematică, precum şi creşterea numărului imobilelor înregistrate în sistemul integrat de cadastru şi carte funciară constituie obiective asumate de statul român, în considerarea principiului constituţional de a garanta proprietatea.

Finanțarea lucrărilor de înregistrare sistematică este asigurată de bugetul Agenției Naționale de Cadastru și Publicitate Imobiliară (ANCPI), prin bugetul OCPI, în baza OUG nr.35/2016 care facilitează înscrierea cu prioritate  a terenurilor agricole în Sistemul Integrat de Cadastru și Carte Funciară.

Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară Alba a încheiat contracte de finanțare cu 66 unități administrativ-teritoriale (UAT) pentru realizarea lucrărilor de cadastru general în cadrul Programului Național de Cadastru și Carte Funciară 2015 – 2023 (PNCCF).

Astfel, în cadrul acestui proiect, lucrările de înregistare sistematică vor fi duse la îndeplinire de către Maxim Emanuel, inginer geodez – Birou Cadastru Maxim, în urma câștigării licitației pe SEAP și încheierii contractelor de prestări servicii.

Zonele de lucru sunt definite după cum urmează:

În mediul urban:

– pe raza municipiului Alba Iulia – tarlalele: „Lunca, Tabla lui Baba, Canabei, Tabla lui Canabei, Zăvoi, Fizes”,

– pe raza orașului Zlatna (sat. Feneș, Galați, Valea Mică și Pătrângeni) – tarlalele: „Ses, Ampoi, Pârâul Mare, Sub Biserică, La Ampoi, Prund, Lunca”,

În mediu rural:

– pe raza Comunei Săliștea (sat. Săliștea și Tartaria) – tarlalele: „Rit, Muncei, Butuci, Coasta Itului, Ogor, Baiesu, Pe Vale”

– pe raza Comunei Blandiana în tarlaua „Lunca”.

Pentru informații privind desfășurarea activităților în cadrul proiectului vă puteți adresa prestatorului pe adresa de email cadastrumaxim@yahoo.com, telefonic la numărul 0766.216570, puteți vizita site-ul prestatorului – cadastrumaxim.ro sau puteți accesa siteurile oficiale ale primăriilor.

De asemenea, persoanele care dețin proprietăți în zonele mai sus menționate sunt rugate ca până în data de 19 septembrie să se prezinte cu actele deținute asupra imobilelor la punctele de informare din cadrul primăriilor conform programului alocat pentru proiectul în cauză (de luni până vineri între orele 9:00 – 12:00) sau la sediul Biroului de Cadastru Maxim (de marți până joi între orele 9:00 – 13:00). În baza actelor deținute se vor actualiza datele privin actualii proprietari sau posesori ai imobilelor.

Pe parcursul derulării proiectului, informațiile relevante vor fi afișate și în punctele de informare aferente fiecărei unități administrative.

Avand în vedere timpul extrem de scurt alocat pentru proiectul în cauză, cetățenii sunt rugați ca înainte de a utiliza punctele de informare să studieze legislația și materialele informative puse la dispoziție în mod gratuit pe www.ancpi.ro/pnccf.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax