Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

Angajări la STAT. POSTURILE vacante în instituții publice din județul Alba, în luna martie. Condiții și calendar


Publicat

birou

În această perioadă, în județul Alba sunt vacante mai multe posturi în instituții publice. Candidații interesați de ocuparea acestora trebuie să îndeplinească unele condiții, privind studiile, vechimea de muncă și alte cerințe.

Vezi și SRI face angajări. Locuri de muncă la Serviciul Român de Informații

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant, candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;

b) cunoaște limba română, scris și vorbit;

c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;

d) are capacitate deplină de exercițiu;

e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;

f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;

g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

POSTURI VACANTE:

ALBA IULIA

Primăria Municipiului Alba Iulia

– muncitor necalificat (3 posturi) – Serviciul public „Administrarea patrimoniului local”, Serviciul administrare piețe, târguri și gestionarea câinilor fără stăpân

Condiții: studii generale; vechime în specialitate necesară: -.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 10 martie 2021, ora 15:00

Concurs: 16 martie 2021, ora 11:00: proba practică; data și ora interviului se vor comunica ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia din Calea Moţilor nr. 5A, et. 2, telefon 0258/819.462.

Liceul de Arte „Regina Maria” Alba Iulia

bibliotecar – Compartiment Didactic Auxiliar

Condiții: studii superioare; vechimea în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – nu necesită (candidatul trebuie să prezinte certificat de atestare a competențelor profesionale – profesor documentarist și/sau biblioteconomie); cunoștințe avansate de operare pe PC (Excel, Word etc.); asumarea responsabilității și echilibrul emoțional.

Concurs: 12 martie 2021, ora 10.00 proba scrisă; 15 martie 2021, ora 10.00 proba interviu.

muncitor calificat – Compartiment Nedidactic

Condiții: studii medii, vechimea în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – nu necesită.

Concurs: 12 martie 2021, ora 10.00 proba scrisă, 15 martie 2021, ora 10.00 proba interviu.

Relaţii suplimentare, la sediul Liceului de Arte „Regina Maria” din Alba Iulia, judeţul Alba, Strada Călăraşilor nr. 2, telefon: 0258/812.473.

Colegiul Tehnic „Apulum” Alba Iulia

– îngrijitor clădiri

Condiții: studii medii (cel puțin 10 clase sau școală profesională), vechime în muncă de cel puțin 1 an.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 3 martie 2021, ora 12.00

Concurs: 11 martie 2021, ora 14.00. proba practică; 15 martie 2021, ora 12.00. proba interviu.

Relații suplimentare, Colegiul Tehnic „Apulum”, cu sediul în Alba Iulia, str. Gheorghe Pop de Băsești numărul 2, județul Alba, telefon 0258/834.102.

AIUD

Primăria Municipiului Aiud

Serviciul Public de Interes Local Administrația Patrimoniului Local Aiud – Biroul Seră, Zone verzi

– muncitor calificat, treapta profesională II – 2 posturi

Condiții: studii medii/școală profesională/studii generale; vechime în muncă – minimum 6 ani;

– muncitor calificat, treapta profesională III – 2 posturi

Condiții: studii medii/școală profesională/studii generale; vechime în muncă – minimum 3 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 5 martie 2021, ora 15:00

Concurs: 16 martie 2021, ora 10.00, proba practică; 19 martie 2021, ora 10.00, interviul.

îngrijitor – Direcția Tehnică, Compartimentul Patrimoniu, Transport, Administrativ

Condiții: studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat

Data limită pentru depunerea dosarelor: 10 martie 2021, ora 16.00

Concurs: 24 martie 2021, ora 10.00: proba practică; 29 martie 2021: proba interviu – sala Ion I. C. Brătianu

Relații suplimentare, la sediul Serviciului Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud, din str.Tribun Tudoran nr.9, județul Alba, telefon 0258/861.593 interior 13.

BLAJ

Liceul Teologic Greco-Catolic „Sfântul Vasile cel Mare” Blaj

– îngrijitor

Condiții: studii generale, minimum 8 clase; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – minimum 1 an.

Concurs: 15 martie 2021, ora 10.00 – proba scrisă; 15 martie 2021, ora 13.00 – proba practică;

Relaţii suplimentare, la sediul Liceului Teologic Greco-Catolic „Sfântul Vasile cel Mare” din localitatea Blaj, str. Piaţa 1848 nr. 3, judeţul Alba, telefon 0258/711.904, 0740.161.118.

Primăria Municipiului Blaj

– muncitor necalificat (pentru salubrizare căi publice) –  Serviciul Public de Gospodărie Comunală

Condiții: studii gimnaziale; fără vechime.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 5 martie 2021, ora 14.00

Concurs: 15 martie 2021, ora 11.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la Primăria Municipiului Blaj – Serviciul Public de Gospodărie Comunală, str. dr. Vasile Suciu nr. 4, telefon 0752/242.313.

Colegiul Naţional „Inochentie Micu Clain” Blaj

– îngrijitor

Condiții: studii gimnaziale; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – 3 ani.

Concurs: 19 martie 2021, ora 10.00: proba practică; 22 martie 2021, ora 10.00: proba interviu.

Relații suplimentare, la sediul Colegiului Naţional „Inochentie Micu Clain” din Blaj din strada Simion Bărnuţiu nr. 2, judeţul Alba, telefon 0258/711.208.

CUGIR

Primăria Orașului Cugir

– șef birou

Condiții: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științe economice; vechime minimă 5 ani în specialitatea studiilor, din care minimum 3 ani într-o instituție publică într-un departament financiar – contabil și de preferință minimum 2 ani într-o funcție de conducere financiar – contabilă sau de gestionare a fondurilor publice ori a fondurilor externe nerambursabile, competențe manageriale privind gestionarea patrimoniului și/sau a fondurilor publice; capacitatea de a organiza și dc a lucra în echipă, capacitate dc analiză și sinteză, asumarea responsabilităților; cunoștințe operare PC – Windows. Microsoft Office, utilizarea programelor de contabilitate.

inspector de specialitate, gradul I (achiziții publice)

Condiții: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științe economice și juridice; vechime – minimum 3 ani în specialitatea studiilor; cunoștințe operare PC – Windows, Microsoft Office.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 11 martie 2021, ora 16.00

Concurs: 12 martie 2021 – selecția dosarelor; 22 martie 2021, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Primăriei Orașului Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.

Şcoala Gimnazială „Iosif Pervain” Cugir

– administrator patrimoniu (0,5 normă)

Condiții: studii superioare: tehnic, economic; vechime în specialitate studiilor necesare ocupării postului – 3 ani,

Termen limită de depunere a dosarelor: 1 martie 2021, ora 13.00

Concurs: 10 martie 2021, ora 10.00 – proba scrisă; 11 martie 2021, ora 10.00 – proba practică; 12 martie 2021, ora 10.00 – probă interviu.

Relații suplimentare, la sediul Şcolii Gimnaziale „Iosif Pervain” din Cugir, Str. 21 Decembrie 1989 nr. 157, judeţul Alba, telefon 0258/752.287.

SEBEȘ

Liceul cu Program Sportiv „Florin Fleşeriu” Sebeş

– supraveghetor de noapte

Condiții: studii medii dovedite cu diplomă de bacalaureat; vechime -1 an.

Concurs: 16 martie 2021, ora 10:00: proba scrisă; 19 martie 2021, ora 10:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare, la Liceul cu Program Sportiv „Florin Fleșeriu”, cu sediul în Sebeș, str. Lucian Blaga nr. 76, județul Alba, tel. 0258.731.220, ls.sebes@isjalba.ro.

Liceul Tehnologic Sebeş

– îngrijitor

Condiții: minimum studii gimnaziale; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – nu necesită.

Concurs: 18 martie 2021, ora 09:00: proba scrisă; 22 martie 2021, ora 09:00: proba practică; 24 martie 2021, ora 09:00: proba interviu.

– muncitor necalificat

Condiții: minimum studii gimnaziale; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – nu necesită.

Concurs: 18 martie 2021, ora 11:00: proba scrisă; 24 martie 2021, ora 11:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare, la Liceul Tehnologic Sebeş, cu sediul în localitatea Sebeş, str. Dorin Pavel nr. 2, judeţul Alba, telefon 0258/731.010.

ZLATNA

Primăria Orașului Zlatna

– șef serviciu – Serviciul Public de Gospodărie Comunală

Condiții: studii superioare cu diplomă de licență; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – 3 ani.

Concurs: 17 martie 2021, ora 11:00: proba scrisă; 23 martie 2021, ora 11:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare, la sediul Primăriei Orașului Zlatna din Zlatna, Piața Unirii nr.1 A, Județul Alba, telefon 0258/856.337.

ALTE LOCALITĂȚI

Liceul Tehnologic Jidvei

– administrator de patrimoniu

Condiții: studii universitare; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – nu se solicită.

Concurs: 17 martie 2021, ora 10:00: proba scrisă; 19 martie 2021, ora 09:00: proba practică; 19 martie 2021, ora 13:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare, la sediul Liceului Tehnologic Jidvei, str. Perilor nr. 19, Judeţul Alba, telefon: 0258/881.124.

Primăria Comunei Săsciori

– muncitor calificat II –  Compartiment Deservire

Condiții: studii medii; vechime în muncă 3 ani; carnet de conducere categoriile: B, C, E; copiile diplomelor de studii sau alte acte care atestă efectuarea unor specializări (zugrav, zidar, sudor – constituie avantaj).

Concurs: 25 martie 2021, ora 10.00: proba practică; data și ora interviului se vor comunica ulterior.

Relații suplimentare, Primăria Comunei Săsciori, Judeţul Alba, comuna Săsciori nr.363, judeţul Alba, telefon 0258/741.755, 0258/741.110.



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

Amenzi majorate pentru depăşirea tonajului pe drumurile din țară și aruncarea deșeurilor pe marginea șoselelor. PROIECT

Publicat

Mai mulți parlamentari propun majorarea amenzilor în cazul în care vehiculele depășesc masa totală autorizată. De asemenea, aceștia vor să fie aplicate amenzi de până la 30.000 de lei pentru cei care aruncă deșeuri în zona de siguranță a drumurilor. 

În acest sens, la Senat a fost înregistrată în data de 14 aprilie o propunere legislativă pentru modificarea Ordonanţei Guvernului nr.43/1997 privind regimul drumurilor. Inițiatorii proiectului sunt mai mulți parlamentari de la PNL.

Aceștia propun majorarea cuantumului limitelor amenzilor pentru depășirea masei totale maxime admise, respectiv pentru contravenții grave și foarte grave.

„Prin această propunere de modificare a actului normativ dorim să prevenim degradarea materialului rulant, parte componentă a drumurilor județene.

În momentul de față cântărirea autovehiculelor se efectuează cu sisteme mobile de cântărire aflate în dotarea unităților administrațiilor teritoriale. Pe lângă aceste sisteme de cântărire mobile aflate în dotarea echipelor de control, propunem și implementarea în puncte fixe a unor sisteme dinamice de cântărire care să fie încastrate în suprafețele de rulare ale drumurilor județene, permițând astfel o cântărire automată și fluentă a tututor mijloacelor de transport marfă ce depășesc 8 tone pe axă”, explică parlamentarii, în expunerea de motive.

Astfel, pentru depășirea masei totale admise sau depășirea masei totale autorizate prin AST, se modifică limitele amenzilor după cum urmează:

Contravenții minore:

  • până la 5%, inclusiv – de la 1.500 lei la 1.800 lei, dacă depășirea se constată din documentele de transport

La constatarea masei totale prin cântărire nu se aplică tarife suplimentare, nu se eliberează AST și nu se aplică sancțiuni contravenționale dacă masa totală maximă admisă sau masa totală autorizată prin AST este depășită cu cel mult 5%.

Contravenții grave:

  • cu mai mult de 5%, dar nu mai mult de 10% – de la 6.000 lei la 8.000 lei
  • cu mai mult de 10%, dar nu mai mult de 20% – de la 10.000 lei la 12.000 lei

Contravenții foarte grave:

  • cu mai mult de 20%, dar nu mai mult de 25% – de la 12.000 lei la 15.000 lei
  • cu mai mult de 25% – de la 15.000 lei la 20.000 lei

Potrivit proiectului, refuzul de a supune vehiculul verificării prin cântărire și/sau măsurare a dimensiunilor, refuzul de însoți vehiculul personalului cu atribuții de control în vederea cântăririi și/sau măsurării dimensiunilor transportului, precum și refuzul de a prezenta personalului cu atribuții de control documentele privind transportul, se va sancționa cu amendă de la 10.000 la 20.000, aplicată conducătorului auto.

De asemenea, aruncarea și depozitarea deșeurilor în zona de siguranță a drumurilor și podurilor și aruncarea și depozitarea deșeurilor în locurile de parcare, oprire și staționare, altele decât cele provenite din oprirea/staționarea participanților la trafic în locurile de parcare, oprire și staționare ar urma să fie sancționată cu amendă de la 10.000 de lei la 30.000 de lei, aplicată persoanei fizice sau juridice.

Citeste mai mult
Publicitate

BLAJ

Investiții în infrastructura rutieră, lângă Blaj: Strada Principală din Petrisat va fi reabilitată. Valoarea investiției

Publicat

Strada Principală din Petrisat – localitate componentă a municipiului Blaj, va fi reabilitată printr-o investiție de peste două milioane de lei. 

Primăria Blaj a lansat vineri, 16 aprilie, în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) o licitație pentru achiziția de lucrări de reabilitare strada Principală din localitatea Petrisat.

Valoarea totală estimată este de 2.030.151 de lei, fără TVA. 

Potrivit memoriului tehnic, strada Principală din localitatea Petrisat – municipiul Blaj a fost modernizată în urmă cu mai mulți ani, în mai multe etape, respectiv pe tronsoane. Lungimea străzii este de 1.585 metri cu lăţimea medie între fronturile construite de 12 metri.

Strada este împărțită în trei tronsoane, astfel:

  • tronsonul 1 are lungimea de 773 m cu lăţimea medie între fronturile construite de 12 m și lățimea părții carosabile de 6 m
  • tronsonul 2 are lungimea de 308 m cu lăţimea medie între fronturile construite de 14 m și lățimea părții carosabile de 4 m
  • tronsonul 3 are lungimea de 504 m cu lăţimea medie între fronturile construite de 12 m și lățimea părții carosabile de 5,5 m

Strada are trotuare modernizate cu îmbrăcăminte din beton, parțial pe toate cele trei tronsoane, dar degradate. Pentru scurgerea apelor pluviale este rigolă deschisă betonată, parțial degradată.

În prezent, accesele în curți sunt amenajate cu dale carosabile, dar degradate.

Proiectul prevede, printre altele, refacerea sistemului rutier, amenajarea rigolelor, refacerea trotuarelor, a acceselor la proprietăți, reparații la podețe și lucrări pentru siguranța circulației.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Polițiști REȚINUȚI la Pitești. Sunt acuzați de lovituri cauzatoare de moarte după ce un bărbat a murit în timp ce era imobilizat

Publicat

Doi poliţişti au fost reţinuţi, duminică, pentru intervenţia în cazul unui bărbat din Pitești care a decedat în timp ce era evacuat de poliţişti de pe o terasă din municipiu, unde avusese loc un incendiu, a anunţat prim-procurorul Parchetului de pe lângă Tribunalul Argeş.

„Prin ordonanţele procurorului din cadrul Parchetului de pe lângă Tribunalul Argeş, astăzi s-a dispus reţinerea pe o perioadă de 24 de ore a doi suspecţi, ambii agenţi de poliţie, sub aspectul săvârşirii infracţiunilor de purtare abuzivă şi loviri sau vătămări cauzatoare de moarte”, a spus prim-procurorul Marius Ştefan, citat de Agerpres.

El a precizat că, în urma necropsiei, s-a schimbat încadrarea juridică din ucidere din culpă în lovituri sau vătămări cauzatoare de moarte, pentru care legea prevede închisoarea de la 6 la 12 ani.

„La audieri, cei doi au încercat să ofere variante, ţine de exercitarea dreptului la apărare. Au fost analizate imaginile, declaraţiile martorilor şi raportul de necropsie în ceea ce priveşte natura şi modul de dispunere a leziunilor”, a mai spus prim procurorul.

Un bărbat de 63 de ani din Pitești a murit vineri, la scurt timp după ce a fost imobilizat de polițiști pe motiv că refuza să plece de la terasa unui restaurant cuprins de incendiu. În imaginile apărute în presa locală se poate vedea cum bărbatul a fost trântit de polițiști cu fața la pământ.

Bărbatul a avut o moarte violentă, în urma asfixiei mecanice, după comprimarea gâtului și toracelui, a declarat duminică dimineață, medicul șef legist din Argeș, Dan Manu.

Acesta a declarat că, în urma autopsiei efectuate sâmbătă dimineață, rezultatele preliminare arată că „că moartea a fost violentă, survenită în urma unui politraumatism, iar cauza imediată de deces a fost asfixia mecanică, prin comprimarea părților moi ale gâtului și ale toracelui”.

Medicul legist a precizat că bărbatul nu a murit de infarct și că acesta avea o alcoolemie de peste 2 la mie.

”Sunt mai multe traumatisme, şi cranio-cerebrale, evident care s-au putut produce prin cădere şi lovire (…) şi aceste leziuni traumatice, care au dus la asfixia mecanică, traumatismul cervical şi traumatismul toracic”, a explicat Dan Manu.

Medicul legist a spus că urmează să fie făcute și alte analize în acest caz: „Sunt prelevate probe biologice care merg la microscop, la laboratoarele noastre”.

Marius Ștefan, prim-procuror al Parchetului Argeș a spus, în aceeași conferință de presă, că au fost efectuate cercetări la fața locului și au fost audiate persoanele care erau acolo la momentul incidentului, inclusiv polițiștii.

„În acest moment, urmărirea penală se efectuează cu privire la faptă – pentru că am aşteptat şi concluziile preliminare ale raportului de necropsie, urmează să evaluăm şi probele administrate până în acest moment, inclusiv imaginile surprinse, în raport cu aceste leziuni, pentru a stabili o eventuală participaţie penală a persoanelor implicate”, a adăugat procurorul

ATENȚIE: Video cu un puternic impact emoțional

Incidentul a avut loc vineri, la un restaurant din Autogara Sud din Piteşti. Friteuza din restaurant a luat foc, iar în urma apelurilor la 112 acolo au fost trimise echipaje de la Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă, Serviciul de Ambulanţă şi Poliţie.

Pe imagini se poate vedea cum la un moment dat bărbatul, care nu voia să plece de la terasă, este împins de un polițist, care îl trântește la pământ, în timp ce un alt agent îl înjură. În imagini pot fi văzuți apoi mai mulți polițiști care încearcă să îl imobilizeze pe bărbatul care era căzut.

La scurt timp, bărbatului i s-a făcut rău, iar echipajul de pe ambulanță nu l-a putut salva, fiind declarat decesul.

sursa: agerpres.ro

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Coordonatorul AJVPS Alba: Apariția urșilor în zona așezărilor omenești nu este cauzată de defrișări, ci de lipsa hranei

Publicat

Coordonatorul tehnic al AJVPS Alba, Felix-Bogdan Dragomir, a explicat duminică de ce defrișările nu sunt principala cauză a faptului că urșii au ajuns tot mai des în zona așezărilor umane.

Potrivit acestuia, „migrația” animalelor din pădure spre zona localităților este cauzată de lipsa hranei, dar și de lipsa intervenției omului prin vânătoare, singura activitate care poate regla populația de urși înmulțită excesiv în ultimii ani. 

Vezi și FOTO: Un urs a făcut prăpăd într-o stână, la Noșlac. A omorât opt oi și patru miei. Alți patru urși, semnalați lângă Alba Iulia

„Tot discutăm despre problema urșilor din România și despre cauza care a dus la apariția acestora în zone în care până nu demult nici nu te gândeai să întâlnești acest animal. Toată lumea (în primul rând cei în necunoștiință de cauză) dau vina pe defrișări. TOTAL FALS.

Principala cauză care a făcut ca ursul să fie prezent în zone urbane nu este defrișarea, ci lipsa hranei, a liniștii și a intervenției omului prin vânătoare, această activitate fiind singura care poate regla populația de urși înmulțită excesiv în ultimii 5 ani.

Dacă omul nu mai poate interveni prin vânătoare și astfel să regleze populația de urși în schimb, dar despre asta nu vorbește nimeni, un factor principal care duce la răspândirea populației de urși, este faptul că aceasta este privată de hrana de zi cu zi, fructe de pădure și ciuperci care sunt culese fără nici o bază științifică și fără nici o regulă, de-a halma – valma tot sezonul. Iar acești culegători deranjează enorm habitatul ursului privând-ul de liniștea de care are nevoie.

Poate de aici ar trebui să începem cu managementul ursului în România. Reguli clare în ceea ce privește recoltarea fructelor de pădure și a ciupercilor, dar na, acestea ajung în supermarketurile din Europa, normal că nu trebuie să facem ceva în acest sens.

Nu vreau să îmi dați dreptate doar să observați. Câte dintre ONG-urile „iubitoare de natură” au sesizat că hoardele de culegători de fructe de pădure și de ciuperci fac ravagii în habitatul ursului, câte ONG-uri „iubitoare de natură” au sesizat ce și câta mizerie rămâne în munte după aceste tabere de culegători de fructe de pădure și de ciuperci și cât deranj fac aceștia prin activitatea lor”, a scris Felix Bogdan Dragomir, pe pagina de Facebook.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate