Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

(P) Primii 20 de ani de Ambient, o istorie construită pe încredere. Vezi cum a evoluat compania în cele două decenii de activitate


Publicat

Ambient aniversează anul acesta două decenii de existență. La ceas de sărbătoare, activitatea companiei românești este încununată de succesul unei creșteri de aproximativ 47% a cifrei de afaceri în lei cumulate pe ultimii 2 ani.

Experiența acumulată în acești ani validează Ambient ca fiind un partener serios, cu expertiză pentru oricare dintre segmentele sale de clienți, fie din zona de retail sau cea de profesional. Astfel, compania a depășit cu succes obstacolele aduse de criza economică și de scăderea drastică a pieței de profil din perioada 2008-2010.

Istoria Ambient a început pe 3 februarie 1993, la inițiativa lui Ioan Ciolan, sibianul care și-a propus să lanseze pe piață o companie cu 100% capital românesc și care să devină principalul aliat al constructorilor și al familiilor care doreau să construiască sau să renoveze locuința.

Primul magazin din România de tip Do It Yourself

Evoluția lanțului de centre comerciale a început imediat după deschidere în 2002 a primului magazin de tip Do It Yourself din România, la Sibiu. În prezent, Ambient este reprezentat de 12 centre comerciale și 15 depozite de materiale de construcție și platforme logistice, situate în principal în zona Transilvaniei, în orașele: Alba Iulia, Brașov, Gheorgheni, Târgu Mureș, Baia Mare, Cluj Napoca, Mediaș, Sighișoara, Bistrița, Deva, Râmnicu Vâlcea, Sibiu, Satu Mare, Sighet și București.

Echipa Ambient este formată din 1.600 de persoane, coordonate de la sediul central din Sibiu. În orașele de influență, Ambient estimează cota de piață la o medie de 35%.

Parteneriate pe termen lung

Principiul aplicat cu consecvență în aceste două decenii și care stă la baza afacerii Ambient este stabilirea de parteneriate pe termen lung și construirea sentimentului de încredere în relația cu toți colaboratorii săi.

„Familia Ambient a crescut constant, iar noi, dar și prietenii noștri am căpătat încredere în ceea ce facem. Nu întâmplător acest cuvânt este foarte important pentru noi. Este foarte greu să inspiri încredere partenerilor și foarte ușor să o pierzi. Din această cauză, dorim să construim încredere urmând constant valorile noastre în toate aspectele afacerii Ambient”, a declarat Ioan Ciolan, director general al Ambient SA.

Creșterea de 47% a cifrei de afaceri, cumulate pe ultimii 2 ani se datorează relației trainice stabilite cu cei peste 3.000 de constructori, 170.000 de clienți posesori de Card Bonus, peste 11.000 de meșteri afiliați, precum și datorită unei oferte de mai bine de 40.000 de produse, de la cei 700 de furnizori parteneri.

De asemenea, luând în calcul stagnarea pieței de profil și faptul că această creștere s-a realizat fără extinderea rețelei de centre comerciale, realizarea din acești doi ani este cu mult mai spectaculoasă.

Peste 100.000 de familii au apelat la Programul Ambient Total

Anual, peste 3 milioane de persoane trec pragul centrelor Ambient. Compania oferă acestora servicii specializate de calitate, agenți dedicați, beneficii comerciale, prețuri competitive și soluții integrate pentru proiectele de construcție sau de renovare.

De-a lungul timpului, Ambient a dezvoltat un concept integrat de business, atât pentru clienții persoane fizice cât și pentru cei persoane juridice, motiv pentru care sunt acoperite cu succes ambele segmente.

Ambient este singura companie de pe piața de profil care poate oferi un program de complexitatea programului Ambient Total, în care doresc să construiască sau să renoveze cu un agent dedicat pe toată perioada proiectului, discount garantat și recomandări de meșteri și soluții.

De la lansarea programului și până în prezent, peste 100.000 de familii și-au construit locuințele cu programul Ambient Total.

2013, pe trend ascendent

Dacă anul 2012 a adus o creștere de 14% a cifrei de afaceri în lei, pe o piață încercată de criza creditărilor de locuințe și de o întârziere a creșterilor economice, și pentru 2013 Ambient are planuri ambițioase, și anume să mențină tendința ascendentă, consolidându-și în același timp poziția deja obținută în top 5 Retaileri de bricolaj.

De asemenea, pentru a atinge acest obiectiv, Ambient a identificat două direcții majore de acțiune. Vânzarea asistată (prin intermediul unei forțe de vânzări stabile formată din agenți dedicați clienților „business to business” și Ambient Total) și soluțiile sale integrate pentru toate segmentele de clienți.

„Am investit și vom investi în continuare în showroom-uri care să ajute clientul să își vizualizeze proiectul înainte de implementare. Casa Demonstrativă, Galeria cu Idei, Showroom-ul de instalații, showroom-ul de mobilă – toate sunt soluții integrate și specializate pentru o consiliere de calitate a clienților”, a adăugat Ioan Ciolan.

Partener al comunităților 

De 20 de ani, compania Ambient se implică în proiectele sociale și culturale ale comunităților unde este prezentă. Principiul său pe această direcție este acela de a participa la construcția comunităților ca parteneri.

Parteneriatul de 20 de ani cu Teatrul „Radu Stanca” în organizarea „Festivalului Internațional de Teatru”, parteneriatul cu Muzeul Tradiției Populare ASTRA sau bursele Ambient oferite studenților sunt doar câteva dintre proiectele pe care compania le derulează în prezent.

Caravana Ambient 20 de ani

Pentru a marca aniversarea celor 20 de ani de activitate, echipa Ambient a pregătit pentru partenerii săi, în perioada aprilie-mai, o caravană de evenimente ce se vor desfășura în toate cele 12 orase unde compania deține centre comerciale. Caravana cuprinde nu mai puțin de 28 de evenimente, dintre care 9 concerte cu formația Voltaj, 7 reprezentații ale Teatrului „Radu Stanca” din Sibiu și 12 petreceri organizate în centrele comerciale Ambient, unde sunt așteptați să participe peste 150.000 de persoane. Primul eveniment va avea loc în 6 aprilie, la Sibiu.

Vă prezentăm și câteva repere cronologice ale companiei Ambient:

În 3 februarie 1993 are loc înființarea companiei la Sibiu, societate comercială cu capital integral românesc. Primele 7 magazine proprii, din Sibiu sunt deschise în 1995, sub marca Sanex. Magazinele comercializau materiale pentru finisaje, instalații și produse pentru amenajarea locuinței.

În 1997 se deschide în Sibiu primul depozit de materiale pentru construcții într-un spațiu propriu în suprafață de 4.500 de m². În 1998 se relansează sub brandul Universal Ambient. Extinderea Universal Ambient în afara Sibiului are loc în 2000. Primul magazin se deschide în Cluj-Napoca. În doar doi ani au fost deschise 22 de magazine. Casa Ambient se lansează în 2002 și este primul centru comercial integrat orientat către client, specializat în materiale de construcții, finisaje și amenajări din România. Astfel se lansează și sloganul Casa casei tale. Inaugurarea centrelor comerciale Casa Ambient în Mediaș (aprilie), Sighișoara (iunie), și Bistrița (august). Înființarea Ambient Logistic Sibiu are loc în 2004 și este dedicat centralizării serviciilor logistice inițial pe o suprafață de 35.000 m².

În 2005 Ambient adoptă o nouă identitate vizuală. Are loc inaugurarea Centrelor Comerciale din Alba (septembrie) și Cluj (noiembrie). În 2006 are loc inaugurarea centrelor comerciale în Târgu Mureș (aprilie), Deva (iunie), Baia Mare (iulie) și Gheorgheni (august). Este demarată fuziunea companiilor Ambient în 2007 și începe implementarea SAP. Ambient este partener oficial al Programului ” Sibiu Capitală Culturală Europeană”. În 2008 Ambient devine societate pe acțiuni: Ambient S.A.

Anul 2009 aduce înființarea companiei Ordis ca parte din grupul Ambient, specializată în sisteme de securitate, alarmă, antiefracție și control acces. Tot în acest an se inaugurează Ambient Spedition, companie specializată în servicii profesionale de transport rutier intern și internațional, inclusiv o divizie de service. În 2009-2010, optimizarea modelului de business și structurarea canalelor comerciale: Retail-rețeaua de 12 centre comerciale adresate clienților finali și Distribuție-rețeaua de vânzări către clienții contractuali. Inaugurarea conceptului ”Galeria cu idei” se face în 2001 în Centrele Comerciale Ambient.

În luna mai, 2012 se deschide Centrul Comercial Ambient Brașov. Anul trecut în luna iulie s-a inaugurat conceptul de showroom de structuri ” Casa Demonstrativă” la Ambient Cluj. În anul 2013 Ambient continuă ce a construit timp de 20 de ani.



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

Bărbatul care a furat portmoneul jurnalistei de la România TV, la Alba Iulia, în timpul Marșului Unirii, a fost REȚINUT

Publicat

Bărbatul care ar fi furat portofelul jurnalistei România TV, în timpul manifestărilor de 1 Decembrie de la Alba Iulia, a fost reținut de polițiști. Mai exact este vorba despre despre un bărbat de 57 de ani din Bacău, care participa la Marșul Unirii. 

La un moment dat, în timp ce jurnalista se afla în mijlocul manifestării, bărbatul i-ar fi deschis rucsacul și i-ar fi sustras portmoneul. Jurnalista avea bani, în jur de 800 de lei, carduri bancare, dar și mai multe documente.

Potrivit IPJ Alba, la data de 6 decembrie 2021, polițiștii de investigații criminale din cadrul Poliției Municipiului Alba Iulia au identificat și reținut un bărbat de 57 de ani, din comuna Horgești, județul Bacău, care este bănuit de săvârșirea unei infracțiuni de furt.

CITEȘTE ȘI: Jurnalistă România TV, jefuită la Alba Iulia, în timpul Marșului Unirii. I-au fost furate actele și banii

În sarcina acestuia s-a reținut faptul că, la data de 1 Decembrie 2021, în jurul orei 12,00, în timp ce se afla în Cetatea Alba Carolina, ar fi sustras, din rucsacul unei tinere, portmoneul în care avea carduri, documente și o sumă de bani.

În cursul zilei de azi, 7 decembrie, bărbatul va fi prezentat Parchetului de pe lângă Judecătoria Alba Iulia, pentru dispunerea măsurilor legale.

 

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

WhatsApp a introdus o nouă funcție. Utilizatorii pot alege, din setări, ca toate mesajele postate să se șteargă automat

Publicat

WhatsApp a lansat o opțiune nouă care le permite utilizatorilor să șteargă automat mesajele. Utilizatorii WhatsApp pot alege acum să șteargă toate mesajele noi pe care le trimit sau le primesc.

Opțiunea a fost descrisă de către un director executiv ca standard de confidențialitate.

Serviciul folosit de peste 2 miliarde de utilizatori la nivel global le oferă utilizatorilor și opțiunea ca mesajele să dispară după 24 de ore sau 90 de zile, după ce inițial fusese introdusă doar perioada de 7 zile.

Zafir Khan, șeful Consumer Product la WhatsApp, a spus, într-un interviu acordat TechCrunch, că opțiunea ar trebui să ajute utilizatorii să evite situațiile stânjenitoare cu prietenii lor.

Noua opţiune poate fi activată din setări, din opțiunea privacy scrie Romania24.ro

Schimbări pentru Android și Iphone

WhatsApp permite în mod oficial doar logarea într-un telefon în platforma sa de mesagerie, dar și în WhatsApp Web, cel din urmă sistem putând fi folosit doar dacă telefonul principal de pe care e logat contul e conectat la Internet.

Acest nou sistem permite logarea în WhatsApp Web, alte telefoane, sau PC-uri, pentru folosirea contului WhatsApp chiar și când telefonul principal nu are o conexiune de internet activă, deci total independent de el, potrivit DCNews.ro.

Noua funcție vine pentru a facilita logarea într-un cont din platformă de pe tablete și PC-uri, fie că prin WhatsApp Web, sau aplicații dedicate, iar utilizarea fără o conexiune de Internet pe telefonul principal e un bonus.

WhatsApp criptează conversațiile făcute de către noi, backup-urile, însă chiar și așa, trebuie să fiți atenți pentru ca nu cumva o altă persoană să-ți logheze contul în propriul telefon, tabletă sau PC.

A două schimbare utilă

Dacă ai o activitate mare pe WhatsApp, află că reprezentanții au mai pregătit o schimbare prin care utilizatorii din întreaga lumea să poată să șteargă mult mai rapid un status publicat din greșeală.

WhatsApp va avea un buton special numit “UNDO”, care va permite ștergerea unui status imediat după ce el a fost publicat de către utilizatorii iPhone și Android, așa că nu va rămâne vizibil prea mult pentru toată lumea. Ștergerea unui status publicat din greșeală prin WhatsApp e un lucru care a dat bătăi de cap până acum, pentru că se poate întâmpla oricând să publicăm din greșeală ceva.

WhatsApp a gândit totul foarte simplu, astfel că butonul pentru ștergerea unui status apare imediat sub interfața prin care se confirmă publicarea statusului nostru, astfel că este accesibil pe loc.

Citeste mai mult
Publicitate

CÂMPENI

Vine iarna în județul Alba. COD GALBEN de ninsori și viscol în zona montană și submontană. Se va depune strat de zăpadă

Publicat

Autoritățile au emis un COD GALBEN de ninsoare și viscol în mai multe județe din România, inclusiv în partea de nord vest și sud a județului Alba.

Este vorba despre zona Munților Apuseni și a Munților Sebeșului. 

Intervalul de valabilitate al avertizării este din 7 decembrie, de la ora 6:00 și până în data de 8 decembrie, ora 18:00.

Fenomenele vizate constau ninsori însemnate cantitativ și intensificări ale vântului.

Zone afectate: sudul și estul Transilvaniei, nordul și centrul Moldovei și zona de munte

În intervalul menționat, în sudul și estul Transilvaniei, nordul și centrul Moldovei precum și în zonele de munte vor fi precipitații mai ales sub formă de ninsoare.

Se va depune strat de zăpadă pe alocuri consistent, îndeosebi în zona montană și submontană.

În zona montană înaltă, iar pe arii restrânse și în Moldova, vor fi intensificări ale vântului, cu viteze de 45-55 km/h, viscolind ninsoarea.

În funcţie de evoluţia şi intensitatea fenomenelor meteorologice, Administraţia Naţională de Meteorologie va actualiza prezentul mesaj.

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Comunicat proiect: Consolidarea capacității SJU Alba Iulia de gestionare a crizei sanitare COVID-19

Publicat

Consolidarea capacității SJU Alba Iulia de gestionare a crizei sanitare COVID-19

Beneficiarul proiectului: SPITALUL JUDEȚEAN DE URGENȚĂ ALBA IULIA

Obiectivul general al proiectului este: Cresterea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 prin asigurarea raspunsului în timp util si eficient al sistemului medical al Spitalului Judetean de Urgenta Alba Iulia la criza COVID -19 si consolidarea capacitatii adecvate de îngrijire si tratament a cazurilor de infectie cu virusul SAR – CoV – 2 prin dotarea cu echipamente /dispozitive/aparatura medicala necesare pentru tratamentul pacientilor.

Obiectivele specifice ale proiectului

1. Asigurarea disponibilitatii aparaturii si dispozitivelor medicale necesare Spitalului Judetean de Urgenta Alba Iulia, in vederea imbunatatirii capacitatii spitalului de a raspunde in timp util si eficient pentru tratarea cazurilor de infectie cu virusul SARS-CoV-2 .

2. Cresterea capacitatii de testare in vederea depistarii infectiilor cu COVID-19

3. Asigurarea conditiilor optime de siguranta atat pentru personalul propriu cat si pentru pacientii care se adreseaza Spitalului Judetean de Urgenta Alba Iulia

Valoarea totala a proiectului este de 13.928.181,43 lei, din care cofinantare UE: 13.928.181,43 lei.

Data inceperii proiectului: 01.02.2020

Data finalizarii proiectului: 30.06.2022

Codul SMIS : 140093

Proiect co-finanţat din Fondul European de Dezvoltare Regională/Fondul de Coeziune prin POIM 2014-2020

Date de contact beneficiar:

Municipiul Alba Iulia, România, Str. Bld. Revolutiei nr. 23, judetul Alba, cod postal 510073, România, tel. 0258820825, mail: managersjualba@gmail.com

Vezi comunicatul AICI (.pdf)

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate