Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

(P) Primii 20 de ani de Ambient, o istorie construită pe încredere. Vezi cum a evoluat compania în cele două decenii de activitate


Publicat

Ambient aniversează anul acesta două decenii de existență. La ceas de sărbătoare, activitatea companiei românești este încununată de succesul unei creșteri de aproximativ 47% a cifrei de afaceri în lei cumulate pe ultimii 2 ani.

Experiența acumulată în acești ani validează Ambient ca fiind un partener serios, cu expertiză pentru oricare dintre segmentele sale de clienți, fie din zona de retail sau cea de profesional. Astfel, compania a depășit cu succes obstacolele aduse de criza economică și de scăderea drastică a pieței de profil din perioada 2008-2010.

Istoria Ambient a început pe 3 februarie 1993, la inițiativa lui Ioan Ciolan, sibianul care și-a propus să lanseze pe piață o companie cu 100% capital românesc și care să devină principalul aliat al constructorilor și al familiilor care doreau să construiască sau să renoveze locuința.

Primul magazin din România de tip Do It Yourself

Evoluția lanțului de centre comerciale a început imediat după deschidere în 2002 a primului magazin de tip Do It Yourself din România, la Sibiu. În prezent, Ambient este reprezentat de 12 centre comerciale și 15 depozite de materiale de construcție și platforme logistice, situate în principal în zona Transilvaniei, în orașele: Alba Iulia, Brașov, Gheorgheni, Târgu Mureș, Baia Mare, Cluj Napoca, Mediaș, Sighișoara, Bistrița, Deva, Râmnicu Vâlcea, Sibiu, Satu Mare, Sighet și București.

Echipa Ambient este formată din 1.600 de persoane, coordonate de la sediul central din Sibiu. În orașele de influență, Ambient estimează cota de piață la o medie de 35%.

Parteneriate pe termen lung

Principiul aplicat cu consecvență în aceste două decenii și care stă la baza afacerii Ambient este stabilirea de parteneriate pe termen lung și construirea sentimentului de încredere în relația cu toți colaboratorii săi.

„Familia Ambient a crescut constant, iar noi, dar și prietenii noștri am căpătat încredere în ceea ce facem. Nu întâmplător acest cuvânt este foarte important pentru noi. Este foarte greu să inspiri încredere partenerilor și foarte ușor să o pierzi. Din această cauză, dorim să construim încredere urmând constant valorile noastre în toate aspectele afacerii Ambient”, a declarat Ioan Ciolan, director general al Ambient SA.

Creșterea de 47% a cifrei de afaceri, cumulate pe ultimii 2 ani se datorează relației trainice stabilite cu cei peste 3.000 de constructori, 170.000 de clienți posesori de Card Bonus, peste 11.000 de meșteri afiliați, precum și datorită unei oferte de mai bine de 40.000 de produse, de la cei 700 de furnizori parteneri.

De asemenea, luând în calcul stagnarea pieței de profil și faptul că această creștere s-a realizat fără extinderea rețelei de centre comerciale, realizarea din acești doi ani este cu mult mai spectaculoasă.

Peste 100.000 de familii au apelat la Programul Ambient Total

Anual, peste 3 milioane de persoane trec pragul centrelor Ambient. Compania oferă acestora servicii specializate de calitate, agenți dedicați, beneficii comerciale, prețuri competitive și soluții integrate pentru proiectele de construcție sau de renovare.

De-a lungul timpului, Ambient a dezvoltat un concept integrat de business, atât pentru clienții persoane fizice cât și pentru cei persoane juridice, motiv pentru care sunt acoperite cu succes ambele segmente.

Ambient este singura companie de pe piața de profil care poate oferi un program de complexitatea programului Ambient Total, în care doresc să construiască sau să renoveze cu un agent dedicat pe toată perioada proiectului, discount garantat și recomandări de meșteri și soluții.

De la lansarea programului și până în prezent, peste 100.000 de familii și-au construit locuințele cu programul Ambient Total.

2013, pe trend ascendent

Dacă anul 2012 a adus o creștere de 14% a cifrei de afaceri în lei, pe o piață încercată de criza creditărilor de locuințe și de o întârziere a creșterilor economice, și pentru 2013 Ambient are planuri ambițioase, și anume să mențină tendința ascendentă, consolidându-și în același timp poziția deja obținută în top 5 Retaileri de bricolaj.

De asemenea, pentru a atinge acest obiectiv, Ambient a identificat două direcții majore de acțiune. Vânzarea asistată (prin intermediul unei forțe de vânzări stabile formată din agenți dedicați clienților „business to business” și Ambient Total) și soluțiile sale integrate pentru toate segmentele de clienți.

„Am investit și vom investi în continuare în showroom-uri care să ajute clientul să își vizualizeze proiectul înainte de implementare. Casa Demonstrativă, Galeria cu Idei, Showroom-ul de instalații, showroom-ul de mobilă – toate sunt soluții integrate și specializate pentru o consiliere de calitate a clienților”, a adăugat Ioan Ciolan.

Partener al comunităților 

De 20 de ani, compania Ambient se implică în proiectele sociale și culturale ale comunităților unde este prezentă. Principiul său pe această direcție este acela de a participa la construcția comunităților ca parteneri.

Parteneriatul de 20 de ani cu Teatrul „Radu Stanca” în organizarea „Festivalului Internațional de Teatru”, parteneriatul cu Muzeul Tradiției Populare ASTRA sau bursele Ambient oferite studenților sunt doar câteva dintre proiectele pe care compania le derulează în prezent.

Caravana Ambient 20 de ani

Pentru a marca aniversarea celor 20 de ani de activitate, echipa Ambient a pregătit pentru partenerii săi, în perioada aprilie-mai, o caravană de evenimente ce se vor desfășura în toate cele 12 orase unde compania deține centre comerciale. Caravana cuprinde nu mai puțin de 28 de evenimente, dintre care 9 concerte cu formația Voltaj, 7 reprezentații ale Teatrului „Radu Stanca” din Sibiu și 12 petreceri organizate în centrele comerciale Ambient, unde sunt așteptați să participe peste 150.000 de persoane. Primul eveniment va avea loc în 6 aprilie, la Sibiu.

Vă prezentăm și câteva repere cronologice ale companiei Ambient:

În 3 februarie 1993 are loc înființarea companiei la Sibiu, societate comercială cu capital integral românesc. Primele 7 magazine proprii, din Sibiu sunt deschise în 1995, sub marca Sanex. Magazinele comercializau materiale pentru finisaje, instalații și produse pentru amenajarea locuinței.

În 1997 se deschide în Sibiu primul depozit de materiale pentru construcții într-un spațiu propriu în suprafață de 4.500 de m². În 1998 se relansează sub brandul Universal Ambient. Extinderea Universal Ambient în afara Sibiului are loc în 2000. Primul magazin se deschide în Cluj-Napoca. În doar doi ani au fost deschise 22 de magazine. Casa Ambient se lansează în 2002 și este primul centru comercial integrat orientat către client, specializat în materiale de construcții, finisaje și amenajări din România. Astfel se lansează și sloganul Casa casei tale. Inaugurarea centrelor comerciale Casa Ambient în Mediaș (aprilie), Sighișoara (iunie), și Bistrița (august). Înființarea Ambient Logistic Sibiu are loc în 2004 și este dedicat centralizării serviciilor logistice inițial pe o suprafață de 35.000 m².

În 2005 Ambient adoptă o nouă identitate vizuală. Are loc inaugurarea Centrelor Comerciale din Alba (septembrie) și Cluj (noiembrie). În 2006 are loc inaugurarea centrelor comerciale în Târgu Mureș (aprilie), Deva (iunie), Baia Mare (iulie) și Gheorgheni (august). Este demarată fuziunea companiilor Ambient în 2007 și începe implementarea SAP. Ambient este partener oficial al Programului ” Sibiu Capitală Culturală Europeană”. În 2008 Ambient devine societate pe acțiuni: Ambient S.A.

Anul 2009 aduce înființarea companiei Ordis ca parte din grupul Ambient, specializată în sisteme de securitate, alarmă, antiefracție și control acces. Tot în acest an se inaugurează Ambient Spedition, companie specializată în servicii profesionale de transport rutier intern și internațional, inclusiv o divizie de service. În 2009-2010, optimizarea modelului de business și structurarea canalelor comerciale: Retail-rețeaua de 12 centre comerciale adresate clienților finali și Distribuție-rețeaua de vânzări către clienții contractuali. Inaugurarea conceptului ”Galeria cu idei” se face în 2001 în Centrele Comerciale Ambient.

În luna mai, 2012 se deschide Centrul Comercial Ambient Brașov. Anul trecut în luna iulie s-a inaugurat conceptul de showroom de structuri ” Casa Demonstrativă” la Ambient Cluj. În anul 2013 Ambient continuă ce a construit timp de 20 de ani.



ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

ACTUALITATE

Premierul anunță că s-a finalizat achiziția măștilor pentru populație. Avertisment către primari: Nu vă faceți campanie cu ele

Publicat

La mai bine de șase luni de la debutul epidemiei provocată de noul coronavirus, premierul României a anunțat, într-un eveniment electoral, că s-a finalizat achiziţia de măşti pentru cei 2,3 milioane de beneficiari din categoriile vulnerabile.

Orban i-a și avertizat pe primari să nu îşi facă campanie electorală pe baza măştilor de protecţie acordate de Guvern.

„Aceste măşti au fost predate către Direcţiile de Sănătate Publică, ce urmează să le distribuie către cetăţeni prin intermediul administraţiilor locale.

Trag un semnal de alarmă către primari, să nu se apuce să îşi facă campanie pe această temă. Aceste măşti sunt acordate pe baza unor anchete sociale, pe baza unor evaluări.

Cetăţenii au dreptul să primească măştile iar acestea trebuie să ajungă la oameni fără să fie vreo condiţionare politică. Le trece prin cap pesediştilor să facă şi chestii de acestea”, a declarat Ludovic Orban.

Amintim că Guvernul României a impus obligativitatea măștii de protecție înainte să termine de scris Hotărârea de Guvern, pe baza căreia urma să ajute persoanele cu venituri mici să aibă aceste măști.

Sursă: Europa Liberă

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Numărul surprinzător de persoane fără loc de muncă de la Sebeș, ”orașul fără șomeri”. Situația la nivel județean

Publicat

job

Numărul şomerilor înregistraţi la sfârşitul lunii iulie 2020 în judeţul Alba a fost de 5.672 persoane, în crestere cu 240 persoane (+4,4%) comparativ cu luna anterioara și cu 926 persoane (+19,5%) comparativ cu luna iulie 2019. Sunt cele mai recente date ale Direcției Regionale de Statistică Alba.

Surprinzător, cel de-al doilea oraș ca număr de persoane fără loc de muncă, după Alba Iulia, este Sebeș, ”orașul fără șomeri”.

Structura șomajului în Alba

Femeile reprezentau la această dată 48,2% din numărul total al şomerilor ( 2738 femei).

Structura după nivelul de instruire arată că 62,3% din şomerii înregistraţi sunt absolvenţi ai învăţământului primar, gimnazial şi profesional, 30,6% sunt persoane cu studii liceale şi postliceale şi 7,1% persoane cu studii superioare.

Din numărul total al șomerilor, 50% sunt şomeri neindemnizati (2838 persoane), în timp ce numărul şomerilor aflati in plata a fost de 2834 persoane, din care 21 persoane au primit ajutor de șomaj 50% – absolvenți.

Cel mai mare număr de şomeri înregistrat în luna iulie 2020 la Agenţia Judeţeană de Ocupare a Forţei de Muncă Alba a fost în oraşele:

Alba Iulia (487 persoane),

Sebeș (413 persoane),

Aiud ( 242 persoane),

Blaj (240 persoane ),

Abrud (221 persoane),

Câmpeni (219 persoane)

Dintre comune, cel mai mare număr de şomeri înregistraţi se remarcă în: Jidvei (386 persoane), Bistra (177 persoane), Rosia Montana (167 persoane), Albac (152 persoane), Scărişoara (145 persoane), Ighiu (142 persoane), Șona (126 persoane), Garda de Sus (119 persoane) si Săsciori (111 persoane).

Ponderea numărului de şomeri înregistraţi în totalul populaţiei cu vârstă de muncă (bărbați 16-65 ani și femei 16-60 ani ), în luna iulie 2020 a fost de 2,4%, 1,5% în mediul urban și 3,5% în rural.

Dintre oraşe, cu cele mai mari ponderi se remarcă: Abrud (6,2%), Câmpeni (4,7%) si Baia de Aries (3,3%), iar cu cele mai mici ponderi orașele Cugir (0,7%), Teiuș (0,9%) și Alba Iulia (1,0%).

În mediul rural cele mai mari ponderi ale numărului de şomeri înregistraţi în numărul total al populaţiei cu vârstă de muncă s-au înregistrat în comunele: Scărişoara (16,4%), Hoparta și Gârda de Sus ( 12,7%), Albac (12,2%), Jidvei (11,4%), Avram Iancu (11,3), Vadu Motilor (10,1%), Roșia Montană (9,4%), iar cele mai mici valori ( sub 1%), în comunele: Stremț (0,5%), Întregalde (0,6%), Salistea (0,7%), Galda de Jos (0,8%), Sântimbru (0,9%), iar in comuna Ceru Bacainți nu se înregistrează nici un șomer

Rata şomajului a fost în luna iulie 2020 de 3,4% (3,2% în iunie 2020 și 2,8% în iulie 2019), peste nivelul înregistrat la nivel național ( 3,3%).

În rândul femeilor rata şomajului a fost de 3,5% (3,3% în iunie 2020 și 2,8% în iulie 2019), iar în rândul bărbaţilor de 3,2% (3,2% în iunie 2020 și 2,9% în iulie 2019).

În funcţie de rata şomajului, judeţul Alba se situează în luna iulie 2020 pe locul 23 în ierarhia județelor ordonate descrescător.

Sursă: Direcția Regională de Statistică Alba

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Definiția de caz COVID, actualizată de INSP. Ce este considerat caz suspect sau probabil și cum se face testarea

Publicat

Institutul Naţional de Sănătate Publică (INSP) a actualizat, vineri, definiţiile de caz pentru sindromul respirator acut cu noul coronavirus (COVID-19). Cazul suspect este considerat și cel al unei persoane care are doar febră și tuse.

Caz suspect

– orice persoană cu debut brusc de febră şi tuse (anterior, orice persoana cu infecție respiratorie acută (debut brusc cu cel puțin unul din următoarele simptome: tuse, febră, dificultate în respirație (scurtarea respiratiei)

sau

– orice persoană cu debut brusc al oricăror 3 sau mai multe dintre următoarele semne şi simptome: febră, tuse, astenie, cefalee, mialgii, dureri în gât, coriza, dispnee, anorexie / greţuri / vărsături, diaree, status mental alterat

sau

– orice persoană cu pneumonie, bronhopneumonie +/- pleurezie

sau

– orice persoană cu infecţie respiratorie acută severă (SARI) – febră sau istoric de febră şi tuse şi dificultate în respiraţie (scurtarea respiraţiei) şi care necesită spitalizare peste noapte.
Pentru copiii cu vârsta până la 16 ani care prezintă manifestări gastro-intestinale (vărsături, diaree) neasociate cu alimentaţia, se poate suspecta infecţia cu SARS-CoV-2.

Confirmarea promptă a cazului suspect este necesară pentru a asigura, rapid şi eficient, supravegherea epidemiologică a contacţilor, implementarea măsurilor de prevenire şi control al infecţiei, precum şi colectarea informaţiilor epidemiologice şi clinice relevante, precizează INSP.

Caz probabil

– un pacient care întruneşte criteriile clinice enunţate la cazul suspect şi este contact al unui caz confirmat sau are legătură epidemiologică cu un focar cu cel puţin un caz confirmat;

– un caz suspect cu imagine pulmonară sugestivă pentru COVID-19: Rx pulmonară –  opacităţi neclare, frecvent rotunde, cu distribuţie periferică inferioară; CT pulmonară – multiple opacităţi bilaterale cu aspect de sticlă mărunţită, frecvent rotunde, cu distribuţie periferică inferioară; ecografie pulmonară – linii pleurale îngroşate, linii B (multifocale, discrete sau confluente), tipare de consolidare cu sau fără bronhograme;

– o persoană cu debut recent de anosmie (pierderea mirosului) sau ageuzie (pierderea gustului) în absenţa unei cauze identificate;

– un adult decedat fără o cauză explicabilă, cu insuficienţă respiratorie care a precedat decesul şi care a fost în contact cu un caz confirmat sau care a avut legătură epidemiologică cu un focar cu cel puţin un caz confirmat.

Caz confirmat

– o persoană cu confirmare în laborator a infecţiei cu SARS-CoV-2, indiferent de semnele şi simptomele clinice;

Contactul direct este definit ca:

– persoana care locuieşte în aceeaşi gospodărie cu un pacient cu COVID-19

-persoana care a avut contact fizic direct cu un caz de COVID-19 (ex. strângere de mână fără igiena ulterioară a mâinilor)

– persoana care a avut contact direct neprotejat cu secreţii infecţioase ale unui caz de COVID-19 (ex. în timpul tusei, atingerea unor batiste cu mâna neprotejata de mănuşă)

– persoana care a avut contact faţă în faţă cu un caz de COVID-19 la o distanţă mai mică de 2 m şi cu o durată de minimum 15 minute

– persoana care s-a aflat în aceeaşi încăpere (ex. sala de clasă, sala de şedinţe, sala de aşteptare din spital) cu un caz de COVID-19, timp de minimum 15 minute şi la o distanţă mai mică de 2 m

– persoana din rândul personalului medico-sanitar sau altă persoană care acordă îngrijire directă unui pacient cu COVID-19 sau o persoană din rândul personalului de laborator care manipulează probe recoltate de la un pacient cu COVID-19, fără portul corect al echipamentului de protecţie.

Potrivit INSP, orice persoană care a purtat masca/echipamentul de protecţie corespunzător şi a respectat distanţarea fizică nu este considerată contact direct.

Un caz COVID-19 poate fi de origine comunitară sau asociat asistenţei medicale (IAAM), în funcţie de:

– numărul de zile anterioare datei debutului sau a confirmării în laborator, după data internării într-o unitate sanitară (spital, centru de dializa), centru rezidenţial de şedere prelungită (ziua 1);

– argumentele din investigaţia epidemiologică privind originea comunitară sau IAAM (apartenenţa cazului la focare de infecţii cu una sau alta dintre origini).

Pot exista următoarele situaţii:

Caz COVID-19 comunitar

– simptome prezente la internare sau debut în primele 48 de ore după internare;

– debut în zilele 3-7 după internare şi o suspiciune puternică de transmitere comunitară (apartenenţa la un focar de cazuri comunitare)

Caz COVID-19 asociat asistenţei medicale (IAAM)

– debut după 48 ore de la internare şi o suspiciune puternică de transmitere asociată asistenţei medicale;

– cazurile la personalul medico-sanitar şi auxiliar, dacă nu există argumente puternice în favoarea unei transmiteri comunitare

Cazurile cu debut în primele 14 zile după externarea dintr-o unitate sanitară pot fi:

– IAAM, dacă debutul are loc în primele 48 de ore după externare;

– cu origine incertă, în cazul debutului la 3-14 zile după externare, dacă nu există argumente puternice în favoarea unei origini comunitare sau IAAM.

Deces la pacient confirmat cu COVID-19

Decesul cu COVID-19 este definit ca decesul survenit la un pacient confirmat cu COVID-19, cu excepţia situaţiilor în care există o altă cauză clară a morţii, care nu poate fi în relaţie cu COVID-19 (ex. traumatism, hemoragie acută majoră, etc) şi la care nu a existat o perioadă de recuperare completă între boală şi momentul decesului.

Decesul la un pacient confirmat cu noul coronavirus nu poate fi atribuit unei boli preexistente (de ex. cancer, afecţiuni hematologice etc.) şi COVID-19 trebuie raportată ca şi cauză a decesului, independent de condiţiile medicale preexistente care se suspectează că au favorizat evoluţia severă a infecţiei cu SARS-CoV-2.

COVID-19 trebuie menţionată pe certificatul de deces drept cauza a decesului pentru toate persoanele decedate la care COVID-19 a cauzat sau se presupune că a cauzat sau a contribuit la deces.

De asemenea, cazurile confirmate COVID soldate cu deces, la care testele RT-PCR în dinamică din sputa/aspirat bronşic sunt negative (2 teste), pot fi considerate deces datorat infecţiei cu SARS-CoV-2 dacă clinicianul evidenţiază semne şi simptome înalt sugestive şi decesul este corelat cu evoluţia clinică determinată de COVID.

În situaţia în care apare necesitatea clarificării cauzei decesului, se indică examene RT-PCR din ţesut pulmonar recoltat de către medicul specialist anatomie patologică/medicină legală fără a fi necesară necropsia.

Recomandări de prioritizare a testării pentru COVID-19:

1. Persoane simptomatice, inclusiv personal medico-sanitar si auxiliar, conform definiţiei de caz;

2. Contacți apropiaţi simptomatici ai cazurilor confirmate;

3. Pacienţi cu maximum 48 de ore înainte de procedura de transplant (asimptomatici) şi donatorii de organe, ţesuturi şi celule stem hematopoietice înainte de donare; pacienți cu transplant de organe, ţesuturi şi celule stem hematopoietice aflați în tratament imunosupresor, înaintea fiecărei internări din perioada de monitorizare post-transplant – 2 teste la 24 de ore interval;

4. Echipele medicale de prelevare a organelor pentru transplant care se deplaseaza de la centrul de transplant in centrele de prelevare – la fiecare 2 saptamani;

5. Pacienţi asimptomatici cu imunosupresie în contextul bolii sau indusă medicamentos, cu maximum 48 de ore inainte de internarea în spital

În acest context, termenul de imunosupresie se referă la: chemoterapia citotoxică, agenți biologici cu acțiune prelungită, imunoterapie celulară și doze mari de glucocorticoizi, conform ghidului Societății Americane de Boli Infecțioase (6.05.2020)

6. Pacienți oncologici asimptomatici aflați în curs de chimioterapie și/sau radioterapie:

– Pacienți oncologici asimptomatici aflați în curs de chimioterapie – cu maximum 48 de ore inainte de fiecare cura, respectiv de fiecare prezentare la spital pentru monitorizare;

– Pacienți oncologici asimptomatici aflați în curs de radioterapie – înainte de prima ședință și apoi la 14 zile, până la terminarea curei;

7. Pacienți oncologici asimptomatici înainte de intervenții operatorii sau manevre invazive, cu maxim 48 de ore înaintea intervenției/manoperei;

Notă:

Cu referire la punctele 5., 6. și 7, în cazul pacienților copii care se internează cu însoțitor, se testează și însoțitorul.

8. Pacienti hemodializaţi asimptomatici – de 2 ori pe luna;

– Pacienti hemodializati asimptomatici contacţi cu caz confirmat, 2 testări la 6-7 zile interval între ele; pe durata acestei perioade aceștia vor fi dializați în sesiuni separate de restul pacientilor;

9. Pacienti hemodializaţi simptomatici;

10. Persoane instituționalizate asimptomatice – de 2 ori pe lună;

11. Personalul de îngrijire din centre rezidențiale – de 2 ori pe lună;

12. Gravidele asimptomatice care se află în carantină / izolare la domiciliu sau au fost contact direct cu un caz confirmat – în ziua 14, dacă nu au devenit simptomatice;

13. Personal medico-sanitar si auxiliar asimptomatic contact direct cu caz confirmat, în a 6-7 zi de la ultimul contact posibil infectant; în perioada imediată contactului posibil infectant și până la primirea rezultatului de laborator, personalul medico-sanitar si auxiliar își va desfășura activitatea cu respectarea măsurilor de protecție standard.

Cazurile pozitive simptomatice sau asimptomatice din rândul personalului sanitar vor respecta procedurile de izolare impuse şi pentru restul persoanelor infectate.

Modificarea contextului epidemiologic poate duce la revizuirea acestor recomandări.

Unitățile medicale pot stabili protocoale de testare pentru personalul medical şi/sau pacienți prin tehnici de RT-PCR, suplimentar faţă de aceste recomandări, care pot fi realizate cu resurse proprii, în laboratoarele pe care le dețin sau în alte laboratoare.

Ministerele cu retea sanitara proprie pot stabili protocoale de testare pentru personalul propriu, in functie de specificul activitatii.

Buletinele de analiză cu rezultate pozitive ale testărilor vor fi raportate imediat, scanat, în același mesaj trimis pe e-mail de către laboratorul care a efectuat testarea, către spitalul solicitant, direcția de sănătate publică de apartenență a cazului şi INSP şi se vor lua măsurile necesare de internare / izolare a persoanelor infectate.

În aceste cazuri, unităţile sanitare îşi vor efectua propria anchetă epidemiologică şi vor adopta măsuri de limitare a infecției, acţiuni ce intră în responsabilitatea directă a managerului.

Raportul anchetei epidemiologice va fi trimis în termen de 24 de ore direcţiei de sănătate publică a judeţului de apartenență a cazului.

surse: agerpres.ro, cnscbt.ro

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Tinker, primul telefon românesc destinat pasionaților de jocuri și fotografie. Va costa ”mai puțin decât salariul minim”

Publicat

Compania românească CryptoDATA va lansa la începutul lunii octombrie un device destinat celor pasionați de jocuri, dar și fotografilor.

Este vorba despre un dispozitiv asemănător unui telefon care este în același timp un aparat foto foarte performant, un minicomputer, o consolă de jocuri și un dispozitiv pentru comunicare, au precizat reprezentanții companiei.

Produsul celor de la CryptoDATA se va numi TINKER și, potrivit acestora, va costa mai puțin decât salariul minim din România.

TINKER are un procesor cu o arhitectură mai specială pentru a împărți sarcinile și a-l face mai eficient și o baterie de 4.600 mAh.

Camerele telefonului sunt performante (48 MP) și au integrat un modul de inteligență artificială. Ecranul este full display, iar camera nu afectează ecranul.

De asemenea, TINKER vine la pachet cu o serie de accesorii destinate pasionaților de jocuri.

”Ca strategie a companiei, ne-am propus să dezvoltăm și produs pentru publicul larg. Astfel, aducem pe piață un produs cu performanțe ridicate la un preț mai mic decât salariul minim din România. Prin aceste produsele companiei noastre dorim să ajutăm la digitalizarea României și vrem ca oamenii să își poată permite o tehnologie de ultimă generație pentru a le îmbunătăți viața. Consider că toată lumea trebuie să aibă acces la informații și să poată lucra și accesa orice foarte rapid”a declarat pentru G4Media Ovidiu Toma, CEO al companiei.

CryptoDATA este o companie care dezvoltă tehnologii înalte în domenii precum securitatatea cibernetică, telecomunicațiile criptate, inteligența artificială și soluțiile blockchain.

În urmă cu puțin timp, a lansat în atmosefera înaltă a Pământului primul ansamblu de echipamente pentru a testa comunicarea globală encriptată Voice Over Blockchain Protocol.

Compania are în plan să lanseze și un vehicul electric, concept care o să integreze mai multe tehnologii dezvoltate de companie.

Compania nu a dat deocamdată publicității imagini cu noul telefon. Lansarea va avea loc la începutul lunii octombrie.

 

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate