Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

POSTURI vacante la Prefectura Alba, Spitalul Judeţean, primării şi alte instituţii publice din judeţ. Condiţii


Publicat

birou-gol-zile-libere-e1519215884228

În această perioadă sunt organizate mai multe concursuri, pentru ocuparea unor posturi vacante, în instituţii publice din judeţul Alba. Candidaţii interesaţi de aceste locuri de muncă trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Posturi vacante şi condiţii de participare la concurs:

Instituţia Prefectului – Judeţul Alba

– şef serviciu – Serviciul Financiar-Contabilitate, Resurse Umane, Relaţii Publice, Administrativ (concurs organizat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice; deţinerea certificatului de atestare a cunoştinţelor dobândite în domeniul Sistemului European de Conturi, conform art. 19 lit. b2) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările ulterioare; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani; cunoştinţe operare calculator: nivel mediu.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 27 decembrie 2018

Concurs: 14 ianuarie 2019 2018, ora 9:00: proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC; 14 ianuarie 2019 2018, ora 10:30: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul ANFP în termen de 20 zile și trebuie să conţină: copia actului de identitate; formularul de înscriere, conform anexei nr. 3 la HG nr. 611/2008, modificată; copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări; copia carnetului de muncă sau adeverinţă care atestă vechimea în muncă şi, după caz, în specialitate; cazierul judiciar (poate fi înlocuit cu o declaraţie pe proprie răspundere); adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare; declaraţia pe propria răspundere/adeverinţă care atestă că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică.

Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba Iulia

– muncitor calificat I – fochist la Serviciul tehnic administrativ protecţie şi sănătate în muncă

Condiţii: certificate de calificare profesională – fochist; autorizaţie I.S.C.I.R. pentru cazanele de abur şi apă caldă – clasa A, conform anexa 4 din PT CR8-2009;
9 ani vechime în meserie.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 20 decembrie 2018

Concurs: 4 ianuarie 2019, ora 10:00: testare psihologică; 7 ianuarie 2019, ora 10:00: proba scrisă; 10 ianuarie 2019, ora 10:00: proba interviu.

– psiholog practicant – la Cabinet de medicina muncii

Condiţii: diplomă de licenţă în specialitate; atestat de liberă practică în specialităţile psihologie clinică, psihologia muncii şi organizaţională, psihologia transporturilor şi psihologia aplicată în domeniul securităţii naţionale; un an vechime ca psiholog practicant.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 20 decembrie 2018

Concurs: 4 ianuarie 2019, ora 10:00: testare psihologică; 14 ianuarie 2019, ora 10:00: proba scrisă; 17 ianuarie 2019, ora 10:00: proba interviu.

inspector de specialitate, gradul IA la Serviciul resurse umane şi relaţii cu publicul

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă/studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul ştiinţelor economice; vechime în specialitatea studiilor: minimum 6 ani şi 6 luni; cunoştinţe de operare pe calculator.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 20 decembrie 2018

Concurs: 4 ianuarie 2019, ora 10:00: testare psihologică; 15 ianuarie 2019, ora 10:00: proba scrisă; 18 ianuarie 2019, ora 10:00: proba practică; 23 ianuarie 2019, ora 10:00: proba interviu.

muncitor necalificat I – spaţii verzi (2 posturi) – la Serviciul Tehnic, Administrativ şi PSM.

Condiţii: minimum şcoală generală; fără vechime.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 20 decembrie 2018

Concurs: 4 ianuarie 2019, ora 10:00: testare psihologică; 8 ianuarie 2019, ora 10:00: proba practică; 11 ianuarie 2019, ora 10:00: proba interviu.

inspector de specialitate, gradul I la Serviciul tehnic, administrativ şi PSM

Condiţii: studii superioare tehnice de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă; vechime în specialitatea studiilor – minimum 3 ani şi 6 luni.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 20 decembrie 2018

Concurs: 4 ianuarie 2019, ora 10:00: testare psihologică; 16 ianuarie 2019, ora 10:00: proba scrisă; 21 ianuarie 2019, ora 10:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare pot fi obţinute la sediul din Alba Iulia, Bd. Revoluţiei 1989 nr. 23, judeţul Alba, telefon 0258/820.825, interior 146.

Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Alba 

– consilier gradul I

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe economice; vechime în muncă – minimum 3 ani şi 6 luni, în specialitate.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 20 decembrie 2018, ora 16.30

Concurs: 8 ianuarie 2018, ora 10:00: proba scrisă; 11 ianuarie 2018, ora 10:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Oficiului de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Alba, din Alba Iulia, str. Septimius Severus nr. 59, etajul 2, camera 207, Judeţul Alba, telefon 0258/813.170, interior 118.

Direcția Regională de Statistică Alba

– consilier, clasa I, grad profesional debutant

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; cursuri absolvite în domeniul IT (sisteme calculatoare, informatică aplicată).

Concurs: 8 ianuarie 2019, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare se obțin la sediul Direcției Regionale de Statistică Alba, Strada Octavian Goga 9, Alba Iulia, telefon: 0258/811.240, interior 114.

Inspectoratul Şcolar Judeţean Alba

consilier IA (S) Compartiment contabilitate

Condiţii: nivelul studiilor – studii superioare în specialitatea studiilor; vechimea în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – minimum 9 ani vechime

consilier II (S) Compartiment salarizare – normare

Condiţii: nivelul studiilor – studii superioare economice; vechimea necesară ocupării postului – minimum 3 ani vechime în muncă

referent debutant (S) Compartiment audit

Condiţii: nivelul studiilor – studii superioare economice; vechimea necesară ocupării postului – nu se solicită.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 14 decembrie 2018
Concurs: 20 decembrie 2018, ora 11.00: proba scrisă; 27 decembrie 2018, ora 11.00: proba interviu.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Alba din Alba Iulia, strada Gabriel Bethlen nr. 7, judeţul Alba, telefon 0258/817.255.

Grădiniţa cu Program Prelungit „Scufiţa Roşie“ Alba lulia

– ajutor de bucătar (0,5 normă)
– îngrijitor copii

Condiţii: studii medii, abilităţi de lucru în echipă, disponibilitate pentru lucru în 2 schimburi; condiţii vechime – nu e cazul.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 14 decembrie 2018

Concurs: 27 decembrie 2018, ora 09.00: proba scrisă; 27 decembrie 2018, ora 11.00: proba practică; 27 decembrie 2018, ora 12.00: proba interviu.

Relații suplimentare se obțin la sediul Grădiniţei cu Program Prelungit „Scufiţa Roşie” din Alba Iulia, str. Călărași nr. 2, Județul Alba, telefon: 0258/811.820

Primăria Municipiului Sebeş

– director la Centrul Cultural „Lucian Blaga“ Sebeş

Condiţii: studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă în specialitatea ştiinţele comunicării; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei; certificat care să ateste cunoaşterea unei limbi străine de circulaţie internaţională la nivel avansat; vechime în specialitatea studiilor – minimum 9 ani.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 14 decembrie 2018, ora 14.00

Concurs: 27 decembrie 2018, ora 11.00: proba scrisă; 7 ianuarie 2019, ora 11.00: proba interviu.

consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Protecţia Mediului, Control Comercial, Managementul Calităţii şi Unitatea Locală de Monitorizare

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţa şi ingineria mediului sau fizică; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – minimum 7 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 18 decembrie 2018, ora 16:00

Concurs: 8 ianuarie 2019, ora 11.00: proba scrisă; 11 ianuarie 2019, ora 11.00: proba interviu.

Informaţii suplimentare se pot obţine la Unitatea Administrativ-Teritorială – Municipiul Sebeş, Parcul Arini nr. 1, Județul Alba, telefon 0258.731.318.

Primăria orașului Zlatna

– poliţist local, clasa I, gradul profesional asistent ID 397520 la Serviciul Poliţie Locală – Compartimentul Disciplina în construcţii şi Afişajul Stradal, Protecţia Mediului, Activitatea Comercială şi Evidenţa Persoanelor.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an.

Concurs: 9 ianuarie 2019, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Zlatna din Zlatna, Piața Unirii, nr. 1A, Județul Alba, telefon 0258/856.337; e-mail pr_zlatna@primariazlatna.ro.

Liceul „Corneliu Medrea”  Zlatna

– îngrijitor

Condiţii: studii gimnaziale; fără condiţie de vechime.

Concurs: 21 decembrie 2018, ora 12.00: data limită pentru depunerea dosarelor; 31 decembrie 2018, ora 08.00: proba scrisă; 31 decembrie 2018, ora 12.00: proba interviu.

Relații suplimentare se pot obține la Liceul „Corneliu Medrea”, cu sediul în Zlatna. str, Tudor Vladitnirescu nr. 14, judeţul Alba, telefon/fax 0258856521.

Primăria orașului Cugir

– inspector, clasa I, gradul profesional debutant – Serviciul Urbanism, Amenajarea Teritoriului, Investiţii, Cadastru

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă dc licenţă sau echivalentă în domeniile – inginerie civilă, ingineria instalaţiilor, inginerie electrică, arhitectură, urbanism.

Concurs: 9 ianuarie 2019, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

educator-puericultor

Condiţii: studii de specialitate pedagogice medii, liceale, postliceale, superioare dovedite cu diplomă sau adeverinţă de absolvire; studii universitare de scurta sau lungă durată de psihologie şi ştiinţele ale educaţiei (specializări/programe de studiu eligibile: pedagogia învăţământului primar şi preşcolar/pedagogie/psihopedagogie spedală/psihologie sau studii superioare cu modul pedagogic absolvit; de preferinţă diplomă/adeverinţă absolvire /curs modul pedagogic sau specializare în ocupaţia de educator puericultor.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 14 decembrie 2018, ora 13.30

Concurs: 27 decembrie 2018, ora 11.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.

Primăria Municipiului Aiud

– consilier juridic, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Compartimentului Juridic.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 18 decembrie 2018, ora 16:00

Concurs: 7 ianuarie 2019, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, Județul Alba, din str. Cuza Vodă, nr. 1, camera 22, telefon 0258/861.310, interior 1013.

Primăria comunei Câlnic

– bibliotecar

Condiţii: studii medii.

Termen limită de depunere a dosarelor: 4 ianuarie 2019, ora 12:00

Concurs: 8 ianuarie 2019, ora 09:00: proba scrisă; 10 ianuarie 2019, ora 09:00: proba interviu.

expert informare şi publicitate cu 0,5 normă (post temporar vacant, în cadrul Proiectului „Resurse pentru Câlnic – Creşterea accesului la resurse la nivelul întregii comunităţi”, Programului Operaţional Capital Uman (POCU) 2014-2020, Axa prioritară 4 – „Incluziunea socială şi combaterea sărăciei”, Obiectiv Specific 4.1. „Reducerea numărului de persoane aflate în risc de sărăcie şi excluziune socială din comunităţile marginalizate”, POCU/138/4/1/114930)

Condiţii: studii superioare absolvite cu diplomă; experienţă minimă < 5 ani.

Termen limită de depunere a dosarelor: 4 ianuarie 2019, ora 12:00

Concurs: 7 ianuarie 2019, ora 9:00: proba scrisă; 9 ianuarie 2019, ora 9:00: proba interviu.

Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Comunei Câlnic, Str. Principală nr. 20, judeţul Alba, telefon 0258/747.050.

Primăria comunei Roşia de Secaş

– inspector de specialitate

Condiţii: studii superioare; nu se solicită vechime în domeniu.

Concurs: 7 ianuarie 2019, ora 10:00: proba scrisă; 8 ianuarie 2019, ora 14:00, proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comuna Roşia de Secaş, Str. Principală nr. 458, judeţul Alba, telefon 0258/765.777, 0768/184.504.

Primăria Avram Iancu

– posturi pe perioadă nedeterminată, în cadrul Proiectului „Comunitatea Moţilor Harnici”, Programul Operaţional Capital Uman (POCU) 2014- 2020, Axa prioritară 4 – „Incluziunea socială şi combaterea sărăciei”, Obiectiv Specific 4.1. „Reducerea numărului de persoane aflate în risc de sărăcie şi excluziune socială din comunităţile marginalizate”, POCU/138/4/1/114930

responsabil financiar

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, experienţă <5 ani, timp parţial, 6 ore/zi

analist financiar

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, experienţă <5 ani, timp parţial, 2 ore/zi

specialist în achiziţii publice

Condiţii: studii medii cu diplomă de bacalaureat, experienţa < 5 ani, timp parţial de lucra 4 ore/zi.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 3 ianuarie 2019, ora 14:00

Concurs: 7 ianuarie 2019, ora 10:00: proba scrisă; 7 ianuarie 2019, ora 13:00: proba orală (interviu).

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Avram Iancu, str. Avram Iancu nr. 169, judeţul Alba, telefon: 0786/023.585.



ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

FOTO: Incident la Alba Mall. Pompierii din Alba Iulia, alertați după o degajare de fum la unul dintre magazine

Publicat

Pompierii din Alba Iulia intervin la un incident produs la Alba Mall. Potrivit ISU Alba, în interiorul unui magazin se înregistrează o degajare de fum. 

La fața locului au fost trimise 2 autoutilitare de stins incendii și o ambulanță.

Pompierii execută măsuri specifice de protecție și securitate la incendii (PSI): degajare/desfumare, au transmis reprezentanții ISU Alba.

UPDATE 1:

Degajarea de fum s-a produs din cauza unei defecțiuni la un pat de cabluri electrice. Pompierii au transimis de la fața locului că nu sunt alte probleme și că procedează în continuare pentru desfumare și asigurarea măsurilor PSI.

Acțiunea este în dinamică, revenim cu detalii.

Foto: ISU Alba

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Spectacol online de 1 iunie, de la Teatrul de Păpuși ”Prichindel” din Alba Iulia. Unde poate fi vizionat de către cei mici

Publicat

Teatrul de Păpuși „Prichindel” va transmite luni, 1 iunie 2020, începând cu orele 12.00, pe pagina  de facebook, spectacolul-premieră „O poveste din lumea păpușilor”.

”Cu siguranță ne vom reîntâlni la un moment dat și în sala de spectacol, dar până atunci am ținut să vă oferim acest nou spectacol, creat doar pentru voi, dragi copii, chiar de ziua voastră – Ziua Internațională a Copilului” au transmis reprezentanții instituției teatrale.

Citește și: 1 iunie, Ziua Internațională a Copilului. Când a fost sărbătorită prima dată și ce drepturi au copiii

Spectacolul „O poveste din lumea păpușilor” este realizat de Teodora Popa, având la bază adaptarea lui Aurel Crăciun, după un text de Joseph Pehr și Leo Spacil.

„O poveste din lumea păpușilor” este un spectacol dinamic, antrenant, care captează spectatorul atât prin povestea care are un umor de limbaj potrivit vârstei celor mici, cât și prin decorul și păpușile bine realizate. Colorat, ritmat și vesel – sunt atributele care definesc acest spectacol.

Echipa: Teodora Popa – regizor artistic, Elena Ilaș – scenograf, Florin Lucian Marin – sculptor păpuși, Levente Szöcs – compozitor, Teodora Popa, Viorica Boda, Ramona Benchea Mincu, Irina Melnic, Cătălina Mihăilă, Mădălin Costea, Tudor Cristian Popa și Iulian Costea – actori, Elena Madaras – regizor tehnic, Ovidiu Tămășan – operator de lumini, Călin Popa – maestru de lumini, Florin Andrea – maestru de sunet, Gheorghe Hațegan – mașinist, Mirela Tămășan – croitoreasă, Ioana Bogățan – manager.

”Sperăm ca acest nou spectacol al nostru să vă facă nerăbdători să vă reîntoarceți în sala de teatru și să puteți interacționa cu personajele din poveste. Nouă ne este foarte dor de voi, de prezența voastră și, bineînțeles, de aplauzele voastre” mai spun reprezentanții Teatrului ”PRichindel”.

De asemenea, tot în 1 iunie, actorii de la Alba Iulia pot fi văzuți la TVR Cluj, unde vor prezenta două spectacole din repertoriul teatrului, după următorul program:

  • orele 15.00 – spectacolul „Capra cu trei iezi”, regie colectivă: Teodora Popa, Viorica Boda, Irina Melnic și Ramona Benchea Mincu;
  • orele 20.00 – spectacolul „Sânziana și Pepelea”, regie Cristian Pepino.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Bărbații care au incendiat la comandă 6 mașini și un imobil la Alba Iulia, trimiși în judecată. Prejudiciu de 770.000 de lei

Publicat

Patru bărbați au fost trimiși în judecată pentru incendierea a șase mașini și a unui imobil din Alba Iulia. Dosarul în care O. Viorel a comandat incendierea autoturismelor a fost înregistrat pe rolul Judecătoriei Alba Iulia.

Potrivit anchetatorilor, la evaluarea inițială paguba suferită de victime se ridică la 777.000 de lei.

Pe lângă Viorel, alți trei bărbați, R .M. N. Felician, S. O. Marcel, L. I. Radu sunt trimiși în judecată pentru distrugere.

Părți vătămate în dosar sunt 9 persoane fizice, 6 firme, dintre care o societate de asigurări.

Reamintim că în perioada august 2019 – februarie 2020, O.Viorel, bărbatul de 35 de ani, din Alba Iulia, contra unor sume de bani, i-ar fi determinat pe ceilalți 3 să provoace incendii, pe timp de noapte, la 6 autoturisme parcate în diverse locuri de pe raza municipiului Alba Iulia, toate aparținând unor persoane cu care instigatorul ar fi avut diverse relații de natură comercială.

Totodată, la data de 5 februarie 2020, una dintre persoanele instigate ar fi provocat un incendiu în interiorul unui imobil aflat în construcție, situat pe strada Izvorului din Alba Iulia, fiind distruse elemente ale acoperișului, în valoare de 14.000 de lei, au transmis anchetatorii în momentul reținerii celor patru bărbați.

Potrivit adevărul.ro, persoana care a comandat incendierile este Onea Viorel. Acesta are la activ două condamnări definitive la închisoare cu executare, în România şi în Franţa.

Bărbatul în vârstă de 35 de ani a fost condamnat definitiv în 2016 în aşa zisul dosar al ”utilajelor” la 4 ani de închisoare cu executare. Peste 30 de persoane au fost condamnate în acest dosar, acuzaţia principală fiind cea de constituire sau sprijinire a unui grup infracţional organizat.

În Franţa, a primit o pedeapsă similară, de 4 ani de închisoare, pentru furt cu circumstanţe agravante, furt prin înşelăciune şi participare la un grup infracţional.

Potrivit autorităţilor franceze, gruparea formată din mai mulţi cetăţeni români, din care făcea parte şi bărbatul din Alba Iulia, a comis un prejudiciu total de 3 milioane de euro prin furturile comise în perioada 2012 – 2013.

 

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Producție în condiții de maximă siguranță pentru angajații Star Transmission și Star Assembly (P)

Publicat

După o perioadă de întrerupere a activității cauzată de pandemia COVID-19, unitățile de producție Mercedes-Benz de la Sebeș și Cugir și-au reluat treptat activitatea începând cu 21 aprilie.

În scopul prevenirii infectării angajaților, au fost elaborate și implementate măsuri ample de siguranță și igienă, adaptate specificului fiecărei arii, în zona de producție sau birouri, conform recomandărilor autorităților internaționale, naționale și locale.

Începând cu data de 23 martie, Daimler a decis suspendarea majorității producției și a activităților administrative din Europa, măsură care a afectat și cele două subsidiare Daimler românești.

Pentru întoarcerea la muncă a angajaților, Klaus Eichhorn declara că „obiectivul nostru a fost ca echipa să se simtă mai bine protejată în companie decât afară. Am luat măsuri din timp și am definit și implementat o strategie amplă de protecție împotriva infectării.“

Angajații își desfășoară activitatea respectând standarde stricte de igienă, dezvoltate pe baza evaluării de risc. Printre acestea se numără standarde de igienă și curățenie, purtarea echipamentului individual de protecție, reguli de distanțare de siguranță, adaptarea spațiilor comune de pauză și servire a mesei, serviciile de cantină, suplimentarea transportului și măsurarea temperaturii corporale.

Fondate în anii 2001, respectiv 2013, subsidiarele Mercedes-Benz Star Transmission și Star Assembly sunt piloni importanți în rețeaua globală de producție powertrain a Diviziei de Mașini Mercedes-Benz, numărând în prezent aproximativ 3.000 de angajați.

La Sebeș sunt asamblate transmisii automate în opt și nouă trepte pentru autoturismele Mercedes-Benz, în timp ce la Cugir sunt produse roți dințate, arbori, țevi de înaltă presiune și componente pentru motoare, transmisii, sisteme de direcție și prototipuri.

Klaus Eichhorn: „Produsele noastre sunt livrate în întreaga lume. Faptul că am reînceput activitatea este un semnal pozitiv pentru întreaga industrie, ne adaptăm volumele conform cererii și producem în condiții de maximă siguranță. Îi mulțumesc echipei pentru coordonarea cu succes a relansării producției și pentru măsurile care au fost implementate. Acum depinde de fiecare dintre noi să respectăm aceste măsuri de protecție.

Am înțeles cu toții importanța unui comportament responsabil, suntem în plin proces de învățare și ne adaptăm când este cazul.”

Despre Star Transmission & Star Assembly

Star Assembly și Star Transmission, companii Mercedes-Benz AG, sunt piloni cheie în rețeaua globală de producție powertrain Mercedes-Benz Cars și numără în prezent aproximativ 3.000 de angajați. În cadrul Star Assembly sunt asamblate cutii de viteze automate cu dublu ambreiaj în opt trepte, precum și transmisii cu nouă trepte de viteză pentru Mercedes-Benz. La sediul Star Transmission sunt produse roţi dinţate, componente prelucrate mecanic pentru motoare, transmisii, țevi de înaltă presiune și sisteme de direcţie. În plus, aici funcționează Centrul de Tehnologii, precum şi un spaţiu de instruire. Cu sprijinul Guvernului României, Star Transmission este una dintre primele companii din România care oferă un sistem de învățământ dual, pe baza modelului Baden-Württemberg.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate