Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

POSTURI vacante la Prefectura Alba, Spitalul Judeţean, primării şi alte instituţii publice din judeţ. Condiţii


Publicat

birou-gol-zile-libere-e1519215884228

În această perioadă sunt organizate mai multe concursuri, pentru ocuparea unor posturi vacante, în instituţii publice din judeţul Alba. Candidaţii interesaţi de aceste locuri de muncă trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Posturi vacante şi condiţii de participare la concurs:

Instituţia Prefectului – Judeţul Alba

– şef serviciu – Serviciul Financiar-Contabilitate, Resurse Umane, Relaţii Publice, Administrativ (concurs organizat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice; deţinerea certificatului de atestare a cunoştinţelor dobândite în domeniul Sistemului European de Conturi, conform art. 19 lit. b2) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările ulterioare; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani; cunoştinţe operare calculator: nivel mediu.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 27 decembrie 2018

Concurs: 14 ianuarie 2019 2018, ora 9:00: proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC; 14 ianuarie 2019 2018, ora 10:30: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul ANFP în termen de 20 zile și trebuie să conţină: copia actului de identitate; formularul de înscriere, conform anexei nr. 3 la HG nr. 611/2008, modificată; copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări; copia carnetului de muncă sau adeverinţă care atestă vechimea în muncă şi, după caz, în specialitate; cazierul judiciar (poate fi înlocuit cu o declaraţie pe proprie răspundere); adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare; declaraţia pe propria răspundere/adeverinţă care atestă că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică.

Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba Iulia

– muncitor calificat I – fochist la Serviciul tehnic administrativ protecţie şi sănătate în muncă

Condiţii: certificate de calificare profesională – fochist; autorizaţie I.S.C.I.R. pentru cazanele de abur şi apă caldă – clasa A, conform anexa 4 din PT CR8-2009;
9 ani vechime în meserie.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 20 decembrie 2018

Concurs: 4 ianuarie 2019, ora 10:00: testare psihologică; 7 ianuarie 2019, ora 10:00: proba scrisă; 10 ianuarie 2019, ora 10:00: proba interviu.

– psiholog practicant – la Cabinet de medicina muncii

Condiţii: diplomă de licenţă în specialitate; atestat de liberă practică în specialităţile psihologie clinică, psihologia muncii şi organizaţională, psihologia transporturilor şi psihologia aplicată în domeniul securităţii naţionale; un an vechime ca psiholog practicant.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 20 decembrie 2018

Concurs: 4 ianuarie 2019, ora 10:00: testare psihologică; 14 ianuarie 2019, ora 10:00: proba scrisă; 17 ianuarie 2019, ora 10:00: proba interviu.

inspector de specialitate, gradul IA la Serviciul resurse umane şi relaţii cu publicul

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă/studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul ştiinţelor economice; vechime în specialitatea studiilor: minimum 6 ani şi 6 luni; cunoştinţe de operare pe calculator.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 20 decembrie 2018

Concurs: 4 ianuarie 2019, ora 10:00: testare psihologică; 15 ianuarie 2019, ora 10:00: proba scrisă; 18 ianuarie 2019, ora 10:00: proba practică; 23 ianuarie 2019, ora 10:00: proba interviu.

muncitor necalificat I – spaţii verzi (2 posturi) – la Serviciul Tehnic, Administrativ şi PSM.

Condiţii: minimum şcoală generală; fără vechime.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 20 decembrie 2018

Concurs: 4 ianuarie 2019, ora 10:00: testare psihologică; 8 ianuarie 2019, ora 10:00: proba practică; 11 ianuarie 2019, ora 10:00: proba interviu.

inspector de specialitate, gradul I la Serviciul tehnic, administrativ şi PSM

Condiţii: studii superioare tehnice de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă; vechime în specialitatea studiilor – minimum 3 ani şi 6 luni.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 20 decembrie 2018

Concurs: 4 ianuarie 2019, ora 10:00: testare psihologică; 16 ianuarie 2019, ora 10:00: proba scrisă; 21 ianuarie 2019, ora 10:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare pot fi obţinute la sediul din Alba Iulia, Bd. Revoluţiei 1989 nr. 23, judeţul Alba, telefon 0258/820.825, interior 146.

Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Alba 

– consilier gradul I

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe economice; vechime în muncă – minimum 3 ani şi 6 luni, în specialitate.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 20 decembrie 2018, ora 16.30

Concurs: 8 ianuarie 2018, ora 10:00: proba scrisă; 11 ianuarie 2018, ora 10:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Oficiului de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Alba, din Alba Iulia, str. Septimius Severus nr. 59, etajul 2, camera 207, Judeţul Alba, telefon 0258/813.170, interior 118.

Direcția Regională de Statistică Alba

– consilier, clasa I, grad profesional debutant

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; cursuri absolvite în domeniul IT (sisteme calculatoare, informatică aplicată).

Concurs: 8 ianuarie 2019, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare se obțin la sediul Direcției Regionale de Statistică Alba, Strada Octavian Goga 9, Alba Iulia, telefon: 0258/811.240, interior 114.

Inspectoratul Şcolar Judeţean Alba

consilier IA (S) Compartiment contabilitate

Condiţii: nivelul studiilor – studii superioare în specialitatea studiilor; vechimea în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – minimum 9 ani vechime

consilier II (S) Compartiment salarizare – normare

Condiţii: nivelul studiilor – studii superioare economice; vechimea necesară ocupării postului – minimum 3 ani vechime în muncă

referent debutant (S) Compartiment audit

Condiţii: nivelul studiilor – studii superioare economice; vechimea necesară ocupării postului – nu se solicită.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 14 decembrie 2018
Concurs: 20 decembrie 2018, ora 11.00: proba scrisă; 27 decembrie 2018, ora 11.00: proba interviu.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Alba din Alba Iulia, strada Gabriel Bethlen nr. 7, judeţul Alba, telefon 0258/817.255.

Grădiniţa cu Program Prelungit „Scufiţa Roşie“ Alba lulia

– ajutor de bucătar (0,5 normă)
– îngrijitor copii

Condiţii: studii medii, abilităţi de lucru în echipă, disponibilitate pentru lucru în 2 schimburi; condiţii vechime – nu e cazul.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 14 decembrie 2018

Concurs: 27 decembrie 2018, ora 09.00: proba scrisă; 27 decembrie 2018, ora 11.00: proba practică; 27 decembrie 2018, ora 12.00: proba interviu.

Relații suplimentare se obțin la sediul Grădiniţei cu Program Prelungit „Scufiţa Roşie” din Alba Iulia, str. Călărași nr. 2, Județul Alba, telefon: 0258/811.820

Primăria Municipiului Sebeş

– director la Centrul Cultural „Lucian Blaga“ Sebeş

Condiţii: studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă în specialitatea ştiinţele comunicării; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei; certificat care să ateste cunoaşterea unei limbi străine de circulaţie internaţională la nivel avansat; vechime în specialitatea studiilor – minimum 9 ani.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 14 decembrie 2018, ora 14.00

Concurs: 27 decembrie 2018, ora 11.00: proba scrisă; 7 ianuarie 2019, ora 11.00: proba interviu.

consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Protecţia Mediului, Control Comercial, Managementul Calităţii şi Unitatea Locală de Monitorizare

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţa şi ingineria mediului sau fizică; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – minimum 7 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 18 decembrie 2018, ora 16:00

Concurs: 8 ianuarie 2019, ora 11.00: proba scrisă; 11 ianuarie 2019, ora 11.00: proba interviu.

Informaţii suplimentare se pot obţine la Unitatea Administrativ-Teritorială – Municipiul Sebeş, Parcul Arini nr. 1, Județul Alba, telefon 0258.731.318.

Primăria orașului Zlatna

– poliţist local, clasa I, gradul profesional asistent ID 397520 la Serviciul Poliţie Locală – Compartimentul Disciplina în construcţii şi Afişajul Stradal, Protecţia Mediului, Activitatea Comercială şi Evidenţa Persoanelor.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an.

Concurs: 9 ianuarie 2019, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Zlatna din Zlatna, Piața Unirii, nr. 1A, Județul Alba, telefon 0258/856.337; e-mail pr_zlatna@primariazlatna.ro.

Liceul „Corneliu Medrea”  Zlatna

– îngrijitor

Condiţii: studii gimnaziale; fără condiţie de vechime.

Concurs: 21 decembrie 2018, ora 12.00: data limită pentru depunerea dosarelor; 31 decembrie 2018, ora 08.00: proba scrisă; 31 decembrie 2018, ora 12.00: proba interviu.

Relații suplimentare se pot obține la Liceul „Corneliu Medrea”, cu sediul în Zlatna. str, Tudor Vladitnirescu nr. 14, judeţul Alba, telefon/fax 0258856521.

Primăria orașului Cugir

– inspector, clasa I, gradul profesional debutant – Serviciul Urbanism, Amenajarea Teritoriului, Investiţii, Cadastru

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă dc licenţă sau echivalentă în domeniile – inginerie civilă, ingineria instalaţiilor, inginerie electrică, arhitectură, urbanism.

Concurs: 9 ianuarie 2019, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

educator-puericultor

Condiţii: studii de specialitate pedagogice medii, liceale, postliceale, superioare dovedite cu diplomă sau adeverinţă de absolvire; studii universitare de scurta sau lungă durată de psihologie şi ştiinţele ale educaţiei (specializări/programe de studiu eligibile: pedagogia învăţământului primar şi preşcolar/pedagogie/psihopedagogie spedală/psihologie sau studii superioare cu modul pedagogic absolvit; de preferinţă diplomă/adeverinţă absolvire /curs modul pedagogic sau specializare în ocupaţia de educator puericultor.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 14 decembrie 2018, ora 13.30

Concurs: 27 decembrie 2018, ora 11.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.

Primăria Municipiului Aiud

– consilier juridic, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Compartimentului Juridic.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 18 decembrie 2018, ora 16:00

Concurs: 7 ianuarie 2019, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, Județul Alba, din str. Cuza Vodă, nr. 1, camera 22, telefon 0258/861.310, interior 1013.

Primăria comunei Câlnic

– bibliotecar

Condiţii: studii medii.

Termen limită de depunere a dosarelor: 4 ianuarie 2019, ora 12:00

Concurs: 8 ianuarie 2019, ora 09:00: proba scrisă; 10 ianuarie 2019, ora 09:00: proba interviu.

expert informare şi publicitate cu 0,5 normă (post temporar vacant, în cadrul Proiectului „Resurse pentru Câlnic – Creşterea accesului la resurse la nivelul întregii comunităţi”, Programului Operaţional Capital Uman (POCU) 2014-2020, Axa prioritară 4 – „Incluziunea socială şi combaterea sărăciei”, Obiectiv Specific 4.1. „Reducerea numărului de persoane aflate în risc de sărăcie şi excluziune socială din comunităţile marginalizate”, POCU/138/4/1/114930)

Condiţii: studii superioare absolvite cu diplomă; experienţă minimă < 5 ani.

Termen limită de depunere a dosarelor: 4 ianuarie 2019, ora 12:00

Concurs: 7 ianuarie 2019, ora 9:00: proba scrisă; 9 ianuarie 2019, ora 9:00: proba interviu.

Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Comunei Câlnic, Str. Principală nr. 20, judeţul Alba, telefon 0258/747.050.

Primăria comunei Roşia de Secaş

– inspector de specialitate

Condiţii: studii superioare; nu se solicită vechime în domeniu.

Concurs: 7 ianuarie 2019, ora 10:00: proba scrisă; 8 ianuarie 2019, ora 14:00, proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comuna Roşia de Secaş, Str. Principală nr. 458, judeţul Alba, telefon 0258/765.777, 0768/184.504.

Primăria Avram Iancu

– posturi pe perioadă nedeterminată, în cadrul Proiectului „Comunitatea Moţilor Harnici”, Programul Operaţional Capital Uman (POCU) 2014- 2020, Axa prioritară 4 – „Incluziunea socială şi combaterea sărăciei”, Obiectiv Specific 4.1. „Reducerea numărului de persoane aflate în risc de sărăcie şi excluziune socială din comunităţile marginalizate”, POCU/138/4/1/114930

responsabil financiar

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, experienţă <5 ani, timp parţial, 6 ore/zi

analist financiar

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, experienţă <5 ani, timp parţial, 2 ore/zi

specialist în achiziţii publice

Condiţii: studii medii cu diplomă de bacalaureat, experienţa < 5 ani, timp parţial de lucra 4 ore/zi.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 3 ianuarie 2019, ora 14:00

Concurs: 7 ianuarie 2019, ora 10:00: proba scrisă; 7 ianuarie 2019, ora 13:00: proba orală (interviu).

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Avram Iancu, str. Avram Iancu nr. 169, judeţul Alba, telefon: 0786/023.585.



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

Miercuri și joi, întreruperi în furnizarea de apă potabilă la Oarda de Sus, Cricău și Noșlac, din cauza unor lucrări

Publicat

Apa CTTA Alba anunță întreruperea furnizării apei potabile miercuri și joi, în municipiul Alba Iulia – cartierul Oarda de Sus, Cricău și Noșlac, din cauza unor lucrări. 

Astfel, în data de 3 martie, din cauza unor lucrări efectuate de către Sucursala de Distribuţie a Energiei Electrice Alba, Apa CTTA Alba este nevoită să întrerupă furnizarea apei potabile în municipiul Alba Iulia, cartierul Oarda de Sus, între orele 08:00-15:00.

Tot din același motiv va fi întreruptă furnizarea apei potabile în data de 4 martie, în localitatea Cricău, între orele 08:00-13:00.

La reluarea furnizării apei potabile pot apărea depășiri ale parametrului turbiditate, situație în care clienții sunt rugați să folosească apa numai în scop menajer.  „Eventualele perturbații, precum și zona în care ele apar, vă rugăm să le semnalați imediat Dispeceratului Alba Iulia la numărul de telefon: 0258.834501, în vederea intervenției”, au explicat reprezentanții Apa CTTA.

În data de 4 martie, din cauza unor lucrări de mentenanță ce se execută la rețeaua de distribuție a apei potabile (spălare rețele), precum și spălarea și igienizarea rezervorului de acumulare apă potabilă, în localitatea Noșlac se va întrerupe furnizarea apei potabile între orele 8:00 – 16:00.

„La reluarea furnizării apei pot apărea depășiri locale ale parametrului de turbiditate, de aceea rugăm a semnala acest fapt la tel. 0729.994179 sau 0729.994186 pentru rezolvarea lor”, au mai transmis reprezentanții Apa CTTA.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Alertă de fraudă emisă de Poliție, CERT-RO și de Asociația Română a Băncilor. Cum funcționează o nouă înșelăciune pe internet

Publicat

Poliția Română, Centrul Național de Răspuns la Incidente de Securitate Cibernetică (CERT-RO) și Asociația Română a Băncilor (ARB) atrag atenția cu privire la incidentele recente de securitate cibernetică de tip fraudă, distribuite prin intermediul unor site-uri de anunțuri generaliste din România și lansează o campanie de conștientizare menită să protejeze clienții împotriva fraudelor on-line.

Se recomandă persoanelor care au postat anunțuri de vânzare pe site-uri să nu comunice datele de pe card, acestea fiind confidențiale și folosite exclusiv pentru achiziții și nu pentru încasări. Utilizatorii sunt sfătuiți să verifice toate detaliile înainte de a efectua o tranzacție.

Mecanismul utilizat este unul dual, atacatorii țintind atât cumpărătorii, cât și vânzătorii din platformă.

Metoda de atac implică contactarea utilizatorilor și redirecționarea lor către alte soluții de tip chat, de regulă Whatsapp.

Următorul pas este convingerea potențialei victime de a furniza datele de pe card,  în urma accesării unui link nelegitim transmis de atacatori.

Astfel, sunt obținute toate datele cardului, inclusiv parolele de securitate cu care efectuează o primă tranzacție de tip transfer (care va debita contul de card al vânzătorului), iar ulterior le utilizează pentru alte tranzacții frauduloase.

Pentru a se proteja împotriva fraudelor, este necesar ca utilizatorii de carduri să respecte următoarele recomandări:

–  să nu comunice nimănui PIN-ul, datele înscrise pe card inclusiv codul CVV2/CVC2, date personale de identificare, orice alte informații de securitate aflate pe carduri sau parolele de securitate utilizate în tranzacționare; Angajații băncilor nu vor solicita niciodată divulgarea acestor informații indiferent prin ce mijloace se primește solicitarea – e-mail, SMS, apeluri telefonice sau la servicii financiare furnizate de bancă la distanță.

–  să nu furnizeze niciodată datele de acces la Internet/Mobile Banking;

–  datele înscrise pe card trebuie cunoscute exclusiv de titular și trebuie completate doar când acesta efectuează cumpărături online pe site-uri securizate;

– să nu deschidă atașamentele din e-mail-urile primite de la persoane necunoscute;

– să nu intre pe link-uri primite prin e-mail-uri necunoscute sau nesolicitate

– să nu instaleze aplicații din surse necunoscute și programe necertificate descărcate de pe website-uri dubioase;

– să aibă instalat un program antivirus bun și actualizat și să actualizeze permanent sistemul de operare;

De asemenea, să nu mai introducă alte coduri și să anunțe imediat banca emitentă în cazul în care observă în browser:

–  imagini suspecte, care nu corespund cu cele din paginile web ale băncii,

–  apariția unor ferestre „pop-up” care solicită introducerea de date confidențiale,

–  că nu se pot autentifica în pagina de Login de la prima încercare, întrucât s-ar putea să devină victima unui atac informatic.

Poliția Română, CERT-RO și Asociația Română a Băncilor recomandă tuturor cetățenilor să se informeze din surse oficiale și să semnaleze imediat orice tentativă de fraudă.

Sursa: cert.ro

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Twitter va bloca permanent utilizatorii care dezinformează în mod repetat în privinţa vaccinurilor anti-COVID

Publicat

Twitter a anunţat că intenţionează să-şi amplifice lupta împotriva dezinformării. Platforma de social media va bloca definitiv accesul utilizatorilor care au fost atenţionaţi de cinci ori, informează AFP și The Guardian, potrivit Agerpres.

„Credem să acest sistem de avertismente va ajuta la educarea publicului cu privire la regulamentele noastre şi la reducerea cu mai mult succes a propagării de informaţii potenţial periculoase sau false pe Twitter, în special în cazul infracţiunilor repetate, moderate sau grave”, a anunţat reţeaua socială într-un comunicat.

În decembrie, Twitter a decis să le ceară utilizatorilor să şteargă unele informaţii false, în special cele care sugerează că vaccinurile sunt utilizate pentru a controla populaţiile. Compania viza de asemenea dezinformările privind efectele adverse sau punerea sub semnul întrebării chiar a bolii COVID-19 şi a necesităţii ca oamenii să se vaccineze.

De atunci, moderatorii societăţii californiene au retras peste 8.400 de tweet-uri şi au notificat circa 11,5 milioane de conturi din întreaga lume. De acum, de la al doilea avertisment, utilizatorii îşi vor vedea contul blocat timp de 12 ore, iar la al patrulea avertisment blocarea va dura 7 zile.

Blocarea permanentă a contului, la al cincilea avertisment

De la al cincilea avertisment, blocarea contului va fi permanentă. Acest sistem se inspiră din cel împotriva defăimării având legătură cu alegerile şi procesele civice, care a determinat Twitter să-l blocheze pe fostul preşedinte american Donald Trump pentru infracţiuni repetate, printre care incitare la violenţă şi mesaje de discreditare a scrutinului prezidenţial.

Campaniile de vaccinare împotriva COVID-19, necesare pentru a proteja populaţiile şi a permite reluarea activităţilor umane, sunt în curs în numeroase ţări, inclusiv în SUA şi UE, notează AFP.

Începând din octombrie anul trecut, când vaccinurile erau doar în stadiul de teste clinice, YouTube şi Facebook au anunţat o reglementare strictă menită să interzică dezinformările cu privire la vaccinuri şi acţiunile menite să discrediteze campaniile de vaccinare.

Twitter va ataşa de asemenea etichete cu mesaje „poate conţine informaţii înşelătoare cu privire la vaccinurile împotriva COVID-19”, potrivit comunicatului de luni.

Moderatori vor fi însărcinaţi să determine care conţinuturi încalcă regulamentele, însă platforma speră să pună la punct un sistem atât uman, cât şi automatizat pentru a detecta mesajele problematice.

sursa: agerpres.ro

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Delgaz Grid anunță înlocuirea a peste 12 kilometri de conducte și branșamente. Investiții programate la Alba Iulia și Sebeș

Publicat

Delgaz Grid a anunțat că va înlocui în acest an aproximativ 12,5 kilometri de conducte și branșamente de gaze naturale din județul Alba și va investi aproximativ 4,5 milioane de lei. Cele mai importante lucrări de investiții sunt programate la Bărăbănț (6km), Alba Iulia (3km) și Sebeș (2km).

Potrivit unui raport transmis Alba24, compania a investit anul trecut peste 7 milioane lei pentru modernizarea sistemului de distribuție a gazelor naturale din județul Alba. Principalele investiții s-au derulat la Alba Iulia, Biia, Sebeș și Cugir.

Astfel, sistemul de distribuție a gazelor naturale din județul Alba a fost înlocuit, anul trecut, pe o lungime de 16 kilometri, valoarea totală a acestor investiții fiind de peste 7 milioane de lei.

Tot anul trecut, sistemul de distribuție a gazelor naturale din județul Alba a fost extins cu circa 9,5 km pentru racordarea de noi consumatori.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate