Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

Primăria Aiud: În 4 mai, concurs pentru ocuparea funcţiei de șef birou la Centrul Social Multifuncțional pentru Persoane cu Dizabilități. Termen limită pentru înscrieri


Publicat

primaria aiud

primaria aiudPrimăria Municipiului Aiud organizează în data de 4 mai un concurs în vederea ocupării, pe durată determinată, a funcţiei contractuale de conducere vacante de șef birou – Centrul Social Multifuncțional pentru Persoane cu Dizabilități, din cadrul Serviciului Public de Asistență Socială din subordinea Consiliului Local al Municipiului Aiud.

Dosarul de concurs va conţine în mod obligatoriu următoarele documente:

– cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare;

– copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;

– copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiilor documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;

– adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;

– carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;

– cazierul judiciar;

– curriculum vitae;

Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.

Condiţiile generale şi specifice:

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă domeniul kinetoterapie sau psihologie;

– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei contractuale: minimum 2 ani.

Condiţiile necesare pentru ocuparea postului de natură contractuală de șef birou:

Pentru a ocupa funcţia de șef birou, persoana trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:

– are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;

– cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

– are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;

– are capacitate deplină de exerciţiu;

– are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;

– îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

– nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;

Probele stabilite pentru concurs: selecţia dosarelor de înscriere la concurs, proba scrisă şi interviu.

Proba scrisă va avea loc în data de 4 mai, ora 10.00, la sediul Primăriei municipiului Aiud. Interviul se susţine într-un termen de maximum 4 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise. Data, ora şi locul organizării interviului se va anunţa odată cu afişarea rezultatelor la proba scrisă.

Dosarele de înscriere la concurs se pot depune până în data de 23 aprilie, inclusiv, ora 16.00, la Biroul Resurse Umane, Control Intern din cadrul Primăriei Municipiului Aiud, la secretarul comisiei de concurs – Angela Morar.

Rezultatele selectării dosarelor de înscriere și a rezultatelor la fiecare probă a concursului se afişează la sediul şi pe pagina de internet a Primăriei Municipiului Aiud, www.aiud.ro, în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de  selecţie a dosarelor.

După afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor, proba scrisă şi interviu, după caz, candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, respectiv de la data afişării rezultatului probei scrise  şi a interviului, sub sancţiunea decăderii din acest drept.

Rezultatele finale se afişează la sediul şi pe pagina de internet a Primăriei Municipiului Aiud, www.aiud.ro, în termen de maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de soluţionare a contestaţiilor pentru ultima probă.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Biroul Resurse Umane, Control Intern din cadrul Primăriei Municipiului Aiud, la secretarul comisiei de concurs – Angela Morar şi la nr. de  telefon 0258.861310 interior 13.



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

BLAJ

FOTO: Peste 300 de persoane vaccinate în trei ore la Blaj. Oamenii așteaptă în ploaie. A fost necesară suplimentarea dozelor

Publicat

Sute de persoane s-au vaccinat la primele ore ale zilei de duminică, în cadrul maratonului de vaccinare de la Blaj. Unele dintre acestea așteptau în ploaie să se vaccineze.

”La Blaj lumea așteaptă în ploaie vaccinarea. Prezența este mult peste așteptări, cinste lor.

Cele 200 de doze estimate a fi folosite azi s-au epuizat până la ora 11.00, iar la solicitarea primarului Gheorghe Valentin Rotar și a echipei de vaccinare, DSP Alba a trimis în regim de urgență încă 300 de doze.

La acest moment (0ra 11.30 – n.r.) sunt peste 300 de persoane vaccinate la maratonul de la Blaj.

Felicitări autorităților locale și echipei de vaccinare!”, a anunțat șeful DSP Alba, Alexandru Sinea.

BLAJ

Locație: Centru mobil vaccinare – pe platoul din fața Centrului Cultural „Iacob Mureșianu”, Bulevardul Republicii, nr. 36

Program maraton de vaccinare: duminică, 16 mai, orele 8.00-20.00

Tip vaccin: Pfizer

Acte necesare: buletin/carte de identitate; adeverința de vaccinare cu serul Pfizer – dacă se face vaccinarea cu a doua doză

Alte detalii: se pot prezenta la vaccinare toate persoanele care au împlinit vârsta de 16 ani, fără programare; minorii care au împlinit vârsta de 16 ani se pot prezenta la vaccinare doar însoțiți de un părinte sau de reprezentantul legal.

Comparativ, la Alba Iulia, se pare că a mai scăzut interesul pentru vaccinarea la centrul drive-thru.

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

FOTO: Pugiliștii CS Unirea Alba Iulia au câștigat medalii de aur, argint și bronz la Cupa României de Cadeți

Publicat

Clubul Sportiv (CS) Unirea Alba Iulia a obținut trei medalii, de aur, argint și bronz, la Cupa României de Cadeți, desfășurată la Arad.

Pugiliștii secției clubului albaiulian sunt pregătiți de către antrenorul emerit Nicolae Paștiu.

Competiția s-a desfășurat în perioada 10-15 mai, în sala de sport a Universității ”Aurel Vlaicu” din Arad.

Rezultate CS Unirea Alba Iulia:

Drăgoi Viorel Raul (14 ani), categoria 32 de kilograme – medalie de aur;

Stoica Patrick Julian (14 ani), categoria 34 de kilograme – medalie de argint;

Dăian Denis Raul (13 ani), categoria 80 de kilograme – medalie de bronz.

Cupa României de Cadeți s-a desfășurat cu respectarea tuturor măsurilor de prevenire a îmbolnăvirilor în actualul context epidemiologic.

”Băieții medaliați sunt sportivi de perspectivă care au confirmat și anii trecuți. Pregătirea lor a dat roade și îl felicit și pe antrenorul Nicolae Paștiu pentru pregătirea temeinică a tuturor celor care își doresc să facă performanță în acest sport. Mă bucur că seria rezultatelor bune, din această primăvară, este continuată de secția de box, după atletism, judo și haltere. Pregătirea sportivă și competițiile continuă!” – Corneliu Mureșan, director CS Unirea Alba Iulia.

Clubul Sportiv (CS) Unirea Alba Iulia este o structură sportivă de drept public, cu personalitate juridică, înființată în 1974 ca instituție publică în subordinea Ministerului Tineretului și Sportului, având ca obiect principal de activitate obținerea performanțelor sportive: selecția, pregătirea, participarea la competiții interne și internaționale, respectiv câștigare de medalii pe plan național și internațional.

CS Unirea Alba Iulia are, în prezent, 9 ramuri sportive active: atletism, powerlifting, haltere, orientare, box, judo, culturism, tenis de masă și taekwondo.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Maratonul de vaccinare din Alba: Peste 600 de persoane au primit prima doză, sâmbătă. Unde continuă acțiunile duminică

Publicat

Alte peste 600 de persoane s-au vaccinat sâmbătă în cadrul acțiunilor-maraton de vaccinare din județul Alba. Duminică, și Blajul se alătură acestei campanii.

În a doua zi a maratonului de vaccinare anti-COVID din județ, sâmbătă 15 mai, au primit prima doză 628 de persoane, precizează DSP Alba. Comparativ, vineri, numărul acestora era de 583.

Sâmbătă s-au imunizat 228 de persoane la punctul drive-thru din Alba Iulia (parcarea Stadionului Cetate), 222 la Sebeș și 178 la Cugir.

Cei care doresc să se vaccineze fără o programare prealabilă sunt așteptați și duminică la Alba Iulia, Sebeș, Cugir și Blaj.

ALBA IULIA

Locație: Centru tip Drive-Thru – vaccinare în mașină – în parcarea Stadionului Cetate (în spatele benzinăriei OMV)

Program maraton de vaccinare: vineri (14 mai), sâmbătă (15 mai), duminică (16 mai), orele 8.00-20.00

Tip vaccin: Pfizer

Acte necesare: buletin/carte de identitate, completare formular triaj AICI sau poate fi completat la locația vaccinării/centrul Drive-Thru

Alte detalii: primăria a anunțat că se va organiza tombolă cu premii pentru cei care se vaccinează; estimează circa 1500 de persoane vaccinate în cele trei zile

BLAJ

Locație: Centru mobil vaccinare – pe platoul din fața Centrului Cultural „Iacob Mureșianu”, Bulevardul Republicii, nr. 36

Program maraton de vaccinare: duminică, 16 mai, orele 8.00-20.00

Tip vaccin: Pfizer

Acte necesare: buletin/carte de identitate; adeverința de vaccinare cu serul Pfizer – dacă se face vaccinarea cu a doua doză

Alte detalii: se pot prezenta la vaccinare toate persoanele care au împlinit vârsta de 16 ani, fără programare; minorii care au împlinit vârsta de 16 ani se pot prezenta la vaccinare doar însoțiți de un părinte sau de reprezentantul legal; pentru persoanele vârstnice și fără posibilitate de deplasare la vaccinare, domiciliate în Blaj, Tiur, Mănărade, Spătac și Petrisat, Primăria Municipiului Blaj va asigura transportul la maratonul de vaccinare de duminică – acestea se pot înscrie la Serviciul de Asistență Comunitară Blaj, la numărul de telefon 0756.089.215.

SEBEȘ

Locație: Centrul de Zi pentru Persoane Adulte cu Dizabilități, cu sediul în Sebeș, bulevardul Lucian Blaga, numărul 45

Program maraton de vaccinare: vineri (14 mai), sâmbătă (15 mai), duminică (16 mai), orele 8.00-20.00

Tip vaccin: Pfizer

Acte necesare: buletin/carte de identitate

Alte detalii : nu este necesară o programare prealabilă în platforma națională de vaccinare ; minorii care au împlinit vârsta de 16 ani se pot vaccina în cadrul maratonului organizat, condiția fiind aceea de fi însoțiți de un părinte sau un  reprezentant legal.

CUGIR

Locație: centre mobile de vaccinare în corturi amenajate în aer liber

– în fața Catedralei din Cugir, sâmbătă, 15 mai, între orele 8.00-13.00

– în parcarea de lângă Piața 1 Mai din Cugir, duminică, 16 mai, orele 8.00-13.00

Tip vaccin: Pfizer

Acte necesare: buletin/carte de identitate

Alte detalii: persoanele cu vârsta peste 16 ani se vor putea vaccina fără programare; cetăţenii cu afecţiuni cronice sunt sfătuiţi să aibă asupra lor documentele medicale care atestă bolile de care suferă şi tratamentul pe care-l urmează.

După ora 13.00, activitatea Centrului de vaccinare din Cugir va trece la modalitatea extinsă, cu prezenţa direct fără programare, până la finalul programului de funcționare.

Citeste mai mult
Publicitate

ECONOMIE

Declarația de beneficiar real va fi amânată până la 1 octombrie 2021. Anunțul ministrului Economiei

Publicat

Obligația declarării beneficiarului real de către o serie întreagă de firme și alte entități ar urma să fie amânată până în 1 octombrie.

Proiectul de ordonanță în acest sens a fost pus în transparență, anunță ministrul Economiei, Claudiu Năsui: „E doar o soluție temporară pentru o obligație inutilă reintrodusă brusc pentru toți antreprenorii”.

„Lupta împotriva birocrației continuă! Am pus în transparență proiectul de ordonanță pentru amânarea termenului de depunere a declarației de beneficiar real până la 1 octombrie”, anunță Claudiu Năsui.

Ministrul Economiei precizează că amânarea e doar o soluție temporară.

„Aceasta este doar o soluție temporară pentru o obligație inutilă reintrodusă brusc pentru toți antreprenorii, chiar și acolo unde e redundantă și statul deține deja datele cerute. Ne luptăm în continuare pentru a putea reveni la modelul anterior, practicat cu succes în Austria și alte țări din Europa”, conchide Năsui.

La începutul acestei săptămâni, ministrul anunțase că ”în ședința de coaliție s-a decis ca declarația de beneficiar să fie amânată până la 1 octombrie.

Până atunci vom încerca să convingem coaliția să revenim la sistemul din Austria. Adică sistemul care s-a aplicat și anul trecut în România, prin legea 108/2020, care nu chinuie sute de mii de firme cu o birocrație inutilă.

Declarația de beneficiar real este o declarație de aproximativ 10 foi prin care statul ne cere informații pe care le are deja. Și ni-le cere nu numai o dată, ci în fiecare an, chiar dacă nu se schimbă nimic.

Reușisem să eliminăm această declarație anul trecut, dar ea a revenit din cauza unui amendament care a fost strecurat pe furiș într-o lege anul acesta”.

O serie de firme care erau exceptate de la obligația declarării beneficiarului real al activității trebuie din nou să depună această declarație la Registrul Comerțului. Nerespectarea acestei obligații se sancționează cu amendă între 5.000 și 10.000 de lei.

surse: mediafax.ro, startupcafe.ro

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate