Connect with us
Publicitate

Actualitate

11-14 martie: Concurs la Spitalul Municipal Aiud, pentru ocuparea funcţiei de manager. Condiţii de înscriere pentru candidaţi

Publicat

Consiliul de administraţie al Spitalului Municipal Aiud organizează concurs pentru ocuparea postului de manager. Acesta se desfăşoară în perioada 11-14 martie, la sediul Primăriei din Aiud.

Pentru a se putea înscrie la concurs, candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii: să fie absolvenţi de de învăţământ universitar de lungă durată cu diplomă de licenţă sau echivalentă, absolvenţi sau cursanţi ai unor cursuri de perfecţionare în management sau management sanitar, agreate de Ministerul Sănătăţii şi stabilite prin ordin al ministrului sănătăţii, ori sunt absolvenţi ai unui masterat sau doctorat în management sanitar, economic ori administrativ organizat într-o instituţie de învăţământ superior acreditată, potrivit legii; cel puţin 2 ani vechime în posturi prevăzute cu studii universitare de lungă durată, conform legii; să nu fie condamnaţi penal sau în curs de urmărire penală; să fie apţi din punct de vedere medical (fizic şi neuropsihic); să nu aibă vârsta de pensionare, conform legii.

Înscrierile se fac la Spitalul Municipal Aiud, situat în Aiud, str. Spitalului, nr. 2, în perioada 5 februarie-4 martie 2014, ora 12.00.

Dosarul de înscriere trebuie să conţină următoarele documente:

a) cererea de înscriere;

b) copia actului de identitate;

c) copia legalizată a diplomei de licenţă sau echivalente;

d) copia legalizată a documentelor care atesta absolvirea cursurilor de perfecţionare în management sau management sanitar, ori copia legalizată a diplomei de masterat sau doctorat în management sanitar, economic sau administrativ, organizat într-o instituţie de învăţământ superior acreditată, potrivit legii, sau adeverinţă eliberată de Şcoala Naţionala de Sănătate Publică, Management şi Perfecţionare în Domeniul Sanitar Bucureşti, care atesta calitatea de cursant a candidatului;

e) curriculum vitae;

f) copii ale diplomelor de studii şi alte acte ce atesta efectuarea unor specializări, competenţe/atestate etc. în domeniul managementului sanitar;

g) adeverinţă care atestă vechimea în posturi cu studii universitare de lungă durată şi/sau, după caz, copie de pe carnetul de munca, certificată “în conformitate cu originalul” de către conducerea unităţii;

h) cazierul judiciar;

i) adeverinţa din care rezultă că este apt medical, fizic şi neuropsihic;

j) declaraţia pe propria răspundere privind necolaborarea cu Securitatea înainte de anul 1989;

k) declaraţia pe propria răspundere că nu este urmărit penal şi nu are cunoştinţa că a fost începută urmărirea penală asupra sa;

l) copie legalizată a actelor (certificat de căsătorie etc.) prin care şi-a schimbat numele, după caz;

m) proiectul de management realizat de candidat conform temelor – cadru;

n) chitanţa de plată a taxei de participare la concurs, achitata la casieria Spitalului Municipal Aiud.

Cuantumul taxei de participare la concurs este de 1.200 de lei.

Temele-cadru, structura proiectului de management, bibliografia de concurs, precum şi regulamentul de organizare şi desfăşurare a concursului, aprobat prin dispoziţia Primarului municipiului Aiud nr. 19 /29.01.2014,  sunt afişate pe site-ul Spitalului Aiud: www.spitalaiud.ro, pe site-ul Primăriei  Municipiului Aiud: www.aiud.ro şi pe site-ul D.S.P. Alba : www.dspalba.ro.

Concursul este organizat în conformitate cu prevederile Dispoziţiei primarului municipiului Aiud nr. 19 din 29 ianuarie 2014.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

1 Comentariu

1 Comentariu

  1. un simplu ppacient

    marți, 11.02.2014 at 13:53

    nu se mai scapa nimeni odata de acesr nechimis care si.a adus tot neamul la spitalul acesta majoritatea posturilor fiind blocate

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate