Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

Angajări la STAT. POSTURI vacante în instituții publice din județul Alba. Calendar și condiții pentru candidați


Publicat

Mai multe posturi sunt vacante în această perioadă în județul Alba. Candidații interesați de ocuparea acestora trebuie să îndeplinească unele condiții, privind studiile, vechimea de muncă și alte cerințe.

Vezi și SRI face angajări. Locuri de muncă la Serviciul Român de Informații

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant, candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;

b) cunoaște limba română, scris și vorbit;

c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;

d) are capacitate deplină de exercițiu;

e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;

f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;

g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

POSTURI VACANTE:

ALBA IULIA

Universitatea ”1 Decembrie 1918” Alba IuliaCentrul de Relații Internaționale al UAB – Biroul Erasmus, Cooperare Internațională și Studenți Străini

administrator financiar, grad I (S) – COR 263111

Condiții: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă (ciclul I+II Bologna sau echivalentul celor două cicluri pentru candidații care au absolvit anterior sistemului Bologna); specialitate studii – profil economic; vechime în specialitate – minimum 5 ani vechime în muncă în specialitatea studiilor superioare de lungă durată menționate mai sus; cunoașterea limbii engleze la nivel avansat (interviul se va desfășura atât în limba română, cât și în limba engleză).

Concurs: 3 martie 2021, ora 10:00: proba practică; 5 martie 2021, ora 10:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare, la sediul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, str. Gabriel Bethlen nr. 5, judeţul Alba, telefon 0258/806.276.

Grădiniţa cu Program Prelungit „Dumbrava Minunată Alba Iulia

– îngrijitor grupă învățământ preșcolar

Condiții: studii generale sau medii; vechime – minimum 5 ani; cursuri de igienă absolvite sau dovada înscrierii la curs; abilități, calități și aptitudini necesare: persoană serioasă, stabilă emoțional, responsabilitate și corectitudine; să cunoască și să poată identifica materialele de curățenie de bază, necesare în activitatea de curățenie; să aibă deprinderi practice specifice activității de curățenie.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 22 februarie 2021

Concurs: 3 martie 2021, ora 09.00: proba scrisă; 3 martie 2021, ora 11.00: proba practică.

Relații suplimentare, la Grădinița cu Program Prelungit „Dumbrava Minunată”, Alba Iulia, cu sediul în Alba Iulia, str. George Barițiu nr. 8, județul Alba, telefon 0786.912.307.

AIUD

Spitalul Municipal Aiud

– director medical

Condiții: absolvenți de învățământ universitar de lungă durată, cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul medicină, specializarea medicină; sunt confirmați cel puțin medic specialist; au minimum 5 ani vechime în specialitatea respectivă.

Concurs: 1 martie, ora 10.00 – test grilă/lucrare scrisă de verificare a cunoștințelor din legislația specifică postului (la sediul instituției); 4 martie, susținerea proiectului de specialitate pe o temă din domeniul de activitate al postului; 9 martie – interviul de selecție.

Relații suplimentare, telefon: 0258/861.816, interior 192

Primăria Municipiului Aiud

– paznic – Serviciul Poliția Locală, Biroul Ordinea și Liniștea Publică, Paza Bunurilor, Protecție Civilă, Situații de Urgență, Compartimentul Paza Bunurilor

Condiții: studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat; aviz psihologic pentru funcția solicitată; atestat profesional, potrivit prevederilor Legii nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecția persoanelor, republicată, cu modificările și completările ulterioare; vechime în muncă – minimum 1 an.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 19 februarie 2021, ora 14.00

Concurs: 2 martie 2021, ora 10.00: proba scrisă – sala Ion I. C. Brătianu; 5 martie 2021: proba interviu – sala Ion I. C. Brătianu.

Relaţii suplimentare, la sediul Primăriei Municipiului Aiud, str. Cuza Vodă nr. 1, camera 22, județul Alba, telefon 0258/861.310, interior 1013, fax 0258/861.280,e-mail resurse@aiud.ro.

BAIA de ARIEȘ

Liceul „Dr. Lazăr Chirilă” Baia de Arieș

– îngrijitor

Condiții: studii medii, cu diplomă de absolvire a liceului, vechime în câmpul muncii cel puțin 3 ani.

Concurs: 23 februarie 2021, ora 11.00: proba scrisă; 23 februarie 2021, ora 15.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare, la sediul Liceului „Dr. Lazăr Chirilă”, cu sediul în Baia de Arieș, Str. 22 Decembrie nr. 41, județul Alba, telefon 0374/555.775.

ALTE LOCALITĂȚI

Școala Gimnazială ”Avram Iancu” Avram Iancu

facilitator comunitar rom, 0,5 normă, în cadrul proiectului POCU/114866/Comunitatea Moților Harnici, pe perioadă determinată

Condiții: studii medii absolvite cu diplomă; experiență minimă < 5 ani.

fochist – 0,5 normă, pe perioadă nedeterminată.

Condiții: studii medii; diplomă de absolvire/adeverință curs de calificare fochist; vechime generală – 1 an.

Concurs: 1 martie 2021, ora 10:00: proba scrisă; 1 martie 2021, ora 14:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare, la Şcoala Gimnazială „Avram Iancu“, Unirea, cu sediul în comuna Unirea, str. Avram Iancu nr. 69, judeţul Alba, telefon 0258/786.063.

Primăria comunei Stremț

– muncitor calificat I mașinist mașini terasamente – Serviciul public local de intervenţii în caz de inundaţii, deszăpeziri şi întreţinere drumuri şi străzi situate pe teritoriul comunei Stremţ

Condiții: permis de conducere categoriile A, B, C, E; atestat buldoexcavatorist; vechime în muncă pe utilaje terasamente (buldocxcavator) – minimum 3 ani.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 22 februarie 2021, ora 15:00

Concurs: 25 februarie 2021, ora 10:00: proba scrisă; 1 martie 2021, ora 10:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare la telefon 0258/848.101



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

SUA elimină interviul pentru viză, pentru anumite categorii de români. Anunțul Ambasadei de la București

Publicat

Ambasada SUA a decis acordarea vizelor fără interviu pentru câteva categorii de persoane. Este vorba despre cei care au avut viză eliberată anterior sau viza anterioară a expirat în ultimele 48 de luni.

”Puteți fi eligibili să vă reînnoiți viza fără a mai fi nevoie să veniți la ambasadă, pentru interviu. Procesul este rapid și ușor, îi invităm pe solicitanți să profite de posibilitatea solicitării vizei fără interviu” au transmis reprezentanții ambasadei, pe pagina lor de Facebook.

Cum poți călători în SUA dacă ți-a expirat pașaportul, dar viza este valabilă

Dacă aveți o viză încă valabilă este important să reţineţi faptul că ea poate fi în continuare folosită, chiar dacă paşaportul pe care a fost aplicată expiră.

Puteţi călători în Statele Unite cu paşaportul vechi, care conţine viza valabilă, şi noul paşaport, valabil.

Puteți fi eligibili pentru o solicitare fără interviu, care vă permite să reînnoiți viza fără a mai fi nevoie să veniți la Ambasadă.

Cu toate acestea, folosirea acestei opțiuni nu vă garantează aprobarea vizei. Este posibil ca în anumite cazuri, după evaluarea documentelor trimise prin FedEx să fie necesar să veniți la un interviu pentru viză.

Solicitanții pot fi eligibili pentru o solicitare fără interviu în următoarele situații:

Copiii sub 14 ani pot solicita o viza fără interviu, chiar dacă nu au mai avut viză SUA înainte.

Persoanele care au împlinit 80 de ani pot solicita o viza fără interviu, chiar dacă nu au mai avut viză SUA înainte.

Solicitați aceeași categorie de viză.

Viza este încă valabilă sau a expirat în ultimele 48 luni.

Viza a fost eliberată după data de 1 ianuarie 2008.

Pașaportul cu viza anterioară este în posesia dumneavoastră.

Pe viza anterioară nu apare una dintre următoarele mențiuni: “WAIVER” sau “CLEARANCE”.

Cetățenia, data nașterii și sexul sunt aceleași atât în vechiul pașaport, cât și în noul pașaport.

În momentul solicitării vizei vă aflați în România.

De la data aprobării vizei anterioare NU ați solicitat prelungire sau modificare de status pe teritoriul SUA.

De la data aprobării vizei anterioare NU ați fost arestat sau deportat, și nu ați încălcat legislația SUA.

De la data aprobării vizei anterioare NU v-a fost refuzată o altă viză, nu a fost anulată sau retrasă.

Dețineți un pașaport românesc sau permis de ședere valid.

Solicitarea unei vize cu paşaport temporar va avea ca efect limitarea valabilităţii vizei.

Sursă: ustraveldocs.com

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Românii din Italia vor putea conduce din nou mașini înmatriculate în țară. Interdicția actuală, contestată în instanța europeană

Publicat

Românii din Italia ar putea beneficia de o decizie a Curții de Justiție a Uniunii Europene care le-a dat dreptate unor cetățeni slovaci, în ceea ce privește utilizarea mașinii înmatriculate în altă țară. După ce decizia va fi aplicată și legislația adaptată, românii vor putea utiliza mașinile înmatriculate ”acasă”, fără nici o restricție.

După ce mașina în care se aflau a fost confiscată de poliția italiană, invocându-se faptul că șoferul avea rezidență în Italia de mai mult de 6 luni, iar automobilul pe care îl conducea era înmatriculat în alt stat decât cel italian, aceștia au apelat la justiția europeană.

Mașina era înregistrată pe numele pasagerului, cetățean care nu era rezident în Italia, se specifică în dosarul înaintat Curții de Justiției, însă acest detaliu nu i-a înduplecat pe polițiști care au aplicat exact litera legii.

Aplicarea acestei decizii va conduce la o modificare a legislației rutiere italiene care interzice dreptul rezidenților de a conduce autoturisme înmatriculate în alte state, inclusiv din Uniunea Europeană.

Interdicția de a conduce în Italia cu numere de înmatriculare străine pentru rezidenți a fost introdusă în lege de fostul ministru de interne italian, Matteo Salvini.

Ziarul italian Il Quotidiano del Lazio notează că decizia Curții Europene de Justiție va conduce la schimbarea legislației italiene, deoarece legile europene primează în fața celor naționale.

Românii, cea mai numeroasă comunitate de străini, au fost afectați de această lege care încerca să protejeze mai ales companiile locale de asigurare, dar și regimul de taxare.

Sursă: G4Media.ro

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

VIDEO CNCAV: Aproape 3000 de copii programați pentru vaccinare, până joi. Când ajung dozele de vaccin în țară

Publicat

În perioada 13-20 ianuarie, au fost programaţi în platforma naţională 2.841 de copii cu vârste între 5 şi 11 ani pentru a fi imunizaţi împotriva noului coronavirus. Precizarea a fost făcută joi de către ăreşedintele Comitetului Naţional de Coordonare a Activităţilor privind Vaccinarea anti-COVID, Valeriu Gheorghiţă.

El a precizat, într-o conferinţă de presă, că sunt active 220 de cabinete de vaccinare pediatrică, dintre care şase în Bucureşti, câte unul în fiecare sector.

„Mai sunt încă 21 de cabinete de vaccinare pediatrice inactive şi care vor fi actualizate şi activate în platformă în funcţie de adresabilitate şi deciziile DSP-urilor judeţene. Demararea campaniei de vaccinare va avea loc pe data de 26 ianuarie”, a afirmat Valeriu Gheorghiţă.

Potrivit acestuia, calendarul de livrare pentru dozele de vaccin pediatric anti-COVID a fost modificat, astfel încât toate cele 114.000 de doze programate vor ajunge în România pe data de 25 ianuarie.

Acestea vor fi distribuite către centrele regionale de depozitare şi apoi către centrele de sănătate publică judeţene.

sursă: Agerpres

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate

ECONOMIE

ITM Alba: Amenzi de 1,9 milioane lei, anul trecut, pentru muncă nedeclarată. Au fost înregistrate 168 de accidente de muncă

Publicat

sediul ITM Alba

Inspectorii ITM Alba au aplicat, anul trecut, amenzi în valoare 1,9 milioane lei, pentru muncă nedeclarată, după controale la firme din județ. Au fost întocmite 15 dosare de cercetare a unor accidente mortale, dintre acestea doar 5 fiind înregistrate cu victime de la angajatori de pe teritoriul județului.

Anul trecut, în domeniul relațiilor de muncă, au fost verificați 1994 de angajatori din Alba, cu un număr total de 39.311 de salariați. Au fost depistate la muncă, fără forme legale de angajare, 95 de persoane.

Pentru muncă nedeclarată, au fost sancționați 58 de angajatori (față de 41 în 2020), fiind aplicate amenzi în valoare totală de 1,9 milioane lei. Inspectorii au dat 156 amenzi pentru alte abateri și 189 de avertismente. Valoarea totală a sancțiunilor este de 2,12 milioane lei, fiind identificate 4.512 de nereguli după controale.

ITM Alba a derulat campanii de control la firme cu domenii de activitate precum:

  • fabricarea de confecții/ textile/ încălțăminte / pielărie / marochinărie
  • construcții
  • service auto / spălătorii auto
  • restaurante, terase și baruri
  • servicii externe de protecție și securitate în muncă
  • depozite en gros, comerț, brutării și panificație, morărit
  • activități de protecție și gardă
  • case de pariuri și jocuri de noroc
  • prestări servicii
  • exploatarea nisipului și a pietrisului
  • agenți de muncă temporară și de plasare a forței de muncă în străinatate
  • executarea și suspendarea contractelor individuale de muncă în perioada stării de urgență și a stării de alertă, determinate de pandemia coronavirus SARS-Cov-2
  • activitatea zilierilor.

Accidente de muncă

Pe parcursul anului 2021 au fost comunicate de către angajatori, la Inspectoratul Teritorial de Muncă Alba, 168 evenimente.

Dintre acestea, 15 au fost comunicate de catre ITM Alba către Inspectia Muncii București, fiind vorba de evenimente care intrau în sfera de competență a inspectorilor de muncă privind cercetarea, respectiv accidente mortale.

Din cele 153 de evenimente pentru care cercetarea a fost efectuată de catre comisiile întrunite la angajatori (accidente care au avut ca urmare incapacitate temporară de muncă), pentru 126 cercetarea a fost finalizată și dosarele au fost avizate de către ITM Alba. 27 evenimente sunt încă în faza de cercetare.

Din cele 15 dosare pentru accidente mortale, 12 au fost finalizate, iar pentru 10 dintre acestea a fost confirmat caracterul de accident de muncă. Două au fost accidente în afara muncii.

Dintre cele 10 accidente de muncă, doar 5 au fost inregistrate la ITM  Alba, în celelalte cazuri fiind victimele angajate ale unor unități din alte județe.

Angajări și concedieri

În anul 2021, în evidența Inspectoratului Teritorial de Muncă Alba au fost înregistrate 84 contracte colective de muncă și 37 acte adiționale la contractele colective de muncă, din care:

  • 8 contracte colective de muncă la societăţi comerciale, companii şi societăţi naţionale, regii autonome cu capital de stat, unităţi bugetare și 12 acte adiționale
  • 76 contracte collective de muncă la firme private și 25 acte adiționale

Anul trecut, ITM Alba a înregistrat 348 de sesizări şi reclamaţii formulate de către salariaţi, angajatori sau terți.

În această perioadă s-au înregistrat 9 notificări de concediere colectivă depuse de angajatori. Au fost afectați 996 de salariați, ca urmare a concedierilor efectuate la expirarea preavizelor legale.

De asemenea, au fost înregistrate 425 de notificări privind încheierea contractelor de prestări servicii și 64 privind rezilierea acestor contracte.

La sfârșitul anului 2021 în păstrarea Inspectoratului Teritorial de Muncă Alba se mai aflau 2000 de carnete de muncă.

Amenzi în domeniul Securității și Sănătății în Muncă

În domeniul Securității și Sănătății în Muncă, au fost făcute controale la 1.329 de angajatori. Au fost aplicate 634 de sancțiuni (34 amenzi și 611 avertismente) pentru 534 de angajatori.

Valoarea totală a amenzilor aplicate a fost de 146.000 lei.

Cele mai frecvente neconformități au fost:

  • nu au fost refăcute instructiunile proprii de SSM, urmare apariției virusului SARS CoV2
  • nu s-a asigurat triajul epidemiologic la intrarea in unitate
  • lucrătorii nu au fost reinstruiți asupra riscurilor de contaminare cu SARS CoV2
  • nu au fost întocmite și afișate reguli de conduită în unitate, împotriva imbolnavirii cu SARS CoV 2
  • nu s-au asigurat permanent substante de dezinfectare la locul de muncă
  • nu s-au revizuit riscurile de îmbolnăvire, urmare a apariției virusului SARS CoV2
  • nu s-au refăcut planurile de prevenire și protecție împotriva îmbolnăvirii cu virusul SARS CoV2

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate