Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

”Aurul Apusenilor”, firmă de exercițiu a elevilor de la Colegiul Economic Alba Iulia, locul I la Târgul Internațional din Praga


Publicat

Elevi de la Colegiul Economic „Dionisie Pop Marțian” Alba Iulia au câștigat locul I la Târgul Internațional al Firmelor de Exercițiu de la Praga. Evenimentul s-a desfășurat online, în perioada 17-18 martie 2021.

Elevii albaiulieni au urcat pe podium cu firma de exercițiu Aurul Apusenilor SRL, coordonată de profesor Victoria Popa.

Pe durata celor două zile ale târgului au avut loc competiții pe mai multe secțiuni: Cea mai bună firmă, Cel mai bun stand, Cel mai bun catalog, Cea mai bună prezentare a firmei, Cele mai bune materiale promoționale.

Pe lângă premiul I la secțiunea Cel mai bun catalog, Colegiul Economic s-a remarcat la fiecare secțiune, clasându-se între primele 20 de firme.

La Târgul Internațional al Firmelor de Exercițiu în Cehia la Praga (ediția 26) au participat 75 firme de exercițiu din 4 țări (Slovacia, Cehia, Austria și România).

A fost prima ediție desfășurată în sistem online, tema târgului fiind inspirată din serialul spaniol ”La Casa de Papel”.

Colegiul Economic „Dionisie Pop Marțian” a participat la acest târg cu 14 firme de exercițiu.



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

Haine de firmă și băuturi fine, cumpărate în plină pandemie pentru angajații Sălii Polivalente din Cluj, sub ochii lui Boc

Publicat

Situație scandaloasă la Sala Polivalentă Cluj din cauza unor achiziții de mii de lei, din bani publici: haine de firmă, băuturi scumpe și căști pentru iPhone.

Acestea au fost făcute începând cu luna decembrie 2020, în plină pandemie, când sala nu avea activitate sportivă sau culturală. Instituția este subordonată Primăriei Municipiului Cluj-Napoca, potrivit Digi24, care citează stiridecluj.ro.

În ultima zi a anului 2020, directorul Sălii Polivalente Cluj a aprobat cumpărarea unor haine de lux din bani publici de aproape 9.000 de lei.

O factură emisă de un magazin cu îmbrăcăminte de firmă dintr-un centru comercial arată că au fost cumpărate 10 articole pentru bărbați, cu prețuri cuprinse între 300 și 1.400 de lei, dar și două articole pentru femei.

Reprezentanții Sălii Polivalente au transmis ziarului din Cluj că hainele sunt puse la dispoziția angajaților pentru perioada în care munca depusă de aceștia se desfășoară în exteriorul clădirii, în sezonul rece. (deszăpezire, căi acces, intrare / ieșire parking trotuare, debarasare zăpadă acoperiș).

Articole îmbrăcăminte bărbați:

1. Cămașă Polo Ralph Lauren – 629 lei
2. Hugo Boss Jeans – 779 lei
3. Jerseu Hugo Boss – 989 lei
4. Hanorac Hugo Boss – 729 lei
5. Hanorac Hugo Boss – 499 lei
6. JOOP!Jeans Stephen – 359 de lei
7. Hanorac Hugo Boss – 319 lei
8. Jachetă Wellensteyn – 1.399 lei
9. Hanorac Hugo Boss – 979 lei
10. Costum Hugo Boss + pantaloni Hugo Boss – 679 lei

Articole îmbrăcăminte femei:

1. Jachetă Wellensteyn – 1.199 lei
2. Bluză Polo Ralph Lauren – 183 lei

Două luni mai târziu, pe data de 26 februarie, Sala Polivalentă mai cheltuie aproximativ 1.000 de lei pe două perechi de pantofi sport de firmă și pe un hanorac.

Pe listă mai figurează peste 50 de sticle de băuturi fine, crose de golf, îmbrăcăminte de la branduri celebre sau o deplasare dus-întors, cu avionul, a directorului Ionuț Rusu (PNL) înainte și după Paștele din acest an.

Nici una dintre acestea nu apare pe site-ul destinat achizițiilor publice. Sala Polivalentă SA este o societate aflată în subordinea Consiliului Local Cluj-Napoca și a avut anul trecut pierderi nete de aproape 52.000 de lei.

Directorul Ionuț Rusu este membru PNL. În 2017 a fost dus în cătușe, la Poliție, pentru că nu a vrut să se legitimeze la intrarea într-o zonă unde urma să aibă loc un eveniment sportiv, scrie actualdecluj.ro.

În ultima ședință de consiliu local, primarul Emil Boc a propus diminuarea salariului cu 30 la sută, pe o lună al directorului Sălii Polivalente.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Construcția unui nou mall în Alba Iulia: Se propune parcelarea unui teren, pentru devierea rețelei de înaltă tensiune

Publicat

Un nou pas a fost făcut în proiectul privind construcția unui mall pe malul râului Ampoi, la Alba Iulia. Se propune parcelarea unui teren, pentru devierea rețelei de înaltă tensiune. 

Consilierii locali din Alba Iulia vor avea de aprobat, în ședința extraordinară de vineri, 18 iunie, un proiect privind însușirea documentației tehnice de dezmembrare a unui imobil (albia majoră a râului Ampoi), situat în Alba Iulia, zona Ampoi 1.

Vezi și PUZ pentru mall-ul „Alba Iulia Value Centre”, în consultare publică. Cum va arăta sensul giratoriu de pe strada A.I. Cuza

Potrivit documentației, firma PK Topaz SRL intenționează realizarea unui centru comercial și a infrastructurii edilitare și de acces aferente, care va fi amplasat în Alba Iulia, în zona cuprinsă între strada Alexandru Ioan Cuza, strada Fabricilor și râul Ampoi. ab24

Pentru realizarea proiectului este necesară devierea rețelei de înaltă tensiune (LEA 220 kV) care traversează o porțiune a perimetrului afectat de viitorul centru comercial.

Devierea rețelei electrice presupune relocarea anumitor stâlpi de înaltă tensiune, iar doi dintre acești stâlpi urmează a fi amplasați pe terenul necadastrat din zona râului Ampoi, aflat în proprietatea municipiului Alba Iulia, în suprafață de 49.686 mp.

Citește și Un nou MALL se construiește la Alba Iulia. Centru comercial pe o suprafață de 6,1 hectare.”Ancora” este un hypermarket Carrefour

Astfel, se propune parcelarea unui imobil (albia majoră a râului Ampoi) în două parcele, de 49.686 mp și 70.207 mp.

Citeste mai mult
Publicitate

ADMINISTRATIE

FOTO: Guvernul a aprobat modelul de steag al comunei Hopârta din județul Alba. Ce semnificații au culorile

Publicat

Guvernul a aprobat miercuri modelul steagului comunei Hopârta. 

Potrivit documentașiei înaintate la Guvern, modelul steagului comunei Hopârta este format, dintr-o pânză dreptunghiulară cu proporția între lățimea și lungimea steagului de 2/3, format cu câmp despicat, având partea dreaptă de culoare albastră, iar cea stângă roșie, cu stema localității în centru trecând peste despicare.

În partea de sus, deasupra stemei este inscripționat statutul localității „COMUNA”, iar în partea de jos, sub stemă denumirea localității „HOPÂRTA”. ab24

Cele două sintagme sunt inscripționate în partea dreaptă cu culoarea roșie și în partea stângă cu
culoare albastră.

Steagul se fixează pe hampă în partea stângă, pe lățime.

Semnificațiile elementelor și ale culorilor steagului:

Descrierea stemei:

Stema comunei Hopârta se compune dintr-un scut triunghiular cu marginile rotunjite, despicat. În dreapta, în câmp roșu, se află un ciocan negru de argint și o nicovală de argint, armate cu negru.

În stânga, în câmp albastru, se află o creangă cu două frunze și două ghinde de stejar armate cu negru, totul de aur.

Scutul este timbrat de o coroană murală de argint cu un turn crenelat.

Semnificațiile elementelor însumate:

Ciocanul cu nicovală reprezintă una dintre ocupațiile locuitorilor, aceea de fierar, care a fost practicată din cele mai vechi timpuri, aducându-le faima de buni meseriași.

Ramura cu frunze și ghinde reprezintă bogăția silvică a zonei.

Coroana murală cu un turn crenelat semnifică faptul că localitatea are rangul de comună.

Culoarea albastră: reprezintă apa dar și aerul, cel mai nobil element după foc și simbolizează blândețea frumusețea, noblețea, și buna credință.

Culoarea roșie: înseamnă putere, acțiune, îndrăzneală, generozitate, dragoste, voință, agresivitate, dorința de a servi patria.

Explicațiile de mai sus provin din documentația înaintată la Guvern.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Câte mașini și motociclete au cumpărat românii prin programele Rabla Clasic si Rabla Plus. Situația, prezentată de AFM

Publicat

În cadrul Programului Rabla Clasic 2021, s-au înscris la producători/dealeri auto, 24.897 persoane fizice. Până în prezent au fost achiziționate 14.104 autovehicule și 82 motociclete, a transmis Administrația Fondului pentru Mediu (AFM). 

Pentru persoane juridice, a fost publicată săptămâna aceasta pe site-ul Administraţiei Fondului pentru Mediu o nouă listă conținând 103 dosare acceptate pentru 177 autovehicule.

De
asemenea, au fost publicate 9 contestații pentru 13 autovehicule. Până în prezent au fost acceptate un număr total de 455 dosare pentru 699 autovehicule și 12 contestații pentru 22 autovehicule.

S-au înscris la producători/dealeri auto, 298 persoane juridice.

Până în prezent au fost achiziționate 64 de autovehicule.

În cadrul Programului Rabla Plus 2021, s-au înscris la producători/dealeri auto, 4.343 persoane fizice, până în prezent fiind achiziționate 590 autovehicule noi (358 pur electrice, 232
electrice hibride și o motocicletă electrică).

Pentru persoane juridice au fost publicate săptămâna aceasta 106 dosare acceptate pentru 177 autovehicule electrice, dintre care 61 electrice hibride, 116 pur electrice.

De asemenea, a
fost publicată o contestație pentru 1 autovehicul pur electric.

În total, pentru Rabla Plus au fost acceptate un număr de 368 dosare pentru 621 autovehicule, dintre care 234 electrice hibride, 386 pur electrice, o motocicletă electrică și 6 contestații pentru 8 autovehicule electrice hibride și 9 autovehicule pur electrice.

S-au înscris la producători/dealeri auto, 295 persoane juridice. Până în prezent au fost achiziționate 115 mașini noi (61 pur electrice și 54 electrice hibride).

Listele dosarelor acceptate în cadrul acestor programe sunt publicate pe site-ul www.afm.ro, la secțiunile aferente Programelor Rabla Clasic și Rabla Plus.

Persoanele juridice care au fost acceptate se pot adresa producătorilor/dealerilor auto validaţi în Programele Rabla și Rabla Plus, listele acestora fiind disponibile pe site-ul instituției.

Valabilitatea notei de înscriere în cadrul Programului Rabla Clasic este 150 de zile de la data emiterii, respectiv 240 zile pentru Programul Rabla Plus, timp în care beneficiarii vor derula toate procedurile specifice de achiziție a autovehiculului nou.

foto: arhivă

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate