Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

EUROPARLAMENTARE 2019: Detalii despre VOT şi listele cu preşedinţii şi locţiitorii din secţiile de votare în Alba


Publicat

vot europarlamentare

Duminică, 26 mai, cetăţenii din Alba sunt chemaţi din nou la vot, pentru a alege cei 32 de europarlamentari care vor reprezenta România în legislativul european. Sunt aşteptaţi să se prezinte la urne peste 300.000 de alegători cu drept de vot, care vor depune buletinele în urnele amenajate în 440 de secții din județ. Au fost stabilite şi listele finale cu preşedinţii secţiilor de votare şi locţiitorii acestora.

Cetăţenii care doresc să-şi exprime votul la alegerile europarlamentare pot verifica online la ce secţie de vot sunt arondaţi. Detaliile se regăsesc pe www.registrulelectoral.ro.

Cetăţenii UE vor alege 751 de membri ai Parlamentului European, 33 dintre ei din România.

Membrii din România în Parlamentul European se aleg pe bază de scrutin de listă, potrivit principiului reprezentării proporționale și pe bază de candidaturi independente.

Cei 33 de eurodeputați români sunt aleși prin vot universal direct de către toți cetățenii UE înregistrați pe listele electorale și având vârsta de peste 18 ani. Scrutinul se desfășoară într-o singură circumscripție electorală pe baza reprezentării proporţionale, ceea ce înseamnă că numărul de deputați aleși de la fiecare partid politic depinde de numărul de voturi obținut de partid.

România folosește un sistem de liste închise, care nu permite modificarea numărului de ordine a candidaților pe listă. Locurile în Parlamentul European sunt alocate partidelor care obțin cel puțin 5% din voturile valabil exprimate prin metoda d’Hondt.

Sâmbătă, 25 mai, la ora 7.00, se încheie campania electorală.

Duminică, 26 mai, la ora 6.00 se face verificarea urnelor, a listelor electorale, a buletinelor de vot și a ștampilelor

VOTUL începe la ora 7.00 şi se încheie la ora 21.00.

În cursa pentru Parlamentul European concurează în România 13 partide și alianțe și trei candidați independenți, la alegerile europarlamentare din 2019.

În urma tragerii la sorţi de la Biroul Electoral Central (BEC), PSD ocupă prima poziţie pe buletinele de vot pentru alegerile europarlamentare, iar la poziţia a doua este Alianţa 2020 USR PLUS. Urmează Pro România, UDMR, PNL, ALDE, PRODEMO, PMP, PSR, PSDR România Unită, UNPR, Blocul Unităţii Naţionale şi candidaţii independenţi Gregoriana Carmen Tudoran, George Nicolae Simion şi Peter Costea.

Printre numele care regăsesc pe liste, relevante pentru judeţul Alba, se află următorii candidaţi: Rareş Bogdan (originar din Ocna Mureş) – locul 1 pe lista PNL, Mircea Hava, primarul municipiului Alba Iulia – locul doi pe lista PNL, Dan Motreanu (originar din Alba Iulia) – locul 7 pe lista PNL, Victor Negrescu – locul 8 pe lista PSD, Ionela Danciu – locul 10 pe lista Pro România, Clement Negruț – locul 13 pe lista PMP.

Vezi integral AICI lista candidaţilor la europarlamentare 2019 şi aici detalii despre candidaţii independenţi.

PREŞEDINŢI ŞI LOCŢIITORI SECŢII VOTARE în judeţul Alba:

Alba Iulia

Secţia de votare nr. 1 – Centrul de zi pentru persoane vârstnice

Preşedinte: Ioan Ovidiu Cunţan

Locţiitor: Simona Adelina Covaciu-Niculeasă

Secţia de votare nr. 2 – Şcoala Gimnazială “Vasile Goldiş”

Preşedinte: Maria Eugenia Coman

Locţiitor: Ioan Bucur

Secţia de votare nr. 3 – Şcoala Gimnazială “Vasile Goldiş”

Preşedinte: Ana-Maria Toma

Locţiitor: Dana-Elena Tîrziu

Secţia de votare nr. 4 – Şcoala Gimnazială “Avram Iancu”

Preşedinte: Radu Adrian Manolache

Locţiitor: Liliana-Daniela Manolache

Secţia de votare nr. 5 – Şcoala Gimnazială “Avram Iancu”

Preşedinte: Nicoleta Claudia Puşcaş

Locţiitor: Romana Maria Rusu

Secţia de votare nr. 6 – Casa de Cultură a Studenţilor

Preşedinte: Andreea Popa

Locţiitor: Ileana Maria Avram

Secţia de votare nr. 7 – Colegiul Economic “Dionisie Pop Marţian”

Preşedinte: Andrei Florin Moga

Locţiitor: Ioana Valentina Nicula

Secţia de votare nr. 8 – Colegiul Naţional “Horea, Cloşca şi Crişan”

Preşedinte: Gabriela Crişan

Locţiitor: Doina Vasiu

Secţia de votare nr. 9 – Colegiul Naţional “Horea, Cloşca şi Crişan”

Preşedinte: Raluca Elena Grădinariu

Locţiitor: Cătălin Sima

Secţia de votare nr. 10 – Colegiul Naţional “Horea, Cloşca şi Crişan”

Preşedinte: Ioana Raluca Dinu

Locţiitor: Roxana Adina Moldovan

Secţia de votare nr. 11 – Colegiul Naţional “Horea, Cloşca şi Crişan”

Preşedinte: Raluca Loredana Buzură

Locţiitor: Cătălina Gabriela Rusu

Secţia de votare nr. 12 – Colegiul Tehnic “Apulum”

Preşedinte: Claudiu Mihai Jurca

Locţiitor: Camelia Maria Văcariu

Secţia de votare nr. 13 – Colegiul Tehnic “Apulum”

Preşedinte: George Barbu

Locţiitor: Gheorghe Crişan

Secţia de votare nr. 14 – Colegiul Tehnic “Apulum”

Preşedinte: Octavian Pitacă

Locţiitor: Dragomir Vlonga

Secţia de votare nr. 15 – Grădiniţa cu program prelungit nr. 9

Preşedinte: Mariana Moldovan

Locţiitor: Adrian Florin Bota

Secţia de votare nr. 16 – Seminarul Teologic Ortodox “Sfântul Simion Ştefan”

Preşedinte: Ioan Sabo

Locţiitor: Camelia Marina Cârnaţ

Secţia de votare nr. 17 – Şcoala Gimnazială “Ion Agârbiceanu”

Preşedinte: Camelia Maria Petrea

Locţiitor: Elena Onacă

Secţia de votare nr. 18 – Şcoala Gimnazială “Ion Agârbiceanu”

Preşedinte: Ioan Ovidiu Mândroc

Locţiitor: Monica Iulia Totoian

Secţia de votare nr. 19 – Grădiniţa cu Program Prelungit nr. 11

Preşedinte: Paula Ramona Gabra

Locţiitor: Monica-Zoriţa Pop

Secţia de votare nr. 20 – Grădiniţa cu program prelungit step by step nr. 12

Preşedinte: Doru Salade

Locţiitor: Marcel Dăian

Secţia de votare nr. 21 – Grădiniţa cu program prelungit step by step nr. 12

Preşedinte: Aurica Tinuţa Crăciun

Locţiitor: Delia Cristina Cordon

Secţia de votare nr. 22 – Şcoala Gimnazială “Mihai Eminescu”

Preşedinte: Cristina Maniu

Locţiitor: Antoaneta Eugenia David

Secţia de votare nr. 23 – Şcoala Gimnazială “Mihai Eminescu”

Preşedinte: Alina Vasilica Vărărean

Locţiitor: Marioara Marincaş

Secţia de votare nr. 24 – Grădiniţa cu program prelungit nr. 13

Preşedinte: Cristina Mariana Sătmărean

Locţiitor: Mariana Moldovan

Secţia de votare nr. 25 – Grădiniţa cu program prelungit nr. 13

Preşedinte: Florentina Cristina Cristea

Locţiitor: Mariana Corţ

Secţia de votare nr. 26 – Liceul cu Program Sportiv

Preşedinte: Ionela Nicoleta Mateiu

Locţiitor: Valeria Molodeţ

Secţia de votare nr. 27 – Liceul cu Program Sportiv

Preşedinte: Angela Loredana Benga

Locţiitor: Cipriana Andreea Mănică

Secţia de votare nr. 28 – Liceul cu Program Sportiv

Preşedinte: Elena Gabriela Avram

Locţiitor: Teodor Moga

Secţia de votare nr. 29 – Liceul cu Program Sportiv

Preşedinte: Marcela Veronica Negruţ

Locţiitor: Tudor Ionuţ Udrea

Secţia de votare nr. 30 – Bazinul Olimpic

Preşedinte: Angela Rusu

Locţiitor: Ioana Maria Săsărman

Secţia de votare nr. 31 – Bazinul Olimpic

Preşedinte: Maria Vărărean

Locţiitor: Marinela Savu

Secţia de votare nr. 32 – Stadionul Municipal Cetate

Preşedinte: Adrian Radu

Locţiitor: Maria Monica Ilea

Secţia de votare nr. 33 – Grădiniţa cu program normal nr. 10

Preşedinte: Smaranda Delia Secăreanu

Locţiitor: Elisabeta Pop

Secţia de votare nr. 34 – Grădiniţa cu program normal nr. 10

Preşedinte: Ioan Marius Săsărman

Locţiitor: Daniel Vasile

Secţia de votare nr. 35 – Colegiul Tehnic “Dorin Pavel” – Şcoala Generală nr. 9

Preşedinte: Georgeta Manuela Mînzăleanu

Locţiitor: Diana Cecilia Giurea

Secţia de votare nr. 36 – Colegiul Tehnic “Dorin Pavel”

Preşedinte: Ioana Rodica Ceuca

Locţiitor: Gheorghe Florin Marin

Secţia de votare nr. 37 – Grădiniţa cu program prelungit nr. 16

Preşedinte: Ramona Durbacă

Locţiitor: Nelia Claudia Poruţ

Secţia de votare nr. 38 – Colegiul Tehnic “Alexandru Domşa”

Preşedinte: Ana Maria Bounegru

Locţiitor: Mihai Horia Şandru

Secţia de votare nr. 39 – Colegiul Tehnic “Alexandru Domşa”

Preşedinte: Ana Maria Soos

Locţiitor: Camelia Elena Danciu

Secţia de votare nr. 40 – Colegiul Tehnic “Alexandru Domşa”

Preşedinte: Felicia Mariana Borcău

Locţiitor: Tatiana Elena Moga

Secţia de votare nr. 41 – Florida Impex SRL

Preşedinte: Gina Loredana Săvencu

Locţiitor: Daniel Fonoage

Secţia de votare nr. 42 – Grădiniţa cu program normal nr. 5 Partoş

Preşedinte: Gheorghe Viorel

Locţiitor: Adela Popa

Secţia de votare nr. 43 – Căminul pentru persoane vârstnice

Preşedinte: Ionela Simona Mircea

Locţiitor: Rodica Bistrae

Secţia de votare nr. 44 – Grădiniţa cu program normal Bărăbanţ

Preşedinte: Florin Valentin Anghel

Locţiitor: Florica Crăciunean

Secţia de votare nr. 45 – Grădiniţa cu program normal Bărăbanţ

Preşedinte: Cristian Ioan Goţia

Locţiitor: Ligia Daniela Groza

Secţia de votare nr. 46 – Şcoala gimnazială Miceşti – sala de sport

Preşedinte: Maria Dorina Simina

Locţiitor: Florin Cornel Tătaru

Secţia de votare nr. 47 – Şcoala Gimnazială Miceşti

Preşedinte: Ioan Marius Lungociu

Locţiitor: Carmen Victoria Tătaru

Secţia de votare nr. 48 – Căminul cultural Oarda de Jos

Preşedinte: Cornelia Dreghiciu

Locţiitor: Florica Viorica Pătruţ

Secţia de votare nr. 49 – Grădiniţa cu program normal Oarda de Sus

Preşedinte: Andreea Lorena Man

Locţiitor: Maria Andreea Ilea

Secţia de votare nr. 50 – Şcoala primară Pâclişa

Preşedinte: Anuţa-Mihaela Precup

Locţiitor: Lucian Emilian Docea

Integral, AICI.

 


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

ACTUALITATE

Crucea Roşie a distribuit 1000 de măşti şi mănuşi în comuna Ciuruleasa, unde au fost confirmate 11 cazuri de coronavirus

Publicat

Filiala de Cruce Roşie a Judeţului Alba anunță că a distribuit 500 de măşti şi 500 de perechi mănuşi în comuna Ciuruleasa, unde au fost confirmate 11 cazuri de îmbolnăvire cu COVID-19.

”În contextul derulării unei anchete epidemiologice în comuna Ciuruleasa şi a necesităţii implementării unor măsuri imediate de protecţie a populaţiei pentru a se evita răspândirea virusului la o scară mai largă, organizaţia noastră a oferit în această dimineaţă, în regim de urgenţă, 500 măşti şi 500 perechi mănuşi, Primăriei comunei Ciuruleasa.

Citește și DSP Alba a cerut carantina pentru localitatea Ciuruleasa. Decizia vine de la București

Materialele de protecţie vor fi distribuite personalului din administraţia publică locală precum şi locuitorilor care îşi desfăşoară în continuare activitatea profesională în afara comunei”, transmit reprezentanții organizației.

În total, până acum, Filiala de Cruce Roşie a Judeţului Alba a distribuit aproximativ 4.000 de măşti şi peste 1500 de perechi mănuşi, următoarelor instituţii/unităţi:

– Serviciul Judeţean de Ambulanţă Alba

– Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă „UNIREA” al Judeţului Alba

– Insitutuţia Prefectului Judeţul Alba

– Directia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba

– Garda de mediu Alba

– U.M. 01684

– Inspecţia de stat în construcţii Alba

– Protecţia Consumatorului Alba

– Spitalul Municipal Blaj

– S.J.P.T. Alba

– Primăria municipiului Aiud

– Prămăria comunei Ciugud

– Primăria comunei Ighiu

– Primăria oraşului Teiuş

– Primăria comunei Cergău

– Primăria comunei Şona

– Grădiniţa „Dumbrava Minunată” Alba Iulia

– Asociaţia SPEROMAX Alba.

Citeste mai mult
Publicitate

ECONOMIE

Amânarea ratelor la bănci. Ce prevăd normele de aplicare a OUG 37/2020, publicate în Monitorul Oficial

Publicat

taxe bani euro

Normele de aplicare a OUG 37/2020 privind amânarea ratelor la creditele bancare au fost publicate în Monitorul Oficial. Potrivit HG 270/2020, achitarea ratelor poate fi suspendată, la cererea debitorului – persoane fizice sau juridice – pentru o perioadă de până la 9 luni, cel mult până la 31 decembrie 2020.

Potrivit documentului, „prin derogare (…), obligația de plată a ratelor scadente aferente împrumuturilor, reprezentând rate de capital, dobânzi și comisioane, acordate debitorilor de către creditori până la data intrării în vigoare a prezentei ordonanțe de urgență (30 martie 2020 – n. red.), se suspendă la cererea debitorului cu până la 9 luni, dar nu mai mult de 31.12.2020”.

Debitorul este cel care alege perioada de amânare, între o lună și 9 luni.

Persoanele fizice pot cere amânarea ratelor doar dacă declară pe propria răspundere că se află în imposibilitatea de a onora obligațiile de plată aferente creditului, pentru ca veniturile lor sau ale membrilor familiei au fost afectate de criza COVID19.

Membrii familiei debitorului sunt persoanele care au calitatea de soț/soție, părinți și copii, care locuiesc și se gospodăresc împreună cu debitorul.

Cauze ce sunt luate în calcul la creditele ipotecare (băncile nu trebuie să se limiteze la acestea):

– intrarea debitorului/membrilor familiei acestuia în șomaj tehnic ca efect al închiderii/restrângerii activității angajatorului,

– concedierea debitorului/membrilor familiei acestuia,

– reducerea salariului debitorului/membrilor familiei acestuia,

– plasarea debitorului în carantină instituționalizată sau izolare la domiciliu, îmbolnăvirea cu COVID-19, și altele asemenea”, se arata in comunicat.

Băncile verifică încadrarea creditului în aceste cerinte și comunică decizia de aprobare sau respingere a cererii de amânare a ratelor într-un termen de 15 zile.

Debitori pot fi persoanele fizice, inclusiv persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale și întreprinderile familiale, profesiile liberale și cele care se exercită în baza unor legi speciale, indiferent de forma de exercitare a profesiei și persoanele juridice din contractele de credit, respectiv leasing, cu excepția instituțiilor de credit.

Condiția este ca aceștia să nu fie restanțieri la plata ratelor (au restanțe la data de 16 martie 2020 și nu le-au achitat încă până la data solicitării suspendării plății următoarelor rate).

Nu pot beneficia de această facilitate cei care au contractat credite după această dată sau cei cărora le-a fost declarată scadența anticipată ori au avut scadența ultimei rate la 30 martie.

Se pot amâna ratele pentru: contractele de credit pentru consumatori, cele pentru cumpărarea de bunuri imobile și cele de leasing. În categoria creditelor ipotecare se încadrează și creditele acordate prin programul Prima Casă.

Cererile vor putea fi depuse prin poșta clasică, prin e-mail sau chiar telefonic, dar numai în 45 de zile de la intrarea în vigoare a ordonanței, adică până la data de 14 mai 2020.

„Pentru a beneficia de suspendarea rambursării ratelor, dobânzilor și comisioanelor, debitorii trimit creditorilor o solicitare în acest sens, în format letric sau prin poșta electronică, la datele de contact precizate în contractul de credit sau printr-un alt canal de comunicare la distanță oferit de creditor, cel mai târziu până la 45 de zile de la intrarea în vigoare a prezentei ordonanțe de urgență. În cazul în care debitorul nu poate transmite cererea prin unul dintre mijloacele enumerate (…), acesta o poate formula pe cale orală, prin telefon, la un număr de telefon dedicat care va fi anunțat de către fiecare creditor pe pagina sa de internet, situație în care creditorul are obligația înregistrării convorbirii”, dispune ordonanța.

“Pentru debitorii persoane fizice autorizate, întreprinderi individuale și întreprinderi familiale, precum și pentru debitorii care dețin profesii liberale și profesii care se exercită în baza unor legi speciale, indiferent de forma de exercitare a profesiei, creditorii vor aproba amânarea ratelor dacă activitatea a fost întreruptă total sau parțial ca efect al deciziilor emise de autoritățile publice competente potrivit legii, pe perioada stării de urgență decretate, cu următoarele urmări: restrângerea pieței de desfacere, restrângerea numărului de angajați, diminuarea numărului de furnizori, și altele.

Pentru celelalte firme, băncile vor aproba amânarea la plată dacă dețin certificatul de situații de urgență emis de Ministerul Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri, sau certificatul pentru situații de urgență emis de Ministerul Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri prin care se constată diminuarea veniturilor sau a încasărilor sale cu minimum 25% în luna martie 2020 prin raportare la media lunilor ianuarie și februarie 2020.

De asemenea, băncile vor aproba solicitările dacă activitatea firmelor a fost întreruptă parțial sau total ca efect al deciziilor emise de autoritățile publice competente pe perioada stării de urgență decretată, cu următoarele urmări: restrângerea pieței de desfacere, restrângerea numărului de angajați, diminuarea numărului de furnizori s.a.”, precizează Ministerul Finantelor.

Ratele la credite vor crește puțin după perioada de amânare, pentru că dobânzile acumulate în lunile de amânare vor fi eșalonate pe o perioadă de 5 ani, în cazul creditelor ipotecare, iar la celelalte tipuri de împrumuturi va fi capitalizată la soldul creditului, după perioada de amânare.

aferente perioadei de suspendare se vor capitaliza la soldul creditului existent la finalul perioadei, adică dobânzile se vor adăuga sumelor de plată de la sfârșitul lunilor în care plata ratelor a fost amânată. Sumele rezultate în urma capitalizării se vor plăti eșalonat până la noua dată de valabilitate a contractului de credit, ce include și perioada de amânare a plății ratelor.

Excepție de această regulă fac împrumuturile imobiliare, dobânzile pentru acestea calculându-se potrivit prevederilor contractului de credit și reprezentând o creanță pentru care dobânda este zero, plata creanței urmând să fie făcută eșalonat, timp de 60 de luni, adică în doi ani și jumătate.

Firmele vor putea amâna ratele numai dacă și-au întrerupt total sau parțial activitatea, din cauza deciziilor luate de autorități în perioada stării de urgență. Totodată, acestea vor trebui să obțină un certificat de stare de urgență de la Ministerul Economiei.

Contractele de credit vor fi modificate astfel, în baza OUG 37/2020, fără a fi nevoie de acte adiționale.

surse: legestart.ro, avocatnet.ro, mfinante.gov.ro

 

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Transport de echipamente medicale cu unul dintre cele mai mari avioane din lume. Când ajunge în România

Publicat

Unul dintre cele mai mari avioane din lume va aduce, marți, un transport de echipamente medicale din China, în România. Este vorba despre unul dintre cele 12 transporturi de echipamente medicale așteptate în această lună în țară.

„Unul dintre avioane este o premieră în România, va fi un Antonov cu o capacitate de 740 de metri cubi plus tc 01.29 Este cel mai mare zbor de tip cargo cu destinaţie medicală, echipamente medicale achiziţionate din China, este primul zbor de acest gen făcut de acest avion în Europa”, a spus directorul general UNIFARM, Adrian Ionel.

Antonov AN 124 este un avion rar. Este cel mai mare avion de tip cargo din lume produs în serie. Poate transporta locomotive, iahturi sau fuselaje de aeronave. Botul aeronavei poate fi lăsat în jos pentru încărcarea uni volum de marfă imens, de până la 150 de tone.

Şeful UNIFARM spune că alte 12 avioane de tip cargo vor aduce mărfuri necesare medicilor din linia I: măşti de protecţie, ochelari de protecţie, combinezoane, aparatură medicală şi reactivi.

Pe 9, 20 şi 27 aprilie vin în ţară trei avioane de tip Boeing 747 încărcate cu marfă. Pe 14 aprilie un alt Antonov AN124 va ateriza la Bucureşti din Zhengzhou, China. Pe 15 aprilie va ateriza la Bucureşti un Boeing 747 Silkway West Airlines.

sursă: digi24.ro

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Șoferi din Alba, cu dosare penale pentru conducere sub influența alcoolului. Unul dintre ei a primit și amendă de 5000 de lei

Publicat

Mai mulți șoferi s-au ales cu dosare penale, în weekend, după ce au fost prinși de Poliția Alba, în timp ce conduceau pe drumuri publice, sub influența alcoolului. Unul dintre ei a primit și amendă pentru că nu avea acte de justificare a prezenței sale pe stradă.

Potrivit IPJ Alba, sâmbătă, în jurul orei 00.05, polițiștii Secției 1 Poliție Rurală Galda de Jos, în timp ce acționau pe DJ 107 H, pe raza localității Șard, l-au depistat pe un bărbat de 42 de ani, din Alba Iulia, în timp ce conducea un autoturism fiind sub influența băuturilor alcoolice.

În urma testării conducătorului auto cu aparatul etilotest, a rezultat valoarea de 0,78 mg/l alcool pur în aerul expirat, motiv pentru care a fost condus la spital unde i-au fost recoltate mostre de sânge, în vederea stabilirii alcoolemiei.

Față de bărbat, cercetările sunt continuate sub aspectul săvârșirii infracțiunii de conducere sub influența alcoolului.

Duminică, în jurul orei 21.00, polițiștii rutieri din Blaj, în timp ce acționau pe B-dul Republicii din municipiu, l-au depistat pe un bărbat de 41 de ani, din Blaj, în timp ce conducea un autoturism, fiind sub influența băuturilor alcoolice.

În urma testării conducătorului auto cu aparatul etilotest, a rezultat valoarea de 0,60 mg/l alcool pur în aerul expirat, motiv pentru care a fost condus la spital unde i-au fost recoltate mostre de sânge, în vederea stabilirii alcoolemiei.

Față de bărbat, cercetările sunt continuate sub aspectul săvârșirii infracțiunii de conducere sub influența alcoolului.

Totodată, față de bărbat, a fost luată măsura sancționării contravenționale, cu amendă în valoare de 5.000 de lei, pentru încălcarea Ordonanței Militare nr 3 din 2020, întrucât nu a putut justifica prezența pe stradă.

Tot duminică, în jurul orei 20.50, polițiștii din Zlatna, în timp ce acționau pe strada Gării din oraș, l-au depistat pe un bărbat de 61 de ani, din Zlatna, în timp ce conducea un autoturism, fiind sub influența băuturilor alcoolice. În urma testării conducătorului auto cu aparatul etilotest, a rezultat valoarea de 0,82 mg/l alcool pur în aerul expirat, motiv pentru care a fost condus la spital unde i-au fost recoltate mostre de sânge, în vederea stabilirii alcoolemiei. Față de bărbat, cercetările sunt continuate sub aspectul săvârșirii infracțiunii de conducere sub influența alcoolului.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate