Administrație
Încă o încercare pentru concesionarea pavilionului central de la Baza de Agrement Mamut. Licitaţie în 15 iulie, organizată de Primăria Alba Iulia
Primăria Alba Iulia scoate din nou la licitaţie pavilion central din interiorul Bazei de Agrement de pe dealul Mamut. Licitaţia în vederea concesionării clădirii de 217.73 mp va avea loc pe 15 iulie, de la ora 13.00, în sediul de vizavi de Bancpost.
Concesionarea spaţiului se va face împreună cu instalațiile, rețelele și echipamentele aferente.
Condiţiile sunt similare celor de la licitaţia anterioară, adică prețul minim de pornire al licitației publice este de 2.886 lei/lună, iar durata concesiunii este de 5 ani cu posibilitate de prelungire prin acordul părților.
Destinația spaţiului este pavilion destinat servirii de produse de prima necesitate în varianta bufet (CAEN 5610 – restaurante).
Problema cea mai mare care îi descurajează pe comercianți este faptul că locația nu racordată la alimentarea cu apă potabilă, ceea ce îngreunează sau chiar face imposibilă autorizarea sanitară pentru activități de bufet și restaurant.
Reamintim că pentru punerea în valoare a resurselor naturale de pe raza municipiului Alba Iulia şi dezvoltarea turismului în această zonă, lângă Parcul Dendrologic „Dr. Ioan Lazăr”, în zona Mamut a fost construită o bază de agrement care cuprinde locuri de parcare, locuri destinate desfăşurării unor activităţi de picnic, loc de joacă pentru copii, un pavilion central destinat desfăşurării de activităţi de alimentaţie publică.
Acesta este la baza pistei de biciclete în lungime de peste 5.000 m, prevăzută cu refugii, locuri de belvedere, locuri de joacă pentru copii, locuri de picnic, inaugurată anul trecut.
Citeşte şi FOTO: Pista de biciclete de pe Mamut, DESCHISĂ oficial. Ce urmează să se facă în cea mai nouă în zonă de agrement din Alba Iulia
Pentru punerea în valoare a acestor investiţii şi pentru atragerea în zonă a cât mai multor amatori de activităţi în aer liber, localnici şi turişti, se organizează închirierea prin licitaţie publică a pavilionului central din incinta bazei de agrement. Perioada de închiriere de 5 ani a fost aleasă, având în vedere că prin programul de finanţare din fonduri europene se include obligaţia de a asigura sustenabilitatea investiţiei pentru acest interval.
Pavilionul central are o suprafaţă totală de 217,3 mp, cu terasă acoperită de 31,34 mp, spaţiu de recreere de 91,62 mp, bucătărie de 19,23 mp, hol acces magazine şi grup sanitar de 9,42 mp, magazine de 11,8 mp, două grupuri sanitare de câte 3,43 mp, alt hol de 8,82 mp cu acces la alte două grupuri sanitare de câte 14,57 mp, cameră centrală termică de 7,40 mp.
Potrivit contractului de închiriere aprobat de CL Alba Iulia anul trecut, locatarul îşi va desfăşura activitatea în perioada 15 februarie – 15 decembrie, iar chiria va fi plătită strict pentru acest interval. Are însă posibilitatea să desfăşoare activitate şi în afara acestui interval, cu anunţarea primăriei şi plata corespunzătoare.
Consiliul Local, în calitate de locator, poate organiza evenimente în incinta bazei, după un program stabilit cu locatarul, iar acesta din urmă trebuie să asigure, printre altele, repararea şi întreţinerea locaţiei, accesul la unele grupuri sanitare ale vizitatorilor şi paza obiectivului. Trebuie să angajeze personal, minimum 4 persoane şi nu poate subînchiria sau subconcesiona.
De asemenea, chiriaşul are obligaţia să organizeze evenimente culturale cel puţin o dată la 3 luni, numai cu acordul primarului. Trebuie să ţină însă cont de programul de evenimente al municipiului.
Citeşte şi 24 iunie: Primăria Alba Iulia organizează LICITAŢIE pentru 10 spaţii în Cetatea Alba Carolina ce vor fi concesionate comercianţilor. Condiţii
Detalii despre licitaţia din 15 iulie
Taxa de înscriere la licitație este de 20 lei, prețul Caietului de Sarcini este de 10 lei, garanția reprezintă valoarea minimă a redevenței pentru o perioadă de 6 luni.
Depunerea ofertelor se face în perioada 6– 10 iulie, la Primăria municipiului Alba Iulia cu sediul in Alba Iulia, str. Calea Moților, nr. 5A, cam 8 (Registratură) , într-un exemplar
Fiecare participant poate depune o singură ofertă.
Data limită pentru solicitarea clarificărilor este 1iulie 2015.
Ofertele se redactează în limba română și cuprind două plicuri unul exterior și unul interior.
– plicul exterior va cuprinde o fișă cu informații privind ofertantul și o declarație de participare semnată de ofertant, copie certificat de înmatriculare a societății și statut, declarație pe propria răspundere că ofertantul nu a fost condamnat în ultimii 5 ani pentru participarea la activități ale unei organizații criminale, pentru corupție, fraudă și/sau spălare de bani, pentru fapte care au adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greșeli in materie profesională, precum și faptul că nu se afla în situația de a fi in faliment ori lichidare, că în ultimii 3 ani nu și-a îndeplinit în mod defectuos obligațiile contractuale, certificat de atestare fiscală, bilanț contabil, declarație privind cifra de afaceri, scrisoare de bonitate, dovada plății garanției de participare, caiet de sarcini semnat și ștampilat.
– plicul interior conține oferta propriu-zisă numele (denumire) ofertantului și adresa acestuia.
Cumpărarea Documentației de Atribuire (cu caietul de sarcini inclus) se face la spațiul Primăriei, Serv. Administrarea Domeniului Public și Privat situat în Alba Iulia str. Calea Moților, nr.7, bl. S1, sc. E (vis-a-vis de BANCPOST), plata acesteia se face la Casieria Serviciului Administrarea Domeniului Public și Privat, în perioada 22 iunie-26 iunie 2015,
Achiziționarea acestora este condiție pentru acceptarea la licitație a ofertanților.
Pentru desfășurarea licitației este nevoie de cel puțin trei ofertanți.
În caz de amânare a ședinței de licitație, aceasta se va repeta în data de 22 iulie, de la ora 13.00.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News