Eveniment
Mai multe străzi din orașul Teiuș vor fi asfaltate sau pavate. Licitație de aproape 12,5 milioane de lei, lansată în SEAP
Mai multe străzi din orașul Teiuș urmează să fie asfaltate sau pavate printr-o investiție de aproape 12,5 milioane de lei, fără TVA.
Primăria Teiuș a lansat joi, 11 mai, în SEAP, o licitație pentru modernizarea sistemului rutier și a celui pentru apele pluviale pe mai multe străzi din oraș.
Valoarea totală a lucrărilor este estimată la 12.490.059,41 de lei, fără TVA.
Potrivit caietului de sarcini, proiectul vizează modernizarea a 26 de străzi/tronsoane de străzi din Teiuș, în lungime totală de 9.341 m.
Este vorba despre:
- strada Coșlariu Nou – 755 m
- strada Berzelor – 257 m
- strada Lucian Blaga – 302 m
- strada Petru Maior – 382 m
- strada Ion Creangă – 360 m
- strada Aurel Vlaicu – 402 m
- strada Aleea Sportivă T1 – 200 m
- strada Aleea Sportivă T2 – 310 m
- strada Aleea Sportivă T3 – 174 m
- strada Crișan – 212 m
- strada Cloșca – 345 m
- strada Roșiori – 152 m
- strada Horea T1 – 1.016 m
- strada Horea T2 – 398 m
- strada Horea T3 – 168 m
- strada Horea T4 – 421 m
- strada Cuza Vodă T1 – 480 m
- strada Cuza Vodă T2 – 120 m
- strada Daneti – 542 m
- strada Mihai Viteazu T1 – 592 m
- strada Mihai Viteazu T2 – 252 m
- strada Mihai Viteazu T3 – 148 m
- strada Vilelor T1 – 208 m
- strada Vilelor T2 – 137 m
- strada Barbu Lăutaru – 355 m
- strada Mihail Kogălniceanu – 653 m
Sistemul rutier proiectat urmează să fie alcătuit din:
- 4 cm strat de uzură din beton asfaltic BA 16
- 5 cm strat de legătură din beton asfaltic BAD 22.4 (ab24)
- 15 cm strat de bază din piatră spartă
- 35 cm strat de fundație din balast
Sistemul rutier cu strat de uzură din pavaj prevăzut pe străzile Crișan, Horea T3, Mihai Viteazu și Vilelor va fi alcătuit din:
- 8 cm pavele autoblocante
- 5 cm strat nisip
- 15 cm strat de bază din balast stabilizat cu 4% ciment
- 30 cm strat de fundație din balast
Pe strada Vilelor T2 km 0+000 – km 0+085, se va păstra sistemul rutier rigid (dale de beton) peste care se va realiza un strat de nisip și unul de pavele de 8 cm.
Partea carosabilă a fost proiectată cu o bandă de circulație, unde situația a permis se vor realiza platforme de încrucișare (partea carosabilă urmează să fie lărgită cu 2 m pe o lungime de 15 m, cu racorduri de câte 5 m la ambele capete).
Pentru rezolvarea scurgerii apelor s-au proiectat sisteme de canalizare pluvială cu guri de scurgere care descarcă într-o conductă proiectată cu diametrul de 300/400/600 mm. Apa pluvială va fi condusă prin intermediul șanțurilor, canalizării pluviale și a podețelor în emisarii din zonă sau în canalizarea pluvială a orașului unde este posibil.
De asemenea, se vor înlocui sau repara podețele existente, degradate, colmatate sau care nu asigură lățimea necesară.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News