Connect with us
Advertisement

Eveniment

Mega licitație pentru delegarea gestiunii serviciului de transport de persoane, pentru 43 de trasee din județul Alba

Publicat

Consiliul Județean Alba a lansat o licitație pentru delegarea gestiunii serviciului public de transport de persoane prin curse regulate, pentru 43 de trasee din județ. Valoarea contractului este estimată la peste 118,9 milioane de lei. 

Consiliul Județean Alba a lansat joi, în SEAP, o licitație pentru delegarea gestiunii serviciului public de transport județean de persoane prin curse regulate.

Serviciul public de transport județean de persoane prin curse regulate face parte din sfera serviciilor comunitare de utilităţi publice, aflat sub reglementarea, conducerea, monitorizarea şi controlul autorității administrației publice județene, în aria teritorială de competență a UAT județul Alba.

Valoarea totală estimată a contractului este între 118.939.927,39 și 130.833.920,13 de lei, fără TVA. 

Licitația este împărțită pe 43 de loturi, aferente celor 43 de trasee din județ, după cum urmează:

  1. Traseul 01: Bistra-Câmpeni-Alba Iulia (87 km)
  2. Traseul 02: Abrud – Roșia Montană  – Bistra (38 km)
  3. Traseul 05: Abrud – Bucium – Mogoș (25 km)
  4. Traseul 06: Abrud – Buninginea – Vulcan Cotoncu (15 km)
  5. Traseul 07: Alba Iulia – Teiuş-Valea Mănăstirii (37 km)
  6. Traseul 08: Teiuș – Stremț – Geomal (16 km)
  7. Traseul 11: Aiud – Ponor – Geogel (43 km)
  8. Traseul 13: Aiud – Hopârta – Turdaș (30 km)
  9. Traseul 14: Aiud – Beța (15 km)
  10. Traseul 16: Alba Iulia – Unirea – Ocna Mureș (51 km)
  11. Traseul 18: Aiud – Mirăslău – Lopadea Veche (12 km)
  12. Traseul 20: Ocna Mureș – Unirea – Dumbrava (13 km)
  13. Traseul 21: Ocna Mureș – Lunca Mureșului (11 km)
  14. Traseul 22: Ocna Mureș – Noșlac – Găbud (19 km)
  15. Traseul 23: Ocna Mureș – Fărău – Șilea (26 km)
  16. Traseul 24: Alba Iulia – Meteş – Zlatna (37 km)
  17. Traseul 25: Zlatna – Almașu Mare – Cib (20 km)
  18. Traseul 26: Alba Iulia – Şard – Lunca Ampoiţei (25 km)
  19. Traseul 27: Alba Iulia – Henig (20 km.)
  20. Traseul 28: Alba Iulia – Ghirbom – Vingard (29 km)
  21. Traseul 29: Alba Iulia – Vințu de Jos – Pianu de Sus (25 km)
  22. Traseul 30: Alba Iulia – Blandiana – Acmariu (28 km)
  23. Traseul 31: Alba Iulia -Coşlariu – Blaj (38 km)
  24. Traseul 35: Blaj – Pănade (10 km)
  25. Traseul 38: Blaj – Cergău Mare – Roşia de Secaş (31 km)
  26. Traseul 40: Blaj – Lunca – Cenade (20 km)
  27. Traseul 41: Câmpeni  – Abrud – Alba Iulia (80 km)
  28. Traseul 43: Câmpeni – Mușca – Baia de Arieș (35 km)
  29. Traseul 44: Baia de Arieș – Brăzești – Poșaga de Jos (23 km)
  30. Traseul 45: Câmpeni – Sohodol (8 km)
  31. Traseul 46: Câmpeni – Vidra – Târsa (29 km)
  32. Traseul 47: Câmpeni – Vadu Moților – Poiana Vadului (21 km)
  33. Traseul 48: Câmpeni – Horea – Mătișești (33 km)
  34. Traseul 49: Câmpeni – Albac – Arieșeni (41 km)
  35. Traseul 50: Cugir – Vințu de Jos – Sebeș (34 km)
  36. Traseul 51: Cugir – Vinţu de Jos- Pianu de Sus (40 km)
  37. Traseul 52: Cugir – Vințu de Jos – Alba Iulia (40 km)
  38. Traseul 53: Cugir – Săliștea (25 km)
  39. Traseul 54: Cugir – Balomiru de Câmp – Ceru Băcăinți (34 km)
  40. Traseul 55: Cugir – Șibot (15 km)
  41. Traseul 56: Sebeș – Lancrăm – Alba Iulia (16 km)
  42. Traseul 57: Sebeș – Daia Română (10 km)
  43. Traseul 69: Sebeș – Gârbova – Cărpiniș (29 km)

Factorii de evaluare utilizaţi pentru determinarea ofertei celei mai avantajoase din punct de vedere economic şi ponderea acestora sunt:

Factori de evaluare – Pondere

  • Prețul ofertei (Pf) – 30 %
  • Vechimea medie a parcului de autobuze (Pt1) – 25 %
  • Dotarea cu instalaţie de aer condiţionat (Pt2) – 5 %
  • Clasificarea autobuzelor (Pt3) – 10 %
  • Norma de poluare a autobuzului (Pt4) – 25%
  • Utilizarea combustibililor alternativi, astfel cum sunt definiţi în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi. (Pt5) – 5 %

Tarifele de călătorie stabilte pe distanţele dintre staţiile publice în care are loc îmbarcarea/debarcarea călătorilor conform traseelor din programul de transport judeţean, vor fi rotunjite la valori de leu cu subdiviziuni de două zecimale, astfel:

  • prin rotunjire la un leu pentru fracţiunile de peste 75 de bani inclusiv,
  • prin rotunjire la 50 de bani a fracţiunilor cuprinse între 25 de bani inclusiv și 74 de bani inclusiv şi prin neglijarea fracţiunilor de până la 24 de bani inclusiv.

Pentru asigurarea unei eficiențe economice a operatorului de transport, precum și pentru stabilirea unor tarife de călătorie suportabile de către călători, tarifele de călătorie, a căror valori calculate se situează sub valoarea de 3,50 lei (inclusiv TVA), vor fi rotunjite la această valoare, cu posibilitatea de ajustare sau modificare potrivit prevederilor Ordinului nr. 272/2007 al președintelui A.N.R.S.C., cu modificările și completările ulterioare.

Potrivit caietului de sarcini, tarifele pentru serviciul de transport public județean de călători efectuat prin curse regulate se stabilesc prin hotărâre Consiliului Județean Alba, pe baza fundamentării realizate de către operatorii de transport.

foto: arhivă

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement