Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

POSTURI la Universitatea din Alba Iulia, Prefectura Alba, DGASPC, Ambulanţă şi alte instituţii publice. Condiţii de participare la concurs


Publicat

universitate uab 1Noi posturi sunt scoase la concurs în mai multe instituţii publice din judeţul Alba. Pentru ocuparea acestora, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, ce ţin de studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Concursuri organizate în octombrie şi condiţii de participare:

Instituția Prefectului – Județul Alba

consilier juridic, clasa I, grad profesional superior (post temporar vacant)

Condiţii: vechime minimă în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: 9 ani; studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice.

Termenul limită de depunere a dosarelor:13 octombrie 2016, ora 16:00

Concurs: 17 octombrie 2016, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la Instituția Prefectului – Județul Alba, din Municipiul Alba Iulia, Piața I.I.C.Brătianu, nr.1, telefon: 0258/812.377.

Universitatea „1 Decembrie 1918” Alba Iulia

asistent cercetare – doctorand domeniul filologie-lingvistică post temporar vacant, cu timp parțial (4 ore pe zi)

Condiţii de participare: doctorand în domeniul ştiinţific al proiectului (filologie – lingvistică); minimum 1 publicaţie ştiinţifică în domeniul temei proiectului în reviste indexate B.D.I. (baze de date internaţionale); cunoaşterea metodelor de investigare şi analiză a corpusului; experienţă în activităţi de cercetare în analiză contrastivă, studiul metaforei; cunoaşterea unei limbi străine: engleza (obligatoriu nivel C2); cunoştinţe solide de limba română dovedite cu certificat/atestat de cunoaştere a limbii române pentru persoanele de altă cetăţenie.

asistent cercetare – doctorand domeniul informatică – baze de date/lingvistică computaţională (post temporar vacant, cu timp parțial (4 ore pe zi)

Condiţii de participare: doctorand în domeniul ştiinţific al proiectului (informatică – lingvistică computaţională/baze de date); minimum I publicaţie ştiinţifică în domeniul temei proiectului în reviste indexate B.D.I. (baze dc date internaţionale); cunoaşterea metodelor dc investigare şi analiză a corpusului specific; lingvisticii computaţionale; experienţă în activităţi de baze de date şi ontologii; cunoaşterea unei limbi străine: engleza (obligatoriu nivel CI); cunoştinţe solide de limba română dovedite cu certificat/atestat de cunoaştere a limbii române pentru persoanele de altă cetăţenie.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 21 octombrie 2016, ora 12.00

Concurs:24 octombrie 2016: proba scrisă – Decanatul Facultății de Istorie și Filologie; 26 octombrie 2016: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul instituției din Alba Iulia, str. Gabriel Bethlen, nr.5, Judeţul Alba, Decanatul Facultăţii de Istorie şi Filologie, telefon 0258810431

Direcţia Generală de Asistenţă Socială și Protecţia Copilului Alba

-director executiv – Direcţia Activitate Economică din cadrul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul ştiinţelor economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani; studii de master sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii.

Concurs: 9 noiembrie, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726

Primăria Municipiului Alba Iulia

asistent medical la Serviciul Public de AsistenţăMedicală.

Condiţii: studii de specialitate: studii postliceale absolvite în specialitatea asistenţă medicală;  vechime, minimum 6 luni vechime ca asistent medical; certificat de membru în Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România; autorizaţie de liberă practică pentru exercitarea profesiunii de asistent medical în unităţile medicale autorizate.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 19 octombrie 2016, ora 15:00

Concurs: 27 octombrie 2016, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, et. 2 din str. Calea Moţilor nr. 5A

Serviciul de Ambulanţă Judeţean Alba

operator registrator de urgenţă debutant, 1 post, la Staţia Centrală Alba Iulia

Condiţii: diplomă de bacalaureat; diplomă de absolvire a cursului de operator registrator de urgenţă; cunoştinţe operare PC.

asistent medical generalist PL, 2 posturi, 1 post la Staţia Centrală Alba Iulia, 1 post la Substaţia Sebeş

Condiţii: diplomă de şcoală sanitară post liceală sau echivalentă; diplomă de bacalaureat; certificat de membru vizat la zi;  6 luni vechime în specialitate

Termenul limită de depunere a dosarelor: 19 octombrie 2016, ora 15:00:

Concurs: 27 octombrie 2016, ora 10.00 – proba scrisă; 2 noiembrie 2016, ora 10.00: proba practică; 3 noiembrie 2016, ora 10.00 – proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Serviciului de Ambulanţă Judeţean Alba din Alba lulia, Calea Moţilor, nr. 83, Judeţul Alba, telefon: 0258/834.211.

Primăria Comunei Doştat

inspector, gradul III, Compartimentul buget finanţe contabilitate impozite şi taxe locale

Condiţii: nivelul studiilor: superioare economice; vechime în specialitate studiilor necesare ocupării postului: 6 luni.

Anunţ publicat în 5 octombrie, termen pentru depunerea dosarelor, 10 zile.

Concurs: 28 octombrie 2016, ora 09:00: proba scrisă; 28 octombrie 2016, ora 13:00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la Primăria Comunei Doştat cu sediul în comuna Doştat, nr 250, Judeţul Alba, telefon: 0258/764.690.

Primăria Comunei Şugag

Secretar

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani; studii de master sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; cunoştinţe de utilizare a calculatorului – nivel mediu.

Concurs: 9 noiembrie, ora 9:00 – proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC; 9 noiembrie 2016, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

ALTE POSTURI

Direcţia Generală de Asistenţă Socială și Protecţia Copilului Alba

Centrul de Recuperare şi Reabilitare Neuropsihiatrică Galda de Jos:

-infirmieri (5 posturi)

Condiţii: studii generale absolvite cu diplomă; curs de calificare infirmier sau adeverinţă de înscriere la cursul de calificare organizat de furnizori autorizaţi de formare profesională acreditaţi; 6 luni vechime în muncă

Casa de tip Familial Nr. 3 Abrud

-educator

Condiţii: studii medii, absolvite cu diplomă de bacalaureat; curs de calificare sau adeverinţă de înscriere la cursul de calificare educator specializat organizat de furnizori autorizaţi de formare profesională acreditaţi; vechime în muncă minimum 6 luni; examen psihiatric.

Centrul de zi pentru copii cu dizabilităţi „Arnsberg”

-psiholog specialist.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul psihologiei; atestat de psiholog cu drept de libera practică în specialitatea psihologie clinică sau specialitatea psihopedagogie specială, eliberat de Colegiul Psihologilor din România, treapta de specializare specialist

Data limită pentru depunerea dosarelor: 13 octombrie 2016, ora 16.00

Concurs: 20 octombrie 2016, ora 11.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Direcţia Generală de Asistenţă Socială și Protecţia Copilului Alba, din Alba Iulia, Bulevardul 1 Decembrie 1918 nr. 68, telefon: 0258/818.266, interior 115

Primăria Municipiului Sebeş

poliţist local, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Poliţia Locală Sebeş – Compartimentul Protecţia Mediului, Disciplina în Construcţii, Activitate Comercială

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specialităţile – ştiinţe juridice sau ştiinţe administrative; vechime în specialitatea studiilor: minimum 9 ani.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 17 octombrie 2016, ora 16:30

Concurs: 26 octombrie 2016, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Sebeș, Județul Alba, Piaţa Primăriei nr. 1.

Primăria Comunei Meteş

inspector, clasa I, grad profesional debutant în cadrul Compartimentului Urbanism al Primăriei Comunei Meteş

Condiţii: studii universitare de licenţă, absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul urbanismului sau cadastru, topometrie.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 17 octombrie 2016

Concurs: 2 noiembrie 2016, ora 11:00 – proba scrisă; 4 noiembrie 2016, ora 13:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Meteş, din str. Principală, nr. 43, Judeţul Alba, telefon: 0258/849.003.

Primăria Comunei Valea Lungă

consilier, clasa I, grad profesional debutant la Compartimentul Fond Funciar și Registrul Agricol

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul agriculturii.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 20 octombrie 2016, ora 16.00

Concurs: 2 noiembrie 2016, ora 10.00 – proba scrisă; 3 noiembrie 2016, ora 10.00 – proba interviu

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Valea Lungă, Județul Alba, telefon 0258/888.102

 



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

DSP Alba: Aproape 3000 de persoane s-au vaccinat, luni. Număr record al imunizărilor într-o singură zi, în județ

Publicat

Aproape 3000 de persoane din județ s-au vaccinat, luni.

Potrivit DSP Alba, este număr zilnic record de imunizări în județ.

În total, luni s-au vaccinat 2.850 de persoane, dintre care 1.558 cu doza 1 (+598 Johns0n & Johnson), 195 cu doza 2 și 499 cu doza 3.

Comparativ, în weekend, numărul de vaccinări a fost:

  • duminică: 1.604 persoane, din care 1160 cu doza 1 (+398 Johnson& Johnson /doză unică), 87 cu doza 2, 357 cu doza 3
  • sâmbătă: 2.379 de persoane, din care 1.376 cu doza 1 (+524 Johnson& Johnson /doză unică), 117 cu doza 2 și 362 cu doza 3
  • vineri: 2.392 de persoane, din care 1.039 cu doza 1 (+612 Johnson& Johnson /doză unică), 172 cu doza 2 și 569 cu doza 3.

Și în Alba, la fel ca în țară, a crescut numărul solicitărilor pentru vaccinare.

Centre de vaccinare în Alba:

Alba Iulia

Centrul de vaccinare de la Sala de Sport a Universității ”1 Decembrie 1918” (Pfizer) – program 8.00 – 20.00; telefon programări: 0769769790

Centrul de vaccinare de la Liceul ”Alexandru Domșa” (Pfizer, Astra Zeneca și Johnson&Johnson) – program 8.00 – 20.00; telefon programări: 0768572925

Sebeș – Centrul de zi pentru persoane vârstnice Sebeș (Pfizer, Johnson&Johnson) – program 8.00 – 20.00; telefon programări: 0712010360

Blaj – Centrul Cultural ”Iacob Mureșianu” (Pfizer) – program 8.00 – 20.00; telefon programări: 0712010365

Aiud – Sala de sport (Pfizer, Johnson&Johnson) – program 8.00 – 20.00; telefon programări: 0777910194

Câmpeni – Sala de sport a Liceului Tehnologic Silvic Câmpeni (Pfizer, Johnson&Johnson) – program 8.00 – 20.00; telefon programări: 0712010371

Cugir – Centrul Cultural Cugir (Pfizer) – program 8.00 – 20.00; telefon programări: 0777910195

Teiuș – Sala de sport (Pfizer) – program 8.00 – 20.00; telefon programări: 0761112349

Ocna Mureș – Sala de sport a Școlii Gimnaziale ”Lucian Blaga” (Pfizer) – program 8.00 – 15.00; telefon programări: 0790238425

Zlatna – Cantina Liceului ”Corneliu Medrea” (Pfizer) – program 14.00 – 20.00, telefon programări: 0786809506

Ighiu – Centrul de zi pentru persoane vârstnice Ighiu (Moderna) – telefon programări: 0712010205

La toate centrele din județ vaccinarea se poate face fie pe bază de programare prin platforma națională vaccinare-covid.gov.ro, fie prin prezentare directă

Citeste mai mult
Publicitate

EDUCAȚIE

Amenzi pentru angajații din școli care pretind bani elevilor. Proiect adoptat la Senat

Publicat

Personalul din unităţile de învăţământ riscă amenzi cuprinse între 1.000 şi 2.000 de lei, dacă pretinde elevilor, în mod direct sau indirect, sume sau alte foloase patrimoniale, potrivit unui proiect iniţiat de parlamentari USR şi AUR, adoptat tacit, luni, de Senat.

Potrivit iniţiatorului, „în unităţile de învăţământ de stat şi în toate spaţiile destinate educaţiei şi formării profesionale sau chiar în afara acestor spaţii, este interzisă pretinderea, în mod direct sau indirect, pentru sine sau pentru altul, personal sau prin intermediul interpuşilor, de către personalul didactic de conducere, personalul didactic de predare şi de instruire practică, personalul didactic auxiliar sau personalul nedidactic, a unor sume de bani sau alte foloase patrimoniale elevilor, părinţilor sau reprezentanţilor legali ai acestora”.

Nerespectarea acestor dispoziţii se sancţionează cu amendă între 1.000 şi 2.000 de lei, iar constatarea contravenţiei şi aplicarea amenzilor se fac de către ofiţerii sau agentul de poliţie din cadrul Ministerului Afacerilor Interne (MAI), cu competenţe în domeniu, la sesizarea elevilor, părinţilor sau cadrelor didactice, didactice auxiliare sau nedidactice, mai prevede proiectul de act normativ.

„Actele cu titlu gratuit, astfel cum sunt donaţia sau legatul, prin care sunt oferite sume de bani sau alte foloase patrimoniale sunt permise numai dacă privesc în mod exclusiv ca beneficiar direct unitatea de învăţământ şi numai dacă iau naştere din iniţiativa celui care oferă.

Sunt exceptate de la prevederile prezentelor dispoziţii legale activităţile de pretindere sau strângere a sumelor de bani sau a altor foloase patrimoniale cazurile ce privesc activităţi extracuriculare, astfel cum sunt excursiile, petrecerile, evenimentele caritabile sau alte asemenea activităţi care nu privesc în mod direct actul de educaţie”, conform iniţiatorului.

Propunerea legislativă pentru modificarea şi completarea Legii Educaţiei Naţionale nr.1/2011 va fi dezbătută şi votată în Camera Deputaţilor, for legislativ în acest caz.

sursă: Agerpres

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

UPDATE FOTO-VIDEO: Incendiu la Ohaba. O casă a fost distrusă de flăcări. Pompierii au intervenit cu două autospeciale

Publicat

Pompierii din Blaj au fost chemați să intervină, luni seara, pentru stingerea unui incendiu izbucnit în localitatea Ohaba.

Din primele date, a fost cuprinsă de flăcări o casă de locuit.

Potrivit ISU Alba, incendiul se manifestă generalizat în interiorul și la acoperișul casei.

Intervin pompierii cu două autospeciale de stingere și un echipjaj SMURD B2.

UPDATE, ora 22.37: Incendiul a fost stins. Potrivit ISU Alba, cauza probabilă a fost stabilită ca fiind un coș de fum neizolat corespunzător față de materiale combustibile, de la o sobă fără acumulare de căldură.

sursa imagini: ISU Alba și cititor Alba24

Citeste mai mult
Publicitate

ECONOMIE

Avertizare: Escrocherie online cu imaginea Băncii Transilvania. Infractorii cer prin email actualizarea datelor personale

Publicat

Directoratul Național de Securitate Cibernetică (DNSC) și Banca Transilvania atrag atenția utilizatorilor cu privire la existența unei campanii de propagare a atacurilor de tip phishing, care se folosește de identitatea vizuală a băncii pentru a convinge utilizatorii să-ți ofere datele.

Inițiatorii campaniei frauduloase copiază elemente de brand corespondente Băncii Transilvania, pentru a crea site-uri-capcană, care vor arăta similar cu cele oficiale.

Persoanele vizate de aceste mesaje sunt convinse să-și introducă date sensibile pe aceste site-uri, prin folosirea unor tactici de inginerie socială, inclusiv mesaje alarmiste prin care cer potențialelor victime actualizarea datelor sau validarea acestora, sub presiunea aplicării unor potențiale sancțiuni.

Atacatorii trimit astfel de mesaje aleatoriu, fără o țintă specifică și fără să aibă acces la o bază de date cu clienți Banca Transilvania.

Pur și simplu, tentativele de phishing sunt transmise către email-uri din România, în speranța că, printre ele, sunt și adrese ale unor clienți Banca Transilvania.

Recomandări din partea bîncii

Banca nu va face astfel de solicitări pe mail și recomandăm să contactați telefonic serviciul clienți (0264 594 337) atunci când aveți suspiciuni.

Alternativ, poți apela numărul de urgență al callcentre-ului DNSC (1911), dedicat raportării incidentelor de securitate cibernetică, sau ne poți scrie la alerts@dnsc.ro

Verificați mereu adresa reală a expeditorului – chiar dacă aparent este un mail trimis de banca, când dați click pe detalii va afișa o adresă diferită decât cea aparentă, sau cea folosită în mod uzual de banca dumneavoastră

Asigurați-vă că sunteți pe site-ul oficial al băncii căreia urmează să îi transmiteți datele personale și că cererea este una legitimă

Cu alte cuvinte, trebuie să fii cât se poate de precaut în a deschide emailurile ce pare să vină de la bănci, iar dacă ai vreun dubiu, ar fi bine să suni la bancă pentru a te asigura dacă ai sau nu vreo problemă în relația cu instituția bancară.

Sursă: CERT.ro

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate