Connect with us
Publicitate

Eveniment

REZULTATE FINALE TITULARIZARE 2016, publicate de Ministerul Educaţiei. Notele candidaţilor care au depus contestaţii

Publicat

titularizare 2014 alba iulia Ministerul Educaţiei a publicat miercuri, în jurul orei 10.00, rezultatele finale la Titularizare 2016. Reamintim că 26% dintre candidaţii din judeţul Alba au fost nemulţumiţi de note şi au depus contestaţii. Majoritatea sunt educatoare, învăţători sau profesori de engleză.

Rezultatele candidaţilor din ALBA pot fi consultate AICI.

Repartizarea candidaţilor pentru angajare pe perioadă nedeterminată se realizează în şedinţe publice organizate de centrele de concurs în zilele de 8 şi 9 august. Pentru angajarea pe perioadă nedeterminată (titularizare), candidaţii trebuie să obţină minimum nota 7 (şapte) atât la proba scrisă, cât şi la proba practică/inspecţia specială la clasă în profilul postului.

Pentru angajarea pe perioadă determinată (suplinire), candidaţii trebuie să obţină minimum nota 5 (cinci) atât la proba scrisă, cât şi la proba practică/inspecţia specială în profilul postului.

Citeşte şi TITULARIZARE 2016: Alţi opt profesori din Alba au obţinut note peste 7, după contestaţii. 36,8% dintre candidaţi au acces direct la posturi pe perioadă nedeterminată

Din datele IŞJ Alba, prezentate pentru Alba24 de inspector şcolar general adjunct Dan Cherecheş, au fost depuse 94 de contestaţii. Majoritatea dintre candidaţii nemulţumiţi de note au dat proba scrisă la specializarea învăţământ preşcolar (35), limba engleză (14) şi învăţământ primar (13).

În judeţul Alba, au fost 385 de candidaţi care au participat la concurs, însă 28 s-au retras, iar unul a fost eliminat din examen pentru fraudă. Au fost transmise 356 de lucrări la centrele de evaluare, însă 3 au fost anulate, astfel că sunt 353 de candidaţi cu note. Dintre aceştia, 105 au avut note sub 5, 126 între 5 şi 7, 120 peste 7 şi 2 au avut nota maximă.

Din promoţia 2016, au fost 61 de candidaţi cu note, 24 dintre ei având sub 5 (39,34%) şi 20 peste 7 (32,79%). 17 au luat note între 5 şi 7 (27,87%).

Note peste 5 au luat însă 70% dintre candidați.

Vezi și REZULTATE TITULARIZARE 2016 în ALBA: Două note de 10, însă aproape 30% dintre candidaţi nu au reuşit să obţină minimum 5. Detalii de la IŞJ Alba

Vezi şi TITULARIZARE 2016: TOP județe după rezultate înainte de contestații. Unde sunt profesori cu note mari și pe ce loc se află Alba

Repartizarea candidaţilor pentru angajare pe perioadă nedeterminată se realizează în şedinţe publice organizate de inspectoratele şcolare în zilele de 8 şi 9 august. Transformarea posturilor şi actualizarea listei posturilor didactice/catedrelor pentru angajare pe perioadă determinată rămase neocupate va avea loc pe 10 august.

Repartizarea candidaţilor pentru angajare pe perioadă determinată are loc în perioada 26-29 august 2016. Emiterea şi comunicarea deciziilor de repartizare pe post/catedră sunt programate în perioada 11-29 august.

În perioada 16-25 august se desfăşoară detaşarea la cerere sau în interesul învăţământului, etapă de mobilitate la care poate participa doar personalul didactic titular (anagajat pe perioada nedeterminată). Cadrele didactice care, în perioada 13-20 mai 2016, nu au depus cereri de înscriere pentru detaşare la cerere, au această posibilitate în zilele de 16 şi 17 august, prin concurs specific.

În judeţul Alba, din totalul de 747 posturi disponibile, 299 sunt cu normă întreagă, însă doar 57 sunt titularizabile.

AICI, Lista posturilor pentru concurs, perioadă nedeterminată din ALBA ordonate după localitate, unitate de învăţământ disciplină.

AICI, Lista posturilor pentru concurs, perioadă determinată din ALBA ordonate după localitate, unitate de învăţământ disciplină.

Potrivit inspectorului şcolar de specialitate în resurse umane de la IŞJ Alba, Constantin Negucioiu, cele mai căutate posturi sunt cele de educatoare şi învăţători (profesori de învăţământ primar).

Şedinţe publice pentru repartizarea candidaţilor:

8-9 august 2016

Repartizarea candidaţilor cu media de repartizare minimum 7 (şapte), conform art. 61 alin. (8) din Metodologie, pe posturi didactice/catedre vacante publicate pentru angajare cu contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată, la nivelul judeţului în care au susţinut proba practică sau inspecţia specială la clasă în profilul postului, indiferent de judeţul în care au susţinut proba scrisă, ierarhizați pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare

Pentru angajarea pe perioadă nedeterminată, candidații trebuie să obțină minimum nota 7 (șapte) atât la proba scrisă, cât și la proba practică/inspecția specială la clasă în profilul postului sau cel puțin media 8 (opt) la inspecțiile la clasă în profilul postului, în cadrul examenului național de definitivare în învățământ, sesiunea 2016, conform alin. (6), iar media de repartizare se calculează astfel: [(nota obținută la proba scrisa)*3+(nota obținută la proba practică/inspecția specială la clasă)

19 și 22 august 2016

Repartizarea posturilor didactice/ catedrelor rămase vacante/rezervate, la nivelul inspectoratului școlar, în vederea angajării pe perioadă determinată a candidaţilor cu media de repartizare minimum 7 (șapte) la concursul din sesiunea 2016.

26 și 29 august 2016

Repartizarea pe perioadă determinată a posturilor didactice/catedrelor rămase vacante/rezervate, la nivelul inspectoratului școlar, conform art. 90 din Metodologie.

Ordinea de prioritate în care se face repartizarea pe posturi a candidaţilor este stabilită de prevederile art. 90, alin. (1) din Metodologie (OMECS nr. 5559/2015).

Extras din Metodologie (OMECS nr. 5559/2015):

Art. 90 (1) Repartizarea candidaţilor cu studii corespunzătoare postului, după etapa de detaşare a personalului didactic titular, pe perioadă determinată la nivel judeţean/nivelul municipiului Bucureşti, în baza datelor existente în sistemul informatizat, se realizează în şedinţă publică, organizată de comisia de mobilitate a personalului didactic din învăţământul preuniversitar, în perioada prevăzută de Calendar, în ordine, astfel:

-candidaţi cu media de repartizare minimum 7 (șapte) la concursul din sesiunea 2016, conform art. 61 alin. (9), în vederea încheierii unui contract individual de muncă pe perioadă determinată, la nivelul judeţului în care au susţinut atât proba practică sau inspecţia specială la clasă în profilul postului, cât şi proba scrisă ori în alte judeţe în care au susţinut proba practică sau inspecţia specială la clasă în profilul postului, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare, cu respectarea prevederilor prezentei Metodologii;

– candidaţi care beneficiază de prelungirea duratei contractului individual de muncă pe perioadă determinată în anul şcolar 2016-2017;

– candidaţi cu media de repartizare minimum 5 (cinci) la concursul naţional din sesiunea 2016, conform art. 61 alin. (9), în vederea încheierii unui contract individual de muncă pe perioadă determinată, la nivelul judeţului în care au susţinut atât proba practică sau inspecţia specială la clasă în profilul postului, cât şi proba scrisă ori în alte judeţe în care au susţinut proba practică sau inspecţia specială la clasă în profilul postului, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare, cu respectarea prevederilor prezentei Metodologii.

– candidaţi rămaşi nerepartizaţi după concursul naţional din sesiunea 2016, cu media de repartizare minimum 5 (cinci), conform art. 61 alin. (9), care au susţinut atât inspecţiile speciale la clasă/probele practice, cât şi proba scrisă în cadrul concursului în alte judeţe, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare, cu respectarea prezentei Metodologii;

– candidaţi care au participat la concursuri de titularizare din 2015 şi/sau 2014 în judeţul/municipiul Bucureşti în care solicită postul/catedra vacant(ă) şi au obţinut cel puţin media 5 (cinci), ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare;

– candidaţi care au participat la concursuri de titularizare din 2015 şi/sau 2014 în alte judeţe şi au obţinut cel puţin media 5 (cinci), ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare;

– candidaţi rămaşi nerepartizaţi după concursul naţional din sesiunea 2016, care au susţinut proba scrisă în profilul postului în judeţul/municipiul Bucureşti şi proba practică/orală în profilul postului conform art. 89 alin. (4), în ordinea descrescătoare a notelor;

– candidaţi rămaşi nerepartizaţi după concursul naţional din sesiunea 2016, care au susţinut proba scrisă în profilul postului în alte judeţe şi proba practică/orală în profilul postului conform art. 89 alin. (4), în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare;

– candidaţi care au participat la concursuri de titularizare din 2015 şi/sau 2014 în judeţul/municipiul Bucureşti în care solicită postul/catedra vacant(ă) şi au obţinut cel puţin nota 5,00 (cinci) la proba scrisă în profilul postului din iulie 2015 şi/sau iulie 2014 şi proba practică/orală în profilul postului conform art. 89 alin. (4), ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare;

– candidaţi care au participat la concursuri de titularizare din 2015 şi/sau 2014 în alte judeţe şi au obţinut cel puţin nota 5,00 (cinci) la proba scrisă în profilul postului din iulie 2014 şi/sau iulie 2015 şi proba practică/orală în profilul conform art. 89 alin. (4), ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare;

– candidaţi cu a doua specializare, alta decât aceea la care au participat la concursul naţional din sesiunea 2016 în judeţul/municipiul Bucureşti în care solicită postul/catedra vacant(ă) şi care au obţinut cel puţin media 5 (cinci), conform art. 61 alin. (9), în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare;

– candidaţi cu a doua specializare, alta decât aceea la care au participat la concursuri de titularizare din 2015 şi/sau 2014 în judeţul/municipiul Bucureşti în care solicită postul/catedra vacant(ă) şi care au obţinut cel puţin media 5 (cinci), ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare;

– absolvenţi ai colegiilor universitare de institutori cu a doua specializare, care au participat concursul naţional din sesiunea 2016 şi au obţinut cel puţin media 5 (cinci), conform art. 61 alin. (9), ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare, în judeţul/municipiul Bucureşti în care solicită postul didactic/catedra vacant(ă) în a doua specializare: limbă modernă/maternă, educaţie plastică, educaţie muzicală, educaţie fizică, religie, posturi în specialitate din palatele şi cluburile copiilor şi elevilor;

– absolvenţi ai colegiilor universitare de institutori cu a doua specializare, care au participat la concursuri de titularizare din 2015 şi/sau 2014 şi au obţinut cel puţin media 5 (cinci), ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare, în judeţul/municipiul Bucureşti în care solicită postul didactic/catedra vacant(ă) în a doua specializare: limbă modernă/maternă, educaţie plastică, educaţie muzicală, educaţie fizică, religie, posturi în specialitate din palatele şi cluburile copiilor şi elevilor;

– candidaţi cu a doua specializare, alta decât aceea la care au participat la concursul naţional din sesiunea 2016 în alte judeţe şi care au obţinut cel puţin media 5 (cinci), conform art. 61 alin. (9), în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare;

– candidaţi cu a doua specializare, alta decât aceea la care au participat la concursuri de titularizare din 2015 şi/sau 2014 în alte judeţe şi care au obţinut cel puţin media 5 (cinci), ierarhizați pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare;

– absolvenţi ai colegiilor universitare de institutori cu a doua specializare, care au participat la concursul naţional din sesiunea 2016 şi au obţinut cel puţin media 5 (cinci), conform art. 61 alin. (9), ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare, în alte judeţe şi care solicită postul didactic/catedra vacant(ă) în a doua specializare: limbă modernă/maternă, educaţie plastică, educaţie muzicală, educaţie fizică, religie, posturi în specialitate din palatele şi cluburile copiilor şi elevilor;

– absolvenţi ai colegiilor universitare de institutori cu a doua specializare, care au participat la concursuri de titularizare din 2015 şi/sau 2014 şi au obţinut cel puţin media 5 (cinci), ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare, în alte judeţe şi care solicită postul didactic/catedra vacant(ă) în a doua specializare: limbă modernă/maternă, educaţie plastică, educaţie muzicală, educaţie fizică, religie, posturi în specialitate din palatele şi cluburile copiilor şi elevilor;

– candidați care au obținut cel puțin media 5 (cinci) la concursul de titularizare, sesiunea 2013 (minimum 5 atât la proba scrisă, cât şi la proba practică sau inspecţia la clasă), care nu au mai participat ulterior la alte concursuri de titularizare sau care nu au obținut note sub 5 (cinci) la proba scrisă în cadrul următoarelor concursuri de titularizare în specialitatea postului didactic/catedrei solicitat(e), în ordinea descrescătoare a mediilor;

– candidaților care au obținut cel puțin nota/media 7 (şapte) la concursurile de titularizare, sesiunile 2012, 2011 sau 2010 care nu au mai participat ulterior la alte concursuri de titularizare sau care nu au obținut note sub 5 (cinci) la proba scrisă în cadrul următoarelor concursuri de titularizare în specialitatea postului didactic/catedrei solicitat(e), ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a notelor/mediilor de repartizare;

– candidaţi care au renunțat la posturile didactice/catedrele pe care au fost repartizaţi în etapele anterioare, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare.

foto: arhivă

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate