Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

REZULTATE FINALE TITULARIZARE 2016, publicate de Ministerul Educaţiei. Notele candidaţilor care au depus contestaţii


Publicat

titularizare 2014 alba iuliaMinisterul Educaţiei a publicat miercuri, în jurul orei 10.00, rezultatele finale la Titularizare 2016. Reamintim că 26% dintre candidaţii din judeţul Alba au fost nemulţumiţi de note şi au depus contestaţii. Majoritatea sunt educatoare, învăţători sau profesori de engleză.

Rezultatele candidaţilor din ALBA pot fi consultate AICI.

Repartizarea candidaţilor pentru angajare pe perioadă nedeterminată se realizează în şedinţe publice organizate de centrele de concurs în zilele de 8 şi 9 august. Pentru angajarea pe perioadă nedeterminată (titularizare), candidaţii trebuie să obţină minimum nota 7 (şapte) atât la proba scrisă, cât şi la proba practică/inspecţia specială la clasă în profilul postului.

Pentru angajarea pe perioadă determinată (suplinire), candidaţii trebuie să obţină minimum nota 5 (cinci) atât la proba scrisă, cât şi la proba practică/inspecţia specială în profilul postului.

Citeşte şi TITULARIZARE 2016: Alţi opt profesori din Alba au obţinut note peste 7, după contestaţii. 36,8% dintre candidaţi au acces direct la posturi pe perioadă nedeterminată

Din datele IŞJ Alba, prezentate pentru Alba24 de inspector şcolar general adjunct Dan Cherecheş, au fost depuse 94 de contestaţii. Majoritatea dintre candidaţii nemulţumiţi de note au dat proba scrisă la specializarea învăţământ preşcolar (35), limba engleză (14) şi învăţământ primar (13).

În judeţul Alba, au fost 385 de candidaţi care au participat la concurs, însă 28 s-au retras, iar unul a fost eliminat din examen pentru fraudă. Au fost transmise 356 de lucrări la centrele de evaluare, însă 3 au fost anulate, astfel că sunt 353 de candidaţi cu note. Dintre aceştia, 105 au avut note sub 5, 126 între 5 şi 7, 120 peste 7 şi 2 au avut nota maximă.

Din promoţia 2016, au fost 61 de candidaţi cu note, 24 dintre ei având sub 5 (39,34%) şi 20 peste 7 (32,79%). 17 au luat note între 5 şi 7 (27,87%).

Note peste 5 au luat însă 70% dintre candidați.

Vezi și REZULTATE TITULARIZARE 2016 în ALBA: Două note de 10, însă aproape 30% dintre candidaţi nu au reuşit să obţină minimum 5. Detalii de la IŞJ Alba

Vezi şi TITULARIZARE 2016: TOP județe după rezultate înainte de contestații. Unde sunt profesori cu note mari și pe ce loc se află Alba

Repartizarea candidaţilor pentru angajare pe perioadă nedeterminată se realizează în şedinţe publice organizate de inspectoratele şcolare în zilele de 8 şi 9 august. Transformarea posturilor şi actualizarea listei posturilor didactice/catedrelor pentru angajare pe perioadă determinată rămase neocupate va avea loc pe 10 august.

Repartizarea candidaţilor pentru angajare pe perioadă determinată are loc în perioada 26-29 august 2016. Emiterea şi comunicarea deciziilor de repartizare pe post/catedră sunt programate în perioada 11-29 august.

În perioada 16-25 august se desfăşoară detaşarea la cerere sau în interesul învăţământului, etapă de mobilitate la care poate participa doar personalul didactic titular (anagajat pe perioada nedeterminată). Cadrele didactice care, în perioada 13-20 mai 2016, nu au depus cereri de înscriere pentru detaşare la cerere, au această posibilitate în zilele de 16 şi 17 august, prin concurs specific.

În judeţul Alba, din totalul de 747 posturi disponibile, 299 sunt cu normă întreagă, însă doar 57 sunt titularizabile.

AICI, Lista posturilor pentru concurs, perioadă nedeterminată din ALBA ordonate după localitate, unitate de învăţământ disciplină.

AICI, Lista posturilor pentru concurs, perioadă determinată din ALBA ordonate după localitate, unitate de învăţământ disciplină.

Potrivit inspectorului şcolar de specialitate în resurse umane de la IŞJ Alba, Constantin Negucioiu, cele mai căutate posturi sunt cele de educatoare şi învăţători (profesori de învăţământ primar).

Şedinţe publice pentru repartizarea candidaţilor:

8-9 august 2016

Repartizarea candidaţilor cu media de repartizare minimum 7 (şapte), conform art. 61 alin. (8) din Metodologie, pe posturi didactice/catedre vacante publicate pentru angajare cu contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată, la nivelul judeţului în care au susţinut proba practică sau inspecţia specială la clasă în profilul postului, indiferent de judeţul în care au susţinut proba scrisă, ierarhizați pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare

Pentru angajarea pe perioadă nedeterminată, candidații trebuie să obțină minimum nota 7 (șapte) atât la proba scrisă, cât și la proba practică/inspecția specială la clasă în profilul postului sau cel puțin media 8 (opt) la inspecțiile la clasă în profilul postului, în cadrul examenului național de definitivare în învățământ, sesiunea 2016, conform alin. (6), iar media de repartizare se calculează astfel: [(nota obținută la proba scrisa)*3+(nota obținută la proba practică/inspecția specială la clasă)

19 și 22 august 2016

Repartizarea posturilor didactice/ catedrelor rămase vacante/rezervate, la nivelul inspectoratului școlar, în vederea angajării pe perioadă determinată a candidaţilor cu media de repartizare minimum 7 (șapte) la concursul din sesiunea 2016.

26 și 29 august 2016

Repartizarea pe perioadă determinată a posturilor didactice/catedrelor rămase vacante/rezervate, la nivelul inspectoratului școlar, conform art. 90 din Metodologie.

Ordinea de prioritate în care se face repartizarea pe posturi a candidaţilor este stabilită de prevederile art. 90, alin. (1) din Metodologie (OMECS nr. 5559/2015).

Extras din Metodologie (OMECS nr. 5559/2015):

Art. 90 (1) Repartizarea candidaţilor cu studii corespunzătoare postului, după etapa de detaşare a personalului didactic titular, pe perioadă determinată la nivel judeţean/nivelul municipiului Bucureşti, în baza datelor existente în sistemul informatizat, se realizează în şedinţă publică, organizată de comisia de mobilitate a personalului didactic din învăţământul preuniversitar, în perioada prevăzută de Calendar, în ordine, astfel:

-candidaţi cu media de repartizare minimum 7 (șapte) la concursul din sesiunea 2016, conform art. 61 alin. (9), în vederea încheierii unui contract individual de muncă pe perioadă determinată, la nivelul judeţului în care au susţinut atât proba practică sau inspecţia specială la clasă în profilul postului, cât şi proba scrisă ori în alte judeţe în care au susţinut proba practică sau inspecţia specială la clasă în profilul postului, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare, cu respectarea prevederilor prezentei Metodologii;

– candidaţi care beneficiază de prelungirea duratei contractului individual de muncă pe perioadă determinată în anul şcolar 2016-2017;

– candidaţi cu media de repartizare minimum 5 (cinci) la concursul naţional din sesiunea 2016, conform art. 61 alin. (9), în vederea încheierii unui contract individual de muncă pe perioadă determinată, la nivelul judeţului în care au susţinut atât proba practică sau inspecţia specială la clasă în profilul postului, cât şi proba scrisă ori în alte judeţe în care au susţinut proba practică sau inspecţia specială la clasă în profilul postului, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare, cu respectarea prevederilor prezentei Metodologii.

– candidaţi rămaşi nerepartizaţi după concursul naţional din sesiunea 2016, cu media de repartizare minimum 5 (cinci), conform art. 61 alin. (9), care au susţinut atât inspecţiile speciale la clasă/probele practice, cât şi proba scrisă în cadrul concursului în alte judeţe, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare, cu respectarea prezentei Metodologii;

– candidaţi care au participat la concursuri de titularizare din 2015 şi/sau 2014 în judeţul/municipiul Bucureşti în care solicită postul/catedra vacant(ă) şi au obţinut cel puţin media 5 (cinci), ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare;

– candidaţi care au participat la concursuri de titularizare din 2015 şi/sau 2014 în alte judeţe şi au obţinut cel puţin media 5 (cinci), ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare;

– candidaţi rămaşi nerepartizaţi după concursul naţional din sesiunea 2016, care au susţinut proba scrisă în profilul postului în judeţul/municipiul Bucureşti şi proba practică/orală în profilul postului conform art. 89 alin. (4), în ordinea descrescătoare a notelor;

– candidaţi rămaşi nerepartizaţi după concursul naţional din sesiunea 2016, care au susţinut proba scrisă în profilul postului în alte judeţe şi proba practică/orală în profilul postului conform art. 89 alin. (4), în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare;

– candidaţi care au participat la concursuri de titularizare din 2015 şi/sau 2014 în judeţul/municipiul Bucureşti în care solicită postul/catedra vacant(ă) şi au obţinut cel puţin nota 5,00 (cinci) la proba scrisă în profilul postului din iulie 2015 şi/sau iulie 2014 şi proba practică/orală în profilul postului conform art. 89 alin. (4), ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare;

– candidaţi care au participat la concursuri de titularizare din 2015 şi/sau 2014 în alte judeţe şi au obţinut cel puţin nota 5,00 (cinci) la proba scrisă în profilul postului din iulie 2014 şi/sau iulie 2015 şi proba practică/orală în profilul conform art. 89 alin. (4), ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare;

– candidaţi cu a doua specializare, alta decât aceea la care au participat la concursul naţional din sesiunea 2016 în judeţul/municipiul Bucureşti în care solicită postul/catedra vacant(ă) şi care au obţinut cel puţin media 5 (cinci), conform art. 61 alin. (9), în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare;

– candidaţi cu a doua specializare, alta decât aceea la care au participat la concursuri de titularizare din 2015 şi/sau 2014 în judeţul/municipiul Bucureşti în care solicită postul/catedra vacant(ă) şi care au obţinut cel puţin media 5 (cinci), ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare;

– absolvenţi ai colegiilor universitare de institutori cu a doua specializare, care au participat concursul naţional din sesiunea 2016 şi au obţinut cel puţin media 5 (cinci), conform art. 61 alin. (9), ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare, în judeţul/municipiul Bucureşti în care solicită postul didactic/catedra vacant(ă) în a doua specializare: limbă modernă/maternă, educaţie plastică, educaţie muzicală, educaţie fizică, religie, posturi în specialitate din palatele şi cluburile copiilor şi elevilor;

– absolvenţi ai colegiilor universitare de institutori cu a doua specializare, care au participat la concursuri de titularizare din 2015 şi/sau 2014 şi au obţinut cel puţin media 5 (cinci), ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare, în judeţul/municipiul Bucureşti în care solicită postul didactic/catedra vacant(ă) în a doua specializare: limbă modernă/maternă, educaţie plastică, educaţie muzicală, educaţie fizică, religie, posturi în specialitate din palatele şi cluburile copiilor şi elevilor;

– candidaţi cu a doua specializare, alta decât aceea la care au participat la concursul naţional din sesiunea 2016 în alte judeţe şi care au obţinut cel puţin media 5 (cinci), conform art. 61 alin. (9), în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare;

– candidaţi cu a doua specializare, alta decât aceea la care au participat la concursuri de titularizare din 2015 şi/sau 2014 în alte judeţe şi care au obţinut cel puţin media 5 (cinci), ierarhizați pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare;

– absolvenţi ai colegiilor universitare de institutori cu a doua specializare, care au participat la concursul naţional din sesiunea 2016 şi au obţinut cel puţin media 5 (cinci), conform art. 61 alin. (9), ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare, în alte judeţe şi care solicită postul didactic/catedra vacant(ă) în a doua specializare: limbă modernă/maternă, educaţie plastică, educaţie muzicală, educaţie fizică, religie, posturi în specialitate din palatele şi cluburile copiilor şi elevilor;

– absolvenţi ai colegiilor universitare de institutori cu a doua specializare, care au participat la concursuri de titularizare din 2015 şi/sau 2014 şi au obţinut cel puţin media 5 (cinci), ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare, în alte judeţe şi care solicită postul didactic/catedra vacant(ă) în a doua specializare: limbă modernă/maternă, educaţie plastică, educaţie muzicală, educaţie fizică, religie, posturi în specialitate din palatele şi cluburile copiilor şi elevilor;

– candidați care au obținut cel puțin media 5 (cinci) la concursul de titularizare, sesiunea 2013 (minimum 5 atât la proba scrisă, cât şi la proba practică sau inspecţia la clasă), care nu au mai participat ulterior la alte concursuri de titularizare sau care nu au obținut note sub 5 (cinci) la proba scrisă în cadrul următoarelor concursuri de titularizare în specialitatea postului didactic/catedrei solicitat(e), în ordinea descrescătoare a mediilor;

– candidaților care au obținut cel puțin nota/media 7 (şapte) la concursurile de titularizare, sesiunile 2012, 2011 sau 2010 care nu au mai participat ulterior la alte concursuri de titularizare sau care nu au obținut note sub 5 (cinci) la proba scrisă în cadrul următoarelor concursuri de titularizare în specialitatea postului didactic/catedrei solicitat(e), ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a notelor/mediilor de repartizare;

– candidaţi care au renunțat la posturile didactice/catedrele pe care au fost repartizaţi în etapele anterioare, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare.

foto: arhivă



ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

ACTUALITATE

Eurostat: România, printre ţările din Uniunea Europeană cu cele mai mari creşteri ale preţurilor la locuinţe, în trimestrul I

Publicat

Preţurile locuinţelor din România au urcat cu 3,3% în primul trimestru din 2020, comparativ cu precedentele trei luni, aceasta fiind a şasea mare creştere înregistrată în rândul statelor membre ale Uniunii Europene, potrivit datelor publicate miercuri de Oficiul European de Statistică (Eurostat).

Comparativ, preţurile la locuinţe au înregistrat o creştere trimestrială de 1,2% în Uniunea Europeană şi de 0,9% în zona euro.

În rândul statelor membre, cele mai mari creşteri trimestriale ale preţurilor la locuinţe au fost raportate în Portugalia (4,9%), Estonia (4,8%), Slovacia (4%), Luxemburg (3,8%), Polonia (3,6%) şi România (3,3%), singurele scăderi fiind în Malta (minus 4,3%), Ungaria (minus 1,1%), Irlanda (minus 0,8%) şi Belgia (minus 0,1%).

În primul trimestru din 2020, comparativ cu perioada similară din 2019, preţurile locuinţelor au crescut cu 5,5% în Uniunea Europeană şi cu 5% în zona euro. Este cel mai semnificativ avans al preţurilor locuinţelor în zona euro din trimestrul doi din 2007.

În rândul statelor membre, cele mai mari creşteri anuale ale preţurilor la locuinţe au fost raportate în Luxemburg (14%), Slovacia (13,1%), Estonia (11,5%), Polonia (11,3%), Portugalia (10,3%), Croaţia şi Letonia (ambele cu 9,1%) şi România (8,1%), iar singura scădere s-a înregistrat în Ungaria (minus 1,2%).

sursa: agerpres.ro

Citeste mai mult
Publicitate

AIUD

Amenzi neplătite de aproape 40.000 de lei, transformate în muncă în folosul comunității la Aiud, în ultimii doi ani

Publicat

primaria aiud

Amenzi neplătite în valoarea de 39.644 de lei au fost transformate în muncă în folosul comunității, la Aiud din 2018 și până în prezent. 

Mai exact, în ultimii doi ani, 32 de persoane care aveau pe numele lor amenzi contravenționale neplătite, au fost trimise în judecată de reprezentanții Primăriei Aiud,

În urma deciziilor din instanța de judecată, cele 32 de persoane au fost obligate în total la 1442 ore de muncă în folosul comunității.

Cele mai multe persoane obligate de instanță la muncă în folosul comunității se ocupă de spațiile verzi ale orașului.

De asemenea, pe rolul instanței de judecată din Aiud, mai există procese pe rol tot pentru același fapt, au transmis reprezentanții primăriei pentru alba24.ro.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Ministrul Fondurilor Europene, Marcel Boloş, la Ciugud: Vom propune implementarea ideii de „smart village” la nivel naţional

Publicat

Ministrul Fondurilor Europene, Ioan Marcel Boloş, prezent, miercuri, în Ciugud, unde au fost implementate, în premieră pentru mediul rural, o serie de soluţii inteligente, a anunţat că va propune ca conceptul de „smart village” să fie program naţional adresat tuturor celor care vor să urmeze exemplul comunei din Alba.

În cadrul unei conferinţe de presă desfăşurate la finalul evenimentului „Smart Village – soluţii de digitalizare a serviciilor de cadastru şi publicitate imobiliară”, Ioan Marcel Boloş a afirmat că Ciugud este un „exemplu de bună practică”, în România implementându-se astfel, pentru prima dată, conceptul de „sat inteligent”.

Citește și: VIDEO: Reportaj de la școala SMART din Ciugud. Cum poate ajuta tehnologia high-tech la educația elevilor de la țară

„Noi, în prezent, derulăm negocierile cu Comisia Europeană şi, în cadrul acestor negocieri, o componentă importantă o ocupă partea de digitalizare – şi am avut, până acum, negocieri pe partea de ‘smart city’. Astăzi, domnul primar (al comunei Ciugud – n.r.) ne-a convins că se poate şi implementa ideea de ‘sat inteligent’ şi că prin acest nou concept, pe care îl încercăm, începând de astăzi, să îl susţinem şi la nivelul României, se pot aduce servicii deosebit de importante pentru locuitori, de la ceea ce înseamnă casele inteligente autonome din punct de vedere energetic până la digitalizarea serviciilor publice locale pe care le asigură Primăria, iluminat public inteligent şi tot ceea ce ţine de conceptul de ‘smart village’ şi de componentele pe care le are acest concept”, a declarat ministrul Fondurilor Europene.

Boloş a adăugat că România se află în plin proces de negociere pentru următoarea perioadă de programare.

„Guvernul României, pe ceea ce înseamnă digitalizare, a declarat digitalizarea ca şi un obiectiv strategic naţional, pentru ca să avem parte de ceea ce înseamnă simplificare, debirocratizare şi o utilizare eficientă a serviciilor publice care se adresează oamenilor. Dezvoltarea regională are în această perioadă de negociere propus un buget de aproximativ 13 miliarde de euro.

Înseamnă o propunere de creştere a bugetului faţă de actuala perioadă de programare de aproximativ 5 miliarde de euro.

Acest lucru înseamnă că guvernul este aproape de autorităţile locale şi susţine toate demersurile pe care le fac autorităţile locale pentru ca serviciile publice să fie cât mai aproape de cetăţeni.

Aşadar, în premieră, putem spune că, începând de astăzi şi cu ocazia acestui eveniment, vom propune, şi desigur după discuţiile pe care le vom avea la nivelul Guvernului României, vom propune ca ideea aceasta de ‘smart village’ să fie program naţional adresat tuturor celor care vor să urmeze exemplul comunei Ciugud”, a declarat ministrul Fondurilor Europene.

Legat de evenimentul la care a participat, la care a fost prezent şi preşedintele Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară, Laurenţiu Blaga, prilejuit de finalizarea cadastrului general în Ciugud, Boloş a apreciat că „nu este puţin lucru” să ai 14.000 de imobile şi peste 4.000 de hectare de teren care să fie compet digitalizate.

La rândul său, primarul din Ciugud, Gheorghe Damian, a afirmat că faptul că comunitatea pe care o reprezintă a fost aleasă studiu de caz în ceea ce priveşte promovarea conceptului de „sat inteligent” este o „recompensă” şi o „încurajare” pentru a atrage mai multe fonduri europene.

„Nu ni se pare normal ca doar oraşele să fie inteligente, atâta timp cât aproape jumătate din populaţia ţării trăieşte în mediul rural, atâta timp cât 80% din terenul acestei ţări este în mediul rural”, a spus edilul. Autorităţile din comuna din Alba au lansat în 2018 conceptul „Ciugud – Smart Village” ca soluţie de digitalizare a serviciilor publice şi de dezvoltare a satului românesc.

Administraţia locală din Ciugud a implementat în ultimii ani soluţii inteligente prin care a digitalizat numeroase servicii publice, precum plata taxelor şi impozitelor locale, depunerea şi obţinerea unor acte sau interacţiunea cu funcţionarii publici printr-o aplicaţie smart.

Sursă: Agerpres

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Arafat: Riscul de creștere continuă a numărului de infectări este destul de serios. S-au intensificat campaniile negaționiste

Publicat

În România este o creștere continuă a numărului de infectări, prin transmitere comunitară, care va continua dacă nu se respectă regulile și în absența unei legislații clare privind carantina din punct de vedere medical, susține secretarul de stat Raed Arafat, șeful Departamentului pentru Situații de Urgență.

„Lipsa respectării unor reguli de către o parte din populație, de către operatori economici a dus la o creștere continuă prin transmitere comunitară. Avem creștere semnificativă continuă.

Vezi și RECORD de cazuri noi de COVID-19 în România: 555. Numărul total de îmbolnăviri a depășit pragul de 30.000

Singura soluție e ca populația să se convingă că trebuie să respecte regulile care s-au solicitat și să nu asculte campaniile care îndeamnă să nu le respecte. Astea sunt probleme serioase care vor duce la creștere mai departe”, a declarat Raed Arafat, la Digi24.

Potrivit sursei citate, dacă nu se vor respecta mai mult regulile și pe cei care le respectă, riscul de a continua să crească numărul de infectări e destul de serios.

”Problema e că noi am luat măsuri de relaxare care s-au ținut cu excepția ultimelor, dar pentru relaxare trebuia să existe măsuri compensatorii, măsurile compensatorii sunt în responsabilitatea individului – portul măștilor, spălatul pe mâini, fără zone aglomerate, să eviți anumite comportamente care altădată erau normale, dar acum trebuie să ai grijă la ele.

Ce s-a întâmplat în ultima perioadă e intensificarea campaniilor negaționiste care spun că virusul nu există sau care folosesc ideea libertății individuale, cum că orice om are dreptul să refuze să respecte regulile. Aceste campanii au avut un efect, fiind destinate unei categorii de oameni.

Lăsăm foarte mulți oameni să rămână liberi să circule și să facă orice, nu se poate impune măsura izolării sau carantinării.

Sunt oameni care au plecat din spital fiind simptomatici sau au refuzat internarea, nimeni nu știe în comunitate cum se comportă, această situație agravează acum situația generală, ceea ce poate duce la o creștere mai mare a cazurilor”, mai spune Arafat.

Dacă o zonă devine un focar, iar specialiștii consideră că e necesar să fie carantinată, măsura poate fi luată. „dar și aici e nevoie de o legislație foarte clară”.

sursă: digi24.ro

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate