Connect with us
Publicitate

Actualitate

REZULTATE TITULARIZARE 2016 în ALBA: Două note de 10, însă aproape 30% dintre candidaţi nu au reuşit să obţină minimum 5

Publicat

Doi candidaţi din judeţul Alba, la examenul de Titularizare din acest an, au reuşit performanţa notei maxime la proba scrisă. Ambii au dat testarea pentru specializarea Matematică. Din datele centralizate de IŞJ Alba, din totalul de 353 de candidaţi, 29,74% au luat note sub 5, 35,69% au obţinut note între 5 şi 6,99, iar cei cu note peste 7 şi acces direct la posturile titularizabile reprezintă 34,56%.

Cei doi candidaţi de nota 10 din această sesiune, pentru posturi din Alba, sunt Nicolae Petru Furdui, din Sohodol (Munţii Apuseni) şi Antoanela Emilia Mateiu, cu domiciliul în Simeria. Cei doi au susţinut proba scrisă la Matematică, au 17 ani vechime, au obţinut note mari în sesiuni anterioare, însă nu au prins posturi pe perioadă nedeterminată.

Rezultate Titularizare în învățământ: Potrivit inspectorului şcolar general ISJ Alba Marcela Dărămuş, din totalul de 353 de candidaţi, 105 au luat note între 1 şi 4,99 (29,74%). Majoritatea sunt absolvenţi din promoţii recente, iar unul dintre subiectele de la proba scrisă a fost de metodică, fiind necesară astfel experienţa în sistemul de învăţământ, potrivit inspectorului şcolar general. Aceştia nu mai pot preda la disciplina la care au fost profesori la clasă, anul acesta, însă pot participa la şedinţele de repartizare.

Note între 5 şi 6,99 au fost 126. Aceşti candidaţi pot intra în sistemul de învăţământ ca profesori suplinitori calificaţi.

Au fost 122 de note peste 7 (34,56% din total). Aceşti candidaţi pot intra în sistemul de învăţământ pe locuri vacante rezervate sau, dacă nu găsesc posturi pe specialitatea dorită, pe alte rezervate.

În total, au fost 248 note peste 5 (70,25%).

Când şi unde se pot depune contestaţii

Candidaţii pentru posturile din Alba pot depune contestaţii la sediul IŞJ Alba, miercuri, 27 iulie, până la ora 21.00 şi joi, 28 iulie, între orele 8.00 – 15.00.

Potrivit IŞJ Alba, candidaţii pot depune contestaţii referitoare la rezultatul probei scrise a concursului, la secretariatul Inspectoratului Şcolar Judeţean Alba. Candidaţii depun contestaţiile personal sau printr-un reprezentant împuternicit cu procură notarială în original.

Programul înregistrării contestaţiilor:

În data de 27 iulie 2016, până la ora 21:00;

În data de 28 iulie 2016, în intervalul orar: 8.00 – 15.00.

În contestaţie, candidatul precizează următoarele informaţii:

– nr. şi denumirea centrului de concurs;

– numele, iniţiala tatălui, prenumele;

– codul numeric personal;

– denumirea exactă a disciplinei la care a susţinut proba scrisă în cadrul concursului;

– nota contestată;

– nr. fişă de înscriere la concurs.

Se foloseşte tipizatul (model – contestaţie) existent la secretariatul ISJ Alba şi postat pe site la adresa https://personal.albanet.ro.

Peste 380 de candidați din Alba s-au prezentat în 20 iulie la proba scrisă din cadrul concursului de ocupare a posturilor didactice și catedrelor în învățământul preuniversitar – Titularizare 2016. Unul dintre candidați a fost eliminat din concurs pentru fraudă după ce a fost prins cu un telefon mobil. Alți 28 de candidați s-au retras din concurs, din motive personale.Astfel, au fost 353 de candidaţi care au susţinut proba scrisă, potrivit datelor prezentate de inspector şcolar general Marcela Dărămuş.

Reamintim că, din cele peste 700 de posturi disponibile în județul Alba, sunt 299 cu normă întreagă, însă doar 57 titularizabile.

Citește și TITULARIZARE 2016 în Alba: Un candidat, ELIMINAT pentru fraudă. Peste 380 de cadre didactice s-au prezentat miercuri la proba scrisă

La concursul de Titularizare 2016 în județul Alba s-au înscris 452 de candidați, dintre care 29 nu s-au prezentat să își valideze fișele și nu au avut dreptul să participe. Dintre cei 423 de candidați rămași, 385 candidați s-au prezentat la concurs iar 38 au fost absenți. Dintre cei prezenți, 28 de persoane s-au retras din motive personale.

Au fost organizate două centre de examen la Alba Iulia: Colegiul Naţional „Horea, Cloşca şi Crişan” şi Colegiul Tehnic “Apulum”.

Potrivit Ministerului Educaţiei, concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate în învăţământul preuniversitar presupune promovarea unei probe practice sau inspecţii speciale la clasă şi a probei scrise. Astfel, doar candidaţii care au obţinut minimum nota 5 (cinci) la inspecţia specială la clasă sau la proba practică au putut participa la proba scrisă. În vederea ocupării posturilor didactice/catedrelor vacante pe perioadă nedeterminată (titularizabile), candidaţii trebuie să obţină minimum nota 7 atât la proba practică în profilul postului, cât şi la proba scrisă.

Repartizarea candidaţilor pentru angajare pe perioadă nedeterminată se realizează în şedinţe publice organizate de inspectoratele şcolare în zilele de 8 şi 9 august. Transformarea posturilor şi actualizarea listei posturilor didactice/catedrelor pentru angajare pe perioadă determinată rămase neocupate va avea loc pe 10 august.

Repartizarea candidaţilor pentru angajare pe perioadă determinată are loc în perioada 26-29 august 2016. Emiterea şi comunicarea deciziilor de repartizare pe post/catedră sunt programate în perioada 11-29 august.

În perioada 16-25 august se desfăşoară detaşarea la cerere sau în interesul învăţământului, etapă de mobilitate la care poate participa doar personalul didactic titular (anagajat pe perioada nedeterminată). Cadrele didactice care, în perioada 13-20 mai 2016, nu au depus cereri de înscriere pentru detaşare la cerere, au această posibilitate în zilele de 16 şi 17 august, prin concurs specific.

În judeţul Alba, din totalul de 747 posturi disponibile, 299 sunt cu normă întreagă, însă doar 57 sunt titularizabile.

AICI, Lista posturilor pentru concurs, perioadă nedeterminată din ALBA ordonate după localitate, unitate de învăţământ disciplină.

AICI, Lista posturilor pentru concurs, perioadă determinată din ALBA ordonate după localitate, unitate de învăţământ disciplină.

Potrivit inspectorului şcolar de specialitate în resurse umane de la IŞJ Alba, Constantin Negucioiu, cele mai căutate posturi sunt cele de educatoare şi învăţători (profesori de învăţământ primar). Cei mai mulţi candidaţi înscrişi (96) sunt pentru posturi de educatoare, 80 pentru profesori de învăţământ primar, 42 pentru predarea limbii engleze, 38 pentru posturi de profesor de limba română şi 27 pentru educaţie fizică şi sport.

Alţi 22 au ales Istoria, 21 Matematica, 17 Religia ortodoxă şi 14 Limba franceză.

Vezi şi REZULTATE TITULARIZARE 2016: Notele la examen, publicate de Ministerul Educaţiei. Când se pot depune contestaţii

Şedinţe publice pentru repartizarea candidaţilor:

8-9 august 2016

Repartizarea candidaţilor cu media de repartizare minimum 7 (şapte), conform art. 61 alin. (8) din Metodologie, pe posturi didactice/catedre vacante publicate pentru angajare cu contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată, la nivelul judeţului în care au susţinut proba practică sau inspecţia specială la clasă în profilul postului, indiferent de judeţul în care au susţinut proba scrisă, ierarhizați pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare

Pentru angajarea pe perioadă nedeterminată, candidații trebuie să obțină minimum nota 7 (șapte) atât la proba scrisă, cât și la proba practică/inspecția specială la clasă în profilul postului sau cel puțin media 8 (opt) la inspecțiile la clasă în profilul postului, în cadrul examenului național de definitivare în învățământ, sesiunea 2016, conform alin. (6), iar media de repartizare se calculează astfel: [(nota obținută la proba scrisa)*3+(nota obținută la proba practică/inspecția specială la clasă)

19 și 22 august 2016

Repartizarea posturilor didactice/ catedrelor rămase vacante/rezervate, la nivelul inspectoratului școlar, în vederea angajării pe perioadă determinată a candidaţilor cu media de repartizare minimum 7 (șapte) la concursul din sesiunea 2016.

26 și 29 august 2016

Repartizarea pe perioadă determinată a posturilor didactice/catedrelor rămase vacante/rezervate, la nivelul inspectoratului școlar, conform art. 90 din Metodologie.

Ordinea de prioritate în care se face repartizarea pe posturi a candidaţilor este stabilită de prevederile art. 90, alin. (1) din Metodologie (OMECS nr. 5559/2015).

Extras din Metodologie (OMECS nr. 5559/2015):

Art. 90 (1) Repartizarea candidaţilor cu studii corespunzătoare postului, după etapa de detaşare a personalului didactic titular, pe perioadă determinată la nivel judeţean/nivelul municipiului Bucureşti, în baza datelor existente în sistemul informatizat, se realizează în şedinţă publică, organizată de comisia de mobilitate a personalului didactic din învăţământul preuniversitar, în perioada prevăzută de Calendar, în ordine, astfel:

-candidaţi cu media de repartizare minimum 7 (șapte) la concursul din sesiunea 2016, conform art. 61 alin. (9), în vederea încheierii unui contract individual de muncă pe perioadă determinată, la nivelul judeţului în care au susţinut atât proba practică sau inspecţia specială la clasă în profilul postului, cât şi proba scrisă ori în alte judeţe în care au susţinut proba practică sau inspecţia specială la clasă în profilul postului, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare, cu respectarea prevederilor prezentei Metodologii;

– candidaţi care beneficiază de prelungirea duratei contractului individual de muncă pe perioadă determinată în anul şcolar 2016-2017;

– candidaţi cu media de repartizare minimum 5 (cinci) la concursul naţional din sesiunea 2016, conform art. 61 alin. (9), în vederea încheierii unui contract individual de muncă pe perioadă determinată, la nivelul judeţului în care au susţinut atât proba practică sau inspecţia specială la clasă în profilul postului, cât şi proba scrisă ori în alte judeţe în care au susţinut proba practică sau inspecţia specială la clasă în profilul postului, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare, cu respectarea prevederilor prezentei Metodologii.

– candidaţi rămaşi nerepartizaţi după concursul naţional din sesiunea 2016, cu media de repartizare minimum 5 (cinci), conform art. 61 alin. (9), care au susţinut atât inspecţiile speciale la clasă/probele practice, cât şi proba scrisă în cadrul concursului în alte judeţe, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare, cu respectarea prezentei Metodologii;

– candidaţi care au participat la concursuri de titularizare din 2015 şi/sau 2014 în judeţul/municipiul Bucureşti în care solicită postul/catedra vacant(ă) şi au obţinut cel puţin media 5 (cinci), ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare;

– candidaţi care au participat la concursuri de titularizare din 2015 şi/sau 2014 în alte judeţe şi au obţinut cel puţin media 5 (cinci), ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare;

– candidaţi rămaşi nerepartizaţi după concursul naţional din sesiunea 2016, care au susţinut proba scrisă în profilul postului în judeţul/municipiul Bucureşti şi proba practică/orală în profilul postului conform art. 89 alin. (4), în ordinea descrescătoare a notelor;

– candidaţi rămaşi nerepartizaţi după concursul naţional din sesiunea 2016, care au susţinut proba scrisă în profilul postului în alte judeţe şi proba practică/orală în profilul postului conform art. 89 alin. (4), în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare;

– candidaţi care au participat la concursuri de titularizare din 2015 şi/sau 2014 în judeţul/municipiul Bucureşti în care solicită postul/catedra vacant(ă) şi au obţinut cel puţin nota 5,00 (cinci) la proba scrisă în profilul postului din iulie 2015 şi/sau iulie 2014 şi proba practică/orală în profilul postului conform art. 89 alin. (4), ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare;

– candidaţi care au participat la concursuri de titularizare din 2015 şi/sau 2014 în alte judeţe şi au obţinut cel puţin nota 5,00 (cinci) la proba scrisă în profilul postului din iulie 2014 şi/sau iulie 2015 şi proba practică/orală în profilul conform art. 89 alin. (4), ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare;

– candidaţi cu a doua specializare, alta decât aceea la care au participat la concursul naţional din sesiunea 2016 în judeţul/municipiul Bucureşti în care solicită postul/catedra vacant(ă) şi care au obţinut cel puţin media 5 (cinci), conform art. 61 alin. (9), în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare;

– candidaţi cu a doua specializare, alta decât aceea la care au participat la concursuri de titularizare din 2015 şi/sau 2014 în judeţul/municipiul Bucureşti în care solicită postul/catedra vacant(ă) şi care au obţinut cel puţin media 5 (cinci), ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare;

– absolvenţi ai colegiilor universitare de institutori cu a doua specializare, care au participat concursul naţional din sesiunea 2016 şi au obţinut cel puţin media 5 (cinci), conform art. 61 alin. (9), ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare, în judeţul/municipiul Bucureşti în care solicită postul didactic/catedra vacant(ă) în a doua specializare: limbă modernă/maternă, educaţie plastică, educaţie muzicală, educaţie fizică, religie, posturi în specialitate din palatele şi cluburile copiilor şi elevilor;

– absolvenţi ai colegiilor universitare de institutori cu a doua specializare, care au participat la concursuri de titularizare din 2015 şi/sau 2014 şi au obţinut cel puţin media 5 (cinci), ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare, în judeţul/municipiul Bucureşti în care solicită postul didactic/catedra vacant(ă) în a doua specializare: limbă modernă/maternă, educaţie plastică, educaţie muzicală, educaţie fizică, religie, posturi în specialitate din palatele şi cluburile copiilor şi elevilor;

– candidaţi cu a doua specializare, alta decât aceea la care au participat la concursul naţional din sesiunea 2016 în alte judeţe şi care au obţinut cel puţin media 5 (cinci), conform art. 61 alin. (9), în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare;

– candidaţi cu a doua specializare, alta decât aceea la care au participat la concursuri de titularizare din 2015 şi/sau 2014 în alte judeţe şi care au obţinut cel puţin media 5 (cinci), ierarhizați pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare;

– absolvenţi ai colegiilor universitare de institutori cu a doua specializare, care au participat la concursul naţional din sesiunea 2016 şi au obţinut cel puţin media 5 (cinci), conform art. 61 alin. (9), ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare, în alte judeţe şi care solicită postul didactic/catedra vacant(ă) în a doua specializare: limbă modernă/maternă, educaţie plastică, educaţie muzicală, educaţie fizică, religie, posturi în specialitate din palatele şi cluburile copiilor şi elevilor;

– absolvenţi ai colegiilor universitare de institutori cu a doua specializare, care au participat la concursuri de titularizare din 2015 şi/sau 2014 şi au obţinut cel puţin media 5 (cinci), ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare, în alte judeţe şi care solicită postul didactic/catedra vacant(ă) în a doua specializare: limbă modernă/maternă, educaţie plastică, educaţie muzicală, educaţie fizică, religie, posturi în specialitate din palatele şi cluburile copiilor şi elevilor;

– candidați care au obținut cel puțin media 5 (cinci) la concursul de titularizare, sesiunea 2013 (minimum 5 atât la proba scrisă, cât şi la proba practică sau inspecţia la clasă), care nu au mai participat ulterior la alte concursuri de titularizare sau care nu au obținut note sub 5 (cinci) la proba scrisă în cadrul următoarelor concursuri de titularizare în specialitatea postului didactic/catedrei solicitat(e), în ordinea descrescătoare a mediilor;

– candidaților care au obținut cel puțin nota/media 7 (şapte) la concursurile de titularizare, sesiunile 2012, 2011 sau 2010 care nu au mai participat ulterior la alte concursuri de titularizare sau care nu au obținut note sub 5 (cinci) la proba scrisă în cadrul următoarelor concursuri de titularizare în specialitatea postului didactic/catedrei solicitat(e), ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a notelor/mediilor de repartizare;

– candidaţi care au renunțat la posturile didactice/catedrele pe care au fost repartizaţi în etapele anterioare, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate