Connect with us
Publicitate

ECONOMIE

Sprijin de la stat pentru HoReCa în 2021: Condițiile de înscriere în schema de ajutor pentru firmele din industria ospitalității


Publicat

Anul nou vine cu speranţă pentru HoReCa. În sfărşit, s-a publicat ordonanţa de urgenţă care le dă o gură de aer celor din industra ospitalităţii. Antreprenorii vor fi scutiţi de impozite până în martie şi vor primi granturi cu valoarea de 20% din cifra de afaceri din 2019.

Ordonanța de urgență care prevede acordarea de ajutoare de stat pentru firmele din domeniul horeca (cazare, agenții de turism, restaurante) afectate de restricțiile din perioada pandemiei a fost publicată în această seară în Monitorul Oficial.

DOCUMENTUL poate fi văzut AICI: OUG masuri de sprijin HORECA

OUG prevede ajutoare totale de 500 milioane euro (circa 2,4 miliarde de lei) pentru sectorul Horeca până la 30 iunie 2021. Actul inițiat de Ministerul Economiei prevede că firmele din domeniu pot primi de la bugetul de stat 20% din diferența de cifră de afaceri între 2019 și 2020, ca un ajutor pentru a trece peste dificultățile din pandemie.

Vezi și Restaurantele și cafenelele din Alba Iulia, redeschise la interior. S-au redeschis cazinourile și locațiile cu jocuri de noroc

Valoarea maximă a ajutorului de stat pe care îl poate primi o companie este de 800.000 de euro, iar beneficiarii nu pot fi în insolvență.

Numărul estimat de beneficiari este de 73.211.

Firmele interesate trebuie să acceseze site-ul Ministerului Economiei, unde va exista un sistem informatic dedicat.

Forma ajutorului acordat de stat

Art. 2.(1) Ajutorul se acordă beneficiarilor sub forma unor granturi în vederea acoperirii parțiale a pierderii din cifra de afaceri sau din rulaj, în cazul agențiilor de turism, rezultată din desfășurarea activităților aferente codurilor CAEN enumerate la art. 3 alin. (2), suferită în anul 2020, comparativ cu anul 2019, în cuantum de 20%.

(2) Valoarea maximă a ajutorului de stat care poate fi acordată unui beneficiar prin prezenta schemă este de 800.000 euro/întreprindere. Cifrele utilizate trebuie să fie brute, şi anume înainte de deducerea impozitelor sau altor taxe.

(3) Cursul de schimb euro/leu pentru calcularea plafonului maxim de 800.000 euro/întreprindere este cursul Băncii Naționale a României valabil la data emiterii acordului de finanțare.

Capitolul III – Beneficiari

Art. 3. –   (1) Beneficiarii schemei de ajutor de stat sunt întreprinderile care îndeplinesc, la data depunerii cererii de finanțare, condițiile de eligibilitate prevăzute în schema de ajutor de stat, inclusiv cele impuse de legislația în domeniul ajutoarelor de stat.

(2) Beneficiarii prezentei scheme sunt agenții de turism licențiate care desfășoară activități conform codurilor CAEN 7911, 7912, 7990, structuri de primire turistică cu funcțiuni de cazare clasificate, care desfășoară activități conform codurilor CAEN 5510, 5520, 5530, 5590, structuri de alimentație, care desfășoară activități conform codurilor CAEN 5610, 5621, 5629, 5630, care sunt înregistrate în scopuri fiscale pe teritoriul României.

(3) Întreprinderile beneficiare trebuie să nu fi fost întreprinderi în dificultate, în sensul definiției de la art. 1 alin (3), dar s-au confruntat cu dificultăți sau au intrat în dificultate ulterior, din cauza pandemiei de COVID-19.

(4) Prin derogare de la cele de mai sus, ajutorul se poate acorda microîntreprinderilor sau întreprinderilor mici (în sensul anexei I la Regulamentul general de exceptare pe categorii de ajutoare) care se aflau deja în dificultate la 31 decembrie 2019, cu condiția să nu facă obiectul unei proceduri colective de insolvență în temeiul legislației naționale și să nu fi primit ajutor pentru salvare sau ajutor pentru restructurare.

(5) Pentru a putea beneficia de ajutor este necesar ca, la momentul acordării ajutorului în temeiul prezentei ordonanțe de urgență, operatorii economici prevăzuți la alin. (4) care au primit ajutor de salvare trebuie să fi rambursat împrumutul sau să fi încetat garanția, iar operatorii economici care au primit ajutor pentru restructurare, trebuie să nu mai facă obiectul unui plan de restructurare.

(6) Beneficiarii nu fac obiectul unui unei decizii emise de către Comisia Europeană / alt furnizor de ajutor de stat/Consiliul Concurenței de recuperare a unui ajutor de stat/de minimis sau, în cazul în care au făcut obiectul unei astfel de decizii, aceasta a fost deja executată și creanța integral recuperată, cu penalități aferente.

(7) Întreprinderile beneficiare trebuie să îndeplinească următoarele condiții pentru a fi eligibile:

  1. Nu au mai primit un alt ajutor conform secțiunii 3.1 din Comunicare, sau daca au primit, ajutorul primit însumat cu cel primit în baza prezentei scheme nu depășește 800.000 euro;

  2. Nu se află în insolvență la momentul înscrierii în cadrul schemei de ajutor de stat.

Cine poate beneficia de schema de ajutor de stat pentru HORECA

Prin schema de ajutor de stat se acordă ajutoare de stat unui număr estimat de 73.211 de beneficiari, dintre care 15.168 structuri de cazare, 52.583 structuri de alimentație și 5.460 agenții de turism.

Semnarea contractului de finanțare cu beneficiarul în cadrul schemei se va face până cel târziu la data de 30 iunie 2021, iar plata sumelor în 30 de zile, de la semnarea contractului de finanțare, dar nu mai târziu de 31 decembrie 2021, cu respectarea art. 1, alin. (2).

Cum se face înregistrarea firmelor în schema de sprijin pentru HORECA

Modalitatea de derulare a schemei

Înregistrarea pentru obținerea ajutorului de stat se realizează prin parcurgerea următoarelor etape de către solicitant: 

  1. înregistrarea prin accesarea sistemului informatic dedicat acestui program și completarea formularului electronic de înscriere de către solicitant;

  2. depunerea declarației pe propria răspundere cu privire la ajutoarele de stat primite în baza Cadrului temporar pentru măsuri de ajutor de stat de sprijin a economiei în contextul actualei epidemii de Covid-19, ajutoarele de minimis, precum și cu ajutoarele care se încadrează în domeniul de aplicare a regulamentelor de exceptare pe categorii;

  3. depunerea declarației pe propria răspundere cu privire la faptul ca firma nu era în dificultate la 31 decembrie 2019, cu excepția microîntreprinderilor sau întreprinderilor mici care se aflau deja în dificultate la 31 decembrie 2019 și care au obligația îndeplinirii condițiilor de la art. 3 alin. (5);

  4. depunerea situațiilor financiare anuale;

  5. depunerea on-line a balanțelor de verificare lunare pentru urmărirea trasabilității plăților;

  6. depunerea on-line a raportărilor contabile semestriale;

  7. depunerea certificatului de atestare fiscală;

  8. depunerea declarației pe propria răspundere a beneficiarului, conform Recomandării Comisiei Europene nr. 4885 final din data de 14.07.2020 privind condiționarea acordării sprijinului financiar public de lipsa unei legături cu jurisdicțiile necooperante în scopuri fiscale condiționează acordarea sprijinului financiar de lipsa legăturilor intre jurisdicțiile necooperatiste, din care să rezulte îndeplinirea cumulativă a următoarelor condiții:

  9. ca nu este rezident în scopuri fiscale sau înmatriculat în temeiul legilor din jurisdicțiile care figurează pe lista Uniunii Europene a jurisdicțiilor necooperante în scopuri fiscale, ca nu este controlat, direct sau indirect, de către acționarii din jurisdicțiile care figurează pe lista Uniunii Europene a jurisdicțiilor necooperante, în funcție de beneficiarul real, astfel cum este definită în art. 3 punctul 6 din Directiva nr. 2015/849 a Parlamentului European și a Consiliului din 20 mai 2015 privind prevenirea utilizării sistemului financiar în scopul spălării banilor sau finanțării terorismului, de modificare a Regulamentului (UE) nr. 648/2012 al Parlamentului European și al Consiliului și de abrogare a Directivei 2005/60/CE a Parlamentului European și a Consiliului și a Directivei 2006/70/CE a Comisiei, ca nu controlează, direct sau indirect, filialele sau nu dețin unități permanente proprii în jurisdicțiile care figurează pe lista Uniunii Europene a jurisdicțiilor necooperante în scopuri fiscale si ca nu împarte dreptul de proprietate cu întreprinderile din jurisdicțiile care figurează pe lista Uniunii Europene a jurisdicțiilor necooperante în scopuri fiscale.

  10. primirea în aplicația informatică a mesajului de confirmare a înregistrării solicitării de acordare a ajutorului de stat. 



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

1 Comentariu

1 Comentariu

  1. Olariu Ana Maria

    marți, 05.01.2021 at 11:57

    Pentru firmele din 2020 se poate accesa

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

Premierul Nicolae Ciucă, acuzat că și-a plagiat teza de doctorat. Ar fi copiat din alte două teze

Publicat

Teza lui Nicolae Ciucă, în baza căreia a devenit doctor în Științe militare în 2003, include conținut plagiat în cel puțin 42 de pagini din totalul de 138.

Conținutul din cel puțin 19 pagini a fost plagiat din alte două teze de doctorat susținute anterior la Universitatea Națională de Apărare „Carol I” (UNAP), una dintre ele coordonată chiar de îndrumătorul premierului, arată o investigație realizată de jurnalista Emilia Șercan pentru pressone.ro.

Cu câteva excepții, porțiunile plagiate depistate au fost copiate din surse tipărite, care nu ar putea fi detectate cu un soft anti-plagiat.

”Accesul la teză l-am primit în decembrie 2021, după trei solicitări scrise făcute de PressOne către Biblioteca Națională începând cu luna mai 2021. Săptămâna trecută am primit acces și la Biblioteca UNAP.

În acest articol nu voi putea prezenta fotocopii, pentru că atât regulamentul Bibliotecii Naționale, cât și cel al UNAP interzic fotografierea paginilor dintr-o teză de doctorat. În schimb, veți putea citi, comparativ, transcrierile unor pagini din lucrarea premierului și din textele-sursă.

Analiza lucrării a revelat – pe lângă copierea mot à mot – patru tehnici clasice de mascare a plagiatului folosite în teza prim-ministrului.

Într-o declarație transmisă aseară, premierul Nicolae Ciucă susține că teza sa de doctorat „a fost întocmită în concordanță cu cerințele legale existente la momentul respectiv”. Punctul de vedere integral al premierului poate fi citit mai jos, în text.

Premierul României, generalul în rezervă Nicolae Ciucă, a plagiat în lucrarea de doctorat pe care a susținut-o în 2003 la Universitatea Națională de Apărare „Carol I” (UNAP)” scrie Emilia Șercan.

Dincolo de conținutul copiat descoperit deja, nu este exclus ca o analiză bazată pe surse bibliografice extinse – de tipul unor documente interne ale departamentelor de Integrare Euro-Atlantică și Relații Militare Internaționale din Ministerul Apărării Naționale, invocate în teză – să dezvăluie și alte porțiuni de conținut plagiat.

Chiar și fără conținutul plagiat identificat, teza de doctorat a premierului Nicolae Ciucă nu are nicio relevanță academică. Nu are o metodologie de cercetare și nici o parte de cercetare, elemente obligatorii pentru o teză de doctorat se mai arată în articol.

Reamintim că pe data de 14 decembrie, Premierul Nicolae Ciucă i-a cerut explicații lui Florin Roman cu privire la acuzațiile de plagiat. Roman i-a transmis prim-ministrului că este vorba, de fapt, doar de definiții reproduse și nu de plagiat. Cu toate acestea Micolae Ciucă i-a cerut ministrului Digitalizării să clarifice cât mai curând situația în care se află spunându-i că este de așteptat o demisie.

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

La Sebeș se păstrează nivelul minim al impozitelor și taxelor locale prevăzute de Codul Fiscal pentru anul 2022

Publicat

Pentru anul 2022, la fel ca și în anii anteriori, primarul municipiului Sebeș, Dorin Nistor, a propus ca pentru persoanele fizice să se păstreze nivelul minim al impozitelor și taxelor locale prevăzute în Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare.

Potrivit art. 491 alin.(1) din Codul fiscal, impozitele și taxele locale se indexează anual cu rata inflației, comunicată pe site-urile oficiale ale Ministerului Finanțelor Publice și Ministerului Dezvoltării Regionale și Administrației Publice.

Rata inflației, publicată pe site-ul Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, a fost de 2,6 %, acesta fiind procentul de creștere a impozitelor și taxelor locale, stabilit de lege.

Redăm mai jos un exemplu privind nivelul impozitelor și taxelor locale în anul 2022, comparativ cu anul 2021, pentru un contribuabil cu domiciliul în Sebeș, str. Mihail Kogălniceanu, jud. Alba, zona de impozitare “B”, care deține în proprietate următoarele bunuri mobile și imobile:

– clădire cu destinația locuință, compusă din:

  • corp principal, în suprafață de 60 mp., din cărămidă arsă, cu instalații de apă, canalizare și încălzire, an construcție 1994;
  • pivniță, în suprafață de 12 mp., din cărămidă arsă, cu instalații de apă, canalizare și încălzire, an construcție 1994;
  • anexă, în suprafață de 85 mp., din cărămidă arsă, cu instalații de apă, canalizare și încălzire, an construcție 1994;
  • teren cu construcții (curte) în suprafață de 245 mp.;
  • grădină, în suprafață de 1.005 mp., categoria de folosință “teren arabil”;
  • teren extravilan, în suprafață de 10.400 mp., categoria de folosință “teren arabil”;
  • autoturism, cu capacitate cilindrică de 1.896 cmc.;

Categoria de impozit – Impozit datorat 2021 (lei) – Impozit datorat 2022 (lei) – Creștere în anul 2022, comparativ cu anul 2021

  • Impozit clădiri – 168 lei – 172 lei – 2,4 %
  • Impozit teren cu construcții (curte) – 114 lei – 117 lei – 2,6 %
  • Impozit teren grădină – 9 lei – 9 lei – 0,0 %
  • Impozit teren extravilan – 115 lei – 118 lei – 2,6 %
  • Impozit pe mijloacele de transport – 198 lei – 203 lei – 2,6 %
  • TOTAL – 604 lei – 620 lei – 2,6 %

foto: arhivă

Citeste mai mult
Publicitate

ECONOMIE

LOCURI de MUNCĂ în ALBA: 530 de posturi în Alba Iulia, Blaj, Aiud, Câmpeni și Sebeș. Oferta completă prin AJOFM

Publicat

Agenţia pentru Ocuparea Forţei de Muncă (AJOFM) Alba a transmis oferta de locuri de muncă disponibile în județul Alba, la data de 18 ianuarie.

Sunt vacante 530 de posturi în județul Alba, în mai multe domenii.

De asemenea, cei mai mari angajatori din regiune fac angajări. Oferta lor de locuri de muncă poate fi accesată aici:

OFERTA de locuri de muncă prin AJOFM ALBA:

Locuri de muncă / angajări Alba Iulia: Agenţia Locală pentru Ocuparea Forţei de Muncă Alba Iulia – 0258 831 137

Angajator – post vacant – nr. locuri – telefon mobil

  • SGPI SECURITY FORCE SRL – agent de securitate – 2 – 0754202331
  • TRANSILVANIA NUTS SRL  – agent de securitate intervenție – 1 – 0790229953
  • EASY ASSET MANAGEMENT IFN SA – agent de vânzari – 3 – 0755094265
  • BOSFOR KEBAB SRL – ajutor bucatar – 2 – 0722570022
  • MATIAS GROUP SRL – ajutor ospatar – 4 – 0732313313
  • ELIT SRL – ambalator manual – 10 – 0729399359
  • IPEC SA – ambalator manual – 15 – 0258814491
  • MDM MONICA DESIGN SRL – ambalator manual – 2 – 0744631840
  • MATIAS GROUP SRL – barman – 2 – 0732313313
  • ASOCIATIA STEAUA SPERANTEI – bucatar – 1 – 0752346167
  • PROFI ROM FOOD SRL – casier – 4 – 0372568838
  • IPEC SA – contabil – 1 – 0258814491
  • ALBALACT SA – coordonator în materie de securitate si sanatate în munca (studii medii) – 1 – 0372609132
  • SC SATURN SA – curatitor – sablator – 4 – 0258812764
  • SC RUJA BRANDS SRL – cusator piese din piele si înlocuitori – 5 – 0755243196
  • ADANEC SOLUTION S.R.L. – director comercial – 1 – 0740236171
  • NEW LARIVERA SRL – dulgher (exclusiv restaurator) – 2 – 0772061795
  • SC SATURN SA – electrician de întretinere si reparatii – 2 – 0258812764
  • IPEC SA – electrician de întretinere si reparatii – 4 – 0258814491
  • IMCOP SRL – electrician în constructii – 1 – 0264414041
  • ALBALACT SA – electromecanic – 2 – 0372609132
  • TRANSILVANIA NUTS SRL  – femeie de serviciu – 1 – 0790229953
  • SEN – FU SRL – fochist pentru cazane de abur si de apa fierbinte – 1 – 0745860617
  • SC SATURN SA – frezor universal – 3 – 0258812764
  • ALBALACT SA – inginer în industria alimentara – 1 – 0372609132
  • ALBALACT SA – inginer mecanic – 3 – 0372609132
  • IPEC SA – încarcator – descarcator – 20 – 0258814491
  • MATIAS GROUP SRL – îngrijitor cladiri – 2 – 0732313313
  • TRANSILVANIA NUTS SRL  – lacatus mecanic – 1 – 0790229953
  • MURESUL SCM – lacatus mecanic – 2 – 0258811207
  • IMCOP SRL – lacatus mecanic – 2 – 0264414041
  • ALBALACT SA – lacatus mecanic – 3 – 0372609132
  • SC SATURN SA – lacatus mecanic de întretinere si reparatii universale – 4 – 0258812764
  • MATIAS GROUP SRL – lucrator bucatarie (spalator vase mari) – 2 – 0732313313
  • PROFI ROM FOOD SRL – lucrator comercial – 3 – 0372568838
  • ELECTRO SERVIS SRL – lucrator comercial – 1 – 0723751929
  • LACTALIS LOGISTIC S.R.L. – magaziner – 3 – 0372609100
  • IMCOP SRL – manipulant marfuri – 4 – 0264414041
  • ELIT SRL – manipulant marfuri – 10 – 0729399359
  • TRANSILVANIA NUTS SRL  – manipulant marfuri – 3 – 0790229953
  • SC SATURN SA – masinist pod rulant – 4 – 0258812764
  • IPEC SA – mecanic utilaj – 4 – 0258814491
  • SC SATURN SA – modelier lemn – 5 – 0258812764
  • SC SATURN SA – muncitor necalificat în metalurgie – 5 – 0258812764
  • SEN – FU SRL – muncitor necalificat în silvicultura – 2 – 0745860617
  • PEMA ELECTROTEHNIC SRL – muncitor necalificat la asamblarea, montarea pieselor – 10 – 0746285284
  • MURESUL SCM – muncitor necalificat la asamblarea, montarea pieselor – 2 – 0258811207
  • SC THERMO HEAT RUS SRL – muncitor necalificat la asamblarea, montarea pieselor – 1 – 0258708190
  • DANROM CONSTRUCT SRL – muncitor necalificat la demolarea cladirilor, captuseli zidarie, placi mozaic, faianta, gresie, parchet – 1 – 0722429552
  • S.N. RADIOCOMUNICATII S.A. – muncitor radioelectronist – 1 – 0720767434
  • MAX LOADS SRL – operator introducere, validare si prelucrare date – 1 – 0756039604
  • ALBALACT SA – operator la roboti industriali – 10 – 0372609132
  • PROFI ROM FOOD SRL – primitor – distribuitor materiale si scule – 1 – 0372568838
  • CEC BANK SA – sef serviciu/sef birou/banca/societate de leasing – 1 – 0258811470
  • THARMIS SPEED SRL – sofer autocamion/masina de mare tonaj – 1 – 0743340700
  • OANEA INTER SPEED SRL  – sofer autocamion/masina de mare tonaj – 1 – 0258811470
  • EMI & DAV SRL – stivuitorist – 1 – 0747309966
  • IMCOP SRL – stivuitorist – 1 – 0264414041
  • LACTALIS LOGISTIC S.R.L. – stivuitorist – 1 – 0372609100
  • ALBALACT SA – strungar universal – 1 – 0372609132
  • MURESUL SCM – sudor – 2 – 0258811207
  • BIROTICA SRL – tipograf flexograf – 1 – 0745651570
  • SC SATURN SA – turnator formator – 7 – 0258812764
  • DEDEMAN SRL – vânzator – 1 – 0258811470
  • PROFI ROM FOOD SRL – vânzator – 4 – 0372568838
  • NEW LARIVERA SRL – zidar rosar – tencuitor – 2 – 0772061795
  • DANROM CONSTRUCT SRL – zugrav – 2 – 0722429552

Locuri de muncă / angajări AIUD: AJOFM Alba – Punct de lucru Aiud – 0725 225 882

Angajator – post vacant – nr. locuri – telefon mobil

  • MC PROTECT SRL-agent de securitate-4-0745072484
  • COMCARN PRODUCTIE SI MANUFACTURA SRL-carmangier-1-0740093890
  • WORTEXCLEANING S.R.L.-îngrijitor cladiri-1-0743819495
  • COMCARN PRODUCTIE SI MANUFACTURA SRL-macelar-1-0740093890
  • COMCARN PRODUCTIE SI MANUFACTURA SRL-operator la valorificarea subproduselor de abator-1-0740093890

Locuri de muncă / angajări BLAJ

Angajator – post vacant – nr. locuri – telefon mobil

  • FERMIC SRL – ajutor bucatar – 3 – 0744602117
  • S.C.D.V.V – asistent de cercetare în horticultura – 1 – 0258711623
  • BOSCH AUTOMOTIVE SRL – electrician în constructii – 10 – 0742408958
  • I.A.M.U. SA – electrician protectie relee, automatizari si masuratori electrice – 2 – 0258711907
  • I.A.M.U. SA – electromecanic masini si echipamente electrice – 2 – 0258711907
  • I.A.M.U. SA – frezor universal – 2 – 0258711907
  • BOSCH AUTOMOTIVE SRL – functionar administrativ – 31 – 0742408958
  • BOSCH AUTOMOTIVE SRL – inginer automatist – 1 – 0742408958
  • BOSCH AUTOMOTIVE SRL – inginer de sistem în informatica – 1 – 0742408958
  • BOSCH AUTOMOTIVE SRL – inginer electromecanic – 1 – 0742408958
  • BOSCH AUTOMOTIVE SRL – inginer productie – 3 – 0742408958
  • FERMIC SRL – îngrijitor spatii verzi – 1 – 0744602117
  • I.A.M.U. SA – lacatus mecanic – 2 – 0258711907
  • I.A.M.U. SA – masinist la masini speciale de aschiere – 2 – 0258711907
  • BOSCH AUTOMOTIVE SRL – mecanic utilaj – 10 – 0742408958
  • I.A.M.U. SA – muncitor necalificat la asamblarea, montarea pieselor – 5 – 0258711907
  • BOSCH AUTOMOTIVE SRL – operator la masini – unelte cu comanda numerica – 6 – 0742408958
  • I.A.M.U. SA – operator la masini – unelte cu comanda numerica – 5 – 0285711907
  • BOSCH AUTOMOTIVE SRL – operator la masini – unelte semiautomate si automate – 50 – 0742408958
  • BOSCH AUTOMOTIVE SRL – planificator/specialist plan sinteze – 10 – 0742408958
  • I.A.M.U. SA – rectificator universal – 2 – 0258711907
  • I.A.M.U. SA – sculer – matriter – 2 – 0258711907
  • BOSCH AUTOMOTIVE SRL – specialist in achizitii – 3 – 0742408958
  • I.A.M.U. SA – strungar universal – 2 – 0258711907
  • S.C.D.V.V – viticultor – 1 – 0258711623

Locuri de muncă / angajări Câmpeni

Angajator – post vacant – nr. locuri – telefon mobil

  • S.C. ARMEANU S.R.L.  – lucrator pensiune turistica – 1 – 0762791051
  • SOF PRODUCTION STANIJA SRL – montor articole din piele – 5 – 0254611549
  • BIO REAL FOOD S.R.L. – preparator conserve, legume si fructe – 4 – 0788321726
  • IOANA & ALEXIA SWEETS S.R.L. – preparator de semifabricate si preparate culinare – 4 – 0766639631

Locuri de muncă / angajări Sebeș: AJOFM Alba – Punct de lucru Sebeş – 0725 225 885

Angajator – post vacant – nr. locuri – telefon mobil

  • EASY ASSET MANAGEMENT IFN SA – agent de vânzari – 3 – 0755094265
  • EASY ASSET MANAGEMENT IFN SA – colector (recuperator) creante/debite – 1 – 0755094265
  • SFERA BAGS S.R.L. – confectioner articole din piele si înlocuitori – 4 – 0731357225
  • ALBANI FOREX SRL – confectioner articole din piele si înlocuitori – 25 – 0744693292
  • PASTEL FIRENZE SRL – confectioner articole din piele si înlocuitori – 1 – 0358409940
  • DONNA CONFEZIONI  S.R.L. – confectioner – asamblor articole din textile – 5 – 0759011561
  • ONELIFT ASCENSEUR SRL  – consultant fiscal – 1 – 0258811470
  • H.P.T. HUMBEL PRODUCTIONSTECHNIK SRL – controlor calitate – 1 – 0258733923
  • SFERA BAGS S.R.L. – croitor – stantator articole marochinarie – 2 – 0731357225
  • PASTEL FIRENZE SRL – cusator articole marochinarie – 1 – 0358709940
  • DONNA CONFEZIONI  S.R.L. – finisor textile (vopsitor, imprimeur) – 1 – 0759011561
  • H.P.T. HUMBEL PRODUCTIONSTECHNIK SRL – marcator piese – 3 – 0258733923
  • SFERA BAGS S.R.L. – marochiner – confectioner marochinarie, dupa comanda – 3 – 0731357225
  • TECNOSTAR CONSULTING SRL – menajera – 4 – 0723385550
  • STAR ASSEMBLY SRL – montator subansamble – 30 – 0372491066
  • SFERA BAGS S.R.L. – muncitor necalificat în industria confectiilor – 3 – 0731357225
  • MONOLIT JUNIOR CONSTRUCTFORE – muncitor necalificat la demolarea cladirilor, captuseli zidarie, placi mozaic, faianta, gresie, parchet – 22 – 0742057321
  • H.P.T. HUMBEL PRODUCTIONSTECHNIK SRL – operator la masini – unelte cu comanda numerica – 4 – 0258733923
  • TECNOSTAR CONSULTING SRL – ospatar (chelner) – 2 – 0723385550
  • ALBANI FOREX SRL – sudor manual cu flacara de gaze – 5 – 0744693292
  • ALBANI FOREX SRL – tapiter – 5 – 0744693292

 

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Comunicat de presă Radu Tuhuț, deputat PSD de Alba: PSD s-a ținut de cuvânt! Pensiile seniorilor noștri au fost majorate

Publicat

”Seniorii României au primit pensii mai mari după ce, la finalul anului 2021, la inițiativa PSD, a fost aprobată majorarea punctului de pensie cu 10% și a indemnizației sociale pentru pensionari cu 25%. Majorările s-au aplicat de la 1 ianuarie 2022.

Creșterile acestor venituri sunt extrem de necesare, deși nu îndestulătoare, mai ales în contextul majorării prețurilor la energie și gaze naturale, alimente și medicamente. PSD a propus și în cazul acestor scumpiri mai multe soluții, pentru ca românii să fie cât mai puțin afectați.

Vineri, 14 ianuarie, cu o zi înainte de termenul prevăzut, s-a încheiat plata drepturilor financiare pentru toți pensionarii. După mult timp, seniorii noștri își primesc pensiile la timp în luna ianuarie (în ultimii ani acestea ajungeau după data de 15 din cauza procedurilor determinate de începerea unui nou an fiscal).

Valoarea punctului de pensie a crescut de la 1.442 lei, cât a fost la finalul anului trecut, la 1.586 lei (beneficiază 3,7 milioane de seniori). În ceea ce privește indemnizația socială pentru pensionari, Guvernul a aprobat majorarea de la 800 lei la 1.000 lei, ceea ce reprezintă o creștere de 25% (beneficiază 1,3 milioane de seniori).

Actul normativ aprobat de Executiv mai prevede că începând cu anul 2023 valoarea punctului de pensie se majorează cu rata medie anuală a inflației, la care se adaugă 50% din creșterea reală a câștigului salarial mediu brut realizat, indicatori definitivi, comunicați de Institutul Național de Statistică.

Nu în ultimul rând a fost prevăzută acordarea unei indemnizații suplimentare, a 13-a, pentru persoanele cu dizabilități, indiferent de veniturile acestora. De asemenea, seniorii cu pensii mici beneficiază în această lună de un venit suplimentar pentru a face față creșterii prețurilor produselor și facturilor.

În urmă cu două luni afirmam că unul dintre motivele pentru care PSD a acceptat să intre la guvernare este legat de necesitatea creșterii pensiilor. Astăzi mă bucur de faptul că PSD s-a ținut de cuvânt!

Cu respect pentru locuitorii județului Alba”, Deputat PSD, Radu Marcel Tuhuț.

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate