Connect with us
Publicitate

Actualitate

POSTURI în ADMINISTRAŢIE: Consilieri la APIA Alba, psiholog la Direcţia Copilului, coordonator centru la Primăria Alba Iulia şi alte funcţii. LISTA completă

Publicat

directia agricola1 În noiembrie, sunt organizate concursuri pentru mai multe posturi vacante în administraţiile publice locale sau servicii, direcţii ori instituţii subordonate. Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Concursuri organizate în noiembrie şi condiţii de participare:

Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură – Centrul Judeţean Alba

consilier, clasa I, grad profesional debutant – Serviciul Controale pe teren;

consilier, clasa I, grad profesional debutant – Centrul local Alba Iulia.

Anunţ publicat în 29 octombrie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere, 8 zile.

Concurs: 10 noiembrie 2015, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie peniru Agricultură – Centrul Judeţean Alba, cu sediul în Alba lulia, Str. Moţilor, nr. 112, judeţul Alba, telefon 0258/830650.

 

Primăria Municipiului Alba Iulia

– coordonator centru la Direcţia de Asistenţă socială – Centrul de consiliere şi sprijin pentru părinţi şi copii „Sfânta Maria”Alba Iulia

Condiţii: vechimea în spccialitatca studiilor necesare exercitării funcţici contractuale, minimum 9 ani; studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lunga durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul dc licenţă – asistenţă socială, sociologic sau psihologie; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.

asistent social la Direcţia de Asistenţă socială – Centrul de consiliere şi sprijin pentru părinţi şi copii „Sfânta Maria”Alba Iulia (2 posturi).

Condiţii: vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei contractuale, minimum 2 ani; studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniu de licenţă – asistenţă socială

inspector de specialitate la Direcţia de Asistenţă socială – Centrul de consiliere şi sprijin pentru părinţi şi copii „Sfânta Maria”Alba Iulia

Condiţii: vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei contractuale – studii universitare de licență absolvite cu diplomă, rcspcctiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de liccnţâ sau echivalentă, în domeniul de licenţă –administraţie publică; cunoştinţe dc operare PC – nivel mediu.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 13 noiembrie 2015, ora 15.00.

Concurs: 18 noiembrie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior

șef birou, gradul II, la Serviciul Public Administrarea Patrimoniului Local, Serviciul administrarea domeniului public şi privat, Biroul urmărire financiară, executare contracte, pieţe, târguri

Condiţii: vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani; studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul  ştiinţe economice; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administrației publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice; cunoştinţe de operare calculator: nivel  mediu.

Anunţ publicat în 23 octombrie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere 20 de zile.

Concurs: 26 noiembrie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

consilier, clasa I, gradul profesional asistent

Condiţii: vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an; studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul ştiinţe administrative, informatică, inginerie geodezică şi în ramura de ştiinţă de învăţământ: ştiinţe economice; cunoştinţe de operare calculator: nivel  mediu.

Anunţ publicat în 23 octombrie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere 20 de zile.

Concurs: 24 noiembrie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

consilier, clasa I, gradul profesional superior – Direcţia tehnică, dezvoltare – Serviciul verificare, evaluare şi achiziţii publice – Biroul achiziţii publice.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de licenţă drept, ştiinţe administrative, ştiinţe ale comunicării; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani; cunoştinţe de operare calculator: nivel mediu

consilier, clasa I, gradul profesional principal – Direcţia tehnică, dezvoltare – Serviciul verificare, evaluare şi achiziţii publice – Biroul achiziţii publice.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de licenţă: inginerie civilă, ingineria instalaţiilor, inginerie electrica, inginerie mecanică, inginerie şi management; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani; cunoştinţe de operare calculator: nivel mediu.

inspector, clasa I, gradul profesional principal – Direcţia tehnică, dezvoltare – Serviciul verificare, evaluare şi achiziţii publice – Biroul achiziţii publice.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul  de licenţă drept, ştiinţe administrative, ştiinţe ale comunicării; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani; cunoştinţe de operare calculator: nivel mediu

inspector, clasa I, gradul profesional asistent (2 posturi) – Compartiment verificare proiecte.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de licenţă: inginerie civila, ingineria instalaţiilor, inginerie şi management; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an; cunoştinţe de operare calculator: nivel mediu.

Anunţ publicat în 16 octombrie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere 20 de zile.

Concurs: 17 noiembrie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Municipiului Alba lulia din Calea Moţilor nr. 5 A, et. 2, telefon 0258 819462.

 

Primăria Municipiului Sebeş

şef birou, gradul II – Biroul Executări Silite şi Control Fiscal

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau ştiinţelor economice; studii postuniversitare sau master în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; vechime în specialitatea studiilor: minimum 2 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 13 noiembrie 2015, ora 16:00

Concurs: 26 noiembrie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

consilier, gradul I – Compartiment Proiecte cu Finanţare Internă şi Internaţională (2 posturi)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul ştiinţelor juridice; curs de manager de proiect/cursuri în managementul de proiecte/accesare fonduri structurale/experienţă în managementul şi/sau implementarea proiectului; vechime în specialitatea studiilor – minimum 5 ani.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 12 noiembrie 2015, ora 16.00.

Concurs: 19 noiembrie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterio

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Sebeș, din str. Piața Primăriei nr.1, Judeţul Alba, telefon 0258/731.004, interior 133.

 

Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba

psiholog practicant în supervizare la Serviciul Protecţie de tip Rezidenţial Copii;

asistent social debutant la Serviciul Protecţie de tip Rezidenţial Copii.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 6 noiembrie 2015, ora 16.00

Concurs: 16 noiembrie 2015, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba, Bulevardul 1 Decembrie 1918, nr, 68, Alba Iulia, tel. 0258/818266, interior 115.

Primăria Municipiului Blaj – Biroul Investiții

– inspector, clasa I, gradul profesional debutant, Compartiment Achiziții Publice. Condiţii: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specialitatea științe juridice

inspector, clasa I, gradul profesional debutant, Compartiment Achiziții Publice. Condiţii: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specialitatea științe economice

inspector, clasa I, gradul profesional debutant, Compartiment Investiții. Condiţii: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, studii inginereşti, specialitatea construcţii civile, industriale şi agricole

inspector, clasa I, gradul profesional principal, Compartiment Investiții. Condiţii: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, studii inginereşti, specialitatea construcţii civile, industriale şi agricole; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.

Termenul limită pentru depunere a dosarelor: 12 noiembrie 2015

Concurs: 24 noiembrie 2015, ora 10:00: proba scrisă; 26 noiembrie 2015, ora 14:00 – proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Blaj, telefon, 0258/710110.

Agenţia Naţională de Cadastru şi Publicitate Imobiliară

OCPI Alba – posturi vacante, pe perioadă determinată, pentru implementarea Programului național de cadastru și carte funciară, corespunzătoare funcțiilor contractuale de execuție din cadrul instituțiilor subordonate ANCPI, cu încadrare pe perioadă determinată de 36 de luni

registrator de carte funciară, gradul I (1 post). Condiții: studii universitare cu licență sau absolvite cu diplomă în specializarea drept și vechime în specialitate minimum 3 ani și 6 luni, exercitată în funcția de notar, judecător, procuror, avocat, consilier juridic sau altă funcție de specialitate juridică.

Termenul-limită pentru depunerea dosarelor de înscriere: 2 noiembrie 2015, ora 16.30, la sediul Agenției Naționale de Cadastru și Publicitate Imobiliară din Bucureşti, Splaiul Independenţei, Nr. 202A, Sector 6. Dosarele transmise prin poștă trebuie să ajungă la registratura Oficiului angajator până cel târziu la data și ora indicate anterior.

Concurs: 11 noiembrie 2015, ora 9.00 – proba scrisă la sediul ANCPI; 17 noiembrie 2015, ora 09.00 – proba interviu la sediul ANCPI.

asistent registrator principal, gradul IA (1 post). Condiții: studii universitare cu licență sau absolvite cu diplomă în specializarea drept și vechime în specialitate minimum 6 ani și 6 luni

asistent registrator principal, gradul I (1 post). Condiții: studii universitare cu licență sau absolvite cu diplomă în specializarea drept și vechime în specialitate minimum 3 ani și 6 luni

asistent registrator, treapta II (1 post). Condiții: studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat și vechime în muncă de minimum 6 luni.

Termen limită pentru depunerea dosarelor de înscriere 2 noiembrie 2015, ora 16.00, la sediul Oficiului de Cadastru și Publicitate Imobiliară angajator. Dosarele transmise prin poștă trebuie să ajungă la registratura Oficiului angajator până cel târziu la data și ora indicate anterior.

Concurs: 11 noiembrie 2015, ora 9.00 – proba scrisă la sediul oficiilor organizatoare, conform desfășurării de mai jos; 17 noiembrie 2015, ora 9.00: proba interviu.

Concursurile se desfășoară la sediul OCPI Sibiu (str. Calea Dumbrăvii nr. 34, Sibiu), pentru oficiul teritorial Alba. În total, sunt 99 de posturi de registratori vacante în țară, la ANCPI.

consilier cadastru, gradul IA (1 post). Condiții: studii universitare cu licenţă sau absolvite cu diplomă – specializarea cadastru, geodezie, topografie, măsurători terestre; vechime în specialitate minimum 6 ani şi 6 luni,

consilier cadastru, gradul I (2 posturi). Condiţii: studii universitare cu licenţă sau absolvite cu diplomă – specializarea cadastru, geodezie, topografie, măsurători terestre; vechime în specialitate minimum 3 ani şi 6 luni

consilier cadastru, gradul II (2 posturi). Condiţii: studii universitare cu licenţă sau absolvite cu diplomă – specializarea cadastru, geodezie, topografie, măsurători terestre; vechime în specialitate minimum 6 luni

Termenul-limită pentru depunerea dosarelor de înscriere, 2 noiembrie 2015, ora 16.00, la sediul Oficiului de Cadastru şi Publicitate Imobiliară angajator. Dosarele transmise prin poștă trebuie să ajungă la registratura Oficiului angajator până cel târziu la data și ora indicate anterior.

Concurs: 10 noiembrie 2015, ora 09.00: proba scrisă; 16 noiembrie 2015, ora 9.00: proba interviu.

Concursurile se desfășoară la sediul OCPI Sibiu (str. Calea Dumbrăvii nr. 34, Sibiu), pentru oficiul teritorial Alba. În total, sunt 77 de posturi vacante de consilieri în țară, la ANCPI.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară din Bucureşti, Splaiul Independenţei, Nr. 202A, Sector 6 – Direcţia Juridică şi Resurse Umane, djru@ancpi.ro, telefon 021/317.69.33.

Primăria Municipiului Aiud

poliţist local, clasa I, grad profesional debutant în cadrul Serviciului Poliţia Locală – Compartiment Disciplina în construcţii şi afişajul stradal din cadrul Aparatului de Specialitate al Primarului Municipiului Aiud

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental de ierarhizare ştiinţe inginereşti – domeniul de licenţă inginerie civilă

Anunţ publicat în 20 octombrie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere 20 de zile

Concurs: 24 noiembrie 2015, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, din str. Cuza Vodă, nr. 1, județul Alba, telefon 0258/861.310, interior 13.

Vezi şi CONCURS la Primăria Aiud: Post vacant de consilier la Compartiment Casierie, încasări venituri. Condiţii pentru înscriere

Şcoala Gimnazială Germană Sebeş

secretar. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă în domeniu; cunoştinţe de operare PC – MS Office (Word, Acces, Excel), navigare Internet; calităţi personale: gândire analitică şi sintetică, comunicativă, organizată responsabilă, obişnuită să lucreze cu deadline-uri stricte, corectitudine, seriozitate, rezistenţă la stres, receptivitate, spirit de echipă; abilităţi de gestionare a unui volum mare de date; vechime în specialitatea studiilor prin desfăşurarea activităţii în cadrul unei entităţi publice 3 ani; două scrisori de recomandare.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 19 noiembrie 2015, ora 14.00.

Concurs: 24 noiembrie 2015, ora 9.00 – proba scrisă; 26 noiembrie 2015, ora 9.00 – proba interviu.

administrador financiar. Condiţii: studii universitare de licenţa absolvite eu diplomă în domeniul ştiinţelor economice; cunoştinţe de operare PC – MS Office (Word. Acces. Excel), navigare internet; calităţi personale: gândire analitică şi sintetică, comunicativă, organizată, responsabilă, obişnuită să lucreze cu deadline-uri stricte, corectitudine, seriozitate, rezistenţă la stres, receptivitate, spirit de echipă; abilităţi de gestionare a unui volum mare de date; vechime în specialitatea studiilor prin desfăşurarea activităţii în cadrul unei entităţi publice 3 ani.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 19 noiembrie 2015, ora 14.00

Concurs: 24 noiembrie 2015, ora 09.00 – proba scrisă; 26 noiembrie 2015, ora 09.00 – proba interviu.

 

Primăria Orașului Zlatna

muncitor calificat (mecanic maşini şi utilaje) treapta profesională I

Condiții: minimum 8 clase; calificare profesională în meseria de mecanic maşini şi utilaje; posesor permis conducere categoria Tr sau B; vechime în muncă minimum 3 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 9 noiembrie 2015, ora 16:00.

Concurs: 17 noiembrie 2015, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Zlatna din Zlatna, Calea Moților nr. 12, Județul Alba, telefon 0258/856.337.

Primăria Oraşului Abrud

asistent social debutant, în cadrul Compartimentului Registrul Agricol, A.S., A.T.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă în specializarea asistenţă socială

Termenul limită de depunere a dosarelor: 2 noiembrie 2015, ora 16:00.

Concurs: 11 noiembrie 2015, ora 11.00 – proba scrisă; 13 noiembrie 2015, ora 12.00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Abrud din Piaţa Eroilor, nr. 1, telefon 0258/780.519, interior 18

Primăria comunei Vinţu de Jos

referent, clasa III, debutant în cadrul Biroul Finanţe, Resurse Umane, Strategii, Programe, Achiziţii publice, Taxe şi impozite.

Condiții: studii medii liceale finalizate cu diplomă de bacalaureat; vechime în specialitatea studiilor.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 16 noiembrie 2015, ora 16:00

Concurs: 26 noiembrie 2015, ora 10:00: proba scrisă; 30 noiembrie 2015, ora 10:00: proba interviu.

Relații suplimentare se obțin la Primăria Comunei Vinţu de Jos, judeţul Alba, telefon 0258.739.234

 

Primăria comunei Vidra

consilier, clasa I, gradul profesional asistent la Compartimentul Financiar-Contabil

Condiții: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență în științe economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an; cunoștințe operare/programe calculator.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 12 noiembrie 2015, ora 15.00

Concurs: 25 noiembrie 2015, ora 11.00: proba scrisă la sediul Instituției Prefectului Alba; data interviului se va comunica ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Vidra, județul Alba,  telefon 0258/786.575.

Primăria Comunei Valea Lungă

consilier, clasa I, grad profesional debutant la Compartimentul Fond Funciar și Registrul Agricol

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul agriculturii

Termenul limită de depunere a dosarelor: 4 noiembrie 2015, ora 16:00.

Concurs: 18 noiembrie 2015, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

– consilier, clasa I, grad profesional debutant la Compartimentul Fond Funciar și Registrul Agricol.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul măsurătorilor terestre şi cadastru.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 9 noiembrie 2015, ora 16:00.

Concurs: 19 noiembrie 2015, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Valea Lungă, Județul Alba, telefon 0258/888.102

Primăria Comunei Gârda de Sus

– consilier debutant;

– consilier IA.

Condiţii: disponibilitate program flexibil.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 10 noiembrie 2015, ora 16:00.

Concurs: 16 noiembrie 2015, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Gârda de Sus din satul Gârda de Sus, nr. 46A, comuna Gârda de Sus, Judeţul Alba, telefon 0258/778.141

AICI, alte posturi.

 

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate