Actualitate
POSTURI în ADMINISTRAŢIE: Director la CJAS Alba, inspector la Direcţia de Sănătate Publică şi funcţii vacante în primării. LISTA completă
În perioada februarie-martie sunt organizate concursuri pentru mai multe posturi vacante în administraţiile publice locale sau servicii, direcţii ori instituţii subordonate. Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.
Concursuri organizate în intervalul februarie-martie şi condiţii de participare:
Casa Judeţeană de Asigurări Alba
– preşedinte director general
Condiţii: să aibă capacitate de exercițiu deplină (dovedită prin declarație notarială); să fie apți din punct de vedere medical pentru exercitarea funcției (starea de sănătate va fi dovedită prin examen medical de specialitate și act doveditor); să nu fi suferit condamnări penale definitive pentru fapte care i-ar face incompatibili cu funcția (dovada făcându-se prin cazier judiciar sau declarație notariale că nu a suferit condamnări penale, indiferent dacă acestea au fost amnistiate sau grațiate); să nu fi fost sancționați pentru încălcarea dispozițiilor legale în domeniul fiscal (dovada prin cazier fiscal); să prezinte acte de identitate valabile, din care să reiasă că sunt cetățeni români, cu domiciliul stabil în România, emise de autoritatea competentă; să aibă calitatea de asigurați în sistemul asigurărilor sociale de sănătate, potrivit legii.
Condiţii specifice: pregătirea profesională şi experienţa necesara executării operaţiunilor specifice postului – pregătire de bază: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite eu diplomă de licenţă sau echivalentă (copie legalizată); pregătire complementară/managerială în domeniul de activitate al candidatului sau în sistemul de sănătate: cursuri de perfecţionare/ specializări/competenţe/master/doctorat (dovedite prin acte – copii legalizate); vechime în specialitate – minimum 7 ani (carnet de muncă – copie legalizată sau orice alt înscris doveditor în acest sens); activitate desfăşurată în funcţii de conducere de minimum 5 ani; candidaţii vor prezenta o recomandare de la ultimul loc de muncă; candidaţii vor prezenta un curriculum vitae din care să rezulte activitatea desfăşurată; candidaţii vor prezenta planul de management din care să rezulte abilităţile lor manageriale, adaptate obiectivelor şi indicatorilor de performanţă pentru postul de preşedinte-director general în sistemul asigurărilor sociale de sănătate.
Condiții obligatorii (art. 5 și art. 6 din Ordinul nr. 799/2015 al președintelui CNAS): nu sunt asociați/acționari ai furnizorilor de servicii medicale, medicamente și dispozitive medicale, precum și titulari ai contractelor de furnizare de astfel de servicii cu casele de asigurări; se suspendă de drept din funcțiile deținute anterior, cu excepția funcțiilor didactice din învățământul superior; nu pot deține funcții de conducere în cadrul Ministerului Sănătății, direcțiilor de sănătate publică, furnizorilor de servicii medicale din sistemul de asigurări sociale de sănătate ale căror servicii se decontează din Fondul național unic de asigurări sociale de sănătate (FNUASS), unităților sanitare, cabinetelor medicale, funcții alese sau numite în cadrul Colegiului Medicilor din România, colegiilor județene ale medicilor, respectiv al municipiului București, în cadrul Colegiului Medicilor Dentiști din România, colegiilor județene ale medicilor dentiști, respectiv al municipiului București, în cadrul Colegiului Farmaciștilor din România, colegiilor județene ale medicilor farmaciști, respectiv al municipiului București, organizațiilor centrale și locale ale Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România, organizațiilor centrale și locale ale Ordinului Biochimiștilor, Biologilor și Chimiștilor sau funcții în cadrul societăților comerciale cu profil de asigurări, farmaceutic ori de aparatură medicală, organizațiilor sindicale sau organizațiilor patronale.
Termenul-limită de depunere a dosarelor (la cabinetul președintelui CNAS): 19 februarie 2016, ora 17.00.
Concurs: 24 februarie 2016 – afișarea rezultatelor selecției dosarelor de concurs; 25 februarie 2016: termenul-limită pentru depunerea contesațiilor cu privire la rezultatele selecției dosarelor de concurs; 2 martie 2016, ora 10:00: proba scrisă – la sediul C.N.A.S. – sala de consiliu; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Casei Naționale de Asigurări de Sănătate din București, Calea Călărașilor nr. 248, bl. S19, sector 3, telefon 0372/309.240 (Direcția Resurse Umane, Salarizare și Evaluare Personal), precum și la sediile caselor județene de sănătate enunțate anterior, la cel al Casei Asigurări de Sănătate a Municipiului Bucureşti ori al Casei Asigurărilor de Sănătate a Apărării, Ordinii Publice, Siguranţei Naţionale şi Autorităţii Judecătoreşti.
Direcția de Sănătate Publică Alba
– inspector, clasa I, grad profesional asistent la Compartimentul Inspecția și Controlul Factorilor de Risc din Mediul de Viață și Muncă
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul juridic; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an; cunoștințe operare PC.
Anunţ publicat în 5 februarie, termen pentru depunerea dosarelor 20 de zile.
Concurs: 9 martie 2016: proba scrisă; 11 martie 2016: proba interviu.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Direcției de Sănătate Publică Alba, din Alba-Iulia, bd. Revoluției 1989, nr. 23, telefon 0258/835.243.
Primăria Municipiului Alba Iulia
– inspector, clasa I, gradul profesional superior la Direcţia de Asistenţă Socială – Serviciul beneficii sociale şi evaluare primară – Compartimentul protecţia copilului
Condiţii: vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani, studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul de licenţă: asistenţă social, cunoştinţe de operare PC – nivel mediu
Anunţ publicat în 5 februarie, termen pentru depunerea dosarelor 20 de zile.
Concurs: 9 martie 2016, ora 10.00: testarea cunoştinţelor de operare pe calculator proba eliminatorie; 10 martie 2016, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
– inspector, clasa I, gradul profesional asistent (perioadă determinată) la Direcţia de Asistenţă Socială – Serviciul beneficii sociale şi evaluare primară – Compartiment protecţia persoanelor cu handicap
Condiţii: vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, 1 an; studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul de licenţă – asistenţă socială; cunoştinţe de operare calculator – nivel mediu.
Anunţ publicat în 5 februarie, termen pentru depunerea dosarelor 8 de zile.
Concurs: 24 februarie 2016, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, str. Moților, nr. 5A, telefon 0258/819.462.
Primăria Orașului Cugir
– şofer, treapta profesională I în cadrul Aparatului de Specialitate al Primarului Oraşului Cugir;
– şofer, treapta profesională I în cadrul Serviciului Public de Asistenţă Socială al Oraşului Cugir
Condiţii: studii – şcoală profesională/medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat cu profil mecanic auto/electromecanic/conducător auto, sau şcoală profesională/ medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat şi posesor al certificatului de pregătire profesională a conducătorilor auto; posesor al permisului de conducere categoriile B, C şi E; aviz psihologic conducător auto; minimum 3 ani vechime în meseria de conducător auto/mecanic auto.
Termenul limită pentru depunere a dosarelor: 18 februarie 2016, ora 16:00
Concurs: 25 februarie 2016, ora 11:00: proba scrisă; 2 martie 2016: proba interviu.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Cugir din Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.
Primăria Oraşului Câmpeni
– inspector asistent
Condiţii: studii superioare, vechime în specialitatea studiilor 1 an
Concurs: 9 martie 2016, ora 10:00: proba scrisă; 11 martie 2016, ora 10:00: proba interviu.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Oraşului Câmpeni, Județul Alba, telefon 0258/771.215
Camera Agricolă Județeană Alba
– consilier, clasa I, gradul profesional superior – Compartimentul Juridic şi Resurse Umane
Condiţii: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul juridic; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.
– consilier, clasa I, gradul profesional superior – Asistență Tehnică Zonală, Centrul local Câmpeni.
Condiţii: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă; competenţe în protecţia mediului; curs de formator adeverit cu certificat de absolvire; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 18 februarie 2016, ora 14:00
Concurs: 1 martie 2016, ora 10:00: proba scrisă; data si ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se pot obține la sediul Camerei Agricole Județene Alba din municipiul Alba Iulia, str. Alexandru Ioan Cuza nr. 4, telefon 0258/830.208.
Primăria Orașului Teiuș
– referent, clasa III, grad profesional superior, la Serviciul Impozite și taxe, autorizări, agricol – Compartimentul agricol
Condiţii: studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.
Termenul limită de depunere a dosarelor: 17 februarie 2016, ora 16:00
Concurs: 1 martie 2016, ora 10:00: proba scrisă; data şi ora interviului vor fi comunicate ulterior
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentate se obţin la sediul Primăriei Orașului Teiuș, Județul Alba, telefon 0258-851101 interior 14
Primăria Municipiului Sebeș
– îngrijitor I – Compartimentul Administrativ şi Deservire. Condiţii: studii generale,
vechime în muncă minimum 3 ani.
Data limită pentru depunerea dosarelor: 11 februarie 2016, ora 16:00
Concurs: 18 februarie 2016, ora 10:00: proba practică; 20 februarie 2016, ora 14:00: proba interviu
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Sebeș, Județul Alba, Piaţa Primăriei nr. 1, camera 2C, telefon: 0258/731.004, interior 133.
Primăria Comunei Miraslău
– muncitor calificat, treapta profesională I din cadrul Serviciului Public de Administrare a Domeniului Public şi Privat
Condiţii. vechime în muncă în specialitatea studiilor: minimum 5 ani; permis de conducere categoriile B şi C.
Concurs: 24 februarie 2016, ora 10:00: proba scrisă; interviul se susţine într-un termen de maximum 4 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Comunei Mirăslău, Judeţul Alba, din str. Principală, nr.283, telefon 0258/879.001.
Şcoala Gimnazială Fărău
– îngrijitor
Condiţii: studii – minimum 10 clase; are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează; nu are cazier judiciar.
Termenul limită de depunere a dosarelor: 19 februarie 2016, ora 13.00
Concurs: 29 februarie 2016, ora 09.00: proba scrisă; 29 februarie 2016, ora 12.00: proba practică; data și ora interviului vor fi communicate ulterior.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Şcolii Gimnaziale Fărău, nr. 274, judeţul Alba, telefon 0258/867.113.
AICI, alte posturi.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News