Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

Taxă nouă pentru operatorii de jocuri de noroc. Pentru fiecare parior firmele plătesc o taxă de viciu


Publicat

jocuri de noroc

Operatorii de jocuri de noroc, atât cei online cât și cei offline au de plătit de la începutul anului 2019 o nouă taxă de 2% din cifra de afaceri. Mai exact o taxă de viciu. În urma legii, chiar dacă un parior a câștigat sau a pierdut bani în urma ”bet-ului” pus, operatorul va plăti pentru interacțiunea pariorului.

Începând cu 1 ianuarie 2019 organizatorii de jocuri de noroc prevăzuți în Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 77/2009 privind organizarea şi exploatarea jocurilor de noroc, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 246/2010, cu modificările și completările ulterioare, au obligația de a plăti o taxă anuală reprezentând 2% (anterior era 3%) calculata la totalul taxelor de participare încasate în anul precedent.

De asemenea, a fost eliminată fraza „cu excepția organizatorilor de jocuri de noroc la distanță sau jocuri de noroc on line care au obligația de a plăti o taxă anuală de 5% din totalul taxelor de participare încasate în anul precedent”.

Organizatorii de joc prevăzuți la alin.(1), personal sau prin reprezentantul său autorizat definit potrivit OUG nr.77/2009, calculează, declară şi plătesc taxa la bugetul de stat până la data de 25 februarie inclusiv, a anului fiscal pentru care se datoreaza taxa anuală.

Organizatorul de jocuri de noroc care se înființează în cursul anului are obligația de a plăti o taxă lunară reprezentând 2% calculata la totalul taxelor de participare încasate în luna precedentă. Taxa lunara se calculează, se declară şi se plătește la bugetul de stat până la data de 25 inclusiv a lunii următoare celei în care s-au încasat taxele de participare.

Anterior, acest paragraf era diferit, iar procentele erau mai mari. Organizatorul de jocuri de noroc care se înființează în cursul anului are obligația de a plăti o taxă lunară reprezentând 3% din totalul taxelor de participare încasate în luna precedentă, cu excepția organizatorilor de jocuri de noroc la distanță sau jocuri de noroc on line care au obligația de a plăti o taxă lunară de 5% din totalul taxelor de participare încasate în luna precedentă.

Taxa se calculează, se declară şi se plătește la bugetul de stat până la data de 25 inclusiv a lunii următoare celei în care s-au încasat taxele de participare.

CITEȘTE ȘI: Cele mai bune jocuri video din lume se fac în România. FIFA, Candy Crush, Assassin`s Creed, doar câteva dintre titluri

În această situație taxa anuală nu se va mai datora în anul următor celui de înființare. Mai nou, se înființează o activitate finanțată integral din venituri proprii. „Se infiinteza pe langa ONJN o activitate finantata integral din venituri proprii in conformitate cu prevederile Legii nr 500/2002, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru promovarea respectarii principiilor si masurilor privind jocurile de noroc responsabile social, astfel cum sunt acestea regelmentate de prevederile art. 2 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 20/2013 privind infiintarea, organizarea si functionarea Oficiului National pentru Jocuri de Noroc si pentru modificarea si completarea OUG 77/2009 privind organizarea si exploatarea jocurilor de noroc, cu modificarile si completarile ulterioare.

Veniturile proprii se constuituie din contributiile organizatorilor jocurilor de noroc licentiati, cu următoarele contribuţii anuale: (i) organizatorii de jocuri de noroc la distanţă licenţiaţi din clasa I – 5.000 euro anual (ii) persoanele juridice implicate direct în domeniul jocurilor de noroc tradiţionale şi la distanţă licenţiate din clasa II – 1.000 euro anual (iii) jocurile la distanţă monopol de stat clasa III – 5.000 euro anual (iv) organizatorii de jocuri de noroc tradiţionale licenţiaţi – 1.000 euro anual.

 

 

 



ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

COD PORTOCALIU de vreme rea în Alba și în alte județe din țară până vineri. Trei zile de ploi torențiale

Publicat

Alba, dar și alte județe din țară se află până vineri 2 octombrie, sub un cod portocaliu de vreme rea. 

Potrivit meteorologilor, în intervalul 30 septembrie, ora 10:00 – 02 octombrie, ora 10:00 se vor semnala ploi abundente.

De asemenea,în Maramureș, nord-vestul Transilvaniei, nordul Crișanei, precum și în zona Carpaților Occidentali și în vestul Carpaților Meridionali va ploua temporar abundent, iar prin acumulare, cantitățile de apă vor depăși 40…70 l/mp.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Câte locuri pentru pacienții cu COVID-19 mai sunt în spitalele din Alba. În județ sunt 496 de cazuri active

Publicat

Reprezentanții DSP Alba au anunțat că în spitalele din județ mai sunt libere doar 43 de locuri destinate pacienților COVID. 

”În prezent la nivelul județului Alba avem 193 persoane pozitive covid 19 internate în unități sanitare și un număr de 43 de locuri disponibile. Dacă va fi nevoie spitalele vor suplimenta locurile destinate covid 19” au transmis reprezetanții institituției.

De menționat că pe lângă cei din spitale, alți 303 bolnavi cu simptome ușoare sau asimptomatici sunt în izolare la domiciliu (din totalul de 496 de cazuri active).

Cea mai grea situație este la Alba Iulia, unde locurile din Spitalul Județean Alba sunt ocupate de pacienți cu simptome medii, grave și foarte grave.

Sunt 48 de locuri la secția de infecțioase și 8 la ATI, toate în prezent ocupate.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Miercuri, ultima zi în care cetățenii din Alba Iulia pot veni cu idei pentru dezvoltarea orașului. Câte proiecte au fost depuse

Publicat

Miercuri este ultima zi în care cetățenii din Alba Iulia care vor să se implice activ în dezvoltarea orașului mai pot depune propuneri de proiecte pe site-ul Primăriei destinat bugetării participative. Până în prezent au fost depuse 37 de proiecte, care în următoarea lună urmează să fie analizate și evaluate, iar mai apoi în luna noiembrie vor putea fi votate.

Bugetul alocat pentru sesiunea I a procesului de bugetare participativă este de 1.000.000 lei, cu TVA inclus. Numărul de proiecte finanțate va depinde de bugetele acestora și de numărul de voturi primite. De asemenea, vor putea fi finanțate unul sau mai multe proiecte.

Bugetarea participativă este un proces derulat de municipiul Alba Iulia, care își propune implicarea directă a cetățenilor în procesul de decizie pentru stabilirea modului în care sunt cheltuiți o parte din banii publici în raport cu nevoile locale.

Site-ul pentru depuneri de proiecte este: bugetareparticipativa.apulum.ro

Prin intermediul platformei, cetățenii municipiului Alba Iulia, care au cel puțin 18 ani împliniți, pot să-și expună online problemele cu care se confruntă, să sugereze soluții de rezolvare a acestora, să propună idei și inițiative proprii pentru o viață mai bună și mai plăcută în zona în care locuiesc sau în alte zone ale orașului, să fie creativi și inovativi și să implice activ comunitatea din care fac parte.

Propunerile de proiecte depuse pe platformă urmează să fie validate de autoritatea locală, iar apoi supuse unui proces de votare. Cele mai votate proiecte vor fi implementate de Municipiul Alba Iulia începând cu anul 2021.

Calendarul este următorul:

– depunere proiecte – 1 – 30 septembrie 2020

– analiză și evaluare proiecte – 1 – 31 octombrie 2020

– etapa de vot – 1 – 30 noiembrie 2020

– afișarea proiectelor câștigătoare – 2 decembrie 2020

Propunerile de proiecte trebuie încadrate într-unul din următoarele domenii:

a.     Amenajare spații publice

b.     Oraș digital

c.     Spații verzi

d.     Educație și cultură

e.     Alei, trotuare, zone pietonale

f.      Mobilitate, accesibilitate, siguranța circulației

g.     Sport, sănătate

h.     Turism

i.      Social

j.      Mediu

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

VIDEO: Lucrările la Autostrada Transilvania, pe tronsonul Ungheni – Târgu Mureș avansează bine. Când trebuie să fie gata

Publicat

Lucrările pe cei 4,5 km de autostradă și 4,7 km de drum de legătură cu 4 benzi ai tronsonului Ungheni-Tg. Mureș din Autostrada A3 Transilvania avansează într-un ritm bun, transmit reprezentanții Asociației Pro Infrastructură, care au vizitat șantierul.

Lucrările au început în luna iulie și au progresat considerabil în special pe zona de săpături și terasamente, dar și la podețe sau coloane forate pentru viitoarele structuri.

”Cel mai probabil în această toamnă vom vedea sectoare întinse cu asfalt pus în operă. Dacă menține ritmul bun de lucru și numeroasele rețele de utilități electrice vor fi relocate în timp util, constructorul Strabag are șanse bune să finalizeze șantierul până la finalul anului 2021, conform termenului contractual.

Solicităm CNAIR să se implice activ în operațiunile de relocare a utilităților problematice și să recepționeze cu prioritate studiul de fezabilitate pentru continuarea acestui proiect cu primul tronson al Autostrăzii A8 Tg. Mureș- Iași- Ungheni, cei 10 km dintre Tg. Mureș și Acățari” au scris reprezentanții Asociației, pe contul lor de Facebook.

Surse foto/video: Asociația Pro Infrastructură – Facebook

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate