EVENIMENT
Viața merge înainte: Sistem informatic personalizat, la Primăria Sebeș. Investiție pentru evitarea cozilor create la ghișee
![sebes centru oras](https://alba24.ro/wp-content/uploads/2017/05/Sebes-centru-primaria-e1586936705683.jpg)
Primăria Sebeș va beneficia în curând de un sistem informatic personalizat pentru eficientizarea serviciilor de bază și pentru a elimina astfel cozile create la ghișee. Acesta va permite arhivarea, gestionarea sau generarea, prin intermediul unui browser, a diverselor documente din cadrul instituției.
Primăria Sebeș a lansat în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) o licitație pentru dezvoltarea sistemului informatic pentru eficientizarea serviciilor de bază din cadrul instituției.
Valoarea totală estimată a contractului este de 1.770.000 de lei.
Potrivit caietului de sarcini, sistemul informatic personalizat pentru eficientizarea serviciilor de bază din cadrul instituției va fi disponibil printr-un browser web. Sistemul va fi unul modular și va permite organizarea informațiilor instituției într-un mod intuitiv și prietenos, în vederea asigurării evitării cozilor create la ghișeele de relații cu publicul.
De asemenea, accesul îmbunătățit al angajaților Primăriei la informațiile necesare derulării în condiții optime a activității pe care o desfășoară va minimiza timpii alocați acesteia și erorile umane. Rezultatul va consta în maximizarea timpului alocat furnizării de servicii către cetățeni și instituțiile administrației publice.
Caracteristici sistem:
– sistemul va permite arhivarea digitală a documentelor – în vederea arhivării documentelor existente din formatul hârtie în conformitate cu standardele și reglementările legale în vigoare privind lucrul cu documentele electronice, sistemul va permite în mod nativ scanarea documentelor fără a fi nevoie de alte aplicații informatice
– sistemul va permite gestionarea patrimoniului public și/sau privat al UAT Municipiul Sebeș – introducerea, întreținerea și actualizarea patrimoniului public și/sau privat al UAT Municipiul Sebeș, identificarea amplasamentului și clasificarea obiectelor de patrimoniu
– sistemul va permite gestionarea documentelor de urbanism – introducerea, întreținerea și actualizarea informațiilor specifice urbanismului: PUG, PUZ, PUD, Regulamente de urbanism aferente, certificate de Urbanism și Autorizații de construire (sau de Desființare), pentru lucrări de: construire, reconstruire, modificare, extindere sau refacere a clădirilor, în conformitate cu legislația în vigoare
– sistemul va permite generarea Certificatelor de Urbanism și a Autorizațiilor de construire (sau de Desființare)
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News
Dacă ți-a plăcut articolul:
ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.
![](https://alba24.ro/wp-content/uploads/2021/09/sigla_alba24_300-x-92-1.png)