Eveniment
Viața merge înainte: Sistem informatic personalizat, la Primăria Sebeș. Investiție pentru evitarea cozilor create la ghișee
Primăria Sebeș va beneficia în curând de un sistem informatic personalizat pentru eficientizarea serviciilor de bază și pentru a elimina astfel cozile create la ghișee. Acesta va permite arhivarea, gestionarea sau generarea, prin intermediul unui browser, a diverselor documente din cadrul instituției.
Primăria Sebeș a lansat în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) o licitație pentru dezvoltarea sistemului informatic pentru eficientizarea serviciilor de bază din cadrul instituției.
Valoarea totală estimată a contractului este de 1.770.000 de lei.
Potrivit caietului de sarcini, sistemul informatic personalizat pentru eficientizarea serviciilor de bază din cadrul instituției va fi disponibil printr-un browser web. Sistemul va fi unul modular și va permite organizarea informațiilor instituției într-un mod intuitiv și prietenos, în vederea asigurării evitării cozilor create la ghișeele de relații cu publicul.
De asemenea, accesul îmbunătățit al angajaților Primăriei la informațiile necesare derulării în condiții optime a activității pe care o desfășoară va minimiza timpii alocați acesteia și erorile umane. Rezultatul va consta în maximizarea timpului alocat furnizării de servicii către cetățeni și instituțiile administrației publice.
Caracteristici sistem:
– sistemul va permite arhivarea digitală a documentelor – în vederea arhivării documentelor existente din formatul hârtie în conformitate cu standardele și reglementările legale în vigoare privind lucrul cu documentele electronice, sistemul va permite în mod nativ scanarea documentelor fără a fi nevoie de alte aplicații informatice
– sistemul va permite gestionarea patrimoniului public și/sau privat al UAT Municipiul Sebeș – introducerea, întreținerea și actualizarea patrimoniului public și/sau privat al UAT Municipiul Sebeș, identificarea amplasamentului și clasificarea obiectelor de patrimoniu
– sistemul va permite gestionarea documentelor de urbanism – introducerea, întreținerea și actualizarea informațiilor specifice urbanismului: PUG, PUZ, PUD, Regulamente de urbanism aferente, certificate de Urbanism și Autorizații de construire (sau de Desființare), pentru lucrări de: construire, reconstruire, modificare, extindere sau refacere a clădirilor, în conformitate cu legislația în vigoare
– sistemul va permite generarea Certificatelor de Urbanism și a Autorizațiilor de construire (sau de Desființare)
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News