Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

ADMITERE la UAB în anul universitar 2014-2015: Peste 1.700 de locuri disponibile pentru studii de licenţă şi 840 la master


Publicat

Pentru anul universitar 2014-2015, Universitatea “1 Decembrie 1918” din Alba Iulia sunt disponibile 1.761 de locuri pentru studiile de licenţă şi 841 pentru master. Înscrierile se desfăşoară în perioada 14 iulie-22 august. Pentru locurile cu taxă, tarifele anuale variază între 2.000 de lei şi 2.400 de lei, în funcţie de specializare. La acestea se adaugă taxa de înscriere de 150 de lei, prin achitarea căreia candidaţii se pot înscrie la mai multe specializări în cadrul aceleiaşi facultăţi.

Admiterea la programele de licenţă şi masterat se va desfăşura în perioada 14 iulie – 22 august 2014, conform următorului calendar:

14 iulie – 24 iulie: înscrierea candidaţilor (cu excluderea zilei de duminică, 20 iulie);

25 iulie: susţinerea probei scrise şi a probelor de aptitudini/ eliminatorii/ competenţă lingvistică (la specializările unde este cazul);

26 iulie: ierarhizarea candidaţilor pe baza criteriilor de selecţie;

28 iulie: comunicarea rezultatelor admiterii;

28 iulie – 1 august: înmatricularea candidaţilor admişi pe locuri finanţate prin granturi de studii şi cu taxă;

4 – 8 august, 11 – 14 august şi 18 – 22 august: înmatricularea candidaţilor admişi pe locuri cu taxă (realizată la nivel de secretariate ale facultăţilor).

Condiţiile şi procedura înscrierii la concursul de admitere
Pentru înscrierea la concurs, candidaţii vor completa o cerere de înscriere (formular tipizat) în care vor înscrie, sub semnătură proprie, toate datele solicitate în formularul respectiv pe baza actelor de studii. Orice eroare sau omisiune în completarea cererii de înscriere, intenţionată sau neintenţionată, intră în răspunderea candidatului, acesta suportând consecinţele ce rezultă din erorile sau omisiunile comise.

La cererea de înmatriculare, candidaţii vor anexa un dosar care va cuprinde următoarele documente:
– diploma de bacalaureat sau echivalentă acesteia, în original;
– cartea de identitate în copie xerox;
– certificatul de naştere în copie legalizată;
– adeverinţă medicală tip, eliberată de Cabinetul şcolar sau medicul de familie;
– pentru candidaţii la specializarea Educaţie fizică şi sportivă este necesar ca pe adeverinţa medicală să fie menţionat dacă este apt pentru efort fizic.
– pentru specializările teologice sunt necesare şi următoarele documente: Binecuvântarea scrisă a ierarhului, Certificatul de botez şi Recomandarea preotului paroh;
– foaia matricolă corespunzătoare anilor de studiu efectuaţi, pentru candidaţii studenţi ai altor instituţii de învăţământ de stat sau particulare, care se înscriu pentru continuarea studiilor în Universitate;
– 2 fotografii tip buletin de identitate.
– dosar tip plic.

Absolvenţii de liceu din promoţia 2013/2014 pot prezenta, în locul diplomei de bacalaureat (dacă aceasta nu a fost eliberată), adeverinţa-tip că au absolvit liceul şi au promovat examenul de bacalaureat.
În cazul în care formularul tipizat al diplomei de bacalaureat sau al adeverinţei-tip menţionată mai sus nu cuprinde rubrici cu notele obţinute de candidaţi la probele examenului de bacalaureat, candidaţii vor aduce o dovadă oficială scrisă din partea instituţiei (liceului) la care au susţinut bacalaureatul, cu menţionarea notelor şi a mediei generale de bacalaureat.
Candidaţii, absolvenţi de liceu cu diplomă de bacalaureat, care au obţinut distincţii la olimpiade şi concursuri şcolare şi doresc să fie admişi fără concurs vor anexa la cererea de înscriere diploma de premiu, în original sau copie legalizată. Pentru înmatriculare, ei vor trebui să aducă originalul diplomelor pe baza cărora au fost admişi.

Numărul de locuri propuse pentru admiterea la studiile universitare de LICENŢĂ în anul universitar 2014-2015:

Universitatea “1 Decembrie 1918” Alba Iulia are aprobate pentru anul universitar următor un număr total de 1.761 de locuri, din care 600 locuri finanţate din bugetul de stat, 866 locuri cu taxă, 225 locuri la ID, 10 locuri pentru candidaţi din Republica Moldova cu bursă şi 60 de locuri pentru candidaţi de pretutindeni.

FACULTATEA DE ISTORIE ŞI FILOLOGIE: 90 locuri finanţate din bugetul de stat, 123 locuri cu taxă, 15 locuri pentru candidaţi de pretutindeni

Istorie: 15 locuri finanţate din bugetul de stat, 26 locuri cu taxă, 5 locuri pentru români de pretutindeni

Arheologie: 15 locuri finanţate din bugetul de stat; 4 locuri cu taxă, 5 locuri pentru români de pretutindeni

– taxa este de 2000 lei pe an

Limba şi literatura română – Limba şi literatura franceză: 5 locuri finanţate din bugetul de stat; 27 locuri cu taxă;

Limba şi literatura română – Limba şi literatura engleză: 20 locuri finanţate din bugetul de stat; 8 locuri cu taxă

Limba şi literatura franceză – Limba şi literatura engleză: 10 locuri finanţate din bugetul de stat; 13 locuri cu taxă

Traducere şi interpretare: 20 locuri finanţate din bugetul de stat; 25 locuri cu taxă, 5 locuri pentru români de pretutindeni

– taxa este de 2000 lei pe an

Arheologie (în limba engleză): 5 locuri finanţate din bugetul de stat; 20 locuri cu taxă (3.000 le pe an)

FACULTATEA DE ŞTIINŢE: 283 locuri finanțate din bugetul de stat; 366 locuri cu taxă; 175 locuri ID; 6 locuri pentru candidaţi din Republica Moldova cu bacalaureat în România; 21 locuri pentru candidați de pretutindeni

Economia comerţului, turismului şi serviciilor: 30 locuri finanţate din bugetul de stat; 43 locuri cu taxă; 50 locuri ID; un loc pentru candidaţi din Republica Moldova cu bacalaureat  în România (cu bursă)

Administrarea afacerilor: 30 locuri finanţate din bugetul de stat; 42 locuri cu taxă; 75 locuri ID; un loc pentru candidaţi din Republica Moldova cu bacalaureat în România (cu bursă)

– pentru cele două secţii, sunt propuse 3 locuri pentru candidaţi de pretutindeni

– taxe de 2.200 lei pe an pentru locuri cu taxă şi 1.900 lei pe an pentru ID

Administrarea afacerilor (în limba engleză): 5 locuri finanţate din bugetul de stat; 25 locuri cu taxă (3.300 lei pe an)

Finanţe şi Bănci: 25 locuri finanţate din bugetul de stat; 40 locuri cu taxă (2.200 lei pe an); un loc pentru candidaţi din Republica Moldova cu bacalaureat în România; 3 locuri pentru candidaţi de pretutindeni

Contabilitate şi informatică de gestiune: 38 locuri finanţate din bugetul de stat; 46 locuri cu taxă; 50 locuri ID; un loc pentru candidaţi din Republica Moldova cu bacalaureat în România; 3 locuri pentru candidaţi de pretutindeni

– taxe de 2.200 lei pe an pentru locuri cu taxă şi 1.900 lei pe an pentru ID

Marketing: 25 locuri finanţate din bugetul de stat; 22 locuri cu taxă (2.200 lei pe an); un loc pentru candidaţi din Republica Moldova cu bacalaureat în România; 3 locuri pentru candidaţi de pretutindeni

Informatică (în limba engleză): 5 locuri finanţate din bugetul de stat; 25 locuri cu taxă (3.600 de lei)

Informatică: 35 locuri finanţate din bugetul de stat; 55 locuri cu taxă (2.400 lei pe an); un loc pentru candidaţi din Republica Moldova cu bacalaureat în România; 3 locuri pentru candidaţi de pretutindeni

Măsurători terestre şi cadastru: 30 locuri finanţate din bugetul de stat; 15 locuri cu taxă (2.400 lei pe an); un loc pentru candidați de pretutindeni

Electronică aplicată: 30 locuri finanţate din bugetul de stat; 18 locuri cu taxă (2.400 lei pe an); 3 locuri pentru candidați de pretutindeni

Ingineria mediului : 30 locuri finanţate din bugetul de stat; 35 locuri cu taxă (2.400 lei pe an); 3 locuri pentru candidați de pretutindeni

FACULTATEA DE DREPT ŞI ŞTIINŢE SOCIALE: 165 locuri finanțate din bugetul de stat; 287 locuri cu taxă; 50 locuri ID; 3 locuri pentru candidaţi din Republica Moldova cu bacalaureat în România; 22 locuri pentru candidați de pretutindeni

Drept: 30 locuri finanțate din bugetul de stat; 115 locuri cu taxă (2.200 lei pe an); 2 locuri pentru candidaţi din Republica Moldova cu bacalaureat în România; 3 locuri pentru candidați de pretutindeni

Sociologie: 15 locuri finanțate din bugetul de stat; 30 locuri cu taxă (2.200 lei pe an); 3 locuri pentru candidați de pretutindeni

Asistenţă socială: 15 locuri finanțate din bugetul de stat; 38 locuri cu taxă (2.200 lei pe an); 50 locuri ID (taxă 1.900 lei pe an); 3 locuri pentru candidați de pretutindeni

Administraţie publică: 25 locuri finanțate din bugetul de stat; 18 locuri cu taxă (2.200 lei pe an); 3 locuri pentru candidați de pretutindeni

Pedagogia Învăţământului primar şi preşcolar: 30 locuri finanțate din bugetul de stat; 42 locuri cu taxă (2.200 lei pe an); 3 locuri pentru candidați de pretutindeni

Educaţie fizică şi sportivă: 30 locuri finanțate din bugetul de stat; 17 locuri cu taxă (2.400 lei pe an); un loc pentru candidaţi din Republica Moldova cu bacalaureat în România; 4 locuri pentru candidaţi de pretutindeni

Terapie ocupaţională: 20 locuri finanțate din bugetul de stat; 27 locuri cu taxă (2.200 lei pe an); 3 locuri pentru candidaţi de pretutindeni

FACULTATEA DE TEOLOGIE ORTODOXĂ: 62 locuri finanțate din bugetul de stat; 90 locuri cu taxă; 3 locuri pentru candidați de pretutindeni.

Teologie ortodoxă pastorală: 37 locuri finanţate din bugetul de stat; 50 locuri cu taxă (2.000 lei); un loc pentru candidați din Republica Moldova cu bacalaureat în România;

Teologie ortodoxă asistenţă socială: 10 locuri finanţate din bugetul de stat; 25 locuri cu taxă (2.000 lei)

– cele două secţii au 2 locuri pentru candidați de pretutindeni.

Muzică religioasă: 5 locuri finanţate din bugetul de stat; 15 locuri cu taxă (2.000 lei).

 

Numărul de locuri aprobate pentru studii universitare de MASTER în anul universitar 2014-2015:

Universitatea “1 Decembrie 1918” Alba Iulia are aprobate pentru anul universitar următor un număr total de 841 de locuri, din care 200 locuri finanţate din bugetul de stat pentru candidaţi români, 30 de locuri pentru candidaţi de pretutindeni şi 611 locuri cu taxă.

FACULTATEA DE ISTORIE ŞI FILOLOGIE: 46 locuri pentru candidaţi români, finanţate de la buget; 13 locuri pentru candidaţi români de pretutindeni; 64 locuri cu taxă (2.000 lei pe an); durata studiilor – 4 semestre

Studii muzeale şi turism cultural: 9 locuri pentru candidaţi români, finanţate de la buget; 3 locuri pentru candidaţi români de pretutindeni; 10 locuri cu taxă

Identităţi regionale în Europa central-răsăriteană: 9 locuri pentru candidaţi români, finanţate de la buget; 2 locuri pentru candidaţi români de pretutindeni; 10 locuri cu taxă

Cercetarea arheologică interdisciplinară: 9 locuri pentru candidaţi români, finanţate de la buget; 3 locuri pentru candidaţi români de pretutindeni; 10 locuri cu taxă

Literatura şi cultura românească în context european: 10 locuri pentru candidaţi români, finanţate de la buget; 3 locuri pentru candidaţi români de pretutindeni; 22 locuri cu taxă

Limba, literatura şi cultura engleză în context european: 9 locuri pentru candidaţi români, finanţate de la buget; 2 locuri pentru candidaţi români de pretutindeni; 12 locuri cu taxă

FACULTATEA DE ŞTIINŢE: 73 locuri pentru candidaţi români, finanţate de la buget; 8 locuri pentru candidaţi români de pretutindeni; 336 locuri cu taxă (2.300 lei pe an, respectiv 2.400 lei pe an pentru programul Programare avansată); durata studiilor – 4 semestre

Auditul şi controlul agenţilor economici: 9 locuri pentru candidaţi români, finanţate de la buget; un loc pentru candidaţi români de pretutindeni; 39 locuri cu taxă

Sistemul informaţional contabil în asistarea deciziilor manageriale: 9 locuri pentru candidaţi români, finanţate de la buget; 40 locuri cu taxă

Administrarea dezvoltării regionale durabile: 9 locuri pentru candidaţi români, finanţate de la buget; un loc pentru candidaţi români de pretutindeni; 39 locuri cu taxă

Administrarea afacerilor în comerţ, turism şi servicii: : 9 locuri pentru candidaţi români, finanţate de la buget; 2 locuri pentru candidaţi români de pretutindeni; 38 locuri cu taxă

Bănci, asigurări şi pieţe financiare: 9 locuri pentru candidaţi români, finanţate de la buget; 2 locuri pentru candidaţi români de pretutindeni; 38 locuri cu taxă

Marketing şi promovarea vânzărilor: 9 locuri pentru candidaţi români, finanţate de la buget; 40 locuri cu taxă

Sisteme informaţionale cadastrale şi management imobiliar: 9 locuri pentru candidaţi români, finanţate de la buget; 24 locuri cu taxă

Programare avansată şi baze de date: 9 locuri pentru candidaţi români, finanţate de la buget; 2 locuri pentru candidaţi români de pretutindeni; 38 locuri cu taxă

FACULTATEA DE TEOLOGIE ORTODOXĂ 27 locuri pentru candidaţi români, finanţate de la buget; 2 locuri pentru candidaţi români de pretutindeni; 60 locuri cu taxă (2.200 lei pe an); durata studiilor – 4 semestre

Teologie comparată: 9 locuri pentru candidaţi români, finanţate de la buget; 1 loc pentru candidaţi români de pretutindeni; 20 locuri cu taxă

Mediere interculturală şi interreligioasă: 9 locuri pentru candidaţi români, finanţate de la buget; 1 loc pentru candidaţi români de pretutindeni; 20 locuri cu taxă

Consiliere pastorală:  9 locuri pentru candidaţi români, finanţate de la buget; 20 locuri cu taxă

FACULTATEA DE DREPT ŞI ŞTIINŢE SOCIALE: 54 locuri pentru candidaţi români, finanţate de la buget; 7 locuri pentru candidaţi români de pretutindeni; 151 locuri cu taxă (2.300 lei pe an)

Instituţii de drept privat: 2 semestre; 9 locuri pentru candidaţi români, finanţate de la buget; 1 loc pentru candidaţi români de pretutindeni; 19 locuri cu taxă

Asistenţă managerială în sectoarele public şi privat: 4 semestre; 9 locuri pentru candidaţi români, finanţate de la buget; 1 loc pentru candidaţi români de pretutindeni; 19 locuri cu taxă

Management educaţional: 4 semestre; 9 locuri pentru candidaţi români, finanţate de la buget; 2 locuri pentru candidaţi români de pretutindeni; 36 locuri cu taxă

Opera socială în instituţiile ecleziale: 4 semestre; 9 locuri pentru candidaţi români, finanţate de la buget; 2 locuri pentru candidaţi români de pretutindeni; 18 locuri cu taxă Ştiinţe penale şi criminalistică: 2 semestre; 9 locuri pentru candidaţi români, finanţate de la buget; 1 loc pentru candidaţi români de pretutindeni; 19 locuri cu taxă Psihopedagogia educaţiei timpurii şi a şcolarităţii mici; 4 semestre; 9 locuri pentru candidaţi români, finanţate de la buget; 40 locuri cu taxă

 

 



ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EDUCAȚIE

OFICIAL: Calendarul examenului de BACALAUREAT 2020, a doua sesiune, aprobat de minister. ÎNSCRIERI, de LUNI

Publicat

examen

Ministerul Educației și Cercetării (MEC) a anunțat că a fost aprobat calendarul examenului de Bacalaureat 2020, a doua sesiune. Înscrierile încep de luni, 13 iulie, iar prima probă scrisă va fi în 24 august.

Ca și în prima sesiune, probele de competențe lingvistice și digitale se echivalează, însă după ce vor fi susținute probele scrise.

Vezi BACALAUREAT 2020: Toate testele de pregătire și baremele. Modele de subiecte pentru examenul elevilor de clasa a XII-a

A doua sesiune a examenului național de Bacalaureat 2020 se va desfășura în perioada 24 august – 5 septembrie, anunță MEC, înr-un comunicat.

Calendarul sesiunii august-septembrie 2020 a examenului național de Bacalaureat a fost aprobat prin ordin de ministru și transmis spre publicare în Monitorul Oficial.

Potrivit ordinului, înscrierea candidaților este programată în intervalul 13 – 24 iulie.

Documentele-tip de înscriere – completate și semnate – pot fi depuse la secretariatele unităților de învățământ-centre de examen sau pot fi transmise prin mijloace electronice/poștă, folosindu-se coordonatele indicate de secretariatele unităților de învățământ.

CALENDAR BACALAUREAT 2020 – a doua sesiune – probele scrise:

24 august: Limba și literatura română – E.a)

25 august: proba obligatorie a profilului – E.c)

26 august: proba la alegere a profilului și specializării – E.d)

27 august: Limba și literatura maternă – proba E.b)

Echivalarea și recunoașterea competențelor lingvistice și digitale se pot realiza în zilele de 28 și 31 august, respectiv 1 septembrie. În acest sens, comisiile de bacalaureat din unitățile de învățământ liceal vor calcula mediile candidaților și vor asigura echivalarea/recunoașterea nivelurilor de competență, la probele de profil din cadrul examenului național de Bacalaureat (2020), potrivit metodologiei specifice.

Afișarea primelor rezultate la probele scrise va avea loc în data de 2 septembrie (până la ora 12:00) și va fi urmată de etapa depunerii contestaților, în aceeași zi, în intervalul orar 14:00 – 20:00.

La fel ca în prima sesiune, rezultatele elevilor vor fi publicate prin anonimizarea numelui și a prenumelui, în conformitate cu prevederile specifice în vigoare (Regulamentul general privind protecția datelor – RGPD).

Contestațiile pot fi depuse atât în format fizic, cât și electronic. În acest caz, candidații completează, semnează și depun/transmit electronic și o declarație-tip în care se menționează faptul că au luat cunoștință că nota acordată ca urmare a soluționării contestației poate modifica, după caz, nota inițială, prin creștere sau descreștere. Pentru candidații minori, declarația-tip este semnată și de către părinții/reprezentanții legali ai acestora.

Rezultatele finale, după soluționarea contestațiilor (3-4 septembrie), vor fi comunicate sâmbătă, 5 septembrie.

Nota minimă de promovare, pentru fiecare probă, este 5, iar media finală pentru promovarea examenului este cel puțin 6.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

LIVE-VIDEO: Declarații ale președintelui Klaus Iohannis

Publicat

Președintele Klaus Iohannis face declarații de presă, la Palatul Cotroceni, la ora 13:00, anunță Administrația Prezidențială.

Declarația președintelui este programată la aceeași ora la care autoritățile anunță noul bilanț al pandemiei de coronavirus, după ziua în care România a înregistrat un record negativ al cazurilor noi de COVID-19.

Principalele declarații făcute de președintele Klaus Iohannis:

  • Ne aflăm astăzi la aproape jumătate de an de la momentul în care, pe 30 ianuarie, OMS recunoștea riscurile majore reprezentante de epidemia generată de noul coronavirus declarând o situație de urgență la nivel mondial
  • Noul coronavirus a schimbat radical viețile tuturor și a pus la încercare sistemele medicale, de protecție socială și economice de pe întregul glob
  • România a acționat la timp și eficient. În 16 martie am semnat decretul privind instituirea stării de urgență în urma evaluării situației epidemiologice naționale
  • Unica rațiune a acestor măsuri restrictive a fost evitarea unui scenariu negru, evitarea de victime, un scenariu inevitabil în situația în care România nu avea resursele sanitare
  • Evoluția situației epidemiologice la nivel național a condus la evidențiera unor carențe majore, în special în sistemul medical în care s-a constatat lipsa materialelor. Pandemia a scos la iveală. Criza Covid-19 a pus o presiune uriașă pe unele sisteme publice.
  • Reformarea marilor sisteme publice nu mai poate fi amânată la sfârșit. Pașii mari în direcția unei digializări trebuie accelerați.
  • Lipsa unei legislații coerente și binegândite. Am fost nevoiți să gestionăm această pandemie cu legi slabe și sumar croite, astfel că în cele mai critice momente sanitare a trebuit să ajustăm din mers și legislația. Există situații excepționare impun măsuri excepționare. Fără îndoială, regimul stării de urgență a fost gândit astfel încât să asigure un răspuns prompt la un pericol pentru cetățeni și chiar pentru stat.
  • Prin Constituție, în situații de criză sanitară statul este obligat să ia măsuri pentru asigurarea sănătății publice.
  • Fac un apel la o colaborare loială între instituțiile fundamentale ale statului. Nu este momentul disputelor politice și al orgoliilor.
  • Virusul este real, nu are culoare politică, nu poate fi interzis prin lege și nici nu dispare de la sine prin simpla negare a existenței lui.
  • Fac un apel la Parlament să adopte urgent cadrul de care este nevoie pentru ca autoritățile să acționeze pentru protejarea sănătății oamenilor.
  • Este absolut normal să resimțim nesiguranță și să ne dorim să revină totul cum a fost. Din păcate acest lucru nu este posibil. Avem soluții pentru a ne relua viețile cât mai aproape de realitate. Oricâte eforturi ar face statul, sănătatea noastră ține și de conștiința fiecăruia: să purtăm mască, să respectăm distanțarea fizică și să ne spălăm des pe mâini. Aceste trei măsuri sunt menite să ne protejeze.

Vezi și RECORD de cazuri noi de COVID-19 în România: 555. Numărul total de îmbolnăviri a depășit pragul de 30.000

De asemenea, la aceeași oră încep dezbaterile în Parlament pe legea Guvernului privind carantina și izolarea. Legea a fost modificată în Comisia Juridică, după o dezbatere organizată de PSD la care au fost invitate mai multe ONG-uri care promovează teorii ale conspirației.

Raportul Comisiei Juridicie, cu modificările anunțate de PSD, intră la votul final din Camera Deputaților, care este prima cameră sesizată. După adoptare, proiectul de lege merge la Senat.

Klaus Iohannis a făcut miercuri apel la responsabilitate și le-a cerut politicienilor să nu exploateze în scop electoral actuala epidemie de coronavirus și să sprijine guvernul Orban în găsirea de soluții. Șeful statului a solicitat astfel Parlamentului adoptarea în regim de urgență a legii Guvernului privind carantina și izolarea.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Nou RECORD de cazuri noi de COVID-19 în țară: 614. Creștere mai mare a numărului de infectări decât în timpul stării de urgență

Publicat

Numărul îmbolnăvirilor cu COVID-19 a ajuns la 30.789 în România, potrivit datelor transmise joi, 9 iulie, de către Grupul de Comunicare Strategică.

Au fost înregistrate 614 noi cazuri de îmbolnăvire, un nou record al numărului de cazuri raportate într-o zi, de la începutul pandemiei în România.

Vezi și ALBA: Creștere alarmantă a cazurilor de COVID. 10 persoane infectate, descoperite în ultimele 24 de ore

Până miercuri erau raportate 30.175 de cazuri (555 noi – record), 22.284 externări (dintre care 20.799 de pacienți vindecați și 1.485 de pacienți asimptomatici, externați la 10 zile după depistare), 1.817 decese, 796.484 de teste prelucrate.

Situația îmbolnăvirilor pe județe – 9 iulie – sursă INSP:

Județ/cazuri înregistrate:

Suceava: 4134

Mun. București: 3590

Brașov: 1851

Vrancea: 1171

Argeș: 1138

Galați: 1138

Botoșani: 1060

Iași: 1048

Neamț: 992

Ilfov: 850

Dâmbovița: 822

Mureș: 790

Buzău: 727

Cluj: 717

Arad: 709

Bihor: 704

Bacău: 698

Hunedoara: 688

Sibiu: 685

Prahova: 679

Bistrița-Năsăud: 603

Timiș: 566

Constanța: 508

Ialomița: 503

Alba: 479 (494, potrivit DSP Alba, 10 cazuri noi)

Harghita: 360

Dolj: 356

Gorj: 338

Olt: 328

Covasna: 318

Giurgiu: 281

Brăila: 271

Mehedinți: 233

Maramureș: 227

Vaslui: 209

Călărași: 197

Tulcea: 192

Teleorman: 173

Caraș-Severin: 122

Sălaj: 121

Vâlcea: 94

Satu Mare: 82

Grupul de Comunicare Strategică: ”Până astăzi, 9 iulie, pe teritoriul României, au fost confirmate 30.789 de cazuri de persoane infectate cu noul coronavirus (COVID – 19).

Dintre persoanele confirmate pozitiv, 22.574 au fost externate, dintre care 20.969 de pacienți vindecați și 1.605 de pacienți asimptomatici, externați la 10 zile după depistare.

Până astăzi, 1.834 persoane diagnosticate cu infecție cu COVID-19 au decedat.

În intervalul 08.07.2020 (10:00) – 09.07.2020 (10:00) au fost înregistrate 17 decese (13 bărbați și 4 femei), ale unor pacienți infectați cu noul coronavirus, internați în spitalele din Argeș, Bihor, Bistrița-Năsăud, Brașov, Cluj, Dâmbovița, Galați, Gorj, București, Tulcea și Vrancea. Dintre acestea, 1 deces a fost întregistrat la categoria de vârstă 30-39 ani, 3 decese la categoria de vârstă 50-59 ani, 5 decese la categoria de vârstă 60-69 ani, 4 decese la categoria de vârstă 70-79 ani și 4 decese la persoane de peste 80 de ani. 16 dintre decese sunt ale unor pacienți care au prezentat comorbidități. Pentru 1 deces nu au fost raportate comorbidități.

De la ultima informare transmisă de Grupul de Comunicare Strategică, au fost înregistrate alte 614 noi cazuri de îmbolnăvire.

La ATI, în acest moment, sunt internați 240 de pacienți.

Până la această dată, la nivel național, au fost prelucrate 809.663 de teste.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

ALBA: Creștere alarmantă a cazurilor de COVID. 10 persoane infectate, descoperite în ultimele 24 de ore

Publicat

Au fost confirmate 10 cazuri noi de COVID-19, în ultimele 24 de ore, în județul Alba, potrivit datelor transmise joi, 9 iulie, de Direcția de Sănătate Publică.

Numărul total al îmbolnăvirilor, de la începutul pandemiei, în județul Alba, a ajuns la 494.

414 persoane au fost declarate vindecate și de la începutul perioade s-au înregistrat 27 decese.

Miercuri, în Alba au fost prelucrate în total 459 de teste (307 la DSP si 152 la SJU).

Numărul total de teste efectuate în județ a ajuns la 30.363 PRECIZARE: Cazurile nou apărute sunt dispersate în mai multe zone ale județului, în peste 5 localități, astfel încât nu se poate vorbi la acest moment de existența vreunui nou focar.

Noile cazuri au fost identificate în urma prezentării persoanelor respective la spitale din județ pentru alte probleme medicale.

8 dintre cei 10 au solicitat internare, în timp ce 2 au refuzat-o.

Toate cele 10 noi cazuri prezintă simptome ale bolii ușoare și medii.

”La nivelul județului Alba ne menținem în continuare politica sanitară, și anume aceea de a testa toți pacienții care se prezintă la unitățile sanitare, astfel încât să putem proteja spitalele și cadrele medicale și să evităm apariția unor focare în acest sector vital”, a declarat Alexandru SINEA, director executiv DSP Alba.

Până miercuri erau raportate 484 de cazuri (2 noi, 44 active), 27 decese, 413 vindecări și 29.904 teste prelucrate.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate