Eveniment
Alba Iulia, punct de atracție la Târgul de Turism al României. Platformă 360, flyere și suveniruri pentru vizitatorii standului
Dorința de a crește sustenabil pe o piață turistică din ce în ce mai supusă globalizării, dar și dorința de a arăta tuturor ce comori ascunde Alba Iulia sunt argumentele principale care au determinat participarea municipalității la cea mai importantă întâlnire a jucătorilor relevanți din domeniul turismului.
De joi până duminică, 18 februarie, echipa Municipiului Alba Iulia este prezentă în capitală, la Romexpo, pentru Târgul de Turism al României 2024.
Cu ce se prezintă Alba Iulia la Tărgul de Turism de la București
Palatul Principilor Transilvaniei este piesa de rezistență, pe acest nou obiectiv turistic remarcabil, adăugat în colecția orașului, centrându-se participarea la TTR 2024.
Recent deschis după o lungă și extrem de laborioasă etapă de refacere, Palatul Principilor Transilvaniei s-a mutat … digital la Romexpo, prin filme de prezentare, experiențe foto-video interactive, dar și prin materiale clasice de promovare, de la magneți până la cărți poștale și suveniruri.
Vizitatorii care ajung la standul municipiului Alba Iulia au ocazia să îi afle istoria povestită chiar de doi dintre cei care l-au locuit în urmă cu secole, unificatorul Mihai Viteazul și Regina Isabella.
Bonus la lecția vie de istorie, turiștii pot să își creeze și o amintire personală unică, sub forma unui filmuleț realizat pe platforma 360°.
Pe lângă acestea, arsenalul de promovare la TTR 2024 mai include și toate accesoriile devenite deja clasice, precum tururile virtuale, filmele de prezentare în diverse limbi, dar și mai bine de 20.000 de flyere, broșuri, hărți și alte materiale printate.
Alba Iulia este singura destinație turistică din județul Alba prezentă la TTR 2024 și una dintre puținele din Transilvania.
Interes mai mare pentru aducerea turiștilor din străinătate
Comparativ cu anii trecuți, TTR 2024 a adus o prezentă mult mai consistentă a turiștilor și reprezentanților companiilor din străinătate. Indiferent că întrebările au venit în engleză, germană, franceză sau chiar greacă, echipa de la standul Alba Iulia a avut în fiecare moment răspunsurile pregătite.
După experiența pozitivă de anul trecut, administrația locală i-a invitat din nou pe reprezentanții HoReCa din Alba Iulia să se promoveze gratuit la standul municipalității.
Mulți dintre ei au răspuns invitației iar rezultatele se văd acum la stand, unde, pe lângă informațiile profesionale despre obiective turistice, evenimente și tot ce se întâmplă în 2024 în Cetate, vizitatorii au acces și la variante de cazare la Alba Iulia, restaurante și experiențe oferite de reprezentanții HoReCa din Alba Iulia.
Alba Iulia în topul destinațiilor cultural-istorice din România
“Alba Iulia are atâtea experiențe de oferit, de văzut, de trăit încât ar fi nevoie de un târg de turism de 365 de zile să putem prezenta în detaliu, măcar o parte dintre ele.
În acest context, prezența noastră la Târgul de Turism al României 2024 nu e doar oportună, e obligatorie.
Alba Iulia e deja în topul destinațiilor turistice cultural- istorice dar e în natura noastră să ne dorim mai mult, să fim și mai sus, să ajungem numărul unu pe acest segment.
Pentru că avem toate argumentele. Avem Cetatea, evenimentele din ea, avem acum și Palatul Principilor, avem toate motivele să fim mândri și să transformăm mândria asta în plus valoare pentru oraș, pe segmentul de turism.
Legat de participarea la TTR 2024, țin să mulțumesc pentru sprijin Camerei de Comerț și Industrie Alba” spune Gabriel Pleșa, primarul municipiului Alba Iulia.
Pentru zilele următoare, echipa municipiului Alba Iulia le-a mai pregătit vizitatorilor o serie de workshop-uri și experiențe interactive inedite, ca un prim pas spre momentul vizitei efective în Cetate.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News