Actualitate
Albaiulienii vor putea comunica mai repede și mai eficient cu Primăria, printr-un dispecerat unic inteligent

Relaţia dintre cetăţean şi Primărie va avea la dispoziţie mai multe canale de comunicare: pe un portal de internet, la telefon, email, infochioşc sau centru de informare clienţi. Avantajul acestui dispecerat este unul reciproc, cetăţeanul va primi o soluţie rapidă şi eficientă la cererea sa, iar Primăria va fi sesizată mai uşor privind unele probleme din oraş. Proiectul „Sistem informatic pentru implementarea modelului de management al relațiilor cu cetățenii (CRM) în administrația publică locală prin servicii electronice moderne” a fost prezentat, vineri, în conferinţă de presă, de către city managerul Nicolaie Moldovan și managerul proiectului, Cătălin Cristea.
Obiectivul proiectului este furnizarea de servicii publice online către cetăţeni, mediul de afaceri şi eficientizarea activităţilor interne ale Primăriei.
Una dintre componentele proiectului constă în implementarea unui dispecerat informatizat prin care cetățenii vor putea solicita telefonic informații cu privire la serviciile municipale sau pot semnala funcționarilor primăriei disfuncționalități în furnizarea acestor servicii. Utilizând o platformă software de ultimă generație, dispecerii vor putea amplasa geografic, pe o hartă electronică, toate reclamațiile cetățenilor.
„O altă componentă se referă la portalul web de timp intranet, un portal de colaborare între angajații primăriei, un spațiu virtual organizat în funcție de ariile de interes din cadrul primăriei, prin care angajații primăriei pot partaja documente, calendare, pot lucra împreună pe proiecte, scopul fiind acela de a asigura o comunicare mai bună și o diseminare mai bună a informațiilor în cadrul instituției”, a mai declarat Cătălin Cristea.

Managerul proiectului a precizat că până în acest moment au fost finalizate etapa de livrare, instalare și testarea a echipamentelor, etapa de livrare a produselor software, care vor fi configurate și implementate și etapa de analiză a cerințelor. Acum, proiectul se află la etapa de testare și de tranziție în producție a sistemului. De asemenea, au fost transmise trei cereri de rambursare a cheltuielilor realizate, în valoare de 2.194.393,73 lei.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News
Goga Mircea
duminică, 11.11.2012 at 12:42
Nama asta ne mai lisea!