Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

Albaiulienii vor putea comunica mai repede și mai eficient cu Primăria, printr-un dispecerat unic inteligent

Publicat

Primăria Alba Iulia îşi propune să îmbunătăţească relaţia cetăţenilor cu administraţia, printr-un sistem informatic, implementat cu acest scop. Cel mai probabil la sfârșitul lunii februarie, albaiulienii vor avea la dispoziţie un dispecerat inteligent la care vor putea apela 7 zile din 7 pentru a monitoriza stadiul unei cereri depuse, a depune o reclamaţie sau o sesizare.

Relaţia dintre cetăţean şi Primărie va avea la dispoziţie mai multe canale de comunicare: pe un portal de internet, la telefon, email, infochioşc sau centru de informare clienţi. Avantajul acestui dispecerat este unul reciproc, cetăţeanul va primi o soluţie rapidă şi eficientă la cererea sa, iar Primăria va fi sesizată mai uşor privind unele probleme din oraş. Proiectul „Sistem informatic pentru implementarea modelului de management al relațiilor cu cetățenii (CRM) în administrația publică locală prin servicii electronice moderne” a fost prezentat, vineri, în conferinţă de presă, de către city managerul Nicolaie Moldovan și managerul proiectului, Cătălin Cristea.

Cetățenii orașului vor putea comunica mai ușor cu Primăria municipiului, începând cu luna februarie a anului viitor, când se va porni sistemul informatic pentru facilitarea relaţiei cu cetăţenii în administraţia publică locală prin servicii electronice moderne. Acestea sunt în curs de realizare, printr-un proiect cofinanţat prin Fondul European de Dezvoltare Regională, în baza unui contract de finanţare încheiat cu Ministerul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale. Valoarea totală a proiectului este de 6. 680.087,65 de lei, din care asistenţă financiară nerambursabilă 5.334.716, 98 lei, pe o durată de 23 de luni.

Obiectivul proiectului este furnizarea de servicii publice online către cetăţeni, mediul de afaceri şi eficientizarea activităţilor interne ale Primăriei.

Una dintre componentele proiectului constă în implementarea unui dispecerat informatizat prin care cetățenii vor putea solicita telefonic informații cu privire la serviciile municipale sau pot semnala funcționarilor primăriei disfuncționalități în furnizarea acestor servicii. Utilizând o platformă software de ultimă generație, dispecerii vor putea amplasa geografic, pe o hartă electronică, toate reclamațiile cetățenilor.

Managerul proiectului, Cătălin Cristea a explicat etapele de funcționare a dispeceratului. Informațiile vor putea fi transmise prin email, pe portalul web al primăriei și telefonic. Cei care doresc să comunice o problemă o vor putea face și, pe o hartă virtuală, vor putea localiza probleme, pentru ca în cel mai scurt timp acestea să fie rezolvate.

„O altă componentă se referă la portalul web de timp intranet, un portal de colaborare între angajații primăriei, un spațiu virtual organizat în funcție de ariile de interes din cadrul primăriei, prin care angajații primăriei pot partaja documente, calendare, pot lucra împreună pe proiecte, scopul fiind acela de a asigura o comunicare mai bună și o diseminare mai bună a informațiilor în cadrul instituției”, a mai declarat Cătălin Cristea.

Managerul proiectului a precizat că până în acest moment au fost finalizate etapa de livrare, instalare și testarea a echipamentelor, etapa de livrare a produselor software, care vor fi configurate și implementate și etapa de analiză a cerințelor. Acum, proiectul se află la etapa de testare și de tranziție în producție a sistemului. De asemenea, au fost transmise trei cereri de rambursare a cheltuielilor realizate, în valoare de 2.194.393,73 lei.

 

„De curând, mai bine zis de câteva zile, același finanțator care ne-a oferit acest contract de finanțare are în intenție să mai liciteze un fond, un program de finanțare având ca activități eligibile același gen de activități pe care le-a avut și în urmă cu doi ani, când am depus noi aplicația de finanțare pentru acest proiect. De această dată, încurajăm depunerea de proiecte ale unor asocieri între mai multe unități administrativ-teritoriale, în speță proiecte de informatizare integrate pentru servicii electronice, adresate unui număr de minim 12 unități și maxim 15, cu un buget maxim ce poate fi alocat pe proiect, de 1 milion de euro”, a declarat city managerul Nicolaie Moldovan.

 

 

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

1 Comentariu

1 Comentariu

  1. Goga Mircea

    duminică, 11.11.2012 at 12:42

    Nama asta ne mai lisea!

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax