Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

Angajări la stat. POSTURI la Muzeul Unirii, primării, spitale și alte instituții publice din ALBA. Condiții pentru candidați


Publicat

birou gol

În această perioadă sunt organizate mai multe concursuri, pentru ocuparea unor posturi vacante, în instituţii publice din judeţul Alba.

Candidaţii interesaţi de aceste locuri de muncă trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

POSTURI VACANTE

Muzeul Național al Unirii Alba Iulia

[random_content group_id='79120' num_posts='1']
[random_content group_id='79118' num_posts='1']

inspector de specialitate, gradul IA – Compartimentul Financiar – Contabilitate

Condiții: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în Domeniul Fundamental (DFI): Științe Sociale, Ramura de Științe (RSI): Științe Economice; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului de minimum 6 ani și 6 luni.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 12 decembrie 2019, ora 16.00

Concurs: 20 decembrie 2019, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Muzeului Naţional al Unirii Alba Iulia din Alba Iulia, Bd. 1 Decembrie 1918 nr. 68, telefon: 0258/813.300 sau la adresa de e-mail resurseumane@mnuai.ro.

Centrul de Transfuzie Sanguină Alba

– asistent medical principal PL

Condiții: diplomă de asistent medical PL; vechime – minimum 5 ani; cunoștințe operare PC – nivel mediu.

Concurs: 16 decembrie 2019, ora 13.00: proba scrisă; 20 decembrie 2019, ora 12.00: proba interviu.

Relații suplimentare, la Centrul de Transfuzie Sanguină Alba, cu sediul în Alba lulia, Bd.Revoluției 1989 nr. 23, Județul Alba, telefon 0258.834.050 sau 0755.367.089, fax 0258.835.035, e-mail cts.alba23@gmail.com.

Primăria Oraşului Abrud

– conducător autospecială – Serviciul Voluntar pentru Situații de Urgență

Condiții: studii medii, absolvite cu diplomă de bacalaureat; nu necesită vechime; permis de conducere categoriile B, C și E.

Concurs: 18 decembrie 2019, ora 10:00: proba practică; data și ora probei scrise și a interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la Primăria Oraşului Abrud cu sediul în Abrud, Piaţa Eroilor nr. 1, judeţul Alba, telefon 0258.780.519.

Spitalul Orășenesc „Dr. Alexandru Borza” Abrud

– asistent medical – PL – Compartimentul Oftalmologie

Condiții: diplomă de bacalaureat și diplomă de absolvire școală postliceală sau echivalentă (PL) în domeniu; candidații vor prezenta certificatul de membru al Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România. Acest certificat va fi însoțit de adeverința tip emisă de către O.A.M.G.M.A.M.R.; nu se solicită vechime; aviz psihologic.

Concurs: 13 decembrie 2019, ora 10.00: proba scrisă; 17 decembrie 2019, ora 10.00: proba practică; 17 decembrie 2019, ora 12.00: proba interviu.

asistent medical – PL – Compartimentul Chirurgie

Condiții: diplomă de bacalaureat și diplomă de absolvire școală postliceală sau echivalentă (PL) în domeniu; candidații vor prezenta certificatul de membru al Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România . Acest certificat va fi însoțit de adeverința tip emisă de către O.A.M.G.M.A.M.R.; nu se solicită vechime; aviz psihologic.

asistent medical – PL – Camera de Gardă

Condiții: diplomă de bacalaureat și diplomă de absolvire școală postliceală sau echivalentă (PL) în domeniu; candidații vor prezenta certificatul de membru al Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România; acest certificat va fi însoțit de adeverința tip emisă de către O.A.M.G.M.A.M.R.; nu se solicită vechime; aviz psihologic.

infirmieră – Compartimentul Chirurgie

Condiții: studii medii; nu se solicită vechime; curs de infirmieră.

Concurs: 17 decembrie 2019, ora 10.00: proba scrisă; 19 decembrie 2019, ora 10.00: proba practică; 19 decembrie 2019, ora 12.00: proba interviu.

Relații suplimentare, la Spitalul Orășenesc „Dr. Alexandru Borza”, Abrud, din Abrud, Str. Republicii nr. 13, județul Alba, telefon 0258780614, interior 34.

Primăria Municipiului Blaj – Serviciul Public de Gospodărie Comunală

– electrician

Condiții: studii medii gimnaziale; vechime în muncă de minimum 7 ani.

Data limită de depunere a dosarelor: 12 decembrie 2019, ora 14.00

Concurs: 20 decembrie 2019, ora 11.00: proba scrisă; 30 decembrie 2019, ora 12.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare, la sediul Primăriei Municipiului Blaj – Serviciul Public de Gospodărie Comunală, str. Dr. Vasile Suciu nr. 6, județul Alba, telefon 0258/710.110 sau 0766/545.358

Primăria Sebeș – Serviciul Public de Administrarea Patrimoniului Sebeș

– muncitor necalificat, Compartimentul Salubritate

Condiții: studii generale/medii; minimum 3 ani vechime în muncă.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 9 decembrie 2019, ora 15.00

Concurs: 17 decembrie 2019, ora 10.00: proba practică; 20 decembrie 2019, ora 10.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare, la sediul Serviciului Public de Administrarea Patrimoniului Sebeș, str. Viilor nr. 28, Județul Alba, telefon 0258.730.148, fax 0258.730.148, e-mail spap_sebes@yahoo.com.

Primăria Comunei Cut

– șef formație pompieri – Serviciul Voluntar pentru Situații de Urgență la Compartimentul întreținere și Gospodărire, Ordine Publică și Siguranță

Condiții: studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului de minimum 5 ani.

Concurs: 16 decembrie 2019, ora 10:00: proba scrisă; 17 decembrie 2019, ora 10:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare, la sediul Primăriei Comunei Cut, situat în comuna Cut, Str. Principală nr. 29, județul Alba, tel./fax 0258.745.113.

ALTE POSTURI

Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia

– secretar gradul III S – Facultatea de Drept și Științe Sociale

Condiții: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă (Ciclul I + Ciclul II Bologna pentru absolvenții sistemului Bologna sau echivalenta celor două cicluri pentru candidații care au absolvit anterior sistemului Bologna), profil economic/juridic; vechime în specialitate – minimum 1 an vechime în activități de secretariat; deținerea cunoștințelor de utilizare a calculatorului dovedite prin studii/formare profesională etc.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 4 decembrie 2019

Concurs: 13 decembrie 2019, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

– muncitor calificat, treapta I – instalator – Serviciul Tehnic și de Investiții

Condiții: studii medii; certificat de calificare în meseria de instalator, minimum 4 ani vechime în muncă în meseria de instalator.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 3 decembrie 2019, ora 16.00

Concurs: 11 decembrie 2019, ora 11.00, proba practică; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, str. Gabriel Bethlen nr. 5, judeţul Alba, telefon 0258/806.276.

Căminul pentru Persoane Vârstnice Alba Iulia

– bucătar

Condiții: școală profesională absolvită cu diplomă de calificare în meseria de bucătar-ospătar; vechime în specialitate necesară: minimum 8 ani vechime în meseria de bucătar-ospătar.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 5 decembrie 2019, ora 15.00

Concurs: 12 decembrie 2019, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare, la Căminul pentru Persoane Vârstnice Alba Iulia, Str. Lalelelor nr. 60, judeţul Alba, tel. 0258.834.315.

Primăria Municipiului Aiud

– inspector de specialitate, grad IA (2 posturi) – Compartimentul Proiecte, Prognoze, Programe

Condiții: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
experiență în managementul proiectelor cu finanțare europeană de minimum un an (dovedită printr-un act care probează experiența într-una din pozițiile din echipa de management de proiect); vechime în muncă – minimum 2 ani.

– inspector de specialitate, grad I – Compartimentul Proiecte, Prognoze, Programe

Condiții: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
vechime în muncă – minimum 1 an.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 5 decembrie 2019, ora 16:00

Concurs: 16 decembrie 2019, ora 10:00: proba scrisă/ practică; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Primăriei Municipiului Aiud, Județul Alba, din str. Cuza Vodă, nr. 1, camera 22, telefon 0258/861.310, interior 1013, e-mail resurse@aiud.ro

Școala Gimnazială Ciugud

– îngrijitor

Condiții: studii medii; vechime în specialitate studiilor necesare ocupării postului – nu se solicită.

Concurs: 13 decembrie 2019, ora 09.00: proba scrisă; 17 decembrie 2019, ora 09.00: proba practică; 18 decembrie 2019, ora 09.00: proba interviu

Relații suplimentare, la Școala Gimnazială Ciugud cu sediul în: localitatea Ciugud, strada Principală, nr.127, judetul Alba, tel: 0258.841.383.

Primăria Sebeș

– consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Investiții Publice

Condiții: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă in domeniul științelor inginerești; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice – minimum 7 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 9 decembrie 2019, ora 16.00

Concurs: 19 decembrie 2019, ora 11.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la Unitatea Administrativ – Teritorială Municipiul Sebeş, Parcul Arini nr. 1, județul Alba, telefon 0258731318, e-mail secretariat@primariasebes.ro

Primăria Comunei Daia Română

– consilier, grad profesional I A la Compartimentul Buget-Finanțe, Contabilitate, Taxe și Impozite

Condiții: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, domeniul fundamental științe sociale, ramura de științe contabilitate. specializarea contabilitate și informatică de gestiune; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului de minimum 6 ani și 6 luni.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 2 decembrie 2019, ora 16.00

Concurs: 10 decembrie 2019, ora 10:00: proba scrisă; data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

Relaţii suplimentare, la Consiliul Local Daia Română, cu sediul în comuna Daia Română, strada Principală nr. 326, judeţul Alba, telefon 0258/763.101.

Școala Gimnazială „loan de Hunedoara” Sântimbru

– îngrijitor (0.25 normă) – Grădinița cu Program Normal Galtiu

– îngrijitor (M) (0.25 normă) – Grădinița cu Program Normal Totoi

Condiții: studii medii, minimum 2 ani vechime în muncă.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 2 decembrie 2019

Concurs: 10 decembrie 2019, ora 10,00. proba scrisă; 12 decembrie 2019, ora 10,00. proba interviu;

Relaţii suplimentare, la Școala Gimnazială „I.D. Sîrbu” Petrila, strada Blajului nr. 102, telefon 0743826476.

 



ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

1 Comentariu

1 Comment

  1. Petaca Roxana

    vineri, 06.12.2019 at 13:49

    Buna ziua! Mai este valabil anuntul pt ingrijitor?

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

ACCIDENT pe DN67 C – Transalpina. Un autoturism și o motocicletă s-au lovit. Trafic îngreunat în zona Săsciori-Căpâlna

Publicat

masina-politia

Traficul rutier a fost îngreunat joi după-amiaza pe DN 67 C – Transalpina, din cauza unui accident rutier în care au fost implicate un autoturism și o motocicletă.

Potrivit IPJ Alba, evenimentul rutier s-a petrecut în zona Săsciori – Căpâlna.

Două persoane au suferit leziuni. Din primele date, este vorba despre conducătorul motocicletei și o pasageră.

Accidentul s-ar fi petrecut din cauza nepăstrării distanței în mers și pătrunderii pe contrasens, mai transmite Poliția.

[random_content group_id='79120' num_posts='1']
[random_content group_id='79118' num_posts='1']

Revenim cu detalii.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Ludovic Orban: Dacă școala se va închide din cauza noilor cazuri de COVID, părinții vor primi 75% din salariu pentru a sta acasă

Publicat

Premierul României, Ludovic Orban, a precizat joi, 6 august, într-o declaraţie de presă, faptul că în noul an școlar care va începe pe 14 septembrie, în cazul în care cursurile se suspendă într-o anumită școală, toți părinții elevilor din școala respectivă vor primi 75% din salariu pe perioada în care stau acasă cu copilul să învețe online.

„Știți foarte bine că în perioada stării de urgență a existat o formă de sprijin a familiilor cu copii: pe perioada în care au fost suspendate cursurile şcolare, un părinte la alegere a avut posibilitatea să stea acasă într-un fel de concediu, plătindu-i-se 75% din salariu.

Şi pentru începerea şcolii vom lua o măsură similară. Măsura în schimb va fi flexibilă pentru că situaţia epidemiologică fiind diferită de la o localitate la alta, măsură nu va fi generală. Deci va fi o măsură locală. Dacă într-o şcoală avem cazuri şi se închide scoala 14 zile, toţi părinţii elevilor din şcoala respectiva vor primi pe perioada suspendării cursurilor formă de sprijin de 75%”, a declarat Ludovic Orban.

[random_content group_id='79120' num_posts='1']
[random_content group_id='79118' num_posts='1']
Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Șofer din Alba, implicat în ACCIDENT la Turda. Rănit, un bărbat aflat într-un cărucior electric pentru persoane cu dizabilități

Publicat

Un șofer din Ocna Mureș a fost implicat într-un accident rutier petrecut joi după-amiaza, la Turda. În urma accidentului, a fost rănit un bărbat aflat în scaun cu rotile.

Potrivit IPJ Cluj, un bărbat de 45 de ani, din comuna Călărași care se deplasa cu un cărucior electric destinat persoanelor cu dizabilităţi, pe strada Fabricii din municipiul Turda, ajuns la intersecţia cu Calea Victoriei, nu ar fi acordat prioritate de trecere unui autoturism condus de un bărbat de 77 de ani, din Ocna Mureș.

Bărbatul de 45 de ani a fost transportat la o unitate medicală în vederea acordării de îngrijiri medicale.

Cei doi bărbați au fost testaţi cu aparatul etilotest, iar rezultatele au fost negative.

[random_content group_id='79120' num_posts='1']
[random_content group_id='79118' num_posts='1']
Citeste mai mult
Publicitate

EDUCAȚIE

Burse de studiu pentru elevi și studenți din partea Arhiepiscopului de Alba Irineu. Condiții și acte necesare

Publicat

IPS Irineu Arhiepiscop de Alba Iulia

Arhiepiscopul de Alba, Înaltpreasfințitul Irineu oferă din economiile personale 20 de burse pe an elevilor de liceu, studenților, masteranzilor și doctoranzilor, care au un comportament ireproșabil și care sunt lipsiți de posibilități materiale. 

Pentru elevii de liceu bursa pe lună este în valoare de 500 de lei, pentru studenți – 600 de lei, bursele pentru masteranzi tot 600 de lei, iar cele pentru doctoranzi ajung la 700 de lei pe lună.

Bursele pentru elevi, studenți și masteranzi se acordă pe o perioadă de 9 luni, iar bursa pentru doctoranzi pe o perioadă de 12 luni.

În perioada 5 august – 15 septembrie 2020, cei interesați se pot înscrie pentru a obține o bursă. Dosarele vor putea fi trimise prin poștă sau depuse direct la Secretariatul Arhiepiscopiei Ortodoxe a Alba Iuliei cu sediul pe strada Mihai Viteazul, nr. 16.

[random_content group_id='79120' num_posts='1']
[random_content group_id='79118' num_posts='1']

Condițiile de obținere a unei burse acordate de către Fundația „Arhiepiscopul Irineu Pop” sunt:

Pentru bursele acordate elevilor și studenților:

– beneficiarul să fi promovat toate examenele anului școlar sau universitar încheiat;

– media de absolvire a anului școlar sau universitar încheiat să fie de minimum 8,50;

– pentru candidații înmatriculați în clasa a IX-a de liceu sau în anul I de facultate, media de admitere să fie tot de minimum 8,50;

– venitul mediu pe membru de familie, în ultimele 3 luni, să nu depășească suma netă de 1000 de lei.

Pentru bursele de cercetare acordate masteranzilor și doctoranzilor:

– beneficiarul să fi promovat toate examenele anului universitar încheiat, conform planului individual de pregătire, în cazul doctoranzilor.

– pentru masteranzii și doctoranzii înmatriculați în toamna anului 2020, media de admitere să fie minimum 9,00.

– calificativele de promovare a examenelor din anul universitar încheiat să fie de minimum 9,00, pentru masteranzi sau „foarte bine”, pentru doctoranzi.

– propunerea unui proiect de cercetare, cu durata de un an de zile pentru doctoranzi, respectiv de 9 luni de zile pentru masteranzi, pe o temă interdisciplinară, care să se înscrie într-un domeniu de cercetare din sfera științelor umaniste, științelor sociale și științelor naturale.

– proiectul de cercetare pentru care s-a acordat bursa se va finaliza printr-un studiu științific, variabil ca dimensiuni, ce va fi publicat într-o revistă de specialitate cotată ISI, indexată BDI sau cel puțin cotată CNCS.

Acte necesare:

Pentru bursele acordate elevilor și studenților dosarul va conține:

Copie nelegalizată după actul de identitate și după certificatele de naștere ale aplicantului și ale tuturor membrilor familiei, conform fișei tip a aplicantului;

Adeverință eliberată de instituția de învățământ, care să ateste calitatea de integralist și media de absolvire a anului școlar sau universitar încheiat.

În cazul elevilor și studenților din anul I, adeverința va conține media cu care aplicantul a fost admis în instituția de învățământ.

În aceeași adeverință se va specifica faptul dacă elevul sau studentul beneficiază de bursă acordată de instituția de învățământ.

Documente din care să rezulte nivelul venitului pe membru de familie:

– Adeverința de salariu de la locul de muncă al părinților;

– Cupoane de pensie (original sau copie, după caz);

– Certificate de atestare fiscală eliberate de primării și de administrațiile financiare privind venitul agricol, precum și alte venituri: chirii sau alte activități;

– Eventual, Rapoarte de anchetă socială ale Direcțiilor de Asistență Socială ale Primăriilor.

Recomandare din partea Bisericii sau a cultului de care aparține (preot paroh/duhovnic, consiliu parohial, pastor, în funcție de confesiunea aplicantului).

Fișa tip completată cu toate informațiile cerute, disponibilă în format electronic pe site-ul www.reintregirea.ro. În fișa tip, va fi, de asemenea, menționat dacă unul sau ambii părinți ai aplicantului au lucrat în străinătate în ultimele luni.

Pentru bursele de cercetare acordate masteranzilor si doctoranzilor, dosarul va conține:

Copie nelegalizată după actul de identitate, certificat de naștere, copie după actele de studii (Diploma de licență sau master și foile matricole aferente).

Adeverința eliberată de instituția de învățământ, care să ateste calitatea de masterand sau doctorand. Pentru masteranzii aflați în al doilea an de pregătire, o adeverință care să ateste calitatea de integralist și media de absolvire a anului universitar anterior.

Un proiect de cercetare, vizat de un profesor de specialitate, care se înscrie în domeniile de cercetare pentru care Fundația „Arhiepiscopul Irineu Pop” acordă burse în anul 2020-2021.

Recomandare din partea Bisericii sau a cultului de care aparține (preot paroh, consiliu parohial, pastor, în funcție de confesiunea aplicantului).

Condițiile de participare, fișa-tip a aplicantului, precum și actele necesare pentru întocmirea dosarului se găsesc în Regulamentul de burse aprobat de Colegiul Director al Fundației și publicat pe site-ul www.reintregirea.ro, la secțiunea Informaţii utile.

Informații suplimentare și lămuriri pot fi obținute la numărul de telefon 0258 811 690.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate