Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

Aplicaţie online pentru depunerea documentelor de către cetăţenii străini la Inspectoratul General pentru Imigrări

Publicat

Inspectoratul General pentru Imigrări a lansat un portal de depunere online a documentelor privind regimul străinilor şi al cetăţenilor comunitari. Acesta este pus la dispoziţia cetăţenilor din Uniunea Europeană, Spaţiul Economic European, Confederaţia Elveţiană, ţări terţe şi persoanelor juridice, aflate pe teritoriul României.

Aplicaţia are drept scop creşterea eficienţei în rezolvarea cererilor adresate structurilor de imigrări din toată ţara. Prelucrarea datelor se realizează în mod organizat şi controlat, existând în permanenţă posibilitatea unei interacţiuni cu solicitanţii pentru obţinerea cât mai rapidă a datelor necesare şi procesarea lor, transmit reprezentanţii IGI.

Aplicanţii pot face dovada îndeplinirii condiţiilor legale prin încărcarea online a documentelor justificative, înainte de prezentarea la birourile de lucru cu publicul.

Documentele sunt verificate de operatori care asigură feedback online şi programează solicitantul la o dată şi oră stabilite pentru a se prezenta la ghişeele special amenajate şi dotate în vederea preluării datelor biometrice şi a confruntării cu documentele originale.

Noua aplicaţie oferă utilizatorului posibilitatea de a verifica online, în orice moment, statusul cererii sale, iar termenul legal de soluționare al acesteia începe de la data prezentării la ghişeu.

Persoanele al căror drept de şedere expiră în cel mult 30 de zile de la data trasmiterii online a cererii de prelungire a dreptului de ședere sunt obligate să se prezinte la formațiunea teritorială a Inspectoratului General pentru Imigrări, înainte de expirarea acestui termen.

Pentru a depune online cereri prin intermediul portalului trebuie să urmaţi următorii paşi :

1.      accesaţi portalul

2.      creaţi-vă un cont în portal utilizând o adresă de email validă şi o parolă

3.      introduceţi cererea şi documentele anexă necesare, scanate (dimensiunea maximă a fiecărui document este de 5 MB)

4.      transmiteţi cererea completată şi verificaţi-vă data şi ora la care aţi fost programat

5.      prezentaţi-vă la ghişeu la data şi ora ora programată în vederea preluării datelor biometrice

6.      verificaţi online statusul cererii

7.      prezentaţi-vă la termenul prevăzut pentru ridicarea documentului.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax