Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

„Birou unic”, deschis la Primăria Alba Iulia. Care sunt serviciile oferite și care este orarul de funcționare

Publicat

„Biroul unic” pentru depunerea actelor, eliberarea adeverințelor, a certificatului de urbanism, etc. a fost deschis începând de vineri, 21 ianuarie, la Primăria Alba Iulia. 

Toate actele depuse aici vor fi scanate/digitalizate, iar actele eliberate pot fi trimise și electronic, pe e-mail, la solicitarea cetățenilor, au transmis reprezentanții administrației locale.

Astăzi a fost prima zi de funcționare și a deservit, deja, peste 25 de albaiulieni, care și-au redus considerabil timpul petrecut în primărie.

Serviciile implicate, momentan, sunt: Urbanism / GIS / Cadastru / Registrul Agricol / Registratură, iar cele mai solicitate acte, prin acest birou, cu siguranță vor fi: certificat de urbanism, adeverință confirmare adresă, adeverință schimb destinație, adeverință zonificare intravilan/extravilan sau adeverință de încadrare în zona de impozit.

Orarul de funcționare este de luni până miercuri de la 7:30 la 16:00, joi de la 7:30 la 18:00 (program prelungit), iar vineri de la 7:30 la 13:30.

Detalii și informații se pot obține și la adresa de e-mail: biroulunic@apulum.ro

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax