Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

FOTO: Cora Trade Center din Alba Iulia, în TOP 10 firme de birotică și papetărie, la nivel național. Împlinește 10 ani de activitate

Publicat

IMG_9547Compania Cora Trade Center din Alba Iulia împlinește 10 ani de activitate. Prin multă muncă a fost consolidat un brand național, care în 2013 a ajuns pe locul șapte în România, în topul companiilor care comercializează birotică și papetărie. Anul acesta firma a devenit partener educațional autorizat Microsoft, a deschis primul magazin CTC Store de birotică și papetărie și a participat la târgul internațional pentru utilaje și materiale de ambalare All Pack de la București.

În cei 10 ani de activitate, compania a derulat investiții de aproximativ 1 milion de euro.

IMG_9564 „Suntem o firmă care de fiecare dată când a fost cu putință, tot ce am investit am investit cu partenerii din Alba. Chiar dacă poate aveam oferte mai bune din alte părți, am încercat să luăm mașinile din Alba Iulia, am încercat să construim doar cu firme din Alba Iulia, am încercat să facem diverse activități în zona noastră pentru ca banii investiți de noi să rămână la comunitatea acestui județ”, a transmis Radu Bartoș, managing partner CTC, miercuri, în cadrul unei conferințe de presă.

În anul 2014, Cora Trade Center a avut o cifră de afaceri de aproximativ 7,5 milioane de euro, anul acesta cifra fiind estimată la 9 milioane de euro.

IMG_9565„Dorim să mulțumim comunității, deoarece datorită ei în 10 ani am reușit să ajungem în TOP 10 cele mai bune firme de birotică și papetărie, la nivel național. Avem parteneri cu care am pornit la drum, avem furnizori cu care suntem alături de 10 ani și datorită muncii în echipă am ajuns să ne respectăm. Acest trio al echipei partenerilor, furnizorilor, este completat de clienții noștri din Alba Iulia, care au fost primii care ne-am ajutat și au fost mulțumiți de produsele și serviciile noastre. Le mulțumim că au avut încredere în noi”, a transmis Cosmin Stanciu, managing partner CTC.

Compania Cora Trade Center s-a lansat în anul 2005, pe 12 decembrie. A pornit de la un concept simplu, în care fondatorii își doreau ca cei care le trec pragul să găsească o gamă de produse cât mai variată, asemeni unui „centru comercial”, care îți face cumpărăturile mai ușoare și mai plăcute. „Am început în 2005 cu un angajat și vă spun că acel angajat este încă alături de noi. Ne mândrim și asta demonstrează calitatea și dorința noastră de a fi o familie”, a spus Cosmin Stanciu, managing partner CTC. „În ceea ce privește investiția inițială, s-a început cu un minicredit din bancă, de 10.000 de euro, luat în nume personal”, a completat Radu Bartoș, managing partner CTC.

În 2006, cei doi fondatori, Cosmin Stanciu și Radu Bartoș, fac primul pas spre dezvoltarea unei echipe puternice, angajând primii membri. Sediul companiei se mărește și apar primele contracte importante de distribuție cu întreprinderi locale.

2007 aduce cu el primele contracte pentru import, din Ungaria și India, un pas important în dezvoltarea unei afaceri ce avea să devină un important jucător pe piața de birotică și papetărie din România. În 2008, sediul companiei se mărește din nou și apare prima companie, ca unitate protejată a Cora Trade Center – Golden Soul.

Erich Krausse, Herlitz, Xerox, Vibac – nume importante care, în 2009, devin parteneri ai Cora Trade Center. Un pas important care dovedește nevoia de perfecționare și de a aduce calitate clienților companiei. Urmează anul 2010, an în care se pun bazele tipografiei unității protejate a Cora Trade Center, Golden Soul și apare prima marcă proprie de produse, înregistrată la OSIM sub numele de Rosetta.

În 2011, compania se extinde prin achiziționarea unui utilaj de producție cu folie stretch manuală și se semnează primul contract de asigurare de creanțe cu firma Coface Austria Kreditversicherung AG Sucursala România. Dorința continuă de perfecționare și îmbunătățire a serviciilor oferite duc compania în 2012 spre optimizarea proceselor de aprovizionare și depozitare.

2013 este anul în care celor doi fondatori li se alătură cel de-al treilea partener, Mariel Petric. Împreună cu noua arie de expertiză a acestuia, se implementează un nou sistem de software ERP și BI, axat pe eficientizarea proceselor de lucru și rapoarte. Perseverența echipei extinde spațiul de depozitare și birouri la 2.300 de mp, în 2014 și semnează două contracte pentru fonduri nerambursabile MINIMIS, în valoare de 230.000 de Euro.

Urmează 2015, anul în care se împlinesc 10 ani de performanță, profesionalism și calitate. 10 ani de muncă și dăruire constantă a echipei Cora Trade Center, care au adus cu ei afilierea ca și partener educațional autorizat al Microsoft și au extins numărul de angajați către 70.

Tot în 2015, Cora Trade Center participă la târgul internațional pentru utilaje și materiale de ambalare All Pack, deținând cel mai mare stand din cadrul expoziției, unde compania a prezentat utilajele de ambalare pe care le comercializează în România, Bulgaria, Moldova, Slovenia cât și în Ungaria.

IMG_9563„CTC nu înseamnă în acest moment doar papetărie și birotică. Înseamnă și produse de curățenie, service, rețelistică și consumabile IT, articole de lux, mobilier de birou și în ultima perioadă, din ce în ce mai mult, materiale și echipamente de ambalare. Cu această ultimă linie ne putem mândri cu participarea la târgul internațional pentru utilaje și materiale de ambalare All Pack de la București unde CTC a avut cel mai mare și mai complex stand. A fost un eveniment de un real succes și ne așteptăm ca rezultatele să apară în cel mai scurt timp. Cu zona de ambalare am început să ne extindem și în țările vecine”, a transmis Mariel Petric, managing partner CTC.

De asemenea, tot în 2015 se deschide primul magazin CTC Store de birotică și papetărie, în Alba Mall.

Citește și (P) FOTO: Primul magazin CTC Store a fost inaugurat în incinta Alba Mall. Produse de birotică, papetărie sau office

„Este un proiect adresat comunității, prin care dorim să răsplătim comunitatea cu produsele noastre de calitate. A fost un proiect care ne-a scos din aria noastră de business, până la acest proiect am fost dedicați business-to-business. Am reușit să demonstrăm că putem fi mai buni, că putem progresa și surprinde de fiecare dată”, a spus Radu Bartoș, managing partner CTC.

Un proces continuu de creștere, un număr mare de obiective atinse și încă pe atâta energie pentru proiecte viitoare, au plasat compania Cora Trade Center în topul celor mai bune companii de distribuție din domeniul papetăriei, biroticii și serviciilor complementare.

 

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate

EVENIMENT

Se schimbă taloanele de pensii de la 1 ianuarie. Procesul de tipărire începe după 15 decembrie. Alternativă: talonul electronic

Publicat

Taloanele de pensie vor fi modificate, pentru că autoritățile doresc să tipărească pe ele o serie de informații legate de ajutoarele pentru pensionari

„Sumele vor fi înscrise separat pe cuponul de pensie, astfel încât seniorii României să regăsească aceste sume acolo și să le fie simplu de identifica”, a precizat Marius Budăi.

Preşedintele Casei Naţionale de Pensii, Daniel Baciu, a spus că aproximativ cinci milioane de cupoane de pensii trebuie tipărite rapid, pentru ca pensionarii să își primească banii din ianuarie.

Procesul de tipărire va începe pe la jumătate lunii decembrie.

Alternativă: talonul electronic

Alternativa la talonul clasic de pensie, este talonul electronic. Pensionarii îl pot obține încă de la începutul acestui an, dar, cu toate acestea, doar puțin peste 11.000 de persoane l-au solicitat.

Procentul este infim: nici măcar 1% dintre cei care își primesc pensia pe card nu au cerut talonul electronic.

Acest talon electronic, ar trebui să fie primul pas spre digitalizarea sistemului național de pensii.

Ține loc vechiului talon de pensie și, în plus, conține un cod QR pe care pensionarul îl poate prezenta la medicul de familie, la spital sau în călătoriile cu trenul.

Ce prevede legea talonului mov

Cei care au optat să-și încaseze drepturile prin bancă pot primi talonul mov prin e-mail.

Trebuie să facă o cerere la Casa Naţională de Pensii Publice.

Aceasta transmite, în format electronic, pe e-mail sau în contul on-line deschis în portalul CNPP, documentul de informare cu privire la suma plătită.

Opțiunea este pentru cei care primesc pensia în cont curent sau în cont de card.

Documentul de informare se transmite în format electronic începând cu luna următoare înregistrării cererii, în maximum 48 de ore de la efectuarea plăţii drepturilor în cont curent sau cont de card.

Talonul în format electronic produce efecte juridice identice cu talonul clasic, transmis lunar la domiciliu sau, după caz, la reşedinţă prin serviciul de corespondenţă standard.

Talonul în format electronic este acceptat ca document valid în relaţia cu toate instituţiile şi autorităţile publice.

Instituţiile şi autorităţile publice care îl solicită nu vor condiţiona oferirea de informaţii sau de servicii de prezentarea documentului în format fizic.

Talonul în format electronic conţine toate elementele de identificare unică de pe talonul mov.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Vodafone scumpește abonamentele din luna ianuarie 2023. Care vor fi noile tarife aplicate clienților

Publicat

Vodafone România, unul dintre cei mai mari operatori de telecomunicații de pe piața locală, și-a notificat clienții că va modifica unilateral contractele, pentru a opera o serie de scumpiri începând cu luna ianuarie 2023, din cauza inflației ridicate care i-au crescut costurile.

„Stimate client, ca o consecință a majorării costurilor legate de furnizarea serviciilor mobile (cum ar fi costurile legate de chirii, întreținere, mentenanță, combustibil etc) te informăm asupra următoarelor modificări ale contractului tău de servicii”, se arată în notificare.

Potrivit acesteia, începând cu luna ianuarie, prețul lunar al abonamentului de servicii mobile va crește cu 1,2 euro (TVA inclus) fără modificarea perioadei minime contractuale.

Tariful pentru factura tipărită va fi de 1 euro (TVA inclus) pentru fiecare factură emisă în format tipărit. Acest tarif nu se va aplica celor care au optat pentru factura electronică.

În cazul suspendării serviciilor pentru neplată, după achitarea restanțelor, se aplică un tarif de reconectare în valoare de 3 euro (TVA inclus). „Acesta se va regăsi pe factura următoare reconectării. Poți accesa oricând situația facturilor tale în secțiunea Factura Ta din contul tău My Vodafone sau apelând *222 și solicitând „vreau datele facturii” ghidului interactiv Andreea”, se mai arată în notificare.

„Pentru că inflația este un factor esențial în mecanismul de creare a prețurilor pentru toate bunurile și serviciile, contractul se completează cu o clauză de indexare anuală a prețului serviciilor în conformitate cu indicele armonizat al prețurilor de consum (IAPC), respectiv rata inflației, stabilite pentru România de către Eurostat, Oficiul de Statistică al Comunităților Europene, fără a putea depăși, însă, un procent de 3% pe an din valoarea serviciilor”, se menționează în document.

Se modifică și tarifele

Tarifele standard naționale de voce, SMS și date se modifică astfel : 0,2 euro/ minut si 0,05 euro/ SMS către orice rețea națională; 5 euro/ 5GB internet pe mobil național (indiferent de traficul consumat din totalul de 5 GB); tarifele conțin TVA.

Tarifele sunt aplicabile pentru abonamentele cu beneficii limitate, în cazul C2 General depășirii limitei de beneficii incluse și, de asemenea, pentru politica de utilizare rezonabilă în roaming în cazul tarifării serviciilor de roaming reglementate in Spațiul Economic European.

Tarifele de roaming în țările din afara Spațiului Economic European (non SEE) se modifică în conformitate cu informațiile din tabelul de mai jos. Pentru traficul de internet pe mobil și apelurile de voce primite și efectuate tarifarea se face pe bază de pachet. Tariful se aplică de la prima inițiere a unei sesiuni de date, respectiv apel de voce până la epuizarea pachetului. După epuizarea unui pachet se activează automat unul nou.

sursa: stiripesurse.ro

Citeste mai mult
Publicitate

ECONOMIE

Obligația pentru restaurante de a detalia informațiile din meniuri, amânată. Precizări de la Protecția Consumatorului

Publicat

Aplicarea ordinului prin care restaurantele sunt obligate să detalieze informaţiile din meniuri a fost amânată.

După consultări cu reprezentanţii din HoReCa s-a decis ca noile prevederi să fie amânate până în 15 martie 2023, a anunțat Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC).

„În urma consultărilor realizate de Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) cu structurile asociative şi patronatele din HoReCa, cu privire la termenul de aplicare a prevederilor Ordinului Preşedintelui ANPC nr. 201/2022, conducerea instituţiei a decis amânarea acestuia pentru data de 15 martie 2023.

Prevederile actului administrativ se referă la completarea listelor meniu din restaurante sau locaţii de alimentaţie publică, precum şi adăugarea, pe site-urile operatorilor economici care primesc astfel de comenzi online, a detaliilor referitoare la ingredientele produselor alimentare şi valorile lor nutriţionale, astfel încât consumatorul să fie foarte exact informat referitor la preparatele comandate”, se arată într-un comunicat al ANPC remis Agerpres.

Termenul inițial era 20 decembrie.

Motivul amânării

Potrivit reprezentanţilor instituţiei, decizia de amânare a termenului de afişare a acestor informaţii în listele meniu fizice sau virtuale a fost luată pentru a da timpul necesar operatorilor economici să pregătească elementele corecţiilor de informare, prevăzute în Ordin cu atenţie şi rigurozitate.

Totodată, în perioada următoare, vor fi concepute îndrumare practice de exemplificare pentru fiecare tipologie de meniu, care urmează să constituie subiectul unor întâlniri periodice ale grupului de lucru format din specialişti ANPC şi reprezentanţi ai structurilor asociative din HoReCa.

Potrivit sursei citate, acestea le sunt necesare operatorilor economici, pentru ca adăugirile de informaţii din listele meniu, conform prevederilor actului administrativ să fie realizate „într-un mod unitar, profesionist şi clar”, până la termenul stabilit.

Elemente esenţiale pentru sănătatea consumatorilor

ANPC precizează că Ordinul nr. 201/2022 al Preşedintelui ANPC conţine elemente esenţiale pentru sănătatea consumatorilor, considerate de specialiştii instituţiei a fi deosebit de importante, în beneficiul consumatorilor, ţinând cont că, în conformitate cu Regulamentul UE nr. 1169/2011, există obligativitatea prezentării tuturor datelor legate de ingredientele produselor alimentare şi valorile lor nutriţionale, tot aşa este normal să se regăsească acelaşi tip de informaţii care să descrie un preparat culinar servit într-o locaţie de alimentaţie publică.

„În acest fel, consumatorii pot lua decizia în cunoştinţă de cauză, atunci când aleg, într-o astfel de unitate, un produs sau altul”, mai susţin reprezentanţii ANPC, potrivit Agerpres.

Ordinul prevede inserarea obligatorie a informațiilor referitoare la tipul și cantitatea ingredientelor ce depășesc o cantitate de 20g în cadrul produsului finit sau al preparatului furnizat de unitățile de alimentație.

Concret, toate unitățile de alimentație publică vor trebui să afișeze, în dreptul fiecărui preparat sau produs servit, informații privind tipul și cantitatea ingredientelor care depășesc o pondere de 20 de grame în componența acestuia, care sunt eventualii aditivi folosiți și care sunt valorile nutriționale.

Declarație nutrițională

Restaurantele trebuie să ofere informații precum:

  • Valoarea energetică
  • Cantitățile de grăsimi
  • Acizi grași saturați
  • Zaharuri
  • Sare

Aditivi

Aditivii se înscriu în lista ingredientelor cu denumirea categoriei, urmat de codul numeric UE (adică E-urile și indicativul lor) sau denumirea specifică (ex.: acid citric) exact ca în cazul produselor ambalate.

Exemplu ANPC:  „Acidifiant: E 330 sau Acidifiant: acid citric; potentator de aromă: E621 sau potențator de aromă: glutamate de sodiu (Lista aditivilor se regăsește în Regulamentul (CE) nr.1333/2008 privind aditivii alimentari)”.

Pentru a veni în sprijinul consumatorilor, aceste informații trebuie afișate la loc vizibil, fără a fi acoperite de imagini sau alte materiale scrise, șterse sau greu de citit.

Informațiile trebuie să fie accesibile, usor de citit, de neșters, lângă produs, pe un panou sau pe lista de meniu.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Cum va fi vremea de Crăciun și Revelion. ANM a emis prognoza meteo până în 2 ianuarie 2023

Publicat

Meteorologii au emis prognoza meteo pentru perioada sărbătorilor de iarnă.

Se estimează că în intervalul 5 decembrie – 2 ianuarie, temperaturile vor fi mai ridicate decât cele normale atât de Crăciun, cât și de Revelion, iar cantitățile de precipitațiile vor fi abundente până la jumătatea lunii decembrie, anunță Administrația Națională de Meteorologie.

Citește și VREMEA în ALBA, săptămâna 5-11 decembrie: prognoza de Moș Nicolae. Temperaturi și precipitații, pe zile, în localități din județ

Prognoza meteo pentru săptămâna 5 decembrie 2022 – 12 decembrie 2022

Potrivit ANM, valorile termice vor fi mai ridicate decât cele specifice pentru această săptămână, pe întreg teritoriul României, dar mai ales în regiunile sud-estice, centrale și la munte.

Regimul pluviometric va fi excedentar în jumătatea vestică a țării, dar și local deficitar în sud-est, iar în rest va fi apropiat de cel normal pentru acest interval.

Citește și ANM anunță temperaturi neobișnuite. Prognoza meteo pe regiuni până în 18 decembrie. Vreme schimbătoare în toată țara

Prognoza meteo pentru săptămâna 12 decembrie 2022 – 19 decembrie 2022

Temperatura medie a aerului va avea valori mai ridicate decât cele normale pentru această perioadă, în cea mai mare parte a țării, dar mai ales în regiunile sud-estice.

Cantitățile de precipitații estimate pentru acest interval vor fi excedentare la nivelul întregii țări, dar mai ales în regiunile intracarpatice și nord-estice

Prognoza meteo pentru săptămâna 19 decembrie 2022 – 26 decembrie 2022

Temperaturile medii vor fi în general apropiate de cele normale pentru această perioadă, la nivelul întregii țări, posibil ușor mai ridicate la munte.

Regimul pluviometric se va situa în jurul celui normal pentru acest interval, în toate regiunile.

Prognoza meteo pentru săptămâna 26 decembrie 2022 – 2 ianuarie 2023

Mediile valorilor termice vor fi ușor mai ridicate decât cele specifice pentru această săptămână, pe întreg teritoriul României, dar mai ales în zonele montane.

Cantitățile de precipitații vor fi apropiate de cele normale pentru această perioadă, în cea mai mare parte a țării.

sursa: meteoromania.ro

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate


Parteneri Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax