Connect with us
Publicitate

CUGIR

O bătrână din Cugir a fost amendată cu 1500 de lei, după ce a apelat la 112 și a cerut ajutorul poliției. Ce s-a întâmplat

Publicat

O bătrână de 76 de ani din Cugir, speriată după ce ar fi fost amenințată de rude a sunat la 112, pentru a cere ajutor poliției, a fost amendată cu 1500 de lei pentru apelarea nefondată a numărului de urgență. 

Din cauza amenzii prea mari primite, mult prea mari pentru pensia pe care o are, bătrâna și-a căutat dreptatea în instanță, iar o primă decizie a venit din partea magistraților Judecătoriei Alba Iulia, în luna februarie a anului 2021, iar motivarea a fost făcută publică de curând. 

Potrivit motivării instanței, femeia a sunat la 112, în data de 21 noiembrie 2020, ”temându-se de frații și vecinii săi, care au amenințat-o, iar ea fiind singură și bătrână, având vârsta de 76 de ani, nu a știut la cine să apeleze în acele momente”, se arată în motivarea instanței.

La scurt timp după ce a apelat la numărul de urgență, un agent din cadrul Poliției orașului Cugir a întocmit pe numele bătrânei o amendă de 1500, deoarece a alertat fals patrula specializată de intervenție, se mai arată în docoumentul citat.

În fața judecătorilor, femeia a declarat că că nu a apelat 112 în mod șicanatoriu și nu am dorit să facă rău nimănui, de aceea nu înțelege de ce a fost sancționată cu amendă și într-un cuantum atât de mare.

Mai mult de atât, femeia a spus că este ”că este pensionară, cu o pensie mică, care de abia îi ajunge pentru a se întreține și a-și achiziționa medicamentele necesare, iar achitarea, chiar și a jumătate din cuantumul amenzii aplicate, respectiv suma de 750 lei , ar fi mult prea împovărătoare pentru ea, neputându-și permite să achite o asemenea sumă, fără a-i fi afectată în mod considerabil situația financiară”, se mai arată în motivarea instanței.

Instanța a apreciat că amenda pentru fapta comisă este mult prea mare, ținând cont de vârsta femeii și de stare de sănătate a acesteia. Mai mult, judecătorii au apreciat că un avertisment ar fi fost de ajuns și nu o amendă contravențională.

Drept urmare, în data de 1 februarie, magistrații Judecătoriei Alba Iulia au înlocuit amenda primită din partea Poliției orașului Cugir cu un avertisment.

 



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

1 Comentariu

1 Comentariu

  1. DUCU

    sâmbătă, 06.03.2021 at 19:29

    O BATRINA ce urit a exprimare , O DOAMNA INVIRTRA SAU O SENIOARA la noi cum ai 50 de ani un batrin ,o batrina ,urit din partea ziaristior si a reporterior din RO

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.


Publicitate

ECONOMIE

Premierul Ciucă: Două treimi din măsurile din Programul „Sprijin pentru România” sunt active. Cine beneficiază de ajutor

Publicat

Prim-ministrul României, Nicolae  Ciucă a confirmat luni că majoritatea măsurilor incluse în ”Sprijin pentru România” au fost deja aprobate la o lună după ce Coaliția de Guvernare a lansat acest program.

Peste două treimi din pachetul de sprijin în valoare totala de 17,3 miliarde de lei sunt active și produc efecte.

Implementarea acestor soluții de protecție pentru cetățeni și economie implică o finanțare din fonduri naționale și europene de 11,5 miliarde de lei, a spus premierul într-un comunicat al Guvernului.

„Am reușit la nivelul Guvernului ca în decurs de o lună să aprobăm cele mai multe din măsurile cuprinse în Programul „Sprijin pentru România.

Împreună cu Parlamentul și cu liderii Coaliției de Guvernare ne-am asigurat că sunt disponibilizate fonduri de la bugetul de stat și din resurse europene pentru punerea in aplicare a deciziilor de protejare a cetățenilor români și economiei.

Vestea primită recent de la Bruxelles privind susținerea din fonduri europene a măsurilor sociale incluse în „Sprijin pentru România” este urmată de o altă decizie favorabilă economiei noastre.

Mulțumită eforturilor ministrului Boloș și echipei Ministerului Investițiilor și Fondurilor Europene, investitorii români vor beneficia de încă 412 milioane euro sub formă de granturi pentru activități productive. Este o măsură nouă, necesară, despre care am discutat cu antreprenorii.

Deplasările în teritoriu și consultările permanente cu mediul de afaceri confirmă justețea măsurilor luate, dar și faptul ca este nevoie să continuăm în același ritm și pe aceeași linie de echilibru, care să asigure susținerea economiei românești și protejării populației” afirmă premierul Ciucă.

Cine beneficiază de sprijinul Guvernului

Prin măsurile cuprinse in Programul „Sprijin pentru România”, adoptate de Guvern și Parlament,  în economie intră finanțări de opt miliarde de lei. Beneficiază de sprijin:

  • Investițiile cu impact major în economie, a căror valoare depășește 1 milion de euro – această schemă de ajutor de stat are la dispoziție 200 de milioane de euro pentru stimularea proiectelor de dezvoltare regională
  • Companiile din sectorul transportului rutier de mărfuri și persoane pentru a compensa cresterea prețurilor la carburant – 300 de milioane de lei
  • Proiectele de investiții aflate în derulare – prin două Ordonanțe de Urgență aprobate de Guvern sunt puse la dispoziție 5,2 miliarde de lei din fonduri naționale și europene pentru a preîntâmpina eventuale blocaje în derularea proiectelor din cauza creșterii prețurilor la materiale de construcții, utilaje, forță de muncă
  • Fermierii români au la dispoziție 300 de milioane de euro – granturi pentru capital de lucru, și muncitorii din agricultură, sector în care salariul minim a fost stabilit la 3.000 de lei lunar, similar celui din construcții.

O parte consistentă a pachetului de măsuri are în vedere protejarea populației de efectele creșterii prețurilor și ale perioadei dificile pe care o traversăm, astfel încât nimeni să nu fie lăsat în urmă.

Măsuri sociale stabilite până acum prin Programul „Sprijin pentru România” au un impact de aproximativ 3,5 miliarde de lei.

• A fost aprobată, recent, în Guvern, acordarea de tichete sociale în valoare de 250 de lei pentru persoanele cu venituri reduse.

•  Aproximativ 3 milioane de persoane – pensionari, persoane cu dizabilități, familii cu venituri mici și persoane fără adăpost – beneficiază de aceste vouchere o dată la două luni, bani pe care îi pot folosi pentru a-și cumpăra produse alimentare sau, în măsura în care vor dori acest lucru, o masa caldă. Valoarea totală a acestui program este de 3,1 miliarde lei, iar jumătate din bani provin din fonduri europene.

În Parlament, a fost dublată norma de hrană pentru pacienții din spitale     și pentru vârstnicii instituționalizați – de la 11 lei/zi – la 22 de lei/zi – Peste 3 milioane de persoane vor beneficia de această măsură.

Valoarea totală este de aproximativ 270 de milioane de lei.

Alocația zilnică de hrană pentru copiii din sistemul instituționalizat crește de la 12 la 16 lei/zi, respectiv de la 16,6 la 22 lei/zi, în funcție de vârstă. Valoarea este de aproximativ 86 milioane.

De asemenea, a fost prelungită acordarea șomajului tehnic pentru angajații din firmelor afectate din cauza conflictului din Ucraina, protejându-le astfel locurile de muncă.

În continuare, Guvernul pregătește următoarele măsuri de sprijin economice și sociale anunțate în „Sprijin pentru România”.

  • Ministerul Agriculturii are în etapă avansată proiectul prin care fermierii vor beneficia de 200 de milioane de euro pentru procesarea materiei prime în România. Este o măsură care, alături de celelalte luate pentru susținerea sectorului agricol, va avea efect și asupra prețurilor produselor agricole.
  • Programul Kurzarbeit aflat acum în vigoare până la începutul lui iunie, va continua în perioada următoare
  • Va fi stimulată creșterea voluntară a salariului minim lunar pe economie, de către angajatori, cu 200 de lei pe lună, prin exceptarea impozitării suplimentare a sumei ce reprezintă majorarea. Măsura va avea impact pentru 1,6 milioane de salariaţi.
  • Acordarea voucherelor de 30 de euro lunar elevilor care primesc burse sociale este o altă măsură pe care Ministerul Educatiei o are pregătită.
  • Ministerul Familiei pregătește două proiecte de acte normative – o Hotărâre de Guvern și o Ordonanță de Urgență – care vor pune în aplicare programele de sprijin pentru tineri și măsurile de protecție și îmbunătățire a vieții copiilor instituționalizați.

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

16 mai: Ziua internațională a luminii aniversează prima operațiune de succes a laserului

Publicat

Ziua internaţională a luminii este marcată anual, la 16 mai, pentru a aniversa prima operaţiune de succes a laserului, în 1960, de către fizicianul şi inginerul, Theodore Maiman.

Laserul este un exemplu perfect al modului în care o descoperire ştiinţifică poate aduce beneficii revoluţionare în domenii precum comunicaţii, medicină şi multe alte domenii.

UNESCO subliniază faptul că Ziua internaţională a luminii nu este doar despre lasere şi ştiinţă, ci include şi aspecte ale artei, culturii sau divertismentului.

În acest sens, iniţiatorii arată că lumina este un subiect de inspiraţie pentru multe discipline şi este catalizatorul perfect pentru a promova educaţia ştiinţifică în rândul tinerilor.

Programele de predare care utilizează ştiinţa şi tehnologia uşoare dezvoltă capacitatea educaţională la nivel mondial prin activităţi care vizează copiii sau prin concentrarea, în special, asupra ţărilor cu economii emergente.

Ziua internaţională a luminii este, astfel, o iniţiativă globală care oferă, anual, oportunitatea de apreciere continuă a luminii şi rolul pe care îl joacă în ştiinţă, cultură şi artă, educaţie şi dezvoltare durabilă şi în domenii diverse precum medicina, comunicaţiile sau energia.

Tema largă a luminii va permite multor sectoare diferite ale societăţii din întreaga lume să participe la activităţi care demonstrează modul în care ştiinţa, tehnologia, arta şi cultura pot contribui la atingerea obiectivelor UNESCO – educaţie, egalitate şi pace.

Iniţativa marcării acestei zile a aparţinut Comitetului executiv al UNESCO, care, pe 19 septembrie 2016, a adoptat o rezoluţie pentru susţinerea Zilei internaţionale a luminii.

Rezoluţia a fost înaintată Comitetului de către statele Ghana, Mexic, Noua Zeelandă şi Federaţia Rusă, iar o decizie favorabilă a fost luată împreună cu încă 15 co-sponsori din: Argentina, Republica Dominicană, Ecuador, Egipt, Iran, Liban, Malaezia, Maroc, Nicaragua, Serbia, Nigeria, Paraguay, Qatar, Vietnam şi Uganda. Rezoluţia a fost, în final, adoptată în cadrul Conferinţei Generale a UNESCO, din 7 noiembrie 2017.

Cu această ocazie, încă 12 state s-au mai alăturat iniţiativei: Columbia, Republica Cehă, Republica Democrată Congo, Finlanda, Coasta de Fildeş, Kenya, Madagascar, Africa de Sud, Sudan, Suedia, Togo şi Zimbabwe.

În 2022, cu ocazia celebrării celei de-a cincea ediţii a Zilei Internaţionale a Luminii, organizatorii trec în revistă succesele primelor patru ediţii şi evenimentele care au avut loc în întreaga lume.

În acest sens, audienţa totală dedicată activităţilor Zilei Internaţionale a Luminii, de la inaugurarea sa în 2018, este estimată la peste 2 milioane de persoane, inclusiv activităţi faţă în faţă, postări pe reţelele sociale, mesaje video şi alte campanii desfăşurate la nivel naţional şi mondial.

De asemenea, un raport al campaniei din 2021, care se concentrează pe promovarea încrederii în ştiinţă (care continuă să fie o problemă critică a timpului nostru) arată că, deşi societatea în general se confruntă cu multe provocări care îi afectează încrederea în ştiinţă, ultimii ani au demonstrat importanţa soluţiilor bazate pe dovezi, de la asistenţă medicală până la inginerie, potrivit site-ului evenimentului.

După succesul Anului Internaţional al Luminii, a fost clar că proclamarea Zilei Internaţionale a Luminii va oferi o continuare a Anului Internaţional al Luminii în creşterea profilului ştiinţei şi tehnologiei, stimularea educaţiei şi îmbunătăţirea calităţii vieţii la nivel mondial.

Sursa: Agerpres, sursa foto: arhivă, rol ilustrativ

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

16 mai: Încep înscrierile în Armată pentru rezerviștii voluntari. Se pot înscrie și persoane fără pregătire militară. Condițiile

Publicat

Luni încep înscrierile în Armata României pentru pentru îndeplinirea serviciului militar în rezervă în calitate de rezervist voluntar în Armata României. Se pot înscrie cetăţeni cu sau fără pregătire militară.
Sunt disponibile 871 de locuri pentru toate categoriile de personal (ofițeri, maiștri militari, subofițeri, gradați și soldați), iar persoanele interesate pot depune dosarele în perioada 16 mai -10 iunie, la centrul militar zonal, judeţean sau de sector pe a cărui rază de responsabilitate îşi au domiciliul.

Candidaţii trebuie să aibă vârsta cuprinsă între 18 și 55 de ani, dacă optează pentru cadre militare rezerviști voluntari (ofiţeri, maiştri militari, subofiţeri), respectiv între 18 și 50 de ani, dacă optează pentru soldați și gradați rezerviști voluntari.

Cetăţenii interesaţi de îndeplinirea serviciului militar în rezervă în calitate de rezervist voluntar în Armata României, trebuie să contacteze centrul militar din judeţul sau sectorul pe a cărui rază de responsabilitate îşi au domiciliul, în vederea obţinerii tuturor informaţiilor necesare (locuri pe judeţe, probe de selecţie, bareme etc.).

Documentele necesare pentru înscriere

La prezentarea la centrul militar, cetăţenii care doresc să îndeplinească serviciul militar în calitate de rezervist voluntar vor completa o cerere de înscriere și vor prezenta următoarele documente:

  • actul de identitate, în original şi în copie
  • certificatul de cazier judiciar, eliberat cu maxim şase luni înainte de data depunerii
  • acte de studii şi/sau alte documente care atestă alte competenţe dobândite în viaţa civilă, în original şi în copie
  • permisul de conducere valabil, eliberat de către autoritățile române, în original şi în copie, dacă este cazul, pentru candidaţii fără pregătire militară, dacă îndeplinirea atribuţiilor postului pentru care candidează presupune conducerea tehnicii specifice
  • livretul militar, în original şi în copie, dacă este cazul, numai pentru cei care deţin calitatea de rezervist.

La centrul militar toţi cei interesaţi vor fi informaţi cu privire la avantajele îndeplinirii serviciului militar în calitate de rezervist voluntar, etapele procesului de recrutare şi selecţie, la structurile desemnate să execute selecția, unitatea sanitară militară unde urmează să susţină examinarea medicală, precum și la unitatea militară sau centrul de instruire în care urmează să execute programul de instruire iniţială, în situația în care fac obiectul acestei instruiri, potrivit legii.

Candidaţii proveniţi din rândul cetăţenilor fără pregătire militară vor fi consiliaţi în ceea ce priveşte exprimarea opţiunilor, în sensul orientării către funcțiile pentru care aceştia îndeplinesc criteriile specifice referitoare la nivelul studiilor și corespondența specializărilor dobândite în viața civilă cu armele/serviciile și specialitățile militare.

Aflaţi mai multe citind Legea nr. 270/2015 privind Statutul rezerviștilor voluntari, republicată (Monitorul Oficial al României nr. 603, Partea I, din 17.06.2021) şi Ordinul ministrului apărării naţionale nr. M. 25/2017 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 270/2015 cu modificările și completările ulterioare.

Avantajele rezerviștilor voluntari

  • posibilitatea continuării carierei în viaţa civilă
  • cuantumul remuneraţiei acordate în perioada în care rezerviştii voluntari nu participă la instruire şi nici la misiuni este de 30 % din solda de funcţie, la care se adaugă solda gradului deţinut
  • a crescut cuantumul indemnizației de instalare, prin adăugarea la solda de funcţie, a gradațiilor și a soldei de comandă, pe lângă solda de grad
  • nu mai există obligația restituirii cheltuielilor de recrutare şi selecţie, în situația nesemnării/ nefinalizării contractului
  • au fost eliminate limitările privind plecarea rezerviștilor voluntari în străinătate
  • există posibilitatea repartizării în funcții, fără a mai susține probele de selecție, a rezerviștilor proveniți din cadre militare în activitate și soldați/gradați profesioniști, în primul an de la trecerea în rezervă.

Pentru orice alte solicitări de informaţii (locuri, probe de selecţie, bareme etc.), adresaţi-vă centrului militar din judeţul sau sectorul pe a cărui rază de responsabilitate îşi au domiciliul, în vederea obţinerii tuturor informaţiilor necesare.

Datele de contact ale acestora și toate informațiile necesare sunt disponibile pe site-ul de recrutare al MAPN.

sursa, sursa foto: Facebook Recrutare MAPN

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate

ADMINISTRATIE

Angajări la STAT: POSTURI disponibile în instituții publice din județul Alba. Calendarul concursurilor

Publicat

Mai multe posturi sunt vacante în această perioadă în instituții publice din județul Alba.

Candidații interesați de ocuparea acestora trebuie să îndeplinească unele condiții, privind studiile, vechimea de muncă și alte cerințe.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant, candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

  • are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România
  • cunoaște limba română, scris și vorbit
  • are vârsta minimă reglementată de prevederile legale
  • are capacitate deplină de exercițiu
  • are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate
  • îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs
  • nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

POSTURI VACANTE:

ALBA IULIA

Primăria Municipiului Alba Iulia

  • consilier, gradul I

Condiții: studii superioare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în ramura de știință (RSI) științele pământului și atmosferei, (S) geografie: specializarea: geografia turismului, (RSI): științe ale comunicării, (RSI): științe economice, (S): economia comerțului, turismului și serviciilor, (S): economia comerțului, turismului, serviciilor și managementul calității, (S): administrarea afacerilor în servicii de ospitalitate, (S): administrarea afacerilor în comerț, turism, servicii, merceologie și managementul calității, (S): administrarea afacerilor în alimentație publică, (RSI): istorie, (RSI): filologie, (RSI): studii culturale (S): turism cultural; vechime în specialitatea studiilor necesară: 4 ani; cunoașterea a minimum două limbi străine de circulație internațională, din care cel puțin una la nivel avansat; perfecționări (specializări) – certificat de competență lingvistică pentru cel puțin o limbă de circulație internațională, aflat în termenul de valabilitate.

  • consilier, gradul debutant

Condiții: studii superioare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în ramura de Știință (RSI) științele pământului și atmosferei (DL) geografie, (S): geografia turismului, (RSI): științe ale comunicării, (RSI): științe economice, (S): economia comerțului, turismului și serviciilor, (S): economia comerțului, turismului, serviciilor și managementul calității, (S): administrarea afacerilor în servicii de ospitalitate, (S): administrarea afacerilor în comerț, turism, servicii, merceologie și managementul calității, (S): administrarea afacerilor în alimentație publică, (RSI): istorie, (RSI): filologie, (RSI): studii culturale (S): turism cultural; vechime în specialitatea studiilor necesară: -; cunoașterea a minimum două limbi străine de circulație internațională, din care cel puțin una la nivel avansat; perfecționări (specializări) – certificat de competență lingvistică pentru cel puțin o limbă de circulație internațională, aflat în termenul de valabilitate.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 20 mai 2022, inclusiv, ora 15.00

Concurs: 31 mai 2022, ora 11.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii la Primăria Municipiului Alba lulia din Calea Moţilor nr. 5 A, et. 2, telefon 0372/586473.

Casa Corpului Didactic Alba

  • profesor metodist

Condiții: studii universitare, cu diplomă de licență, corespunzătoare funcției didactice din învățământul preuniversitar titular în învățământul preuniversitar cel puțin gradul didactic II în învățământ; vechime în muncă de minimum 6 ani, cu competențe dobândite în managementul educațional, managementul de proiect, precum și competențe dobândite în activitatea cu adulții 1h domeniul formării continue; calificativul „foarte bine” în ultimii 5 ani; nu a fost condamnat penal printr-o hotărâre judecătorească definitivă și irevocabilă pentru săvârșirea unei infracțiuni cu intenție.

Concurs: 14 iunie 2022, ora 10.00: proba scrisă; 14 iunie 2022, ora 14.00: proba interviu.

Detalii la Casa Corpului Didactic Alba, cu sediul în Alba Iulia, str. Gabriel Bethlen nr. 7, județul Alba,  telefon 0769/638.418, e-mall: ioanabardahan@yahoo.com

Grădiniţa cu Program Prelungit „Step By Step” nr. 12 Alba lulia

  • administrator financiar – 0,5 normă

Condiții: studii superioare în domeniul financiar-contabil; vechime – minimum 7 ani într-un post de administrator; expertiză contabilă.

Concurs: 6 iunie 2022 2022, ora 09.00: proba scrisă; 8 iunie 2022 2022, ora 09.00: proba practică; 8 iunie 2022 2022, ora 11.00: proba interviu.

Detalii la Grădiniţa cu Program Prelungit „Step By Step” nr. 12, Alba lulia, Județul Alba, telefon 0258/830.879, în intervalul orar 09.00-13.00, e-mail: gpp12.alba@isjalba.ro.

ZLATNA

Primăria Orașului Zlatna

  • muncitor necalificat, treapta profesională I, la S.P.G.C.

Condiții: nivelul studiilor – minimum 8 clase; vechime în muncă – minimum 3 ani.

Concurs: 31 mai 2022, ora 11.00: proba practică; data și ora interviului se vot comunica ulterior

Detalii la Primăria Orașului Zlatna, Piața Unirii nr. 1 A, Județul Alba, telefon: 0258/856.337.

CÂMPENI

Școala Gimnazială Câmpeni

  • muncitor calificat (de întreținere)

Condiții: minimum studii profesionale (în domeniul tâmplar, zidar, tencuitor); minimum 5 ani vechime în domeniul corespunzător studiilor.

Termenul limită pentru depunererea dosarelor: 20 mai 2021, ora 13.00

Concurs: 27 mai 2022, ora 09.00: proba scrisă; 31 mai 2022, ora 12.00: proba practică; 3 iunie 2022, ora 09.00: proba interviu.

Detalii la Școala Gimnazială Câmpeni, Str. Moților nr. 29, judeţul Alba, telefon: 0258/771.560, e-mail: sc.cimpeni@isjalba.ro.

Alte localități

Primăria Comunei Șpring

  • șofer I, Compartimentul S.V.S.U. Spring.

Condiții: studii profesionale/medii; vechime în muncă: 3 ani; permis de conducere categoriile B, C, D, E, atestat pentru transport persoane; reprezintă avantaj: atestat buldoexcavator sau cunoștințe manevrare buldoexcavator.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 16 mai 2022, ora 16.00

Concurs: 25 mai 2022, ora 10.00: proba scrisă; 26 mai 2022, ora 10.00: proba practică; 27 mai 2022, ora 10.00: proba interviu.

Detalii la Primăria Comunei Șpring, cu sediul în satul Șpring, Str. Doștatului nr. 94, comuna Șpring, județul Alba, telefon 0258/765.019.

Primăria Comunei Meteș

  • asistent medical comunitar debutant, în cadrul Compartimentului asistență socială

Condiții: nivelul studiilor – diplomă de bacalaureat, diplomă de școală sanitară postliceală sau echivalentă, diplomă de studii postliceale prin echivalare, conform H.G. nr. 797/1997 privind echivalarea studiilor absolvenților liceelor sanitare, promoțiile 1976-1994 inclusiv, cu nivelul studiilor postliceale sanitare; certificat de membru O.A.M.G.M.A.M.R., adeverință pentru participare la concurs eliberată de către Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali; vechimea în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: fără vechime.

Concurs: 6 iunie 2022, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii la Primăria Comunei Meteș, Județul Alba, Str. Principală nr. 43, telefon 0258/849.003.

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Statistici T5

Parteneri Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax