Administrație
POSTURI în ADMINISTRAŢIE: Consilieri şi inspector la Primăria Alba Iulia, medici şi psihologi la DGASPC Alba şi alte funcţii vacante. LISTA completă
În aprilie-mai, sunt organizate concursuri pentru mai multe posturi vacante în administraţiile publice locale sau servicii, direcţii ori instituţii subordonate.
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.
Concursuri organizate în aprilie-mai şi condiţii de participare:
Primăria Municipiului Alba lulia
– economist – gradul II. Condiţii: vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: minimum 5 ani, studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în ramura de ştiinţă (RSI): ştiinţe economice; cunoştinţe de operare pe calculator – nivel mediu.
– consilier juridic – gradul II. Condiţii: vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: minimum 1 an; studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul de licenţă (DL): drept; cunoştinţe de operare pe calculator – nivel mediu
Data limită pentru depunerea dosarelor: 28 aprilie 2016, ora 15:00
Concurs: 9 mai 2016, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Municipiului Alba lulia din Calea Moţilor nr. 5 A, et. 2, telefon 0258 819462.
Primăria Municipiului Alba lulia – Direcția Tehnică, Dezvoltare:
– consilier clasa I, gradul superior – Serviciul investiții şi lucrări publice (2 posturi)
Condiţii: studii universitare de licenţă, absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul de licenţă: inginerie civilă, ingineria instalaţiilor; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu
– consilier, clasa I, gradul profesional superior – Compartiment urmărirea execuției lucrărilor publice (2 posturi)
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite eu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul fundamental de învăţământ: ştiinţe inginereşti; autorizaţie pentru activitatea de diriginte de şantier în domeniile: construcţii civile, industriale şi agricole; instalaţii electrice, sanitare şi termoventilaţii în clădiri: lucrări tehnico edilitare de alimentare eu apă şi canalizare: drumuri şi poduri; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu
– consilier, clasa I, gradul profesional principal – Compartiment energetic;
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul de licenţă: ingineria instalaţiilor, inginerie energetici inginerie electrică, inginerie şi management, ingineria mediului; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu
– inspector, gradul profesional principal – Biroul întreținere și reparații drumuri și siguranța circulației.
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv stadii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul de licenţă: inginerie civilă, ingineria transporturilor, inginerie mecanică, inginerie şi management;
vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani;
cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 2 mai 2016, ora 15:00
Concurs: 17 mai 2016, ora 10:00: proba scrisă – la Centrul de resurse „Academia Doamnelor”. Str. Gladiolelor nr. 13 A, Alba Iulia; data interviului va fi comunicată ulterior.
Primăria Municipiului Alba lulia
– auditor, clasa I, grad profesional principal – Compartimentul Audit intern
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de licenţă: economie sau drept; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minim 5 ani.
Concurs: 12 mai 2016, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior
Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726
Primăria Municipiului Alba lulia – Serviciul verificare, evaluare şi achiziţii publice
– consilier clasa I, gradul superior – Biroul achiziţii publice
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare dc lungă durată, absolvite cu diplomă dc licenţă sau echivalentă, în domeniu cu licenţă: drept, ştiinţe administrative, ştiinţe ale comunicării; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.
– consilier clasa I, gradul principal – Biroul achiziţii publice
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul de licenţă: inginerie civilă, ingineria instalaţiilor, inginerie electrică, inginerie mecanică, inginerie şi management; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.
– inspector clasa I, gradul asistent – Compartiment verificare proiecte (2 posturi)
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul de licenţă: inginerie civilă, ingineria instalaţiilor, inginerie şi management; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 26 aprilie 2016, ora 15:00
Concurs: 12 mai 2016, ora 10:00: proba scrisă – la Centrul de resurse „Academia Doamnelor”. Str. Gladiolelor nr. 13 A, Alba Iulia; data interviului va fi comunicată ulterior
Primăria Municipiului Alba lulia – Serviciul administrarea activităţilor domeniului public:
– consilier, clasa I, gradul profesional superior
Condiţii: vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani; studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de licenţă (DL): horticultură sau în domeniul fundamental (DFI); ştiinţe inginereşti;
cunoştinţe de operare PC- nivel mediu.
– consilier, clasa I, gradul profesional principal
Condiţii: vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani; studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de licenţă (DL): ingineria mediului sau în domeniul fundamental (DFI): ştiinţe inginereşti; cunoştinţe de operare PC- nivel mediu.
– inspector, clasa I, gradul profesional debutant
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de licenţă (DL): ingineria mediului sau în domeniul fundamental (DFI): ştiinţe inginereşti; cunoştinţe de operare PC- nivel mediu.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 25 aprilie 2016, ora 15:00
Concurs: 10 mai 2016, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, str. Moților, nr. 5A, telefon 0258/819.462, e-mail: office@apulum.ro
Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba
Serviciul de Evaluare Complexă a Persoanelor Adulte cu Handicap
– 1/2 post (0,5 normă) de medic primar specialitatea medicină internă. Condiţii: studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medical; adeverinţă/certificat de confirmare în gradul profesional; autorizaţie de liberă practică sau certificat de membru al Colegiului Medicilor din România vizat pe anul în curs.
– 1/4 post (0,25 normă) de medic specialist specialitatea psihiatrie. Condiţii: studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medical; adeverinţă/certificat de confirmare în gradul profesional; autorizaţie de liberă practică sau certificat de membru al Colegiului Medicilor din România vizat pe anul în curs.
– 1/4 post (0,25 normă) de medic primar specialitatea neurologie. Condiţii: studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medical; adeverinţă/certificat de confirmare în gradul profesional; autorizaţie de liberă practică sau certificat de membru al Colegiului Medicilor din România vizat pe anul în curs.
– 1/4 post (0,25 normă) de medic primar specialitatea oftalmologie Condiţii: studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medical; adeverinţă/certificat de confirmare în gradul profesional; autorizaţie de liberă practică sau certificat de membru al Colegiului Medicilor din România vizat pe anul în curs.
– 1/2 post (0,5 normă) de medic primar specialitatea expertiza medicală a capacităţii de muncă. Condiţii: studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medical; adeverinţă/certificat de confirmare în gradul profesional; autorizaţie de liberă practică sau certificat de membru al Colegiului Medicilor din România vizat pe anul în curs.
– 1/2 post (0,5 normă) de psiholog principal. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul psihologiei; atestat de psiholog cu drept de liberă practică în specialitatea psihologie clinică, eliberat de Colegiul Psihologilor din România, treapta de specializare principal.
Centrul de Plasament Blaj
– psiholog practicant. Condiţii: atestat de psiholog eu drept de liberă practică în specialitatea psihologie clinică, eliberat de Colegiul Psihologilor din România, treapta de specializare practicant.
Data limită pentru depunerea dosarelor: 26 aprilie 2016, ora 16:00
Concurs: 5 mai 2016, ora 11.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba, Bulevardul 1 Decembrie 1918, nr. 68, Alba Iulia, telefon: 0258/818.266, interior 115.
Primăria municipiului Aiud – Serviciul Public de Asistenţă Socială, Compartiment Asistenţă Medicală
– asistent medical debutant
Condiţii: diplomă de absolvire şcoală sanitară postliceală sau echivalentă (PL).
Termenul limită de depunere a dosarelor: 26 aprilie 2016, ora 16:00
Concurs: 9 mai 2016, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Relaţii suplimentare se pot obţine la Biroul Resurse Umane, Control Intern din cadrul Primăriei municipiului Aiud, camera 22 şi la nr. telefon 0258 861 310 interior 13.
Primăria Orașului Cugir
– şef birou – Biroul Servicii privind violenţa în familie.
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul asistenţă socială; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: minimum 2 ani.
– îngrijitor la domiciliu – Compartiment îngrijire la domiciliu – 2 posturi
Condiţii: învăţământ general obligatoriu; de preferinţă curs de îngrijitor la domiciliu sau de lucrător social sau o altă pregătire de specialitate în asistenţă socială; minimum 1 an vechime în muncă
Termenul limită pentru depunere a dosarelor: 26 aprilie 2016, ora 16:00
Concurs: 5 mai 2016, ora 11:00: proba scrisă; 11 mai 2016: proba interviu
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Cugir din Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115
Primăria Orașului Zlatna
– inspector de specialitate, gradul profesional debutant
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; abilităţi operare PC, certificate prin atestat de competenţe profesionale de operare calculator; absolvent curs ghid turism sau agent turism atestat prin certificat de calificare profesională sau dovada înscrierii la un curs de ghid turism sau agent turism; cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională, certificată prin atestat.
Termenul limită de depunere a dosarelor: 28 aprilie 2016, ora 16:00
Concurs: 9 mai 2016, ora 11:00: proba scrisă – Piaţa Unirii nr. 1A; 13 mai 2016, ora 11:00: proba interviu
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Zlatna din Zlatna, str. C. Moților nr. 12, Județul Alba, telefon 0258/856.337.
Primăria Vinţu de Jos
– consilier, clasa I, grad principal, în cadrul Biroului finanţe, resurse umane, strategii, programe, achiziţii publice, taxe şi impozite locale
Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, specializare în ştiinţe economice; vechimea în specialitate studiilor – minimum 5 ani.
Termen limită de depunere a dosarelor: 29 aprilie 2016, ora 16:00
Concurs: 11 mai 2016, ora 10:00: proba scrisă; 13 mai 2016, ora 10:00: proba interviu
Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Comunei Vinţu de Jos, tel/fax 0258.739.234, interior 18.
Primăria Comunei Săsciori
– inspector, clasa I, grad profesional principal în cadrul Compartimentului Contabilitate, Buget-Finanțe, Impozite și Taxe Locale
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor economice; vechimea necesară pentru ocuparea funcţiei publice, minimum 5 ani.
Data limită pentru depunerea dosarelor: 6 mai 2016, ora 16:00
Concurs: 17 mai 2016, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Săsciori, str. Principală, nr. 363, Județul Alba, telefon 0258/741.110 sau 0258/741.755.
ALTE POSTURI:
Direcția de Sănătate Publică Alba
– director executiv (concurs organizat de ANFP)
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii, vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani.
Anunţ publicat în 7 aprilie, termen pentru depunerea dosarelor, 20 de zile.
Concurs: 12 mai 2016, ora 10:00: proba scrisă;data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726
– consilier debutant (specialitate juridică) – Compartimentul Administrativ şi mentenanţă
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în profil juridic; cunoştinţe operare calculator.
Anunţ publicat în 29 martie, termen pentru depunerea dosarelor, 10 zile.
Concurs: 27 aprilie 2016 – proba scrisă; 29 aprilie 2016 – proba interviu
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Direcției de Sănătate Publică Alba, din Alba-Iulia, bd. Revoluției 1989, nr. 23, telefon 0258/835.243, fax: 0258/834.600
Direcţia Publică Comunitară Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Alba
– consilier, clasa I, gradul profesional superior – Compartimentul Financiar Contabil
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor economice; vechime minimum 9 ani în specialitatea studiilor; cunoştinţe operare pe calculator – nivel avansat
Anunţ publicat în 4 aprilie, termen pentru depunerea dosarelor, 20 de zile.
Concurs: 4 mai 2016, ora 10:00 – proba scrisă; 6 mai 2016, ora 13.00 – proba interviu.
Relaţii în legătură cu conţinutul dosarelor de înscriere şi cu bibliografia stabilită se pot obţine la sediul direcţiei din Alba lulia, Piaţa luliu Maniu nr. 14 şi la telefon 0258/810452.
Unitatea Militară 02213 Sebeş
– economist specialist IA. Condiţii: studii superioare; vechime în specialitatea stadiilor de 6 ani şi 6 luni.
– asistent medical principal. Condiţii: studii postliceale; vechime în specialitate de 5 ani
Data limită pentru depunerea dosarelor: 20 aprilie 2016, ora 15:00
Concurs: 28 aprilie 2016, ora 10:00: proba scrisă; 4 mai 2016, ora 10:00: proba interviu.
Relaţii suplimentare la sediul: Unităţii Militare 02213 Sebeş localitatea Sebeş, str. Călăraşi, nr.74, judeţul Alba, telefon: 0258/731.905 interior 104.
Serviciul Public de Asistență Socială din Sebeș – Compartimentul Asistenţă Medicală Şcolară şi Comunitară
– asistent medical comunitar debutant (2 posturi). Condiţii: studii postliceale sanitare, cu specializarea asistent medical generalist; certificat şi aviz de liberă practică, aferente anului 2016, eliberate de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România.
– asistent medical comunitar principal (2 posturi). Condiţii: studii postliceale sanitare, cu specializarea asistent medical generalist; certificat şi aviz de liberă practică, aferente anului 2016, eliberate de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România; vechimea minimum 5 ani.
Termenul limită de depunere a dosarelor: 18 aprilie 2016, ora 12:00
Concurs: 26 aprilie 2016, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Serviciului Public de Asistență Socială Sebeș, Județul Alba, din str. Aleea Lac, nr. 12, telefon 0258/731.007 și 0258/730.611.
Spitalul Municipal Aiud
– şef birou Achiziţii Contractări Administrativ
Condiţii: studii superioare
Data limită pentru depunerea dosarelor: 25 aprilie 2016, ora 15:00
Concurs: 29 aprilie 2016, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Relații suplimentare se obțin la Spitalul Municipal Aiud, din localitatea Aiud, Str. Spitalului nr. 2, judeţul Alba, telefon: 0258/861.816, interior 162.
Primăria Comunei Bucium
– asistent medical comunitar – Compartimentul asistenţă socială
Condiţii: studii: postliceală – diplomă asistent medical generalist; vechimea în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: minimum 5 ani; permis conducere categoria B; membru al Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România.
Termenul limită de depunere a dosarelor: 26 aprilie 2016, ora 14:00
Concurs: 6 mai 2016, ora 10.00, proba scrisă; 10 mai 2016, ora 12.00, proba interviu
– consilier, clasa I, grad profesional asistent – Compartimentul Administraţie publică locală, urbanism, achiziţii publice, programe, juridic
Condiţii: vechime minimă în specialitatea studiilor 1 an; studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniile de licenţă: topografie, măsurători terestre şi cadastru, geodezie, construcţii şi urbanism, arhitectură, electrotehnică, informatică; cunoştinţe operare calculator.
– consilier, clasa I, grad profesional superior – Compartimentul Financiar-contabil
Condiţii: vechime minimă în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: 5 ani; studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respective studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul ştiinţelor economice – specializarea contabilitate; cunoştinţe operare pe calculator, nivel mediu.
Termen limită de depunere a dosarelor: 25 aprilie 2016, ora 16:00
Concurs: 4 mai 2016, ora 12:00: proba scrisă; 9 mai 2016: proba interviu.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Comunei Bucium, Județul Alba, nr. 25, telefon 0258/784.112, interior 12
Centrul de Cultură „Augustin Bena” Alba
– artist instrumentist, gradul I
Condiţii: studii superioare – specializarea interpretare muzică – contrabas; vechime în muncă de minimum 4 ani.
Data limită pentru depunerea dosarelor: 28 aprilie 2016, ora 16.00
Concurs: 22 aprilie 2016, ora 10.00 – proba scrisă; 27 aprilie 2016, ora 10.00: proba practică; 3 mai 2016, ora 10.00 – proba interviu
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Centrului de Cultură „Augustin Bena” din Alba Iulia, din str. Morii, nr. 8, Județul Alba, telefon 0258/813.07
Primăria Comunei Ciugud
– consilier juridic, clasa I, grad profesional superior
Condiţii: studii universitare cu licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul juridic – specializarea drept; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – 9 ani; cunoştinţe operare PC – nivel mediu.
Termen limită de depunere a dosarelor: 21 aprilie 2016, ora 16.00
Concurs: 4 mai 2016, ora 10.00 – proba scrisă; 6 mai 2016, ora 10.00 – proba interviu
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Comunei Ciugud, Str. Principală nr. 157, judeţul Alba, telefon 0258/841205 int. 104
Primăria Comunei Săsciori
– consilier, gradul II – Compartimentul Registru Agricol
– consilier juridic, gradul II – Compartimentul Juridic
– şofer, gradul II – Compartimentul Deservire
Condiţii: vechime minimă în specialitatea studiilor 5 ani; disponibilitate program flexibil.
Data limită pentru depunerea dosarelor: 19 aprilie 2016, ora 16.00
Concurs: 26 aprilie 2016, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Săsciori, str. Principală, nr. 363, Județul Alba, telefon 0258/741.110 sau 0258/741.755
AICI, alte posturi.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News