Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

POSTURI în ADMINISTRAŢIE: Medic şef la CAS Alba, şef birou la Primăria Alba Iulia, economist la CS „Unirea”. LISTA completă

Publicat

primarie alba iulia 2În perioada august – septembrie, sunt organizate concursuri pentru mai multe posturi vacante în administraţiile publice locale sau servicii, direcţii ori instituţii subordonate. Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Concursuri organizate în lunile august – septembrie şi condiţii de participare:

Primăria Municipiului Alba Iulia

– şef birou întreținerea domeniului public – Serviciul public APL, Serviciul întreținerea domeniului public

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul administrație publică; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani; să fie numiți într-o funcție publică de clasa I; să nu aibă în cazierul administrativ o sancțiune disciplinară neradiată, în condițiile legii; cunoştinţe de operare calculator, nivel operare – mediu.

Anunţ publicat în 5 august, termen pentru depunerea dosarelor 20 de zile.

Concurs: 3 septembrie, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

consilier, clasa I, gradul profesional asistent – Dispecerat Municipal de Relaţii cu Cetăţenii. Condiţii: vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an; studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul de licenţă: științe sociale; cunoştinţe de operare pe calculator – nivel mediu.

referent, clasa III, gradul profesional principal. Condiţii: vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani; studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat; cunoştinţe de operare pe calculator – nivel mediu.

Anunţ publicat în 29 iulie, termen pentru depunerea dosarelor 20 de zile.

Concurs: 27 august 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, str. Moților, nr. 5A, etaj 2, telefon 0258/819.462, e-mail: office@apulum.ro.

Instituţia Avocatul Poporului

consilier nivel superior la Centrul zonal Alba

Condiţii studii superioare, atestat de liberă practică în specialităţile psihologie clinică şi consiliere psihologică sau psihoterapie, după caz.

Termen limită de depunere a dosarelor: 31 august 2015, ora 16.00.

Concurs: 8 septembrie 2015, ora 10.00, proba scrisă; 14 septembrie 2015, ora 10.00, proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Instituţiei Avocatul Poporului din Bucureşti, str. Eugeniu Carada nr. 3, sectorul 3, telefon 021/312.71.27, 021/312.49.23.

Organismul Intermediar Program Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane (OIR POSDRU)

consilier, grad IA (1 post) din cadrul OI POSDRU Unitatea Regională Centru organizată în cadrul Inspectoratului Școlar Judeţean Alba

Condiţii: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentul acesteia, vechime în specialitatea studiilor necesare: minim 3 ani;

Termen limită 17 august 2015, ora 16.00, pentru depunerea dosarelor de înscriere la concurs – la sediul Organismului Intermediar Program Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane, str. Stirbei Voda nr. 39, sector 1 Bucureşti, Registratura, telefon 021 313 2943.

Concurs: 31 august 2015, ora 10:00: proba scrisă; 3 septembrie 2015, ora 10:00: proba interviu.

Citeşte şi IŞJ Alba angajează 30 de experţi pentru realizarea unui site cu lecţii şi teste online pentru elevi. Copiii vor fi ajutaţi în procesul de învăţare

Citeşte şi CONCURS la IŞJ Alba pentru posturi de referent informatică şi consilieri la secretariat şi reţea şcolară. Condiţii de înscriere

Colegiul Naţional “Horea, Cloşca şi Crişan” Alba Iulia

secretar (funcţie temporar vacantă)

Condiţii: studii superioare finalizate cu diploma de licenţă; vechimea în activităţi de secretariat de minimum un an; cunoştinţe de operare PC (Word, Excel); cunoaşterea unei limbi străine.

Termen limită de depunere a dosarelor; 21 august.

Concurs: 28 august, ora 9.00, proba scrisă; 29 august, ora 9.00, proba interviu.

îngrijitor şi paznic

Condiţii: studii medii; apt medical pentru postul de paznic; fără antecedente penale;

atestat profesional conform Legii nr. 333/2003

Termenul limită de depunere a dosarelor: 21 august

Concurs: 28 august, ora 9.00, proba scrisă; 29 august 2015, ora 9.00, proba interviu

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la Colegiul Naţional „Horea, Cloşca şi Crişan“ Alba Iulia, telefon 0258/835164, 0728959668.

Casa de Asigurări de Sănătate Alba

medic şef

Concurs. 2 septembrie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

director executiv.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în unul din domeniile: ştiinţe economice, ştiinţe juridice, ştiinţebiologice şi biomedicale sau ştiinţe inginereşti; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani; să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I; să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată.

Anunţ publicat în 27 iulie. Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul ANFP în termen de 20 zile și trebuie să conţină:

– formularul de înscriere, conform anexei nr. 3 la HG nr. 611/2008, modificată;

copia actului de identitate;

– copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;

copie de pe diploma de masterat sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;

– copia carnetului de muncă sau adeverinţă care atestă vechimea în muncă şi, după caz, în specialitate;

– cazierul administrativ.

Concurs: 27 august 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Clubul Sportiv „Unirea“ Alba lulia

– consilier grad professional

– economist grad profesional II

Condiţii: studii superioare cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime în specialitatea studiilor absolvite de minimum 1 an.

Anunţ publicat în 31 iulie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere 10 zile.

Concurs: 24 august, ora 10,00: proba scrisă; 26 august, ora 10,00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Clubul Sportiv „Unirea“ Alba Iulia, Telefon:0258 819 086.

Direcția de Sănătate Publică Alba

– inspector, clasa I, grad profesional asistent la Compartimentul Inspecția și Controlul Factorilor de Risc din Mediul de Viață și Muncă

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul juridic; vechimea în specialitate: 1 an; cunoștințe operare PC.

Anunţ publicat în 27 iulie, termen limită pentru depunerea dosarelor 20 de zile.

Concurs: 25 august 2015: proba scrisă; 27 august 2015: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Direcției de Sănătate Publică Alba, din Alba-Iulia, bd. Revoluției 1989, nr. 23, telefon 0258/835.243.

Primăria Comuna Şugag

inspector de specialitate

Condiţii: studii superioare de licenţă în administraţie publică sau alte studii superioare cu licenţă; vechimea în specialitatea studiilor necesare ocupării posturilor: minimum 2 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 19 august 2015

Concurs: 26 august 2015, ora 10.00, proba scrisă; 27 august 2015, ora 10:00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine de la sediul Primăriei Comunei Şugag, judeţul Alba, la telefon 0258/746177.

 

Spitalul de Pneumoftiziologie din Aiud

asistent medical principal (funcţie temporar vacantă) – Secţia Pneumologie I

Condiţii: studii postliceale sanitare sau echivalent si examen de grad principal; certificat de membru O.A.M.G.M.A.M.R. vizat.

Data limită de depunerea dosarelor: 18 august 2015, ora 15.00.

Concurs: 28 august 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului va fi comunicată ulterior.

– îngrijitor curăţenie – Secţia Pneumologie I

Condiţii: studii medii sau generale; curs de Crucea Roşie.

Data limită de depunerea dosarelor. 18 august 2015, ora 15.00

Concurs: 28 august 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului va fi comunicată ulterior.

– muncitor III – fochist, Serviciul Administrativ

Condiţii: calificare în meseria de fochist; vechime în meserie minimum 3 ani; autorizaţie de fochist valabilă.

Data limită de depunerea dosarelor: 14 august 2015, ora 15.00.

Concurs: 24 august 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului/proba practică va fi comunicată ulterior.

asistent sef secţie – Secţia Pneumologie I. Condiţii: absolvent al școlii sanitare postliceale şi examen de grad principal; minimum 5 ani vechime în specialitatea secţiei; certificat de membru eliberat de O.A.M.G.M.A.R. vizat la zi.

asistent sef secţie – Secţia Pneumologie II TBC. Condiţii: absolvent al școlii sanitare postliceale şi examen de grad principal; minimum 5 ani vechime în specialitatea secţiei; certificat de membru eliberat de O.A.M.G.M.A.R. vizat la zi.

registrator medical debutant. Condiţii: studii medii sau postliceale; curs de operator calculator; curs de statistică medicală.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 11 august 2015, ora 15.00.

Concurs: 21 august 2015, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare se obțin la sediul Spitalului de Pneumoftiziologie din Aiud, str. Ecaterina Varga, nr. 6, Judeţul Alba, telefon: 0258/861.302, interior 102.

Primăria Orașului Teiuș

consilier, clasa I, grad profesional debutant, la Serviciul impozite şi taxe, autorizări, agricol – compartiment agricol

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe economice.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 12 august 2015, ora 13:00

Concurs: 25 august 2015, ora 10:00: proba scrisă; data şi ora interviului vor fi comunicate ulterior.

inspector, clasa I, grad profesional asistent la Compartiment asistenţă socială

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul asistenta socială, filosofie-specializarea filosofie şi antropologie; vechime de 1 an în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 12 august 2015, ora 13:00.

Concurs: 25 august 2015, ora 10:00: proba scrisă; data şi ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentate se obţin la sediul Primăriei Orașului Teiuș, str. Clujului nr. 80, județul Alba, telefon 0258-851101 interior 14.

AICI, alte posturi.

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.


Publicitate

EVENIMENT

Alba Iulia Music and Film Festival, PROGRAMUL zilei de vineri: Concert Corina Chiriac și comedia Cel mai tare șef

Publicat

Alba Iulia Music & Film Festival, ediția a X-a, debutează vineri, 19 august, în Cetatea Alba Carolina. Deschiderea oficială a festivalului, programată pentru ora 20:00, va sta sub semnul bunei dispoziții. Cap de afiș va fi Corina Chiriac, legenda muzicii ușoare românești, care vine, la Alba Iulia, cu un recital extraordinar menit să ridice publicul în picioare.

Artista, care a încântat generații întregi de români cu vocea sa inconfundabilă, a debutat pe scena Teatrului de Comedie din București, fiind protagonista unor producții TV și de film, printre care Aventuri la Marea Neagră (r. Savel Stiopul), alături de Florin Piersic. Comedia Cel mai tare șef, care a strâns șase premii Goya anul trecut, și doamna muzicii românești, Corina Chiriac, vor deschide festivalul, care va pendula, de la început până la sfârșit, între umor și dramă.

AIMFF se va desfășura între 19-21 august, în locurile deja consacrate din Cetatea Alba Carolina: Piața Cetății, Piața Vestică, Esplanada Obeliscului și Grădina Cetății.cele mai așteptate filme ale momentului și artiști care vor ridica publicul în picioare

Concertul Corinei Chiriac va fi urmat de una dintre cele mai savuroase comedii ale anului trecut, Cel mai tare șef, semnată de regizorul spaniol Fernando León de Aranoa. Filmul, care a adunat cele mai importante premii Goya, reușește să fie deopotrivă teribil de amuzant și ancorat în realitate, oferind spectatorilor suficiente răsturnări de situație cât să-i țină lipiți de ecrane și după genericul de final.

O doză sănătoasă de umor va oferi publicului și noul film regizat de Alexandru Lustig, Nunți, botezuri, înmormântări, cu Șerban Pavlu în rol principal. Acesta se regăsește pe lista selectă a producțiilor românești incluse în programul AIMFF de anul acesta.

Publicul prezent în Cetatea Alba Carolina vineri va putea urmări și Capra cu trei iezi (r. Victor Canache), o adaptare după extrem de populara poveste a lui Ion Creangă, în care Maia Morgenstern face un rol memorabil.

Program Alba Iulia Music & Film Festival, vineri, 19 august:

Piața Cetății

  • 20:00-Deschiderea oficială a festivalului: concert Corina Chiriac
  • 21:00- FILM: Cel mai tare șef (The Good Boss), 2021, Spania, regia: Fernando León de Arano/ 1h 56min

Piața Vestică  

  • 21:00- FILM: Nunți, botezuri, înmormântări, 2022, România, regia: Alexandru Lustig / 2h 1min

Esplanada Obeliscului  

  • 20:45- FILM: Capra cu trei iezi, 2022, România, regia: Victor Canache / 1h 23min

Grădina Cetății 

21:00- FILM: Insula, 2021, România, regia: Anca Damian/ 1h 24min

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Produse locale în piețe, doar în acte. ANPC atrage atenţia asupra autenticităţii certificatelor de producător

Publicat

Comisarii Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor au făcut verificări în mai multe piețe din țară. Mulți dintre vânzătorii verificați au recunoscut că achiziționează din piețe de gros produsele pe care le revând, susțin reprezentanții ANPC, care atrag atenția asupra certificatelor de producător. 

Potrivit unui comunicat al ANPC, au fost făcute, în cadrul programului „Academia Comisarilor”, verificări în mai multe pieţe din ţară. Conform documentului, la tarabele pline de legume şi fructe, prezentate ca fiind româneşti, se aflau diverse persoane care prezentau echipelor de control „certificate” prin care atestau calitatea de aşa-zis producător, scrie mediafax.ro.

Comisarii ANPC au pornit prin sate pentru a verifica autenticitatea acestor acte şi au cerut, la faţa locului, să vadă grădinile, câmpurile şi livezile unde sunt produse legumele şi fructele găsite pe tarabe, dar, în majoritatea copleşitoare a cazurilor, nu au avut ce să vadă.

„Am demarat această acţiune în urmă cu ceva timp, dar nu am reuşit să obţinem materiale, aşa cum au făcut-o mai tinerii noştri colegi. Dacă ar fi să adunăm cantităţile de legume şi de fructe înscrise în certificatele de producător, ce s-au dovedit şi se vor dovedi a fi false, probabil ne vom da seama că produsele româneşti, şi la acest capitol, sunt în pericol. Exemplul celor din Academia Comisarilor este unul ce trebuie implementat la nivelul fiecărui judeţ. Sper să nu rămânem singurii ce constată acest lucru”, a declarat Horia Constantinescu, preşedintele ANPC.

Reprezentanţii ANPC susţin că mulţi dintre vânzătorii verificaţi au recunoscut că achiziţionează de la diverse pieţe de gros produsele, pe care apoi le revând, sau că le cumpără de la producătorii reali, care se află în cu totul alte zone şi le comercializează, la tarabă, fără a respecta contextul legal al acestei activităţi.

„Unii dintre ei explică, chiar, cum au intrat în posesia <certificatelor de producător>, cum folosesc mici spaţii cultivate, pentru a putea primi certificatele, dar că achiziţionează din alte părţi cantităţile mult mai mari, în realitate, de legume şi fructi, de pe tarabe”, transmis reprezentanţii ANPC care susţin că vor în acest fel să avertizeze autorităţile care emit aceste documente asupra fenomenului atât de des întâlnit în ţară.

sursa: mediafax.ro

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Premierul Ciucă: Am stabilit să majorăm salariile tuturor bugetarilor cu acel sfert din diferenţa prevăzută de Legea 153

Publicat

Coaliţia de guvernare a decis aplicarea unei măriri salariale pentru bugetari cu un sfert din diferenţa prevăzută de Legea 153, a declarat, joi, premierul Nicolae Ciucă.

„Am discutat, a fost o chestiune în care s-au solicitat mai multe intervenţii pe o serie de drepturi salariale. În momentul de faţă Legea 153 tocmai a reuşit prin modificările de-a lungul timpului, de la intrarea în vigoare până acum, să producă o serie de inechităţi şi numai unitară nu mai este.

Am stabilit ca măsura pe care o vom lua la nivelul Guvernului, cu aprobarea întregii coaliţii, a fost o discuţie cu toţi liderii coaliţiei, să aplicăm acel sfert din diferenţa pe 153 la toată lumea, fără niciun fel de discriminare”, a afirmat Ciucă, într-o conferinţă de presă, la Sinaia.

Prim-ministrul a menţionat că Ministerul Muncii urmează să finalizeze modificarea Legii 153 pentru a elimina inechităţile, iar acelaşi lucru se va întâmpla şi cu Legea pensiilor.

Minisitrul Finanțelor: Ordonanţa privind majorarea salariilor bugetarilor ar putea fi aprobată săptămâna viitoare; măsurile privind sporurile, analizate separat

Întârzierea majorării salariilor pentru bugetari a fost cauzată de USR care a atacat la Curtea Constituţională legea respectivă, a declarat, joi, în conferinţa de presă organizată după şedinţa de Guvern, ministrul Finanţelor, Adrian Câciu.

„Am făcut Legea bugetului de stat, am venit în faţa dumneavoastră şi am spus că dăm la zona bugetară doar pentru două familii ocupaţionale – Sănătate şi Educaţie – şi că pentru celelalte familii ocupaţionale, în funcţie de cum evoluează execuţia bugetară, vom încerca la jumătatea anului să venim cu noi măsuri. S-a venit cu această propunere ca toate familiile ocupaţionale care aveau o diferenţă de grilă până în 2022 să primească acest 1/4 şi în direcţia aceasta vom merge. Cred că Ordonanţa va fi aprobată săptămâna viitoare. Restul de măsuri privind sporurile a rămas să fie analizate separat şi să se vină, totuşi, cu o abordare integrată la nivel de întreg aparat bugetar pentru a nu crea noi inechităţi. Sporurile sunt mai sensibile decât salariul de bază… La acest moment decizia a fost ca recuperarea să fie de doar 1/4 la cei care au înregistrat diferenţe faţă de grila 2022”, a menţionat Câciu.

Ministrul de resort a susţinut că atacarea la Curtea Constituţională de către USR a a Legii privind salarizarea bugetarilor a dus la amânarea aplicării prevederilor asumate de către actualul Guvern.

„Acea Ordonanţă are un articol distinct în care se spune că e cu încadrarea în limitele de cheltuieli de personal aprobate. Măsura a fost anunţată de Coaliţie, a fost situaţia din Parlament, atacată legea la Curtea Constituţională care punea totuşi într-o zonă de impredictibilitate când aduci şi poliţiştii şi toate celelalte categorii de personal într-o zonă pe care ţi-ai asumat-o politic. Atunci s-a luat această decizie să se vină cu Ordonanţa. Bugetarii ar trebui să ştie că această întârziere se datorează USR. USR a atacat la Curtea Constituţională legea respectivă. Haideţi să-şi mai asume şi dânşii, că parcă nici nu au fost la guvernare”, a spus oficialul.

Ce prevede noua variantă a proiectului de OUG

Ministerul Muncii a publicat miercuri, 17 august, o nouă variantă a proiectului de Ordonanţă de Urgenţă privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice.

Documentul prevede că toţi bugetarii care nu au ajuns încă la salariile prevăzute în grila din 2022 a Legii Salarizării vor primi o pătrime din diferenţa între suma prevăzută în această grilă şi salariile în plată.

„Se propune adoptarea prezentului proiect de ordonanţă de urgenţă a Guvernului care prevede următoarele măsuri: La Articolul I din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr.130/2021 privind unele măsuri fiscal-bugetare, prorogarea unor termene, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (…), cu modificările ulterioare, se introduc următoarele prevederi: acordarea, prin excepţie de la prevederile alin.(1), începând cu luna august 2022, a unei pătrimi din diferenţa dintre salariul de bază prevăzut de Legea-cadru nr. 153/2017, cu modificările şi completările ulterioare, pentru anul 2022 şi cel din luna decembrie 2021; acordarea, începând cu luna august 2022, pentru personalul nou încadrat, pentru personalul numit/încadrat în aceeaşi instituţie/autoritate publică pe funcţii de acelaşi fel, inclusiv pentru personalul promovat în funcţii sau în grade/trepte profesionale, în perioada ianuarie-iulie 2022, a unei pătrimi din diferenţa dintre salariul de bază prevăzut de Legea-cadru nr.153/2017, cu modificările şi completările ulterioare, pentru anul 2022 şi cel din luna iulie 2022”, se precizează în nota de fundamentare a proiectului de OUG.

Potrivit documentului, aplicarea acestor prevederi se va face cu încadrarea în cheltuielile de personal aprobate prin buget, pe fiecare ordonator principal de credite.

Măsura este motivată prin faptul că actuala criză generată de pandemia de COVID-19 a determinat la nivel naţional luarea unor măsuri de natură sanitară şi economică care au generat dezechilibre la nivelul indicatorilor macroeconomici, iar în lipsa unor măsuri concrete şi rapide ”s-ar vulnerabiliza şi mai mult categoriile de persoane vizate de prezenta ordonanţă de urgenţă, prin diminuarea puterii de cumpărare, cu impact semnificativ asupra standardelor de viaţă ale populaţiei şi prin amplificarea riscului de sărăcire extremă”.

Reamintim faptul că prima variantă a proiectului, publicată în transparenţă în 6 august, prevedea şi că personalul din cadrul Institutului Naţional de Statistică precum şi din cadrul direcţiilor regionale şi judeţene de statistică beneficiază, începând cu luna august 2022, de salariile de bază prevăzute de lege pentru anul 2022.

Totodată, varianta iniţială a proiectului de act normativ acorda o majorare a salariului de bază cu 15% pentru complexitatea muncii pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul Ministerului Culturii şi Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, personalul din cadrul instituţiilor aflate din subordinea, coordonarea sau sub autoritatea acestora, precum şi al serviciilor publice deconcentrate ale acestor ministere, şi personalul din cadrul Institutului Naţional de Statistică precum şi din cadrul direcţiilor regionale şi judeţene de statistică.

sursa: agerpres.ro, ziare.com

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

VINERI: Cei mai merituoși elevi din Sebeș, premiați de administrația locală, de Zilele Municipiului Sebeș. LISTA

Publicat

21 de elevi merituoși din Sebeș, șefi de promoție sau care au obținut rezultate remarcabile la Evaluarea Națională și Bacalaureat, vor fi premiați de administrația locală, în cadrul Zilelor Municipiului Sebeș, vineri, 19 august, de la ora 11:00. 

Alături de aceștia urmează să fie premiate alte șase persoane din municipiu.

Consilierii locali din Sebeș au aprobat la începutul lunii un proiect de hotărâre privind premierea elevilor care au obținut rezultate remarcabile la Evaluarea Națională 2022, Bacalaureat 2022, a elevilor șefi de promoție și a unor persoane unice ale urbei.

Astfel, a fost aprobată alocarea sumei de 14.000 lei, în cadrul evenimentului „Zilele Municipiului Sebeș”, pentru premierea elevilor cu rezultate remarcabile la Evaluare și Bacalaureat, a elevilor șefi de promoție și a unor persoane unice ale urbei.

Premiile sunt acordate din sumele provenite din sponsorizările anilor precedenți, aflate la dispoziția municipiului Sebeș pentru activități sociale, culturale și sportive, în contul disponibil deschis la Trezoreria Sebeș.

Lista premianților

Examenul de Evaluare Națională 2022

  • Comșa Natalia – Colegiul Național „Lucian Blaga” Sebeș – nota 10

Examenul de Bacalaureat 2022

  • Hileagă Maria Georgiana – Colegiul Național „Lucian Blaga” Sebeș – nota 9,93
  • Cosma Tudor Mihai – Colegiul Național „Lucian Blaga” Sebeș – nota 9,86
  • Bărăian Adrian Călin – Colegiul Național „Lucian Blaga” Sebeș – nota 9,85
  • Cărpinișan Elena – Colegiul Național „Lucian Blaga” Sebeș – nota 9,81
  • Fățan Ioana – Colegiul Național „Lucian Blaga” Sebeș – nota 9,81
  • Mureșan Ioan Sebastian – Colegiul Național „Lucian Blaga” Sebeș – nota 9,80

Șefi de promoție, clasa a VIII-a

  • Filimon Maia – Școala Gimnazială nr. 2 Sebeș – nota 9,90
  • Covaciu Emilia-Maria – Școala „M. Kogălniceanu” Sebeș – nota 10
  • Jurju Antonia – Școala Gimnazială Petrești – nota 10
  • Vințan Luis Daniel – Liceul cu Program Sportiv Sebeș – nota 9,56
  • Lazăr C. Cleopatra Elena – Liceul Tehnologic Sebeș
  • Răulea Darios – Liceul German Sebeș
  • Anghel Roxana – Liceul German Sebeș
  • Nadrea Iadira Nicola – Colegiul Național „Lucian Blaga” Sebeș – nota 10
  • Tabal Nora Jihane – Colegiul Național „Lucian Blaga” Sebeș – nota 10

Șefi de promoție, clasa a XII-a

  • Popa George Nicolae – Liceul cu Program Spotiv Sebeș – nota 9,28
  • Groza I. Isidor Ioan – Liceul Tehnologic Sebeș
  • Hodoroabă Damaris – Liceul German Sebeș
  • Bărăian Adrian Călin – Colegiul Național „Lucian Blaga” Sebeș, profil real
  • Niță Flavia Antonia – Colegiul Național „Lucian Blaga” Sebeș, profil uman

Persoane unice ale urbei

  • Sterca Nicolae – artist plastic
  • Sentea Flavia – sportiv
  • Dan Sara Maria – sportiv
  • Roberto Burță – sportiv
  • Julia Pienariu – sportiv
  • Sîrbu Nicolae – cetățean al municipiului Sebeș

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Statistici T5

Parteneri Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax