Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

POSTURI la primăriile din Alba Iulia, Sebeş, Aiud, Zlatna, DSP Alba şi alte instituţii publice din judeţ. Condiţii de participare la concurs


Publicat

contabilitate acte calculatorÎn această perioadă, sunt organizate concursuri în mai multe instituţii publice din judeţul Alba. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Posturi vacante şi condiţii de participare la concurs:

Direcţia de Sănătate Publică Alba

– director executiv adjunct (concurs organizat de ANFP)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specializarea medicină; să deţină gradul de medic specialist sau medic primar într-una din specialităţile: sănătate publică, epidemiologie, igienă şi medicina muncii; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani.

Anunţ publicat în 1 martie. Dosarele de înscriere se depun la sediul ANFP Bucureşti, în termen de 20 de zile.

Concurs: 6 aprilie 2017, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

referent, clasa III, grad profesional superior – Compartimentul de Control în Sănătate Publică

Condiţii: studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani; diplomă de asistent medical; cunoştinţe medii operare calculator.

Anunţ publicat în 17 februarie, termen limită pentru depunerea dosarelor 20 de zile.

Concurs: 20 martie 2017 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Direcției de Sănătate Publică Alba, din Alba-Iulia, bd. Revoluției 1989, nr. 23, telefon 0258/835.243.

Primăria Municipiului Alba Iulia

şef serviciu, gradul II –Serviciul public administrarea patrimoniului local, Serviciul administrarea activităţilor domeniului public

Condiţii: vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani; studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în ramura de ştiinţă (RSI): ştiinţe juridice, ştiinţe economice sau în domeniul fundamental de învăţământ (DPI): ştiinţe inginereşti; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 15 martie 2017, ora 15:00

Concurs: 29 martie 2017, ora 10:00: proba scrisă; data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

Serviciul Întreţinerea domeniului public – Biroul Întreţinerea domeniului public:

muncitor zidar, treapta I

Condiţii: studii generale; calificare pentru meseria de zidar; vechime în specialitate necesară: 9 ani.

muncitor sudor, treapta IV

Condiţii: studii generale; calificare pentru meseria de sudor; vechime în specialitate necesară: 6 luni;

Serviciul baze sportive şi agrement – Compartiment bazin olimpic:

muncitor fochist, treapta III

Condiţii: studii generale; calificare pentru meseria de fochist; autorizaţie de fochist; vechime în specialitate necesară: 3 ani.

Serviciul voluntar pentru situaţii de urgenţă – Compartiment bazin olimpic:

muncitor electrician, treapta III

Condiţii: studii medii; calificare pentru meseria de electrician; vechime în specialitate necesară: 3 ani.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 7 martie 2017, ora 15:00

Concurs: 15 martie 2017, ora 10:00 – proba scrisă; 20 martie 2017, ora 10:00: proba practică.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, et. 2 din str. Calea Moţilor nr. 5A (Creşa 1 Ampoi: telefon 0720/660.809 și 0258/816.174).

Şcoala Gimnazială „Vasile Goldiş” din Alba Iulia

– secretar-şef şcoală

Condiţii: studii superioare cu diplomă de licenţă, de preferinţă în specialitatea economie sau juridic; vechimea în muncă de minim 7 ani; cunoştinţe de operare PC (Windows, Microsoft Office, Internet); cunoaşterea unei limbi străine.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 10 martie 2017, ora 12:00

Concurs: 20 martie 2017, ora 09:00, proba scrisă; 22 martie 2017, ora 13:00, proba practică; 24 martie 2017, ora 13:00, proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la secretariatul Şcolii Gimnaziale „Vasile Goldiş” din Alba Iulia, telefon: 0258/811.737.

 

Şcoala Gimnazială „Ion Agârbiceanu” Alba Iulia

– administrator patrimoniu cu 0,5 normă

Condiţii: studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul economic; nu se cere vechime în muncă; cunoştinţe operare PC (program de editare text şi calcul tabelar) – nivel mediu; are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează;

nu are cazier judiciar.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 13 martie 2017, ora 13:00

Concurs: 21 martie 2017, ora 9:00 – proba scrisă; 22 martie 2017, ora 9:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Şcolii Gimnaziale „Ion Agârbiceanu” din Alba Iulia, str. Vasile Goldiş, nr. 14A, Judeţul Alba, telefon: 0258/821.875.

 

Primăria Municipiului Sebeş

– consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Proiecte cu Finanţare Internă şi Internaţională – Direcţia Tehnică – Aparatul de specialitate al primarului

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani; experienţă într-o poziţie de coordonator de proiect cu finanţare internaţională – minimum 1 an; curs de specializare sau perfecţionare autorizat – manager de proiect; cunoaşterea limbii engleze – nivel avansat (scris, citit, vorbit).

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 23 martie 2017, ora 14:00

Concurs: 3 aprilie 2017, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

inspector clasa I, grad profesional superior din cadrul Biroului Colectare Creanţe Bugetare – Direcţia Venituri – Aparatul de specialitate al primarului

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice:

minimum 9 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 23 martie 2017, ora 14:00

Concurs: 4 aprilie 2017, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Sebeș, din str. Piața Primăriei nr.1, Judeţul Alba, telefon 0258/731.004, interior 133.

 

Primăria Municipiului Aiud

casier – Biroul Administraţia Pieţei din subordinea Consiliului local al Municipiului Aiud

Condiţii: studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 13 martie 2017, ora 16:00

Concurs: 20 martie 2017, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, Județul Alba, din str. Cuza Vodă, nr. 1, camera 22, telefon 0258/861.310, interior 1013.

 

Club Sportiv Municipal Volei Alba Blaj

– director

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, vechime în specialitatea studiilor, minimum 10 ani, limba engleză cu certificat de competenţă lingvistică, cunoştinţe operare, calculator.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 10 martie 2017

Concurs: 20 martie 2017, ora 10:00 – proba scrisă; 22 martie 2017, ora 14:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul UAT Blaj, Piaţa 1848 nr. 16, telefon 0258/710110

Primăria Orașului Zlatna

inspector, clasa I, gradul profesional debutant – Serviciul financiar-contabil – Compartimentul Buget – Finanţe

Condiții: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de licenţă drept.

Anunț publicat în 20 februarie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere, 20 de zile.

Concurs: 22 martie 2017, ora 11:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

inspector de specialitate, gradul profesional II – Serviciul Urbanism şi Amenajarea Teritoriului – Compartimentul P.A.P.I. şi Administrativ

Condiții: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de licenţă; informatică, calculatoare şi tehnologia informaţiei sau ingineria sistemelor; vechime în specialitatea studiilor minimum 1 an.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 6 martie 2017, ora 16:00

Concurs: 14 martie 2017, ora 11:00 – proba scrisă; 17 martie 2017, ora 11:00 – proba practică; 20 martie 2017, ora 11:00 – proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Zlatna din Zlatna, Piața Unirii, nr. 1A, Județul Alba, telefon 0258/856.337.

Primăria Comunei Sântimbru

– şef S.V.S.U. din cadrul Compartimentului Serviciu Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă

Condiții: studii medii, respectiv studii liceale, absolvite cu diplomă de bacalaureat; cunoştinţe de operare pe calculator (Windows, Word, Excel) – nivel mediu; apt medical şi psihologic; să corespundă criteriilor fizice conform anexei nr. I la Ordinul nr. 96/2016.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 7 martie 2017, ora 15:00

Concurs: 15 martie 2017, ora 10.00 – proba practică (evaluarea criteriilor fizice, testarea cunoştinţelor de operare pe calculator); 21 martie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

inspector, clasa I, grad profesional asistent din cadrul Compartimentului Contabilitate

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de ştiinţă: ştiinţe economice; vechime în specialitatea studiilor necesare participării la concurs de cel puţin 1 an; cunoştinţe de operare calculator (Windows, Word, Excel) nivel mediu.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 15 martie 2017, ora 15:00

Concurs: 27 martie 2017, ora 10:00 – proba suplimentară; 30 martie 2017, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Sântimbru, Județul Alba, str. Blajului nr. 187, Județul Alba, telefon/fax 0258/842.101.

ALTE POSTURI

Spitalul de Boli Cronice Câmpeni

cadru tehnic – SSM şi PS şi autorizat JSCIR ca RSVTI

Condiții: studii medii; certificat de absolvire inspector în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă; certificat de absolvire cadru tehnic cu atribuţii în domeniul prevenirii şi stingerii incendiului; autorizaţie I.S.C.I.R. în R.S.V.T.I.; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: debutant.

Termen limită de depunere a dosarelor: 7 martie 2017

Concurs: 14 martie 2017, ora 10:00 – proba scrisă; 16 martie 2017, ora 10:00 – proba interviu.

şef Serviciu tehnic-administrativ

Condiții: studii economice universitare de licenţă absolvite cu diplomă, minimum 4 ani vechime în specialitatea studiilor; studii tehnice postliceale sau de maiştri în specialitatea electromecanică, certificat de absolvire inspector în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă; certificat de absolvire cadru tehnic cu atribuţii în domeniul prevenirii şi stingerii incendiului; autorizaţie I.S.C.I.R. în R.S.V.T.I; permisul European de Conducere a Computerului Start-ECDL.

Termen limită de depunere a dosarelor: 7 martie 2017

Concurs: 20 martie 2017, ora 10:00 – proba scrisă; 23 martie 2017, ora 10:00 – proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Informaţi suplimentare se pot obţine la serviciu personal/RU.N.O.S. al unităţii sau la tel: 0258/771.582 intre orele 07.00-15.00.

Primăria comunei Vinţu de Jos

consilier, clasa I, grad profesional asistent, în cadrul Biroului Urbanism, amenajarea teritoriului şi lucrări publice.

Condiții: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor inginereşti, domeniul de licenţă construcţii civile/studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durasă absolvite cu diplomă de licenţă în arhitectură sau urbanism şi amenajarea teritoriului; vechime în specialitatea studiilor: minimum 1 an.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 13 martie 2017, ora 16:00

Concurs: 22 martie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; 24 martie 2017, ora 10.00: proba interviu.

-consilier, clasa I, grad principal, în cadrul Biroului Buget-finanţe, contabilitate, Resurse Umane, Strategii – Programe, Proiecte Finanţare Internă şi Nerumbursabilă, Investiţii Achiziţii Publice, Impozite şi Taxe Locale.

Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, specializare în ştiinţe economice; vechimea în specialitate studiilor – minimum 5 ani.

Termen limită de depunere a dosarelor: 13 martie 2017, ora 16:00.

Concurs: 22 martie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; 24 martie 2017, ora 10.00 – proba interviu.

Relații suplimentare se obțin la Primăria Comunei Vinţu de Jos, judeţul Alba, telefon 0258/739.234, interior 18

Direcţia Generală de Asistenţă Socială și Protecţia Copilului Alba

consilier juridic, clasa I, grad profesional debutant la Serviciul Juridic şi Contencios (secretar al Comisiei de evaluare a persoanelor adulte cu handicap Alba).

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul ştiinţelor juridice, specializarea drept.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 6 martie 2017, ora 16:00

Concurs: 17 martie 2017, ora 11.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba, Bulevardul 1 Decembrie 1918, nr, 68, Alba Iulia, tel. 0258/818.266.



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

O persoană rănită într-un accident de circulație cu trei autoturisme, între Alba Iulia și Șard. Trafic îngreunat

Publicat

Un al treilea accident s-a înregistrat miercuri, aproape de Alba Iulia. 

Reprezentanții IPJ Alba au transmis că traficul se desfășoară cu dificultate pe DN 74, între Alba Iulia și Sard, din cauza unui accident rutier în care au fost implicate 3 autovehicule.

Potrivit polițiștilor, este posibil ca în urma coliziunii să fi rezultat o victima. Mașinile au ieșit în decor într-o zonă cu linie continuă.

Cercetarea la fața locului este în desfășurare.

Este al treilea accident produs astăzi în apropiere de Alba Iulia. De dimineață s-a înregistrat un alt incident cu 4 mașini la ieșire spre Teiuș, urmat la câteva ore de o tamponare în lanț cu șase mașini, în zona Oiejdea.

Toate cele trei accidente au perturbat traficul, șoferii fiind nevoiți să aștepte zeci de minute în coloană.

Foto: Cititor Alba24

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Hotărâre a CJSU Alba pentru orașul Cugir și comunele Ponor, Șibor și Horea. Care sunt măsurile adoptate

Publicat

Comitetul Județean pentru Situații de Urgență Alba a emis vineri o nouă hotărâre prin care a stabilit o serie de măsuri valabile în orașul Cugir și la nivelul comunelor Ponor, Șibot și Horea.

HOTĂRÂREA nr. 114 din 23.04.2021 privind stabilirea unor măsuri de limitare și prevenire a răspândirii virusului SARS-COV-2 pe raza oraşului Cugir, comunelor Horea, Ponor şi Şibot

Comitetul Județean pentru Situații de Urgență Alba, convocat în ședință extraordinară în data de 23.04.2021,

HOTĂRĂȘTE:

Se constată rata de incidență cumulată la 14 zile a cazurilor de îmbolnăvire cu SARS–CoV-2, la data de 23.04.2021, pentru fiecare unitate administrativ-teritorială de pe raza județului Alba, conform Anexei la prezenta hotărâre.

(1) La nivelul oraşului Cugir şi comunei Şibot unde rata de incidență cumulată la 14 zile a cazurilor de îmbolnăvire cu SARS–CoV-2 este mai mare de 3 şi mai mică sau egală cu 4/1.000 de locuitori, începând cu data de 24.04.2021, ora 00.00, pentru o perioadă de 14 zile, se instituie măsuri pentru diminuarea impactului riscului, astfel:

Organizarea și desfășurarea activității în cadrul cinematografelor, instituțiilor de spectacole și/sau concerte este interzisă;

Se interzice organizarea și desfășurarea în aer liber a spectacolelor, concertelor, festivalurilor publice și private, sau a altor evenimente culturale;

Se interzice organizarea de evenimente private (nunți, botezuri, mese festive, etc.) atât în spații deschise cât și închise (saloane, cămine culturale, restaurante, baruri, cafenele, săli/corturi de evenimente, terase, etc.);

Se interzice desfășurarea de reuniuni cu prilejul unor sărbători, aniversări, petreceri în spații închise și/sau deschise, publice și/sau private;

Se interzice circulația în interiorul localităților pentru persoanele aflate în grupuri pietonale mai mari de 6 persoane care nu aparțin aceleiași familii, precum și formarea unor asemenea grupuri;

Se interzice circulația persoanelor în afara locuinței/gospodăriei în intervalul orar 2200-0500, cu următoarele excepții:

  • deplasarea în interes profesional, inclusiv între locuință/gospodărie și locul/locurile de desfășurare a activității profesionale și înapoi;
  • deplasarea pentru asistență medicală care nu poate și amânată și nici realizată de la distanță, precum și pentru achiziționarea de medicamente;
  • deplasarea în afara localităților ale persoanelor care sunt în tranzit sau efectuează călătorii al căror interval orar se suprapune cu perioada interdicției, cum ar fi cele efectuate cu avionul, trenul, autocare sau alte mijloace de transport de persoane și care poate fi dovedit prin bilet sau orice altă modalitate de achitare a călătoriei;
  • deplasarea din motive justificate, precum îngrijirea/însoțirea copilului, asistență persoanelor vârstnice, bolnave sau cu dizabilități ori deces al unui membru de familie;

Activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfășoară activități de preparare, comercializare și consum al produselor alimentare și/sau băuturilor alcoolice și nealcoolice, de tipul restaurantelor și cafenelelor în interiorul clădirilor, este interzisă;

Activitatea restaurantelor și a cafenelelor din interiorul hotelurilor, pensiunilor sau altor unități de cazare este permisă doar pentru persoanele cazate în cadrul acestor unități;

i) Măsurile stabilite la lit. g) și lit. h) se aplică și operatorilor economici care desfășoară activități în spațiile publice închise care au un acoperiș, plafon sau tavan și care sunt delimitate de cel puțin 2 pereți, indiferent de natura acestora sau de caracterul temporar sau permanent;

j) Pe perioada în care activitatea operatorilor economici menționați anterior este restricționată sau închisă este permisă prepararea hranei și comercializarea produselor alimentare și a băuturilor alcoolice și nealcoolice care nu se consumă în spațiile respective;

k) Prepararea, comercializarea și consumul produselor alimentare și băuturilor alcoolice și nealcoolice sunt permise în spațiile special destinate dispuse în exteriorul clădirilor, în aer liber, cu excepția celor prevăzute la lit. i), cu asigurarea unei distanțe de minimum 2 m între mese și participarea a maximum 6 persoane la o masă, dacă sunt din familii diferite, și cu respectarea măsurilor de protecție sanitară stabilite prin ordin comun al ministrului sănătății, ministrului economiei, energiei și mediului de afaceri și al președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor;

l) Activitatea cu publicul a operatorilor economici licențiați în domeniul jocurilor de noroc este interzisă;

m) Instituțiile cu atribuții în domeniu, reprezentate în Grupa de coordonare și a comisiilor mixte de verificare a modului de respectare a măsurilor de limitare a răspândirii COVID-19, vor intensifica activitățile de verificare a respectării măsurilor de prevenire a răspândirii virusului SARS-CoV-2 în zonele de risc.

(2) Măsurile dispuse la aliniatul (1) se aplică operatorilor economici/instituțiilor menționate, acolo unde acestea există.

(3) La finalul perioadei stabilite la alin. (1), sau în funcție de modificările intervenite la nivelul unităților administrativ–teritoriale în ceea ce privește rata de incidență, măsurile dispuse vor fi reevaluate.

(1) La nivelul comunelor Horea şi Ponor unde rata de incidență cumulată la 14 zile a cazurilor de îmbolnăvire cu SARS-CoV-2 este între 1,5 și 3/1.000 de locuitori, începând cu data de 24.04.2021, ora 00.00, pentru o perioadă de 14 zile, se instituie măsuri pentru diminuarea impactului riscului, astfel:

a) Organizarea și desfășurarea activității în cadrul cinematografelor, instituțiilor de spectacole și/sau concerte este permisă, cu participarea publicului până la 30% din capacitatea maximă a spațiului;

b) Se interzice organizarea și desfășurarea în aer liber a spectacolelor, concertelor, festivalurilor publice și private, sau a altor evenimente culturale;

c) Se interzice organizarea de evenimente private (nunți, botezuri, mese festive, etc.) atât în spații deschise cât și închise (saloane, cămine culturale, restaurante, baruri, cafenele, săli/corturi de evenimente, terase, etc.);

d) Se interzice desfășurarea de reuniuni cu prilejul unor sărbători, aniversări, petreceri în spații închise și/sau deschise, publice și/sau private;

e) Se interzice circulația în interiorul localităților pentru persoanele aflate în grupuri pietonale mai mari de 6 persoane care nu aparțin aceleiași familii, precum și formarea unor asemenea grupuri;

f) Se interzice circulația persoanelor în afara locuinței/gospodăriei în intervalul orar 2200-0500, cu următoarele excepții:

  • deplasarea în interes profesional, inclusiv între locuință/gospodărie și locul/locurile de desfășurare a activității profesionale și înapoi;
  • deplasarea pentru asistență medicală care nu poate fi amânată și nici realizată de la distanță, precum și pentru achiziționarea de medicamente;
  • deplasarea în afara localităților ale persoanelor care sunt în tranzit sau efectuează călătorii al căror interval orar se suprapune cu perioada interdicției, cum ar fi cele efectuate cu avionul, trenul, autocare sau alte mijloace de transport de persoane și care poate fi dovedit prin bilet sau orice altă modalitate de achitare a călătoriei;
  • deplasarea din motive justificate, precum îngrijirea/însoțirea copilului, asistența persoanelor vârstnice, bolnave sau cu dizabilități, ori decesul unui membru de familie;

g) Activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfășoară activități de preparare, comercializare și consum al produselor alimentare și/sau băuturilor alcoolice și nealcoolice, de tipul restaurantelor și cafenelelor în interiorul clădirilor, este permisă în intervalul orar 06.00-22.00, fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului;

h) Activitatea restaurantelor și a cafenelelor din interiorul hotelurilor, pensiunilor sau altor unități de cazare este permisă în intervalul orar 06.00-22.00, fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului;

i) Măsurile stabilite la lit. g) și lit. h) se aplică și operatorilor economici care desfășoară activități în spațiile publice închise care au un acoperiș, plafon sau tavan și care sunt delimitate de cel puțin 2 pereți, indiferent de natura acestora sau de caracterul temporar sau permanent;

j) Pe perioada în care activitatea operatorilor economici menționați anterior este restricționată sau închisă, este permisă prepararea hranei și comercializarea produselor alimentare și a băuturilor alcoolice și nealcoolice care nu se consumă în spațiile respective;

k) Prepararea, comercializarea și consumul produselor alimentare și băuturilor alcoolice și nealcoolice sunt permise în spațiile special destinate dispuse în exteriorul clădirilor, în aer liber, cu excepția celor prevăzute la lit. i), cu asigurarea unei distanțe de minimum 2 m între mese și participarea a maximum 6 persoane la o masă, dacă sunt din familii diferite, și cu respectarea măsurilor de protecție sanitară stabilite prin ordin comun al ministrului sănătății, ministrului economiei, energiei și mediului de afaceri și al președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor;

l) Activitatea cu publicul a operatorilor economici licențiați în domeniul jocurilor de noroc este permisă, fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului, cu obligația respectării orarului de lucru cu publicul între orele 06.00-22.00;

(2) Măsurile dispuse la aliniatul (1) se aplică operatorilor economici/instituțiilor menționate, acolo unde acestea există.

(3) La finalul perioadei stabilite la alin. (1), sau în funcție de modificările intervenite la nivelul unităților administrativ–teritoriale în ceea ce privește rata de incidență, măsurile dispuse vor fi reevaluate.

Pentru deplasarea la centrele de vaccinare sau cabinete medicale, motivul menționat pe declarația pe proprie răspundere va fi „deplasarea pentru asistenţă medicală care nu poate fi amânată şi nici realizată de la distanţă, precum şi pentru achiziţionarea de medicamente”.

Măsurile stabilite prin prezenta hotărâre se completează cu măsurile cu caracter general stabilite prin H.G. nr. 432/2021.

Hotărârile adoptate de CJSU Alba până la data adoptării prezentei hotărâri își mențin aplicabilitatea în măsura în care prevederile acestora nu contravin măsurilor stabilite în prezenta hotărâre.

Prezenta hotărâre se transmite membrilor Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Alba, la toate U.A.T.-urile de pe raza județului Alba, în vederea aducerii la cunoștința populației, operatorilor economici și instituțiilor publice, prin toate mijloacele de comunicare avute la dispoziție.

De asemenea, prezenta hotărâre se transmite la Inspectoratul General pentru Situații de Urgență și la Departamentul pentru Situații de Urgență de către Inspectoratul pentru Situații de Urgență „UNIREA” al județului Alba. Totodată, hotărârea se va afișa pe site-ul Instituției Prefectului – Județul Alba.
Alba Iulia, 23.04.2021

PREȘEDINTELE

COMITETULUI JUDEȚEAN PENTRU SITUAȚII DE URGENȚĂ ALBA

Nicolae ALBU, Prefectul Județului Alba

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Nervi și zeci de minute de așteptare în trafic între Teiuș și Alba Iulia: ”Mai mult se stă decât se merge”. Ce spun polițiștii

Publicat

Traficul rutier se desfășoară vineri cu mare dificultate, pe direcția Teiuș – Alba Iulia. Șoferii sunt nevoiți să aștepte în trafic chiar și zeci de minute pentru a străbate cei câțiva kilometri până la intrarea în Alba Iulia.

Mai mulți șoferi revoltați aflați în trafic în zona respectivă au sunat la alba24.ro și au reclamat situația. 

Potrivit reprezentaților IPJ Alba, cauza pentru care circulația este îngreunată este reprezentat de numărul mare de mașini. Șase polițiști rutieri sunt prezenți în zona pentru a fluidiza traficul. 

În plus, vineri pe tronsoul respectiv au avut loc două accidente de circulație din care au rezultat 10 mașini avariate.

Cel mai recenta accident s-a produs în jurul orei 13.30 – o tamponare fără victime, în care au fost implicate 6 mașini.

Pe direcția Alba Iulia – Teiuș traficul se desfășoară normal, fără valori mari.

Șoferii pot utiliza o rută alternativă, prin Galda de Jos – Ighiu – Micești – Alba Iulia, mai lungă cu câțiva kilometri, însă fără valori mari de trafic.

 

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Un bărbat din Ighiu a ademenit o fată de 10 ani într-o casă părăsită și a agresat-o sexual. A fost reținut de Poliție

Publicat

arestat catuse

Un bărbat de 40 de ani, din comuna Ighiu, a fost reținut de polițiști, pentru agresiune sexuală.

Potrivit IPJ Alba, joi seara, acesta ar fi ademenit o minoră de 10 ani, într-o casă aflată în construcție.

Bărbatul a fost prezentat în fața magistraților din cadrul Parchetului de pe lângă Judecătoria Alba Iulia, pentru dispunerea măsurilor legale.

Revenim cu amănunte.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate