Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

Primăria Alba Iulia a înregistrat 85 de cereri pentru 25 locuinţe sociale din blocul A2, pe strada Marcus Aurelius

Publicat

Astăzi este ultima zi în care cei interesați să obțină o locuință socială își mai pot depune cererile la sediul Direcției de Asistență Socială din Alba Iulia. Până luni au fost înregistrate 85 de cereri pentru cele 25 de locuri disponibile din blocul A2 de pe strada Marcus Aurelius din Alba Iulia. Cei care vor îndeplini toate criteriile vor fi repartizați în locuințe cel mai probabil în această toamnă.

Primăria Alba Iulia așteaptă până la data de 31 martie cererile celor care doresc un apartament în ultimul bloc de locuințe sociale. Potrivit șefului Direcției de Asistență Socială, Delia Cristescu, până luni dimineaţa au fost depuse 85 cereri. A precizat că termenul de depunere a cererilor nu se va prelungi, indiferent de situație, însă pentru cei care s-au înregistrat până la această dată și nu au avut dosarul complet se va admite încă o săptămână pentru ca depunerea actelor necesare.

A adăugat că locuitorii care au vrut să primească un apartament în primele două blocuri şi care nu au reușit au fost sunați și informați cu privire înnoirea cererilor.

A2 este ultimul bloc de locuințe sociale de pe strada Marcus Aurelius care se va da în folosință cel mai probabil în toamna acestui an.

Cei interesați își pot depune cererile până astăzi la ora 17.00 la Direcția de Asistență Socială, pe strada Bucovinei nr. 3, între orele 8.00 – 16.00.

Acte justificative pe care solicitanţii de locuinţe sociale trebuie să le prezinte în vederea evaluării cererilor:

1. Acte de identitate pentru toţi membrii familiei solicitantului şi a familiei unde locuieşte în prezent dacă este cazul, în copie;

2. Certificate de naştere pentru copii, în copie;

3. Certificat de căsătorie, în copie;

4. Certificat de deces, sentință de divorț , definitivă i executorie, dacă este cazul, în copie;

5. Adeverinţă pentru minor/student, în care să se specifice că frecventează cursurile şcolare/universitare, dacă beneficiază de bursă, tipul şi cuantumul acesteia, în original;

6. Acte doveditoare privind veniturile nete realizate în ultimele 12 luni – se anexează după caz actul corespunzător categoriei de venit obţinut sau orice altă dovadă de venit, în original;

7. Adeverinţă de la Administraţia financiară cu veniturile realizate de membrii majori ai familiei, în original;

8. Certificat fiscal de la Direcţia de venituri a primăriei de domiciliu şi de reşedinţă şi adeverinţă de la Registrul Agricol a primăriei de domiciliu şi de reşedinţă, cu terenurile deţinute, în original;

9. Acte doveditoare privind mijloacele de transport, în copie;

10. Sentinţă de încredinţare copii, de stabilire a pensiei alimentare, actualizate, definitive şi executorii, în copie;

11. Contractul de închiriere/subînchiriere pentru domiciliul/reședința actual(ă) al solicitantului, valabil, înregistrat la Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Alba, copie;

12. Contract de comodat încheiat în formă autentică sau sub semnătură cu dată certă;

13. Act de proprietate/folosință al părinţilor solicitanţilor, care locuiesc/nu locuiesc împreună cu aceştia, în copie;

14. Acte medicale (certificat de încadrare în grad, certificat de incapacitate a muncii, certificat de la medicul specialist pentru minorii care nu urmează o formă de învăţământ, certificat medico-legal psihiatric pentru persoanele cu deficienţe psihice);

15. Acte doveditoare pentru solicitanţii proveniţi din sistemul de protecţie a copilului, în care să se specifice perioada de instituţionalizare;

16. Acte de studii pentru solicitant, în copie;

17. Declaraţie notarială potrivit căreia solicitantul şi toţi membrii majori ai familiei nu deţin în proprietate o locuinţă, nu au înstrăinat o locuinţă după 1.01.1990, nu au beneficiat de sprijinul statului în credite şi execuţie pentru realizarea unei locuinţe şi nu deţin în calitate de chiriaş o altă locuinţă din fond locativ de stat (conform Legii 114/1996 republicată, cu modificările şi completările ulterioare);

18. Adeverință de la Asociaţia de proprietari/locatari din care să rezulte suprafața utilă a imobilului numărul persoanelor care au figurat la calcularea cheltuielilor comune, pentru o perioadă cu cel puțin 3 luni înainte de actualizarea/depunerea cererii. În cazul în care nu există Asociaţie de proprietari/locatari, titularul cererii prezintă o declaraţie notarială cu suprafaţa utilă a locuinţei, numărul de persoane care locuiesc la adresa respectivă, pentru o perioadă cu cel pținu în 3 luni înainte de actualizarea/depunerea cererii;

19. Alte acte justificative, în funcție de situația descrisă în cerere/ancheta socială.

 

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax