Actualitate
Primăria Sebeș: Concurs pentru ocuparea a două posturi vacante, la SVSU. Condiții de participare
Primăria municipiului Sebeş organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a două funcţii de execuţie vacante – personal contractual. Este vorba despre postul de șef formație intervenție la Serviciul Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă Sebeş și un post de pompier servant la Serviciul Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă Sebeş.
Probele stabilite pentru postul de șef formație intervenție sunt: proba scrisă, proba practică pe calculator şi interviul.
Probele stabilite pentru postul de pompier servant sunt: proba scrisă şi interviul.
Data, ora şi locul desfăşurării concursului: 23 noiembrie 2017, ora 11:00 Parcul Arini, nr. 1 (sediul Primăriei Municipiului Sebeş) – proba scrisă;
Data, ora şi locul desfăşurării probei interviu se vor anunţa odată cu afişarea rezultatelor la proba scrisă.
Termenul de depunere al dosarelor de înscriere: 16 noiembrie 2017, ora 16.00.
La depunerea dosarelor, actele se prezintă în copie şi în original.
Condiţii de participare pentru postul de șef formație intervenție scos la concurs:
- Candidatul trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art.3 din H.G. NR.286/2011pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.
- Studii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat,
- Cunoștiințe operare pe calculator,
- Vechime în muncă, minimum 3 ani.
Condiţii de participare pentru postul de pompier servant scos la concurs:
- Candidatul trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art.3 din H.G. NR.286/2011pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.
- Studii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat,
Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul Primăriei Sebeș.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News